PRE Recenze
Shrnutí recenze
Skupina PRE je stabilní a prosperující uskupení v oblasti energetiky s dlouholetou tradicí na českém trhu. Je to třetí největší dodavatel elektřiny v České republice a má jednu z nejspolehlivějších distribučních sítí v České republice s více než 800 000 odběrnými místy. Skupina PRE prodává a obchoduje s elektřinou a plynem, distribuuje elektřinu a nabízí doplňkové energetické služby. Primárním úkolem všech subjektů Skupiny PRE je spolehlivě poskytovat energetické služby a související doplňkové distribuční služby všem odběratelům. Jejich mottem je „Komfortní energie pro vás“.
Výhody
- Tradiční český dodavatel s více než 800 000 odběrnými místy
- Velice obsáhlé webové stránky
- Rozsáhlé online služby a praktická mobilní aplikace
Nevýhody
- Není k dispozici online chat pro řešení potíží a dotazů přímo
Pražská energetika nabízí svým zákazníkům dodávky plynu a elektřiny, ale také mnoho doplňkových služeb. Sjednané služby jsou bez poplatků, změna dodavatele je také zdarma a navíc můžete využívat online správu svých služeb přes Moje PRE. Elektřinu můžete využívat na svícení, vaření, ohřev vody, topení i pro tepelná čerpadla a plyn pak na vaření, ohřev vody i topení.
Pražská energetika neustále rozšiřuje sítě dobíjecích stanic a zaměřuje se také na rozvoj služeb dobíjení. Pro komfortní užívání sítě dobíjecích stanic se rozhodla nabídnou zákazníkům moderní mobilní aplikace, která umožní pohodlnou obsluhu dobíjecí stanice i správu online zákaznického účtu. Aplikace Charge PRE je výsledkem spolupráce Pražské energetiky a společnosti SMATRICS. Zákazníci mohou využít intuitivní vyhledávání dobíjecích stanic PREpoint na pravidelně aktualizované mapě s detailními informacemi o příslušné stanici včetně její dostupnosti.
Plyn
Dodává společnost plyn?
|
|
Elektřina
Dodává společnost elektřinu?
|
|
Další výhody
Poskytnutí služeb při splnění určitých podmínek za výhodnější ceny.
|
|
On-line správa
Služby je možné spravovat online přes aplikaci nebo přes internetový prohlížeč
|
|
Mobilní aplikace
Služby je možné spravovat přes mobilní aplikaci.
|
Kromě nabídky elektřiny a plynu, můžete využít také další nadstandardní služby:
Tepelná čerpadla
Díky tepelnému čerpadlu můžete ušetřit až 60 % nákladů a získat tak nejefektivnější a nejúspornější vytápění pro rodinné a bytové domy. S tepelným čerpadlem od PRE si můžete odložit platby až o 12 splátek, získat dotace až 150 000 Kč, obdržet instalaci na klíč a záruční a pozáruční servis.Vybrat si navíc můžete z možností vzduch/voda, země/voda, voda/voda i vzduch/vzduch.
Elektrické vytápění
Výhodou elektrického vytápění jsou především nízké pořizovací náklady. PRE nabízí navíc realizaci na klíč i záruční a pozáruční servis. Dostanete zdarma návrh a PRE zařídí i jeho kompletní řešení. Vybrat si můžete z několika typů elektrického vytápění – akumulační vytápění, olejové radiátory, elektrokotle nebo přímotopy.
Plynové kotle
PRE vám pomůže také vyměnit starý neúsporný kotel za moderní kondenzační kotel 30 % nákladů na vytápění nebo ohřev vody. Získáte realizaci na klíč, rozložení pořizovací ceny plynového kotle na 60 splátek bez navýšení, kompletní služby spojené s provozem plynového zařízení a 5letou záruku.
Wallboxy
Wallboxy neboli dobíjecí stanice pro elektromobily s nízkou cenou originální řešení od PRE nabízí nabití na 10 000 km zdarma, odložení plateb až 12 splátek a pohodlné nabíjení v místě vašeho parkování v prostorách garáží nebo na venkovním parkovišti.
Při výběru vhodného produktu elektřiny od PRE si můžete zadat elementární parametry, na základě nichž vám bude doporučen ten nejvýhodnější produkt na míru. Zadáte, k čemu elektřinu používáte a jaká je vaše roční spotřeba. Pokud výši spotřeby znáte detailně, můžete zadat také svou distribuční sazbu i velikost jističe.
Základní produkt společnosti PRE je vhodný pro všechny typy odběrných míst, může se jednat o bytu, dům či chalupu. Elektřinu můžete využívat na svícení, vaření, ohřev vodu a topení a používání domácích spotřebičů a zahradní techniky.
Cenu si můžete zafixovat, tak aby pro vás byla dlouhodobě výhodná a nemuseli jste již o nic starat. Samozřejmostí je pak možnost změny výše záloh.
Závazky
Závazek většinou znamená uzavření smlouvy na delší časové období.
|
|
Výhodné dlouhodobě
Při uzavření dlouhodobé smlouvy jsou služby cenově výhodnější.
|
|
Změna výše zálohy
Zálohy za služby je možné měnit podle aktuálních možností a potřeb.
|
Plyn od Pražské energetické je možné také odebírat do rodinného domku i bytu a můžete s ním nejen vařit ale také je využívat k ohřevu vody nebo topení. Základním produktem, které vám společnost PRE může nabídnou je Plyn bez závazků, který je vhodný zejména pro zákazníky, kteří nechtějí fixovat jeho cenu a zároveň se smluvně vázat na delší období. Navíc je možné kdykoliv přejít na jiný produkt z nabídky, bez skrytých poplatků.
