Generali Česká Pojištění majetku Recenze Generali Česká Pojištění majetku Recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

16. 8. 2021

Stručně/vhodné pro

Pojišťovna Generali nabízí komplexní pojištění Můj majetek, kde si můžete sjednat pojištění stavby, domácnosti, nebo obojí najednou. Do pojištění stavby se počítá trvale obývaný dům, pronajímaný dům i dům, kde jste v nájmu. Může to být i nemovitost rozestavěná nebo v rekonstrukci. Součástí pojištění jsou i vedlejší stavby, jako garáž, oplocení nebo pergola. Pojistit můžete i rekreační objekt. Na výběr máte ze tří různých tarifů, ve kterých si můžete rizika ještě upravovat dle svých potřeb. Oproti jiným pojišťovnám má Generali celkem zdlouhavý a trochu chaotický způsob sjednání pojištění online, ale zase můžete získat slevu 20 % na jejich pojištění.

Celkové skóre 9.8/10 se skládá z hodnocení všech 30 parametrů:
  • Asistenční služba 24/7
  • Asistenční služba zdarma
  • Více tarifů
  • Byt
  • Dům
  • Garáž
  • Chalupu
  • Bazén
  • Základ
  • Asistence
  • Odpovědnost
  • Další náklady
  • Přírodní katastrofy
  • Vodovodní škody
  • Skla
  • Krádež
  • Vandalismus
  • Poškození fasády živočichy
  • Finanční kompenzace za psychickou újmu
  • Elektro
  • Na pobočce
  • Telefonicky
  • Online
  • Online chat
  • Telefon
  • Email/kontaktní formulář
  • Pobočky
  • Odpověď do 24 hodin
  • Kolik otázek zodpověděli
  • Celkové hodnocení
Hodnocení redakce
hodnoceno 30 parametrů
9.8/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 3x Přidat hodnocení
3.3/5
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Asistenční služba 24/7
  • Asistenční služba zdarma
  • Více tarifů
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Byt
  • Dům
  • Garáž
  • Chalupu
  • Bazén
10/10
Celkové skóre 9.1/10 se skládá z hodnocení 12 parametrů:
  • Základ
  • Asistence
  • Odpovědnost
  • Další náklady
  • Přírodní katastrofy
  • Vodovodní škody
  • Skla
  • Krádež
  • Vandalismus
  • Poškození fasády živočichy
  • Finanční kompenzace za psychickou újmu
  • Elektro
9.1/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Na pobočce
  • Telefonicky
  • Online
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Online chat
  • Telefon
  • Email/kontaktní formulář
  • Pobočky
  • Odpověď do 24 hodin
  • Kolik otázek zodpověděli
  • Celkové hodnocení
10/10

Výhody

  • Při sjednání online 20 % sleva
  • Možnost připojištění atypických předmětů
  • Pojištění domu, bytu i chalupy

Nevýhody

  • Ceny pojištění jsou mnohem vyšší než u jiných pojišťoven
  • Zdlouhavý proces sjednání pojistky

Základní parametry
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Asistenční služba 24/7
  • Asistenční služba zdarma
  • Více tarifů
10/10

Generali Ceska Pojisteni Majetku

Pojišťovna Generali nabízí komplexní pojištění vašeho majetku ve dvou pojistkách – pojištění domácnosti a pojištění rodinných domů, bytů a souvisejících staveb. Souhrnné pojištění nazývá Můj majetek.

U pojištění nemovitosti si můžete vybrat ze tří různých tarifů, podle toho, co všechno potřebujete pojistit a také kolik chcete za pojištění platit. Balíčky se nazývají Start, Standard a Exclusive a u všech je samozřejmostí asistenční služba zdarma.

Asistenční služba vám pomůže v mnoha záležitostech spojených se škodnou událostí. Můžete jim zavolat v případě prasklého potrubí, ale i zabouchnutých dveří. Vyřeší nemoc i úraz, nefungující karmu i zavirovaný počítač. Tady už je ale potřeba vědět, co máte v rámci své pojistky v krytí. Jiné záležitosti řeší v případě pojištění domácnosti a jiné u pojištění budov. Zdarma vám zprostředkují a hradí zásah řemeslníků, a připlatit si můžete služby elektrikáře nebo osobního asistenta.

