Direct Recenze Direct Recenze

Vydáno: 26. 6. 2023

Aktualizováno: 9. 1. 2024

Shrnutí recenze

Direct pojišťovna patří mezi nejlepší na současném trhu. Nemají sice kamenné pobočky, ale všechna pojištění včetně jejich správy se dají řešit online. Nabízí celou řadu pojištění, od pojistky na cesty, přes pojištění majetku a odpovědnosti, až po autopojištění. Pojišťovna Direct vám umožní nastavit si limity povinného ručení podle svých potřeb. Jak u povinného ručení tak u havarijního pojištění si můžete nastavit pojištění rizik podle sebe a k tomu doplnit vhodná připojištění. Součástí jsou rozšířené asistenční služby, náhradní vozidlo, pojištění vandalismu a odcizení vozu, stejně jako pojištění úrazu řidiče při nehodě atd. Vše si snadno sami nastavíte online. Správu pojištění pak máte pod kontrolou v jejich mobilní aplikaci.

Celkové skóre 8/10 se skládá z hodnocení všech 22 parametrů:
  • Minimální limit
  • Maximální limit
  • Počet variant limitů
  • Osobní automobil
  • Motocykl
  • Nákladní automobil
  • Ostatní
  • Úrazové pojištění řidiče
  • Asistenční služby
  • Pojištění osobních věcí
  • Pojištění skel
  • Poškození živlem
  • Střet se zvěří
  • Úraz
  • Pojištění právní ochrany
  • Online chat
  • Telefon
  • Email/kontaktní formulář
  • Pobočky
  • Odpověď do 24 hodin
  • Kolik otázek zodpověděli
  • Celkové hodnovení
Hodnocení redakce
hodnoceno 22 parametrů
8/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 3x Přidat hodnocení
7.4/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Minimální limit
  • Maximální limit
  • Počet variant limitů
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Osobní automobil
  • Motocykl
  • Nákladní automobil
  • Ostatní
10/10
Celkové skóre 3.3/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Úrazové pojištění řidiče
  • Asistenční služby
  • Pojištění osobních věcí
3.3/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Pojištění skel
  • Poškození živlem
  • Střet se zvěří
  • Úraz
  • Pojištění právní ochrany
10/10
Celkové skóre 6.6/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Online chat
  • Telefon
  • Email/kontaktní formulář
  • Pobočky
  • Odpověď do 24 hodin
  • Kolik otázek zodpověděli
  • Celkové hodnovení
6.6/10

Výhody

  • Možnost nastavit si pojištění podle svých potřeb
  • Jedno z nejlepších autopojištění
  • Auta do stáří 5 let pojistí se zvýhodněním
  • Rychlá a ochotná klientská podpora
  • Řada připojištění navíc

Nevýhody

  • Nemají kamenné pobočky, vše je třeba řešit online

Možnost nastavit si pojištění podle svých potřeb

Zkušenosti s pojišťovnou Direct

Vzhledem k tomu, že nás kromě našeho hodnocení zajímaly i zkušenosti dalších zákazníků, zjistili jsme, co se jim na pojišťovně Direct líbí a co naopak odsuzují. Faktem je, že většina hodnocení a komentářů, které najdete na internetu, je negativní. Hodně z nich ale píšou zaměstnanci, kteří byli propuštěni, nebo lidé, kteří ani osobní zkušenost nemají a jen jim vadí reklamy. Někteří klienti jsou u Directu spokojeni – hlavně ze začátku, kdy vycházelo jejich povinné ručení mnohem níže, než u ostatních pojišťoven. V dnešní době už se pojistné dá srovnávat s konkurencí. 

Někteří si plnění pojišťovny pochvalují, jiní jsou nespokojení. Tady však záleží na tom, jak měli nastavenou smlouvu a zda správně pochopili veškeré podmínky – proto vždy apelujeme na klienty, aby si před podpisem smlouvy vše řádně přečetli, než podepíšou. 

Direct Pojisteni

Dá se tedy říci, že hodnocení klientů na pojišťovnu Direct je průměrné. Musíme také brát v úvahu, že spokojení klienti sice někdy reagují na přehnaně negativní komentáře, ale jinak se obvykle se o své kladné zkušenosti nedělí – spokojený klient zkrátka nemá důvod vykřikovat vše do světa. 

