Marketing Miner recenze
Shrnutí recenze
Marketing Miner je český SEO nástroj, který působí na trhu od roku 2015. Svoje služby dělí do čtyř tarifů – Minee, Miner, Digger a Machine (čím vyšší tarif, tím více možností). Marketing Miner je vhodný pro agenturu, jednotlivce i majitele projektu/e-shopu. Marketing Miner je nástroj, který dokáže na základě vstupu získat data důležitá pro rozhodování v marketingovém ohledu (vstupy jsou následující: fráze, doména, URL, název produktu).
Výhody
- Monitoring brandu. Funkce, která zjistí, kde se o vašem webu kdo zmiňuje.
Nevýhody
- Na jednom tarifu nemůže být více lidí.
Obecné
Marketing Miner má více než 40 minerů – každý z nich má svou funkci (př. kontrolovat status kódy). Pro ty, kteří si nevědí rady s tímto SEO nástrojem, je zde akademie od Marketing Mineru, kde se nachází blog, webináře, návody a postupy.
Marketing Miner sice nenabízí možnost spolupráce více lidí v jednom tarifu, ale můžete spolupracovat s Google Analytics – konkrétně propojením účtů. Maximální počet projektů, které můžete měřit je 20.
Cena Marketing Mineru závisí na tarifu, který si vyberete. Za nejlevnější placený tarif zaplatíte 649 měsíčně. Naopak nejdražší tarif stojí 2 299 měsíčně. SEO nástroj můžete využívat zdarma v podobě neplaceného tarifu Minee, ale placené tarify zkoušet bezplatně nelze.
Cena nejlevnějšího tarifu (placeného)
|
649 Kč / měsíc |
Cena nejdražšího tarifu
|
2299 Kč / měsíc |
Trial verze
|
|
Platba kartou online
|
Marketing Miner používání zdarma
Marketing Miner umožňuje malým projektům nebo například SEO začátečníkům používat tento nástroj zdarma. Je však třeba upozornit, že jde o velice osekanou verzi tohoto SEO nástroje.
Ve verzi zdarma můžete vést 1 projekt, u kterého lze sledovat 10 dotazů týdně nebo 3 denně. Pokud jde například o získávání dat z vyhledávačů, jako je objem hledanosti klíčových slov nebo dat z našeptávačů, tak v bezplatném tarifu je možné na jeden úkon použít maximálně 5 řádků vstupu. To je například pouze 5 slov. To je pro smysluplnou analýzu klíčových slov dost málo, ale u verze zdarma se to dá pochopit.
I ve verzi zdarma je možné používat nástroje jako Keyword profiler, který slouží na profilace klíčového slova (hledaností, návrhy dotazů a podobně), Domain profiler slouží na profilaci domény (návštěvnost, organické dotazy atd.)
Rozdíly mezi placenými tarify
Placené tarify jsou cenově odstupňované, takže by si z nich měl dokázat vybrat každý uživatel. Výběr cenového tarifu záleží na tom, co chcete s tímto SEO nástrojem dělat a jak ho chcete používat.
Pokud budeme mluvit například o analýze klíčových slov, tak zde můžete u nejlevnějšího tarifu Miner zadar 1000 řádků na vstupu (1000 slov), u oblíbeného tarifu Digger můžete zadat 20 000 řádků na vstupu a nejvyššího tarifu lze zkoumat až 40 000 slov na jeden dotaz.
Nejlevnější tarif Miner umožňuje sledovat jeden projekt, u kterého je možné nechat sledovat 1000 dotazů týdne nebo 200 denně. S oblíbeným tarifem Digger můžete vést v Marketing Miner 10 projektů, u kterých lze sledovat (u každého) 1000 dotazů týdně nebo 200 denně. Nejvyšší tarif vám umožní mít v administraci 20 projektů.
Tyto rozdíly se tedy nesou napříč všemi cenovými tarify, aby si na své přišli majitelé jednoho projektu, tak i majitelé více projektů nebo například specialisté pracující pro více klientů. Pokud spravujete více projektů, tak je možné si po svém nastavit tarif Custom.
Marketing Miner můžete testovat, jak dlouho potřebujete.
Marketing Miner je komplexní nástroj pro vytěžování dat pro potřeby online marketingu. Ačkoliv ho často využívají SEO konzultanti, tak nejde pouze o SEO nástroj, ale spíše o nástroj na vytěžování dat z vyhledávačů. Tato data jdou nakonec využít pro různé potřeby a marketingové obory.
V současné době tvoří Marketing Miner přes 50 různých nástrojů a funkcí. Tento počet jednoznačně potvrzuje tvrzení, že jde o komplexní nástroj.
