
Mangools recenze
Shrnutí recenze
Mangools je SEO nástroj, který působí na trhu od roku 2014 a pochází ze Slovenska. Svoje služby dělí do tří tarifů – Mangools Basic, Mangools Premium, Mangools Agency. Čím vyšší tarif, tím více možností vám Mangools poskytne. Celý SEO nástroj se rozděluje do pěti sekcí a každá má svou funkci (KWFinder, SERPChecker, SERPWatcher, LinkMiner a SiteProfile).
Výhody
- Kompletní analýza klíčových slov, která má opravdu hodně funkcí. Například dokáže předpovědět, jak těžké bude dostat se na pozice konkrétních klíčových slov, tzv. SEO Difficulty.
Nevýhody
- Užší portfolio funkcí.

Obecné
Na jednom tarifu u Mangools může spolupracovat více lidí. Počet webů, které lze sledovat není limitovaný, ale jsou zde limity na denní měření v sekci SERPWatcher.
Mangools se mimo jiné snaží své uživatele vzdělávat a proto na jejich webu naleznete SEO Akademii a blog plný článků o online marketingu a SEO tématiky. Dozvíte se tam i novinky ze světa Mangools a najdete návodné tutoriály.
Cena tarifů se odvíjí od fakturačního období a výše tarifu. Fakturační období je měsíční nebo roční – roční pak vychází levněji. Měsíční cena za nejlevnější tarif je 49 eur. Za nejdražší tarif měsíčně zaplatíte 129 eur. SEO nástroj si můžete zdarma vyzkoušet. Platbu je pak možné provést pouze online platební kartou.
Cena nejlevnějšího tarifu (placeného)
|
€ 49 / měsíc |
Cena nejdražšího tarifu
|
€ 129 / měsíc |
Trial verze
|
|
Platba kartou online
|
|
Při roční platbě 40% sleva
SEO nástroj Mangools patří mezi ty dražší na trhu. Není potřeba debatovat o tom, že má pro online marketing podobný nástroj velký přínos. Je jasné, že vám ušetří spoustu práce a pomůže získat cenná data. Za to je potřeba zaplatit. Mangools se může platit pouze po měsících. To znamená, že neplatíte celý roční tarif, ale zaplatíte pouze za daný měsíc, kdy nástroj používáte. Pokud však budete nástroj využívat aktivně (často), tak se vyplatí zaplatit na rok dopředu, protože pak získáte 40% slevu.
Když slevu převedeme na peníze, tak u nejlevnějšího tarifu Mangools Basic klesne měsíční cena ze 49 eur na 29,90 eur. To je sleva o 19 € na měsíc. Roční tarif vás tedy se slevou přijde na 358,80 € místo 588 €.
Jaké jsou rozdíl mezi tarify
Rozdíl mezi cenovými tarify je v různých omezeních. S nejlevnějším tarifem Basic můžete například sledovat (měřit) 20 klíčových slov denně, ale u vyšších tarifů Premium a Agency to je 70 nebo 150 slov denně. Stejné rozdíly jsou i v počtu dotazů, které můžete nástrojům Mangools pokládat.

Mangools je možné testovat na 10 dní zdarma s trial účtem. To je dobrý způsob, jak si tento nástroj lépe osahat.
Nástroj Mangools se dělí na 5 SEO nástrojů. Jejich rozdělení v tomto nástroji řeší uživatelskou přívětivost a dělá nástroj intuitivní. V praxi to znamená, že se vám například při používání nástroje pro analyzování klíčových slov nebude při práci plést jiný nástroj. Nicméně, Mangools umí i tak provázat funkce a data z těchto 5 nástrojů, takže když potřebujete doplňující data z jiného z 5 nástrojů, tak je máte hezky po ruce.
