SupportBox Recenze
Shrnutí recenze
SupportBox představuje chytré a moderní helpdeskové řešení, které dokáže v jedné schránce propojit dotazy uživatelů zaslané e-mailem, live chatem, přes Facebook Messenger, Instagram i volané na telefonní linku. Je ideální pro týmovou spolupráci. Jednotlivé požadavky přemění na tickety, které jsou přehledné, dají se označovat štítky nebo delegovat na kolegy. SupportBox nabízí 3 služby, a to e-mailovou schránku, live chat (FB Messenger a Instagram) a telefonické hovory. Můžete si vybrat jednu nebo více těchto služeb. Cena je vždy jednotná 409 Kč za službu za jednoho uživatele. Budete-li využívat komplexní služby helpdesku, zaplatíte měsíčně 1 227 Kč za každého uživatele ve svém týmu. Veškeré služby, počet schránek, chatů, reportů i historii budete mít neomezenou.
Výhody
- Helpdesk kompatibilní s mnoha systémy
- Komplexní helpdesk pro všechny nástroje klientské podpory
- Propojení s FB Messengerem a Instagramem
- Důvěra od více než 650 českých e-shopů
- 14 dní na vyzkoušení zdarma
Nevýhody
- Při velkém počtu uživatelů se může služba prodražit
- Nepodporují propojení na WhatsApp a Twitter
SupportBox je jeden z nejlepších helpdeskových nástrojů, který si můžete pro svou firmu pořídit. Spojuje v sobě veškerou dostupnou komunikaci: call centrum, live chat i e-mailovou podporu. Všechno propojí do jedné e-mailové schránky, kde se vám dotazy klientů ukazují jako tickety. S těmi máte možnost dále pracovat jako třeba přesměrovávat, označovat štítky nebo rozčlenit barevně. Díky tomu propojíte i dotazy z několika webů najednou, neztratíte přitom přehled a vyřešíte vše, aniž by vám nějaký dotaz zapadl.
Systém je speciálně navržen a optimalizován tak, aby byl vhodný nejen pro jednotlivce, ale především pro týmovou spolupráci. Aplikace umožňuje řešit i interní záležitosti a interní poznámky u jednotlivých ticketů, aniž by se vaše firemní komunikace dostala k zákazníkovi. Celý systém funguje online, aniž byste museli do svého počítače či mobilu cokoliv instalovat. Stačí se jednoduše přihlásit v internetovém prohlížeči.
Cena za uživatele měsíčně
|
409 – 1 227 Kč |
Zkušební verze
|
14 dní |
Cena za uživatele měsíčně
Cenová politika SupportBoxu je velmi jednoduchá a přehledná. Závisí na počtu operátorů, které do služby přihlásíte. Vše ostatní funguje neomezeně. Za jednoho operátora (uživatele služby) zaplatíte 409 Kč za měsíc, přičemž vybíráte ze služeb, které chcete využívat.
Pokud vám postačí e-mailová schránka, zaplatíte 409 Kč za uživatele. Pokud chcete i live chat, zaplatíte 2 x 409 Kč, pokud chcete všechny tři služby, zaplatíte 3 x 409 Kč. Vybírat lze ze služeb: e-mailová schránka, live chat a telefonní hovory. Na bližší informace o jednotlivých tarifech – službách se podíváme níže.
U všech variant máte k dispozici neomezené množství e-mailů, schránek, ale také můžete spojit více vašich webů dohromady. Prostor, který vám SupportBox poskytuje, je rovněž neomezený.
Další služby v ceně
Kromě standardních služeb uvedených u jednotlivých tarifů, SupportBox umožňuje další možnosti a vychytávky, které vám práci s klienty usnadní. Můžete vytvářet štítky, nastavit individuální přístupy uživatelů, získávat kvalitní a podrobné reporty, které vám pomohou služby zlepšovat a odstraňovat chyby, napojit se na různé aplikace, CRM nebo e-shopy, přidávat interní poznámky, využít mobilní verzi a sledovat podporu klientů, ať jste kdekoli. Klidně i na dovolené. Dále máte možnost nastavit profily uživatelů, notifikace v prohlížeči a zabezpečení pomocí SSL certifikátu.
