SupportBox Recenze SupportBox Recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

25. 3. 2020

Stručně/vhodné pro

SupportBox je software pro efektivní komunikaci se zákazníky. V jednoduchosti lze říci, že jde o chytrou e-mailovou schránku, která firmám pomáhá zjednodušit a zpřehlednit komunikaci s klienty. Je to tedy helpdeskový, chcete-li ticketovací nástroj pro efektivní komunikaci se zákazníky.

Celkové skóre 9.7/10 se skládá z hodnocení všech 25 parametrů:
  • Cena je za počet uživatelů (operátorů)
  • Na zkoušku ZDARMA
  • Neomezený počet projektů
  • Neomezený počet schránek
  • Neomezený počet odeslaných e-mailů
  • Přehledné statistiky
  • Responzivní vzhled (zobrazí se na mobilu, tabletu i počítači)
  • Nativní aplikace
  • Vytváření šablon odpovědí
  • Automatizace třídění zpráv
  • Affilbox
  • Ecomail
  • Fakturoid
  • FAPI
  • Freelo
  • iDoklad
  • Shoptet
  • SmartEmailing
  • WooCommerce
  • Email
  • Telefon
  • Kontaktní formulář
  • Live chat
  • Je v češtině?
  • FAQ a nápověda
Hodnocení redakce
hodnoceno 25 parametrů
9.7/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 8x Přidat hodnocení
4.9/5
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 2 parametrů:
  • Cena je za počet uživatelů (operátorů)
  • Na zkoušku ZDARMA
10/10
Celkové skóre 8.8/10 se skládá z hodnocení 8 parametrů:
  • Neomezený počet projektů
  • Neomezený počet schránek
  • Neomezený počet odeslaných e-mailů
  • Přehledné statistiky
  • Responzivní vzhled (zobrazí se na mobilu, tabletu i počítači)
  • Nativní aplikace
  • Vytváření šablon odpovědí
  • Automatizace třídění zpráv
8.8/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 9 parametrů:
  • Affilbox
  • Ecomail
  • Fakturoid
  • FAPI
  • Freelo
  • iDoklad
  • Shoptet
  • SmartEmailing
  • WooCommerce
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Email
  • Telefon
  • Kontaktní formulář
  • Live chat
  • Je v češtině?
  • FAQ a nápověda
10/10

Výhody

  • Službu používají reální klienti
  • Kompatibilní se spoustou služeb a nástrojů
  • 14 dní zdarma na testování

Nevýhody

  • Při velkém počtu uživatelů se může služba prodražit

Systém je navržen a optimalizován tak, aby byl vhodný pro týmovou práci. V aplikaci můžete snadno řešit i interní záležitosti. Navíc je vše online – nemusíte nic instalovat do vašeho počítače, telefonu či tabletu – přihlásíte se v každém prohlížeči (Chrome, Safari, Firefox), stačí vám jen přihlašovací údaje.

Supportbox Hlavni Strana

Funkce tohoto software je vlastně velice jednoduchá. Jeho základem jsou schránky, do kterých přichází e-maily od zákazníků, dotazy z live chatu na webu nebo můžete založit vlákno pro telefonní hovory. Tyto schránky se jmenují například podle e-mailové adresy, na kterou chcete, aby vám zákazníci zasílali své dotazy (například podpora@5nej.cz nebo info@5nej.cz atd.). Příchozí pošta je pak přesměrována a roztříděna do příslušných schránek v SupportBox. Zprávy čekají ve schránkách na přidělení jednotlivým lidem v týmu. Ti si je mohou přiřazovat sami nebo jim mohou být přiděleny podle nastavených pravidel.

Proč jde o chytrou e-mailovou schránku? SupportBox totiž pohlídá, aby už nedošlo k tomu, že se zapomene na zodpovězení zákaznického dotazu. Stejně tak už se při komunikaci nestane, aby zákazník dostal na svůj dotaz dvě odpovědi od různých členů týmu.

Supportbox Schranky

Když si lidé v týmu začnou přiřazovat e-maily podle toho, jak dochází. Nedojde k tomu, že by si jednu zprávu přiřadili dva lidé, a také se nestane, aby se na nějakou zprávu zapomnělo. Software se postará, aby žádná zpráva nezůstala bez odpovědi. Všechny e-mail chodí do složky, kde čekají na vyřízení. Až když je e-mail vyřízen, tak dojde k jeho přesunutí do vyřízených zpráv.

