Zendesk Recenze

Vyhody

+ Minimalistické uživatelské rozhraní.
+ Uživateslké rozhraní je v češtině

Nevyhody

Chybějící propojení na české služby a nástroje.

 

Zendesk Logo

Zajímají Vás zkušenosti jiných uživatelů? Podívejte se na uživatelské recenze.

Zendesk Recenze

Shrnutí:

Zendesk je jednoduchý CRM systém pro živnostníky a malé firmy. Jednou z jeho výhod je snadná přizpůsobitelnost uživatelského rozhraní. Zendesk má minimalistický design, díky kterému je uživatelské rozhraní intuitivní a snadno ovladatelné.

Finance – 6.5/10

Zendesk Finance

Zendesk Sales CRM se dělí na dvě systémová řešení – Sell a Sales Suite. Druhé zmíněné řešení je robustní nástroj vhodný pro velké firmy, které potřebují obchodní aktivity a vztahy se zákazníky řídit jiným způsobem. K tomu mají v tomto balíku k dispozici užitečné nástroje například pro automatizaci nebo pro reportování.

Délka testovací doby14 dní
Cena za měsíc409 Kč-4278 Kč/uživatel
Verze zdarma

Zendesk Sales CRM nabízí bezplatnou verzi k užívání. Nicméně, nástroj je možné testovat zdarma po dobu 14 dní. V testovacím období mají uživatelé k dispozici všechny funkce spadající do vybraného cenového tarifu.

Zendesk Sales CRM – Sell

Balík funkcí Sell je vhodný pro živnostníky, malé týmy a menší podniky. Sell se dělí na 3 cenové tarify – Team, Professional a Enterprise. Tarify se od sebe odlišují zejména funkcemi a pak také cenou. Podle zvoleného cenového tarifu se platí určitý měsíční poplatek. Měsíční poplatky se liší v závislosti na tarifu. 

Funkce – 9/10

Zendesk Funkce

V Zendesk CRM nechybí důležité funkce jako je modul pro vedení kontaktů, pro zachování historie komunikace se zákazníky nebo například modul pro obchodní případy. 

Databáze kontaktů
Historie vztahů s klienty
Obchodní případy
Kalendář
Organizace úkolů
Upozornění
Správa dokumentů
Vlastní pole
Týmová komunikace
Fakturace
Analýzy, statistiky a reporty

Plánování

Pro plánování událostí a úkolů je v tomto CRM připraven kalendář a organizátor dílčích úkolů. Kalendář je možné synchronizovat s oblíbeným Google Kalendáře, s Microsoft Exchange nebo s Office 365, takže uživatelé (prodejci) budou mít důležité aktivity naplánované a přístupné ve svém oblíbeném kalendáři.

Pokud mluvíme o plánování, tak se určitě bude hodit možnost nastavit upozornění na různé nadcházející události. 

Zendesk Sales CRM je vybavený dalšími moduly, které uživatelům usnadní správu a organizování dokumentů nebo vyhodnocování práce a jiných událostí pomocí analýz a reportů. 

V uživatelském rozhraní je možné přidávat vlastní pole, která slouží pro přidávání specifických atributů, které je potřeba při kontaktu se zákazníkem sledovat.

Zabezpečení – 10/10

Zendesk se snaží posilovat důvěru zákazníků, jak to jen jde. Bezpečnost údajů a citlivých firemních dat musí být za každých podmínek dokonale ošetřena. Zendesk proto nejen sám navrhuje různá bezpečnostní opatření, ale také nechává své služby a bezpečnost auditovat specialisty podle různých auditorských standardů.

Jedinečné uživatelské účty
Uživatelské role
Dvoufázové ověření
Zálohování

Cloudová bezpečnost

Služby Zendesk běží na vysoce vyspělé infrastruktuře AWS (Amazon Web Services). Tato infrastruktura je jednou z nejbezpečnějších na celém světě. Data jsou uložena v několika státech. Tím je posílená jak jejich bezpečnost před případným zneužitím, tak například proti ztrátě kvůli živelným pohromám. Tím je vlastně poměrně dobře vyřešené zálohování, kdyby se nemělo nikdy stát, že by uživatelé nějakým nedopatřením přišli o nahromaděná data.

Šifrovaný přenos dat

Veškerá komunikace, které probíhá mezi uživatelem a CRM software je šifrovaná prostřednictvím protokolu HTTPS/TLS přes veřejné sítě. Tento protokol znemožňuje odposlechy a zneužívání dat při přenosu mezi servery.

Samotní uživatelé mohou své účty zabezpečit pomocí dvoufázového ověření, což by mělo eliminovat možnost, že se k firemním datům dostane nepovolaná osoba.