Zkušební verze
Chcete-li si SupportBox raději předem vyzkoušet, abyste věděli, jak se vám v něm bude pracovat a kolik operátorů bude potřeba na jeho správu, můžete využít zkušební verzi zdarma. Ta je k dispozici na dva týdny. Stačí zadat svůj e-mail a kliknout na tlačítko “Vyzkoušet zdarma”.
E-mailová komunikace od SupportBox vám umožní propojit neomezené množství e-mailových schránek dohromady, takže bude vše přehlednější a budete vědět, zda jste nezapomněli na nějaký dotaz odpovědět.
Pokud odpovídáte často na stejné dotazy, můžete využít šablony. Odpovědi pak odešlete během pár kliknutí a můžete se věnovat dalším dotazům. SupportBox umožňuje část práce automatizovat, čímž získáte další čas, ať už pro sebe, nebo pro další obchody. Můžete také odesílat e-maily hromadně, využívat notifikace upozorňující na příchozí dotazy klientů nebo přidávat k jednotlivých zprávám štítky, kterými se stane vaše e-mailová schránka přehlednější.
V neposlední řadě je možné po dokončení klientova požadavku odeslat dotazník spokojenosti, díky kterému si zvýšíte u zákazníků důvěru, ale také můžete zjistit nedostatky, s nimiž se dá dále pracovat a odstranit je pro příští obchod.
Vlastní podpis
|
|
Šablony zpráv
|
|
Automatizace
|
|
Hodnocení spokojenosti
|
|
Interní poznámky
|
|
Hromadné akce
|
|
Notifikace
|
Neznamená to, že musíte e-maily s požadavky řešit sami. Dají se delegovat a přiřazovat dalším lidem v týmu. Díky přehlednosti schránky a štítkům i tak budete neustále vědět, zda bylo vše vyřízeno. Vyhnete se také častému problému v podobě duplicitních zpráv. Se SupportBoxem se nestane, že byste některému klientovi odpověděli dvakrát.
K ticketům můžete připisovat interní poznámky a ze všeho dělat podrobné statistiky, které pomohou t„vychytat mouchy“ a zefektivnit vaši práci.
Také live chat má SupportBox skvěle vyřešený. Můžete propojit dohromady v jedné schránce více chatů z různých webů, a to i v různých jazycích. Vzhled chatu se dá upravit podle vašich preferencí. Pokud se denně potýkáte se stejnými dotazy klientů, můžete využít automatické zprávy – Triggery, nebo nastavit chatbota. Díky němu ušetříte za další operátory (uživatele služby), neboť chatbot zvládne řadu dotazů zautomatizovat.
Velkou výhodou je i neomezená archivace historie konverzací. SupportBox uchovává veškeré vaše zprávy s klienty, takže se můžete kdykoliv vrátit a dohledat, o čem jste s daným klientem komunikovali.
Snadná úprava vzhledu
|
|
Automatické zprávy/Triggery
|
|
Chatbot
|
|
Historie konverzací
|
|
Více chatů na různých webech
|
|
Vytvoření ticketu z chatu
|
Live chat od SupportBoxu si na web přidáte na pár kliknutí. Jednou z největších vychytávek je upozornění, že klient píše a máte čekat na jeho zprávu, nebo se můžete začít věnovat dalšímu klientovi. Díky tomu zvládne jeden operátor i více chatů najednou. Ušetříte za počet uživatelů a práce vašeho týmu bude efektivnější.
Do jednoho chatu se může připojit více operátorů najednou. Například když potřebujete přizvat odborníka na určité téma. Chaty umožňují stejně jako e-maily přidávání interních poznámek. Komunikovat můžete ve více světových jazycích. Na každém chatu v jiném.
