Upgates Recenze
Shrnutí recenze
Upgates je platforma umožňující vytvořit si profesionálně vypadající e-shop pro všechny, kteří hledají jednoduché a rychlé řešení. K dispozici je sice pouze omezené množství grafik a témat, přesto je možné vytvořit moderní a lákavý vzhled e-shopu. Pro náročnější jsou k dispozici služby profesionálních grafiků, kteří vytvoří e-shop na přání. Upgates poskytuje zázemí, ve kterém se rychle zorientujete i díky průvodcům a navigačním článkům. Svůj e-shop snadno napojíte na fakturační systémy, sociální sítě i EET.
Výhody
- Jednoduché a rychlé řešení pro zkušené programátory i pro úplné nováčky
- E-shop máte vytvořený během 2 minut
- Výborně zpracovaný postup založení e-shopu i dalších potřebných kroků
Nevýhody
- Celková komunikace s podporou je komplikovaná – je potřeba založit si účet, pak je to lepší
Velkou výhodou e-shopu u Upgates je možnost vyzkoušet si jeho provoz zdarma na 30 dní. Máte tak dost času vyladit si celý svůj projekt do požadované podoby a vyzkoušet si, jak se vám v něm pracuje i jak působí na klienty. Měsíc je slušná doba na to, abyste se s ním sžili a vyzkoušeli si všechny dostupné funkce. Snadno tak zjistíte, které budete potřebovat i nadále a které jste vůbec nevyužili. Podle toho pak zvolíte placenou verzi e-shopu. Máte-li vybranou a zaplacenou ostrou verzi e-shopu, po 30 denní zkušební lhůtě se vám automaticky nastaví a váš prodej může jet bez zastavení dál.
Další výhodou je možnost importovat do svého e-shopu data. Není tak nutné vkládat jednotlivé zboží ručně a zdržovat se tím. Jednoduše vyberete soubor, který chcete importovat a přes administrativní zázemí ho nahrajete. Importovat můžete data týkající se zboží, kategorií i zákazníků. Ideální je použít formát XLM, ale můžete mít i jiný.
Nastavení e-shopu je velmi jednoduché. Prostředí administrace je přehledné a snadno a rychle se v něm zorientujete. Pokud byste přece jen tápali, pomůže vám průvodce instalací a nastavením a také nápověda, kde najdete odpovědi na všechny důležité otázky. Posílat dotazy na podporu je v případě tohoto e-shopu téměř zbytečné. Na druhou stranu mají facebookové fórum, ve kterém můžete komunikovat s ostatními, kteří mají e-shop na Upgates.
Instalace
Informace o tom, jakým způsobem lze e-shop založit/otevřít. Většinou stačí napsat adresu a zaregistrovat se. Jinde chtějí i ověření e-mailu a další informace.
|
Na klik (e-mail) |
Průvodce spuštění e-shopu
Ideální je, když má e-shopové řešení průvodce, který vám hned po prvním přihlášení/registraci přesně ukáže, kde jsou jaké záložky, funkce apod. Zjistíte také, co se kde zakládá, vytváří, jak s pracovat s jednotlivými moduly a záložkami atd.
|
|
Je v češtině?
Je e-shop v češtině, nebo v jiném jazyce? Např. Shopify je k dispozici pouze v anglickém jazyce, ale má českou stránku podpory
|
|
Vyzkoušení zdarma
Umožňuje e-shop vyzkoušet si ho na nějakou dobu zdarma? Obvykle můžete e-shop testovat (na jejich doméně) po dobu 14/15/30 dní. Výjimkou je např. Exitshop, u kterého platíte procenta z prodeje, takže jej můžete testovat, jak dlouho potřebujete - dokud něco neprodáte, nic neplatíte.
|
Finance
Jak už jsme zmínili, Upgates e-shop si můžete na 30 dní vyzkoušet zdarma. Pokud zjistíte, že vám vyhovuje, máte na výběr ze čtyř variant předplatného. Cenově nejníže je tarif Bronze, za který měsíčně zaplatíte 450 Kč. Nevejde se vám tam však více než 100 produktů. Nejoblíbenějším je pak tarif Silver za 1150 Kč, určený pro maximální počet 1000 produktů. Tarif Gold stojí 1750 Kč a je určen pro 5000 produktů. A nejvyšší je tarif Platinum za 3250 Kč, do kterého se vejde 50 000 produktů. Samozřejmě že každý tarif má další vlastnosti, v níž se méně či více liší. Co mají společné je 163 funkcí a 87 propojení.
