Upgates Recenze Upgates Recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

24. 7. 2019

Stručně/vhodné pro

Upgates je platforma umožňující vytvořit si profesionálně vypadající e-shop pro všechny, kteří hledají jednoduché a rychlé řešení. K dispozici je sice pouze omezené množství grafik a témat, přesto je možné vytvořit moderní a lákavý vzhled e-shopu. Pro náročnější jsou k dispozici služby profesionálních grafiků, kteří vytvoří e-shop na přání. Upgates poskytuje zázemí, ve kterém se rychle zorientujete i díky průvodcům a navigačním článkům. Svůj e-shop snadno napojíte na fakturační systémy, sociální sítě i EET.

Celkové skóre 8.8/10 se skládá z hodnocení všech 27 parametrů:
  • Cena
  • Instalace
  • Průvodce spuštění e-shopu
  • Je v češtině?
  • Vyzkoušení zdarma
  • Google Analytics
  • Facebook pixel
  • Má export pro známé srovnávače
  • Možnost importu produktů
  • SEO meta data
  • Wordpress
  • Blog
  • EET
  • SSL
  • Facebook obchod
  • Live chat
  • Počet šablon zdarma
  • Placené šablony
  • Zdrojový kód
  • úprava CSS
  • Vlastní rozložení panelů
  • Čas odpovědi
  • Telefon
  • E-mail/kontaktní formulář
  • Počet zodpovězených otázek
  • Mají online live chat?
  • Kvalita odpovědi z podpory
Hodnocení redakce
hodnoceno 27 parametrů
8.8/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 23x Přidat hodnocení
3.7/5
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Instalace
  • Průvodce spuštění e-shopu
  • Je v češtině?
  • Vyzkoušení zdarma
10/10
Celkové skóre 9/10 se skládá z hodnocení 11 parametrů:
  • Google Analytics
  • Facebook pixel
  • Má export pro známé srovnávače
  • Možnost importu produktů
  • SEO meta data
  • Wordpress
  • Blog
  • EET
  • SSL
  • Facebook obchod
  • Live chat
9/10
Celkové skóre 7/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Počet šablon zdarma
  • Placené šablony
  • Zdrojový kód
  • úprava CSS
  • Vlastní rozložení panelů
7/10
Celkové skóre 9/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Čas odpovědi
  • Telefon
  • E-mail/kontaktní formulář
  • Počet zodpovězených otázek
  • Mají online live chat?
  • Kvalita odpovědi z podpory
9/10

Výhody

  • Jednoduché a rychlé řešení pro zkušené programátory i pro úplné nováčky
  • E-shop máte vytvořený během 2 minut
  • Výborně zpracovaný postup založení e-shopu i dalších potřebných kroků

Nevýhody

  • Celková komunikace s podporou je komplikovaná – je potřeba založit si účet, pak je to lepší

Jednoduchost spuštění
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Instalace
  • Průvodce spuštění e-shopu
  • Je v češtině?
  • Vyzkoušení zdarma
10/10

Velkou výhodou e-shopu u Upgates je možnost vyzkoušet si jeho provoz zdarma na 30 dní. Máte tak dost času vyladit si celý svůj projekt do požadované podoby a vyzkoušet si, jak se vám v něm pracuje i jak působí na klienty. Měsíc je slušná doba na to, abyste se s ním sžili a vyzkoušeli si všechny dostupné funkce. Snadno tak zjistíte, které budete potřebovat i nadále a které jste vůbec nevyužili. Podle toho pak zvolíte placenou verzi e-shopu. Máte-li vybranou a zaplacenou ostrou verzi e-shopu, po 30 denní zkušební lhůtě se vám automaticky nastaví a váš prodej může jet bez zastavení dál.

Upgates Predstaveni

Další výhodou je možnost importovat do svého e-shopu data. Není tak nutné vkládat jednotlivé zboží ručně a zdržovat se tím. Jednoduše vyberete soubor, který chcete importovat a přes administrativní zázemí ho nahrajete. Importovat můžete data týkající se zboží, kategorií i zákazníků. Ideální je použít formát XLM, ale můžete mít i jiný.