Integrace – 7.5/10

Zendesk má vlastní marketplace s aplikacemi třetích stran nebo s napojeními na aplikace třetích stran. Tím je velice dobře vyřešena možnost propojit Zendesk CRM s jinými nástroji, které firmě usnadňují práci.

Telefonní ústředny
Nástroje pro e-mailing
České účetní systémy
Synchronizace kontaktů a kalendáře

V marketplace jsou k dispozici napojení na oblíbené e-mailingové nástroje, e-commerce platformy jako je například Shopify. Nechybí ani služby pro telefonní a SMS ústředny, které vám pomohou s evidencí této formy komunikace.

Zendesk Marketplace

Podpora pro české aplikace a nástroje

Jedinou nevýhodou mohou být chybějící české nástroje jako jsou například oblíbené účetní systémy. Ty na Zendesk Marketplace nejsou. Samotný Zendesk je možné s těmito nástroji propojit, ale je k tomu zapotřebí kontaktovat nějakého developera, který propojení zařídí.

Užitečné funkce – 10/10

Za velice užitečnou věc považujeme to, že je uživatelské prostředí v českém jazyce. Pro multikulturní společnosti jsou v nastavení připraveny další jazykové verze. Ty si může nastavit samostatně každý uživatel (člen týmu) podle svého uvážení.

Nástroj v češtině
Další jazykové verze rozhraní
Vlastní přizpůsobení CRM a dokumentů
Mobilní aplikace

Vlastní přizpůsobení

Aby se týmu v CRM systému dobře a efektivně pracovalo, tak je občas zapotřebí si jej upravit podle vlastních zvyklostí. Zendesk je možné si různě přizpůsobovat. Samozřejmě každý systém má své limity. Nicméně, Zendesk je podle uživatelů poměrně snadno a dobře přizpůsobitelný.

Použití na mobilních telefonech

Zendesk má pro své uživatele připraveny aplikace pro mobilní telefony se systémem Android a iOS. V aplikacích je možné provádět veškeré práce jako na plnohodnotné desktopové verzi. Výhodou samozřejmě je, že na mobilním telefonu se vám celý CRM systém Zendesk vejde do kapsy.

Podpora – 5/10

Zendesk bohužel nedisponuje českou nápovědou. Pro uživatele není připravena ani video nápověda, která by je rychle zasvětila do používání systému. Při prvním přihlášení do uživatelského prostředí CRM uživatele přivítá jakýsi průvodce, který ho provede prvními krůčky používání aplikace

Nápověda v češtině
Video nápověda
Odpověď do 24 hodin
Odpovědi3/3

Uživatelská podpora

Zendesk provozuje ticketovací software pro uživatelskou podporu, takže by bylo na pováženou, kdyby sama podpora této společnosti reagovala špatně nebo vůbec. Na uživatelskou podporu Zendesk jsme měli připravené 3 dotazy ohledně jejich CRM. Podpora nám odpověděla do jedné hodiny od zaslání dotazů. Všechny dotazy byly zodpovězené vyčerpávajícím a nápomocným způsobem. Nicméně, zde je také nutné počítat s angličtinou.



Závěrečné hodnocení

Zendesk Recenze
Zendesk Logo

Název: Zendesk

Shrnutí:
✅ Minimalistické a intuitivní uživatelské rozhraní
✅ Vlatní marketplace s aplikacemi třetích stran
✅ Snadná synchronizace s Google Kalendářem a Office 365

  • Finance - 6.5/10
    6.5/10
  • Funkce - 9/10
    9/10
  • Zabezpečení - 10/10
    10/10
  • Integrace - 7.5/10
    7.5/10
  • Užitečné funkce - 10/10
    10/10
  • Podpora - 5/10
    5/10
8/10
Odesílám
Jak hodnotí naši čtenáři
0 (0 Recenzí)

Podívejte se na naše pravidelně aktualizované srovnání CRM systémů.

Redakce 5nej.cz

Redakce 5nej.cz se skládá ze zkušených copywriterů a online marketingových specialistů, kteří věnují maximum svého úsilí a času na vytvoření kvalitního obsahu. Naše srovnání a recenze jsou vytvářeny nezaujatě a tak aby šetřily váš čas. Pokud se chcete dozvědět více o našem týmu, přečtěte si sekci "Kdo jsme" v patičce našeho portálu. Pokud se vám naše srovnání a recenze líbí, nebojte se nám dát hodnocení nebo rovnou napsat e-mail. Každé zpětné vazby si vážíme!

Přispět názorem

Odesílám