Daktela Recenze Daktela Recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

Vydáno: 6. 9. 2022

Aktualizováno: 9. 1. 2024

Shrnutí recenze

Daktela je jedno z nejlepších kontaktních center – helpdesků, které si můžete pro svou firmu vybrat. Poskytuje komplexní služby, od hlasových zpráv a IVR rozcestníku, přes e-mailovou podporu až po live chaty, SMS chaty a propojení na messenger a WhatsApp. Vybrat si můžete ze čtyř různých tarifů podle toho, jak velká je vaše firma a jaké služby využijete. V případě potřeby je možné přejít na vyšší tarif. Daktela a její služby se přizpůsobí potřebám a růstu vaší firmy.

Celkové skóre 7.9/10 se skládá z hodnocení všech 30 parametrů:
  • Cena za uživatele měsíčně
  • Integrační poplatek
  • Zkušební verze
  • Vlastní podpis
  • Šablony zpráv
  • Automatizace
  • Hodnocení spokojenosti
  • Interní poznámky
  • Hromadné akce
  • Notifikace
  • Snadná úprava vzhledu
  • Automatické zprávy/Triggery
  • Chatbot
  • Historie konverzací
  • Více chatů na různých webech
  • Vytvoření ticketu z chatu
  • IVR
  • Volací fronty
  • Nahrávání hovorů
  • SMS
  • Identifikace volajícího
  • Hlasové přivítání volajícího
  • FB Messenger
  • Instagram
  • Odpověď do 24 hodin
  • Telefon
  • E-mail/kontaktní formulář
  • Počet zodpovězených otázek
  • Mají live chat
  • Kvalita odpovědi
Hodnocení redakce
hodnoceno 30 parametrů
7.9/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 3x Přidat hodnocení
5/5
Celkové skóre 3/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Cena za uživatele měsíčně
  • Integrační poplatek
  • Zkušební verze
3/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Vlastní podpis
  • Šablony zpráv
  • Automatizace
  • Hodnocení spokojenosti
  • Interní poznámky
  • Hromadné akce
  • Notifikace
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Snadná úprava vzhledu
  • Automatické zprávy/Triggery
  • Chatbot
  • Historie konverzací
  • Více chatů na různých webech
  • Vytvoření ticketu z chatu
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • IVR
  • Volací fronty
  • Nahrávání hovorů
  • SMS
  • Identifikace volajícího
  • Hlasové přivítání volajícího
10/10
Celkové skóre 5/10 se skládá z hodnocení 2 parametrů:
  • FB Messenger
  • Instagram
5/10
Celkové skóre 9.3/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Odpověď do 24 hodin
  • Telefon
  • E-mail/kontaktní formulář
  • Počet zodpovězených otázek
  • Mají live chat
  • Kvalita odpovědi
9.3/10

Výhody

  • Kompletní řešení klientské podpory na vašich webových stránkách
  • Live chat, Messenger, hlasová podpora i e-mail
  • Výběr ze čtyř tarifů, podle toho, co vaše firma využije
  • Vyzkoušení demo verze zdarma na 14 dní

Nevýhody

  • Zatím nelze propojit Daktelu s Twitterem a Instagramem
  • Live chat při přecházení na jednotlivé stránky webu Daktela padá a ukončuje se

Finance
Celkové skóre 3/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Cena za uživatele měsíčně
  • Integrační poplatek
  • Zkušební verze
3/10

Daktela Helpdesk Software

Daktela patří zcela oprávněně mezi portály poskytující nejlepší helpdesk podporu pro váš podnik. Mají precizně propracované e-maily, live chat i podporu na klientské lince. Vybrat si můžete z několika možných tarifů, podle toho, co pro vaši firmu aktuálně potřebujete, nebo co zákazníci budou využívat nejčastěji. Výhodou je i to, že můžete začít základním tarifem a spolu s růstem firmy přecházet na vyšší tarify s širší podporou. Daktela má ve svém sloganu informaci, že roste spolu s vaším podnikem. A s tím můžeme souhlasit.

Cena za uživatele měsíčně
600-2400 Kč
Integrační poplatek
3900 Kč
Zkušební verze
14 dní

Zkušební verze

Pokud si nejste jisti, zda je Daktela pro vás ten správný helpdesk, snadno si ji vyzkoušíte a dokonce zdarma. K dispozici je 14 denní zkušební verze, ve které si “osaháte” prostředí, funkce i praktické využívání klientské podpory. Snadno tak zjistíte, zda je pro vaši firmu tím nejlepším řešením. Důležité totiž nejsou jen funkce nebo cena za služby, ale především to, jak se vám a vašim zaměstnancům v helpdeskové administraci pracuje.

Integrační poplatek

Integrační poplatek je částka za aktivaci kontaktního centra na vašich webových stránkách. U Daktely najdete jednotnou cenu 3900 Kč u všech tarifů. Je to podle nás cena férová, která zahrnuje přípravu ústředny na rozšíření o modul kontaktního centra, přiřazení odpovídajících systémových prostředků i přiřazení licencí pro jednotlivé komunikační kanály.