Nastavení e-shopu je velmi jednoduché. Prostředí administrace je přehledné a snadno a rychle se v něm zorientujete. Pokud byste přece jen tápali, pomůže vám průvodce instalací a nastavením a také nápověda, kde najdete odpovědi na všechny důležité otázky. Posílat dotazy na podporu je v případě tohoto e-shopu téměř zbytečné. Na druhou stranu mají facebookové fórum, ve kterém můžete komunikovat s ostatními, kteří mají e-shop na Upgates.

Instalace
Informace o tom, jakým způsobem lze e-shop založit/otevřít. Většinou stačí napsat adresu a zaregistrovat se. Jinde chtějí i ověření e-mailu a další informace.
Na klik (e-mail)
Průvodce spuštění e-shopu
Ideální je, když má e-shopové řešení průvodce, který vám hned po prvním přihlášení/registraci přesně ukáže, kde jsou jaké záložky, funkce apod. Zjistíte také, co se kde zakládá, vytváří, jak s pracovat s jednotlivými moduly a záložkami atd.
Ano
Je v češtině?
Je e-shop v češtině, nebo v jiném jazyce? Např. Shopify je k dispozici pouze v anglickém jazyce, ale má českou stránku podpory
Ano
Vyzkoušení zdarma
Umožňuje e-shop vyzkoušet si ho na nějakou dobu zdarma? Obvykle můžete e-shop testovat (na jejich doméně) po dobu 14/15/30 dní. Výjimkou je např. Exitshop, u kterého platíte procenta z prodeje, takže jej můžete testovat, jak dlouho potřebujete - dokud něco neprodáte, nic neplatíte.
Ano

Finance

Upgates Cenik

Jak už jsme zmínili, Upgates e-shop si můžete na 30 dní vyzkoušet zdarma. Pokud zjistíte, že vám vyhovuje, máte na výběr ze čtyř variant předplatného. Cenově nejníže je tarif Bronze, za který měsíčně zaplatíte 450 Kč. Nevejde se vám tam však více než 50 produktů. Nejoblíbenějším je pak tarif Silver za 1450 Kč, určený pro maximální počet 1000 produktů. Tarif Gold stojí 1950 Kč a je určen pro 10.000 produktů. A nejvyšší je tarif Platinum za 2 950 Kč, do kterého se vejde 30.000 produktů. Samozřejmě že každý tarif má další vlastnosti, v níž se méně či více liší. Co mají společné je 122 funkcí a 87 propojení.

Marketing
Celkové skóre 9/10 se skládá z hodnocení 11 parametrů:
  • Google Analytics
  • Facebook pixel
  • Má export pro známé srovnávače
  • Možnost importu produktů
  • SEO meta data
  • Wordpress
  • Blog
  • EET
  • SSL
  • Facebook obchod
  • Live chat
9/10

Upgates Marketing

Upgates má velmi dobře zvládnutou marketingovou podporu. Není nutné stahovat žádné pluginy, abyste mohli svůj e-shop propojit s Facebookem, Googlem a dalšími portály. Snadno si nastavíte Facebook pixel a propojíte e-shop s obchodem na Facebooku. Informace o svém zvoží a cenách můžete propsat i do známých vyhledávačů a užitečných portálů, které vám pomohou přivést zákazníky. Jmenujme Heureku, Glami.cz, Srovname.cz, Zboží.cz, Skrz.cz, Lyoness a další. Pro zjednodušení obchodních záležitostí oceňujeme napojení na systém EET.

Velmi oceňujeme i možnost nastavení blogu k vašemu e-shopu, který pomůže díky kvalitním článkům s vysokou výpovědní hodnotou přitáhnout velké množství zákazníků, kteří by jinak váš e-shop vůbec neobjevili.

Pro sledování návštěvnosti, doby, kterou klienti tráví na vašem e-shopu i mnoha dalších kritérií je vynikající Google Analytics. I ten je zde k dispozici a můžete ho jednoduše na svůj e-shop napojit, aniž by bylo nutné složitě instalovat nějaký plugin.

