SEMOR recenze
Shrnutí recenze
SEMOR je komplexní SEO nástroj, který ocení nejen marketingoví freelanceři, ale také majitelé různých webových projektů a e-shopů. Tento nástroj měří pozice stránek ve vyhledávačích, hlídá zpětné odkazy, získává důležitá data ze SERP a také například pomáhá s technickou analýzou webu. Díky své cenové politice je SEMOR vhodný jak pro týmy s napjatým rozpočtem, tak i pro větší projekty.
Výhody
- Platba za používání nakoupenými kredity
Nevýhody
- Platnost nakoupených kreditů je 6 měsíců
Obecné
SEO nástroj SEMOR není omezený počtem uživatelů. V jednom tarifu může spolupracovat více lidí najednou. U tohoto nástroje nespíš také oceníte neomezený počet projektů, které můžete spravovat pod jedním tarifem.
Nástroj pracuje přes webový prohlížeč, takže jej lze využívat na jakémkoliv počítači. Při používání nástroje není potřeba vkládat do stránek kód.
Některé funkce SEMOR jsou dostupné zdarma. Bez potřeby přihlášení do systému. Zdarma mohou uživatelé získávat návrhy klíčových slov z našeptávačů, zobrazovat informace ze Seznam Webmaster Tools na základě API nebo například vytvářet kombinace slov.
Cena nástroje SEMOR je závislá na způsobu jeho používání. Nejlevnější možnost používání nástroje je bez paušálu. To znamená, že si uživatel nakoupí určitý počet kreditů, kterými pak platí za jednotlivé úkony (reporty, měření, data mining). V tomto případě se tedy platí pouze za to, co uživatel používá. Jediný pozor se musí dát na platnost kreditů. Ta je v současné době 6 měsíců
Cena nejlevnějšího tarifu (placeného)
|
0 Kč/měsíc |
Cena nejdražšího tarifu
|
100 Kč/měsíc |
Trial verze
|
|
Platba kartou online
|
Kreditní a paušální tarif
Kreditní tarif je v zásadě neomezený. Uživatelé nejsou omezeni počtem projektů, které mohou spravovat pod svým účtem. Od počtu zakoupených kreditů se odvíjí možnosti nebo limity využívání funkcí SEO nástroje.
SEMOR má také paušální tarif. V rámci jednoho paušálu lze přidat neomezený počet projektů pod svůj účet. Tento tarif umožňuje měřit pozice ve vyhledávačích u 100 slov/frází každé 3 dny. Součástí je také přístup ke všem ostatním reportům a nástrojům. U paušálního tarifu mají uživatelé možnost 14 denního testování zdarma.
Nejžádanější funkcí u nástroje SEMOR je nejspíš měření pozic webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Pozice můžete nechat měřit automaticky, dle nastaveného intervalu, nebo je můžete nechat přeměřit ručně, až když je budete potřebovat zkontrolovat.
Z jednoho SEO nástroje lze najednou hlídat pozice klíčových slov ve vyhledávačích Google a Seznam.cz. K tomu dokáže SEMOR u jednotlivých slov zobrazit funkce (SERP Features), které se zobrazují pro web v rozšířených výsledcích vyhledávání, například SERP Intent a také objem vyhledávání.
