Daktela Recenze
Shrnutí recenze
Daktela je jedno z nejlepších kontaktních center – helpdesků, které si můžete pro svou firmu vybrat. Poskytuje komplexní služby, od hlasových zpráv a IVR rozcestníku, přes e-mailovou podporu až po live chaty, SMS chaty a propojení na messenger a WhatsApp. Vybrat si můžete ze čtyř různých tarifů podle toho, jak velká je vaše firma a jaké služby využijete. V případě potřeby je možné přejít na vyšší tarif. Daktela a její služby se přizpůsobí potřebám a růstu vaší firmy.
Výhody
- Kompletní řešení klientské podpory na vašich webových stránkách
- Live chat, Messenger, hlasová podpora i e-mail
- Výběr ze čtyř tarifů, podle toho, co vaše firma využije
- Vyzkoušení demo verze zdarma na 14 dní
Nevýhody
- Zatím nelze propojit Daktelu s Twitterem
Daktela patří zcela oprávněně mezi portály poskytující nejlepší helpdesk podporu pro váš podnik. Mají precizně propracované e-maily, live chat i podporu na klientské lince. Vybrat si můžete z několika možných tarifů, podle toho, co pro vaši firmu aktuálně potřebujete, nebo co zákazníci budou využívat nejčastěji. Výhodou je i to, že můžete začít základním tarifem a spolu s růstem firmy přecházet na vyšší tarify s širší podporou. Daktela má ve svém sloganu informaci, že roste spolu s vaším podnikem. A s tím můžeme souhlasit.
Cena za uživatele měsíčně
|
600 – 1 600 Kč |
Zkušební verze
|
14 dní |
Zkušební verze
Pokud si nejste jisti, zda je Daktela pro vás ten správný helpdesk, snadno si ji vyzkoušíte a dokonce zdarma. K dispozici je 14 denní zkušební verze, ve které si “osaháte” prostředí, funkce i praktické využívání klientské podpory. Snadno tak zjistíte, zda je pro vaši firmu tím nejlepším řešením. Důležité totiž nejsou jen funkce nebo cena za služby, ale především to, jak se vám a vašim zaměstnancům v helpdeskové administraci pracuje.
Integrační poplatek
Integrační poplatek je částka za aktivaci kontaktního centra na vašich webových stránkách. U Daktely najdete jednotnou cenu 3900 Kč u všech tarifů. Je to podle nás cena férová, která zahrnuje přípravu ústředny na rozšíření o modul kontaktního centra, přiřazení odpovídajících systémových prostředků i přiřazení licencí pro jednotlivé komunikační kanály.
Ceny a tarify
Ceny pro uživatele Daktely se liší podle toho, jaký tarif si zvolíte nebo jak jednotlivé tarify (komunikační kanály) nakombinujete. Pohybují se od 600 do 1600 Kč měsíčně.
Nyní se podíváme, co všechno za vás Daktela vyřeší v rámci e-mailové komunikace s vašimi klienty. Velkou výhodou je, že Daktela má tvz. multikanálovou helpdeskovou aplikaci, ve které jsou zákaznické požadavky velmi přehledné a dobře se zpracovávají. Můžete zde řešit jak požadavky klientů, tak interní firemní úkoly. Požadavky mohou zákazníci podávat nejen e-mailem, ale i přes telefon, SMS nebo webový chat. Daktela je zpracuje a rozdělí do přehledné komunikační historie vždy k danému zákazníkovi.
Vlastní podpis
|
|
Šablony zpráv
|
|
Automatizace
|
|
Hodnocení spokojenosti
|
|
Interní poznámky
|
|
Hromadné akce
|
|
Notifikace
|
V e-mailové komunikaci se dá nastavit plno automatických funkcí, jako je vlastní podpis nebo výběr z přednastavených šablon, které vám výrazně ušetří čas. Samozřejmostí je automatizace, notifikace, přidávání interních poznámek, ale i rozesílání e-mailů hromadně.
Daktelu můžete bez problémů integrovat na váš firemní e-mailový server. Tak budou zprávy přijímány i odesílány pod vaší emailovou adresou. Jednotlivé e-maily si můžete rozdělit tematicky a nastavit si u nich i jiný barevný vzhled, aby se nepletly a přehlednost byla dokonalá. K e-mailům můžete psát i interní poznámky, které nepůjdou k zákazníkovi, ale budou sloužit výhradně vašim zaměstnancům pro vyřízení požadavku zákazníka.
Daktela podporuje i nejoblíbenější komunikační kanál pro zákazníky – live chat. Stačí si jej přidat na své webové rozhraní a začít využívat. Operátoři chatu vše spravují v aplikaci Daktela, kde se dá upravit i vzhled live chatu. Upravovat lze barvy, texty, využívat přednastavené šablony nebo si vytvořit vzhled vlastní.
Využívat můžete automatické zprávy, historie konverzací, kde zjistíte, o čem jste si psali s vybraným klientem v předchozí komunikaci, z chatů můžete vytvářet tickety atd. Výhodou je i nastavení více chatů na různých webech. Pokud nemáte operátory, kteří by komunikovali s klienty, můžete si vybrat chatbota, který pomocí hesel a klíčových slov pomůže klientům najít potřebné informace místo operátora. Mějte však na paměti, že je to pořád jen robot s automaticky nastavenými odpověďmi a mnoho lidí má raději osobnější kontakt s klasickým operátorem.