Upgates má velmi dobře zvládnutou marketingovou podporu. Není nutné stahovat žádné pluginy, abyste mohli svůj e-shop propojit s Facebookem, Googlem a dalšími portály. Snadno si nastavíte Facebook pixel a propojíte e-shop s obchodem na Facebooku. Informace o svém zvoží a cenách můžete propsat i do známých vyhledávačů a užitečných portálů, které vám pomohou přivést zákazníky. Jmenujme Heureku, Glami.cz, Srovname.cz, Zboží.cz, Skrz.cz, Lyoness a další. Pro zjednodušení obchodních záležitostí oceňujeme napojení na systém EET.
Velmi oceňujeme i možnost nastavení blogu k vašemu e-shopu, který pomůže díky kvalitním článkům s vysokou výpovědní hodnotou přitáhnout velké množství zákazníků, kteří by jinak váš e-shop vůbec neobjevili.
Pro sledování návštěvnosti, doby, kterou klienti tráví na vašem e-shopu i mnoha dalších kritérií je vynikající Google Analytics. I ten je zde k dispozici a můžete ho jednoduše na svůj e-shop napojit, aniž by bylo nutné složitě instalovat nějaký plugin.
Google Analytics
Napojení na Google Analytics umožňuje sledovat statistiky e-shopu, prodeje, stránky/produkty, které klienti nejvíce navštěvují, jak rychle ze stránky odchází atd.
|
|
Facebook pixel
Propojení s oblíbenou sociální sítí Facebook. Pozor - neplést si s Facebook Market/Obchod, to je něco jiného.
|
|
Má export pro známé srovnávače
Export pro srovnávače, jako je Heureka, Zboží.cz apod. je důležité, protože se tak vaše produkty dostanou k mnohem většímu množství klientů.
|
|
Možnost importu produktů
Import produktů výrazně usnadňuje začátek i pozdější správu vašeho e-shopu. Není nutné přidávat jedno zboží po druhém, ale můžete si importovat celý seznam najednou.
|
xml, csv |
SEO meta data
Pokud na jednotlivých stránkách či produktech můžete upravovat SEO metadata, máte mnohem větší šanci, že je klienti najdou ve vyhledávačích.
|
|
Wordpress
Je možné implementovat e-shopové řešení na Wordpress.
|
|
Blog
Blog je u e-shopů výbornou pomůckou, jak přitáhnout nové zákazníky, jak jim více popsat vaše zboží, jak zdůraznit, v čem je dobré a proč ho mohou potřebovat. Navíc se zvyšuje návštěvnost vašeho e-shopu a posouváte se na vyšší pozice ve vyhledávačích.
|
|
EET
Propojení e-shopu s EET je dnes v podstatě již nezbytností. Např. Shopify tuto možnost nemá, takže je nutné řešit to dokoupením potřebných pluginů.
|
|
SSL
SSL poskytuje zabezpečení komunikace šifrováním a autentizaci komunikujících stran.
|
|
Facebook obchod
Pokud lze e-shop a zboží v něm propojit s Facebook Market, narazí na něj mnohem více potenciálních zákazníků.
|
|
Live chat
Umožňuje e-shop komunikovat s vašimi zákazníci pomocí live chatu.
|
Nejste zběhlí ve vytváření e-shopů a jejich designů? Bojíte se, že to nezvládnete? Upgates má 108 přednastavených grafických návrhů, ze kterých si můžete vybrat podle toho, co prodáváte. Stránky pak můžete ještě doladit podle své potřeby, nebo nechat tak, jak jsou. Dají se okamžitě zprovoznit a využívat.
Upgates nemá na výběr klasické šablony, jaké můžeme znát z jiných e-shopů či webů. Má k dispozici 108 grafických návrhů, jak by váš e-shop mohl vypadat. Pokud se nechcete zdržovat detaily, nebo vytvářením vlastního designu, můžete si vybrat některý z těchto grafických návrhů. V přednastavených grafikách můžete měnit barvy, písmo, zarovnání, ohraničení atd. Pro jednotlivé stránky e-shopu (hlavní stránka, produkty, kategorie, blog, košík atd.) můžete měnit rozložení tak, jak umožňuje přednastavená kategorie, v Upgates označená jako šablony. Jednotlivé panely si v modulu Designer nastavíte podle své potřeby. Skvělé je, že při výběru ihned vidíte náhled, jak bude web vypadat ve výsledku. Nechybí zde ani možnost úpravy CSS kódu.