SupportBox je v podstatě ticketovací systém, ale bez hloupých čísel ticketů, které by se přidávaly do předmětu zpráv.

Celé to funguje následovně. Klient pošle dotaz na e-mail zákaznické podpory. Tento e-mail přijde do schránky nových zpráv v SupportBox. Odtud ho můžete přidělit operátorovi, který zprávu vyřídí nebo ji může přiřadit sami sobě. Operátor pak může na zprávu odpovědět například předpřipravenou odpovědí, které lze v systému ukládat pro usnadnění práce nebo na ni může odepsat vlastními slovy.

Finance
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 2 parametrů:
  • Cena je za počet uživatelů (operátorů)
  • Na zkoušku ZDARMA
10/10

V cenové politice SupportBox nehledejte žádné záludnosti. Cena služby je závislá na počtu operátorů (uživatelů), kteří budou mít vlastní přístup do SupportBox. Vše ostatní je neomezené.

Můžete odeslat neomezené množství e-mailů, vytvořit schránek, kolik potřebujete a máte na to neomezený prostor. Pokud máte více firem nebo projektů, tak vám tento software pro zákaznickou péči nebrání přidat také jejich schránky.

Cena je za počet uživatelů (operátorů)
300 Kč/uživatel
Na zkoušku ZDARMA
Ano

Důležité parametry
Celkové skóre 8.8/10 se skládá z hodnocení 8 parametrů:
  • Neomezený počet projektů
  • Neomezený počet schránek
  • Neomezený počet odeslaných e-mailů
  • Přehledné statistiky
  • Responzivní vzhled (zobrazí se na mobilu, tabletu i počítači)
  • Nativní aplikace
  • Vytváření šablon odpovědí
  • Automatizace třídění zpráv
8.8/10

Mezi důležité parametry bych zařadil nejen neomezené odesílání zpráv nebo vytváření schránek, ale také možnost předpřipravovat si zprávy s odpověďmi, které dokáží ušetřit čas. K výrazné úspoře času přispívá i automatizace systému. V systému si můžete nastavit pravidla, podle kterých se budou například zprávy s určitým předmětem přiřazovat konkrétnímu člověku z týmu nebo přesměrovávat do určité schránky.

Neomezený počet projektů
Ano
Neomezený počet schránek
Ano
Neomezený počet odeslaných e-mailů
Ano
Přehledné statistiky
Ano
Responzivní vzhled (zobrazí se na mobilu, tabletu i počítači)
Ano
Nativní aplikace
Ne
Vytváření šablon odpovědí
Ano
Automatizace třídění zpráv
Ano

Kompatibilita
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 9 parametrů:
  • Affilbox
  • Ecomail
  • Fakturoid
  • FAPI
  • Freelo
  • iDoklad
  • Shoptet
  • SmartEmailing
  • WooCommerce
10/10

Když chcete budovat zákaznickou důvěru, prohlubovat vztahy a zkvalitňovat zákaznickou péči, tak musíte mít o klientech dostatečné množství informací. S tím vám pomohou propojení. Ty slouží ke získávání informací o zákaznících, o nichž máte údaje v dalších systémech a službách.

Například, díky propojení SupportBox s fakturační službou iDoklad, se vám ve schránce automaticky načtou faktury vystavené danému zákazníkovi. Díky tomu uvidíte, co objednával, zda byly faktury proplaceny, nebo jestli stále leží účetní na stole, a nejsou zaplacené.

SupportBox můžete propojit se službami jako SmartEmailing, Affilbox, FAPI, Shoptet, Fakturoid a se spousty dalšími. V tabulce si proto vyjmenujeme jen ty nejznámější služby a nástroje.

