Forpsi recenze
Shrnutí recenze
Forpsi je stálicí českého trhu a jedním z nejstarších poskytovatelů webhostingu u nás. Zdá se ale, že poněkud zaspal dobu. Zatímco parametry jsou na dobré úrovni, horší je to podle mnoha reakcí uživatelů s některými službami (např. se zákaznickou podporou) nebo uživatelským rozhraním. Tato mince má ale i druhou stranu. Forpsi totiž zůstává trochu pozadu i s cenami, takže jde o cenově výhodný hosting.
Výhody
- Tarify za dostupné ceny
- Neomezený prostor pro web, dobré parametry
Nevýhody
- Zákaznická podpora má více negativních ohlasů
- „Skryté“ podmínky u některých služeb
Forpsi recenze
Forpsi nabízí čtyři tarify – Easy, Advanced, Professional a F-Market. Všechny se mohou vzhledem k nákladům na provoz pochlubit velmi dobrými vlastnostmi. I tarif „Easy“, který vás měsíčně vyjde jen na 20 Kč, poskytne neomezený prostor pro web a libovolný počet emailových adres. Velikost schránky je přitom až 10 GB. Připočtěte podporu PHP 7, až 5 subdomén nebo automatický instalátor aplikací a výsledkem je velmi pěkná nabídka. Dokonce je v ceně i SSL zabezpečení, ale musíte si dát pozor na splnění určitých podmínek.
Další dva tarify se už liší spíše v detailech. Například ve velikosti emailové schránky nebo v počtu alias domén v ceně. Zcela odlišný je ale tarif „F-Market“, který je určen pro provozovatele e-shopů a za cenu od 290 Kč měsíčně nabídne i výběr ze 4 funkčních šablon. Ty mohou představovat komplexní a přitom poměrně jednoduché řešení pro malý i větší internetový obchod. Forpsi je tedy stále silný hráč, který sice v některých ohledech lehce zaostává, ale v jiných nedostatky plně kompenzuje.
Ověřený neomezený webhosting s nízkými cenami tarifů.
Není pro vás Forpsi to pravé ořechové? Zkuste se podívat na srovnání nejlepších webhostingů.
Výhodný poměr ceny a výkonu.
Cena při výběru hraje důležitou roli, protože jde často o největší náklad, jež budete při provozování webu mít. Jak je na tom cena webhostingu na rok, cena .cz a .com domény? Máte možnost Forpsi vyzkoušet bezplatně?
Parametry na velmi dobré úrovni.
Má webhosting nějaká razantní omezení, jež jsou pro vás neúnosná? Běží na rychlejším SSD disku nebo na starším HDD disku? A podporuje hosting redakční systém WordPress?
Možnost SSL zabezpečení v ceně.
Byť je zabezpečení webu z velké části na vaší zodpovědnosti při tvorbě webu, výběr správného hostingu udělá též dost. Na co se však dívat? Zejména zda-li můžete na web nasadit SSL protokol (https), zda-li má hosting antivir, antispam a pravidelně zálohuje váš web. Díky pravidelnému zálohování můžete kdykoli požádat podporu o obnovení webu. Jak si v této oblasti vede Forpsi?
Podpora na live chatu i telefonní lince.
Těžko budete hledat službu, u které je podpora zásadnější než právě u webhostingu. Zejména při tvorbě webu se často stává, že narazíte na komplikace, které bez ochotné podpory nevyřešíte. Kromě ochoty podpory se též díváme, na jakých frontách jsou k zastižení: telefon, email, live chat či autorizovaný požadavek. Tabulka níže odpoví:
Není pro vás Forpsi to pravé ořechové? Zkuste se podívat na srovnání nejlepších webhostingů.
Naši návštěvníci přispěli k článku o Forpsi následující diskuzí a názory - 7 zkušeností
Obrovský problém u této firmy přesměrovat doménu pomocí DNS záznamu!!! Neuvěřitelné veletoče a stále žádný výsledek. Mluvil jsem s pěti lidmi, podal tři tikety a stále nic!!!