Analýza klíčových slov
Nástroj pro získávání dat pro klíčová slova. Například data o objemu měsíčního vyhledávání, o objemu roční hledanosti a také cenu za klik v PPC
|
|
Analýza URL
Technická SEO analýza, který dokáže zjistit například, zda je URL indexovatelná, zda má všechny důležité HTML tagy jako napdpis H1, meta značky, jaký vrací URL status kód nebo jak rychle se stránka načte
|
|
Srovnání s konkurencí
Funcke nástroje, která dokáže porovnat váš web s webem konkurencí. V závislosti na typu nástroje můžete porovnávat například počet zpětných odkazů a jejich sílu, množství obsahu, stav technického SEO a další
|
|
Jednorázová analýza
Jednorázová analýza dokáže zjistit technický stav SEO, prozkoumat viditelnost celého webu ve výsledcích vyhledávání, zjistit hledanost klíčových slov nebo navrhnout vhodná klíčová slova
|
|
Hlídání existence zpětných odkazů
Nástroj pro evidenci zpětných odkazů, který dokáže procházet webové stránky a hlídat, zda je na nich váš odkaz
|
|
Podávání reportů
Reporty podle vašeho nastavení. Z reportů se můžete například dozvědět posun na pozicích za dané období, počet nových získaných pozic ve vyhledávání a podobně
|
|
Hledání podobných webů pro odkazy
Nástroj pro vyhledávání tématicky podobných webů, na kterých by bylo dobré získat zpětný odkaz
|
|
Rychlost webu
Nástroj pro měření rychlosti webu
|
|
Indexovatelnost
Prověření stránky URL, zda je pro vyhledávače průchozí a dokáží jí zařadit do svých výsledků vyhledávání
|
|
Našeptávač
Funcke ve vyhledávačích, která uživatelům napovídá při vyhledávání. Nápověda vzniká z nejčastěji zadaných frází, které uživatelé vyhledávají. SEO nástroj by měl umět tato data získat a navrhnout při analýze klíčových slov
|
|
Hledání zmínek o webu
Funkce pro vyhledávání zmínek o vašem webu kdekoliv na internetu
|
|
Kontrola status kódů
Kontrola statusových kódů, které vrací analyzované URL webu. Je důležité hlídat si status kódy, aby se zabránilo vracením chybových kódů jako 404, 5xx
|
|
Hledanost a cpc
Funkce pro získání objemu vyhledávání klíčových slov a ceny za proklik v PPC reklamě (CPC=Cost Per Click)
|
|
Zjištění vstupních stránek
Funkce pro zjištění, jaké vstupní stránky nabízí vyhledávače ve svých výsledcích na konkrétní dotazy (klíčová slova)
|
|
Metrika inzerce ppc
Funkce pro sledování různých metrik v PPC, které vám poslouží při analýzách
|
|
Možnost více uživatelů nástroje
Možnost, která zpřístupňuje nástroj více uživatelům, kteří mohou pracovat v nástroji ve stejný čas s různými uživatelskými účty
|
|
Tutoriál k seo nástroji
Obsáhlý návod, který vás provede používáním nástroje a vytěžením jeho funkcí k maximálnímu užitku
|
Do širokého portfolia funkcí Marketing Mineru patří následující:
- Analýza klíčových slov: analýzu provádí každý den a pak jednou za 14 dní, množství měřených slov se liší podle tarifu.
- Analýza vlastních stránek: pomocí této funkce zjistíte, co a kde chybí na vašich stránkách a jak to vylepšit.
- Srovnání s konkurencí: získáte data o konkurenčnosti dotazů.
- Jednorázová analýza: rychle zobrazí data o daném webu (například pozice, hledanost a návrhy klíčových slov), tato funkce se hodí například agenturám, když potřebují prezentovat výsledky svým klientům.
- Hlídání existence zpětných odkazů: hlídá existenci a funkčnost zpětného odkazu.
- Hledání podobných webů pro zpětné odkazy: získáte návrh pro spolupráci. Marketing Miner navíc najde i kontaktní stránku webu a maximálně vám tak ulehčí manuální práci.
- Podávání reportů: přehledné reporty, u kterých si můžete zvolit jejich obsah.
- Rychlost webu: zjistí, kde je zádrhel a jak ho napravit.
- Indexovatelnost: pozice stránek ve vyhledávačích.
- Našeptávač: navrhuje klíčová slova.
- Kontrola status kódů: podává seznam stavových kódů stránek vašeho webu.
