Srovnání platebních bran
Nejlevnější platební brána 2024
Hledáte spolehlivou a výhodnou platební bránu, která nabídne zákazníkům dostatečný komfort při placení? Otestovali jsme nejpoužívanější platební brány a vybrali z nich nejlepších 5. Při jejich výběru jsme se zaměřili na 8 nejdůležitějších oblastí: Typy bran, pro koho je brána vhodná, cena, platební metody, platby, podpora a podporované komerční a open source platformy.
Srovnání platebních bran na základě testování
Procentní poplatek z transakcí
|
0,65 %-0,9 % (dle obratu)
|
Dle tarifu od 0,99 % do 1,5 %
|
0,9 - 2,2 % (Dle obratu)
|
1,6 %
|
1,4 % - 2,9 % (dle tarifu)
|
Fixní poplatek z jednotlivých transakcí
|
0,7 Kč-1 Kč
|
0 Kč
|
3 Kč
|
1 Kč
|
6,50 Kč
|
Aktivace
|
zdarma
|
zdarma
|
zdarma
|
999 Kč
|
zdarma
|
Měsíční poplatek
|
0-200 Kč
|
zdarma
|
0 - 190 Kč
|
0 Kč
|
od 50 Kč
|
Převod na bankovní účet
|
0 Kč
|
5 Kč
|
10 Kč
|
0 Kč
|
8 Kč + 0,25 %
|
Inline brána (iFrame)
|
(iFrame)
|
|
|
|
|
Redirect brána
|
|
|
|
|
|
Mobile brána
|
Ne, ale inLine či Redirect brána jsou uzpůsobeny mobilnímu prostředí
|
Ano
|
(mCommerce)
|
|
|
Responzivní design
|
|
|
|
|
|
Přizpůsobení vzhledu e-shopu
|
|
|
|
|
|
E-shopy
|
|
|
|
|
|
Služby
|
|
|
|
|
|
Digitální obsah
|
|
|
|
|
|
Aplikace
|
|
|
|
|
|
Vstupenky
|
|
|
|
|
|
Jízdenky
|
|
|
|
|
|
Kolik platebních metod podporuje
|
50 +
|
Desítky platebních metod
|
55
|
více než 300 mezinárodních a místních způsobů
|
Desítky platebních metod
|
Apple Pay
|
|
|
|
|
|
Platba kartou
|
|
|
|
|
|
On-line bankovní platby
|
|
|
|
|
|
Elektronické peněženky
|
|
|
|
|
|
Další možnosti platby
|
Google Pay, odložené platby - Twisto Pay, PlatímPak, MALL Pay
|
Desítky platebních metod pro ČR i mezinárodní platby
|
Premium SMS, Paysafecard, m-platba
|
Odložené platby s Twisto Pay, mobilní platby a další
|
Desítky platebních metod přizpůsobených jednotlivým zemím
|
Platby ze zahraničí
|
|
|
|
(více než 20 měn)
|
|
Platby v rámci ČR
|
|
|
|
|
|
Opakované platby
|
|
|
|
(dodatek ke smlouvě - zdarma)
|
|
Zapamatování karty
|
|
|
|
|
|
Veřejně dostupná API dokumentace
|
|
|
|
|
|
Služba 3D Secure
|
|
|
|
|
|
FAQ
|
|
|
|
|
|
On-line chat
|
|
|
(- ale rychlá poradna na FB)
|
|
|
E-mail/kontaktní formulář
|
|
|
|
|
|
Telefon
|
|
|
|
|
|
Odpověď do 24 hodin
|
|
|
|
|
|
Otázky
|
8/10
|
10/10
|
5/5
|
8/10
|
5/5
|
Shoptet
|
|
|
|
|
|
Shopify
|
|
|
|
|
|
Shopsys
|
|
|
|
|
|
Webareal
|
|
|
|
|
|
Eshop-rychle
|
|
|
|
|
|
Oxyshop
|
|
|
|
|
|
UPGates
|
|
|
|
|
|
WooCommerce
|
|
|
|
|
|
Drupal
|
|
|
|
|
|
PrestaShop
|
|
|
|
|
|
Magento
|
|
|
|
|
|
OpenCard
|
|
|
|
|
|
Platební brány recenze
1. Comgate recenze
Comgate je česká společnost působící na trhu již od roku 2000. Soustředí se na provozování platebních bran, platebních terminálů a dalších služeb pro majitele obchodů, e-shopů atd. Podporuje přes 50 platebních metod, nabízí možnost opakovaných plateb, např. pro předplacené programy, aplikace a další služby, umožňuje zapamatovat si zákazníkovu platební kartu a urychlit mu tak placení při dalším nákupu.
