Exitshop Recenze
Shrnutí recenze
Exitshop se oproti jiným e-shopovým řešením mírně liší. Kromě plně fungujícího e-shopu vám totiž nabídne i další nástroje a napojení, za která se jinde běžně platí. V ceně tarifu máte také neomezený počet obchodů, zemí a měn a vše lze pohodlně spravovat z jedné administrace. Celkově jde o komplexní e-shopové řešení s velkou mírou customizace, které ocení zejména pokročilí e-shopaři.
Výhody
- Neomezené množství produktů na e-shopu
- Integrace bez příplatků – dopravci, účetní systémy, banky, helpdesk další externí služby
- Neomezený počet e-shopů, zemí a měn
- Možnost jednotné administrace a skladu napříč více e-shopy
Nevýhody
- Složitější počáteční nastavení (se kterým ale podpora pomůže)
- Vhodný pro zkušenější e-shopaře, kteří již vědí, co od e-shopu chtít
Prvotní registrace do systému Exitshopu nemůže být jednodušší. Stačí zadat e-mail a ihned po schválení se dostanete do administrace. Je třeba věnovat nějaký čas na zorientování se v adminu, jelikož na vás nevyskočí žádný průvodce systémem, tak jako například u Eshop-rychle.cz. Avšak poté, co si administraci prostudujete, je práce se systémem intuitivní a bezproblémová. Někteří ocení i šikovný mobilní widget, který vás informuje o nových objednávkách.
Instalace
Informace o tom, jakým způsobem lze e-shop založit/otevřít. Většinou stačí napsat adresu a zaregistrovat se. Jinde chtějí i ověření e-mailu a další informace.
|
Na klik (e-mail) |
Průvodce spuštění e-shopu
Ideální je, když má e-shopové řešení průvodce, který vám hned po prvním přihlášení/registraci přesně ukáže, kde jsou jaké záložky, funkce apod. Zjistíte také, co se kde zakládá, vytváří, jak s pracovat s jednotlivými moduly a záložkami atd.
|
|
Je v češtině?
Je e-shop v češtině, nebo v jiném jazyce? Např. Shopify je k dispozici pouze v anglickém jazyce, ale má českou stránku podpory
|
|
Vyzkoušení zdarma
Umožňuje e-shop vyzkoušet si ho na nějakou dobu zdarma? Obvykle můžete e-shop testovat (na jejich doméně) po dobu 14/15/30 dní. Výjimkou je např. Exitshop, u kterého platíte procenta z prodeje, takže jej můžete testovat, jak dlouho potřebujete - dokud něco neprodáte, nic neplatíte.
|
Hledáte našlapané e-shopové řešení, které vám umožní propojit se s velkým množstvím aplikací a služeb, platebních metod, usnadní vám účetnictví, fakturaci a ještě přichází s férovou cenou, ať máte malý nebo velký e-shop? Pak právě Exitshop může být přesně to, co hledáte.
Finance
Už žádné tarify, příplatkové pluginy a drahá rozšíření. Na Exitshopu máte všechny funkce ihned v ceně a navíc neomezeně. Je jedno, kolik si vytvoříte obchodů, v jakých zemích či měnách nebo kolik budete mít ve svém obchodu produktů, veškeré funkce i napojení jsou ihned k dispozici. Počítají se do toho různé další vychytávky, za které se jinde platí nemalé částky. Exitshop vám třeba zastoupí Foxentry či Balíkobot!
Exitshop nabízí vyzkoušení systému na jeden měsíc zdarma. Poté jsou poplatky ve výši 0,7 % z obratu. To může být zásadní výhoda když začínáte, protože dokud nemáte obrat nebo je jen malý, tak prakticky nic neplatíte. A trochu rozjet e-shop může chvíli trvat.
Exitshop začínal jako malý projekt, určený pouze pro potřeby svého zakladatele. Ten sice již v Exitshopu nepůsobí, ale tato tradice se drží i nadále. Celý systém spravují lidé, kteří na něm provozuji i své vlastní e-shopy, a proto přesně vědí, co e-shopaři potřebují a očekávají.
