Zoho CRM Recenze Zoho CRM Recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

9. 3. 2021

Stručně/vhodné pro

Zoho CRM je celosvětově oblíbený systém pro řízení vztahů se zákazníky. Tento CRM je provozován v cloudu jako SaaS (software jako služba). Hlavní výhoda používání cloudového software je, že není vázaný na konkrétní počítač a je možné se ke svému firemnímu účtu v CRM přihlásit z jakéhokoliv zařízení odkudkoliv na světě.

Celkové skóre 9/10 se skládá z hodnocení všech 31 parametrů:
  • Vhodné pro
  • Délka testovací doby
  • Cena za měsíc
  • Verze zdarma
  • Databáze kontaktů
  • Historie vztahů s klienty
  • Obchodní případy
  • Kalendář
  • Organizace úkolů
  • Upozornění
  • Správa dokumentů
  • Vlastní pole
  • Týmová komunikace
  • Fakturace
  • Analýzy, statistiky a reporty
  • Jedinečné uživatelské účty
  • Uživatelské role
  • Dvoufázové ověření
  • Zálohování
  • Telefonní ústředny
  • Nástroje pro e-mailing
  • České účetní systémy
  • Synchronizace kontaktů a kalendáře
  • Nástroj v češtině
  • Další jazykové verze rozhraní
  • Vlastní přizpůsobení CRM a dokumentů
  • Mobilní aplikace
  • Nápověda v češtině
  • Video nápověda
  • Odpověď do 24 hodin
  • Odpovědi
Hodnocení redakce
hodnoceno 31 parametrů
9/10
Celkové skóre 9.5/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Délka testovací doby
  • Cena za měsíc
  • Verze zdarma
9.5/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 11 parametrů:
  • Databáze kontaktů
  • Historie vztahů s klienty
  • Obchodní případy
  • Kalendář
  • Organizace úkolů
  • Upozornění
  • Správa dokumentů
  • Vlastní pole
  • Týmová komunikace
  • Fakturace
  • Analýzy, statistiky a reporty
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Jedinečné uživatelské účty
  • Uživatelské role
  • Dvoufázové ověření
  • Zálohování
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Telefonní ústředny
  • Nástroje pro e-mailing
  • České účetní systémy
  • Synchronizace kontaktů a kalendáře
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Nástroj v češtině
  • Další jazykové verze rozhraní
  • Vlastní přizpůsobení CRM a dokumentů
  • Mobilní aplikace
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Nápověda v češtině
  • Video nápověda
  • Odpověď do 24 hodin
  • Odpovědi
10/10

Výhody

  • Uživatelské rozhraní je v češtině.
  • V nabídce je tarif zdarma.

Nevýhody

  • Chybí nám integrace s českými nástroji jako jsou účetní systémy.

Zoho CRM recenze

Zoho CRM funguje od roku 2005 a je vlajkovým produktem společnosti Zoho. Tento software má všechny důležité funkce, které jsou pro řízení vztahů se zákazníky potřebné nebo užitečné. Díky oblíbenosti Zoho CRM je v nástroji připraveno spousta propojení s aplikacemi a systémy třetích stran jako jsou oblíbené kalendáře, e-mailové nástroje nebo kompletní řešení pro firmy jako Office 365 nebo G Suite.

Tento CRM software mohou používat podnikatelé jednotlivci, malé týmy, ale je dobře využitelný i v malých firmách nebo velkých korporacích. Pro všechny zmíněné skupiny jsou v nabídce odstupňované cenové tarify s různými přídavnými funkcemi. Díky tomu nemusí například živnostníci platit za funkce, které nevyužijí.

Finance
Celkové skóre 9.5/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Délka testovací doby
  • Cena za měsíc
  • Verze zdarma
9.5/10

Zoho Crm Ceny

Zoho CRM je možné používat zdarma v omezené verzi. Bezplatnou verzi mohou dohromady využívat 3 uživatelé. V této verzi však chybí některé užitečné funkce. Například není možné sledovat analýzy nebo vytvářet vlastní pole kvůli sledování jiných věcí, než které jsou v systému nastavené.

Délka testovací doby
Rozmezí období, ve kterém je možné systém bezplatně testovat.
15 dní
Cena za měsíc
Měsíční cena se u CRM systémů účtuje v přepočtu na jednoho uživatele.
319-910 Kč/uživatel
Verze zdarma
Bezplatné používaní CRM systému.
Ano

Vyšší tarify Zoho CRM je možné bezplatně testovat po dobu 15 dní. V této době jsou uživatelům zpřístupněny veškeré funkce spadající pod konkrétní cenový tarif, takže je možné systém vyzkoušet opravdu pořádně.

Za CRM systém se platí paušálním tarifem za každého uživatele. V závislosti na zvoleném cenovém tarifu se cena za uživatele zvyšuje. Nejlevněji vyjde cenový tarif Standard, nejdráže Ultimate. Nejoblíbenějším tarifem je Enterprise. Pokud však budou velké společnosti stačit funkce z tarifu Standard, tak klidně může používat tento cenový tarif.

Funkce
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 11 parametrů:
  • Databáze kontaktů
  • Historie vztahů s klienty
  • Obchodní případy
  • Kalendář
  • Organizace úkolů
  • Upozornění
  • Správa dokumentů
  • Vlastní pole
  • Týmová komunikace
  • Fakturace
  • Analýzy, statistiky a reporty
10/10

Zoho Crm Funkce

Zoho CRM je jedním z nejlépe vybavených software pro řízení vztahů se zákazníky. Nejspíš nenarazíte na to, co by v něm chybělo. Pokud ano, tak pak to půjde s největší pravděpodobností do něho přidat díky různým integračním a propojovacím nástrojům.