Analýza klíčových slov
Nástroj pro získávání dat pro klíčová slova. Například data o objemu měsíčního vyhledávání, o objemu roční hledanosti a také cenu za klik v PPC
|
|
Analýza URL
Technická SEO analýza, který dokáže zjistit například, zda je URL indexovatelná, zda má všechny důležité HTML tagy jako napdpis H1, meta značky, jaký vrací URL status kód nebo jak rychle se stránka načte
|
|
Srovnání s konkurencí
Funcke nástroje, která dokáže porovnat váš web s webem konkurencí. V závislosti na typu nástroje můžete porovnávat například počet zpětných odkazů a jejich sílu, množství obsahu, stav technického SEO a další
|
|
Jednorázová analýza
Jednorázová analýza dokáže zjistit technický stav SEO, prozkoumat viditelnost celého webu ve výsledcích vyhledávání, zjistit hledanost klíčových slov nebo navrhnout vhodná klíčová slova
|
|
Hlídání existence zpětných odkazů
Nástroj pro evidenci zpětných odkazů, který dokáže procházet webové stránky a hlídat, zda je na nich váš odkaz
|
|
Podávání reportů
Reporty podle vašeho nastavení. Z reportů se můžete například dozvědět posun na pozicích za dané období, počet nových získaných pozic ve vyhledávání a podobně
|
|
Hledání podobných webů pro odkazy
Nástroj pro vyhledávání tématicky podobných webů, na kterých by bylo dobré získat zpětný odkaz
|
|
Rychlost webu
Nástroj pro měření rychlosti webu
|
|
Indexovatelnost
Prověření stránky URL, zda je pro vyhledávače průchozí a dokáží jí zařadit do svých výsledků vyhledávání
|
|
Našeptávač
Funcke ve vyhledávačích, která uživatelům napovídá při vyhledávání. Nápověda vzniká z nejčastěji zadaných frází, které uživatelé vyhledávají. SEO nástroj by měl umět tato data získat a navrhnout při analýze klíčových slov
|
|
Hledání zmínek o webu
Funkce pro vyhledávání zmínek o vašem webu kdekoliv na internetu
|
|
Kontrola status kódů
Kontrola statusových kódů, které vrací analyzované URL webu. Je důležité hlídat si status kódy, aby se zabránilo vracením chybových kódů jako 404, 5xx
|
|
Hledanost a cpc
Funkce pro získání objemu vyhledávání klíčových slov a ceny za proklik v PPC reklamě (CPC=Cost Per Click)
|
|
Zjištění vstupních stránek
Funkce pro zjištění, jaké vstupní stránky nabízí vyhledávače ve svých výsledcích na konkrétní dotazy (klíčová slova)
|
|
Metrika inzerce ppc
Funkce pro sledování různých metrik v PPC, které vám poslouží při analýzách
|
|
Možnost více uživatelů nástroje
Možnost, která zpřístupňuje nástroj více uživatelům, kteří mohou pracovat v nástroji ve stejný čas s různými uživatelskými účty
|
|
Tutoriál k seo nástroji
Obsáhlý návod, který vás provede používáním nástroje a vytěžením jeho funkcí k maximálnímu užitku
|
Měření pozic klíčových slov
Nástroj automaticky měří pozice vložených klíčových slov v závislosti na nastaveném intervalu jejich měření. Pozice lze měřit také jen podle potřeby (manuálním stiskem tlačítka).
Analýza klíčových slov
Pro analyzování klíčových slov dokáže nástroj získat řadu užitečných dat jako jsou objemy vyhledávání, CPC, ale také dokáže zjistit konkurenci na danou frázi.
- Návrhy klíčových slov: nástroj dokáže získávat klíčová slova z našeptávačů.
- Content GAP: průzkum konkurence a jejích silných stránek. Jednoduše získáte klíčová slova, na které se konkurence zobrazuje ve vyhledávačích, ale váš projekt ne.
- LINK Digger: analyzování odkazů vašeho i konkurenčního projektu. Sledování nárůstů nových odkazů včetně jejich rozlišení (na textové, obrázkové atd.).
- Informace o doméně: data ze služby SimilarWeb. Získáte: historie návštěvnosti, bounce rate, průměrný čas na stránce, počet stránek za návštěvu.
- Klíčová slova pro doménu: klíčová slova, na která se zobrazuje zadaná doména ve výsledcích vyhledávání (SERP).
- On-page SEO: funkce, která kontroluje on-page SEO daného projektu. V jednoduchém přehledu okamžitě vidíte chyby, které se vyskytují v projektu. Nástroj automaticky měří TTFB, HTTP statusy, chybné URL, meta TITLE (včetně jejich duplicit) nebo například chybějící nadpisy H1 na stránkách.
- Srovnávání s konkurencí: s nadefinovanou konkurencí lze srovnávat pozice klíčových dotazů nebo sledovat MarketShare (podíl na trhu) ve vyhledávání.
SEMOR je komplexní nástroj, takže dokáže nabídnout velké portfolio funkcí.
SEMOR je inovativní SEO nástroj. A také velice moderní. Snaží být svým uživatelům a zákazníkům co nejblíže. Profily této služby najdete na sociálních sítích Twitter, Facebook, které můžete využít ke komunikaci se službou.
Na webu a v administraci nástroje je live chat a samozřejmostí je i telefonní číslo nebo e-mailová adresa pro uživatelské dotazy.
Dostali jsme reakci?
|
|
Podpora v čj
|
|
Facebook zprávy
|
|
Live chat
|
|
E-mail
|
Podívejte se na naše pravidelně aktualizované srovnání SEO nástrojů.