Freelo Recenze
Shrnutí recenze
Freelo je efektivním nástrojem pro řízení projektů. Jedná se o nejdoporučovanější český nástroj pro pracovní komunikaci. Díky Freelu bude spolupráce nad úkoly snadná a rychlá. Celá firma bude vědět, co má dělat, jaké jsou termíny a žádné informace se neztratí v pracovním šumu. V současné době Freelo připravuje expanzi do zahraničí a překládá web a aplikaci do dalších deseti jazyků, aby mohl v budoucnosti sklízet úspěchy i mimo hranice České republiky.
Výhody
- Jednoduché a přehledné uživatelské rozhraní
- Kompletně v češtině
- Možnost propojení s aplikacemi třetích stran
Nevýhody
- Ve verzi zdarma je možné přidat pouze 3 uživatele
S Freelo zvládnete více práce s menším úsilím. Nadřízeným dá potřebný nadhled, freelancerům zjednoduší komunikaci s klienty a pracovníkům ukáže, na čem mají zrovna pracovat. Díky notifikacím, termínům, úkolům a diskuzím je Freelo skvělý nástroj pro zpřehlednění komunikace a zefektivnění běžné pracovní agendy.
Veškeré soubory a informace máte na jednom místě včetně komentářů v úkolech, tak je vy i vaši kolegové kdykoliv snadno dohledáte.
Freelo nabízí několik tarifů, ze kterých si můžete vybrat právě ten, který by vám nejlépe vyhovoval vzhledem k vašim pracovním požadavkům. Každý tarif je možné si vyzkoušet zdarma!
Roční platba (tarif pro jednotlivce)
|
Zdarma/890 Kč |
Verze zdarma?
|
Freelo ceník
Tarif Team doporučujeme pro menší a středně velké firmy, získáte mimo jiné také neomezeně aktivních projektů, neomezeně uživatelů, 100 GB na data, API a roli správce a projeťáka.
Tarif Business je vhodný pro větší organizace a korporace a firma získá správu firemních uživatelů, správu týmů, insights, roli správce a projekťáka, neomezeně aktivních projektů, 200 GB na data a API.
Tarif Freelance je pak ideálním produktem pro freelancery a nezávislé profesionály. S tímto tarifem uživatel získá neomezeně aktivních projektů, neomezeně uživatelů, 15 GB na data a API.
Tarif Free doporučujeme vyzkoušet pro nenáročné uživatele a domácí použití, je zdarma. Využívat můžete jen 3 aktivní projekty a přizvat 3 uživatele. Získáte prostor 500 MB na data.
Freelo nabízí možnost využít garance spokojenosti. To znamená, že pokud se z jakéhokoliv důvodu rozhodnete do 30 dní od zaplacení aplikaci nepoužívat, budou vám bez dalších otázek vráceny peníze.
Důležité funkce jsme porovnávali z pohledu neplaceného a placeného tarifu. V recenzi nám šlo zejména o ukázku omezení, která však mnohým uživatelům nemusí vadit a nemusí je limitovat.
Freelo obsahuje všechny důležité základní funkce i vybrané doplňkové funkce vhodné pro projektový management. Zajímavou a ne příliš častou funkcí v to-do aplikacích je měření času. Díky této funkci totiž můžete změřit čas, který vy i vaši kolegové strávíte nad konkrétními přiřazenými úkoly.
Počet projektů/seznamů verze zdarma
|
3 |
Počet projektů/seznamů placená verze
|
Bez limitu |
Počet úkolů v projektu/seznamu verze zdarma
|
Bez limitu |
Počet úkolů v projektu/seznamu placená verze
|
Bez limitu |
Sdílení a spolupráce
|
|
Připomenutí
|
|
Opakování úkolů
|
|
Podúkoly (subtasky)
|
|
Spojení s Google Kalendářem
|
Uživatelské prostředí je velice přehledné a dobře se v aplikaci pracuje díky rozdělení na několik základních částí:
- úvodní stránka,
- projekty,
- uživatelé,
- reporty,
- kalendář,
- měření času.
Na úvodní straně vidíte seznam všech vašich přidělených úkolů a také přehled aktivit a diskuzí týkajících se aktivních projektů. Důležité je také používání kalendáře, kde přehledně a okamžitě vidíte seznam všech přiřazených úkolů tak, abyste si mohli efektivně rozvrhnout vaše pracovní nasazení na jednotlivých úkolech.
Mimo jiné je možné si úkoly rozdělit do přehledných kategorií – nové úkoly, rozpracované úkoly nebo dokončené úkoly. Notifikace vás upozorní na komentáře vašich kolegů a štítky jsou vhodné k využívání lepší přehlednosti v zadaných úkolech.
