Direct Recenze
Shrnutí recenze
Direct pojišťovna patří mezi nejlepší na současném trhu. Nemají sice kamenné pobočky, ale všechna pojištění včetně jejich správy se dají řešit online. Nabízí celou řadu pojištění, od pojistky na cesty, přes pojištění majetku a odpovědnosti, až po autopojištění. Pojišťovna Direct vám umožní nastavit si limity povinného ručení podle svých potřeb. Jak u povinného ručení tak u havarijního pojištění si můžete nastavit pojištění rizik podle sebe a k tomu doplnit vhodná připojištění. Součástí jsou rozšířené asistenční služby, náhradní vozidlo, pojištění vandalismu a odcizení vozu, stejně jako pojištění úrazu řidiče při nehodě atd. Vše si snadno sami nastavíte online. Správu pojištění pak máte pod kontrolou v jejich mobilní aplikaci.
Výhody
- Možnost nastavit si pojištění podle svých potřeb
- Jedno z nejlepších autopojištění
- Auta do stáří 5 let pojistí se zvýhodněním
- Rychlá a ochotná klientská podpora
- Řada připojištění navíc
Nevýhody
- Nemají kamenné pobočky, vše je třeba řešit online
Zkušenosti s pojišťovnou Direct
Vzhledem k tomu, že nás kromě našeho hodnocení zajímaly i zkušenosti dalších zákazníků, zjistili jsme, co se jim na pojišťovně Direct líbí a co naopak odsuzují. Faktem je, že většina hodnocení a komentářů, které najdete na internetu, je negativní. Hodně z nich ale píšou zaměstnanci, kteří byli propuštěni, nebo lidé, kteří ani osobní zkušenost nemají a jen jim vadí reklamy. Někteří klienti jsou u Directu spokojeni – hlavně ze začátku, kdy vycházelo jejich povinné ručení mnohem níže, než u ostatních pojišťoven. V dnešní době už se pojistné dá srovnávat s konkurencí.
Někteří si plnění pojišťovny pochvalují, jiní jsou nespokojení. Tady však záleží na tom, jak měli nastavenou smlouvu a zda správně pochopili veškeré podmínky – proto vždy apelujeme na klienty, aby si před podpisem smlouvy vše řádně přečetli, než podepíšou.
Dá se tedy říci, že hodnocení klientů na pojišťovnu Direct je průměrné. Musíme také brát v úvahu, že spokojení klienti sice někdy reagují na přehnaně negativní komentáře, ale jinak se obvykle se o své kladné zkušenosti nedělí – spokojený klient zkrátka nemá důvod vykřikovat vše do světa.
U limitů pojistného plnění povinného ručení je zákonem nastavená minimální hranice 35/35 – tedy 35 milionů na škodu na zdraví a 35 milionů na škodu na majetku. U vozidel, s nimiž aktivně jezdíte se však doporučuje minimálně 50/50, což je také minimální limit, který si u pojišťovny Direct můžete sjednat. Maximální limit je pak 250/250. Limity si přitom u Directu můžete vybrat podle svých potřeb.
Minimální limit
Minimální limit pro újmy na zdraví / pro škody na majetku. Zákonem stanovený minimální limit je 35/35 milionů.
|
50/50 mil |
Maximální limit
Maximální limit pro újmy na zdraví / pro škody na majetku. Zákonem stanovený minimální limit je 35/35 milionů, ale pojišťovny mají v nabídce tarify s vyššími pojistnými limity. Například 70/70 mil, 150/150 mil. až do 300/300 milionů.
|
250/250 mil |
Počet variant limitů
Každá pojišťovna má v nabídce několik tarifů s různě vysokými pojistnými limity. Většina tarifů začíná na limitu 35/35 milionů. Čím více tarifů s různě vysokými limity krytí pojišťovna nabízí, tím je to lepší pro koncového zákazníka, protože si může vybrat nejideálnější tarif pro své potřeby, a nemusí platit navíc za něco, co nevyužije.
|
Dle potřeb klienta |
Kromě osobního automobilu můžete u Direct pojišťovny pojistit i vozy nákladní, dodávky a pick-upy, motocykly, skútry či mopedy a samozřejmě i přívěsný vozík.
Osobní automobil
Automobil do 3,5 tun.
|
|
Motocykl
Malé i velké motocykly s různým obsahem motoru.
|
|
Nákladní automobil
Většina pojišťoven umí pojistit nákladní vozidla do 3,5 t. To jsou typicky dodávky a podobné užitkové vozy.
|
|
Ostatní
Autobusy, traktory, přívěsy, karavany, obytné vozy, pracovní stroje a další vozidla.
|
Direct pojišťovna má povinné ručení nastavené tak, že jsou v ceně limitů zahrnuty škody na zdraví a životech, škody na majetku cizích osob a základní asistenční služby. To vše do limitu, který si při sjednávání smlouvy nastavíte. Pokud byste chtěli nadstandardní asistenční služby, náhradní vůz nebo pojištění řidiče a spolucestujících, je už nutné vybírat z volitelných připojištění.