Google Analytics
Napojení na Google Analytics umožňuje sledovat statistiky e-shopu, prodeje, stránky/produkty, které klienti nejvíce navštěvují, jak rychle ze stránky odchází atd.
Ano
Facebook pixel
Propojení s oblíbenou sociální sítí Facebook. Pozor - neplést si s Facebook Market/Obchod, to je něco jiného.
Ano
Má export pro známé srovnávače
Export pro srovnávače, jako je Heureka, Zboží.cz apod. je důležité, protože se tak vaše produkty dostanou k mnohem většímu množství klientů.
Ano
Možnost importu produktů
Import produktů výrazně usnadňuje začátek i pozdější správu vašeho e-shopu. Není nutné přidávat jedno zboží po druhém, ale můžete si importovat celý seznam najednou.
xml, csv
SEO meta data
Pokud na jednotlivých stránkách či produktech můžete upravovat SEO metadata, máte mnohem větší šanci, že je klienti najdou ve vyhledávačích.
Ano
Wordpress
Je možné implementovat e-shopové řešení na Wordpress.
Ne
Blog
Blog je u e-shopů výbornou pomůckou, jak přitáhnout nové zákazníky, jak jim více popsat vaše zboží, jak zdůraznit, v čem je dobré a proč ho mohou potřebovat. Navíc se zvyšuje návštěvnost vašeho e-shopu a posouváte se na vyšší pozice ve vyhledávačích.
Ano
EET
Propojení e-shopu s EET je dnes v podstatě již nezbytností. Např. Shopify tuto možnost nemá, takže je nutné řešit to dokoupením potřebných pluginů.
Ano
SSL
SSL poskytuje zabezpečení komunikace šifrováním a autentizaci komunikujících stran.
Ano
Facebook obchod
Pokud lze e-shop a zboží v něm propojit s Facebook Market, narazí na něj mnohem více potenciálních zákazníků.
Ano
Live chat
Umožňuje e-shop komunikovat s vašimi zákazníci pomocí live chatu.
Ano
Tip Tip
Náš tip!

Nejste zběhlí ve vytváření e-shopů a jejich designů? Bojíte se, že to nezvládnete? Upgates má 108 přednastavených grafických návrhů, ze kterých si můžete vybrat podle toho, co prodáváte. Stránky pak můžete ještě doladit podle své potřeby, nebo nechat tak, jak jsou. Dají se okamžitě zprovoznit a využívat.

Upravitelnost
Celkové skóre 7/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Počet šablon zdarma
  • Placené šablony
  • Zdrojový kód
  • úprava CSS
  • Vlastní rozložení panelů
7/10

Upgates nemá na výběr klasické šablony, jaké můžeme znát z jiných e-shopů či webů. Má k dispozici 108 grafických návrhů, jak by váš e-shop mohl vypadat. Pokud se nechcete zdržovat detaily, nebo vytvářením vlastního designu, můžete si vybrat některý z těchto grafických návrhů. V přednastavených grafikách můžete měnit barvy, písmo, zarovnání, ohraničení atd. Pro jednotlivé stránky e-shopu (hlavní stránka, produkty, kategorie, blog, košík atd.) můžete měnit rozložení tak, jak umožňuje přednastavená kategorie, v Upgates označená jako šablony. Jednotlivé panely si v modulu Designer nastavíte podle své potřeby. Skvělé je, že při výběru ihned vidíte náhled, jak bude web vypadat ve výsledku. Nechybí zde ani možnost úpravy CSS kódu.

Upgates Designer

Pro ty, kteří nemají čas zabývat se grafikou, i přes podrobné návody a průvodce se jim to nedaří, nebo pro ty, kteří jsou náročnější a v nabízené grafice si nevybrali, je možnost využít profesionálních grafiků. Můžete si nechat zkontrolovat již vámi vytvořenou grafiku webu, nebo si objednat kompletní vytvoření grafiky celého e-shopu profesionálním designerem.

Počet šablon zdarma
Kolik šablon e-shopové řešení nabízí zdarma (většinou se všechny šablony dají ještě individuálně doladit, takže i když je to menší množství, není to velký problém.
108
Placené šablony
Kolik placených šablon e-shopové řešení nabízí.
Ne
Zdrojový kód
Ne
úprava CSS
Je možné šablony upravovat dodatečně pomocí CSS.
Ano
Vlastní rozložení panelů
Je možné nastavit si v e-shopu vlastní rozložení panelů - toto mají většinou všichni poskytovatelé.
Ano

Rychlost hotového e-shopu

Jistě se shodneme, že rychlost, s jakou se váš e-shop načítá, je velmi důležitá. Nejen pro klienty, kteří jsou většinou netrpěliví, spěchají a vybrané zboží či nabídku e-shopu chtějí vidět co nejdříve, ale také pro hodnocení Googlu. Podle toho, jak rychle se váš e-shop načítá, získává lepší či horší pozici ve vyhledávačích. Platí, že čím rychlejší e-shop, tím výše ve vyhledávačích má šanci se dostat. Tím pádem na něj zrak hledajících zákazníků padne mezi prvními.

