ZenDesk Chat recenze (dříve Zopim)
Shrnutí recenze
ZenDesk Chat je tehdejší Zopim, který se stal součástí známé platformy pro správu zákaznické podpory: ZenDesk. Jde o velice pokročilý live chat, který vyčnívá velkou mírou customizace a pokročilou automatizací. Můžete například nastavit, po jaké době vaší nečinnosti začnete být offline. Samozřejmostí jsou pak automatické zprávy na základě různých spouštěčů jako např. doba na stránce, počet navštívených stránek, navštívení konkrétní stránky apod.
Výhody
- Možnost snadného napojení na software pro zákaznickou podporu Zendesk
- Propracovaná customizace a automatizace
- Je zde funkce Co-Browsing (sdílení obrazovky)
Nevýhody
- Verze zdarma je velmi omezená a v praxi téměř nepoužitelná
ZenDesk Chat umožňuje také proaktivně zahájit konverzaci s jakýmkoli návštěvníkem webu. V administraci vidíte řadu užitečných info o respondentech jako lokaci, navštívené stránky či délka jejich návštěvy. Pro lepší přehlednost můžete také vyhledávat v kompletní historii vašich konverzací.
Jako jeden z mála live chatů nabízí funkci Co-Browsing, díky které můžete sdílet obrazovku s návštěvníkem webu v reálném čase. To se hodí zejména, když potřebujete pomoci zákazníkovi s nějakým konkrétním nastavením. Pokud jste člověk neustále na cestách bez přístupu k desktopu, nejspíše oceníte mobilní aplikaci na iOS či Android. Máte na výběr ze tří tarifů, proto nemusíte platit za funkce, které byste jinak nevyužili.
Jde o kompletní live chat řešení se vším, co byste od takové platformy čekali. Byť mají verzi zdarma, pro seriózní využívání se neobejdete bez placeného tarifu začínajícího od 14$ / měsíčně.
Ať už hledáte jakékoli funkce, první věcí, jenž člověka při výběru live chatu zajímá, je cena. Zpravidla se setkáte s tarifem, u kterého platíte měsíčně. Někdy také live chat nabízí verzi zdarma (časově omezenou nebo neomezenou). Jak je na tom ale ZenDesk Chat?
Měsíční tarif 1 (za 1 operátora)
|
14$ (cca 330Kč) |
Měsíční tarif 2 (za 1 operátora)
|
29$ (cca 680Kč) |
Měsíční tarif 3 (za 1 operátora)
|
59$ (cca 1370Kč) |
Časově neomezená verze zdarma
|
|
Free Trial
|
|
Možnost jednorázové platby
|
Automatické zprávy a možnost funkce Co-Browsing.
Každý majitel eshopu či webu má pro svůj projekt jiné priority. Někdo ocení snadnou možnost přesouvat konverzace mezi operátory. Jiný naopak třeba lpí na řádném upozorňování, když návštěvník napíše a operátor (vy) není online např. skrze push notifikace nebo email. Pokud máte náročnější požadavky na customizaci chat okna, aby rezonovalo s vaším brandem, pak má například smysl se dívat po možnosti CSS úprav. Vybrali jsme proto ty nejdůležitější parametry služby ZenDesk Chat a nacpali je do jedné přehledné tabulky:
Počet konverzací
|
neomezeně |
Počet operátorů
|
neomezeně |
Profily zákazníků (historie, lokace,...)
|
|
Hodnocení spokojenosti s odpovědí
|
|
Připravené odpovědi
|
|
Automatické pozdravení
|
|
Sledování konverzí oslovených návštěvníků
|
|
Transfer konverzace mezi operátory
|
|
CSS customizace
|
|
Soukromé poznámky
|
|
Co-Browsing (spolupráce v reálném čase)
|
|
Počet webů
|
neomezeně |
Offline zprávy
|
|
Video nahrávky činnosti uživatele
|
|
Notifikace pro operátora (email, push,...)
|
|
Zaslání kopie konverzace na e-mail
|
|
API
|
Podpora funguje bez problému, není však v češtině.
Mobilní návštěvnost již dávno není jen doplňkem k té desktopové… proto je v mnoha případech zásadní, zda-li se chat okno zobrazuje správně i na mobilních zařízeních. Pro mnohé je také důležitým faktorem, jestli je software v češtině či jestli podpora komunikuje česky. Jak si v kompatibilitě a podpoře vede ZenDesk Chat?
Přizpůsobeno na mobilní zobrazení
|
|
Je frontend softwaru v češtině?
|
|
Je software v angličtině?
|
|
Podpora v češtině
|
|
Live chat
|
|
Email
|
|
Telefon
|
|
FAQ
|
Chybí vám u Zendesk Chat nějaké funkce? Zkuste se podívat na srovnání nástrojů na web chat.