Úrazové pojištění řidiče
Pokud řidič, který způsobil nehodu, sám utrpěl úraz s trvalými následky, má nárok na odškodnění odpovídající sjednané variantě povinného ručení.
|
|
Asistenční služby
Pomoc v případě poruchy vozidla. Do asistence patří například odtah, výměna pneumatiky, tlumoční přes telefon, dovoz paliva a další.
|
|
Pojištění osobních věcí
Pojištění například na poničený mobilní telefon, oblečení a podobně.
|
- Srovnání úrazových pojištění
- Jaké jsou ceny povinného ručení pro auta
- Jak zrušit povinné ručení v několika krocích
- Pojištění hypotéky – všechna pro a proti
- Kalkulačka havarijního pojištění
- Kalkulačka povinného ručení
- Havarijní pojištění: kdy se vyplatí a na co se vztahuje?
- Co je povinné ručení a jak vybírat
- Srovnání nejlepších srovnávačů pojištění
- Nejlepší Životní pojištění
- Pojištění auta
- Proč vědět, co je RPSN
- Srovnání a recenze pojištění pro psa nebo kočku
- Nejlepší pojištění nemovitosti
- Nejlepší havarijní pojištění
- Nejlepší cestovní pojištění
- 7 nejlepších povinných ručení
- Nejlepší pojištění domácnosti
Připojištění nabízí Direct jak u povinného ručení tak u havarijního pojištění, které zahrnuje především škodu způsobenou na vašem vlastním vozidle a vlastním přičiněním řidiče. Zajistí vám rizika, jako je autonehoda, srážka se zvěří, poškození vozu živly nebo vandaly a zcizení vozu nebo jeho věcí.
U obou druhů autopojištění pak můžete zvolit připojištění skel ve voze, pojištění právní ochrany, úrazové pojištění řidiče či spolucestujících a pokud si nechcete sjednávat havarijní pojištění, můžete k povinnému ručení připojistit i srážku se zvěří nebo poškození vozu živly.
Další možná pojištění u pojišťovny Direct
Kromě havarijního pojištění a povinného ručení nabízí pojišťovna Direct i další pojistky, jako je pojištění majetku, které zahrnuje pojištění domu či bytu, pojištění odpovědnosti i rozšířenou asistenci. Pojistit si můžete také odpovědnost zvlášť a výhodné mají i cestovní pojištění, které se dá sjednat online na pár kliknutí. Výhodné pojišťovací služby poskytují také pro živnostníky a pro firmy.
Pojištění skel
Pojištění skel. Od ostatních vozidel může třeba odlétnout kamínek, který vám rozbije okno. S tím připojištěním skel to pro vás nebude tak nákladná oprava.
|
|
Poškození živlem
Pojištění vozidla před poškození živlem jako spadlý strom, potlučený lak od krop a tak dále.
|
|
Střet se zvěří
Toto připojištění kryje škody způsobené při střetech se srnkami, ale i jinou lesní nebo domácí zvěří.
|
|
Úraz
Úrazové pojištění se vztahuje na trvalé následky úrazu, tělesné poškození následkem úrazu i smrt následkem úrazu.
|
|
Pojištění právní ochrany
Pojištění, které kryje výlohy za právní poradenství.
|
Klientskou podporu má pojišťovna Direct řešenou především na telefonní lince, kam se dovoláte během chvilinky a nemusíte se složitě proklikávat automatem. Ochotní poradci vám vše vysvětlí a nabídnou řešení v případě, že si s něčím nevíte rady. Toto poradenství plně vyváží i neexistenci kamenných poboček – Direct funguje pouze online.
Kontaktovat je můžete ale i na e-mailu. Nám chyběl na jejich stránkách live chat pro rychlé dotazy. S podporou na klientské lince jsme však plně spokojení a vyzdvihnout musíme i mobilní aplikaci Direct, kde můžete své smlouvy o pojištění spravovat online.
Online chat
Podpora je na live chatu k dispozici k okamžité odpovědi.
|
|
Telefon
Podpoře se dovoláte na klientskou linku.
|
|
Email/kontaktní formulář
Podpoře můžete napsat e-mail, nebo vyplnit kontaktní formulář.
|
|
Pobočky
Pojišťovna má pobočky, kde vám poradí.
|
|
Odpověď do 24 hodin
Odpověď na naše dotazy jsme obdrželi do 24 hodin.
|
|
Kolik otázek zodpověděli
Kolik otázek nám podpora zodpověděla.
|
5/5 |
Celkové hodnovení
Jak celkově podporu klientů hodnotíme.
|
Velmi dobré |
Zajímá vás, jak se dá nastavit autopojištění u konkurence? Podívejte se na celé naše srovnání povinných ručení.
Naši návštěvníci přispěli k článku o Direct následující diskuzí a názory - 1 zkušeností
absolutně NEDOPORUČUJI !!!!!! Jsou to šmejdi, kteří si od Vás vezmou peníze a pak se na Vás vykašlou. Dělají z Vás blbce,hlupáka,jsou neochotní. Hlavně paní Součková. Neochotně řeší vzniklou situaci a vůbec nechápou pojmy v dané smlovy!!! Jsou to šmejdi. Už dvoum lidem jsem rozmluvil, aby si u Directu NIC nepojištovali. Všude je pomlouvám,hanobím !!! Ani na emaily Vám neodpoví. Proč? V podstatě Vám přeji jen to nejhorší,zdravotní problémy a samé neúspěchy.