Zoho CRM Recenze

Vyhody

+ Uživatelské rozhraní je v češtině.
+ V nabídce je tarif zdarma.

Nevyhody

Chybí nám integrace s českými nástroji jako jsou účetní systémy.

 

Zoho Crm Logo

Zajímají Vás zkušenosti jiných uživatelů? Podívejte se na uživatelské recenze.

Shrnutí:

Zoho CRM je celosvětově oblíbený systém pro řízení vztahů se zákazníky. Tento CRM je provozován v cloudu jako SaaS (software jako služba). Hlavní výhoda používání cloudového software je, že není vázaný na konkrétní počítač a je možné se ke svému firemnímu účtu v CRM přihlásit z jakéhokoliv zařízení odkudkoliv na světě.

Zoho CRM recenze

Zoho CRM funguje od roku 2005 a je vlajkovým produktem společnosti Zoho. Tento software má všechny důležité funkce, které jsou pro řízení vztahů se zákazníky potřebné nebo užitečné. Díky oblíbenosti Zoho CRM je v nástroji připraveno spousta propojení s aplikacemi a systémy třetích stran jako jsou oblíbené kalendáře, e-mailové nástroje nebo kompletní řešení pro firmy jako Office 365 nebo G Suite.

Tento CRM software mohou používat podnikatelé jednotlivci, malé týmy, ale je dobře využitelný i v malých firmách nebo velkých korporacích. Pro všechny zmíněné skupiny jsou v nabídce odstupňované cenové tarify s různými přídavnými funkcemi. Díky tomu nemusí například živnostníci platit za funkce, které nevyužijí.

Finance – 9.5/10

Zaho Crm Ceny

Zoho CRM je možné používat zdarma v omezené verzi. Bezplatnou verzi mohou dohromady využívat 3 uživatelé. V této verzi však chybí některé užitečné funkce. Například není možné sledovat analýzy nebo vytvářet vlastní pole kvůli sledování jiných věcí, než které jsou v systému nastavené.

Délka testovací doby15 dní
Cena za měsíc319-910 Kč/uživatel
Verze zdarma

Vyšší tarify Zoho CRM je možné bezplatně testovat po dobu 15 dní. V této době jsou uživatelům zpřístupněny veškeré funkce spadající pod konkrétní cenový tarif, takže je možné systém vyzkoušet opravdu pořádně.

Za CRM systém se platí paušálním tarifem za každého uživatele. V závislosti na zvoleném cenovém tarifu se cena za uživatele zvyšuje. Nejlevněji vyjde cenový tarif Standard, nejdráže Ultimate. Nejoblíbenějším tarifem je Enterprise. Pokud však budou velké společnosti stačit funkce z tarifu Standard, tak klidně může používat tento cenový tarif.

Funkce – 10/10

Zoho Crm Funkce

Zoho CRM je jedním z nejlépe vybavených software pro řízení vztahů se zákazníky. Nejspíš nenarazíte na to, co by v něm chybělo. Pokud ano, tak pak to půjde s největší pravděpodobností do něho přidat díky různým integračním a propojovacím nástrojům.

Samozřejmostí tohoto CRM systému je modul pro obchodní případy, pro vedení databáze kontaktů a také udržování historie vztahů se zákazníky.

Databáze kontaktů
Historie vztahů s klienty
Obchodní případy
Kalendář
Organizace úkolů
Upozornění
Správa dokumentů
Vlastní pole
Týmová komunikace
Fakturace
Analýzy, statistiky a reporty

Oblíbeným pomocníkem bude určitě kalendář, který je možné spojit s oblíbenými kalendáři jako je Google Kalendář nebo Outlook. Vedle toho je k dispozici modul pro organizování úkolů.

V systému je možné nastavovat různé notifikace. Pro perfektní přehled je možné spravovat a třídit dokumenty dle svých potřeb. Uživatelé mohou do systému přidávat vlastní pole, která jim umožní sledovat potřebné ukazatele, na které Zoho CRM v základu nemyslel.

V CRM lze jednoduše vystavovat faktury. Nechybí ani možnost komunikovat s týmem nebo sledovat podrobné analýzy a reporty.

Zabezpečení – 10/10

Zoho Crm Zabezpeceni

Uživatelské účty je možné v Zoho CRM řídit na základě uživatelských rolí. Hlavní administrátor snadno zabrání tomu, aby nekompetentní zaměstnanec nahlížel do citlivých dat, a naopak. 

Uživatelé si mohou své účty zabezpečit dvoufázovým ověřováním, což eliminuje zneužití uživatelských účtů. Navíc je možné omezit k přístupu některé IP adresy.

