Livechat Inc Recenze
Shrnutí recenze
Live chat inc je pokročilý live chat software, který se právem řadí mezi ty nejlepší na trhu. Ačkoli zde najdete pouze časově omezenou verzi zdarma, placená verze, jenž začíná na 16$ měsíčně, nabízí slušný poměr ceny k výkonu. Především jde kromě o live chat, také o kompletní správu zákaznické podpory pomocí ticketovacího systému, který spojuje zprávy z emailu i chatu. Unikátní funkcí je například i možnost vidět v reálném čase to, co píše návštěvník do chat okna ještě před tím než to odešle. To vám umožní rychleji reagovat a odpověď si dostatečně připravit.
Výhody
- Možnost v reálném čase sledovat to, co uživatel píše do chat okna
- Umožňují Co-Browsing (sdílení obrazovky)
- Napojení na ticketovací systém (systém zákaznické podpory)
Nevýhody
- Je zde pouze časově omezená verze zdarma
Pomocí externí integrace jste schopni zde aktivovat i funkci Co-Browsing, pokud je pro vás důležitá (jde o sdílení obrazovky s uživatelem). Nechybí ani aplikace na Windows, MacOS, iOS či Android. V porovnání s konkurencí je design chat okna poměrně svěžího a moderního nádechu. Customizace je nadprůměrná, i proto že máte na výběr až z 6 různých designů chat oken (úprava barev či přidání vlastního CSS je samozřejmostí). Snadno můžete přepnout do offline módu, prohlížet profily návštěvníků, sledovat konverze z oslovených uživatelů či nechat je hodnotit vaše operátory. Není však možné dělat si soukromé poznámky u jednotlivých kontaktů.
Pokud chcete stabilní live chat řešení s dlouholetou tradicí, svěžím designem a propracovaným systémem zákaznické podpory a zároveň pro vás není priorita, aby bylo vše zadarmo, pak Livechat inc stojí za to vyzkoušet.
Ať už hledáte jakékoli funkce, první věcí, jenž člověka při výběru live chatu zajímá, je cena. Zpravidla se setkáte s tarifem, u kterého platíte měsíčně. Někdy také live chat nabízí verzi zdarma (časově omezenou nebo neomezenou). Jak je na tom ale Livechat inc?
Měsíční tarif 1 (za 1 operátora)
|
16$ (cca 370Kč) |
Měsíční tarif 2 (za 1 operátora)
|
33$ (cca 770Kč) |
Měsíční tarif 3 (za 1 operátora)
|
50$ (cca 1570Kč) |
Časově neomezená verze zdarma
|
|
Free Trial
|
|
Možnost jednorázové platby
|
Vidíte i to, co uživatel zrovna píše do chat okna.
Každý majitel eshopu či webu má pro svůj projekt jiné priority. Někdo ocení snadnou možnost přesouvat konverzace mezi operátory. Jiný naopak třeba lpí na řádném upozorňování, když návštěvník napíše a operátor (vy) není online např. skrze push notifikace nebo email. Pokud máte náročnější požadavky na customizaci chat okna, aby rezonovalo s vaším brandem, pak má například smysl se dívat po možnosti CSS úprav. Vybrali jsme proto ty nejdůležitější parametry služby Livechat inc a nacpali je do jedné přehledné tabulky:
Počet konverzací
|
neomezeně |
Počet operátorů
|
neomezeně |
Profily zákazníků (historie, lokace,...)
|
|
Hodnocení spokojenosti s odpovědí
|
|
Připravené odpovědi
|
|
Automatické pozdravení
|
|
Sledování konverzí oslovených návštěvníků
|
|
Transfer konverzace mezi operátory
|
|
CSS customizace
|
|
Soukromé poznámky
|
|
Co-Browsing (spolupráce v reálném čase)
|
(nutná integrace) |
Počet webů
|
neomezeně |
Offline zprávy
|
|
Video nahrávky činnosti uživatele
|
|
Notifikace pro operátora (email, push,...)
|
|
Zaslání kopie konverzace na e-mail
|
|
API
|
Aplikace jak mobilní, tak desktopová; podpora (anglicky) funguje skvěle.
Mobilní návštěvnost již dávno není jen doplňkem k té desktopové… proto je v mnoha případech zásadní, zda-li se chat okno zobrazuje správně i na mobilních zařízeních. Pro mnohé je také důležitým faktorem, jestli je software v češtině či jestli podpora komunikuje česky. Jak si v kompatibilitě a podpoře vede Livechat inc?
Přizpůsobeno na mobilní zobrazení
|
|
Je frontend softwaru v češtině?
|
|
Je software v angličtině?
|
|
Podpora v češtině
|
|
Live chat
|
|
Email
|
|
Telefon
|
|
FAQ
|
Chybí vám u LiveChat Inc nějaké funkce? Zkuste se podívat na srovnání nástrojů na web chat.