Možnost nastavit si pojištění podle svých potřeb

Limity pojistného plnění
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Minimální limit
  • Maximální limit
  • Počet variant limitů
10/10

U limitů pojistného plnění povinného ručení je zákonem nastavená minimální hranice 35/35 – tedy 35 milionů na škodu na zdraví a 35 milionů na škodu na majetku. U vozidel, s nimiž aktivně jezdíte se však doporučuje minimálně 50/50, což je také minimální limit, který si u pojišťovny Direct můžete sjednat. Maximální limit je pak 250/250. Limity si přitom u Directu můžete vybrat podle svých potřeb. 

Minimální limit
Minimální limit pro újmy na zdraví / pro škody na majetku. Zákonem stanovený minimální limit je 35/35 milionů.
50/50 mil
Maximální limit
Maximální limit pro újmy na zdraví / pro škody na majetku. Zákonem stanovený minimální limit je 35/35 milionů, ale pojišťovny mají v nabídce tarify s vyššími pojistnými limity. Například 70/70 mil, 150/150 mil. až do 300/300 milionů.
250/250 mil
Počet variant limitů
Každá pojišťovna má v nabídce několik tarifů s různě vysokými pojistnými limity. Většina tarifů začíná na limitu 35/35 milionů. Čím více tarifů s různě vysokými limity krytí pojišťovna nabízí, tím je to lepší pro koncového zákazníka, protože si může vybrat nejideálnější tarif pro své potřeby, a nemusí platit navíc za něco, co nevyužije.
Dle potřeb klienta

Co lze pojistit
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Osobní automobil
  • Motocykl
  • Nákladní automobil
  • Ostatní
10/10

Kromě osobního automobilu můžete u Direct pojišťovny pojistit i vozy nákladní, dodávky a pick-upy, motocykly, skútry či mopedy a samozřejmě i přívěsný vozík.

Osobní automobil
Automobil do 3,5 tun.
Ano
Motocykl
Malé i velké motocykly s různým obsahem motoru.
Ano
Nákladní automobil
Většina pojišťoven umí pojistit nákladní vozidla do 3,5 t. To jsou typicky dodávky a podobné užitkové vozy.
Ano
Ostatní
Autobusy, traktory, přívěsy, karavany, obytné vozy, pracovní stroje a další vozidla.
Ano
Možnost nastavit si pojištění podle svých potřeb

Doplňková pojištění v ceně
Celkové skóre 3.3/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Úrazové pojištění řidiče
  • Asistenční služby
  • Pojištění osobních věcí
3.3/10

Direct pojišťovna má povinné ručení nastavené tak, že jsou v ceně limitů zahrnuty škody na zdraví a životech, škody na majetku cizích osob a základní asistenční služby. To vše do limitu, který si při sjednávání smlouvy nastavíte. Pokud byste chtěli nadstandardní asistenční služby, náhradní vůz nebo pojištění řidiče a spolucestujících, je už nutné vybírat z volitelných připojištění.

Úrazové pojištění řidiče
Pokud řidič, který způsobil nehodu, sám utrpěl úraz s trvalými následky, má nárok na odškodnění odpovídající sjednané variantě povinného ručení.
Ne
Asistenční služby
Pomoc v případě poruchy vozidla. Do asistence patří například odtah, výměna pneumatiky, tlumoční přes telefon, dovoz paliva a další.
Ano
Pojištění osobních věcí
Pojištění například na poničený mobilní telefon, oblečení a podobně.
Ne

Co lze připojistit
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Pojištění skel
  • Poškození živlem
  • Střet se zvěří
  • Úraz
  • Pojištění právní ochrany
10/10

Připojištění nabízí Direct jak u povinného ručení tak u havarijního pojištění, které zahrnuje především škodu způsobenou na vašem vlastním vozidle a vlastním přičiněním řidiče. Zajistí vám rizika, jako je autonehoda, srážka se zvěří, poškození vozu živly nebo vandaly a zcizení vozu nebo jeho věcí. 

