IPEX Recenze
Shrnutí recenze
IPEX představuje jednoduché a efektivní řešení pro firmy a e-shopy, které chtějí svým klientům dopřát tu nejlepší péči. Nabízí tři verze balíčků za různé ceny, kde si vyberete podle toho, zda chcete poskytovat komplexní služby nebo vám postačí jen callcentrum, příp. helpdesk spravující e-mailovou komunikaci a live chat. Pokud si chcete IPEX nejprve vyzkoušet, můžete tak učinit na 14 dní s demoverzí zdarma, nebo využít přednastaveného startovacího balíčku pro týmy do 10 lidí. IPEX má mobilní aplikaci, v níž máte všechno pod kontrolou a služby můžete propojit s různými systémy, včetně messengeru. Napojení na další sociální sítě zatím nenabízí.
Výhody
- Jednoduše řešená nabídka - snadno se v ní každý vyzná
- Možnost řešení na míru - podle velikosti vaší firmy
- Vyzkoušení demo verze na 14 dní zdarm
Nevýhody
- Chybí napojení na WhatsApp, Instagram a Twitter
IPEX je helpdesk pro firmy, který je schopen zajistit veškerou zákaznickou péči, od telefonátů přes e-mailovou podporu až po live chat. Nemají žádné složitě řešené tarify. Vybrat si jednoduše můžete podle toho, co využijete – k dispozici je podpora telefonická, poté podpora na e-mailu a pak balíček komplexních služeb, který zahrnuje vše. Cena se pohybuje od cca 500 Kč do 1150 Kč za základní balíček, ale dále si do kalkulačky na jejich stránkách můžete zadat další parametry, jako je počet pracovníků, a doplňkové služby – Wallboard, Voicebot, Click-to-call a CRM integrace. Pak teprve se vám ukáže konečná cena za služby od IPEX. Neznamená to tedy, že když si koupíte balíček za 500 Kč, budete platit jen toto. Je potřeba uvést počet zaměstnanců atd.
Cena za uživatele měsíčně
|
450 – 1 090 Kč |
Zkušební verze
|
14 dní |
Call centrum
Call centrum je balíček služeb poskytující veškerý komfort nejen pro komunikaci se zákazníky, ale i uvnitř vaší firmy. V balíčku jsou zahrnuty především telefonické služby, jako panely a fronty call centra, ústředna přidělující hovory jednotlivým operátorům, grafické IVR, nahrávky a výpisy hovorů, statistiky a reporting, ale také SMS a mobilní aplikace, se kterou máte služby neustále pod kontrolou. Za tento balíček se platí 500 Kč měsíčně.
Helpdesk
Balíček Helpdesk se soustředí na e-mailovou a chatovou komunikaci. Stojí od 700 Kč měsíčně a zahrnuje e-maily, chaty, tickety a řízení procesů, webové formuláře, facebook messenger a opět statistiky a reporting a mobilní aplikaci.
Kontaktní centrum
Poslední balíček v základní nabídce stojí 1150 Kč měsíčně a zahrnuje všechny služby z předchozích balíčků, tedy komplexní služby helpdesku a call-centra. Je vhodný pro firmy, které chtějí poskytnout svým zákazníkům péči tzv. “na všech frontách” a spojit se s nimi telefonicky, e-mailem či kontaktním formulářem i přes live chat.
Kontaktní centrum START
Pokud si nejste jistí, zda je IPEX to pravé právě pro vás, máte možnost si zdarma na 14 dní vyzkoušet balíček služeb Kontaktní centrum START. V něm získáte rychlé a cenově výhodné rozjetí vaší zákaznické péče. Toto řešení je vhodné pro menší pracovní tým, zprovoznění se dá zvládnout za 24 hodin a za balíček služeb pro tým do 10 uživatelů zaplatíte od 2900 Kč měsíčně.
Správa e-mailové komunikace se zákazníky je jedním ze základních kamenů kvalitní firmy nebo e-shopu. To v IPEX dobře ví. Proto mají v balíčku Helpdesk nastaveny takové možnosti, abyste mohli na dotazy svých zákazníků odpovídat rychle a efektivně a veškerá komunikace byla dostatečně přehledná.
Díky přednastaveným šablonám ušetříte čas s vymýšlením automatických odpovědí a dalších e-mailů. Není nutné ztrácet čas grafikou důstojnou vašeho podniku ani vymýšlet text. Stačí se spolehnout na IPEX. K e-mailům připojíte vlastní podpis, a doladíte je podle svých představ.
Samozřejmostí je automatizace, notifikace i možnost zasílání hromadných e-mailů, což výrazně urychluje práci. Pokud potřebujete ke zprávám přidávat interní poznámky viditelné jen pro vaše zaměstnance, je to možné. Ke zlepšení vazeb s klienty přispěje i možnost nastavení dotazníku spokojenosti do vašich e-mailů.
Vlastní podpis
|
|
Šablony zpráv
|
|
Automatizace
|
|
Hodnocení spokojenosti
|
|
Interní poznámky
|
|
Hromadné akce
|
|
Notifikace
|
IPEX je dostatečně otevřený k tomu, abyste se bez problémů napojili na jakýkoliv systém. Pomohou s tím připravené integrace např. pro Shoptet, Dynamics, K2 a další. Problém však není ani s unikátními systémy, ke kterým není integrace nachystána předem.