Pro ty, kteří nemají čas zabývat se grafikou, i přes podrobné návody a průvodce se jim to nedaří, nebo pro ty, kteří jsou náročnější a v nabízené grafice si nevybrali, je možnost využít profesionálních grafiků. Můžete si nechat zkontrolovat již vámi vytvořenou grafiku webu, nebo si objednat kompletní vytvoření grafiky celého e-shopu profesionálním designerem.
Počet šablon zdarma
Kolik šablon e-shopové řešení nabízí zdarma (většinou se všechny šablony dají ještě individuálně doladit, takže i když je to menší množství, není to velký problém.
|
108 |
Placené šablony
Kolik placených šablon e-shopové řešení nabízí.
|
|
Zdrojový kód
|
|
Úprava CSS
Je možné šablony upravovat dodatečně pomocí CSS.
|
|
Vlastní rozložení panelů
Je možné nastavit si v e-shopu vlastní rozložení panelů - toto mají většinou všichni poskytovatelé.
|
Rychlost hotového e-shopu
Jistě se shodneme, že rychlost, s jakou se váš e-shop načítá, je velmi důležitá. Nejen pro klienty, kteří jsou většinou netrpěliví, spěchají a vybrané zboží či nabídku e-shopu chtějí vidět co nejdříve, ale také pro hodnocení Googlu. Podle toho, jak rychle se váš e-shop načítá, získává lepší či horší pozici ve vyhledávačích. Platí, že čím rychlejší e-shop, tím výše ve vyhledávačích má šanci se dostat. Tím pádem na něj zrak hledajících zákazníků padne mezi prvními.
Upgates grafiky jsou vytvořeny v takovém kódu, aby se načítaly co nejrychleji. A to nejen pro PC a notebooky, ale i pro mobily, protože čím dál více klientů nakupuje prostřednictvím svých mobilních zařízení. Naše průměrné měření rychlosti e-shopů na platformě Upgates je 1.49 s, což je mezi testovanými portály nejlepší rychlost.
Pokud se stane, že začnete v administrativním prostředí tápat, máte několik možností. Po pravé straně jsou umístěny ikonky – otazník a obálka. Pokud kliknete na otazník, což je nápověda, zobrazí se vám emailová adresa, na kterou můžete zaslat svůj e-mail. Dále jsou zde informace, jak vůbec nápověda funguje a kde ještě můžete najít odpovědi na své otázky. V podstatě vás to nasměruje tamtéž, jako když kliknete na obálku.
Přes obálku se dostanete na rozcestník, kde si lze vybrat průvodce, kontextovou nápovědu, seznam funkcí, blog a facebookové stránky. Pokud odpověď nenajdete, můžete kliknout na kontaktní formulář a zaslat požadavek touto cestou. Ve všední den dostanete odpovědi na email během 1 hodiny. Nejsou však příliš obsáhlé. Pokud potřebujete vědět větší podrobnosti, nezbývá, než se ptát dál.
Pokud si Upgates teprve okukujete a přemýšlíte, zda udělat e-shop právě u nich, nápovědu v podstatě nehledejte. Najdete zde možnost dostat se na facebookové fórum, kde diskutují různí e-shopaři, nebo můžete zkusit štěstí a zavolat či napsat obchodní podpoře a to i přes live chat.
Čas odpovědi
Jak dlouho trvalo, než nám podpora odpověděla.
|
Do 24 hodin |
Telefon
S podporou se lze spojit telefonicky.
|
|
E-mail/kontaktní formulář
S podporou se lze spojit pomocí e-mailu či kontaktního formuláře.
|
|
Počet zodpovězených otázek
Počet položených otázek/počet zodpovězených.
|
10/10 |
Mají online live chat?
Podporu lze kontaktovat pomocí live chatu.
|
|
Kvalita odpovědi z podpory
|
Kvalitní |
Upgates patří bezesporu k nejlepším e-shopovým řešením na českém trhu. Pokud vám ovšem chybí nějaké funkce, podívejte se na stránku, kde srovnáváme pronájem eshopu.