Hlasové, chcete-li telefonické služby jsou třetím tarifem, který si můžete u SupportBox předplatit. Záleží na vás, zda vám postačí podpora na telefonu, nebo připojíte i další možnosti, tedy e-mail a live chat. Telefonické služby od SupportBox fungují velmi jednoduše a přitom jsou velice praktické a efektivní. Ihned vidíte, kdo a odkud vám volá a můžete jej napojit na vaše interní systémy nebo e-shop. Identifikace volajících vám práci s klienty výrazně usnadní. Pokud chcete volajícího přivítat ještě dříve, než telefon zvednete, můžete nastavit automatické přivítání.
Každý hovor se automaticky nahrává, takže si jej lze kdykoliv pustit znovu. Může se stát, že bude klient tvrdit, že jste mu řekli něco jiného. Vy ale budete mít důkaz. Také můžete pomocí nahrávek zlepšovat kvalitu hovorů vašich operátorů.
Samozřejmostí je hlasový rozcestník IVR, jehož pomocí nastavíte různá témata, na která se volající prokliká a dostane se tak na linku k operátorovi. Ten mu s jeho problémem skutečně pomůže. Má kvalifikaci na vybrané téma. Každý z operátorů se může přihlásit na určitou frontu hovorů a přijímat jen takové hovory, které je schopen vyřídit.
IVR
|
|
Volací fronty
|
|
Nahrávání hovorů
|
|
SMS
|
|
Identifikace volajícího
|
|
Hlasové přivítání volajícího
|
Hovory lze přesměrovat na kolegy a opět se k nim dají připisovat interní poznámky, které pomohou vyřešit i složité a zdlouhavé požadavky. Stejně jako u ostatních služeb i telefonické hovory umožňují generovat podrobné statistiky.
SupportBox umožňuje propojení s různými aplikacemi a službami. Můžete jej propojit se svým FB Messengerem nebo Instagramem a usnadnit a zefektivnit tak správu požadavků vašich klientů. Co zatím SupportBox neumí, je propojení s Twitterem a WhatsAppem. Je však možné, že se ho brzy dočkáme, neboť neustále vyvíjí a zlepšují své služby.
FB Messenger
|
|
Instagram
|
Funkce AI
V posledních letech se o AI (anglická zkratka pro umělou inteligenci) hodně mluví. Jsou snahy ji implementovat do helpdesku. A to se SupportBoxu povedlo.
Jejich Lucy AI je chytrá asistentka, která vám už ze tří slov vygeneruje plnohodnotnou odpověď. A je jedno, jestli na e-mailu či live chatu. Naštval vás zákazník a ještě to ve vás bublá? Když musíte hned odpovědět, nechte Lucy, aby za vás text přeformulovala do neutrálního nebo přátelského tónu.
Píše vám zákazník ze zahraničí? Komu by se chtělo kopírovat text, vkládat do překladače, pročíst ho, napsat do překladače odpověď. Zdlouhavé, že? Lucy umí překládat přímo v SupportBoxu, proto už nebudete muset odcházet od „rozdělané práce“.
Pokud by se vám stalo, že se musíte zpětně probírat telefonními tickety a hledat jeden konkrétní hovor, nezoufejte. Lucy AI vám ke každému hovoru napíše shrnutí, takže už nebudete muset trávit zbytečný čas poslechem celých nahrávek. Veškeré poznámky tak máte vygenerované a můžete se soustředit čistě na hovor se zákazníkem.
AI chatbot
Stává se vám, že toho máte na live chatu až přespříliš? Nebojte se svěřit do rukou chatbotů. Nebudete muset kvůli návalu zákazníků přijímat další zaměstnance. SupportBox nabízí hned 3 varianty a 2 si popíšeme níže:
AI chatbot za vás odpovídá textem, který má naučený z vaší knowledge base, dokumentu, e-booku, vašeho webu, nebo ručně nahraného textu. Výsledkem je plnohodnotná odpověď včetně odkazu na zdroj textu.