Výhody
- Přes 50 platebních metod
- Zrychlené bankovní převody (platební tlačítka)
- Platby v českých korunách i v zahraničních měnách (euro, dolar, polský zlotý a další)
- Nejširší množství odložených plateb
Nevýhody
- Nepodporuje elektronické peněženky
- Chybí Mobile brána
2. Barion Recenze
Barion je maďarská platební společnost, jejíž historie sahá do roku 2015. Od té doby si získala přízeň tisíců e-shopů, které ji stále rády využívají. Předností Barion je především vedení platební brány zdarma a nízké poplatky, které vyhovují i začínajícím e-shopařům, jejichž zisky nejsou zatím příliš jisté a přesto chtějí svým zákazníkům poskytnout pohodlné platby za zboží a zvýšit tak dotažení svých objednávek do finále. Barion umožňuje zapamatovat platební kartu, opakovanou platbu, využijete ji při domácích i mezinárodních platbách atd. Vhodná je i pro mezinárodní e-shopy. Jedná se o spolehlivou platební bránu s vysokou bezpečností, o které ještě uslyšíme.
Výhody
- Podporuje řadu platebních variant
- Vhodná pro e-shopy, marketplace atd.
- Vedení platební brány zdarma
- Velmi příznivé poplatky - podle měsíčního objemu transakcí
- Vhodné i pro začínající e-shopy
Nevýhody
- Telefon na podporu není přímo na webu, ale musíte si o něj napsat
3. GoPay recenze
GoPay je platební brána usnadňující zákazníkům placení v jejich oblíbených e-shopech a na webech. Obchodníkům pak poskytuje řešení, jak si nenechat uniknout větší množství klientů. GoPay nabízí možnost brány Inline, Redirect nebo Mobile podle toho, co obchodníkům nejvíce vyhovuje. Nakupující zákazník tak vůbec neodejde z e-shopu, aniž by svůj nákup kompletně dokončil a zaplatil. GoPay tudíž napomáhá dotažení nákupů a zvýšení tržeb pro obchodníky.
Výhody
- Platební brána, kterou je možné využít na e-shopu, v aplikacích i přes mobil
- Můžete ji používat pro české i zahraniční platby, a to hned v 9 měnách
Nevýhody
- Cena za služby GoPay nemusí být pro některé malé obchodníky a e-shopy atraktivní
4. PayU recenze
PayU je globální společnost fungující na 18 světových trzích a poskytující platební brány pro e-shopy, služby a další weby, které nabízí svůj obsah k prodeji. Zajistí platbu kartou na internetu pomocí bezpečné platební brány, ale i on-line převodem nebo pomocí mobilní platby. Marketplace umožní jednotný nákup a platbu i v takových obchodech, jako je např. Mall – tedy v obchodech, které nabízí zboží od více dodavatelů. Díky odloženým platbám s Twisto si zákazníci e-shopů mohou zakoupit zboží, které v pohodlí domova vyzkouší a zaplatí až za 14 dní. Obchodník však nic neriskuje a své peníze získá ještě před odesláním zboží.
Výhody
- Pohodlná platební brána umožňující rychlou platbu na pár kliknutí
- Možnost mezinárodních plateb (až ve 20 měnách)
- Platba kartou i on-line převodem
Nevýhody
- Pohodlné, ale o něco dražší služby než u konkurence
- Nenabízí možnost platit elektronickou peněženkou
5. Stripe recenze
Platební brána Stripe je původem z Ameriky. V roce 2020 začala své služby poskytovat také v České republice a nabídla tak českým obchodníkům mnoho nových zajímavých možností, jak obchodovat na světové úrovni s podporou více než desítky platebních metod ve 135 jazycích.
Tuto platební bránu sice bylo možné v ČR používat i před tím, ale bylo nutné řešit převody měn, jelikož Stripe nešlo propojit s tuzemským bankovním účtem. Tento jediný problém byl odstraněn vstupem společnosti Stripe na český trh.
Výhody
- Online účet lze vytvořit během několika minut
- Kladen důraz na bezpečnost plateb (3D Secure)
Nevýhody
- Web ani podpora nejsou v českém jazyce
- Není zde možnost mobilní brány
- Vyšší poplatky než u ostatních společností
Ať už e-shop máte nebo jej právě zakládáte, jistě jste narazili na otázku, zda je potřeba zřizovat platební bránu. Je vůbec potřeba? Proč je lepší, než bankovní převod nebo odeslání zboží na dobírku?
