Innogy Recenze Innogy Recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

Vydáno: 26. 2. 2020

Aktualizováno: 17. 4. 2024

Shrnutí recenze

Innogy je energetická společnost poskytující nejen odběr elektřiny a plynu, ale také plno prémiových služeb pro své zákazníky. Spotřebu svých energií mohou klienti sledovat v mobilní aplikaci i on-line servisu, díky Innogy Premium získávají speciální bonusy a další jim přináší Innogy Karta.

Celkové skóre 7.9/10 se skládá z hodnocení všech 24 parametrů:
  • Plyn
  • Elektřina
  • Další výhody
  • On-line správa
  • Mobilní aplikace
  • Závazky
  • Výhodné dlouhodobě
  • Změna výše zálohy
  • Závazky
  • Výhodné dlouhodobě
  • Vlastní těžba plynu
  • Změna výše zálohy
  • Nově
  • Přechod od konkurence
  • Sjednat on-line
  • Sjednat telefonicky
  • Mají pobočky/zákaznické centrum
  • Jednatel až do domu
  • Pracují i o víkendu
  • Kontaktní e-mail
  • On-line chat
  • Telefon
  • Zodpovězené otázky
  • Kvalita podpory
Hodnocení redakce
hodnoceno 24 parametrů
7.9/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 235x Přidat hodnocení
2.8/5
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Plyn
  • Elektřina
  • Další výhody
  • On-line správa
  • Mobilní aplikace
10/10
Celkové skóre 6.7/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Závazky
  • Výhodné dlouhodobě
  • Změna výše zálohy
6.7/10
Celkové skóre 5/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Závazky
  • Výhodné dlouhodobě
  • Vlastní těžba plynu
  • Změna výše zálohy
5/10
Celkové skóre 7.9/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Nově
  • Přechod od konkurence
  • Sjednat on-line
  • Sjednat telefonicky
  • Mají pobočky/zákaznické centrum
  • Jednatel až do domu
  • Pracují i o víkendu
7.9/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Kontaktní e-mail
  • On-line chat
  • Telefon
  • Zodpovězené otázky
  • Kvalita podpory
10/10

Výhody

  • Své energie můžete sledovat kdykoli potřebujete pomocí on-line správy, ale i pomocí mobilní aplikace.

Nevýhody

  • Pokud chcete uzavřít novou smlouvu na zcela nové odběrné místo, je potřeba udělat to na pobočce/servisním centru. Po telefonu ani on-line to není možné.

Odběr elektřiny od Innogy je pro klienty dlouhodobě výhodný. Jejich sleva závisí na tom, jak dlouhou smlouvu si nastaví. Vybírat můžete například ze smlouvy na 15 měsíců, 30 měsíců nebo na dobu neurčitou, která je cenově nejméně výhodná, ale je možné od ní kdykoli odstoupit. Výšku záloh si můžete u Innogy kdykoli měnit podle své (s)potřeby.

Při odběru plynu od Innogy mohou klienti vybírat hned z několika druhů smluv. Mohou mít smlouvy se závazkem i bez něj. Nabízí se např. doba na 12 měsíců, 25 nebo 36 měsíců. Každý druh smlouvy má své specifické podmínky, které je vhodné před zvolením tarifu pečlivě pročíst. Výši záloh si mohou klienti kdykoli podle potřeby měnit.

Innogy – Recenze

Innogy je energetická společnost poskytující dodavatel elektřiny a dodavatel plynu odběr těchto energií za zvýhodněné ceny. Ty se vyplatí především u dlouhodobějších smluvních vztahů. Záleží však i na okolnostech, kde je odběrné místo, kdo je dominantním poskytovatelem dané energie v místě odběru, jak energie klient využívá (např. zda jimi svítí, topí, ohřívá vodu atd.) Vedle zemního plynu a elektřiny nabízí Innogy i řadu zajímavých služeb, které se koncovému zákazníkovi mohou hodit a ve finále se mu jistě i vyplatí, být kvůli nim u této společnosti. Např. kde budete hledat servisního technika na opravu či revizi kotle? Zajímáte se o fotovoltaiku? Potřebujete pojistit domácnost? Nebo byste rádi čerpání svých energií kdykoli zkontrolovali? To všechno Innogy umožňuje. K tomu má navíc řadu dalších výhod.