Asistenční služba 24/7
Pojišťovna poskytuje asistenční službu po telefonu, která je k dispozici nonstop a pomůže rychle vyřešit řadu problémů, od zabouchnutých klíčů, přes havárie vody a elektřiny, přes právní služby.
Ano
Asistenční služba zdarma
Asistenční služby poskytuje daná pojišťovna v rámci všech tarifů zdarma.
Ano
Více tarifů
Klient si může vybrat pojištění nemovitosti z více tarifů.
Ano

Co lze pojistit
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Byt
  • Dům
  • Garáž
  • Chalupu
  • Bazén
10/10

Generali Ceska Pojisteni Majetku Co Lze Pojistit

V rámci pojištění nemovitosti si můžete pojistit dům, byt, chatu i chalupu a samozřejmě i vedlejší stavby, které stojí na pozemku pojištěné nemovitosti. Sem spadají i pergoly, bazény, oplocení, skleník a podobné stavby, které nejsou primárně určené k bydlení.

Byt
Pojištění bytu - v osobním vlastnictví i v nájmu.
Ano
Dům
Dům v osobním vlastnictví, pronajímaný i v nájmu. Rozestavěný i rekonstruovaný.
Ano
Garáž
Garáž, kůlna, pergola a další stavby které nejsou primárně určeny k obývání, ale stojí na pozemku pojištěné nemovitosti.
Ano
Chalupu
Chalupa, chata a jiné rekreační objekty.
Ano
Bazén
Bazén, pergola, skleník, oplocení a další stavby na pozemku pojištěné nemovitosti.
Ano
Tip Tip
Náš tip

K pojištění majetku od Generali je možnost připojistit i odpovědnost občanů. Doporučujeme ji přidat nejen proto, že vás chrání v případě, že vy nebo váš majetek způsobíte škodu někomu třetímu, ale i proto, že sjednáním pojištění odpovědnosti získáte vyšší slevu (30 %) na celkovou pojistku.

Na jaká rizika lze pojistit
Celkové skóre 9.1/10 se skládá z hodnocení 12 parametrů:
  • Základ
  • Asistence
  • Odpovědnost
  • Další náklady
  • Přírodní katastrofy
  • Vodovodní škody
  • Skla
  • Krádež
  • Vandalismus
  • Poškození fasády živočichy
  • Finanční kompenzace za psychickou újmu
  • Elektro
9.1/10

Generali Ceska Pojisteni Majetku Rizika

Při sjednání pojištění majetku vás jistě zajímá, na jaká rizika Generali pojišťuje. V základním pojištění jsou výbuch, úder blesku, náraz vozidla, aerodynamický třesk, pád letadla, požár, kouř, dále vichřice a krupobití, pády stromů, stožárů a jiných předmětů, tíha sněhu, námrazy apod., sesuvy půdy, zřícení skal a zemětřesení.

Dále sem spadají vodovodní škody, což může být prasklé potrubí, přetlak, zamrzání, ale i porucha sprinklerového hasicího zařízení.

Dalším pojistným rizikem je vloupání a krádež, která zahrnuje demontáž radiátorů, kotlů, odcizení vodovodních baterií či obkladů, rozbitá okna, okenice, dveře apod. Součástí je i odcizení vnějších součástí domu, např. okapy.

Povodeň a záplavy řeší škody způsobené zvýšenou hladinou vodních toků, poruchou vodního díla nebo záplavu způsobená dešťovými srážkami, táním nebo chodem ledů.

Přepětí, podpětí, zkrat nebo nelegální krádež/odběr elektrické energie, to je další riziko. Pokud bychom zase měli být podrobnější, patří sem poškození elektroinstalace a el. zařízení následkem nepřímého úderu blesku, prokazatelné napěťové špičky nebo zkratu v elektrorozvodné či komunikační síti.

Generali Ceska Pojisteni Majetku Nabidka

Mezi další rizika patří havárie rozvodů, pojištění skel a sanitárního zařízení, poškození domu a jeho součástí vandaly, nebo poničení omítky sprejery. Pojišťovna vám rovněž uhradí ztrátu vody v důsledku vodovodní havárie. Pojištění majetku kryje i poškození v důsledku atmosférických srážek – tedy zatečení vody, roztátého sněhu nebo krup.

A posledním rizikem, na které vás pojištění majetku kryje, je poškození zateplení domu nebo oplocení zvířaty – cizími, především divokými zvířaty a hlodavci, nikoli domácími zvířaty majitele domu.