Samozřejmostí tohoto CRM systému je modul pro obchodní případy, pro vedení databáze kontaktů a také udržování historie vztahů se zákazníky.

Databáze kontaktů
Funkce pro vedení a správu kontaktů.
Ano
Historie vztahů s klienty
Zaznamenávání interakce se zákazníky s nahlížením do historie.
Ano
Obchodní případy
Modul pro přehledné vedení a správu obchodních případů.
Ano
Kalendář
Ano
Organizace úkolů
Ano
Upozornění
Ano
Správa dokumentů
Ano
Vlastní pole
Ano
Týmová komunikace
Ano
Fakturace
Ano
Analýzy, statistiky a reporty
Ano

Oblíbeným pomocníkem bude určitě kalendář, který je možné spojit s oblíbenými kalendáři jako je Google Kalendář nebo Outlook. Vedle toho je k dispozici modul pro organizování úkolů.

V systému je možné nastavovat různé notifikace. Pro perfektní přehled je možné spravovat a třídit dokumenty dle svých potřeb. Uživatelé mohou do systému přidávat vlastní pole, která jim umožní sledovat potřebné ukazatele, na které Zoho CRM v základu nemyslel.

V CRM lze jednoduše vystavovat faktury. Nechybí ani možnost komunikovat s týmem nebo sledovat podrobné analýzy a reporty.

Zabezpečení
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Jedinečné uživatelské účty
  • Uživatelské role
  • Dvoufázové ověření
  • Zálohování
10/10

Zoho Crm Zabezpeceni

Uživatelské účty je možné v Zoho CRM řídit na základě uživatelských rolí. Hlavní administrátor snadno zabrání tomu, aby nekompetentní zaměstnanec nahlížel do citlivých dat, a naopak.

Uživatelé si mohou své účty zabezpečit dvoufázovým ověřováním, což eliminuje zneužití uživatelských účtů. Navíc je možné omezit k přístupu některé IP adresy.

Jedinečné uživatelské účty
Ano
Uživatelské role
Ano
Dvoufázové ověření
Ano
Zálohování
Ano

Zálohování a šifrování dat

Ukládaná data jsou šifrovaná metodou AES-256. Tato šifrovací metoda je jednou z nejsilnějších na světě. Data jsou zálohovaná v reálném čase na několik serverů. Dá se tedy říci, že o ně není možné přijít selháním hardware nebo při živelné pohromě.

Integrace
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Telefonní ústředny
  • Nástroje pro e-mailing
  • České účetní systémy
  • Synchronizace kontaktů a kalendáře
10/10

Zoho CRM umí spolupracovat se známými aplikacemi a systémy třetích stran, které uživatelé rádi používají ke své práci. Zoho CRM je možné snadno propojit s telefonními a SMS ústřednami kvůli snazší evidenci této komunikace. Samozřejmostí jsou také napojení na známé e-mailingové nástroje jako MailChimp, kancelářské balíky jako je Office 365 a G Suite nebo například na komunikační nástroj Slack. Bezproblémová je synchronizace s kalendářem Google.

Telefonní ústředny
Ano
Nástroje pro e-mailing
Ano
České účetní systémy
Ne
Synchronizace kontaktů a kalendáře
Ano

Napojení na české účetní programy

Uživatelé z České republiky mohou postrádat propojení s nejznámějšími českými fakturačními a účetními systémy. Pro jejich napojení bude potřeba využít nejakou třetí stranu, která se napojení podobného software zabývá.

Užitečné funkce
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Nástroj v češtině
  • Další jazykové verze rozhraní
  • Vlastní přizpůsobení CRM a dokumentů
  • Mobilní aplikace
10/10

V Zoho CRM je možné dále upravovat vzhled systému, který je možné více přizpůsobovat vlastním potřebám a svému stylu práce. Stejně tak je možné upravovat generované dokumenty, které je možné přizpůsobit jednotnému firemnímu stylu.

Multijazyčné uživatelské rozhraní

Ačkoliv Zoho CRM nepochází z české dílny, tak je celý systém v češtině. Multikulturní týmy ocení možnost nastavovat jednotlivým uživatelským účtům vlastní jazyk. Jazyků je na výběr skutečně mnoho, takže nebudou uživatelé odkázáni jen na angličtinu.

Zoho CRM má vlastní aplikaci pro mobilní telefony se systémem Android nebo iOS.

Nástroj v češtině
Ano
Další jazykové verze rozhraní
Ano
Vlastní přizpůsobení CRM a dokumentů
Ano
Mobilní aplikace
Ano

Podpora
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Nápověda v češtině
  • Video nápověda
  • Odpověď do 24 hodin
  • Odpovědi
10/10

Zoho CRM disponuje poměrně rozsáhlou nápovědou, která dokáže naučit pracovat se systémem i úplné začátečníky. Ty dokáže provést od úplného začátku používání softwaru až po používání pokročilých funkcí.  K dispozici uživatelé mají také video nápovědu. Jedinou nevýhodou může pro někoho být, že je nápověda v anglickém jazyku.

Nápověda v češtině
Ne
Video nápověda
Ano
Odpověď do 24 hodin
Ano
Odpovědi
3/3

Test uživatelské podpory

Uživatelská podpora reaguje velice rychle. Odpověď na naše dotazy jsme dostali během několika minut. Web Zoho CRM slibuje, že uživatelská podpora dokáže komunikovat ve více jazycích. Mezi těmi nechybí čeština, takže jsme podporu otestovali v tomto jazyce. Odpověď jsme dostali česky, ale bylo znát, že je odpověď strojově přeložena. Nicméně, všechny odpovědi by nám pomohly při řešení problému.


Přispět svou zkušeností
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!