Jaké jsou zkušenosti zákazníků se společností Innogy

Hodnocení zákazníků Innogy jsou různá. Faktem je, že u těch pozitivních, až na pár výjimek, nenajdeme komentář, co se zákazníkům líbí nebo co jim u Innogy vyhovuje. Je to celkem logické. Spokojený zákazník nemá důvod cokoliv psát a v podstatě ani hodnotit, proto – stejně jako u jiných společností – bereme v úvahu, že pozitivních hodnocení je většinou méně a pokud už jsou, chybí k nim vysvětlení. 

Negativní hodnocení Innogy se nejvíce vztahují k nespolehlivé podpoře klientů – doslova “levá ruka neví, co dělá pravá”. Jedna operátorka slíbí slevu, druhá pak o ní nic neví. Je fakt, že u tak velkých společností, jako je právě Innogy, se to někdy stává. Na druhou stranu jsou i pozitivní hodnocení právě i na práci operátorů na klientské podpoře. Záleží tedy na tom, na koho narazíte. 

Kritika je také na nesplněné sliby v podobě benefitů a slev. Tady je pak otázkou, zda si nespokojení zákazníci správně přečetli smlouvu. Spoléhat totiž jen na to, co vám nabízí obchodní zástupce nebo operátor na lince se nevyplácí. Proto vždy doporučujeme číst pečlivě smlouvy i předsmluvní informace, popř. se doptat na nejasné informace ohledně benefitů a slev.

Služby
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Plyn
  • Elektřina
  • Další výhody
  • On-line správa
  • Mobilní aplikace
10/10

Innogy Sluzby

Plyn
Dodává společnost plyn?
Ano
Elektřina
Dodává společnost elektřinu?
Ano
Další výhody
Poskytnutí služeb při splnění určitých podmínek za výhodnější ceny.
Ano (- Innogy Premium)
On-line správa
Služby je možné spravovat online přes aplikaci nebo přes internetový prohlížeč
Ano
Mobilní aplikace
Služby je možné spravovat přes mobilní aplikaci.
Ano

Mobilní aplikace Innosvět a on-line správa energií

Jednou z největších výhod, které Innogy svým klientům nabízí, je kontrola jejich spotřeby kdykoli si vzpomenou. Zákazníci se mohou podívat pomocí on-line servisu, nebo si stáhnout do svého mobilu aplikaci od Innogy. Nemusí se tak po celý rok nervovat, zda jejich spotřeba není vyšší, než v předchozím roce a trnout strachy před příchodem faktury s ročním vyčíslením. Pokud se v tomto popisu poznáváte, jistě dokážete dané služby patřičně ocenit.

Innogy Karta

Innogy Karta

Jednou z velkých výhod od společnosti Innnogy je získání tzv. Innogy karty, která majitelům zajistí plno zajímavých slev a bonusů. Funguje v podstatě stejně jako jiné slevové karty, jen s tím rozdílem, že je využitelná v řadě obchodů, hotelů atd. Stačí jen, když se stanete pomocí smlouvy stávajícím zákazníkem Innogy, získáte kartu a tu pak před placením ukážete. Automaticky získáte slevu, kterou dané místo poskytuje. Informace o smluvních partnerech Innogy a o tom, jak vysoké slevy poskytují, najdete na webových stránkách společnosti. Získat můžete slevy na vstupenky, skipasy, ubytování a spoustu dalšího.

Co je to Innogy Premium?

Innogy Premium

Podobně, jako Innogy karta, funguje i Innogy Premium. V podstatě se jedná o slevový portál pro zákazníky této společnosti. Stačí, když na stránkách Innogy Premium vyberete bonus, který vás zajímá a ten si objednáte. Získat můžete například slevový kupon na nákup oblečení, bonusovou kartu pro levnější pohonné hmoty při čerpání na konkrétní čerpací stanici apod.

