Srovnání SEO nástrojů

Logo 5nej 300x300

Nejlepší SEO nástroje 2018

Hledáte-li ten pravý SEO nástroj, který vám ušetří spousty manuální práce a opravdu pomůžou vylepšit váš projekt, jste na správném místě. Otestovali jsme řadu SEO nástrojů a vybrali nejlepších pět. Podívejte se, který obstál nejlépe v našem srovnání.

5nej-srovnani

Marketing Miner

Mangools

Semrush

Ahrefs

1. Místo2. Místo3. MístoFinalista
Finální známka9,18,38,28,1
ShrnutíMarketing Miner je SEO nástroj, který především získává hodnotná data o klíčových slovech, URL, doménách a vašich produktech.Mangools je SEO nástroj, který se zaměřuje hlavně na analýzy klíčových slov, zpětných odkazů a SERPu.SEMrush je SEO nástroj, který dělá webové audity, analýzy SERP, také se zaměřuje na sociální sítě a také dodává hodnotné informace o konkurenci.Ahrefs je SEO nástroj, který se zaměřuje hlavně na monitorování vyhledávanosti, konkurence a také monitoruje vaší niku.

Finance

Cena nejlevnějšího tarifu (placeného)649 Kč / měsíc€ 44.90 / měsíc$99.95 / měsíc$99 / měsíc
Cena nejdražšího tarifu2299 Kč / měsíc€ 114.90 / měsíc$399.95 / měsíc$999 / měsíc
Trial verze
Platba bankovním převodem
Platba kartou online

Důležité funkce a parametry

Analýza klíčových slov
Analýza URL
Srovnání s konkurencí
Jednorázová analýza
Hlídání existence zpětných odkazů
Podávání reportů
Hledání podobných webů pro odkazy
Rychlost webu
Indexovatelnost
Sociální signály
Našeptávač
Hledání zmínek o webu
Kontrola status kódů
Hledanost a cpc
Zjištění vstupních stránek
Metrika inzerce ppc
Kontrola plagiátorství
Možnost více uživatelů nástroje (za příplatek)
Možnost propojení s google analytics
Maximální počet projektů20není limitováno200100
Tutoriál k seo nástroji

Podpora

Dostali jsme reakci?
Podpora v čj
Facebook zprávy
Live chat
Telefon
E-mail

Jak vybrat nejlepší SEO nástroj?

Chcete investovat do SEO nástroje pro váš projekt? Zde je osm věcí, které musíte zvážit:

Kolik peněz jste ochotni investovat?

Hned na začátek přichází velká otázka peněz. Je potřeba zvážit, jestli chcete platit měsíčne, nebo jednou za rok (v tomto případě často ušetříte). Existují spousty SEO nástrojů, které se pohybují v různých cenových relacích. Využívat můžete nástroje zdarma, nebo za ně platit několik tisíců dolarů měsíčně. Takže pokud máte jasno v tom, kolik chcete měsíčně za SEO nástroj zaplatit, pomůže vám to výrazně zúžit výběr nástrojů, mezi kterými budete dále hledat ten pravý.

Máte čas a prostředky na rozluštění dat ze SEO nástroje?

Existují některé bezplatné nástroje pro SEO, jako jsou například Screaming Frog nebo Majestic SEO, ale pokud si vyberete právě tyto, měli byste mít na paměti, že strávíte další čas nad analyzováním podrobných údajů, které ‘vyplivnou’. Pokud na to nemáte čas nebo dovednosti, zvažte výběr inteligentního nástroje pro SEO, který nejen shromažďuje data, ale také vytvoří přehledný report.

Chcete nástroj, který zvládne “všechno” nebo specializovaný?

Jak jsme již zmínili, existují SEO nástroje, které se specializují pouze na jednu konkrétní oblast (zpětné odkazy, analýza klíčových slov, analýza vlastních stránek…). Tyto nástroje jsou užitečné, pokud vám jde o zlepšení konkrétního problému. Ale pokud nevíte, v čem je ‘zakopaný pes’, poohlédněte se po SEO nástroji, který je více kompexní. Takový nástroj vám přesně ukáže vaše data, statistiky a výsledky, případně navrhne i řešení.

Hodí se SEO nástroj pro váš projekt?

Potřebujete více přihlášení a účtů pro velký tým uživatelů? Nebo vám stačí jednoduše analyzovat jeden web, jeden uživatel, jedno přihlašovací nastavení? Velký projekt zkrátka nenapasujete na ten samý tarif, který stačí menšímu webu.

Jaké funkce skutečně potřebujete?