Analýza klíčových slov
Nástroj pro získávání dat pro klíčová slova. Například data o objemu měsíčního vyhledávání, o objemu roční hledanosti a také cenu za klik v PPC
|
|
Analýza URL
Technická SEO analýza, který dokáže zjistit například, zda je URL indexovatelná, zda má všechny důležité HTML tagy jako napdpis H1, meta značky, jaký vrací URL status kód nebo jak rychle se stránka načte
|
|
Srovnání s konkurencí
Funcke nástroje, která dokáže porovnat váš web s webem konkurencí. V závislosti na typu nástroje můžete porovnávat například počet zpětných odkazů a jejich sílu, množství obsahu, stav technického SEO a další
|
|
Jednorázová analýza
Jednorázová analýza dokáže zjistit technický stav SEO, prozkoumat viditelnost celého webu ve výsledcích vyhledávání, zjistit hledanost klíčových slov nebo navrhnout vhodná klíčová slova
|
|
Hlídání existence zpětných odkazů
Nástroj pro evidenci zpětných odkazů, který dokáže procházet webové stránky a hlídat, zda je na nich váš odkaz
|
|
Podávání reportů
Reporty podle vašeho nastavení. Z reportů se můžete například dozvědět posun na pozicích za dané období, počet nových získaných pozic ve vyhledávání a podobně
|
|
Hledání podobných webů pro odkazy
Nástroj pro vyhledávání tématicky podobných webů, na kterých by bylo dobré získat zpětný odkaz
|
|
Rychlost webu
Nástroj pro měření rychlosti webu
|
|
Indexovatelnost
Prověření stránky URL, zda je pro vyhledávače průchozí a dokáží jí zařadit do svých výsledků vyhledávání
|
|
Sociální signály
Zmíňky o webu na různých sociálních sítích jako je Facebook, Twitter, Instagram, YouTube a podobné
|
|
Našeptávač
Funcke ve vyhledávačích, která uživatelům napovídá při vyhledávání. Nápověda vzniká z nejčastěji zadaných frází, které uživatelé vyhledávají. SEO nástroj by měl umět tato data získat a navrhnout při analýze klíčových slov
|
|
Hledání zmínek o webu
Funkce pro vyhledávání zmínek o vašem webu kdekoliv na internetu
|
|
Kontrola status kódů
Kontrola statusových kódů, které vrací analyzované URL webu. Je důležité hlídat si status kódy, aby se zabránilo vracením chybových kódů jako 404, 5xx
|
|
Hledanost a cpc
Funkce pro získání objemu vyhledávání klíčových slov a ceny za proklik v PPC reklamě (CPC=Cost Per Click)
|
|
Zjištění vstupních stránek
Funkce pro zjištění, jaké vstupní stránky nabízí vyhledávače ve svých výsledcích na konkrétní dotazy (klíčová slova)
|
|
Metrika inzerce ppc
Funkce pro sledování různých metrik v PPC, které vám poslouží při analýzách
|
|
Kontrola plagiátorství
Funkce pro kontrolu obsahu, která hlídá, zda není podobný obsah zkopírovaný odjinud nebo zda není až moc podobný
|
|
Možnost více uživatelů nástroje
Možnost, která zpřístupňuje nástroj více uživatelům, kteří mohou pracovat v nástroji ve stejný čas s různými uživatelskými účty
|
|
Možnost propojení s google analytics
Napojení nástroje na Googl Analytics, ze kterého dokáže získávat další data pro analyzování
|
|
Maximální počet projektů
Maximální počet projektů (webů), které můžete vést pod jedním tarifem/účtem
|
není limitováno |
Tutoriál k seo nástroji
Obsáhlý návod, který vás provede používáním nástroje a vytěžením jeho funkcí k maximálnímu užitku
|
|
KWFinder
Je nástroj, který využijete při analýze klíčových slov. Pomůže vám získat údaje o objemu hledání a návrhy souvisejících slov. Navíc vám dokáže na měřítku ukázat SEO obtížnost pro konkrétní klíčová slova. Ukazatel obtížnosti se může hodit například při plánování priorit projektu.
SERPChecker
SERPChecker vám ukáže nejen to, jak vidí výsledky vyhledávání většina uživatelů vyhledávačů. Dokáže vám také ukázat autoritu webových stránek, které se zobrazují v SERP na hledané fráze. K tomu vám nabídne slabé a silné stránky zobrazených webů a dalších více než 45 SEO metrik, díky kterým můžete optimalizovat svůj web na základě tvrdých dat.
