
FastCentrik Recenze
Shrnutí recenze
Pronájem e-shopu u české společnosti FastCentrik nyní využívá tisíce klientů, kteří pocházejí z Česka, ale i ze Slovenska. Jedná se o tzv. „krabicovou“ metodu založení e-shopu, kdy dostanete prakticky hotový produkt, který si můžete pouze do jisté míry přizpůsobit. Toto řešení může být výhodné, pokud chcete rozjet obchod, ale záležitosti týkající se programování a správy webu jdou mimo vás.
Výhody
- Velké množství funkcí a nástrojů
- Kvalitní technická podpora
Nevýhody
- Menší možnosti úprav a přizpůsobení
- Poněkud vyšší ceny

FastCentrik nabízí 18 hotových šablon s responzivním designem a k tomu dostanete celkem slušnou porci funkčních a marketingových nástrojů i služeb, mezi nimiž nechybí SEO optimalizace webu anebo propojení se sociálními sítěmi, porovnávači zboží i dalšími portály a platformami. Dobře lze využít i nástroje emailingu (MailChimp apod.) a FastCentrik také spolupracuje s většinou nejpoužívanějších účetních a ekonomických programů a systémů. Počítá se i se záležitostmi, jako je EET a GDPR, které mnoho podnikatelů straší.
FastCentrik nabízí klientům tři tarify. Základní balík „Start“ je určen pro e-shopy do 500 položek, „Basic“ nabízí až 3000 položek, a konečně verze „Plus“ pak dokonce 30 000 položek. Pro malé e-shopy je určen tarif „Mini“, se kterým můžete prodávat 50 produktů. Obsah balíčků je jinak v nejdůležitějších vlastnostech (moduly, nástroje) stejný, ale vyšší varianty poskytnou navíc třeba i možnost multi-jazyčného provedení nebo používání více měn apod. Pokud požadujete individuálnější řešení, FastCentrik nabízí realizaci e-shopu na míru, potažmo možnost kombinace krabicového a individuálního provedení.
FastCentrik sice nepatří mezi úplně nejlevnější možnosti, ale je vesměs dobře hodnocen za rozumný poměr ceny, výkonu a kvality služeb, které zahrnují i technickou podporu 7 dní v týdnu.

Pronájem e-shopu s dobrým poměrem ceny a možností.

Ať už jste technicky zdatnější nebo ne, všichni máme stejných 24 hodin za den a ztrácet čas komplikovanou instalací eshopového řešení je to poslední, po čem člověk při rozjezdu nového projektu touží. Jak je na tom v tomto ohledu Fastcentrik?
Instalace
Informace o tom, jakým způsobem lze e-shop založit/otevřít. Většinou stačí napsat adresu a zaregistrovat se. Jinde chtějí i ověření e-mailu a další informace.
|
na klik |
Průvodce spuštění e-shopu
Ideální je, když má e-shopové řešení průvodce, který vám hned po prvním přihlášení/registraci přesně ukáže, kde jsou jaké záložky, funkce apod. Zjistíte také, co se kde zakládá, vytváří, jak s pracovat s jednotlivými moduly a záložkami atd.
|
|
Je v češtině?
Je e-shop v češtině, nebo v jiném jazyce? Např. Shopify je k dispozici pouze v anglickém jazyce, ale má českou stránku podpory
|
|
Vyzkoušení zdarma
Umožňuje e-shop vyzkoušet si ho na nějakou dobu zdarma? Obvykle můžete e-shop testovat (na jejich doméně) po dobu 14/15/30 dní. Výjimkou je např. Exitshop, u kterého platíte procenta z prodeje, takže jej můžete testovat, jak dlouho potřebujete - dokud něco neprodáte, nic neplatíte.
|
|
Cílem eshopu je prodávat a proto jsou možnosti marketingu jedním z nejzásadnějších faktorů, které při výběru sledovat. To jsou možnosti jako specifikování META dat pro SEO, implementace FB pixelu, exportování do srovnávačů jako Heureka nebo možnost vytvářet blogový obsah.
Google Analytics
Napojení na Google Analytics umožňuje sledovat statistiky e-shopu, prodeje, stránky/produkty, které klienti nejvíce navštěvují, jak rychle ze stránky odchází atd.
|
|
Facebook pixel
Propojení s oblíbenou sociální sítí Facebook. Pozor - neplést si s Facebook Market/Obchod, to je něco jiného.
|
|
Má export pro známé srovnávače
Export pro srovnávače, jako je Heureka, Zboží.cz apod. je důležité, protože se tak vaše produkty dostanou k mnohem většímu množství klientů.
|
|
Možnost importu produktů
Import produktů výrazně usnadňuje začátek i pozdější správu vašeho e-shopu. Není nutné přidávat jedno zboží po druhém, ale můžete si importovat celý seznam najednou.
|
xml, csv |
SEO meta data
Pokud na jednotlivých stránkách či produktech můžete upravovat SEO metadata, máte mnohem větší šanci, že je klienti najdou ve vyhledávačích.
|
|
Wordpress
Je možné implementovat e-shopové řešení na Wordpress.
|
|
Blog
Blog je u e-shopů výbornou pomůckou, jak přitáhnout nové zákazníky, jak jim více popsat vaše zboží, jak zdůraznit, v čem je dobré a proč ho mohou potřebovat. Navíc se zvyšuje návštěvnost vašeho e-shopu a posouváte se na vyšší pozice ve vyhledávačích.
|
|
EET
Propojení e-shopu s EET je dnes v podstatě již nezbytností. Např. Shopify tuto možnost nemá, takže je nutné řešit to dokoupením potřebných pluginů.
|
|
SSL
SSL poskytuje zabezpečení komunikace šifrováním a autentizaci komunikujících stran.
|
|
Facebook obchod
Pokud lze e-shop a zboží v něm propojit s Facebook Market, narazí na něj mnohem více potenciálních zákazníků.
|
|
Live chat
Umožňuje e-shop komunikovat s vašimi zákazníci pomocí live chatu.
|
|
Jste v rámci platformy omezení pouze na pár šablon nebo si můžete vybírat z desítek různých? A do jaké míry můžete šablonu upravovat? Tabulka níže podá odpověď:
Počet šablon zdarma
Kolik šablon e-shopové řešení nabízí zdarma (většinou se všechny šablony dají ještě individuálně doladit, takže i když je to menší množství, není to velký problém.
|
18 |
Placené šablony
Kolik placených šablon e-shopové řešení nabízí.
|
|
Zdrojový kód
|
|
úprava CSS
Je možné šablony upravovat dodatečně pomocí CSS.
|
|
Vlastní rozložení panelů
Je možné nastavit si v e-shopu vlastní rozložení panelů - toto mají většinou všichni poskytovatelé.
|
|