Ceny a tarify

Daktela Cenik

Ceny pro uživatele Daktely se liší podle toho, jaký tarif si zvolíte. Pohybují se od 600 do 2400 Kč měsíčně. Tarify najdete na Daktele celkem čtyři. Nejlevnější je tarif Lite, který zahrnuje API, realtime panel, reporting a statistiky a tzv. Daktela hlas. Přikoupit si můžete i další služby, které stojí většinou 300 Kč. Pokud se ale pro ně rozhodnete, je už výhodnější promyslet, zda by se vám nevyplatil některý z vyšších tarifů. Možností je ale nejprve službu vyzkoušet s tím, že si ji k nižšímu tarifu připlatíte zvlášť a až teprve zjistíte, že se vám skutečně vyplatí, můžete řešit přechod na vyšší tarif.

Další tarify jsou pak Aktiv, Multi-channel, který je nejvyužívanější a pak All-In-One, který je označený jako TOP, protože má v ceně téměř všechny nabízené služby. Některé sice stále zůstávají jako možnost výběru s doplacením navíc, ale celkově se jedná o nejobsáhlejší tarif Daktely.

E-maily
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Vlastní podpis
  • Šablony zpráv
  • Automatizace
  • Hodnocení spokojenosti
  • Interní poznámky
  • Hromadné akce
  • Notifikace
10/10

Nyní se podíváme, co všechno za vás Daktela vyřeší v rámci e-mailové komunikace s vašimi klienty. Velkou výhodou je, že Daktela má tvz. multikanálovou helpdeskovou aplikaci, ve které jsou zákaznické požadavky velmi přehledné a dobře se zpracovávají. Můžete zde řešit jak požadavky klientů, tak interní firemní úkoly. Požadavky mohou zákazníci podávat nejen e-mailem, ale i přes telefon, SMS nebo webový chat. Daktela je zpracuje a rozdělí do přehledné komunikační historie vždy k danému zákazníkovi.

Vlastní podpis
Ano
Šablony zpráv
Ano
Automatizace
Ano
Hodnocení spokojenosti
Ano
Interní poznámky
Ano
Hromadné akce
Ano
Notifikace
Ano

V e-mailové komunikaci se dá nastavit plno automatických funkcí, jako je vlastní podpis nebo výběr z přednastavených šablon, které vám výrazně ušetří čas. Samozřejmostí je automatizace, notifikace, přidávání interních poznámek, ale i rozesílání e-mailů hromadně. 

Daktelu můžete bez problémů integrovat na váš firemní e-mailový server. Tak budou zprávy přijímány i odesílány pod vaší emailovou adresou. Jednotlivé e-maily si můžete rozdělit tematicky a nastavit si u nich i jiný barevný vzhled, aby se nepletly a přehlednost byla dokonalá. K e-mailům můžete psát i interní poznámky, které nepůjdou k zákazníkovi, ale budou sloužit výhradně vašim zaměstnancům pro vyřízení požadavku zákazníka.

Live chat
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Snadná úprava vzhledu
  • Automatické zprávy/Triggery
  • Chatbot
  • Historie konverzací
  • Více chatů na různých webech
  • Vytvoření ticketu z chatu
10/10

Daktela Webchat

Daktela podporuje i nejoblíbenější komunikační kanál pro zákazníky – live chat. Stačí si jej přidat na své webové rozhraní a začít využívat. Operátoři chatu vše spravují v aplikaci Daktela, kde se dá upravit i vzhled live chatu. Upravovat lze barvy, texty, využívat přednastavené šablony nebo si vytvořit vzhled vlastní.

Daktela Funkce Livechat

Využívat můžete automatické zprávy, historie konverzací, kde zjistíte, o čem jste si psali s vybraným klientem v předchozí komunikaci, z chatů můžete vytvářet tickety atd. Výhodou je i nastavení více chatů na různých webech. Pokud nemáte operátory, kteří by komunikovali s klienty, můžete si vybrat chatbota, který pomocí hesel a klíčových slov pomůže klientům najít potřebné informace místo operátora. Mějte však na paměti, že je to pořád jen robot s automaticky nastavenými odpověďmi a mnoho lidí má raději osobnější kontakt s klasickým operátorem.

Snadná úprava vzhledu
Ano
Automatické zprávy/Triggery
Ano
Chatbot
Ano
Historie konverzací
Ano
Více chatů na různých webech
Ano
Vytvoření ticketu z chatu
Ano

Abychom zmínili největší výhody, poukážeme na možnost, kdy může jeden operátor spravovat více chatů najednou a dokonce ještě přijímat hovory. Samozřejmě tak, jak je to v jeho (lidských) silách. Daktela toho po technické stránce zvládne opravdu hodně. Chaty lze přepojovat na jiné operátory, nebo si přizvat na pomoc kolegu přímo do rozjetého chatu. Operátor si může na frontě vybírat, jaké dotazy klientů odbaví jako primární.