Základ
Základní pojištění zpravidla zahrnuje požár, vichřici, úder blesku, zatečení vody v důsledku prudkých srážek, výbuch, pád letadla atd.
Ano
Asistence
Asistenční služby - pomoc klientům při pojistné události a rychlé vyřešení havárie a podobných komplikací.
Ano
Odpovědnost
Pojištění odpovědnosti osob a majetku - kryje ve chvíli, kdy vy nebo váš majetek poškodí majetek či zdraví třetí osoby.
Ano
Další náklady
Sem spadají různé náklady na opravy nevypsané u konkrétních rizik, právní pomoc, pojištění poškození domácími zvířaty, atd.
Ano
Přírodní katastrofy
Povodeň a záplava, lavina, sesuvy půdy...
Ano
Vodovodní škody
Škody způsobené prasklým potrubím, mrazem, vystoupáním odpadních vod, prasklým topením atd.
Ano
Skla
Pojištění skel a sanitárního zařízení, většinou v rámci pojistky all inclusive.
Ano
Krádež
Pojištění proti krádeži a vloupání, poškození dveří, oken, a dalších částí domu z důvodu vloupání, úhrada škody za ukradené příslušenství - okapy, okenice atd.
Ano
Vandalismus
Pojištění proti poničení domu a příslušenství vandaly. Většinou sem spadá i poškození fasády sprejery.
Ano
Poškození fasády živočichy
Poškození fasády domu divokou zvěří, hlodavci a dalšími živočichy. Nespadají sem domácí zvířata na pozemku domu.
Ano
Finanční kompenzace za psychickou újmu
Finanční částka, která má kompenzovat šok a psychické vypětí z důvodu velkých ztrát na nemovitosti - při požáru, záplavách atd.
Ne
Elektro
Pojištění elektrických a elektronických zařízení na nemovitosti a pozemku. Sem spadá mechanický pohon otevírání vrat, garáže, kamery na domě, stavební stroje využívané ke stavbě a rekonstrukci atd.
Ano

Připojištění rizik

Kromě těchto rizik je možné sjednat si připojištění na obchodním místě, a to náhradu výdajů za ztrátu nájmu, technickou poruchu strojních a elektronických zařízení, poškození stavebních součástí a stavební montáž, což zahrnuje škody, které způsobil zhotovitel stavby v důsledku vadně provedené práce, vadného materiálu nebo chybné technologie. Dále v důsledku nedbalosti zhotovitele nebo zatečením atmosférických srážek.

Jak pojištění sjednat
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Na pobočce
  • Telefonicky
  • Online
10/10

Pojištění majetku u Generali lze sjednat na pobočkách, telefonicky a samozřejmě i online. My doporučujeme především poslední možnost, protože si vše v klidu projdete, přečtete si, co které riziko znamená a můžete se tak rozhodnout, zda ho skutečně využijete. U sjednání pojištění majetku online je navíc sleva 20 %. Pojďme se tedy podívat, jak na to.

Na pobočce
Klient musí dojít na pobočku a tam s pojišťovacím agentem pojištění sjednat.
Ano
Telefonicky
Klient může zavolat na telefonní/klientskou linku a tam pojištění sjednat.
Ano
Online
Klient snadno sjedná pojištění přes internet, často mnohem výhodněji - s výraznou slevou na celkovém pojistném.
Ano

Sjednání pojištění majetku u Generali online

Sjednat si pojištění majetku u Generali je poměrně jednoduché. Na jejich webových stránkách najedete na záložku “pojištění”, vyberete “majetek” a dostanete se rovnou na stránku s Komplexním pojištěním Můj majetek. Tam kliknete na “sjednat online” a můžete se pustit do vyplňování a vybírání správných údajů.

Nejprve si zvolíte, zda chcete pojistit byt, dům nebo rekreační objekt. Dále zvolíte, zda jej vlastníte a bydlíte v něm, nebo jej pronajímáte, popř. zda v něm jste v nájmu. V dalším kroku zvolíte, zda chcete pojistit jen domácnost, jen stavbu, nebo obojí.

V následujících krocích vyplníte své jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon a dáte pokračovat. Potvrdíte svou adresu, jako místo pojištění a zaškrtáte odpovědi na otázky v krátkém dotazníku – zda souhlasíte s indexací částky, zda je některá z pojišťovaných staveb poškozena, zničena, nebo zcela chybí, zda jsou nemovitosti řádně udržovány, v rekonstrukci nebo trvale obydlené.

V dalším kroku si stanovíte cenu nemovitosti – rozkliknete kalkulačku, kde uvedete, zda máte střechu rovnou či sklonitou, zda je obydlené podkroví, zda je nemovitost podsklepená, kolik má dům podlaží a konečně také uvedete velikost obývané plochy. Poté dáte “výpočet”.