Snadná úprava vzhledu
|
|
Automatické zprávy/Triggery
|
|
Chatbot
|
|
Historie konverzací
|
|
Více chatů na různých webech
|
|
Vytvoření ticketu z chatu
|
Abychom zmínili největší výhody, poukážeme na možnost, kdy může jeden operátor spravovat více chatů najednou a dokonce ještě přijímat hovory. Samozřejmě tak, jak je to v jeho (lidských) silách. Daktela toho po technické stránce zvládne opravdu hodně. Chaty lze přepojovat na jiné operátory, nebo si přizvat na pomoc kolegu přímo do rozjetého chatu. Operátor si může na frontě vybírat, jaké dotazy klientů odbaví jako primární.
Základním kamenem helpdesku jsou hlasové služby, tedy vyřizování telefonických požadavků klientů. Daktela umožňuje vytvoření příchozích volacích front, kam směruje a rozřazuje zákazníky na přímá telefonní čísla nebo z rozcestníku IVR. Ve frontách jsou přihlášeni operátoři, kterým ústředna přiděluje jednotlivé hovory podle vhodnosti, tématu atd.
Telefonní hovory se nahrávají, a to jak příchozí, tak odchozí a přepojené. Dají se pak snadno dohledat, když je potřeba něco dořešit, přijde reklamace atd. Jakmile operátor přijme příchozí hovor, otevře se mu automaticky karta zákazníka, která se po ukončení hovoru sama aktualizuje. To urychluje práci operátorům, kteří se mohou ihned věnovat dalším klientům.
Samozřejmostí je databáze zmeškaných hovorů, které jsou operátorům k dispozici a mohou na ně reagovat voláním zpět klientovi.
Hlasový rozcestník IVR je neomezený, takže záleží jen na vás, jak si jej nastavíte a kolik větví vytvoříte. Čím více větví, tím více témat a tím snáze pak přiřadí ústředna hovor správnému operátorovi.
IVR
|
|
Volací fronty
|
|
Nahrávání hovorů
|
|
SMS
|
|
Identifikace volajícího
|
|
Hlasové přivítání volajícího
|
Součástí hovorů jsou také hlasové zprávy – přednastavení, kterým přivítáte na své klientské lince volající. To zvyšuje důvěru zákazníků, i když je vítá automatická nahrávka a ne skutečná osoba.
Daktela se dá pohodlně propojit i s chaty sociálních sítí. Využít tak můžete propojení s Messengerem na Facebooku nebo s Whatsappem. Nově se dá propojit i s Instagramem, což dříve chybělo a řadu uživatelů to omezovalo. Instagram se stává stále oblíbenějším propagačním kanálem mnoha společností, a proto bylo toto vylepšení nezbytné.
Co zatím stále chybí, je propojení s Twitterem, které je v řešení a není jasné, kdy se podaří tuto sociální síť do spolupráce s Daktelou přidat. Naštěstí ji používá menší množství společností, než např. Instagram a Facebook, které stále zůstávají stěžejními komunikačními kanály s klientelou.
Výhodou u Facebooku a Instagramu je i novinka – kromě zpráv můžete nově přes Daktelu odbavovat i články a příspěvky na zdi. To mnoha podnikatelům výrazně usnadní a urychlí práci na sociálních sítích a komunikaci s klienty formou komentářů.
FB Messenger
|
|
Instagram
|
Instagram, který je mezi služby sociálních sítí přidán nově, je součástí balíčku Sociální sítě, který obsahuje licence na Facebook, Instagram, Whatsapp a Viber. Facebook a Instagram mají napojení zdarma, Viber 1500 Kč měsíčně a Whatsapp 2900 Kč měsíčně. Koncová cena za licenci je pak 600 Kč za měsíc, ale zpravidla bývá součástí balíčku služeb (např. + hlas, email, webchat). V tomto případě se můžeme dostat na sníženou cenu podle vybraného balíčku, klidně až na 50% slevu.
Daktela má podporu řešenou na telefonní lince, na e-mailu i na live chatu. Tam je nutné se nejprve přihlásit pod svým jménem a e-mailem, není však nutná registrace. Nejprve se vám ozve chatbot “Daktelák” a následně vás přepojí na živého operátora, jehož se můžete ptát. Oceňujeme, že si předem můžete odkliknout, zda chcete řešit technickou podporu, obchodní podporu nebo cokoliv jiného. Dostanete se tak přímo na odborníka, který bude vědět, jak váš dotaz zodpovědět.
My jsme si podporu Daktela otestovali na telefonu i na live chatu. Telefon vás samozřejmě s operátorem propojí během chvilinky, ale ani live chat na tom není špatně. Na technickou podporu nás přepojili během dvou minut a operátor se nám živě věnoval. Když si s některými dotazy nevěděl rady, sám se nabídl, že nás přepojí ještě na obchodní oddělení. Podporu Daktela tedy můžeme z naší strany hodnotit jako výbornou.
Odpověď do 24 hodin
|
|
Telefon
|
|
E-mail/kontaktní formulář
|
|
Počet zodpovězených otázek
|
5/5 |
Mají live chat
|
|
Kvalita odpovědi
|
Velmi dobrá |
Nepředstavuje Daktela helpdesk, jaký si pro svůj podnik představujete? Chybí vám napojení na Instagram nebo Twitter, nebo vás zajímá ještě nabídka konkurence? Podívejte se na celé naše srovnání nejlepších helpdesků a vyberte pro svou firmu ten nejvhodnější.