ZenDesk Chat recenze (dříve Zopim)

ZenDesk Chat


Výhody
+ Možnost snadného napojení na software pro zákaznickou podporu Zendesk
+ Propracovaná customizace a automatizace
+ Je zde funkce Co-Browsing (sdílení obrazovky)


Nevýhody
– Verze zdarma je velmi omezená a v praxi téměř nepoužitelná

 

zendesk-chat-logo

Navštívit stránku →

Shrnutí:

ZenDesk Chat je tehdejší Zopim, který se stal součástí známé platformy pro správu zákaznické podpory: ZenDesk. Jde o velice pokročilý live chat, který vyčnívá velkou mírou customizace a pokročilou automatizací. Můžete například nastavit, po jaké době vaší nečinnosti začnete být offline. Samozřejmostí jsou pak automatické zprávy na základě různých spouštěčů jako např. doba na stránce, počet navštívených stránek, navštívení konkrétní stránky apod. ZenDesk Chat umožňuje také proaktivně zahájit konverzaci s jakýmkoli návštěvníkem webu. V administraci vidíte řadu užitečných info o respondentech jako lokaci, navštívené stránky či délka jejich návštěvy. Pro lepší přehlednost můžete také vyhledávat v kompletní historii vašich konverzací.

Jako jeden z mála live chatů nabízí funkci Co-Browsing, díky které můžete sdílet obrazovku s návštěvníkem webu v reálném čase. To se hodí zejména, když potřebujete pomoci zákazníkovi s nějakým konkrétním nastavením. Pokud jste člověk neustále na cestách bez přístupu k desktopu, nejspíše oceníte mobilní aplikaci na iOS či Android. Máte na výběr ze tří tarifů, proto nemusíte platit za funkce, které byste jinak nevyužili.

Jde o kompletní live chat řešení se vším, co byste od takové platformy čekali. Byť mají verzi zdarma, pro seriózní využívání se neobejdete bez placeného tarifu začínajícího od 14$ / měsíčně.

Robustní live chat se vším, co by člověk od live chatu čekal

Finance – 7,9/10

3 tarify; cena začíná na 14$ měsíčně

Ať už hledáte jakékoli funkce, první věcí, jenž člověka při výběru live chatu zajímá, je cena. Zpravidla se setkáte s tarifem, u kterého platíte měsíčně. Někdy také live chat nabízí verzi zdarma (časově omezenou nebo neomezenou). Jak je na tom ale ZenDesk Chat?

Měsíční tarif 1 (za 1 operátora)14$ (cca 330Kč)
Měsíční tarif 2 (za 1 operátora)29$ (cca 680Kč)
Měsíční tarif 3 (za 1 operátora)59$ (cca 1370Kč)
Časově neomezená verze zdarma
Free Trial
Možnost jednorázové platby

Důležité parametry – 8,9/10

Automatické zprávy a možnost funkce Co-Browsing

Každý majitel eshopu či webu má pro svůj projekt jiné priority. Někdo ocení snadnou možnost přesouvat konverzace mezi operátory. Jiný naopak třeba lpí na řádném upozorňování, když návštěvník napíše a operátor (vy) není online např. skrze push notifikace nebo email. Pokud máte náročnější požadavky na customizaci chat okna, aby rezonovalo s vaším brandem, pak má například smysl se dívat po možnosti CSS úprav. Vybrali jsme proto ty nejdůležitější parametry služby ZenDesk Chat a nacpali je do jedné přehledné tabulky:

Počet konverzacíneomezeně
Počet operátorůneomezeně
Profily zákazníků (historie, lokace,...)
Hodnocení spokojenosti s odpovědí
Připravené odpovědi
Automatické pozdravení
Sledování konverzí oslovených návštěvníků
Transfer konverzace mezi operátory
CSS customizace
Soukromé poznámky
Co-Browsing (spolupráce v reálném čase)
Počet webůneomezeně
Offline zprávy
Video nahrávky činnosti uživatele
Notifikace pro operátora (email, push,...)
Zaslání kopie konverzace na e-mail
API

Kompatibilita a podpora – 8,3/10

Podpora funguje bez problému, není však v češtině

Mobilní návštěvnost již dávno není jen doplňkem k té desktopové… proto je v mnoha případech zásadní, zda-li se chat okno zobrazuje správně i na mobilních zařízeních. Pro mnohé je také důležitým faktorem, jestli je software v češtině či jestli podpora komunikuje česky. Jak si v kompatibilitě a podpoře vede ZenDesk Chat?

Přizpůsobeno na mobilní zobrazení
Je frontend softwaru v češtině?
Je software v angličtině?
Podpora v češtině
Live chat
Email
Telefon
FAQ

Nevyhovuje vám ZenDesk? zkuste se podívat na naše srovnání softwarů na live chat.

Více informací →

Naše hodnocení
  • 7.9/10
    Finance - 7.9/10
  • 8.9/10
    Důležité parametry - 8.9/10
  • 8.3/10
    Kompatibilita a podpora - 8.3/10
8.4/10
Sending
Jak hodnotí naši čtenáři
5 (1 Hlas)

Více informací →

Redakce 5nej.cz

Redakce 5nej.cz se skládá ze zkušených copywriterů a online marketingových specialistů, kteří věnují maximum svého úsilí a času na vytvoření kvalitního obsahu. Naše srovnání a recenze jsou vytvářeny nezaujatě a tak aby šetřily váš čas. Pokud se chcete dozvědět více o našem týmu, přečtěte si sekci "Kdo jsme" v patičce našeho portálu. Pokud se vám naše srovnání a recenze líbí, nebojte se nám dát hodnocení nebo rovnou napsat e-mail. Každé zpětné vazby si vážíme!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

5 × 3 =