Instalace kotlů, servis plynových spotřebičů

Vedle výše zmíněných bonusů, které je potřeba se možná nejprve „naučit“ využívat, tj. vzpomenout si, že mám nějaké slevy a bonusy a včas si o ně zažádat, existují záležitosti, které je potřeba řešit rychle a co nejjednodušeji. Někdy se stane, že se vám prostě porouchá kotel a potřebujete instalovat nový, nebo opravit starý. Plynové spotřebiče je také potřeba servisovat. A kde hledat vhodný servis, který vám poskytne pracovníka rychle, ve chvíli, kdy to nejvíc potřebujete?

V tuto chvíli můžete využít další z možných služeb Innogy, Servisování kotle. Jen je potřeba vědět, že se jedná o placené služby, které je potřeba domluvit a měsíčně platit.

Další služby on Innogy

Innogy poskytuje svým klientům skutečně širokou škálu služeb, které mohou či nemusí využívat. Někomu se mohou hodit, jiný je nevyužije za celý život. Dobré je však vědět, že jsou k dispozici, kdykoli si klient vzpomene. Na všechny služby se můžete podívat podrobněji na webových stránkách společnosti. Pro naši recenzi není podstatné je do detailů rozebírat. Opět je však potřeba vědět, že některé služby jsou placené, jiné zčásti zdarma, záleží vždy na druhu konkrétní služby a na požadavcích klienta.

Mezi další poskytované služby od společnosti Innogy patří tyto:

  • Pojištění domácnosti
  • Fotovoltaika
  • Kotlíkové dotace
  • Tarifní poradenství
  • E-mobilita
  • CNG

Jak na přechod k Innogy

Narozdíl od jiných dodavatelů Innogy na svých stránkách nenabízí přesný postup, jak k nim přejít od jiného dodavatele. Ve skutečnosti je to však velmi jednoduché. Vyberete si na jejich stránkách produkt, který vám bude vyhovovat a budete pokračovat tak, jak vás navede počítač krok za krokem. 

Např. pokud hledáte novou nabídku pro plyn, kliknete na příslušnou kolonku a dostanete se do formuláře pro vyplnění údajů o plynu. Zde vyberete podle toho, zda svou spotřebu znáte či nikoliv. Napíšete PSČ místa, kde budete plyn odebírat a vyberete svého současného dodavatele. Zaklikáte, zda potřebujete plyn na topení, ohřev vody, vaření atd. a také zda jej potřebujete do domu, bytu nebo na chatu či do garáže. Dále uvedete, zda máte smlouvu se svým současným dodavatelem na dobu určitou či neurčitou, vyplníte telefon a počkáte na nabídku. Ta naskočí během několika minut. Okamžitě uvidíte cenu za plyn, benefity i výši zálohy. Pokud vám bude tato nabídka vyhovovat, vyberete ji a budete pokračovat vyplňováním dalších informací – tentokrát o vás, jako o odběrateli. Pokud chcete ještě jinou nabídku nebo máte otázky, můžete kontaktovat zákaznické centrum. 

Smluvní dokumenty vám Innogy nachystá online, ale lze je řešit i telefonicky, nebo navštívit jejich klientské centrum. Jakmile bude vše nachystáno, doporučujeme podrobně pročíst jak smlouvu, tak předsmluvní údaje. Podpis smluv pak zvolíte podle svých preferencí – online nebo na pobočce. 

