
Pipedrive Recenze
Shrnutí recenze
Pipedrive je webové řešení CRM, které se zaměřuje především na prodej a management s prodejem spojený. Živnostníkům, firmám a podnikatelům pomáhá plánovat jejich prodejní aktivity s využitím mnoha užitečných nástrojů. Mezi užitečné nástroje patří například ty pro sledování komunikace se zákazníky, pro efektivní řízení vztahů a uzavírání obchodů nebo například nástroje pro automatizaci a růst.
Výhody
- CRM zaměřené především na prodejní týmy a management.
Nevýhody
- Nástroj není v českém jazyce.

Pipedrive Recenze
Pipedrive CRM je systém vhodný pro živnostníky, malé a střední firmy a i pro velké společnosti, které potřebují pro efektivní řízení řadu dalších funkcí a nástrojů.
Délka testovací doby
Rozmezí období, ve kterém je možné systém bezplatně testovat.
|
14 dní |
Cena za měsíc
Měsíční cena se u CRM systémů účtuje v přepočtu na jednoho uživatele.
|
325 Kč-1300 Kč/uživatel |
Verze zdarma
Bezplatné používaní CRM systému.
|
|
Pipedrive CRM lze platit měsíčně nebo ročně. V nabídce jsou 4 cenové tarify. Každý tarif se platí paušálním poplatkem za jednoho uživatele, který bude systém používat. Tarify se od sebe liší funkcemi. Živnostníci a malé firmy nemusí platit plnou cenu za všechny funkce, které nevyužijí, ale mohou zvolit cenově přijatelnější tarif s funkcemi, které skutečně budou používat.
Tento prodejní CRM systém je možné bez závazku testovat po dobu 14 dní. Potom je potřeba vybrat si jeden z placených tarifů. Pipedrive neposkytuje verzi zdarma.
Pro prodejní týmy je v Pipedrive asi vše, co by od CRM mohli očekávat. Například detailní sledování různých prodejních kanálů, kde je možné sledovat fáze postupu s podrobnostmi. Jednou z výhod tohoto CRM je vlastní marketplace, kde je možné najít spoustu rozšíření, které dokáží Pipedrive propojit s dalšími nástroji a systémy třetích stran. Díky tomu lze přidat do Pipedrive CRM další funkce, které by tam chyběly.
Databáze kontaktů
Funkce pro vedení a správu kontaktů.
|
|
Historie vztahů s klienty
Zaznamenávání interakce se zákazníky s nahlížením do historie.
|
|
Obchodní případy
Modul pro přehledné vedení a správu obchodních případů.
|
|
Kalendář
|
|
Organizace úkolů
|
|
Upozornění
|
|
Správa dokumentů
|
|
Vlastní pole
|
|
Týmová komunikace
|
|
Fakturace
|
|
Analýzy, statistiky a reporty
|
|
Výbava Pipedrive CRM
Pipedrive CRM je velice přizpůsobivý a poměrně dobře vybavený systém. Nechybí mu základní nástroje, které jsou pro CRM obvyklé, ale navíc disponuje nástroji, které obchodníkům pomohou s automatizací některých procesů nebo s detailním sledováním průběhu obchodu.
Tento CRM software má velice přívětivé uživatelské rozhraní, které působí jednoduše a minimalisticky.
V CRM nechybí modul pro vedení databáze kontaktů a pro sledování historie vztahů s klienty. Pipedrive je prodejní CRM, takže jeho modul pro sledování obchodních případů je skutečně nadupaný funkcemi.
Synchronizace s kalendářem
V CRM systému nechybí kalendář, který je možné synchronizovat například s kalendářem Google, Outlook, Microsoft Exchange nebo Office 365. Součástí aktivit je funkce pro přehledné organizování úkolů a možností nastavovat různá upozornění.
Pipedrive je ohromě přizpůsobitelný. Samozřejmostí je možnost vytvářet vlastní pole pro sledování čehokoliv, co je potřeba hlídat.