Tlačítkový chatbot vás dokáže provést cestou zákazníka, ani nemrknete. Ať už se jedná o výběr velikosti, doby dodání zboží, vrácení zboží nebo reklamace.
Celkově vám chatboti v SupportBoxu uberou velké množství práce a uvolní vám drahocenný čas, který můžete věnovat vašim zákazníkům při složitějších dotazech.
Obecné informace
SupportBox je určený pro českou lokalizaci a má českou podporu. Umožňuje připojit neomezené množství webových stránek a například live chat můžete bez problémů spravovat v různých světových jazycích. U služeb tohoto helpdesku nechybí multijazyčnost.
U všech tří služeb (e-mail, live chat i telefonické hovory) umožňuje generovat podrobné reporty a statistiky, které vám zpřehlední efektivitu výkonu pracovníků i požadavků vašich zákazníků. Díky tomuto helpdesku získáte podporu i řadu automatizací, ať už jsou to šablony v e-mailu a live chatu nebo možnost nastavit chatbota. Ušetříte tím čas i peníze, které byste vydali za plat dalších zaměstnanců.
Výhodou SupportBoxu je i možnost napojení na různé další systémy a služby, které vám celkově usnadní práci s klienty i obchodování. Například pokud propojíte SupportBox se službou iDoklad, automaticky se vám ve schránce načtou faktury vystavené konkrétnímu zákazníkovi. Pokud s ním řešíte třeba reklamaci, tak ihned vidíte, co u vás nakoupil.
SupportBox propojíte i se službami jako SmartEmailing, Affilbox, FAPI, Shoptet, Fakturoid a další.
Až na pár nedostatků SupportBox je skutečně jedinečný a chytrý helpdeskový nástroj, kterým si můžete výrazně usnadnit práci, získat čas navíc i zefektivnit své obchody. Klienti SupportBox ve svých recenzích nejčastěji zmiňují přehlednou práci s e-mailovou komunikací a znatelnou úsporu času.
SupportBox je podle nás chytrá e-mailová schránka, která dokáže uchovat předcházející komunikaci s klienty a získat o nich další informace z různých fakturačních, e-mailových a jiných služeb. Tím dostanete dokonalý přehled o tom, co jste se zákazníkem řešili, jaké na vás má další požadavky. A to všechno na jednom místě v jedné schránce, která se ovládá podobným způsobem jako vaše běžná e-mailová schránka. Na rozdíl od klasického e-mailu však propojuje i komunikaci z live chatu a telefonu.
SupportBox můžete využívat jak v počítači, tak v tabletu nebo na telefonu. Pro jednodušší ovládání jsou k dispozici mobilní aplikace.
SupportBox má podporu klientů řešenou výborně, čímž také demonstruje, že i vy jako jejich klienti můžete získat tu nejlepší podporu pro své zákazníky s jejich službami. Spojit se s nimi můžete telefonicky, na e-mailu, odesláním kontaktního formuláře nebo pomocí live chatu. Pokud zrovna na chatu nejsou online, můžete jim i přesto dotaz položit. Bude odeslán a odpověď vám přijde na uvedený e-mail.
Odpověď do 24 hodin
|
|
Telefon
|
|
E-mail/kontaktní formulář
|
|
Počet zodpovězených otázek
|
5/5 |
Mají live chat
|
|
Kvalita odpovědi
|
Výborná |
Podpora SupportBox se nám ozvala na e-mail během 6 hodin. Odpověděli na všechny naše dotazy a přidali prokliky, kde najdeme podrobnější informace. Nabídli nám dokonce individuální řešení. Službu hodnotíme proto jako výbornou.
I když je cena za služby SupportBox opravdu férová, nemusí se vždy vyplatit. Záleží totiž na tom, kolik operátorů (uživatelů) potřebujete. Při větším množství už se může cena vyšplhat hodně vysoko, a pak by mohlo být lepším řešením zvolit jinou službu poskytující helpdesk, která si účtuje celé skupiny operátorů najednou. Ty nejlepší najdete v našem srovnání nejlepších helpdesků.