Direct Co Lze Pojistit

U obou druhů autopojištění pak můžete zvolit připojištění skel ve voze, pojištění právní ochrany, úrazové pojištění řidiče či spolucestujících a pokud si nechcete sjednávat havarijní pojištění, můžete k povinnému ručení připojistit i srážku se zvěří nebo poškození vozu živly. 

Další možná pojištění u pojišťovny Direct

Kromě havarijního pojištění a povinného ručení nabízí pojišťovna Direct i další pojistky, jako je pojištění majetku, které zahrnuje pojištění domu či bytu, pojištění odpovědnosti i rozšířenou asistenci. Pojistit si můžete také odpovědnost zvlášť a výhodné mají i cestovní pojištění, které se dá sjednat online na pár kliknutí. Výhodné pojišťovací služby poskytují také pro živnostníky a pro firmy. 

Pojištění skel
Pojištění skel. Od ostatních vozidel může třeba odlétnout kamínek, který vám rozbije okno. S tím připojištěním skel to pro vás nebude tak nákladná oprava.
Ano
Poškození živlem
Pojištění vozidla před poškození živlem jako spadlý strom, potlučený lak od krop a tak dále.
Ano
Střet se zvěří
Toto připojištění kryje škody způsobené při střetech se srnkami, ale i jinou lesní nebo domácí zvěří.
Ano
Úraz
Úrazové pojištění se vztahuje na trvalé následky úrazu, tělesné poškození následkem úrazu i smrt následkem úrazu.
Ano
Pojištění právní ochrany
Pojištění, které kryje výlohy za právní poradenství.
Ano

Podpora
Celkové skóre 6.6/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Online chat
  • Telefon
  • Email/kontaktní formulář
  • Pobočky
  • Odpověď do 24 hodin
  • Kolik otázek zodpověděli
  • Celkové hodnovení
6.6/10

Klientskou podporu má pojišťovna Direct řešenou především na telefonní lince, kam se dovoláte během chvilinky a nemusíte se složitě proklikávat automatem. Ochotní poradci vám vše vysvětlí a nabídnou řešení v případě, že si s něčím nevíte rady. Toto poradenství plně vyváží i neexistenci kamenných poboček – Direct funguje pouze online. 

Kontaktovat je můžete ale i na e-mailu. Nám chyběl na jejich stránkách live chat pro rychlé dotazy. S podporou na klientské lince jsme však plně spokojení a vyzdvihnout musíme i mobilní aplikaci Direct, kde můžete své smlouvy o pojištění spravovat online. 

Online chat
Podpora je na live chatu k dispozici k okamžité odpovědi.
Ne
Telefon
Podpoře se dovoláte na klientskou linku.
Ano
Email/kontaktní formulář
Podpoře můžete napsat e-mail, nebo vyplnit kontaktní formulář.
Ano
Pobočky
Pojišťovna má pobočky, kde vám poradí.
Ne
Odpověď do 24 hodin
Odpověď na naše dotazy jsme obdrželi do 24 hodin.
Ano
Kolik otázek zodpověděli
Kolik otázek nám podpora zodpověděla.
5/5
Celkové hodnovení
Jak celkově podporu klientů hodnotíme.
Velmi dobré
Doporučujeme Doporučujeme

Zajímá vás, jak se dá nastavit autopojištění u konkurence? Podívejte se na celé naše srovnání povinných ručení.


Přispět svou zkušeností
diskuze
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!

Direct zkušenosti, recenze a diskuze od zákazníků

Naši návštěvníci přispěli k článku o Direct následující diskuzí a názory - 1 zkušeností

Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

absolutně NEDOPORUČUJI !!!!!! Jsou to šmejdi, kteří si od Vás vezmou peníze a pak se na Vás vykašlou. Dělají z Vás blbce,hlupáka,jsou neochotní. Hlavně paní Součková. Neochotně řeší vzniklou situaci a vůbec nechápou pojmy v dané smlovy!!! Jsou to šmejdi. Už dvoum lidem jsem rozmluvil, aby si u Directu NIC nepojištovali. Všude je pomlouvám,hanobím !!! Ani na emaily Vám neodpoví. Proč? V podstatě Vám přeji jen to nejhorší,zdravotní problémy a samé neúspěchy.

Hodnocení - 1
Zdeněk Palásek
26. 3. 2024