V uživatelském rozhraní je možné přehledně spravovat a organizovat dokumenty nebo komunikovat s týmem. V Pipedrive nám chyběla snad jen fakturace. Tu je možné přidat rozšířením získaným z marketplace Pipedrive.
Pro zabezpečení a sledování firemních dat je Pipedrive vybavený takzvaným bezpečnostním centrem, kde je vše přehledně a vizuálně sumarizované. Bezpečí CMR lze ovládat přes řídící panel. Tam je možné uživatele omezovat na základě uživatelských rolí a dalších nastavení. Rovněž je tam sledování podezřelých aktivit a monitoring toho, jak zaměstnanci přistupují k firemním datům.
Jedinečné uživatelské účty
|
|
Uživatelské role
|
|
Dvoufázové ověření
|
|
Zálohování
|
|
Zabezpečení uživatelských účtů
Uživatelé si mohou ke svým účtům jednoduše nastavit dvoufaktorové ověření. Třikrát po sobě chybně zadané heslo celý účet uzamkne. Uživatel v takovém případě dostane e-mail, jak má dále postupovat pro odemčení svého účtu.
Zabezpečení dat
Pipedrive má dobře zabezpečenou infrastrukturu. Nahrávání a přenos dat prochází přes šifrovaný protokol, takže by se uživatelé neměli bát přihlašovat se ke svému CRM přes veřejnou síť. Samozřejmě je nutná obezřetnost.
Data jsou uložena na serverech různých zemí nejen kvůli ochraně dat, ale také kvůli optimalizaci celého systému.
Pipedrive CRM zálohuje data každý den. Data jsou potom zašifrována a odeslána na bezpečné úložiště dat.
Pipedrive je možné jednoduše propojit s různými nástroji třetích stran. Tyto nástroje a propojení na ně je možné jednoduše vyhledávat přes Pipedrive Marketplace. K dispozici tam jsou kanbanové systémy, e-mailingové nástroje, telefonní a SMS ústředny, kalendáře, fakturační software a další.
Telefonní ústředny
|
|
Nástroje pro e-mailing
|
|
České účetní systémy
|
|
Synchronizace kontaktů a kalendáře
|
|
Propojení s českými nástroji
Českým uživatelům by mohla chybět možnost propojení CRM s oblíbenými českými účetními softwary. Pro ty bohužel přímé napojení neexistuje, ale je možné je propojit. V takové případě je potřeba využít specializovanou službu, která se podobnými napojeními zabývá.
Uživatelskému rozhraní Pipedrive CRM mohou samotní uživatelé nastavovat různé jazyky. Nejsou tedy odkázáni pouze na angličtinu. Díky tomu je tento CRM využitelný i v mezinárodních týmech. Čeština však v systému chybí.
Pipedrive má vlastní aplikace pro mobilní telefony se systémy Android a iOS.
Jak už bylo v této recenzi několikrát zmíněno, tak Pipedrive je velice přizpůsobitelný CRM software. Nejenže je možné upravovat samotný systém, ale je také samozřejmě možné přizpůsobovat dokumenty.
Nástroj v češtině
|
|
Další jazykové verze rozhraní
|
|
Vlastní přizpůsobení CRM a dokumentů
|
|
Mobilní aplikace
|
|

Pipedrive má velice dobře zpracovanou nápovědu. K té patří například také video nápověda. Začáteční by si díky tomu neměli v Pipedrive ztratit a měli by být schopni naučit se jej velice rychle používat.
Nápověda v češtině
|
|
Video nápověda
|
|
Odpověď do 24 hodin
|
|
Odpovědi
|
3/3 |
Uživatelská podpora reagovala pohotově a dokázala odpovědět zhruba do 2 hodin. Podporu jsme vyzkoušeli připravenými dotazy. Ty se týkaly některých funkcí CRM software a jejich další rozšiřitelnosti. Podpora nám dokázala odpovědět vyčerpávajícím způsobem.

Podívejte se na naše pravidelně aktualizované srovnání CRM systémů.