Smartsupp Recenze
Shrnutí recenze
Smartsupp je českými eshopy jedním z nejpoužívanějších live chatů na trhu. Patří však oprávěně na špičku? Jde rozhodně o solidně zpracovaný live chat, který má svá pozitiva (i negativa). Je to český software, proto češtinu najdete, jak v samotné platformě, tak i u podpory. Pokud hledáte live chat zdarma, pak vás potěší štědrá bezplatná verze (má však svá omezení). Napříč tarify najdete pak funkce jako předpřipravené či automatické odpovědi, offline zprávy, sledování konverzí oslovených návštěvníků, hodnocení operátora a ze všeho nejunikátnější: video nahrávky činnosti uživatelů. Tyto nahrávky slouží k lepšímu pochopení toho, jak uživatelé používají váš web.
Výhody
- Časově neomezená verze zdarma
- Video nahrávky činnosti uživatelů pro lepší analytiku
- Neomezený počet webů a konverzací
Nevýhody
- Ne příliš moderně vypadající chat okno (prosinec 2018)
- Slabší organizace kontaktů
Chat okno si můžete do jisté míry customizovat – přidat své barvy, logo, vybrat si z různých designů chat bublin a pro opravdové fajnšmekry je zde i možnost upravit okno pomocí css. Na druhou stranu podle vkusu několika recenzentů (i nás) má jejich chat okno oproti konkurenci mírně zastaralý design. Co se však Smartsuppu musí nechat je velký výběr z možných integrací (např. Shopify, Eshop rychle, Presta Shop, Shoptet, Wix,…), jenž vám umožňují bezproblémovou instalaci do většiny eshopových platforem. Nenajdete zde funkci Co-Browsing, jež by operátorovi umožňovala sdílet obrazovku s respondentem v reálném čase (jako např. u Olark). Pokud máte rádi přehled i když nejste u PC, pak oceníte jejich aplikaci na iOS i Android. Mobilní zobrazení chat okna je také bezproblémové. Organizace kontaktů v administaci je obstojná, ale v porovnání s některými konkurenty je průměrná (můžete měnit jméno, email, ale není možné vytvářet kategorie).
Pokud máte český eshop a hledáte spolehlivý live chat, který nabízí i něco navíc v podobě video nahrávek uživatelů, pak Smartsupp může být moudrou volbou.
Štědrá verze zdarma, ale za peníze dostanete více možností.
Ať už hledáte jakékoli funkce, první věcí, jenž člověka při výběru live chatu zajímá, je cena. Zpravidla se setkáte s tarifem, u kterého platíte měsíčně. Někdy také live chat nabízí verzi zdarma (časově omezenou nebo neomezenou). Jak je na tom ale Smartsupp?
Měsíční tarif 1 (za 1 operátora)
|
99Kč |
Měsíční tarif 2 (za 1 operátora)
|
199Kč |
Měsíční tarif 3 (za 1 operátora)
|
499Kč |
Časově neomezená verze zdarma
|
|
Free Trial
|
|
Možnost jednorázové platby
|
Kromě live chatu i videonahrávky činnosti návštěvníků.
Každý majitel eshopu či webu má pro svůj projekt jiné priority. Někdo ocení snadnou možnost přesouvat konverzace mezi operátory. Jiný naopak třeba lpí na řádném upozorňování, když návštěvník napíše a operátor (vy) není online např. skrze push notifikace nebo email. Pokud máte náročnější požadavky na customizaci chat okna, aby rezonovalo s vaším brandem, pak má například smysl se dívat po možnosti CSS úprav. Vybrali jsme proto ty nejdůležitější parametry služby Smartsupp a nacpali je do jedné přehledné tabulky:
Počet konverzací
|
neomezeně |
Počet operátorů
|
neomezeně |
Profily zákazníků (historie, lokace,...)
|
|
Hodnocení spokojenosti s odpovědí
|
|
Připravené odpovědi
|
|
Automatické pozdravení
|
|
Sledování konverzí oslovených návštěvníků
|
|
Transfer konverzace mezi operátory
|
|
CSS customizace
|
|
Soukromé poznámky
|
|
Co-Browsing (spolupráce v reálném čase)
|
|
Počet webů
|
neomezeně |
Offline zprávy
|
|
Video nahrávky činnosti uživatele
|
|
Notifikace pro operátora (email, push,...)
|
|
Zaslání kopie konverzace na e-mail
|
|
API
|
Česká podpora bez telefonu.
Mobilní návštěvnost již dávno není jen doplňkem k té desktopové… proto je v mnoha případech zásadní, zda-li se chat okno zobrazuje správně i na mobilních zařízeních. Pro mnohé je také důležitým faktorem, jestli je software v češtině či jestli podpora komunikuje česky. Jak si v kompatibilitě a podpoře vede Smartsupp?
Přizpůsobeno na mobilní zobrazení
|
|
Je frontend softwaru v češtině?
|
|
Je software v angličtině?
|
|
Podpora v češtině
|
|
Live chat
|
|
Email
|
|
Telefon
|
|
FAQ
|
Chybí vám u Smartsuppu nějaké funkce? Zkuste se podívat na srovnání nástrojů na web chat.
Naši návštěvníci přispěli k článku o Smartsupp následující diskuzí a názory - 7 zkušeností
Před dvěma lety jsem se rozhodoval mezi chat bote os smartsupp a šefbotem. Smartsupp mi vycházel levněji a líbilo se mi, že si mohu vše sám průběžně nastavovat.
Bohužel teď po dvou letech smartsupp změnil cenovou politiku chatbota a to co bylo jako neomezené (1 chatbot) tak mám nyní v prvním týdnu vyčerpané. Oni totiž omezili za běžnou cenu 750Kč/měs pouhých 100 automatických odpovědí na chatbota, pak si musíte dokoupit. S mojí návštěvností to ale znamená rázem dvojnásobný náklad!.
Když jsem to řešil s obchodním zástupcem, tak mi hrdě nabídl 20% slevu.
Jsou to zloději a až bude chvíle času, přecházím jinam.
NEDOPORUČUJI!
Měl jsem trochu problém s nasazením chatu na můj web, ale dostalo se mi rychlé pomoci, za kterou moc děkuji.
Smartsupp používáme na našem webu se svítidly. My jsme s jeho fungováním spokojeni a řekl bych, že naši zákazníci také.
Smartsupp je skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky. Pokud moji klienti něco potřebují, nebo nemohou dohledat, optají se pomocí chatu a neodcházejí, tak jako tomu bylo dříve.
Prostě se mi to líbí. Jednoduché, chytré a uživatelsky přívětivé.
Díky chatu se nám zvýšil prodej na e-shopu o 15 %. Jsme spokojení a určitě doporučujeme vyzkoušet.
Jsem spokojen se Smartsupp na maximum!