Generali Povinné ručení Recenze Generali Povinné ručení Recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

30. 6. 2021

Stručně/vhodné pro

Generali Česká pojišťovna povinné ručení je vlastně pojištění odpovědnosti z provozu motorového vozidla, které kryje škody vzniklé při provozování vozidla, motocyklu nebo nákladního vozu a dalších vozidel jako jsou traktory, karavany, vozíky, pracovní stroje a podobně. Generali má nejspíš jako jediná pojišťovna v základní nabídce variant pojištění vysoký limit krytí až 300/300 milionů. Navíc i nižší varianty povinného ručení obsahují zajímavá připojištění.

Celkové skóre 9.3/10 se skládá z hodnocení všech 23 parametrů:
  • Celkové hodnocení
  • Minimální limit
  • Maximální limit
  • Počet variant limitů
  • Osobní automobil
  • Motocykl
  • Nákladní automobil
  • Ostatní
  • Úrazové pojištění řidiče
  • Asistenční služby
  • Pojištění osobních věcí
  • Pojištění skel
  • Poškození živlem
  • Střet se zvěří
  • Úraz
  • Pojištění právní ochrany
  • Online chat
  • Telefon
  • Email/kontaktní formulář
  • Pobočky
  • Odpověď do 24 hodin
  • Kolik otázek zodpověděli
  • Celkové hodnovení
Hodnocení redakce
hodnoceno 23 parametrů
9.3/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 7x Přidat hodnocení
3.3/5
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Minimální limit
  • Maximální limit
  • Počet variant limitů
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Osobní automobil
  • Motocykl
  • Nákladní automobil
  • Ostatní
10/10
Celkové skóre 7/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Úrazové pojištění řidiče
  • Asistenční služby
  • Pojištění osobních věcí
7/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Pojištění skel
  • Poškození živlem
  • Střet se zvěří
  • Úraz
  • Pojištění právní ochrany
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Online chat
  • Telefon
  • Email/kontaktní formulář
  • Pobočky
  • Odpověď do 24 hodin
  • Kolik otázek zodpověděli
  • Celkové hodnovení
10/10

Výhody

  • Právní ochrana i u nejnižší varianty pojištění
  • Výplata peněz do 5 dnů
  • Sleva při sjednání online

Nevýhody

  • U nejnižší varianty pojištění 35/35 není v ceně asistence

Kooperativa povinné ručení Recenze

Povinné ručení s velkým počtem variant limitů

Limity pojistného plnění
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Minimální limit
  • Maximální limit
  • Počet variant limitů
10/10

Generali Povinne Ruceni Varianty

Zákonem stanovený minimální limit pojistného plnění je 35 milionů Kč. Nejspíš to znáte. Když si prohlížíte srovnávací tabulky tarifů pojistného, tak tam nejčastěji uvidíte údaje limitu pojistného zapsané jako 35/35 milionů Kč. Každá česká pojišťovna dále nabízí i další varianty povinného ručení, které mají limity pojistného plnění vyšší. Generali má nejvyšší variantu povinného ručení s limitem krytí 300/300 milionů.

Minimální limit
Minimální limit pro újmy na zdraví / pro škody na majetku. Zákonem stanovený minimální limit je 35/35 milionů.
35/35 mil.
Maximální limit
Maximální limit pro újmy na zdraví / pro škody na majetku. Zákonem stanovený minimální limit je 35/35 milionů, ale pojišťovny mají v nabídce tarify s vyššími pojistnými limity. Například 70/70 mil, 150/150 mil. až do 300/300 milionů.
300/300 mil.
Počet variant limitů
Každá pojišťovna má v nabídce několik tarifů s různě vysokými pojistnými limity. Většina tarifů začíná na limitu 35/35 milionů. Čím více tarifů s různě vysokými limity krytí pojišťovna nabízí, tím je to lepší pro koncového zákazníka, protože si může vybrat nejideálnější tarif pro své potřeby, a nemusí platit navíc za něco, co nevyužije.
5

Jaké jsou varianty povinného ručení?