Závazky
Závazek většinou znamená uzavření smlouvy na delší časové období.
|
|
Výhodné dlouhodobě
Při uzavření dlouhodobé smlouvy jsou služby cenově výhodnější.
|
|
Vlastní těžba plynu
|
|
Změna výše zálohy
Zálohy za služby je možné měnit podle aktuálních možností a potřeb.
|
U společnosti PRE je možné uzavřít zcela nové smlouvy na dodávku plynu a elektřiny, převést k nim dodávky od konkurence nebo provést přepis energií. Pro větší komfort zákazníků je možné toto vše provést online.
Nově
Společnost stále nabírá nové klienty.
|
|
Přechod od konkurence
Je možné přejít od konkurence. Společnost vám pomůže s přechodem.
|
|
Sjednat on-line
Služby je možné sjednat online bez nutnosti dojít do kamenné pobočky.
|
|
Sjednat telefonicky
Služby je možné sjednat telefonicky.
|
|
Mají pobočky/zákaznické centrum
Společnost má vlastní kamenné pobočky.
|
|
Jednatel až do domu
Společnost zařídí návštěvu pracovníka u vás doma.
|
|
Pracují i o víkendu
Společnost je možné kontaktovat o víkendu.
|
Nabídka na míru
Pokud si přejete obdržet nabídku na míru, stačí vyplnit jednoduchý kontaktní formulář a návrh smlouvy s nejvýhodnější cenou od PRE vám následně doručen až domů. Jedná se o ze strany zákazníka o nezávaznou poptávku a v případě neakceptace návrhu smlouvy se pro zákazníka nic nemění.
Nabídka na míru není určena pro připojení nového odbytného místa, nebo převod odběrného místa v rámci probíhající dodávky elektřiny nebo plynu od PRE. To znamená, že buď musíte být novým zákazníkem nebo stávajícím zákazníkem, který ovšem chce připojit další odběrné místo.
Po vyplnění a odeslání kontaktního formuláře, vás bude v požadované časové rozmezí kontaktovat operátor PRE. Ten vám nabídce optimální produkt a poskytne všechny informace o ceně a výhodách. V případě akceptace z vaší strany pak dojde k odeslání smlouvy na vaši adresu buď kurýrem PRE nebo korespondenčně poštou či mailem. Smlouva bude uzavřena doručením Potvrzením o uzavření smlouvy, které obdržíte do 15 dnů od obdržení vámi podepsaného návrhu smlouvy.
Online uzavření smlouvy s PRE
Uzavření smlouvy online je možné pro nové i stávající zákazníky. Stávající zákazníky mohou využít komfortu uzavření další smlouvy s PRE prostřednictvím zákaznického portálu Moje PRE po přihlášení do svého účtu. V tomto internetovém portále mohou navíc kontrolovat svůj zákaznický účet, mají přístup k aktuálním údajům o svém účtu a mohou zadávat žádosti o změny a sledovat průběh jejich řešení.
Noví zákazníci pak vyplní své kontaktní údaje, informace o odběrném místě a zvolí formu placení záloh. Na základě těchto informací s nimi bude následně uzavřena smlouva.
Pokud potřebujete kontaktovat zákaznickou podporu Pražské energetické, máte na výběr hned z několika způsobů. Klasicky funguje jejich zákaznická linka ve všední dny od 8:00 do 18:00. Můžete tam s pracovníky řešit vaše dotazy, žádosti, reklamace i stížnosti. Mimo pracovní dobu, můžete pak využít kontaktní formulář. Pro rychlé jednání je vhodné mít připravené vaše zákaznické číslo.
Při komunikace přes kontaktní formulář dostanete odpověď na vaše otázky prostřednictvím zadaného emailového spojení. Nejjednodušší je využívat online služby a vše si zařídit rychle a sám po přihlášení do Moje PRE. To se samozřejmě týká stávajících zákazníků. Mohou si tak zjistit kdykoliv přehled plateb a vyúčtování změnit výši záloh na elektřinu nebo plyn, nahlásit samoodečet či změnit kontaktní a osobní údaje.
Pokud však raději jednáte s druhou stranou osobně, doporučujeme návštěvu zákaznického centra v Praze. Budete s sebou potřebovat jen občanský průkaz, ale vždy je lepší si schůzku předem domluvit. Předejdete tak zdlouhavému a zbytečnému čekání.
My si vyzkoušeli komunikaci s podporou přes kontaktní formulář i telefonicky a byli jsme s výsledky moc spokojeni. Všechny naše otázky byly zodpovězeny a operátor byl velice vstřícný a ochotný.
Kontaktní e-mail
Společnost má oficiální e-mailovou adresu, na které je přítomná podpora.
|
|
On-line chat
Se zákaznickou podporou je možné komunikovat prostřednictvím online chatu.
|
|
Telefon
Společnost má oficiální telefonickou linku.
|
|
Zodpovězené otázky
Společnosti jsme položili několik otázek. Číslo znázorňuje počet zodpovězených otázek/počet položených otázek.
|
5/5 |
Kvalita podpory
Náš celkový dojem z uživatelské podpory.
|
Velmi dobrá |
Podívejte se na naše pravidelně aktualizované srovnání dodavatelů energií.