- Hledanost a CPC: ukáže cenu za proklik na hledaná slova a navíc zobrazí, co lidé hledají.
- Zjištění vstupních stránek: ukáže přes jaké klíčové slovo vstupují lidé na jakou stránku z webu.
- Metrika inzerce PPC: monitorují PPC reklamy na sledovaná slova.
- Sociální signály: spolupráce se sociálními sítěmi a přehled například o nejvíce sdílených příspěvcích… Zjišťuje také proč lidé sdílí jaké příspěvky.
- Hledání zmínek o webu: funkce ukazuje, kde se o vašem webu píše. Tento brand monitoring je jedna z nejlepších funkcí Marketing Mineru.
- Kontrola plagiátorství: funkce, která upozorní na to, že vám někdo ukradl obsah z webu.
Jednorázové analýzy
Marketing Miner má různé minery, které vám pomohou se získáváním potřebných dat. Můžete analyzovat klíčová slova, získávat různá data pro domény, nechat si vyjet návrhy klíčových slov z různých vyhledávačů a našeptávačů, nechat zkontrolovat indexaci stránek nebo třeba analyzovat produkty ve srovnávačích cen.
To vše lze dělat jednorázově, takže pro to není třeba zakládat samostatný projekt. Při těchto analýzách vás limituje pouze váš cenový tarif, který jste si vybrali. Zejména vás omezuje počet vstupních dotazů, které můžete do konkrétního mineru vložit.
Projekty
Projekt je vlastně konkrétní web, který chcete sledovat a získávat pro něj data. Může to být firemní web, blog, magazín, e-shop. Smyslem projektu je zejména sledování vývoje projektu. Zde se sledují pozice klíčových slov, zmínky o značce, zpětné odkazy a tak podobně.
Podpora funguje kompletně v Českém jazyce a kontaktovat ji lze přes e-mail, facebookové zprávy a live chat. Při kontaktování podpory přes e-mail jsme dostali odpověď do jednoho dne.
Dostali jsme reakci?
|
|
Podpora v čj
|
|
Facebook zprávy
|
|
Live chat
|
|
E-mail
|
Akademie Marketing Miner
Akademie Marketing Miner je místo, kde se lze vzdělávat. V této akademii je mnoho článků, návodů a postupů, které vám pomohou nejen s prvními krůčky v tomto nástroji, ale naučí vás také mnoho užitečného z oboru online marketingu. Je to vlastně taková databáze postupů a návodů, kde se naučíte mnoho základních témat, ale také analyzování klíčových slov, analýze obsahu a mnoho dalšího.
Pokud hledáte něco jiného, než nabízí MarketingMiner, zkuste se podívat na naše srovnání nástrojů pro SEO optimalizaci.
Naši návštěvníci přispěli k článku o Marketing Miner následující diskuzí a názory - 6 zkušeností
Nástroj používám několik měsíců a jsem více méně spokojen. Občas narazím na díry v databázi klíčových slov, kdy chybí data. A také mi zcela chybí nějaký nástroj na dolování zpětných odkazů. A v neposlední řadě bych uvítal větší variabilitu nastavení plánů v kreditech, protože mezi free a miner je ohromný skok, který nevyužiji. Naopak pěkně zpracovanou vnímám sekci s projekty. A také extraktory.
Marketing Miner dokáže ušetřit spoustu času i peněz tím, že zastoupí četné množství jiných nástrojů, a navíc za slušnou cenu. Usnadňuje práci našim SEO specialistům, pomáhá s analýzou klíčových slov. U nás ho využijí i copywriteři pro hledání vhodných témat na články.
Tento nástroj nám šetří spoustu hodin denně, při kterých jsme dřív sáhodlouze analyzovali klíčová slova, nebo dohledávali informace o doménách při získávání zpětných odkazů. Navíc se stále vyvíjí a přibývají nové funkce, což je skvělé.
Oceňuji hlavně vymakané tutoriály, které nám na začátku pomáhaly pochopit, jak s MM pracovat a jak všechna potřebná data získat rychle a jednoduše. Využíváme tento nástroj hlavně pro efektivní analýzu klíčových slov a link prospecting.
Díky Marketing Miner jsem přestal platit spoustu dalších nástrojů, protože tento web je všechny dokázal nahradit. Vše potřebné mám na jednou místě, což je rychlé a pohodlné.
Marketing Miner agreguje spoustu nástrojů, díky nimž jsou naši specialisté rychlejší a efektivnější. Také má skvěle zpracovanou akademii, jak s daty pracovat. Najednou jsme díky tomu získali audit webu, podklady pro analýzu klíčových slov i informace o konkurenci. Za nás skvělé!