Časté otázky
Je spuštění e-shopu jednoduché?
Ano je jednoduché. Nastavení e-shopu je velmi snadné. Administrativní rozhraní je přehledné a snadno se v něm zorientujete. Pokud byste se někdy ztratili, nabízíme průvodce pro instalaci a nastavení, stejně jako nápovědu, která obsahuje odpovědi na všechny důležité otázky.
Jaký je rozdíl mezi pronajímaným řešením a open source eshopem?
Pronajímané řešení e-shopu znamená, že si pronajímáte software od společnosti, která vám poskytne hotový e-shop s určitými funkcemi a možnostmi. Tyto služby mohou být poskytovány v rámci určitého balíčku, za pevnou cenu nebo s měsíčním poplatkem.
Open source e-shop znamená, že máte přístup k zdrojovým kódům e-shopu a můžete je upravovat a přizpůsobovat svým potřebám. To znamená, že si můžete sestavit vlastní e-shop dle svých představ. Můžete si vybrat, zda si chcete sami instalovat a provozovat eshop nebo si pořídíte hotové řešení, které vám někdo nabídne.
Oba typy mají své výhody a nevýhody. Pronajímané řešení e-shopu vám poskytuje hotové řešení, které je snadné používat a nevyžaduje technické znalosti. Open source e-shop vám na druhé straně nabízí větší možnosti přizpůsobení a upravování podle vašich potřeb, ale vyžaduje určité technické znalosti.
Naši návštěvníci přispěli k článku o Upgates následující diskuzí a názory - 17 zkušeností
Přehledná administrace, vše v ceně, intuitivní ovládání
Z eshopu jsem nadšený, vše funguje jak má. Zákaznická podpora reaguje ochotně a rychle 🙂 Eshop už v základu umí hromadu věcí, které se u Shoptetu musí doplácet.
Kladně hodnotím především:
Propracované šablony v základní ceně.
Rychlá zákaznická podpora.
Mnoho doplňku už v základu.
REST rozhraní k integraci s jinými systémy.
Riešenie naplnené množstvom funkcíí. Systém nastavený na množstvo hromadných operácii, ktoré hlavne šetria čas, čo umožňuje mať pod úplnou kontrolou tisíce produktov. Pokiaľ sa v systéme aktívne pracuje aj niekoľko hodín, veľa vhodných operácii, systém potvrdzuje, bez ďalšieho ukladania. Napríklad štítky, menenie pozícii obrázkov atd. Veľmi prívetivý pre úžívateľa.
Takže keď to zhrniem:
-maximálna sloboda pri ladení vlastného eshopu, podľa vlastných predstáv
-žiadne obmedzenia čo sa týka kreativity s marketingom a predajom
-funkcie ako darček k produktu, skupiny produktov pomáha v predaji
-vyspelý účtovný systém
-samozrejme dizajnér
-perfektne nastavené šablóny už v samotnom základe
-riešenie pre náročných užívateľov, ktorý hľadajú kvalitu
-predaj do celého sveta
-viac doménovosť
-jedna správa produktov a objednávok pri viac doménovosti
-porovnateľne s konkurenciou adekvátna cena za riešenie čo eshop ponúka
-ústretová podpora
-kreatívny, ústretový, nápomocný a individuálny prístup Upagates ku vlastným klientom
Velmi dobré služby, vstřícnost, rychlost. Nyní zakládáme další stránky a zase s Upgates.
S řešením Upgates jsme velmi spokojení. Má velké možnosti nastavení, mnoho funkcionalit a výbonou dokumentaci Technická podpora je vstřícná a pružná 🙂
Máme ešte jeden eshop na Presta, upgates vychádza lepšie pri porovnaní celkovej investície. Skúste mesačné skúšobné obdobie, študujte návody a facebookovú skupinu, uvidíte že upgates je skvelá voľba.
Jedna z nejlepších platforem pro tvorbu e-shopů. Perfektní podpora a skvělý přístup! Jednoduché nastavení, velice propracovaný designer! Děkujeme.
