FLOWii Recenze
Shrnutí recenze
FLOWii je jednoduchý CRM systém vhodný pro živnostníky a malé firmy. Je to vlastně internetová aplikace, do které je možné se přihlásit přes jakýkoliv internetový prohlížeč. CRM umožňuje například jednoduše vystavovat faktury, řídit zakázky a projekty nebo třeba evidovat docházku zaměstnanců a spoustu dalšího.
Výhody
- Funkce systému je možné naklikat na míru.
- Intuitivní uživatelské rozhraní.
Nevýhody
- V nástoji chybí řada fukcí, které mají konkurenční CRM systémy. To však může být i výhoda.
FLOWii Recenze
FLOWii nabízí uživatelům celkem 3 cenové tarify – Flexii, CRM, Premium a jeden individuální na míru. Cenové tarify se mezi sebou liší množstvím funkcí. Asi nejzajímavější na cenách tohoto CRM software je, že je možné “naklikat” funkcionality podle svých potřeb.
Délka testovací doby
Rozmezí období, ve kterém je možné systém bezplatně testovat.
|
30 dní |
Cena za měsíc
Měsíční cena se u CRM systémů účtuje v přepočtu na jednoho uživatele.
|
229 Kč-390 Kč/uživatel |
Verze zdarma
Bezplatné používaní CRM systému.
|
(pouze fakturace) |
Použití zdarma a testování
Zdánlivě je možné tento software využívat zdarma. Při podrobnějším prozkoumání to není tak úplně pravda. Bezplatné využívání FLOWii platí pouze pro fakturaci. Za ostatní nástroje si musí uživatelé připlatit.
FLOWii je možné bez závazků testovat po dobu 30 dní s jakýmkoli cenovým tarifem, který si z nabídky vyberete.
Za FLOWii se platí paušální poplatek za uživatele. Tento poplatek je přepočtený na měsíční zúčtování. To znamená, že OSVČ bude platit přístup nejspíš pro jednoho uživatele a malá firma bude platit za několik zaměstnanců, kteří potřebují s CRM pracovat.
Cenově přívětivé CRM téměř na míru
Jak bylo v recenzi zmíněné, tak funkcionality tohoto software je možné si vybrat dle svých preferencí. Výhoda je především v tom, že pokud podnikatel některou z funkcí nevyužije, tak za ní nemusí platit. Při výběru funkcionalit je potřeba dávat pozor na konečnou cenu, protože pak by mohly individuálně vybrané funkce vyjít dráž než nejvyšší cenový tarif Premium.
FLOWii se nemusí nikam instalovat. Běží totiž v takzvaném cloudu. Je to vlastně webová aplikace, ke které se mohou uživatelé přihlašovat z jakéhokoliv zařízení odkudkoliv na světě. To je značná výhoda, protože s CRM je díky tomu možné pracovat bez nutnosti být u stejného počítače.
FLOWii je vlastně takové CRM s mini ERP systémem pro řízení podniku. Celý nástroj působí minimalistickým a přehledným dojmem. Nejspíš nikdo v něm nebude dlouho bloudit a hledat nějakou funkcionalitu.
V nástroji nechybí funkce pro vedení databáze kontaktů s detailním náhledem na historii vztahů s klienty. Nechybí ani funkce na vedení obchodních případů. Ve všech polích je možné sledovat různé stavy. Pokud by uživatelům nějaké pole v CRM nevyhovovalo, tak jej může jednoduše vypnout, nebo naopak může přidat pole další, ve kterém bude moct sledovat cokoliv, co potřebuje.
Databáze kontaktů
Funkce pro vedení a správu kontaktů.
|
|
Historie vztahů s klienty
Zaznamenávání interakce se zákazníky s nahlížením do historie.
|
|
Obchodní případy
Modul pro přehledné vedení a správu obchodních případů.
|
|
Kalendář
|
|
Organizace úkolů
|
|
Upozornění
|
|
Správa dokumentů
|
|
Vlastní pole
|
|
Týmová komunikace
|
|
Fakturace
|
|
Analýzy, statistiky a reporty
|
Plánování a organizování času
FLOWii nemá vlastní kalendář. Tedy ne takový, který by jako kalendář vypadal. Plánování úkolů v tomto CRM vypadá jako vedení nějakého to-do listu s termíny. Plánování událostí je možné propojit se svým Google Kalendářem nebo kalendářem Outlook. Díky tomu budou události synchronizovány z a do oblíbeného plánovače. Z toho celého vyplývá, že tento nástroj dokáže pracovat a organizovat úkoly.