Ve Freelu je možné také využít předpřipravených šablon, které vám budou co nejlépe vyhovovat. Tím, že projekty nebudete muset vytvářet od nuly, můžete ušetřit spoustu času.
Oproti konkurenčním nástrojům je velkou výhodou Freela zejména to, že je kompletně v češtině. Lze jej ale přepnout také do slovenštiny nebo angličtiny, což je jistě přínosné u společností, kde spolupracujete i se zahraničím a vaši kolegové tak mohou pracovat jednoduše ve svém rodném jazyce.
Používání aplikace Freelo je velice jednoduché a zvládne to každý, kdo ovládá základy na počítači a práci s internetem. Jelikož se jedná o online aplikaci, stačí otevřít v prohlížeči stránku Freelo.cz, přihlásit se a můžete začít pracovat.
Freelo můžete používat i na cestách, a to díky stažení aplikace do tabletu nebo mobilního telefonu. Najdete ji na AppStore nebo Google Play. Z našich zkušeností je však komfortnější používat aplikaci přímo v počítači či notebooku než v telefonu.
Freelo je možné propojit také s online službami třetích stran – Gmail, Raynet, Basecamp 2, Trello, Supportbox, Fakturoid, Vyfakturuj, iDoklad, Google kalendář.
Aplikace pro desktop (Windows, MacOS)
|
|
Aplikace pro mobilní zařízení (Android, iOS)
|
|
Podpora chytrých hodinek (Android, Apple)
|
|
Rozšíření pro internetové prohlížeče (Chrome, Firefox)
|
|
Webové rozhraní
|
|
V češtině
|
Díky používání klávesových zkratek můžete výrazně zrychlit práci s Freelem a ušetřit si mnoho kliknutí myší denně.
Každý úkol můžete opatřit štítkem a mít tak mnohem lepší přehled o své práci.
Zajímavé je měření času a výkazy nad úkoly. Díky používání stopek si budete automaticky měřit pracovní čas a svou produktivitu. Důležitou součástí měření je přehled všech měření, kde můžete k naměřeným časům přiřadit úkoly nebo podúkoly, případně měření editovat.
Offline editace
|
|
Klávesové zkratky
|
|
Měření produktivity/cílů
|
|
Štítky
|
|
Filtry (priority)
|
|
Možnost vkládat k úkolům soubory jako přílohy
|
|
Přidávání úkolů e-mailem
|
|
Možnost propojit s dalšími nástroji (Slack, Gmail, Outlook atd.)
|
|
Projektové šablony
|
Můžete také na pár kliknutí vytvářet z emailů úkoly. Díky tomuto doplňku zadáte během chvíle pracovní náplň celému týmu. Úkol je nutné rovnou zařadit do projektu a To-Do listu, přiřadit můžete také řešitele a termín úkolu.
Jistě také uvítáte možnost propojit Freelo s dalšími nástroji jako je Gmail, Google kalendář nebo Vyfakturuj.
Projektové šablony vám usnadní zadávat opakované činnosti. Díky nim na nic důležitého nezapomenete, vybrat můžete z typových projektů, opakovaných aktivit i postupů s checklistem.
Vyzkoušeli jsme pro vás také zákaznickou podporu Freela. Tu můžete kontaktovat přes email nebo také přes telefon. Při telefonním rozhovoru jsme se dozvěděli všechny potřebné informace a paní na lince byla velice milá a informovaná. Na email jsme dostali odpověď během několika málo hodin a opět byla dostatečně obsáhlá.
Rozhodně doporučujeme projít si také sekci nápovědy, kde najdete odpovědi na všechny základní otázky a mimo jiné také praktické videonávody, které vám ze začátku usnadní práci a orientaci v aplikaci.
Nápověda
|
|
FAQ a poradce při potížích
|
|
Videonávody
|
Freelo má asi vše, co od aplikace pro projektová řízení a správu úkolů můžete potřebovat. Pokud vám nevyhovuje svými parametry, tak se pojďte podívat na naše srovnání nejlepších to-do aplikací.
Naši návštěvníci přispěli k článku o Freelo následující diskuzí a názory - 1 zkušeností
Nainstaloval jsem apku na ipad a bohužel ani na ipadu ani na macu nešel přidat google kalendář a o synchronizaci ani nemluvě. Hází to chybu dokola. V recenzi vyzdvižena funkcionalita s google kalendáři a i přes všechna povolení co jsem aplikaci dal to nechodí. Děkuji. Ještě že jsou aplikace co s tímto nemají takový problém.