Platební brána především pomáhá dotáhnout obchod do úspěšného konce. Pokud si klient objedná zboží na dobírku, nikde není psáno, že si jej skutečně převezme. Obchodník pak platí poštovné, které mu v případě nepřevzetí zboží nikdo neproplatí a zboží se mu zbytečně vrací zpět. Bankovní převod je sice o něco výhodnější – obchodník zasílá zboží již zaplacené, ale i toto řešení má své mouchy. Klient si může zaplacení zboží rozmyslet, nebo je odeslání zdržováno čekáním, než platba dorazí na účet obchodníka.
Platební brány dnes využívají všechny úspěšné e-shopy, a to především proto, že taková platba je rychlá, pro zákazníka velmi pohodlná a obchodníkům zajistí, že většina nákupů bude skutečně ihned zaplacena. Mohou tak odeslat zboží ihned, jak obdrží informaci o zaplacení. Obchodník má jisté své peníze a zákazník má zboží u sebe třeba již druhý den.
Pojďme se tedy podívat, co to platební brána je a jak funguje, na co se zaměřit při jejím výběru a samozřejmě i které platební brány uspěly v našem srovnání a dostaly se mezi 5 nejlepších.
Co je platební brána
Platební brána je řešení, které pomáhá k přenosu platby mezi e-shopem či prodejním webem a platícím zákazníkem. Jedná se o platformu, která umožní zákazníkovi hned několik platebních možností. Některé společnosti poskytují jen platbu kartou, jiné i zrychlené bankovní převody, platbu on-line bankovním tlačítkem, mobilní platbu, ale také platbu kupony, bitcoiny nebo použití elektronické peněženky.
Platební brána v podstatě zprostředkuje propojení mezi zákazníkem, e-shopem a systémem banky. Zákazník může bez obav zapsat do formuláře/okna platební brány údaje své karty, aniž by došlo k jejímu zneužití. Většina platebních bran funguje na tzv. zabezpečení 3D Secure, které jejich data ochrání před zneužitím. Společnosti poskytující platební brány jsou sledovány a licencovány podle Zákona o platebním styku. Ten také vymezuje jejich pravomoci i činnost.
Jak platební brána funguje
Z pohledu zákazníka
Z pohledu klienta je platební brána zařízení, které velmi usnadní a urychlí proces platby za objednané zboží či služby. Na obrazovce počítače, tabletu či mobilního telefonu se objeví okno platební brány, které zákazníka vyzve, aby zadal údaje o své platební kartě. Zákazník zapíše číslo karty, datum její expirace a ze zadní části opíše trojmístné číslo, které je unikátní na každé kartě a je potvrzením, že zákazník má skutečně fyzicky v ruce tu správnou kartu. Někdy může být zákazník vyzván ještě k napsání svého jména, telefonního čísla, popř. e-mailu pro ověření.
Poté potvrdí správnost údajů a vyskočí na něj další okénko, do kterého zadá kód, odeslaný na jeho mobilní telefon SMS. Tímto kódem potvrzuje, že je majitelem karty a nedošlo k jejímu zneužití. Jedná se o proces ověření, který je součástí bezpečnostní služby 3D Secure.
Po dokončení platby je klient vrácen – přesměrován zpět do obchodu, nebo se mu objeví informace, že platba proběhla v pořádku a on může pokračovat v nákupech či přejít na jinou webovou stránku. Zde záleží na tom, jak má obchodník nastavenou platební bránu (inline, redirect, mobile) a jakou platební bránu nabízí společnost, kterou si k platbám pro svůj e-shop vybral.
Z pohledu obchodníka
Obchodník má v rámci smlouvy mezi svým e-shopem, bankou a platební bránou svůj účet, na který platba od zákazníka přichází. Jak to probíhá?
Nejprve jsou zašifrované údaje ze zákazníkovy karty pomocí platební brány zaslány procesoru transakce. Ten tyto údaje zašle do systémů kartových asociací. Tyto asociace mají za úkol napojit transakci na systém vydavatele platební karty. Vydavatel zákazníkovi následně kartu prověří, tedy zjistí, zda zadané údaje souhlasí a zda má zákazník na svém účtu dostatek peněz, aby mohla být jeho platba stržena. Pokud ano, platba je schválena. Pokud jsou zadané údaje chybné, nebo zákazník nemá dostatek platebních prostředků, vydavatel karty platbu zamítne.
