Pillow Recenze
Shrnutí recenze
Pillow je online pojišťovna, která se zaměřuje na pojištění vozů, majetku a na úrazové pojištění. Pojistí vám nová i starší vozidla. Havarijní pojištění lze uzavřít na vůz do stáří 20 let. Mají jednoduchou online aplikaci, v níž si snadno vše nastavíte. V této aplikaci si můžete spočítat i ilustrační cenu povinného ručení a havarijního pojištění, aniž byste pojišťovně zanechali svůj kontakt. Na klientskou linku se dovoláte během chvilinky a poradce vám ochotně vše vysvětlí. Pojišťovna Pillow je výhodná v tom, že si u ní pojistíte skutečně jen to, co využijete. Např. autopojištění nastaví cenu podle toho, kolik ročně najedete kilometrů, čímž můžete výrazně ušetřit.
Výhody
- Platíte pouze za to, kolik najezdíte
- Možnost výběru z různých rizik
- Havarijní pojištění pro vozy do stáří 20 let
- Vše pojistíte online nebo po telefonu
- Spokojená hodnocení od řady jejich klientů
Nevýhody
- Nemají pobočky
Recenze a zkušenosti zákazníků Pillow
Pojišťovna Pillow patří mezi ty, které mají na internetu většinu hodnocení pozitivních. Klienti si pochvalují nízké ceny na pojistném u povinného ručení i havarijního pojištění, ale také jsou spokojeni s rychlou likvidací škod – např. stačilo jen nafotit škody, odeslat na pojišťovnu a bylo vyřešeno.
Většina klientů se shoduje, že je to férová pojišťovna, která netahá z lidí peníze navíc a když něco potřebují, ochotně jim na klientské lince poradí. Některým vadí jejich volání a reklamní nabídky, jiní naopak tvrdí, že je z této pojišťovny nikdo s ničím neobtěžuje.
Překvapivě je to opravdu pojišťovna, která má jen minimum negativních hodnocení a převažují u nich ta kladná.
Zákonem je stanoveno, že nejnižší limity u povinného ručení musí být 35 milionů na škody způsobené na zdraví a 35 milionů na škody na majetku. Tuto informaci najdete u pojišťoven vždy pod označením 35/35. Tento limit také Pillow nabízí jako nejnižší možnou variantu. My sice doporučujeme pojistit vůz vždy na 50/50, ale pokud s vozem jezdíte minimálně nebo po málo frekventovaných silnicích, je 35/35 dostačující. A Pillow je známé tím, že umožňuje klientům platit skutečně jen to, co využijí – neplatíte tak žádné peníze navíc.
Výše uvedené souvisí i s tím, že si při sjednání jejich autopojištění online vyberete roční nájezd. Je potřeba odhadnout co nejlépe, kolik s autem ročně najedete a také uvést, zda jezdíte jen po okolí, po celé České republice nebo i v zahraničí. Podle toho vám pak Pillow vypočítá pojistné. Po je možné platit měsíčně, čtvrtletně, pololetně i ročně.
Po zadání všech potřebných parametrů a vybrání připojištění vám Pillow nabídne rovnou tři varianty pojištění, které můžete následně ještě upravit před finální kalkulací. Tuto kalkulaci si můžete udělat i orientačně, aniž byste zadávali svůj e-mail či telefon. Je však potřeba uvést SPZ vozu (nebo přesné údaje o vozidle) a samozřejmě vaše rodné číslo. Bez toho nelze povinné ručení ani havarijní pojištění spočítat.
Minimální limit
Minimální limit pro újmy na zdraví / pro škody na majetku. Zákonem stanovený minimální limit je 35/35 milionů.
|
35/35 mil. |
Maximální limit
Maximální limit pro újmy na zdraví / pro škody na majetku. Zákonem stanovený minimální limit je 35/35 milionů, ale pojišťovny mají v nabídce tarify s vyššími pojistnými limity. Například 70/70 mil, 150/150 mil. až do 300/300 milionů.
|
150/150 mil. |
Počet variant limitů
Každá pojišťovna má v nabídce několik tarifů s různě vysokými pojistnými limity. Většina tarifů začíná na limitu 35/35 milionů. Čím více tarifů s různě vysokými limity krytí pojišťovna nabízí, tím je to lepší pro koncového zákazníka, protože si může vybrat nejideálnější tarif pro své potřeby, a nemusí platit navíc za něco, co nevyužije.
|
3 |
U pojišťovny Pillow si pojistíte osobní vozy, pick-upy, dodávky i nákladní vozy do váhy 3,5 t. Pojistit můžete i motocykl, skútr, přívěs apod. Vše si vyberete rovnou v aplikaci sjednání pojištění, popř. v kalkulátoru.