 

Podmínky - Elektřina
Celkové skóre 6.7/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Závazky
  • Výhodné dlouhodobě
  • Změna výše zálohy
6.7/10

Innogy Vypocet Elektriny Krok 2

Pokud se rozhodnete využívat elektřinu od Innogy, máte možnost přejít od konkurence, nebo si nastavit zcela novou smlouvu – např. v novém odběrném místě, jako je novostavba apod. Výši záloh a celkovou úsporu vypočítáte jednoduše, pomocí on-line kalkulátoru na webových stránkách společnosti. Stačí zadat do tabulky PSČ místa odběru, informace o tom, na co všechno elektřinu potřebujete a nechat spočítat. Automaticky dostanete nabídku, která by pro vás mohla být výhodná, přičemž na výběr budete mít několik různých tarifů – cen, podle druhu závazku. Záleží také na tom, jak elektřinu odebíráte, na co všechno ji potřebujete atd. Můžete získat nejen procentuální slevy na ceny silové elektřiny, ale i finanční bonusy ve formě jednorázových finančních ohodnocení. Zda se vám nabízené tarify vyplatí či nikoli, to zjistíte velmi snadno – porovnáním se svým dosavadním ročním vyúčtováním.

Smlouvy s Innogy tedy můžete uzavřít na dobu určitou – počet měsíců se liší u určitých druhů smluv, nebo na dobu neurčitou, tedy bez závazku. Výhodou je i možnost změny výše zálohy kdykoli klient potřebuje, a to nejen při ročním vyúčtování, ale i kdykoli během roku.

Závazky
Závazek většinou znamená uzavření smlouvy na delší časové období.
Ano
Výhodné dlouhodobě
Při uzavření dlouhodobé smlouvy jsou služby cenově výhodnější.
Ano
Změna výše zálohy
Zálohy za služby je možné měnit podle aktuálních možností a potřeb.
Ano

Podmínky - Plyn
Celkové skóre 5/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Závazky
  • Výhodné dlouhodobě
  • Vlastní těžba plynu
  • Změna výše zálohy
5/10

Innogy Kalkulace Plynu 2 Krok

S odběrem plynu od Innogy je to velmi podobné, jako s elektřinou. Stačí si vyplnit kalkulačku na webových stránkách a podle místa odběru a spotřeby plynu získáte nabídku možných cenových tarifů. Porovnáním se svým ročním vyúčtováním pak zjistíte, zda se vám přechod k této společnosti vyplatí či nikoli, popř. která z nabízených smluv je pro vás nejvýhodnější.

Závazky
Závazek většinou znamená uzavření smlouvy na delší časové období.
Ano
Výhodné dlouhodobě
Při uzavření dlouhodobé smlouvy jsou služby cenově výhodnější.
Ano
Vlastní těžba plynu
Ne
Změna výše zálohy
Zálohy za služby je možné měnit podle aktuálních možností a potřeb.
Ano

Opět jsou v nabídce smlouvy s různě dlouhým závazkem – počtem měsíců, ale i smlouva na dobu neurčitou, tedy bez závazků. V podrobnějším rozpisu jednotlivých nabídek nechybí ani porovnání s dominantními dodavateli dané energie na vašem území a informace i dalších slevách a bonusech, které získáte, pokud danou smlouvu uzavřete. Doporučujeme však vždy nabídky porovnat se svým ročním vyúčtováním – máte-li ho k dispozici.

Innogy je především dodavatelem plynu, sami ho netěží. Jejich cenová nabídka nemusí být proto tak výhodná, jako u konkurence, která se sama těžbou plynu zabývá, nebo která je zároveň distributorem. Výhodou však je opět možnost kdykoli během roku měnit výši záloh a také samozřejmě nonstop nahlédnutí do vaší spotřeby plynu pomocí on-line servisu či mobilní aplikace.

Zřízení
Celkové skóre 7.9/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Nově
  • Přechod od konkurence
  • Sjednat on-line
  • Sjednat telefonicky
  • Mají pobočky/zákaznické centrum
  • Jednatel až do domu
  • Pracují i o víkendu
7.9/10

Zajímáte se o energie od Innogy a rádi byste s nimi uzavřeli smlouvu? Poradíme vám, jak na to, ale je potřeba si předem uvědomit, zda potřebujete uzavřít smlouvu na zcela nové odběrné místo – např. v novostavbě, nebo budete převádět energie od konkurence. Další možností je také tzv. „přepis energií“, např. při stěhování, kdy potřebujete energie na jednom místě odhlásit a na novém přihlásit.