V případě schválení jsou údaje opět zaslány do procesoru transakce. Ten informuje platební bránu a navýší o potřebnou částku obchodní účet daného e-shopu. E-shop pak dostane informaci, že platba v pořádku proběhla (nebo v opačném případě byla zamítnuta) a podle toho pokračuje dál. V případě zaplacení může obchodník klientovi odeslat objednané zboží či službu.
Peníze jsou shromažďovány vždy nejprve na obchodním účtu e-shopu. Na klientův účet jsou odesílány z tohoto obchodního účtu v předem domluvených intervalech. Ty závisí na dohodě s e-shopem, ale také mohou záviset na četnosti objednávek daného e-shopu, nebo výši obratů.
Platební brána pro e-shop – typy
Než se rozhodnete pro určitého poskytovatele platební brány, měli byste mít povědomí o tom, jaké typy platebních bran můžete mít k dispozici, jaké mají výhody a také si samozřejmě zjistit, zda vámi vybraná společnost takovou platební bránu poskytuje. Nejde totiž jen o to, zda může zákazník zaplatit kartou, převodem či elektronickou peněženkou. Důležité také je, jak celý platební proces proběhne a co to přinese e-shopu. Máme na mysli jednotlivé typy platebních bran, tedy zda funguje na vašem e-shopu jako inline brána, redirect brána či mobile brána.
Inline brána
Inline brána je specifická tím, že se platební okno zobrazuje přímo nad stránkami e-shopu. Klient není nikam přesměrován, vše se děje na pozadí e-shopu, v němž nakoupil. To má přímý, a především pozitivní dopad na dotažení obchodu do zdárného konce. Zákazník v podstatě „nemá čas“ rozmyslet si platbu, jako je tomu při klasickém bankovním převodu, ale třeba i při redirect bráně, kdy je přesměrován mimo stránky e-shopu, byť se jedná o proces velmi rychlý. Tento způsob platby je velmi bezpečný jak pro zákazníka, tak pro obchodníka. Údaje zadávané do formuláře platební brány jsou odděleny od prostředí e-shopu a chráněny. I když platba proběhne na pozadí e-shopu, obchodník nemá k zadaným údajům žádný přístup.
U některých společností se můžeme namísto inline brána setkat i s pojmem iFrame. Jedná se v podstatě o stále stejnou službu, kdy se platba odehrává na pozadí e-shopu.
Redirect brána
U redirect brány probíhá platba v podstatě stejným způsobem, jen se platební okno neotevře na pozadí e-shopu, ale na samostatné stránce společnosti zajišťující platební bránu. Tato stránka je zajištěná speciálním certifikátem, takže je ve výsledku platba pro zákazníka stejně bezpečná, jako u inline brány. Pozadí, na kterém se platební okno zobrazí, může být šedé či černé, ale je možné do něj vkládat fotografie, které vytvoří pocit, že zákazník platí stále na stránkách e-shopu, což zvyšuje šanci dokončení platby a tím celého obchodu. Umožnění změny barvy či vložení fotografie na pozadí platební brány, stejně jako upravení platebního okna v barvách e-shopu, nabízí většina poskytovatelů platebních bran.
Mobilní brána
Pokud jste někdy platili přes platební bránu na mobilním zařízení a e-shop neměl nastavenou mobilní bránu, nejspíš jste byli zaskočeni tím, že platební okno bylo miniaturní, šlo špatně ovládat prstem a celkově platba nebyla příliš komfortní. To je něco, co může platícího zákazníka odradit a raději okno prohlížeče zavře s tím, že platbu dokončí doma z počítače. Jenže pak zapomene, nebo si nákup rozmyslí a obchod není úspěšně dokončen. Mobile brána nabízí webové prostřední optimalizované pro mobily tak, aby zákazník vše viděl v dostatečné velikosti a platba se mu pohodlně prováděla pomocí prstu na monitoru mobilního zařízení. Pokud společnost mobilní bránu nabízí, je to velké plus. Mobilní brána se většinou automaticky přizpůsobí zařízení, ve kterém zákazník nakupuje. Pokud nakupuje na počítači, zobrazí se inline nebo redirect brána. Pokud ale nakupuje v mobilu, automaticky se otevře jako mobilní brána.