Musíme přiznat, že doporučená cena na námi propočítávaný dům se nám zdála přemrštěná. Je sice možnost upravit ji podle vašich představ, ale kalkulačka vás nepustí snížit cenu nemovitosti o více jak 20 % doporučované hodnoty. Navíc cena nemovitosti je závislá i na místě, kde se nachází. Vzhledem k tomu, že jsme počítali pojistku k reálnému rodinnému domu s hodnotou 5.500.000 Kč a kalkulátor nám vypočítal více než dvojnásobek, hodně nás to překvapilo. O mnoho vyšší doporučená hodnota totiž znamená i mnohem vyšší pojistné.

Pokud máte nastavenou hodnotu nemovitosti a souhlasíte s ní, můžete přejít k výběru tarifu. Zde je na výběr tarif Start, Standard – ten bývá logicky nejoblíbenější a pak tarif Exclusive.

Pokračujete na úpravu limitů a přidání či odebrání dalších připojištění a rizik. Po každé úpravě se vám částka vždy přepočítá.

Ve finále si můžete připojistit ještě pojištění odpovědnosti – to není součástí pojištění majetku, jako u jiných pojišťoven, ale je potřeba sjednat je samostatně. Generali tuto možnost zvýhodňuje vyšší slevou na celkové pojištění – 30 %.

Po doplnění pojištění odpovědnosti – nebo po přeskočení této možnosti už jen vyplníte své údaje, adresu a adresu pojištěného místa a potvrdíte. Zkontrolujete smlouvy a zaplatíte pojistné.

Sjednání pojištění majetku u Generali není složité, ale oproti jiným pojišťovnám je velmi zdlouhavé, místy působí chaoticky a pro člověka, který se v pojištění neorientuje může být matoucí. Navíc ceny tohoto pojištění nám přijdou zbytečně přemrštěné. Výhodou je řada rizik, která si můžete přidávat i ubírat podle svých potřeb.

Podpora
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Online chat
  • Telefon
  • Email/kontaktní formulář
  • Pobočky
  • Odpověď do 24 hodin
  • Kolik otázek zodpověděli
  • Celkové hodnocení
10/10

Podpora pojišťovny Generali je řešená buď přes telefon, nebo přes jejich live chat. Tam vás však přivítá pouze chatbot, který funguje spíš jako vyhledávač. S celou větou – dotazem si neporadí a při zadání konkrétních slov pošle maximálně odkaz na stránky, kde najdete informace o patřičném pojištění. Podrobnější informace však nepodá.

Online chat
Podpora je k dispozici na online/live chatu. Někdy však místo operátora chatu - člověka, obsluhuje pouze tzv. chatbot, který ve skutečnosti s podrobnějšími dotazy nepomůže.
Ano
Telefon
Podpora je k dispozici na klientské lince.
Ano
Email/kontaktní formulář
Klient může zaslat dotaz e-mailem, nebo vyplnit kontaktní formulář.
Ano
Pobočky
Klient může zajít na některou z poboček pojišťovny, často najde jejich seznam a adresu na internetu.
Ano
Odpověď do 24 hodin
Podpora pojišťovny nám odpověděla na naše dotazy do 24 hodin.
Ano
Kolik otázek zodpověděli
Kolik odpovědí na kolik našich otázek nám bylo zodpovězeno.
5/5
Celkové hodnocení
Vynikající

Proto jsme po nějaké době vzdali snahu dobrat se odpovědí přes chat a zvolili telefon. E-mail ani kontaktní formulář totiž nemají. Pouze pokud byste chtěli zadat škodnou událost, je možné udělat to online. Běžné dotazy však takto nepošlete. Ani na telefonní lince jsme však na poprvé nepochodili. Čekali jsme nekonečně dlouho na přepojení, načež jsme na vyzvání zmáčkli hvězdičku s tím, že nás operátor kontaktuje do 10 minut. Bohužel, nic takového se nestalo.

Dovolat na infolinku se nám podařilo až další den na druhý pokus. Musíme ale vyzdvihnout vstřícné a milé jednání operátorky, která byla opravdu sympatická, věděla, o čem mluví a všechno nám vysvětlila. Díky ní hodnotíme celkovou podporu klientů jako velmi dobrou.

Doporučujeme Doporučujeme

Není pro vás tato nabídka vyhovující? Pojďte se podívat na další nabídky pojištění majetku a nemovitostí v našem srovnávacím testu.


Přispět svou zkušeností
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!