Osobní automobil
Automobil do 3,5 tun.
|
|
Motocykl
Malé i velké motocykly s různým obsahem motoru.
|
|
Nákladní automobil
Většina pojišťoven umí pojistit nákladní vozidla do 3,5 t. To jsou typicky dodávky a podobné užitkové vozy.
|
|
Ostatní
Autobusy, traktory, přívěsy, karavany, obytné vozy, pracovní stroje a další vozidla.
|
Některé pojišťovny mají v ceně povinného ručení asistenční služby zdarma, úrazové pojištění řidiče i pojištění osobních věcí. Pillow to má trochu jinak. Zatímco jinde si hned od začátku vybíráte, zda chcete sjednat povinné ručení či havarijní pojištění, tady zadáte nejprve všechny parametry, které od svého autopojištění očekáváte a na základě toho je vám vygenerována patřičná smlouva. Všechna zmíněná pojištění mají samozřejmě k dispozici a lze je vybrat při sjednávání smlouvy i při zadávání orientační ceny pojištění.
Úrazové pojištění řidiče
Pokud řidič, který způsobil nehodu, sám utrpěl úraz s trvalými následky, má nárok na odškodnění odpovídající sjednané variantě povinného ručení.
|
|
Asistenční služby
Pomoc v případě poruchy vozidla. Do asistence patří například odtah, výměna pneumatiky, tlumoční přes telefon, dovoz paliva a další.
|
|
Pojištění osobních věcí
Pojištění například na poničený mobilní telefon, oblečení a podobně.
|
K základnímu pojištění u povinného ručení, které zahrnuje především škody na vozidle, zdraví a majetku ostatních účastníků nehody – pojistné události, se dají sjednat další připojištění, které mohou chránit i váš vlastní vůz. Znamená to, že dostanete proplacenou pojistku i ve chvíli, kdy škoda vznikla na vašem voze nebo vám samotným, ať už nehodu způsobíte vy nebo někdo jiný.
Připojištění u pojišťovny Pillow se dá sjednat v různých variantách a cenách. Vybrat můžete pojištění skel, poškození vozidla při srážce se zvěří, poškození vozu živelnou pohromou, což je déšť, kroupy, oheň, sníh, nebo třeba strom či větev, které při bouři spadnou na váš vůz. Zvolit můžete i úrazové připojištění řidiče nebo pojištění právní ochrany. U Pillow se však nejedná o právní zastoupení u soudu v případě, že by se řešení nehody dostalo až tam, ale spíše o právní poradenství online nebo po telefonu.
Pojištění skel
Pojištění skel. Od ostatních vozidel může třeba odlétnout kamínek, který vám rozbije okno. S tím připojištěním skel to pro vás nebude tak nákladná oprava.
|
|
Poškození živlem
Pojištění vozidla před poškození živlem jako spadlý strom, potlučený lak od krop a tak dále.
|
|
Střet se zvěří
Toto připojištění kryje škody způsobené při střetech se srnkami, ale i jinou lesní nebo domácí zvěří.
|
|
Úraz
Úrazové pojištění se vztahuje na trvalé následky úrazu, tělesné poškození následkem úrazu i smrt následkem úrazu.
|
|
Pojištění právní ochrany
Pojištění, které kryje výlohy za právní poradenství.
|
(právní asistence) |
Co vše se dá sjednat u Pillow
My jsme se u pojišťovny Pillow zaměřili především na vyzkoušení jejich povinného ručení a havarijního pojištění, které nás velmi zaujalo i díky pozitivnímu hodnocení většiny jejich klientů. Sjednat si u nich můžete také pojištění majetku, které zahrnuje dům, byt, domácnost, ale i pojištění rekreačních objektů. Klienti si chválí i jejich úrazové pojištění s rychlým plněním bez zbytečného papírování a otálení. Pojistit se u Pillow můžete na úraz i nemoc. Pillow najdete na většině srovnávačů pojištění.