Helpdesk funguje velmi inteligentně. Všechny požadavky z jednotlivých kanálů jsou směřovány do jednoho systému, přičemž každý z nich má svůj vlastní ticket. Vy pak můžete tickety odbavovat jeden po druhém, nebo je delegovat jednotlivým operátorům, kteří už se o ně postarají.
Ke zlepšování zákaznické péče vám pomohou statistiky a reporty, v nichž vše vidíte přehledně a můžete řešit, kde je potřeba se zlepšovat.
U live chatu platí v podstatě totéž, co jsme uvedli výše, protože live chat a e-maily jsou u IPEX pod jednou správou – balíčkem Helpdesk.
Vzhled chatu si můžete upravit podle sebe a pokud si chcete usnadnit práci, je možnost využít automatické zprávy. Nastavit se dá i chatbot, díky kterému ušetříte za operátory chatu. Z chatu se opět vytváří tickety, které pak můžete odbavovat a delegovat na další pracovníky. Skvělé je, že pokud máte více webů, můžete spravovat live chaty najednou. Nechybí ani historie konverzací, ve které si můžete dohledat, co jste se kterým zákazníkem řešili.
Snadná úprava vzhledu
|
|
Automatické zprávy/Triggery
|
|
Chatbot
|
|
Historie konverzací
|
|
Více chatů na různých webech
|
|
Vytvoření ticketu z chatu
|
IPEX nabízí moderní callcentrum vhodné pro větší i menší týmy, s jednoduchým ovládáním a především komplexní péčí pro vaše zákazníky. Zákazníci mohou volat z pevné linky, mobilu i přímo z webu. Samozřejmostí je široká škála barevných domácích i zahraničních čísel. Celé kontaktní centrum můžete jednoduše spravovat i z mobilní aplikace IPEX. Váš čas ušetří IVR aplikace bez programování, díky které se rychle přiřazují hovory. Vše běží v nocode režimu.
IVR
|
|
Volací fronty
|
|
Nahrávání hovorů
|
|
SMS
|
|
Identifikace volajícího
|
|
Hlasové přivítání volajícího
|
Zajímavostí je pokročilá hlasová analytika, díky které odhalíte podle hlasu, zakolísání apod. chyby operátorů, ale i pocity a nálady volajících.
Nechybí ani realtime panely a kontrola front hovorů, plánovač front a přiřazování hovorů jednotlivým operátorům, automatické vytáčení zrychlující práci a zvyšující efektivnost call centra nebo voicebot.
Součástí callcentra je i správa SMS zpráv. Příchozí a odchozí provoz je v jednom systému a vy díky tomu můžete mít vše přehledně pod kontrolou.
Veškeré příchozí i odchozí hovory uvidíte v reportingu a statistikách, ze kterých pak můžete hodnotit efektivnost práce operátorů i celého callcentra.
I u hlasových služeb platí snadné napojení na systémy a platformy pomocí předem nastavených integrací, popř. pomocí otevřeného API.
IPEX dokáže propojit váš helpdesk s facebookovým messengerem, ale to je tak vše. Pokud budete chtít propojení i s WhatsAppem, Instagramem nebo Twitterem, budete muset hledat u jiného poskytovatele zákaznických služeb. IPEX zatím toto neumí.
FB Messenger
|
|
Instagram
|
Obecné informace
IPEX má českou lokalizaci a jeho služby jsou v češtině. Tento jazyk můžete využívat i na svých webech, ale pokud chcete nastavit více jazyků, není to problém. Vaše služby klientům se díky IPEXu přizpůsobí potřebám vašeho podnikání.
IPEX se dá integrovat na různé systémy a platformy, na nichž vaše obchody běží, buď díky připraveným integracím, nebo jednotlivě, máte-li unikátní systém, který v jejich nabídce nenajdete. Mají otevřený API i celou sadu integračních nástrojů. Nemusíte se tak bát, že by na váš e-shop nešel helpdesk od IPEX nastavit. Velkou pomocí při práci se zákazníky je také reporting telefonátů, zpráv atd., stejně jako automatizace. Pokud chcete na IPEX napojit externí aplikace, je to možné, především díky vychytanému Integromatu.
Zároveň má IPEX mobilní aplikaci se základními funkcemi nastavení a možností kontroly nahlížení.
IPEX má klientskou podporu řešenou “na všech frontách”. Můžete se s nimi spojit e-mailem, zavolat na klientskou linku a v pracovní dny mají k dispozici live chat. Pokud se trefíte do doby, kdy má jejich klientské centrum zavřeno, můžete zanechat vzkaz a své telefonní číslo nebo e-mail, aby vás kontaktovali později.
Odpověď do 24 hodin
|
|
Telefon
|
|
E-mail/kontaktní formulář
|
|
Počet zodpovězených otázek
|
5/5 |
Mají live chat
|
|
Kvalita odpovědi
|
Výborná |
My jsme využili live chat, na kterém se s námi operátorka spojila během 30 minut. Ihned začala řešit naše dotazy. Kde si nebyla jistá, ještě si náš dotaz upřesnila, aby nám mohla podat co nejkvalitnější odpověď. S podporou IPEXu jsme proto spokojeni.
Chybí vám v IPEXu nějaké služby, nebo byste raději balíčky - tarify s kompletními službami najednou, ale rozdělené podle velikosti vaší firmy? Zajímá vás, jaké řešení helpdesku nabízí konkurence? Podívejte se na celé naše srovnání nejlepších helpdesků a přečtěte si jednotlivé recenze. Dozvíte se více.