Freelo Recenze Freelo Recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

30. 5. 2022

Stručně/vhodné pro

Freelo je efektivním nástrojem pro řízení projektů. Jedná se o nejdoporučovanější český nástroj pro pracovní komunikaci. Díky Freelu bude spolupráce nad úkoly snadná a rychlá. Celá firma bude vědět, co má dělat, jaké jsou termíny a žádné informace se neztratí v pracovním šumu. V současné době Freelo připravuje expanzi do zahraničí a překládá web a aplikaci do dalších deseti jazyků, aby mohl v budoucnosti sklízet úspěchy i mimo hranice České republiky.

Celkové skóre 9/10 se skládá z hodnocení všech 29 parametrů:
  • Roční platba (tarif pro jednotlivce)
  • Verze zdarma?
  • Počet projektů/seznamů verze zdarma
  • Počet projektů/seznamů placená verze
  • Počet úkolů v projektu/seznamu verze zdarma
  • Počet úkolů v projektu/seznamu placená verze
  • Sdílení a spolupráce
  • Připomenutí
  • Opakování úkolů
  • Podúkoly (subtasky)
  • Spojení s Google Kalendářem
  • Aplikace pro desktop (Windows, MacOS)
  • Aplikace pro mobilní zařízení (Android, iOS)
  • Podpora chytrých hodinek (Android, Apple)
  • Rozšíření pro internetové prohlížeče (Chrome, Firefox)
  • Webové rozhraní
  • V češtině
  • Offline editace
  • Klávesové zkratky
  • Měření produktivity/cílů
  • Štítky
  • Filtry (priority)
  • Možnost vkládat k úkolům soubory jako přílohy
  • Přidávání úkolů e-mailem
  • Možnost propojit s dalšími nástroji (Slack, Gmail, Outlook atd.)
  • Projektové šablony
  • Nápověda
  • FAQ a poradce při potížích
  • Videonávody
Hodnocení redakce
hodnoceno 29 parametrů
9/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 2 parametrů:
  • Roční platba (tarif pro jednotlivce)
  • Verze zdarma?
10/10
Celkové skóre 8.8/10 se skládá z hodnocení 9 parametrů:
  • Počet projektů/seznamů verze zdarma
  • Počet projektů/seznamů placená verze
  • Počet úkolů v projektu/seznamu verze zdarma
  • Počet úkolů v projektu/seznamu placená verze
  • Sdílení a spolupráce
  • Připomenutí
  • Opakování úkolů
  • Podúkoly (subtasky)
  • Spojení s Google Kalendářem
8.8/10
Celkové skóre 8.3/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Aplikace pro desktop (Windows, MacOS)
  • Aplikace pro mobilní zařízení (Android, iOS)
  • Podpora chytrých hodinek (Android, Apple)
  • Rozšíření pro internetové prohlížeče (Chrome, Firefox)
  • Webové rozhraní
  • V češtině
8.3/10
Celkové skóre 7.7/10 se skládá z hodnocení 9 parametrů:
  • Offline editace
  • Klávesové zkratky
  • Měření produktivity/cílů
  • Štítky
  • Filtry (priority)
  • Možnost vkládat k úkolům soubory jako přílohy
  • Přidávání úkolů e-mailem
  • Možnost propojit s dalšími nástroji (Slack, Gmail, Outlook atd.)
  • Projektové šablony
7.7/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Nápověda
  • FAQ a poradce při potížích
  • Videonávody
10/10

Výhody

  • Jednoduché a přehledné uživatelské rozhraní
  • Kompletně v češtině
  • Možnost propojení s aplikacemi třetích stran

Nevýhody

  • Ve verzi zdarma je možné přidat pouze 3 uživatele

Freelo Predstaveni Sluzby

S Freelo zvládnete více práce s menším úsilím. Nadřízeným dá potřebný nadhled, freelancerům zjednoduší komunikaci s klienty a pracovníkům ukáže, na čem mají zrovna pracovat. Díky notifikacím, termínům, úkolům a diskuzím je Freelo skvělý nástroj pro zpřehlednění komunikace a zefektivnění běžné pracovní agendy.

Veškeré soubory a informace máte na jednom místě včetně komentářů v úkolech, tak je vy i vaši kolegové kdykoliv snadno dohledáte.

Finance
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 2 parametrů:
  • Roční platba (tarif pro jednotlivce)
  • Verze zdarma?
10/10

Freelo nabízí několik tarifů, ze kterých si můžete vybrat právě ten, který by vám nejlépe vyhovoval vzhledem k vašim pracovním požadavkům. Každý tarif je možné si vyzkoušet zdarma!