Klientskou podporu řeší pojišťovna Pillow především na klientské lince a na e-mailu. Live chat na jejich stránkách nenajdete. Pokud si s něčím nevíte rady, nebo se vám nedaří dohledat nějaké informace, je nejrychlejším řešením klientská linka. Není nutné se nikam proklikávat. Nejprve řeknete jednou větou, co chcete řešit a jste okamžitě přepojeni na zkušeného operátora, který vám vše vysvětlí a poradí.
I když nemá pojišťovna Pillow kamenné pobočky a fungují pouze jako online pojišťovna, hodnotíme jejich klientskou podporu jako výbornou.
Online chat
Podpora je na live chatu k dispozici k okamžité odpovědi.
|
|
Telefon
Podpoře se dovoláte na klientskou linku.
|
|
Email/kontaktní formulář
Podpoře můžete napsat e-mail, nebo vyplnit kontaktní formulář.
|
|
Pobočky
Pojišťovna má pobočky, kde vám poradí.
|
|
Odpověď do 24 hodin
Odpověď na naše dotazy jsme obdrželi do 24 hodin.
|
|
Kolik otázek zodpověděli
Kolik otázek nám podpora zodpověděla.
|
5/5 |
Celkové hodnovení
Jak celkově podporu klientů hodnotíme.
|
Velmi dobré |
Líbí se vám nastavení povinného ručení u pojišťovny Pillow, ale přece jen byste si raději prošli i hodnocení dalších pojišťoven? Podívejte se na naše srovnání povinných ručení a vyberte si to, které vám a vašemu vozu sedne nejlépe.
Naši návštěvníci přispěli k článku o Pillow následující diskuzí a názory - 4 zkušeností
Řešila jsem prasklinu na čelním skle u řidiče a neuznali plnění, protože byla na skle prý tečka u spolujezdce, o kterým jsem ani nevěděla. Proč tedy uzavírali pojištění na sklo? Ale pojištění za sklo si nechají platit. A za km navíc vám účtují dvakrát, jak z povin. tak havarijní. A když jim dáte výpověď přes app. a email, tak vam poslou po měsíci že výpověď nedostali.
Tahle pojišťovna je jeden velký bordel. Zkouší co vydržíte. Nikomu nedoporučuji. Hlavně jak zde byl komentář přede mnou nechtějí vracet přeplatky. Zkušenost opravdu dobrá.
Nikomu nedoporučuji,je levnější ale přesně jako zlodějské firmy s energiemi když nic nepotřebujete je to v pohodě,ukončoval jsem smlouvu na motorku z roku 2007 už se s ní nejezdilo a bylo mi líto že stojí v garáži,měla najeto 22 500 km yamaha R1 supersport, poslal jsem kopii kupní smlouvy,výpověd stav km a naučtovali nám maximální nájezd 10000 km pokutu za překročení limitu km a prostě všechno jen aby nemuseli nic vracet…pak tam ještě znovu voláte protože přeplatek je v nějaky pillow peněžence a musíte si o něj zažádat..super pojištovna už snad nikdy..M.Strýček
Miroslav Strýček: Hezký den, mrzí nás Vaše hodnocení. Nejvyšší nájezd Vám byl naúčtován, protože jste nám na počátku pojištění nedodal fotografii tachometru. Protože se však s klienty snažíme vždy najít řešení, počáteční stav tachometru jsme vzali z veřejně dostupných dat z STK. V tuto chvíli již máte na e-mailu nové vyúčtování bez doplatku. Co se týče Pillow peněženky, postupovali jsme přesně tak, jak jsme se dohodli ve smlouvě. Z Pillow peněženky si můžete peníze ihned vyplatit na svůj bankovní účet, nebo nám stačí napsat číslo účtu, a my Vám ho pošleme. Mrzí nás, pokud i tak zůstanete s pojišťovnou nespokojený. Vaše Pillow
Nedoporučujem. Nalákají Vás na nízké ceny a pak vám v průběhu smluvy nehorázně zdraží!!!
Mariana: Dobrý den, mrzí nás Vaše hodnocení. Pillow je nájezdová pojišťovna, tzn., že vždy k počátku a následně k výročí potřebujeme od Vás fotografii tachometru. Pouze tak dokážeme zpracovat správné vyúčtování přesně dle počtu ujetých kilometrů. Pokud fotografie neobdržíme, jsme nuceni vyúčtovat nejvyšší nájezd – přesně tak, jak jsme se ve smlouvě dohodli.