Vyzdvihnout musíme též možnost napojení na Marketplaces – MALL, Allegro, Alza, Kaufland a další. Po napojení se vše automaticky synchronizuje a objednávky z Marketplaců odbavíte přímo z Exitshopu.
Google Analytics
Napojení na Google Analytics umožňuje sledovat statistiky e-shopu, prodeje, stránky/produkty, které klienti nejvíce navštěvují, jak rychle ze stránky odchází atd.
|
|
Facebook pixel
Propojení s oblíbenou sociální sítí Facebook. Pozor - neplést si s Facebook Market/Obchod, to je něco jiného.
|
|
Má export pro známé srovnávače
Export pro srovnávače, jako je Heureka, Zboží.cz apod. je důležité, protože se tak vaše produkty dostanou k mnohem většímu množství klientů.
|
|
Možnost importu produktů
Import produktů výrazně usnadňuje začátek i pozdější správu vašeho e-shopu. Není nutné přidávat jedno zboží po druhém, ale můžete si importovat celý seznam najednou.
|
xml, xls, xlsx |
SEO meta data
Pokud na jednotlivých stránkách či produktech můžete upravovat SEO metadata, máte mnohem větší šanci, že je klienti najdou ve vyhledávačích.
|
|
Wordpress
Je možné implementovat e-shopové řešení na Wordpress.
|
|
Blog
Blog je u e-shopů výbornou pomůckou, jak přitáhnout nové zákazníky, jak jim více popsat vaše zboží, jak zdůraznit, v čem je dobré a proč ho mohou potřebovat. Navíc se zvyšuje návštěvnost vašeho e-shopu a posouváte se na vyšší pozice ve vyhledávačích.
|
|
EET
Propojení e-shopu s EET je dnes v podstatě již nezbytností. Např. Shopify tuto možnost nemá, takže je nutné řešit to dokoupením potřebných pluginů.
|
|
SSL
SSL poskytuje zabezpečení komunikace šifrováním a autentizaci komunikujících stran.
|
|
Facebook obchod
Pokud lze e-shop a zboží v něm propojit s Facebook Market, narazí na něj mnohem více potenciálních zákazníků.
|
|
Live chat
Umožňuje e-shop komunikovat s vašimi zákazníci pomocí live chatu.
|
V ExitShopu na vás čeká 19 šablon, které jsou plně přizpůsobené i v mobilním zařízením. V případě, že vám šablony nebudou postačovat, máte možnost je upravit pomocí CSS. ExitShop se vyznačuje širokým spektrem externích služeb, které můžete integrovat (například platební brány, účetní systémy, Analytické nástroje a tak dále). Ti, kteří chtějí expandovat za hranice, mají možnost šablonu i kompletně přeložit.
Samozřejmostí je napojení e-shopu na EET, ale hodně práce vám ulehčí i propojení s fakturačními a účetními systémy, jako jsou MoneyS3, Pohoda, FlexiBee, Helios, iDoklad a další.
Z platebních možností pro vaše zákazníky musíme vyzdvihnout využití platebních bran GoPay, PayU, Comgate, Pays, ale také BitcoinPay nebo Twisto.
Počet šablon zdarma
Kolik šablon e-shopové řešení nabízí zdarma (většinou se všechny šablony dají ještě individuálně doladit, takže i když je to menší množství, není to velký problém.
|
19 |
Placené šablony
Kolik placených šablon e-shopové řešení nabízí.
|
|
Zdrojový kód
|
|
Úprava CSS
Je možné šablony upravovat dodatečně pomocí CSS.
|
|
Vlastní rozložení panelů
Je možné nastavit si v e-shopu vlastní rozložení panelů - toto mají většinou všichni poskytovatelé.
|
Rychlost hotového e-shopu
Rychlost výsledného e-shopu je klíčová nejen ve snaze o získání nejvyšších pozic ve vyhledávačích, ale také ovlivňuje nákupní chování návštěvníků na webu. Našli jsme 10 e-shopů, které používají Exitshop a změřili dobu načítaní stránky. V porovnání s ostatními službami patří mezi ty rychlejší. Rychlost e-shopu ale ovlivňuje další řada faktorů, berte tedy naše měření spíše orientačně.