Upgates grafiky jsou vytvořeny v takovém kódu, aby se načítaly co nejrychleji. A to nejen pro PC a notebooky, ale i pro mobily, protože čím dál více klientů nakupuje prostřednictvím svých mobilních zařízení. Naše průměrné měření rychlosti e-shopů na platformě Upgates je 1.49 s, což je mezi testovanými portály nejlepší rychlost.

Podpora
Celkové skóre 9/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Čas odpovědi
  • Telefon
  • E-mail/kontaktní formulář
  • Počet zodpovězených otázek
  • Mají online live chat?
  • Kvalita odpovědi z podpory
9/10

Pokud se stane, že začnete v administrativním prostředí tápat, máte několik možností. Po pravé straně jsou umístěny ikonky – otazník a obálka. Pokud kliknete na otazník, což je nápověda, zobrazí se vám emailová adresa, na kterou můžete zaslat svůj e-mail. Dále jsou zde informace, jak vůbec nápověda funguje a kde ještě můžete najít odpovědi na své otázky. V podstatě vás to nasměruje tamtéž, jako když kliknete na obálku.

Přes obálku se dostanete na rozcestník, kde si lze vybrat průvodce, kontextovou nápovědu, seznam funkcí, blog a facebookové stránky. Pokud odpověď nenajdete, můžete kliknout na kontaktní formulář a zaslat požadavek touto cestou. Ve všední den dostanete odpovědi na email během 1 hodiny. Nejsou však příliš obsáhlé. Pokud potřebujete vědět větší podrobnosti, nezbývá, než se ptát dál.

Upgates Kontakt

Pokud si Upgates teprve okukujete a přemýšlíte, zda udělat e-shop právě u nich, nápovědu v podstatě nehledejte. Najdete zde možnost dostat se na facebookové fórum, kde diskutují různí e-shopaři, nebo můžete zkusit štěstí a zavolat či napsat obchodní podpoře a to i přes live chat.

Čas odpovědi
Jak dlouho trvalo, než nám podpora odpověděla.
Do 24 hodin
Telefon
S podporou se lze spojit telefonicky.
Ano
E-mail/kontaktní formulář
S podporou se lze spojit pomocí e-mailu či kontaktního formuláře.
Ano
Počet zodpovězených otázek
Počet položených otázek/počet zodpovězených.
10/10
Mají online live chat?
Podporu lze kontaktovat pomocí live chatu.
Ano
Kvalita odpovědi z podpory
Kvalitní
Doporučujeme Doporučujeme

Upgates patří bezesporu k nejlepším e-shopovým řešením na českém trhu. Pokud vám ovšem chybí nějaké funkce, podívejte se na stránku, kde srovnáváme pronájem eshopu.


Přispět svou zkušeností
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!

Uživatelské zkušenosti

9 zkušeností

Který program umí import produktů a variant produktů s jiným programem skladovým a prodejním.

Hodnocení - 3
Import
3. 2. 2021

UPGates podle mě představuje funkční a profesionální řešení e-shopu za dobrou cenu. Vyhovuje mi jednoduché nastavení vzhledu e-shopu. Když jsem měl s něčím problém, klientská podpora mi ochotně pomohla. UPGates zatím uměl vše, co mě napadlo, takže já ho doporučuji.

Hodnocení - 3
Anonymous
26. 8. 2020

UPGates jsem zvolil po opravdu dlouhém vybírání e-shopu. Zatím se zdá, že to byla dobrá volba. Vyhovují mi komplexní možnosti nastavení a customizace i vstřícná a trpělivá podpora.

Hodnocení - 3
Anonymous
26. 8. 2020

Uživatelské prostředí u UPGates je naprosto nejlepší. Vše vypadá hezké a přívětivé. E-shop zde jsme zvolili kvůli většímu počtu modulů v základní verzi a také kvůli možnosti snadno upravovat vzhled stránek díky modulu Designer. Zákaznická podpora je někdy trochu pomalejší, ale za tuto cenu je to super. Jsme spokojení.