SERPWatcher
SEPWatcher je, jednoduše řečeno, nástroj pro měření pozic klíčových slov ve výsledcích vyhledávání. Jestliže potřebujete měřit pozice klíčových slov a frází, tak tento nástroj vám k tomu docela dobře poslouží. V nástroji je vidět například historický vývoj pozic a další užitečná data.
LinkMiner
LinkMiner je nástroj pro linkbuidery. Těm pomůže se získáváním zpětných odkazů, s vyhodnocováním různých ukazatelů a dat. Zpětné odkazy jsou pro jakýkoliv online projekt nezbytně důležité. S LinkMinerem můžete analyzovat odkazové portfolio nejen svého projektu, ale také vaší konkurence. U konkrétních URL se dozvíte něco o jejich autoritativnosti, takže můžete sledovat ukazatele jako Trust Flow, Citation Flow, Alexa rank.
SiteProfiler
SiteProfiler je nástroj pro analyzování webových stránek. V podstatě s ním můžete odhalit silné a slabé stránky jakéhokoliv webu, který potřebujete prozkoumat. Do sledovaných ukazatelů patří různé SEO metriky jako autorita domény, odkazované IP adresy, aktivní a ztracené odkazy nebo například nejhodnotnější obsah.
Do portfolia funkcí SEO nástroje Mangools patří následující:
- Analýza klíčových slov: najde všechny údaje o klíčových slovech a podá report s výsledky.
- Analýza vlastních stránek: pomocí této funkce zjistíte, co a kde chybí na vašich stránkách a jak to vylepšit.
- Srovnání s konkurencí: získáte data o konkurenčnosti dotazů.
- Hlídání existence zpětných odkazů: hlídá existenci a funkčnost zpětného odkazu.
- Hledání podobných webů pro zpětné odkazy: získáte návrh pro spolupráci. Ulehčí tak svému uživateli manuální práci.
- Podávání reportů: přehledné reporty s údaji, které SEO nástroj najde.
- Indexovatelnost: pozice stránek ve vyhledávačích.
- Našeptávač: navrhuje klíčová slova.
- Hledanost a CPC: ukáže cenu za proklik na hledaná slova a navíc zobrazí, co lidé hledají.
- Zjištění vstupních stránek: ukáže přes jaké klíčové slovo vstupují lidé na jakou stránku z webu.
- Metrika inzerce PPC: monitorují PPC reklamy na sledovaná slova.
- Sociální signály: spolupráce se sociálními sítěmi a přehled například o nejvíce sdílených příspěvcích… Zjišťuje také proč lidé sdílí jaké příspěvky.
- Kontrola status kódů: podává seznam stavových kódů stránek vašeho webu.
- Rychlost webu: zjistí, kde je zádrhel a jak ho napravit.
- Jednorázová analýza: rychle zobrazí data o daném webu (například pozice, hledanost a návrhy klíčových slov), tato funkce se hodí například agenturám, když potřebují prezentovat výsledky svým klientům.
Naopak tyto funkce v SEO nástroji chybí:
- Kontrola plagiátorství: funkce, která upozorní na to, že vám někdo ukradl obsah z webu.
Podporu lze kontaktovat následujícími způsoby: e-mail, facebookové zprávy, telefon a live chat. Podpora nefunguje v Českém jazyce. Při kontaktování podpory jsme dostali odpověď do jednoho pracovního dne.
Dostali jsme reakci?
|
|
Podpora v čj
|
|
Facebook zprávy
|
|
Live chat
|
|
E-mail
|
|
Nejčastější dotazy a návody
Mangools je komplexní SEO nástroj, který může být při počátečních krůčcích poněkud komplikovaný na pochopení. Ačkoliv patří Mangools k jedněm z nejintuitivnějších nástrojů na trhu, tak má pěkně zpracované návody a tutoriály, které uživatelům ještě víc usnadní používání tohoto nástroje.
Návody a tutoriály jsou sice v anglickém jazyce, ale to je vlastně celý nástroj, takže by to neměl být problém. V tutoriálech se dozvíte, jak jednotlivé nástroje používat, ale také to, jak z nich vytěžit největší možný užitek.


Pokud čekáte od nástroje pro SEO online něco jiného, než nabízí Mangools. Zkuste se podívat na srovnání nástrojů pro SEO optimalizaci.