Jedinečné uživatelské účty
Uživatelské role
Dvoufázové ověření
Zálohování

Zálohování a šifrování dat

Ukládaná data jsou šifrovaná metodou AES-256. Tato šifrovací metoda je jednou z nejsilnějších na světě. Data jsou zálohovaná v reálném čase na několik serverů. Dá se tedy říci, že o ně není možné přijít selháním hardware nebo při živelné pohromě.

Integrace – 10/10

Zoho CRM umí spolupracovat se známými aplikacemi a systémy třetích stran, které uživatelé rádi používají ke své práci. Zoho CRM je možné snadno propojit s telefonními a SMS ústřednami kvůli snazší evidenci této komunikace. Samozřejmostí jsou také napojení na známé e-mailingové nástroje jako MailChimp, kancelářské balíky jako je Office 365 a G Suite nebo například na komunikační nástroj Slack. Bezproblémová je synchronizace s kalendářem Google.

Telefonní ústředny
Nástroje pro e-mailing
České účetní systémy
Synchronizace kontaktů a kalendáře

Napojení na české účetní programy

Uživatelé z České republiky mohou postrádat propojení s nejznámějšími českými fakturačními a účetními systémy. Pro jejich napojení bude potřeba využít nejakou třetí stranu, která se napojení podobného software zabývá.

Užitečné funkce – 10/10

V Zoho CRM je možné dále upravovat vzhled systému, který je možné více přizpůsobovat vlastním potřebám a svému stylu práce. Stejně tak je možné upravovat generované dokumenty, které je možné přizpůsobit jednotnému firemnímu stylu.

Multijazyčné uživatelské rozhraní 

Ačkoliv Zoho CRM nepochází z české dílny, tak je celý systém v češtině. Multikulturní týmy ocení možnost nastavovat jednotlivým uživatelským účtům vlastní jazyk. Jazyků je na výběr skutečně mnoho, takže nebudou uživatelé odkázáni jen na angličtinu.

Zoho CRM má vlastní aplikaci pro mobilní telefony se systémem Android nebo iOS.

Nástroj v češtině
Další jazykové verze rozhraní
Vlastní přizpůsobení CRM a dokumentů
Mobilní aplikace

Podpora – 10/10

Zoho CRM disponuje poměrně rozsáhlou nápovědou, která dokáže naučit pracovat se systémem i úplné začátečníky. Ty dokáže provést od úplného začátku používání softwaru až po používání pokročilých funkcí.  K dispozici uživatelé mají také video nápovědu. Jedinou nevýhodou může pro někoho být, že je nápověda v anglickém jazyku.

Nápověda v češtině
Video nápověda
Odpověď do 24 hodin
Odpovědi3/3

Test uživatelské podpory

Uživatelská podpora reaguje velice rychle. Odpověď na naše dotazy jsme dostali během několika minut. Web Zoho CRM slibuje, že uživatelská podpora dokáže komunikovat ve více jazycích. Mezi těmi nechybí čeština, takže jsme podporu otestovali v tomto jazyce. Odpověď jsme dostali česky, ale bylo znát, že je odpověď strojově přeložena. Nicméně, všechny odpovědi by nám pomohly při řešení problému. 



Závěrečné hodnocení

Zoho CRM Recenze
Zoho Crm Logo

Název: Zoho CRM

Shrnutí:
✅ Systém je uživatelsky přívětivý a cenově dostupný
✅ Obsahuje výkonné nástroje pro e-mailový marketing
✅ Snadná synchronizace s Google Kalendářem

  • Finance - 9.5/10
    9.5/10
  • Funkce - 10/10
    10/10
  • Zabezpečení - 10/10
    10/10
  • Integrace - 7.5/10
    7.5/10
  • Užitečné funkce - 10/10
    10/10
  • Podpora - 7.5/10
    7.5/10
9.1/10
Odesílám
Jak hodnotí naši čtenáři
0 (0 Recenzí)

Podívejte se na naše pravidelně aktualizované srovnání CRM systémů.

Redakce 5nej.cz

Redakce 5nej.cz se skládá ze zkušených bankéřů, marketingových specialistů, jazykových guru a fitness nadšenců, kteří věnují maximum svého úsilí a času na vytvoření kvalitního obsahu. Naše srovnání a recenze jsou vytvářeny nezaujatě a tak aby šetřily váš čas. Všechny služby a nástroje testujeme, sami nástroje fotíme a snažíme se vám poskytnout co nejvíce informací. Pokud se chcete dozvědět více o našem týmu, přečtěte si sekci "Kdo jsme" v patičce našeho portálu. Pokud se vám naše srovnání a recenze líbí, nebojte se nám dát hodnocení nebo rovnou napsat e-mail. Každé zpětné vazby si vážíme!

Přispět názorem

Odesílám