Nově
Společnost stále nabírá nové klienty.
Ano (- Pouze na pobočce)
Přechod od konkurence
Je možné přejít od konkurence. Společnost vám pomůže s přechodem.
Ano
Sjednat on-line
Služby je možné sjednat online bez nutnosti dojít do kamenné pobočky.
Ano
Sjednat telefonicky
Služby je možné sjednat telefonicky.
Ano
Mají pobočky/zákaznické centrum
Společnost má vlastní kamenné pobočky.
Ano
Jednatel až do domu
Společnost zařídí návštěvu pracovníka u vás doma.
Ne
Pracují i o víkendu
Společnost je možné kontaktovat o víkendu.
Ano

Pokud potřebujete uzavřít smlouvu na zcela nové odběrné místo, můžete si samozřejmě na webových stránkách společnosti spočítat orientačně spotřebu a získat nabídku na určitý tarif a výši zálohy. On-line ani po telefonu však smlouvu neuzavřete. Bude potřeba dostavit se na pobočku /servisní místo, kde s vámi novou smlouvu uzavřou se vším všudy.

Pokud budete přecházet od konkurence, je to o něco jednodušší. Opět si vyplníte kalkulačku, vyberete tarif, který vás zaujme a kliknete na „Mám zájem“. Vyskočí vám kolonka, do které zadáte své telefonní číslo a necháte si zavolat. Operátoři na klientské lince už pak s vámi vše potřebné vyřeší.

Pokud nechcete čekat na zavolání, můžete na klientskou linku rovnou zavolat sami, nebo využít on-line chat, kde vám rovněž se vším pomohou. Poslední variantou, jak si uzavřít smlouvu on-line je využít tzv. Innogy svět, což je on-line portál pro správu vašich energií u Innogy. Do portálu se dostanete kliknutím v pravém horním rohu na ikonu s klíčem. Pokud jste nový zákazník, dáte vytvořit nový Innogy účet a dále už postupujete podle pokynů. Pokud si s něčím nevíte rady, opět jsou k dispozici klientská linka či on-line chat.

Velkou výhodou je, že klientská podpora Innogy pracuje i o víkendu. Můžete si tak vše v klidu nastavit ve chvíli, kdy máte volno a netlačí vás čas nebo pracovní povinnosti. Innogy sice nemá smluvní jednatele, kteří by vše došli dojednat až k vám domů, ale pokud přece jen dáváte přednost osobnímu kontaktu, vždy jsou k dispozici již zmíněná servisní centra.

Podpora
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Kontaktní e-mail
  • On-line chat
  • Telefon
  • Zodpovězené otázky
  • Kvalita podpory
10/10

Zákaznickou podporu má společnost Innogy velmi dobře vyřešenou. Můžete se na ně obracet pomocí informačního e-mailu, na zákaznické lince i pomocí on-line chatu, který najdete na jejich webových stránkách po pravé straně. Volat na zákaznickou linku můžete sami od sebe, nebo je možné vyplnit kraťoučký formulář (jméno a telefon), který najdete rovněž po pravé straně na webových stránkách, a pracovníci Innogy vám zavolají sami. Rychlost jejich jednání zjištěnou nemáme, navíc bude jiná v době největší špičky a jiná v době, kdy volá méně zájemců.

Kontaktní e-mail
Společnost má oficiální e-mailovou adresu, na které je přítomná podpora.
Ano
On-line chat
Se zákaznickou podporou je možné komunikovat prostřednictvím online chatu.
Ano
Telefon
Společnost má oficiální telefonickou linku.
Ano
Zodpovězené otázky
Společnosti jsme položili několik otázek. Číslo znázorňuje počet zodpovězených otázek/počet položených otázek.
10/10
Kvalita podpory
Náš celkový dojem z uživatelské podpory.
Velmi dobrá

My jsme vyzkoušeli on-line chat, kde se nám začali věnovat okamžitě po zadání dotazu. V první chvíli chtěli vědět informace o odběrném místě, které jsme udávat hned nechtěli. Proto bylo potřeba uvést na rovinu, že se zajímáme zatím jen zběžně. Poté nám ale zaměstnanec ochotně vysvětlit vše potřebné a samozřejmě nabídl pomoc v případě, že bychom chtěli rovnou vyplnit smlouvu.