Skvelé uživateľské prostredie, jednoduchá dizajnovanie e-shopu, práca v OS – MAC OS X
K Upgates jsme před několika měsíci přecházeli z open source řešení uprostřed sezóny a překvapilo nás, jak plynulý náběh byl. Potěšil nás Designer, který na to, že jde o „krabicový e-shop“ nabízí poměrně široké možnosti přizpůsobení, bez nutnosti cokoli kódovat. Skvěle fungovalo i přesměrování původních URL na nové.
Samotná obsluha e-shopu na Upgates je snadná a intuitivní, ke všemu jsou vytvořeny návody.
Široká škála doplňků za základní cenu umožňuje mít plnohodnotný obchod již za pár set korun měsíčně. Díky fungujícímu API je možné na e-shop napojit téměř cokoli.
Z počátku nás mrzelo, že neexistuje podpora na telefonu, ale za celou dobu fungování na Upgates jsme se nedostali do situace, že bychom ji nutně potřebovali. Vše jsme vyřešili buď pomocí návodu nebo podpory přes e-mail.
Po několika měsících můžeme zhodnotit, že se nám výrazně zvýšil konverzní poměr a máme podstatně nižší bounce rate. Díky přechodu šetříme spoustu času a máme nyní daleko víc prostoru na marketing. Upgates rozhodně doporučujeme.
Skvělá podpora, výborné uživatelské prostředí, pro někoho, kdo se neživí sestavováním e-shopů, je UPGATES ideální. Nabízí i spoustu doplňkových služeb zdarma. Za mě jednička
S Upgates mám zatím jen samé výborné zkušenosti. Podpora funguje okamžitě, a jsou velmi ochotní a trpěliví. Za mě moc děkuji.
S Upgates máme po roce provozu e-shopu dobré zkušenosti. Nevýhodou je chybějící podpora na telefonu, jinak jsme ale v nápovědách a skrze podporu našli vše potřebné. Cenově určitě lepší než shoptet. Za mě jednička na trhi
S Upgates mám již pár let dobré zkušenosti. Eshop funguje jak má, podpora odpovídá svižně a jsem i rád za pracidelné nabušené aktualizace díky kterým se držíme aktuálních trendů. Můžu jen doporučit.
Za mě super, zvládla jsem si vytvořit eshop i jako absolutní začátečník a když si nevím s něčím rady, vždycky mi poradí jejich skvěla uživatelská podpora.
Zkoušela jsem nejdříve i shoptet, ale v tom jsem se vůbec nedokázala zorientovat.
UPGates jsem zvolil po opravdu dlouhém vybírání e-shopu. Zatím se zdá, že to byla dobrá volba. Vyhovují mi komplexní možnosti nastavení a customizace i vstřícná a trpělivá podpora.
Dobrý den, pane Pospíšile,
děkujeme za Vaše hodnocení. Níže k bodům, které Vám chyběly:
– omezení dopravce pro konkrétní produkt máme a lze řešit přes skupiny doprav
– sleva na produkt v Kč lze pomocí vyplnění pole Akční cena
– časová cena „akce“ lze řešit taktéž vyplněním pole Akční cena, poté v oddíle Štítky stačí zatrhnout „akce“ a stanovit si datum od – do, až poté se akční cena aktivuje
– vytvoření proforma-faktury pro prodej některým firmám prozatím nemáme
– dopravce s cenou dle hmotnosti lze řešit pouze vytvořením více doprav, nelze mít vše v jedné dopravě, protože na dopravy jsou navázány další věci (omezení, skupiny doprav apod.)
Pokud byste si s něčím nevěděl rady, určitě nám stačí poslat ticket přes administraci e-shopu a technici se Vám pokusí maximálně vyjít vstříc a ke všemu poslat také návody.
S pozdravem
Jirka
Tým UPgates
u UPGates jsem prošel především administrativní prostředí což je zásadní na funkcionalitu snadný chod.
Má spoustu zajímavých funkcí, zameřím se však na to co nemá (k datu 2020-08-05).
Chybí mi zde především:
– omezení dopravce pro konkrétní produkt (např. objemné, ale lehké krabice prostě ČP neprojdou)
– sleva produktu v Kč (lze pouze %)
– časová cena „akce“ která končí např. v neděli ve 24:00
– vytvoření Porforma-faktury (tj. zálohové faktury) pro prodej některým firmám a institucím nepostradatelné
– dopravce určujicí cenu dle hmotnosti (lze obejít vytvořením více dopravců, ale snadno se stane nepřehledné)