Anabix CRM Recenze
Shrnutí recenze
Anabix CRM je pokročilý CRM systém vhodný pro živnostníky, malé a střední firmy. Variabilita systému umožňuje tvorbu vlastních polí (text, číslo, datum, tvorbu seznamů), tvorbu šablon úkolů a obchodních případů pro nastavení konkrétních triggerů. Nechybí uživatelské role i prvky pro GDPR. Systém je dostupný v CJ i AJ, podporu poskytuje na telefonu, e-mailu i formulářem. Uzavřená FB skupina pro uživatele pravidelně připravuje novinky a upozornění.
Výhody
- Uživatelské rozhraní v češtině
- Uzavřená FB skupina s pravidelnými příspěvky o novinkách
Nevýhody
- Chybí bezplatný tarif
Anabix CRM recenze
Anabix CRM je český online systém, dostupný přes webový prohlížeč z libovolného místa s připojením k internetu. Na trhu působí od roku 2012. Tento software funguje jako podrobná databáze nashromážděných dat pro komunikaci se zákazníky. Jak funguje? Aby bylo možné takovou databázi vést, je k tomu zapotřebí software, který dokáže centralizovat jednotlivá data. Anabix CR data co nejpodrobněji ukládá do svých tabulek. Proto je možné sledovat historii nákupu/prodeje, osobní informace, schůzky, fakturaci a další údaje potřebné pro rozvíjení vztahu se zákazníkem.
Pomocí nasbíraných dat můžete jednoduše poznat, pochopit a dále předvídat potřeby svých zákazníků. Při správně zvolené komunikaci ve správný čas se nemůže stát, že byste o své zákazníky přišli. Tento CRM software mohou využívat živnostníci, malé i středně velké firmy. Vyzkoušet můžete zkušební 30 denní verzi zdarma.
Základem práce s Anabixem je karta kontaktu, v níž najdete vše, co potřebujete o vašem klientovi vědět. Pokud telefonujete s klientem, nemusíte hledat informace na různých místech – hned víte, kdo a o čem s klientem kdy komunikoval.
Mezi přednosti Anabixu jednoznačně vyzdvihujeme automatizaci. Díky ní můžete navazovat úkoly na sebe – splněním jednoho automaticky vytvoříte druhý. Také můžete hlídat neaktivitu v kontaktech, přidávat i odebírat klienty ze seznamů a vyplňovat své vlastní pole. Automatizace funguje v návaznosti na partnerské fakturační systémy nebo služby SmartEmailing.
Tarif se určuje podle počtu uživatelů, kterým chcete dát přístup do účtu a podle počtu kontaktů, jež chcete v Anabixu evidovat. Při překročení jednoho z limitů (uživatelé nebo kontakty) je třeba přejít na vyšší tarif.
Anabix CRM nemá bezplatnou verzi s omezenými funkcemi. Můžete však vyzkoušet bezplatnou zkušební verzi po dobu 30 dní. Pokud chcete nástroj používat jako samostatný zájemce, můžete využít zvýhodněnou nabídku s limitem 1 uživatele a 2 tis. kontaktů za cenu 5000 Kč/rok. K dispozici máte vše jako u standardních tarifů a to včetně automatizace.
Když překročíte limit uživatelů, lze dokoupit další přístupy v hodnotě 1 uživatel – 800,- Kč/rok. Pokud potřebujete více než 15 000 kontaktů, lze si dokoupit místo pro další kontakty v ceně 1 000 kontaktů = 1 000 Kč/rok.
Délka testovací doby
Rozmezí období, ve kterém je možné systém bezplatně testovat.
|
30 dní |
Cena za měsíc
Měsíční cena se u CRM systémů účtuje v přepočtu na jednoho uživatele.
|
307 Kč/uživatel |
Verze zdarma
Bezplatné používaní CRM systému.
|
Kolik stojí používání CRM systému?
Za Anabix CRM platíte paušální tarify v závislosti na počtu uživatelů a množství kontaktů. V ceně je zabezpečený a zálohovaný přístup do aplikace pro vás i vaše kolegy 24 hodin denně. Dále si dle výběru můžete zvolit české nebo anglické prostředí, e-mailovou, telefonickou podporu, využít textové návody i video návody.
K tarifům zdarma nabízí on-line konzultace přes Skype, kdy vám technik poradí s úvodním nastavením Anabixu, představí novinky v systému nebo poradí, pokud si nebudete vědět s něčím rady.
Anabix CRM je skvěle vybavený software pro komunikaci s vašimi zákazníky. Nejspíš se vám nestane, že by vám při používání chyběly nějaké důležité funkce.
Nechybí zde samozřejmě funkce vedení databáze kontaktů, udržování historie vztahů se zákazníky, možnost doplnění poznámek do vlastního pole, automatizace. To jsou maličkosti, které při každodenním používání ocení i ti nejnáročnější uživatelé.
Systém také pomáhá najít nové cesty v marketingu. Databázi zákazníků v Anabixu snadno rozdělíte do relevantních segmentů a oslovíte je ve vhodný čas správně cíleným obsahem.
