Olark recenze

Olark


Výhody
+ Jednotná cena 17$ / měsíčně, žádný složitý ceník rozdělený do tarifů
+ Pokročilá automatizace a nastavování podmínek
+ Možnost přidat funkci Co-Browsing (sdílení obrazovky s návštěvníkem)


Nevýhody
– Verze zdarma je velmi omezená (jen 20 chatů měsíčně)
– Podpora není v češtině

 

olark-logo

Navštívit stránku →

Shrnutí:

Olark je rozhodně jedním z nejznámějších hráčů na celosvětovém live chatovém trhu. Jejich cenová politika je jasná: platíte 17$ měsíčně a pokud chcete nějakou funkci nad rámec, připlatíte si za ni zvlášť pomocí rozšířeních zvaných PowerUps. Jedním z takových rozšíření je právě poměrně unikátní funkce Co-Browsing, kde v reálném čase můžete sdílet obrazovku s respondentem, což se hodí když potřebujete pomoci zákazníkovi s nějakým konkrétním nastavením. Olarku se musí nechat, že design chat okna i administrace je poměrně moderní a nabízí obstojnou míru customizace. Můžete jednak upravovat barvy, velikost či umístění chat okna a pokud nenajdete potřebné customizace, můžete si dopomoci CSS.

Olark vyniká v automatizacích a nastavování podmínek, což vám umožňuje proaktivně komunikovat s návštěvníky. Najdete zde podmínky jako např. “Poté, co návštěvník navštíví X stránek, zašle se mu zpráva.” nebo “Když návštěvník navštíví tu a tu stránku, zašle se mu zase jiná zpráva.” Máte na výběr z desítek takových podmínek. Díky tomu jde kromě nástroje na podporu, také o poměrně mocnou prodejní pomůcku. Kromě toho máte možnost předpřipravit si odpovědi, upravovat si profily zákazníků, sledovat konverze z oslovených návštěvníků či nabídnout lidem možnost hodnotit operátora. Ačkoli vás lidé mohou kontaktovat, když jste offline, nevede Olark tzv. push notifikace, které vás upozorní o nové zprávě, když nejste online (jako např. Smartsupp).

Celkově jde o jedno nejprofesionálnějších live chatových řešení, protože sice nenabízí bohatou verzi zdarma, ale za to máte k dispozici nástroje, jenž vám reálně mohou navýšit prodeje.

Pokročilý live chat s chytrými automatizacemi

Finance – 8,7/10

Jednotná cena 17$ / měs, žádné omezení napříč různými tarifů (je pouze jeden)

Každý majitel eshopu či webu má pro svůj projekt jiné priority. Někdo ocení snadnou možnost přesouvat konverzace mezi operátory. Jiný naopak třeba lpí na řádném upozorňování, když návštěvník napíše a operátor (vy) není online např. skrze push notifikace nebo email. Pokud máte náročnější požadavky na customizaci chat okna, aby rezonovalo s vaším brandem, pak má například smysl se dívat po možnosti CSS úprav. Vybrali jsme proto ty nejdůležitější parametry služby Olark a nacpali je do jedné přehledné tabulky:

Měsíční tarif 1 (za 1 operátora)17$ (cca 400Kč)
Měsíční tarif 2 (za 1 operátora)-
Měsíční tarif 3 (za 1 operátora)-
Časově neomezená verze zdarma
Free Trial
Možnost jednorázové platby

Důležité parametry – 8,3/10

Vynikající automatické zprávy a možnost funkce Co-Browsing

Každý majitel eshopu či webu má pro svůj projekt jiné priority. Někdo ocení snadnou možnost přesouvat konverzace mezi operátory. Jiný naopak třeba lpí na řádném upozorňování, když návštěvník napíše a operátor (vy) není online např. skrze push notifikace nebo email. Pokud máte náročnější požadavky na customizaci chat okna, aby rezonovalo s vaším brandem, pak má například smysl se dívat po možnosti CSS úprav. Vybrali jsme proto ty nejdůležitější parametry služby Olark a nacpali je do jedné přehledné tabulky:

Počet konverzacíneomezeně
Počet operátorůneomezeně
Profily zákazníků (historie, lokace,...)
Hodnocení spokojenosti s odpovědí
Připravené odpovědi
Automatické pozdravení
Sledování konverzí oslovených návštěvníků
Transfer konverzace mezi operátory
CSS customizace
Soukromé poznámky
Co-Browsing (spolupráce v reálném čase)
Počet webů
Offline zprávy
Video nahrávky činnosti uživatele
Notifikace pro operátora (email, push,...)
Zaslání kopie konverzace na e-mail
API

Kompatibilita a podpora – 8,3/10

Podpora funguje bez problému, je však v angličtině

Mobilní návštěvnost již dávno není jen doplňkem k té desktopové… proto je v mnoha případech zásadní, zda-li se chat okno zobrazuje správně i na mobilních zařízeních. Pro mnohé je také důležitým faktorem, jestli je software v češtině či jestli podpora komunikuje česky. Jak si v kompatibilitě a podpoře vede Olark?

Přizpůsobeno na mobilní zobrazení
Je frontend softwaru v češtině?
Je software v angličtině?
Podpora v češtině
Live chat
Email
Telefon
FAQ

Pokud vám něco u nástroje Olark chybí, zkuste se podívat na naše srovnání live web chatů.

Více informací →

Naše hodnocení
  • 8.7/10
    Finance - 8.7/10
  • 8.3/10
    Důležité parametry - 8.3/10
  • 8.4/10
    Kompatibilita a podpora - 8.4/10
8.5/10
Sending
Jak hodnotí naši čtenáři
5 (1 Hlas)

Více informací →

Redakce 5nej.cz

Redakce 5nej.cz se skládá ze zkušených copywriterů a online marketingových specialistů, kteří věnují maximum svého úsilí a času na vytvoření kvalitního obsahu. Naše srovnání a recenze jsou vytvářeny nezaujatě a tak aby šetřily váš čas. Pokud se chcete dozvědět více o našem týmu, přečtěte si sekci "Kdo jsme" v patičce našeho portálu. Pokud se vám naše srovnání a recenze líbí, nebojte se nám dát hodnocení nebo rovnou napsat e-mail. Každé zpětné vazby si vážíme!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

17 − 13 =