Kontaktovat podporu je nejsnazší přes e-mail. Pokud jste již zákazník, tak i požadavkem z administrace nebo telefonicky. Reakční doba supportu je poměrně svižná a tím, že se o zákazníky starají zkušení lidé, vyřešíte svůj problém velmi rychle.
Čas odpovědi
Jak dlouho trvalo, než nám podpora odpověděla.
|
Do 24 hodin |
Telefon
S podporou se lze spojit telefonicky.
|
|
E-mail/kontaktní formulář
S podporou se lze spojit pomocí e-mailu či kontaktního formuláře.
|
|
Počet zodpovězených otázek
Počet položených otázek/počet zodpovězených.
|
10/10 |
Mají online live chat?
Podporu lze kontaktovat pomocí live chatu.
|
|
Kvalita odpovědi z podpory
|
Kvalitní |
Co na e-shopovém řešení Exitshop oceňuji?
-
platíte až když začnete prodávat
-
neomezený počet produktů, zemí a měn
-
mnoho možností hromadných úprav na úrovni skladu (hromadné přeceňování, překládání a další)
-
velké množství napojení na externí nástroje
Exithop je komplexní řešení pro váš e-shop. Velkou výhodou je, že se platí podle obratu, takže při rozjezdu e-shopu se nemusíte bát vysokých nákladů a můžete se soustředit na rozvoj e-shopu. Platit začnete až ve chvíli, kdy budete mít nějaký obrat. Když k tomu přidám i vynikající technickou podporu a to, že veškeré moduly a rozšíření máte v ceně, tak se Exitshop jeví jako ideální řešení pro e-shop.
Pokud si myslíte, že pro vás Exitshop nebude to pravé, prohlédněte si i další služby poskytující pronájem e-shopu.
Naši návštěvníci přispěli k článku o ExitShop.cz následující diskuzí a názory - 3 zkušeností
Několik e-shopů napojených na jeden sklad? Přesně tohle jsem potřeboval. V tom systému je všechno na co si jen vzpomenete, jen to pravděpodobně sami nenajdete, a tak se musíte někoho zeptat 😀
– málo mapovacích polí pro namapování dodavatelského XML feedu
– chybí možnost namapovat PDF přílohy, návody, certifikace
– nelze vybrat oddělovač kategorií, používá pouze „>“ a pokud dodavatelský feed používá jiný, tak produkty nelze napárovat do správných kategorií e-shopu, zboží z dodavatelského XML feedu se sice automaticky stáhuje a aktualizuje na Sklade, ale takto stažené zboží nelze napárovat do e-shopu
– Neumí automaticky převzít kategorie produktů dle XML feedu zboží
– Kategorie se musí obtížně vkládat ručně nebo za poplatek vytvoří script, ale není to v dohledné době
– práce s kategoriemi není dořešená
– odezva technické podpory není rychlá, musí se čekat, práce na eshopu pak silně vázne
+ zcela jiný koncept administrace e-shopu, plno špičkových vestavěných funkcí
+ pokročilá filtrace zboží v administraci centrálního Skladu a E-shopů
+ hromadné úpravy zboží
+ nízká cena
+ zákaznické vyhledávání v eshopu s našeptávačem a miniaturami zboží
+ vyhledávání s následným zobrazením kategorií a produkty lze dále třídit a filtrovat
+ nejlepší řešení e-shopu co jsem kdy vyzkoušel, bohužel až na výše uvedené slabiny
– Málo šablon
– Žádný průvodce, žádný podrobný návod
– nemá online chat
+ nízká cena
+ spousty možností (ovšem je otázka jestli je to výhoda, když neexistuje průvodce který by pomohl s vytvořením e-shopu a ty možnosti ukázal)
Děkujeme za hodnocení, místo průvodců a návodů jdeme cestou individuální zákaznické podpory. Nejsme klasická krabice typu Shoptet a těch možností je opravdu hodně. Dává nám tedy větší smysl vše nastavit přesně podle potřeb zákazníka.