K jednotlivým zákazníkům nebo například obchodním událostem je možná přidávat dokumenty a jiné soubory. Ty je možné přidávat z počítače nebo například z cloudu Google Drive nebo OneDrive. FLOWii však nemá souborový manager, takže není možné v něm dokumenty nějakým způsobem uspořádávat.
FLOWii se stará o bezpečí uživatelů a jejich dat. Servery jsou uloženy v datových centrech s nejvyšším stupněm zabezpečení. Veškerá data jsou pravidelně zálohována, takže by nemělo za žádných okolností dojít k jejich ztrátě nebo poškození.
Jedinečné uživatelské účty
|
|
Uživatelské role
|
|
Dvoufázové ověření
|
|
Zálohování
|
Ochrana účtů
Systém FLOWii dokáže po několika neplatných pokusech o přihlášení k účtu dočasně zablokovat přístup. Pokud by docházel ke škodlivé aktivitě opakovaně, tak umí zablokovat IP adresu nebo jejich rozsah.
Tento CRM neumí uživatelům nastavit dvoufaktorové přihlášení, což by u firem s obzvlášť citlivými a cennými daty mohlo způsobovat značné problémy se zabezpečením úživatelských účtů.
FLOWii si jde v tomto směru svou vlastní cestou, takže od něho nelze očekávat desítky propojovacích nástrojů na různé systémy a nástroje třetích stran. Tento systém má však připravené vlastní API. Díky tomu je možné software propojovat nejspíš a jakýmkoliv nástrojem. Pro propojení je však potřeba kontaktovat nějakého vývojáře.
Telefonní ústředny
|
|
Nástroje pro e-mailing
|
|
České účetní systémy
|
|
Synchronizace kontaktů a kalendáře
|
Jak už bylo v recenzi zmíněno, tak tento CRM je možné snadno propojit s kalendáři Google a Outlook. Uživatelé tak mohou používat své oblíbené organizátory pracovního dne a přece v nich budou mít synchronizované události z firemního CRM.
Například účetní doklady je možné exportovat buď do Excelu nebo přímo do ekonomického systému Pohoda.
Velice užitečné je napojení na cloudová úložiště Google Drive a OneDrive. Na těch můžete posléze vybírat dokumenty, které ve FLOWii přiřadíte jednotlivým klientům nebo například k obchodním případům.
FLOWii je český nástroj, takže je samozřejmé, že jak hlavní web, tak i uživatelské rozhraní jsou v češtině. Uživatelské rozhraní je možné přepnout do dalších jazyků mezi kterými nechybí angličtina, takže je nástroj použitelný v multikulturní firmě.
Nástroj v češtině
|
|
Další jazykové verze rozhraní
|
|
Vlastní přizpůsobení CRM a dokumentů
|
|
Mobilní aplikace
|
Uživatelské rozhraní a zejména pak pole pro sledování čehokoliv je možné různě upravovat podle svých potřeb. Stejně tak je možné upravovat generované dokumenty jako jsou například faktury a další účetní doklady.
Použití na mobilních telefonech
FLOWii má pro uživatele připravené aplikace pro mobilní telefony se systémy Adnroid a iOS. Otázka je, zda jsou skutečně v praxi použitelné, protože s uživatelskými recenzemi na tom nejsou nejlépe.
CRM FLOWii má dobře zpracovanou nápovědu, která je v českém jazyce. Jediné, co nám chybí by byla nějaká video nápověda. Je však pravdou, že tento software je tak jednoduchý a přehledný, že nejspíš takový druh nápovědy nepotřebuje.
Nápověda v češtině
|
|
Video nápověda
|
|
Odpověď do 24 hodin
|
|
Odpovědi
|
3/3 |
Uživatelská podpora zareagovala poměrně rychle a dokázala ná vysvětlit všechny tři dotazované problémy. Velice nás překvapila nabídka bezplatné online prezentace, kde by nám zástupci pověděli více o tomto systému.
Podívejte se na naše pravidelně aktualizované srovnání CRM systémů.