Hodnocení - 3
Anonymous
26. 8. 2020

U UPGates se mi líbí příjemné prostředí i administrace, a hlavně výborná komunikace a servis, které považuji pro rozjezd a správné fungování e-shopu za klíčové. Je možné využít přednastavené šablony, nebo je do jisté míry ignorovat a s pomocí programátora postavit libovolné provedení. Za skvělou cenu umí do začátku dostatek produktů.

Hodnocení - 3
Anonymous
26. 8. 2020

UPGates využíváme již nějakou dobu. Vyhovuje nám, že kromě vlastního času není do začátků potřeba žádná investice. Nový e-shop je možné vytvořit a vyzkoušet jen s minimálními náklady, a to je fakt super. Fajn je i modul Designer, díky kterému si můžete zdarma a sami měnit grafiku, jak se vám líbí a zkoušet si, co vám bude nejvíc vyhovovat.

Hodnocení - 3
Anonymous
26. 8. 2020

Dobrý den, pane Pospíšile,

děkujeme za Vaše hodnocení. Níže k bodům, které Vám chyběly:

– omezení dopravce pro konkrétní produkt máme a lze řešit přes skupiny doprav
– sleva na produkt v Kč lze pomocí vyplnění pole Akční cena
– časová cena „akce“ lze řešit taktéž vyplněním pole Akční cena, poté v oddíle Štítky stačí zatrhnout „akce“ a stanovit si datum od – do, až poté se akční cena aktivuje
– vytvoření proforma-faktury pro prodej některým firmám prozatím nemáme
– dopravce s cenou dle hmotnosti lze řešit pouze vytvořením více doprav, nelze mít vše v jedné dopravě, protože na dopravy jsou navázány další věci (omezení, skupiny doprav apod.)

Pokud byste si s něčím nevěděl rady, určitě nám stačí poslat ticket přes administraci e-shopu a technici se Vám pokusí maximálně vyjít vstříc a ke všemu poslat také návody.

S pozdravem

Jirka
Tým UPgates

Hodnocení - 3
Anonymous
26. 8. 2020

u UPGates jsem prošel především administrativní prostředí což je zásadní na funkcionalitu snadný chod.
Má spoustu zajímavých funkcí, zameřím se však na to co nemá (k datu 2020-08-05).

Chybí mi zde především:

– omezení dopravce pro konkrétní produkt (např. objemné, ale lehké krabice prostě ČP neprojdou)
– sleva produktu v Kč (lze pouze %)
– časová cena „akce“ která končí např. v neděli ve 24:00
– vytvoření Porforma-faktury (tj. zálohové faktury) pro prodej některým firmám a institucím nepostradatelné
– dopravce určujicí cenu dle hmotnosti (lze obejít vytvořením více dopravců, ale snadno se stane nepřehledné)

Hodnocení - 3
Jiří Pospíšil
5. 8. 2020

Vyzkoušel jsem a prozkoumal všech 5 „výherců“ testu. Pokud si chcete založit malý eshop v ČR pro české zákazníky, je to úplně jedno, který si vyberete, jsou totiž hodně podobné a můžete vybírat klidně podle ceny. Založit český eshop pro české zákazníky je totiž velmi jednoduché a opravdu to zvládne každá lama. Problém nastává, pokud chcete prodávat hlavně/pouze do zahraničí, v ten moment na dotazy nedostáváte odpovědi, popřípadě se vás chtějí zbavit, protože vypadáte jako potížista. Nejvíc trpělivosti se mnou měli v atomeru, který je díky tomu můj výherce testu, ale ani oni nedokázali odpovědět, zda-to vlastně dokážou. Nakonec mi poradili oslovit více poskytovatelů platebních bran a až podle toho, jak pořídím si vybrat eshop, který tuto bránu podporuje.
Pokud tedy mám hodnotit eshopy pro prodej do zahraničí, hodnocení by bylo nasledovné:
Upgates – 0%
Shoptet – 10%
eshop rychle – 0%
Shopify – 0%
exit shop – 0%
Atomer – 20%

Hodnocení - 3
Vlk
26. 2. 2020