Celkově hodnotíme klientskou podporu Innogy velmi pozitivně.

Časté otázky

Jak se přihlásit k odběru plynu? Ne Ne

Vše začíná podáním žádosti u distributora a uzavřením smlouvy o připojení jejíž součástí jsou technické podmínky. Ty vám pomohou se správnou přípravou odběrného místa.

Jaká je hlavní výhoda Innogy? Ne Ne

Jednou z největších výhod, které Innogy svým klientům nabízí, je kontrola jejich spotřeby kdykoli si vzpomenou. Zákazníci se mohou podívat pomocí on-line servisu, nebo si stáhnout do svého mobilu aplikaci od Innogy. Své energie můžete sledovat kdykoli potřebujete pomocí on-line správy, ale i pomocí mobilní aplikace.


Přispět svou zkušeností
diskuze
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!

Innogy zkušenosti a recenze zákazníků

10 zkušeností
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Každoročně platíme nedoplatek za elektřinu i po navýšení záloh okolo 20 tis. Přes aplikaci Innosvět jsem si dělal předběžný odečet, kdy aplikace vypočítala konečný stav 11 mWh a doplatek 18 tis, kdy za měsíc přišla faktura, kde byl celkový stav 10,5 mWh a doplatek 23 tis. Nyní reklamuji přes reklamační oddělení a nejsem si jistý, zdali budu mít nějaký úspěch. Nedoporučuji a odcházím k jinému dodavateli.

Hodnocení - 1
Marek Bibrle
21. 5. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

V srpnu 2023 jsem na nabídku Innogy uzavřela smlouvu Restart s fixní částkou 4000 bez DPH. Teď v lednu bez jakéhokoliv upozornění mám platit částku 7500. Nikdo nechce o tomto diskutovat, žádné vysvětlení, v čem tedy jejich nabídka byla výhodná. Při odstoupení mám zaplatit více než 9000. Kde je tedy ta výhoda?

Hodnocení - 1
Martina Polatová
9. 1. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Důležité upozornĕní všem, kterým dojde oznámení od Innogy o konci fixačního období a jeho automatickém prodloužení o dobu podle uzavřené smlouvy!!!

Innogy zašle totiž toto oznámení bez nového předpisu splátek, který v současné dobĕ představuje až 3,5x vyšší násobek původní ceny za 1MWh plynu. Ze současného vyůčtování 28 000 Kč za roční spotřebu cca 24MWh plynu při stejném odbĕru zaplatíme v budoucnu cca 98 000 Kč, což je v porovnání např. s firmou E-ON minimálnĕ o 30 000 Kč více, tím nechci ani v nejmenším lobovat za přechod k E-ON!!!

Nový předpis splátek záloh s novým navýšením zašle Innogy až s mĕsíčním zpoždĕním, kdy už výpovĕď není možná bez obrovských sankcí! Toto navýšení ceny plynu nenalezneme ovšem v žádném oficiálním ceníku Innogy na tĕchto stránkách, nedostane jej ani zákazník, Innogy zásadnĕ odbĕrateli nový ceník nedodá, pouze mu oznámí zvýsení jeho mĕsíčních splátek!!

Podle ERU je po oznámení firmou o prodloužení fixačního období nutné podat výpovĕď nejpozdĕji do 20ti dnů. Ovšem nový rozpis splátek zašle Innogy až za mĕsíc po oznámení o prodloužení fixačního období, kdy už je žádost o ukončení smlouvy neplatná bez sankcí. Toto neférové a nečestné jednání Innogy ve své podstatĕ představuje legální okrádání spotřebitele.