Hlasové služby
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • IVR
  • Volací fronty
  • Nahrávání hovorů
  • SMS
  • Identifikace volajícího
  • Hlasové přivítání volajícího
10/10

Daktela Callcentrum

Základním kamenem helpdesku jsou hlasové služby, tedy vyřizování telefonických požadavků klientů. Daktela umožňuje vytvoření příchozích volacích front, kam směruje a rozřazuje zákazníky na přímá telefonní čísla nebo z rozcestníku IVR. Ve frontách jsou přihlášeni operátoři, kterým ústředna přiděluje jednotlivé hovory podle vhodnosti, tématu atd. 

Telefonní hovory se nahrávají, a to jak příchozí, tak odchozí a přepojené. Dají se pak snadno dohledat, když je potřeba něco dořešit, přijde reklamace atd. Jakmile operátor přijme příchozí hovor, otevře se mu automaticky karta zákazníka, která se po ukončení hovoru sama aktualizuje. To urychluje práci operátorům, kteří se mohou ihned věnovat dalším klientům.

Samozřejmostí je databáze zmeškaných hovorů, které jsou operátorům k dispozici a mohou na ně reagovat voláním zpět klientovi.

Hlasový rozcestník IVR je neomezený, takže záleží jen na vás, jak si jej nastavíte a kolik větví vytvoříte. Čím více větví, tím více témat a tím snáze pak přiřadí ústředna hovor správnému operátorovi.

IVR
Ano
Volací fronty
Ano
Nahrávání hovorů
Ano
SMS
Ano
Identifikace volajícího
Ano
Hlasové přivítání volajícího
Ano

Součástí hovorů jsou také hlasové zprávy – přednastavení, kterým přivítáte na své klientské lince volající. To zvyšuje důvěru zákazníků, i když je vítá automatická nahrávka a ne skutečná osoba.

Sociální sítě
Celkové skóre 5/10 se skládá z hodnocení 2 parametrů:
  • FB Messenger
  • Instagram
5/10

Daktela se dá pohodlně propojit se sociálními sítěmi a jejich chatovou službou. Aplikovat se dá na facebookový messenger i na WhatsApp, který je mezi klienty čím dál oblíbenější. Je to pro ně nesmírně pohodlné a především si mohou zprávy s vámi kdykoliv dohledat zpětně.

FB Messenger
Ano
Instagram
Ne

Nevýhodou Daktely je, že se zatím nedá propojit s Instagramem ani Twitterem. Dle odpovědí operátora Daktely je sice tato klientská podpora v řešení, ale zatím nejsou schopni nám říci, v jakém časovém horizontu napojení na tyto sociální sítě spustí.

Obecné parametry

Daktela Funkce

Nyní si shrneme obecné parametry, které helpdesková podpora Daktela nabízí a poskytuje. Samozřejmostí je česká lokalizace a podpora v češtině. To usnadňuje práci jak vašim zaměstnancům, operátorům chatů a telefonů, stejně jako klientům. Nastavit se dá ale i multijazyčnost.

Nechybí ani mobilní aplikace, díky které můžete Daktelu spravovat odkudkoli a kdykoli potřebujete. Díky řadě automatizací je používání a nastavování chatů, e-mailů apod. jednoduché a rychlé. Nemusíte vymýšlet vlastní texty, pokud nechcete.

A výhodou je i napojení vlastních externích aplikací na Daktelu, což opět usnadňuje práci, především po technické stránce.

Finance
Celkové skóre 3/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Cena za uživatele měsíčně
  • Integrační poplatek
  • Zkušební verze
3/10

Vzhledem k tomu, že se Daktela stará o podporu vašich klientů, má i ona sama systém klientské podpory velmi dobře propracovaný. Spojit se s nimi můžete na telefonu, v e-mailu i na live chatu. Pokud potřebujete rychlou odpověď a nejste zrovna online, můžete využít i podporu na SMS chatu, což je opravdu velká výhoda.

Cena za uživatele měsíčně
600-2400 Kč
Integrační poplatek
3900 Kč
Zkušební verze
14 dní

My jsme zvolili live chat, kde je nejprve k dispozici chatbot. Pokud vám nemůže pomoci – nenajdete zde řešení vašeho dotazu, můžete se nechat pomocí slov “Support” nebo “Sales” přepojit na podporu technickou nebo prodejní, která má na starost cenotvorbu a tarify. My jsme využili obojí a jsme celkem spokojeni. Nevýhodou je, že když chatujete a zároveň něco na webu Daktely dohledáváte, nesmíte přejít na jinou stránku, jinak chat spadne a ukončí se a musíte začít znovu – opět se nechat přepojit z chatbota na operátora. Všechny naše dotazy však byly zodpovězeny poměrně rychle, během hodinky, a to od různých operátorů, jak jsme dotazy v průběhu času kladli. Podporu helpdesku Daktela tedy hodnotíme jako velmi dobrou.

Doporučujeme Doporučujeme

Nepředstavuje Daktela helpdesk, jaký si pro svůj podnik představujete? Chybí vám napojení na Instagram nebo Twitter, nebo vás zajímá ještě nabídka konkurence? Podívejte se na celé naše srovnání nejlepších helpdesků a vyberte pro svou firmu ten nejvhodnější.


Přispět svou zkušeností
diskuze
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!