Freelo Cena

Roční platba (tarif pro jednotlivce)
Zdarma/800 Kč
Verze zdarma?
Ano

Tarif Team doporučujeme pro menší a středně velké firmy, získáte mimo jiné také neomezeně aktivních projektů, neomezeně uživatelů, 100 GB na data, API a roli správce a projeťáka.

Tarif Business je vhodný pro větší organizace a korporace a firma získá správu firemních uživatelů, správu týmů, insights, roli správce a projekťáka, neomezeně aktivních projektů, 200 GB na data a API.

Tarif Freelance je pak ideálním produktem pro freelancery a nezávislé profesionály. S tímto tarifem uživatel získá neomezeně aktivních projektů, neomezeně uživatelů, 15 GB na data a API.

Tarif Free doporučujeme vyzkoušet pro nenáročné uživatele a domácí použití, je zdarma. Využívat můžete jen 3 aktivní projekty a přizvat 3 uživatele. Získáte prostor 500 MB na data.

Tip Tip

Freelo nabízí možnost využít garance spokojenosti. To znamená, že pokud se z jakéhokoliv důvodu rozhodnete do 30 dní od zaplacení aplikaci nepoužívat, budou vám bez dalších otázek vráceny peníze.

Důležité funkce
Celkové skóre 8.8/10 se skládá z hodnocení 9 parametrů:
  • Počet projektů/seznamů verze zdarma
  • Počet projektů/seznamů placená verze
  • Počet úkolů v projektu/seznamu verze zdarma
  • Počet úkolů v projektu/seznamu placená verze
  • Sdílení a spolupráce
  • Připomenutí
  • Opakování úkolů
  • Podúkoly (subtasky)
  • Spojení s Google Kalendářem
8.8/10

Freelo Funkce

Důležité funkce jsme porovnávali z pohledu neplaceného a placeného tarifu. V recenzi nám šlo zejména o ukázku omezení, která však mnohým uživatelům nemusí vadit a nemusí je limitovat.

Freelo obsahuje všechny důležité základní funkce i vybrané doplňkové funkce vhodné pro projektový management. Zajímavou a ne příliš častou funkcí v to-do aplikacích je měření času. Díky této funkci totiž můžete změřit čas, který vy i vaši kolegové strávíte nad konkrétními přiřazenými úkoly.

Počet projektů/seznamů verze zdarma
3
Počet projektů/seznamů placená verze
Bez limitu
Počet úkolů v projektu/seznamu verze zdarma
Bez limitu
Počet úkolů v projektu/seznamu placená verze
Bez limitu
Sdílení a spolupráce
Ano
Připomenutí
Ano
Opakování úkolů
Ano
Podúkoly (subtasky)
Ano
Spojení s Google Kalendářem
Ano

Uživatelské prostředí je velice přehledné a dobře se v aplikaci pracuje díky rozdělení na několik základních částí:

  • úvodní stránka,
  • projekty,
  • uživatelé,
  • reporty,
  • kalendář,
  • měření času.

Na úvodní straně vidíte seznam všech vašich přidělených úkolů a také přehled aktivit a diskuzí týkajících se aktivních projektů. Důležité je také používání kalendáře, kde přehledně a okamžitě vidíte seznam všech přiřazených úkolů tak, abyste si mohli efektivně rozvrhnout vaše pracovní nasazení na jednotlivých úkolech.

Freelo Dashboard
Úvodní nástěnka

Mimo jiné je možné si úkoly rozdělit do přehledných kategorií – nové úkoly, rozpracované úkoly nebo dokončené úkoly. Notifikace vás upozorní na komentáře vašich kolegů a štítky jsou vhodné k využívání lepší přehlednosti v zadaných úkolech.

Ve Freelu je možné také využít předpřipravených šablon, které vám budou co nejlépe vyhovovat. Tím, že projekty nebudete muset vytvářet od nuly, můžete ušetřit spoustu času.

Oproti konkurenčním nástrojům je velkou výhodou Freela zejména to, že je kompletně v češtině. Lze jej ale přepnout také do slovenštiny nebo angličtiny, což je jistě přínosné u společností, kde spolupracujete i se zahraničím a vaši kolegové tak mohou pracovat jednoduše ve svém rodném jazyce.