Najlepšia zákaznícka podpora odporúčam
Z pohledu vývojáře naprosto otřesný. Rychlost FTP přístupu omezena na 30 Kb/s, takže na migraci wordpresu zapomeňte. Webový FTP rozhraní z roku 2000 omezený velikostí uploadu a timoutu. Zastaralé databáze = když migruju z nějakýho normálního serveru, musím měnit všechny novější kódování na starý, ručně.
Chtěl bych poděkovat paní Roháčkové ze společnosti forpsi.com.
Doporučují Vám více takových zaměstnanců jako je : Václava Roháčková Trpělivost, ochota, Slušnost, prostě vzor!!!
Děkuji!
Bohužel po přechodu do Aruby selhává zákaznický přístup a politika PR v širším rozsahu. Jako příklad uvedu zrušení testovacích domén bez jakéhokoliv upozornění předem a nabídky náhradního řešení. Když tak testujete web, který ještě nechcete publikovat na finální doméně, musíte od července 2021 buď složitě manuálně nastavit subdoménu a modlit se, že je v pořádku htaccess nebo na každém PC klienta i vývojáře upravit soubor hosts ve Windows. Forpsi prostě zrušilo testovací doménu, nikomu nedalo vědět, weby ve vývoji přestaly fungovat. Nepřišli s řešením. Musel jsem je kontaktovat 6x přes chat, kde mi naprosto nekvalifikované operátorky dávaly protichůdné rady a celé řešení nikdy nedokázaly uchopit najednou. Vždy jsem se dozvěděl jen částečnou informaci. Například: v jednom chatu trvajícím přes 20 minut mi bylo sděleno, že stačí zřídit subdoménu a že to bude fungovat. Nikdo mi už neřekl, že se musí změnit DNS. V dalším chatu jsem se dozvěděl o DNS, o den později, když to zase nefungovalo, se mi ráčili sdělit, že musím předělat strukturu dat na webu. A takhle to pokračovalo přes 6 chatů. Moje představa o prozákaznickém přístupu není: vypneme všem testovací domény, nikomu nedáme vědět a starejte se, ale 1. napíšeme o tom hromadný e-mail a nabídne zákazníkům řešení. Jakmil se zákazník rozhodne, tak sami provedeme nápravu, nebo si zákazník nápravu provede sám pomocí nějakého poloautomatického řešení… Navíc nemohu už kdysi dobré Forpsi doporučit díky politice – „Nový zákazník, lepší zákazník, než dlouhodobý zákazník s vysokou fakturací“. Forpsi láká nové zákazníky na 50% slevu, ale dlouholeté zákazníky neocení vůbec – ani v případě, že si služby chcete předplatit na několik let dopředu za nemalé částky. Je to ubohý přístup sázející na hromadném nalákní mnoha malých zákazníků a následném dřenění ceny. Forpsi prostě spoléhá, že díky komplikovanosti přechodu ke konkureci (v přůběhu čerpání služeb) od toho zklamaný zákazník upustí. Špína.
Vaš příspěvek působí jako na zakázku, ne-li přímo od FORPSI.
Musím říct, že moje zkušenost se zákaznickou podporou FORPSI je špatná. Reakční doba dobrá. Ale operátor/operátorka naprosto nekvalifikovaný odpověděť. Potřeboval jsem co nejrychleji obnovit stránky ze zálohy… Výsledek byl, že stránky neběželi hodinu a půl.
Forpsi je zde vytýkána nedostatečná zákaznická podpora. Na každý dotaz jsem 24/7 dostal odpověď s jasným popisem řešení problému ihned po telefonu, nebo do 30 minut přes ticket (vždy dle osobních preferencí, funguje jak telefon, tak ticket). Ať v pracovní den v 06:00 ráno, nebo v 02:00 o víkendu, podpora byla vždy kvalifikovaná a ochotná vysvětlit, co zákazník neví.