Hodnocení - 1
Pete Petan
26. 8. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Innogy uzavřelo smlouvu na základě písemně podepsané nabídky, která nikdy neproběhla, ani nemají žádný důkaz, že ano. Najednou po 3 letech zjišťujeme, že přepis, kvůli úmrtí manžela, nebyl vlastně přepis osoby na smlouvě, ale uzavření nové smlouvy na 3 roky s automatickou prolongací. A najednou, když napálili zálohy do nebeské výšiny se s námi nechtějí bavit a požadují zaplacení sankce, protože chceme odejít. A to je teprve chvíle, kdy jsme se dozvěděli, že nemáme smlouvu na dobu neurčitou, jakou otec kdysi založil. Po 5. telefonátu na zákaznické centrum se ozval člověk z retenčního oddělení, že teda cenu sníží, myslíme si, že po čtyřech hovorech s arogantní operátorkou je to pozdě. Je mi líto, že taková velká firma bazíruje na sankcích ze smlouvy, kterou uzavře vdova v silně nepříjemném emocionálním stavu, není schopna projevit ani špetku laskavosti. Prý tam tu nabídku musela vidět. 🙁

Hodnocení - 1
Martin a Ludmila Kučmerčíkovi
19. 7. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Otrasný servis, na pobočkách ich zamestnanci radia kroky, ktoré vás priamo poškodia. Nechali nas platit energie za niekoho ineho. Na Asistenčnej linke to isté len sa ku vám navyše chovajú arogantne . V žiadnom prípade od nich nič nebrať! Toľko stresu čo nám spolupráca s nimi spôsobila nikomu neodporúčam zažiť.

Hodnocení - 1
Michal Woodler
15. 5. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Byl jsem osobně na pobočce na pražské Pankráci… Místnost cca 5×5 metrů jako jediné zákaznické centrum pro celou Prahu?! WTF?! Oni: jste objednán? Já: ne, to se jako musí?! Oni: Ne, ale budete muset čekat déle jak hodinu!… To si z lidí děláte pr.el, nebo to myslíte vážně?! Prozákaznický přístup absolutně žádný! Sorry jako, ale Innogy teda za mě rozhodně NE!!!

Hodnocení - 1
Jan Novák
30. 3. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Nejhorší zkušenost. Převod na nového uživatele trvá měsíc a za měsíc kdy už mělo být dávno převedeno si účtují měsíční poplatky. Upomínají platbu za měsíc, kdy už tam nejsem apod. Naprostá tragédie, kdykoli jsem něco chtěla vyřídit.

Hodnocení - 1
Katka
30. 3. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Prozákaznický přistup téměř žádný. Pokud je potřeba něco změnit, je to téměř nemožné. Při vypovězení smlouvy při prodeji bytu smluvní pokuty i přesto, že tvrdili, že mají veškerou dokumentaci. Už nikdy.

Hodnocení - 1
Petr
19. 7. 2022
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Souhlasím s Vámi! Innogy už NIKDY!

Hodnocení - 5
Jan Novák
30. 3. 2023

Dobrý den,

ani za tři měsíce se v Innogy nenaučili, možná ani nechtějí umět, podávat žádost o rychlou změnu dodavatele plynu OTE. Smutné zjištění u takového subjektu, který je také DPI.

Hodnocení - 3
Anonymous
14. 1. 2022

Dnes jsem byla na zákaznickém centru Innogy v Karlových Varech a protože se sama v zákaznickém sektoru pohybuji a pracuji již mnoho let, musím napsat ohromnou pochvalu. Nejen že slečna, která mi vyřizovala složitý přepis byla velmi profesionální, ale byla i neuvěřitelně milá a lidská. Dostala jsem mnoho dárků a odcházela jsem opravdu nadšená. Tady je svět ještě v pořádku. Mohu opravdu vřele doporučit a ráda se budu do zc vracet. Děkuji.

Hodnocení - 3
Marcela Vacková
25. 1. 2021