Variabilita systému je zajištěna přes možnost tvorby vlastních polí (text, číslo, datum, zaškrtávací, výběr), tvorbu Seznamů (segmentace), tvorbu Šablon úkolů a Obchodních případů a nastavení konkrétních triggerů. Systém snadno propojíte se svým e-mailovým klientem a komunikace se načítá přímo na kartu zákazníků. A nejen ta vaše, ale všech zaměstnanců. Díky tomu kdykoliv dohledáte jakýkoliv e-mail a zároveň se dozvíte, na čem se vaši kolegové s klientem domluvili, zatímco jste byli třeba na dovolené.
Základní moduly
Anabix CRM nabízí všechny funkce, které potřebujete při komunikaci se zákazníky. Nechybí modul pro udržování databáze kontaktů, pro udržování historie vztahů a obchodních případů s klienty. Na jedné kartě máte vše, co se vybraného klienta týká. Nemusíte složitě překlikávat v řadě oken.
Chytré přizpůsobení systému pro vaše účely
Jednou z výhod, proč využívat Anabix pro komunikaci s vašimi klienty, je možnost jeho sdílení s kolegy. Všichni kolegové budou mít naprostý přehled o organizaci úkolů, správu dokumentů a nechybí možnost přidání vlastních polí pro evidenci čehokoliv, na co Anabix zapomněl.
Databáze kontaktů
Funkce pro vedení a správu kontaktů.
|
|
Historie vztahů s klienty
Zaznamenávání interakce se zákazníky s nahlížením do historie.
|
|
Obchodní případy
Modul pro přehledné vedení a správu obchodních případů.
|
|
Kalendář
|
|
Organizace úkolů
|
|
Upozornění
|
|
Správa dokumentů
|
|
Vlastní pole
|
|
Týmová komunikace
|
|
Fakturace
|
|
Analýzy, statistiky a reporty
|
Systém nabízí v ceně zabezpečený a zálohovaný přístup do aplikace pro vás i vaše kolegy 24 hodin denně. Za důležitý považujeme také jejich GDPR, který pomáhá v systému uchovávat kontakty legislativně správně.
Rozdělení práv dle uživatelských rolí
Jedna z hlavních výhod systému je přehlednost komunikace s klientem a to napříč firmou. Někdy je nutné nastavit omezení viditelnosti některých informací a funkcí systému. V těchto případech stačí upravit uživatelské role.
Zobrazování kontaktů, aktivit, načtených emailů, úkolů i obchodních případů se odvíjí od vlastnictví kontaktu a doplňkově také od práv nad seznamy. Je tedy jen na vás, kterému uživateli povolíte vidět všechno a u koho zvolíte omezený přístup. Uživatelské role můžete mít pro určitou skupinu vašich lidí stejnou nebo pro každého uživatele roli vlastní.
Jedinečné uživatelské účty
|
|
Uživatelské role
|
|
Dvoufázové ověření
|
|
Zálohování
|
Systém si snadno spárujete s vybranými fakturačními systémy FAPI, SuperFaktura, Fakturoid, iDoklad i na na SmartEmailing. Můžete také provést napojení na na AffilBox a API.
Anabix je součástí české platformy Integromat. Ten automatizuje procesy, které děláte ručně. Propojuje aplikace, přenáší a transformuje data. To vše neustále 24 hodin denně, bez nutnosti vašeho zásahu. Pouze nastavíte, co má dělat a necháte jej pracovat za vás. Šetříte tím svůj čas i náklady.
Pokud máte mobilní telefon s operačním systémem Android, můžete si jej spárovat s Integromatem a do Anabix CRM si nechat vytvářet kopie SMS zpráv nebo notifikace o přijatých či uskutečněných hovorech. Logika spojení je v kontrole kontaktu podle telefonního čísla, případném vytvoření nového kontaktu a následné zapsání aktivity typu SMS nebo hovor na kartu kontaktu.
Telefonní ústředny
|
|
Nástroje pro e-mailing
|
|
České účetní systémy
|
|
Synchronizace kontaktů a kalendáře
|
V Anabix si můžete jednoduše přizpůsobovat dispozice okna klienta vlastním potřebná a svému stylu práce.
Nechybí ani šikovný report aktivit, který vám prozradí, zda vaši pracovníci využívají Anabix tak, jak mají. Sledovat můžete informace o tom, kolik provedli za týden/měsíc/rok schůzek či telefonátů a kdo z nich byl nejaktivnější. V reportu úkolů zase uvidíte, kolik úkolů zvládli vaši lidé splnit v termínu a kolik jich mají ještě otevřených.
Nástroj v češtině
|
|
Další jazykové verze rozhraní
|
|
Vlastní přizpůsobení CRM a dokumentů
|
|
Mobilní aplikace
|
Anabix CRM disponuje celkem rozsáhlou nápovědou, která vás naučí pracovat se systémem, i když jste úplný začátečník. Ty dokáže provést od začátku používání softwaru až po užívání pokročilých funkcí. K dispozici je také video nápověda. Dále se můžete kdykoliv obrátit na podporu, která je na telefonu či na e-mailu.
Nápověda v češtině
|
|
Video nápověda
|
|
Odpověď do 24 hodin
|
|
Odpovědi
|
3/3 |
Podívejte se na naše pravidelně aktualizované srovnání CRM systémů.