Pojem mobilní brána však může být matoucí. Jedná se totiž také o možnost realizovat platbu za zboží přímo z mobilu zákazníka, ovšem nikoli přes platební bránu, ale stržením placené částky z jeho mobilního tarifu, popř. předplaceného kreditu – např. zasláním SMS zprávy. Zákazníci využívají tuto možnost platby např. pro platbu jízdenek MHD, e-knih apod. Mezi mobilní platby patří např. mPlatba nebo Premium SMS.
EET a platby přes platební brány
EET je poměrně složitá záležitost, abychom jej řešili v tomto srovnání. Pokud tedy potřebujete zjistit, zda se vás EET týká či se o něj zajímat nemusíte, doporučujeme podrobně prostudovat nejprve stránky k tomu určené. Faktem je, že platby převodem do EET nespadají. Jenže platební brána nepředstavuje jen převod peněz z účtu na účet, ale i platbu kartou, elektronickou peněženkou atd.
Než zvolíte platební bránu, zjistěte si, jaká platba DPH se vás týká a jak to lze u dané platební brány nastavit. Některé společnosti podporují všechny sazby DPH i jejich kombinace, a umožňují nastavit různá procenta, např. podle druhu prodávaného zboží. Dále si zjistěte, zda platební brána umožňuje řešení EET i při platbě kartou v cizině a v cizí měně. Jak to má při prodeji s DPH plátce a jak neplátce DPH? Jsou v tom rozdíly? A umí na ně daná platební brána zareagovat?
A co když proběhne platba, informace jsou zaslány do EET, ale zákazník svou objednávku stornuje? Je možné s tím ještě něco dělat? Víte, jak by měla vypadat účtenka a jaká výše daně se vás týká? To všechno jsou důležité informace, na které by měla být schopna společnost poskytující platební bránu reagovat. Výborný přehled v této oblasti má např. ComeGate nebo GoPay.
Integrace platební brány
K tomu, abyste platební bránu na svém e-shopu správně nastavili a začala fungovat tak, jak má, je potřeba integrace. Některé platební brány mají postup integrace jednoduchý, jiné složitější. Záleží na tom, zda má společnost nachystanou dokumentaci k API, integrační manuál a další postupy. Zvládnete provést integraci a nastavení pluginů sami, nebo je potřeba programátora? Je společnost ochotna vám s integrací pomoci?
My jsme se zaměřili na to, zda testovaná platební brána podporuje nejznámější a nejvyužívanější prodejní platformy, jako Shoptet, Shopify, Shopsys, Webareal, Eshop-rychle, Oxyshop, Mioweb nebo UPgates. Dále nás zajímaly nejznámější podporované open source systémy, např. WooCommerce, Drupal, PrestaShop, Magento či OpenCard. Snadná integrace a rychlé zprovoznění platební brány může být pro někoho klíčové. Než se pro některou společnost rozhodnete, zjistěte si technické možnosti, i jak bude platební brána fungovat v propojení s vaším e-shopem či webem.
Co je to elektronická peněženka
Elektronická peněženka je jeden ze způsobů, jak platit přes internet rychle a pohodlně, aniž by se zákazník zdržoval při každé platbě zadáváním platebních údajů do formuláře platební brány. Zákazník má ve své elektronické peněžence uloženy své platební údaje. Pokud se s ní rozhodne zaplatit, stačí, když se přihlásí svým heslem, otiskem palce či jiným způsobem a provede platbu. Ta se pak automaticky strhne buď z peněz uložených/nahraných do této peněženky, nebo se strhne z jeho bankovního účtu, popř. z platební karty. Záleží na tom, jakou elektronickou peněženku využívá a jakou možnost peněženka nabízí. Mezi elektronické peněženky patří např. Google Pay, Apple Pay, PayPal atd.
Apple Pay
Elektronická peněženka Apple Pay je určena pro majitele zařízení s operačním systémem iOS, tedy majitele iPhonů, Mac, iPadů nebo Apple Watch. Apple Pay svému majiteli nahrazuje platbu bezkontaktní kartou, případně platbu kartou přes čip či magnetický proužek. Majitel Apple Pay se do své elektronické peněženky přihlásí vlastním heslem, Touch ID, Face ID apod. To v podstatě stačí k tomu, aby provedl platbu rychle a pohodlně, pouze s mobilním zařízením v ruce nebo svými Apple Watch. Nemusí přitom vůbec vytahovat kartu z peněženky, dokonce ani peněženku z kapsy nebo tašky.