Kompatibilita
Celkové skóre 8.3/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Aplikace pro desktop (Windows, MacOS)
  • Aplikace pro mobilní zařízení (Android, iOS)
  • Podpora chytrých hodinek (Android, Apple)
  • Rozšíření pro internetové prohlížeče (Chrome, Firefox)
  • Webové rozhraní
  • V češtině
8.3/10

Freelo Aplikace Pro Telefony

Používání aplikace Freelo je velice jednoduché a zvládne to každý, kdo ovládá základy na počítači a práci s internetem. Jelikož se jedná o online aplikaci, stačí otevřít v prohlížeči stránku Freelo.cz, přihlásit se a můžete začít pracovat.

Freelo můžete používat i na cestách, a to díky stažení aplikace do tabletu nebo mobilního telefonu. Najdete ji na AppStore nebo Google Play. Z našich zkušeností je však komfortnější používat aplikaci přímo v počítači či notebooku než v telefonu.

Freelo je možné propojit také s online službami třetích stran – Gmail, Raynet, Basecamp 2, Trello, Supportbox, Fakturoid, Vyfakturuj, iDoklad, Google kalendář.

Freelo Integrace

Aplikace pro desktop (Windows, MacOS)
Ano
Aplikace pro mobilní zařízení (Android, iOS)
Ano
Podpora chytrých hodinek (Android, Apple)
Ne
Rozšíření pro internetové prohlížeče (Chrome, Firefox)
Ano
Webové rozhraní
Ano
V češtině
Ano

Užitečné funkce
Celkové skóre 7.7/10 se skládá z hodnocení 9 parametrů:
  • Offline editace
  • Klávesové zkratky
  • Měření produktivity/cílů
  • Štítky
  • Filtry (priority)
  • Možnost vkládat k úkolům soubory jako přílohy
  • Přidávání úkolů e-mailem
  • Možnost propojit s dalšími nástroji (Slack, Gmail, Outlook atd.)
  • Projektové šablony
7.7/10

Díky používání klávesových zkratek můžete výrazně zrychlit práci s Freelem a ušetřit si mnoho kliknutí myší denně.

Každý úkol můžete opatřit štítkem a mít tak mnohem lepší přehled o své práci.

Zajímavé je měření času a výkazy nad úkoly. Díky používání stopek si budete automaticky měřit pracovní čas a svou produktivitu. Důležitou součástí měření je přehled všech měření, kde můžete k naměřeným časům přiřadit úkoly nebo podúkoly, případně měření editovat.

Offline editace
Ne
Klávesové zkratky
Ano
Měření produktivity/cílů
Ne
Štítky
Ano
Filtry (priority)
Ano
Možnost vkládat k úkolům soubory jako přílohy
Ano
Přidávání úkolů e-mailem
Ano
Možnost propojit s dalšími nástroji (Slack, Gmail, Outlook atd.)
Ano
Projektové šablony
Ano

Můžete také na pár kliknutí vytvářet z emailů úkoly. Díky tomuto doplňku zadáte během chvíle pracovní náplň celému týmu. Úkol je nutné rovnou zařadit do projektu a To-Do listu, přiřadit můžete také řešitele a termín úkolu.

Jistě také uvítáte možnost propojit Freelo s dalšími nástroji jako je Gmail, Google kalendář nebo Vyfakturuj.

Projektové šablony vám usnadní zadávat opakované činnosti. Díky nim na nic důležitého nezapomenete, vybrat můžete z typových projektů, opakovaných aktivit i postupů s checklistem.

Podpora
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Nápověda
  • FAQ a poradce při potížích
  • Videonávody
10/10

Vyzkoušeli jsme pro vás také zákaznickou podporu Freela. Tu můžete kontaktovat přes email nebo také přes telefon. Při telefonním rozhovoru jsme se dozvěděli všechny potřebné informace a paní na lince byla velice milá a informovaná. Na email jsme dostali odpověď během několika málo hodin a opět byla dostatečně obsáhlá.

Rozhodně doporučujeme projít si také sekci nápovědy, kde najdete odpovědi na všechny základní otázky a mimo jiné také praktické videonávody, které vám ze začátku usnadní práci a orientaci v aplikaci.

Nápověda
Ano
FAQ a poradce při potížích
Ano
Videonávody
Ano
Doporučujeme Doporučujeme

Freelo má asi vše, co od aplikace pro projektová řízení a správu úkolů můžete potřebovat. Pokud vám nevyhovuje svými parametry, tak se pojďte podívat na naše srovnání nejlepších to-do aplikací.


Přispět svou zkušeností
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!