Generali pojišťovna má ve své nabídce celkem 5 variant povinného ručení. Tyto varianty mají názvy Start, Standard, Exclusive, Comfort, Comfort Plus. Jedním z nejdůležitějších rozdílů mezi variantami pojištění je limit pojistného plnění.

Tyto limity jsou 35/35, 50/50, 100/100, 150/150, 300/300 milionů. Proč je v limitu to lomítko? Obě částky znázorňují limity pro krytí majetku a krytí zdraví. 

Rozdíly mezi variantami povinného ručení

Mezi další rozdíly mezi variantami pojištění patří různá pojištění nad rámec základního povinného ručení, které kryje škody na majetku a zdraví poškozených. Zajímavé je, že v ceně všech variant pojištění (i té nejnižší) je právní ochrana, která vám zajistí právní poradenství související s pojištěným vozidlem.

Co lze pojistit
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Osobní automobil
  • Motocykl
  • Nákladní automobil
  • Ostatní
10/10

Generali Povinne Ruceni Jaka Vozidla

U Generali není nejspíš problém pojistit jakékoliv vozidlo. Nás samozřejmě nejvíce zajímalo pojištění vozů do 3,5 tuny a také motocyklů. U této pojišťovny však můžete pojistit třeba i nákladní automobily nad 3,5 t nebo jiná vozidla. Do jiných vozidel paří karavany, vozíky, přívěsy, traktory, autobusy, pracovní stroje, tahač návěsů a podobně.

Osobní automobil
Automobil do 3,5 tun.
Ano
Motocykl
Malé i velké motocykly s různým obsahem motoru.
Ano
Nákladní automobil
Většina pojišťoven umí pojistit nákladní vozidla do 3,5 t. To jsou typicky dodávky a podobné užitkové vozy.
Ano
Ostatní
Autobusy, traktory, přívěsy, karavany, obytné vozy, pracovní stroje a další vozidla.
Ano

Doplňková pojištění v ceně
Celkové skóre 7/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Úrazové pojištění řidiče
  • Asistenční služby
  • Pojištění osobních věcí
7/10

Doplňková pojištění v ceně varianty povinného ručení jsou poměrně zásadním faktorem při výběru varianty pojištění auta. Nad rámec samotného povinného ručení vozidla můžete získat zajímavá pojištění, která by se v případě neštěstí mohla hodit. Řidiči si často nepřipouštějí, že by mohli nabourat, takže často tato “lákadla” při podpisu pojistné smlouvy nevnímají nebo je nevyžadují.

Úrazové pojištění řidiče
Pokud řidič, který způsobil nehodu, sám utrpěl úraz s trvalými následky, má nárok na odškodnění odpovídající sjednané variantě povinného ručení.
Ano (od tarifu 50/50)
Asistenční služby
Pomoc v případě poruchy vozidla. Do asistence patří například odtah, výměna pneumatiky, tlumoční přes telefon, dovoz paliva a další.
Ano
Pojištění osobních věcí
Pojištění například na poničený mobilní telefon, oblečení a podobně.
Ne

Asistenční služby

Asistenční služby vám pomohou i v případě, že nedojde k dopravní nehodě. Tyto služby jsou dobré i pro případ poruchy vozidla, píchnutí pneumatiky, když vám dojde palivo a podobně. Generali však nemá asistenční služby zahrnuty v nejnižší variante povinného ručení. Je možné si je připlatit. Asistence při nehodě a poruše je součástí variant pojištění od balíčku Standard a výš.

Číslo asistenční služby:

V případě nouze na cestách nonstop linka +420 241 114 114 nebo linka pomoci řidičům 1224.

Úrazové pojištění řidiče

Málokdo si uvědomuje, že povinné ručení je krytí pro poškozené, nikoliv pro ty, kdo bouračku zaviní. Nicméně i samotnému řidiči a viníku nehody se může stát nějaký úraz. Pro takové případy se pak může hodit úrazové pojištění řidiče. Toto pojištění, které je součástí povinného ručení Generali od varianty pojištění Standard a výše, dokáže finančně kompenzovat například smrt následkem úrazu nebo trvalé následky úrazu.