Google Pay
Google Pay je elektronická peněženka od společnosti Google, která je dostupná pro všechny, kdo chtějí platit rychle a pohodlně, pomocí svého mobilu. Stačí si stáhnout do svého mobilního zařízení aplikaci Google Pay a pak už jen platit. Veškeré transakce přitom můžete v Google Pay sledovat a kontrolovat.
Co sledovat při výběru platební brány?
- Cena – cena za zřízení/aktivaci platební brány a veškeré poplatky za platby či za převedení peněz z obchodního účtu zajímá každého snad jako první. V tomto případě je rozhodně porovnání cen na místě.
- Za jakou dobu a jak často jsou peníze z obchodního účtu (na němž se ukládají platby od zákazníků) převedeny na účet obchodníka. Je možné nastavit různou frekvenci výplaty, nebo má společnost daný pevný termín pro výplatu?
- Soukromí zákazníka a bezpečnost zadávaných platebních údajů – jak jsou zabezpečeny citlivé údaje zákazníků?
- Kolik platebních metod platební brána umožňuje a jaké to jsou?
- Je k dispozici pouze redirect brána, nebo můžete zvolit i další varianty?
- Integrace platební brány do e-shopu – jak rychle a snadno/složitě se platební brána na váš e-shop nastaví?
- V jakých platebních měnách budou moci vaši zákazníci zaplatit?
- Funguje dobře zákaznická podpora? Vyřeší problémy rychle, nebo je složité je kontaktovat?
Přečtěte si také Jak vybrat nejlepší platební bránu pro web/e-shop.
Časté otázky k platebním branám
Jak platební brána funguje?
Z pohledu klienta je platební brána zařízení, které velmi usnadní a urychlí proces platby za objednané zboží či služby.
Obchodník má v rámci smlouvy mezi svým e-shopem, bankou a platební bránou svůj účet, na který platba od zákazníka přichází. Více o fungování platebních bran.
Jak integrovat platební bránu?
K tomu, abyste platební bránu na svém e-shopu správně nastavili a začala fungovat tak, jak má, je potřeba integrace. Některé platební brány mají postup integrace jednoduchý, jiné složitější. Záleží na tom, zda má společnost nachystanou dokumentaci k API, integrační manuál a další postupy. Jak integrovat platební bránu?
Jak vybrat platební bránu?
Při výběru platební brány je potřeba sledovat několik parametrů. Mezi hlavní parametry patří asi cena za transakci a provoz brány. Jak jsou nejlepší platební brány se dozvíte v naší tabulce.
5 nejlepších platebních brán
Další zdroje
- Platební brána pro e-shop: Jak postupovat a na co si dát pozor | FastCentrik. E-shop pro každého, to je pronájem e-shopu na pár kliků | FastCentrik [online]. Copyright © NetDirect [cit. 17.02.2023]. Dostupné z: https://www.fastcentrik.cz/blog/platebni-brana-pro-e-shop-jak-postupovat
- Proč platební brány nemohou spolupracovat s každým e-shopem | GoPay blog. [online]. Copyright © GOPAY [cit. 17.02.2023]. Dostupné z: https://www.gopay.com/blog/proc-platebni-brany-nemohou-spolupracovat-s-kazdym-e-shopem/
- Závěrečná práce: Robin Zelík: Platební brána jako prostředek platebního styku. Informační systém [online]. Dostupné z: https://is.muni.cz/th/ulc6a/Zelik_BP_final.pdf?zpet=https:%2F%2Ftheses.cz%2Fvyhledavani%2F%3Fsearch%3Dplatebn%C3%AD%20br%C3%A1na%26start%3D1;info=1
- Toret Slevový kupón
- Jak napojit fakturační systém na WooCommerce
- Srovnání virtuálních sídel pro firmy a OSVČ
- 8 tipů pro zvýšení návštěvnosti a prodejů e-shopu
- Proč rozesílat vlastní newsletter
- Jak vytvořit úspěšný newsletter
- Jak začít s e-mail marketingem
- Vzory faktur pro plátce i neplátce DPH pro OSVČ
- Jak má vypadat faktura a co na ní musí být
- Srovnání CRM systémů
- Faktury online – velké srovnání nástrojů a systémů na tvorbu faktur
- Srovnání to-do aplikací
- Srovnání účetních programů
- Srovnání nástrojů pro webináře
- Nejlepší affiliate software
- Nejlepší SEO nástroje
- Nejlepší emailingové nástroje
- Nejlepší pokladní systémy