Než začnete vyhledávání, udělejte si seznam funkcí, které potřebujete – co je pro vaši firmu rozhodující a co je dobré mít? Jakmile víte, co přesně potřebujete, je jednoduché to najít. Zde jsou některé funkce, které by mohly být na vašem počátečním seznamu:

  • analýza klíčových slov
  • zjištění vstupních stránek
  • hlídání zpětných odkazů
  • kontrola status kódů

Potřebujete pomoc se zlepšováním webu na základě doporučení SEO nástroje?

Pokud je odpověď ano, hledejte takový SEO nástroj, který vám usnadní i tento úkol. Některé SEO nástroje nabízí svůj tým služeb pro provedení zlepšení. Jiné nástroje dokáží usnadnit zadávání práce například vašim zaměstancům.

Dá se propojit SEO nástroj s dalšími marketingovými nástroji, které používáte?

Marketingová integrace a automatizace jsou stále důležitější, protože zvyšujeme počet nástrojů, které denně používáme. Seznamte se tedy lépe s nástroji, které již používáte a zjistěte, zda jdou propojit s dalšími nástroji – v našem případě SEO nástrojem. Hledejte funkce jako export a import dat. Zajistíte tak, že vaše nástroje budou pracovat pro vás s minimem úsilí z vaší strany.

Srovnávejte výhody SEO nástrojů

Když jste zúžili svůj seznam SEO nástrojů, podívejte se, jaké přidané doplňky nabízí SEO nástroj. Hledejte výhody, jako jsou například webináře, tutoriály, online chat…

Recenze všech SEO nástrojů

Mangools

Mangools je SEO nástroj, který působí na trhu od roku 2014 a pochází ze Slovenska. Svoje služby dělí do tří tarifů – Mangools Basic, Mangools Premium, Mangools Agency. Čím vyšší tarif, tím více možností vám Mangools poskytne. Celý SEO nástroj se rozděluje do čtyř sekcí a každá má svou funkci (KWFinder, SERPChecker, SERPWatcher a LinkMiner). Mangools se mimo jiné snaží své uživatele vzdělávat a proto na jejich webu naleznete SEO Akademii a blog plný článků o online marketingu a SEO tématiky. Dozvíte se tam i novinky ze světa Mangools a najdete návodné tutoriály. Přečíst celou recenzi na Mangools →

Marketing Miner

Marketing Miner je český SEO nástroj, který působí na trhu od roku 2015. Svoje služby dělí do čtyř tarifů – Minee, Miner, Digger a Machine (čím vyšší tarif, tím více možností). Marketing Miner je vhodný pro agenturu, jednotlivce i majitele projektu/e-shopu. Marketing Miner je nástroj, který dokáže na základě vstupu získat data důležitá pro rozhodování v marketingovém ohledu (vstupy jsou následující: fráze, doména, URL, název produktu). Marketing Miner má více než 40 minerů – každý z nich má svou funkci (př. kontrolovat status kódy). Pro ty, kteří si nevědí rady s tímto SEO nástrojem, je zde akademie od Marketing Mineru, kde se nachází blog, webináře, návody a postupy. Přečíst celou recenzi na Marketing Miner →

Ahrefs

Ahrefs tvoří nadnárodní tým s kořeny na Ukrajině, ale hlavní sídlo má v Singapuru. Na trh vstoupil v roce 2011. Svoje služby dělí do čtyř tarifů – Lite, Standard, Advanced, Agency. Platí, že čím vyšší tarif, tím více možností máte a pokud by ani nejvyšší tarif nestačil, tak je možnost osobní domluvy a vylepšení tarifu. Ahrefs je vhodný pro jednotlivce, agentury i majitele projektu. Pro ty, kteří se potřebují více dozvědět nebo vzdělat v oblasti marketingu a SEO, má Ahrefs svou Akademii a blog. Přečíst celou recenzi na Ahrefs →

SEMrush

SEMrush je SEO nástroj, který na trhu působí více než devět let. Má čtyři pobočky a jednu z nich i v České republice. Své služby dělí do čtyř tarifů – Pro, Guru, Business a Enterprise. Čím vyšší tarif, tím více možností a tarif Enterprise si navíc můžete poskládat podle vlastních potřeb. SEMrush je vhodný pro jedntlivce, agentury i majitele projektu/e-shopu. Přímo na stránkách semrush.com najdete vzdělávací Akademii, sekci s webináři a blog, kde jsou užitečné články se SEO tématikou. Přečíst celou recenzi na SEMrush →

Jak se vám naše srovnání líbí?
Zpracovávám
Naši čtenáři hodnotí známkou: 5 (6 hlasů)