Tip Tip

Od vyšších variant povinného ručení Exclusive, Comfort, a Comfort Plus je úrazové pojištění i pro ostatní cestující ve voze.

Co lze připojistit
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Pojištění skel
  • Poškození živlem
  • Střet se zvěří
  • Úraz
  • Pojištění právní ochrany
10/10

Generali Povinne Ruceni Pripojisteni

Generali je oblíbená česká pojišťovna, která nabízí velkou škálu různých pojištění na cokoliv. Tím chci říct, že pojistit zde je možné nespíš všechno, co vás napadne. Pokud se bavíme o pojištění na auto nebo vlastně o povinném ručení, tak k tomu je možné zahrnout další připojištění, která kryjí různé události.

Pojištění skel
Pojištění skel. Od ostatních vozidel může třeba odlétnout kamínek, který vám rozbije okno. S tím připojištěním skel to pro vás nebude tak nákladná oprava.
Ano
Poškození živlem
Pojištění vozidla před poškození živlem jako spadlý strom, potlučený lak od krop a tak dále.
Ano
Střet se zvěří
Toto připojištění kryje škody způsobené při střetech se srnkami, ale i jinou lesní nebo domácí zvěří.
Ano
Úraz
Úrazové pojištění se vztahuje na trvalé následky úrazu, tělesné poškození následkem úrazu i smrt následkem úrazu.
Ano
Pojištění právní ochrany
Pojištění, které kryje výlohy za právní poradenství.
Ano

Poškození zvířetem a střet se zvěří

Zvířata jsou nevyzpytatelná a k poškození vozidel od nich nejsou výjimečnou událostí stejně jako není ojedinělou událostí střet se zvěří, která vyběhne z lesa nebo pole. Řidiče, majitele vozidla pak čekají nepříjemná finanční vydání. Abyste při jízdě svým vozidlem neustále netrnuli strachy kvůli setkání se zvířaty, tak se můžete proti střetnutí s nimi pojistit.

Poškození živlem

Po celý rok na nás řidiče číhají různé výkyvy počasí, které doprovází různé živly. Takové krupobití, pád stromu, povodně, vichřice, požár, bouře. Ta dokážou udělat pěknou paseku a auto výrazně poškodit nebo dokonce zničit. Generali pojišťovna má pro tyto případy pojištění.

Podpora
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Online chat
  • Telefon
  • Email/kontaktní formulář
  • Pobočky
  • Odpověď do 24 hodin
  • Kolik otázek zodpověděli
  • Celkové hodnovení
10/10

Generali Povinne Ruceni Podpora

Generali pojišťovnu je možné kontaktovat mnohými cestami jako je e-mail, telefon, live chat na stránkách nebo můžete přímo navštívit jednu z mnoha poboček této pojišťovny. Na webových stránkách pojišťovny oceňují ukazatel aktuální vytíženosti klientské linky, který okamžitě napoví, jak dlouho budete na lince čekat.

Online chat
Podpora je na live chatu k dispozici k okamžité odpovědi.
Ano
Telefon
Podpoře se dovoláte na klientskou linku.
Ano
Email/kontaktní formulář
Podpoře můžete napsat e-mail, nebo vyplnit kontaktní formulář.
Ano
Pobočky
Pojišťovna má pobočky, kde vám poradí.
Ano
Odpověď do 24 hodin
Odpověď na naše dotazy jsme obdrželi do 24 hodin.
Ano
Kolik otázek zodpověděli
Kolik otázek nám podpora zodpověděla.
5/5
Celkové hodnovení
Jak celkově podporu klientů hodnotíme.
Vynikající

Při testu uživatelské podpory skončila Generali pojišťovna na jedničku. Na všech 5 dotazů jsem dostal odpovědi, které mi dokonale vysvětlily problematiku. Protože vím, že Generali má mnoho poboček v krajských městech, tak jsem telefonátem otestoval i jednu krajskou pobočku této pojišťovny. Ve všech případech byla komunikace s pojišťovnou příjemná a nemohu si na nic stěžovat.

 


Přispět svou zkušeností
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!