Komunikuje podpora pouze přes email? Nabízí i live chat, autorizovaný požadavek či telefonickou podporu? To najdete v tabulce:
Čas odpovědi
Jak dlouho trvalo, než nám podpora odpověděla.
|
Do 1 hodiny |
Telefon
S podporou se lze spojit telefonicky.
|
|
E-mail/kontaktní formulář
S podporou se lze spojit pomocí e-mailu či kontaktního formuláře.
|
|
Počet zodpovězených otázek
Počet položených otázek/počet zodpovězených.
|
5/5 |
Mají online live chat?
Podporu lze kontaktovat pomocí live chatu.
|
|
Kvalita odpovědi z podpory
|
Kvalitní |

Není pro vás Fastcentrik to pravé ořechové? Zkuste se podívat na srovnání nejlepších pronájmů eshopu.
FASTCentrik zkušenosti a recenze zákazníků
3 zkušenostíPozor na Fastcentrik, který Vám bude účtovat 1.500 – 8.500 každý rok za obnovy SSL certifikátu. Pokud chcete použít certifikáty zdarma, jako Let’s Encrypt, tak Vám ještě naúčtují servisní hodinu 1.500 !
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Ohledně německých překladů jsme již zmiňovali v ticketu. Je nutno překlady jako takové nechat zpracovat kvůli 100% správnosti překladatelskou agenturou. Tyto překlady jsou postupně kontrolovány a případně nasazovány.
Co se týká podpory, dle mého mínění jsme vyšli vstříc nejlépe jak šlo, a to tím způsobem, že texty, které nejsou systémové a lze je upravit skrze scripty, jsme Vám bezplatně upravili.
Bohužel z pohledu týmu podpory nemáme jak urychlit práci překladatelské agentury a následného nasazení do jádra systému. Pokud je nějaký jiný problém s podporou, prosím kontaktujte mne na emailu ales.kozel@netdirect.cz a budu se jej snažit s kolegy vyřešit.
Přeji krásný den,
Aleš Kozel
Customer Care Specialist – FastCentrik
Bohuzel jsme si zvolili tohoto zprostredkovatele, protoze jsme chteli nas e-shop rozsirit o nemeckou verzi. Tato verze vypada tak, ze tam byla nahazena nemecka slova, ktera nedavala smysl, byla ve spatnem slovosledu a vety byly obcas neprelozitelne.
Muj partner (nemecky rodily mluvci) si dal tu praci a vsechny chyby opravil. I po pul roce ale stale „cekame na vyvojove oddeleni“, ktere ma tyto preklady prehodnotit a integrovat do e-shopu.
Absolutne nedoporucujeme.