Affilbox
Ano
Ecomail
Ano
Fakturoid
Ano
FAPI
Ano
Freelo
Ano
iDoklad
Ano
Shoptet
Ano
SmartEmailing
Ano
WooCommerce
Ano

Finance
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 2 parametrů:
  • Cena je za počet uživatelů (operátorů)
  • Na zkoušku ZDARMA
10/10

SupportBox je software pro zákaznickou péči, takže lze předpokládat, že bude mít komunikaci se zákazníky na vysoké úrovni. Software je vyvíjen českou společností. To zpříjemňuje veškerou komunikaci s podporou při řešení případných problémů nebo při poskytování zpětné vazby na systém. Při pročítání uživatelský recenzí jsem si všiml, že si zákazníci pochvalují rychlé reakce podpory a také vstřícnosti vývojářů při přidávání nových chybějících funkcí do systému.

Cena je za počet uživatelů (operátorů)
300 Kč/uživatel
Na zkoušku ZDARMA
Ano

Test SupportBox

SupportBox na svých stránkách slibuje zvyšování produktivity a zjednodušení práce s e-maily. Nebojí se přitom svým potenciálním klientům nabídnout možnost vyzkoušet si software na 14 dní zdarma.

Pokud by vás ani toto nepřesvědčilo, můžete si na jejich blogu přečíst ohlasy reálných firem a klientů, kteří SupportBox už nějakou dobu používají. V současné době má tento software přes 250 klientů, kteří s ním odbaví přes 600 000 dotazů za měsíc.

Čísla jsou to krásná, ale proč si klienti tento software oblíbili a čím jim dokázal vytrhnout trn z paty?

Klienti SupportBox ve svých recenzích nejčastěji zmiňují přehlednou práci s e-mailovou komunikací a znatelnou úsporu času.

SupportBox je chytrá e-mailová schránka. To znamená, že dokáže nejen uchovat předcházející komunikaci s klienty, ale také o nich získat další informace z různých fakturačních, e-mailových a jiných služeb. Tím získáte z jednoho místa dokonalý přehled o tom, co jste se zákazníkem řešili, jaké na vás má další požadavky. Také můžete snadno zjistit, co od vás naposledy klient objednal a zda za to už zaplatil.

Supportbox Predpripravene Odpovedi

Nejde o obyčejný ticketovací systém, který by přiřazenými čísly dělal zákazníkům zmatek v e-mailech při komunikaci s vámi. SupportBox žádná čísla lidem nepřiděluje. Bere zákazníky jako osobnosti a podle toho se k nim chová.

U SupportBox oceníte při práci v týmu možnost rychlého delegování e-mailů jednotlivým zaměstnancům firmy. Jednoduchým nastavením pravidel můžete třídění e-mailů zautomatizovat, ale také můžete určit někoho, kdo se o třídění postará. Ten, podle druhu dotazu přiřadí e-mail odpovědnému zaměstnanci firmy.

Supportbox Schranky

Uživatelé mohou k e-mailu přidávat poznámky, které zákazník nevidí, a přeřadit e-mail třeba kompetentnější osobě ve firmě. Typicky majiteli. Všichni, kdo si e-mail zobrazí, pak vidí, jestli ho nemá otevřený k řešení někdo jiný.

Díky virtuálním složkám vidíte, zda není potřeba vyřešit některý z e-mailů prioritně, protože třeba čeká na odpověď delší dobu.

Problémy při komunikaci se zákazníky často vznikají například v době dovolených. Zaměstnanec, který klienta řešil, je mimo firmu, a ostatní nemají ponětí, jaký problém s ním řešil.

V SupportBox lze snadno zobrazit průběh celé komunikace a tím získat okamžitý přehled o situaci. Tato nepatrná maličkost dokáže ušetřit mnoho času při hledání potřebných detailů, ale také vyřešit problém se zastupitelností jednotlivých lidí ve společnosti.

Vedení společnosti určitě ocení přehledné statistiky, se kterými získá přehled o komunikaci se zákazníky. Mimo jiné například přehled o době potřebné k vyřízení dotazu, počet vyřízených zpráv za den nebo jaké je hodnocení zákazníků při řešení jejich požadavků.

Sledovat můžete například kolik dotazů vám chodí do schránky, jak rychle na ně stíhají kolegové reagovat. Přehled spokojenosti zákazníků je také samozřejmostí.

Výhodou SupportBox je, že funguje jako kterýkoliv e-mailový klient. Tím pádem ho zaměstnanci rychle pochopí, a nebudou ztrácet hodiny času školením.


Přispět svou zkušeností
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!