Freshdesk Recenze
Shrnutí recenze
Freshdesk je helpdesk pro váš web či e-shop, díky kterému můžete kompletně zlepšit služby pro své zákazníky. Nastavíte si call centrum, správu e-mailů i live chat podle toho, co nejvíce potřebujete. Vybírat můžete ze tří placených tarifů, nebo při rozjezdu své firmy využít free tarif zdarma. Díky demoverzi si na 21 dní můžete vyzkoušet veškeré služby u všech tarifů zdarma. Podpora klientů Freshdesku je sice v angličtině, ale reaguje doslova bleskově. Helpdesk od Freshdesku má českou lokalizaci a podporuje češtinu, takže se vaši klienti nemusí prát s cizími jazyky. Veškerá podpora se dá automatizovat, můžete využívat služeb robotů. přednastavených hlasových zpráv, uvítání na klientské lince atd.
Výhody
- Demo verze až 21 dní
- Několik tarifů - vyberete si to, co potřebujete pro vaši firmu
- Česká lokalizace
- Jednoduchá integrace se systémy a aplikacemi
Nevýhody
- podpora klientů není v ČJ, ale helpdesk pro váš web se v češtině nastavit dá
Freshdesk je helpdeskový nástroj, který lze aplikovat na váš firemní web nebo e-shop a s nímž budete moci svým klientům poskytovat maximální klientskou péči a podporu. Webové stránky má sice vedeny v anglickém jazyce – vybrat si můžete i jiné jazyky, ale češtinu v nich nenajdete. Také jejich klientská podpora je anglická, ale poradili si i s našimi dotazy, které jsme zaslali v češtině. Pro toho, kdo nemá s cizími jazyky problém, se stane Freshdesk jedním z nejlepších nástrojů pro podporu klientů. Kdo ale dává přednost češtině, bude se muset podívat na konkurenční nabídku – třeba v našem srovnání nejlepších helpdesků.
Nemusíte se však obávat, že by v cizích jazycích museli komunikovat i vaši zákazníci. Freshdesk má českou lokalizaci a podpora pro vaše zákazníky se v češtině nastavit dá. Na to se ale podíváme později. Nyní si ukážeme, jaké mají tarify, kolik vás bude helpdesk přes Freshdesk stát a zda si jej můžete nejprve vyzkoušet zdarma.
Cena za uživatele měsíčně
|
0 – 1 875 Kč |
Zkušební verze
|
21 dní |
Tarify Freshdesk
Freshdesk nabízí tři placené tarify a volnou verzi na vyzkoušení zdarma. Ceny se pohybují od 15 dolarů do 79 dolarů měsíčně. Pokud budete platit roční poplatek, budete mít nižší cenu za měsíc. Pokud zvolíte měsíční předplatné, počítejte s vyšší částkou – od 18 do 95 dolarů.
Free verze je vhodná pro skupiny s maximálně 10 zaměstnanci – operátory. Tato verze vám umožní systém spíše vyzkoušet, než aby se dal plně využívat pro podporu vašich klientů. Najdete zde znalostní bázi, odesílání ticketů, e-mailové zprávy a tickety ze sociálních sítí, reporting a datové centrum.
Tarif Growth je vytvořen pro menší firmy, které chtějí poskytovat svým zákazníkům kvalitní péči, ale zatím jsou teprve “v rozpuku”. V tomto tarifu najdete kromě služeb z předchozího tarifu Free i automatizaci, detekci kolize, aplikaci Marketplace, vlastní e-mailový server, vlastní zobrazení vstupenek, vlastní SSL, zákaznická pole, souhrnné zprávy, časové reporty atd.
Hledáte-li tarif pro maximální výkon vaší firmy a kompletní správu péče o zákazníky, pak je pro vás vhodný tarif Pro. Stojí 49 dolarů měsíčně a obsahuje vše, co předchozí tarif Growth, a navíc vlastní sestavy a řídící panely, zákaznické segmenty, verze znalostních bází, rozšiřitelné limity pro API, vícejazyčnou znalostní bázi a další služby. Vhodný je až pro 5000 spolupracovníků.
Tarif Enterprise je určen pro majitele velkých podniků, kteří potřebují skutečně efektivní a výkonný helpdesk. Najdete tady veškeré funkce, které obsahují předchozí tarify a řadu dalších funkcí navíc – asistence botovi, e-mail bot, automatické třídění, protokol auditu atd. Na všechny služby se můžete podívat na webové stránky Freshdesk, kde se o jednotlivých tarifech a cenách dozvíte více.
Zkušební verze
Zkušební verzi Freshdesk si můžete stáhnout, aplikovat na váš firemní web nebo e-shop a vyzkoušet až 21 dní. To je o týden více, než nabízí konkurence. Výhodou je také to, že není nutné u demoverze zadávat údaje z vaší platební karty. Jednoduše si vyzkoušíte verzi, která je vhodná pro váš podnik, a pokud vám bude vyhovovat, vyberete placený tarif a teprve až poté zaplatíte. Trial verze se dá vyzkoušet u všech tarifů.
Správu e-mailů obstará Freshdesk se vším všudy. Můžete připojit vlastní podpis, využívat šablony zpráv k urychlení práce vaší i vašich zaměstnanců, předávat si interní poznámky, aniž by se dostali k vašim klientům a provádět hromadné akce. Samozřejmostí je notifikace a automatizace. Vaši klienti mohou také zhodnotit, jak byli s vaším zaměstnancem – operátorem spokojeni. Freshdesk si poradí i s případnou kolizí odpovědí.
Vlastní podpis
|
|
Šablony zpráv
|
|
Automatizace
|
|
Hodnocení spokojenosti
|
|
Interní poznámky
|
|
Hromadné akce
|
|
Notifikace
|
Také live chat je u Freshdesk velmi jednoduchý na nastavení i ovládání, a to jak pro operátory, tak pro vaše klienty. Vzhled si můžete upravit podle svých preferencí a pokud nemáte dostatek operátorů, je možné využít služby chatbota. U služeb si však předem zjistěte, které jsou poskytovány u kterého tarifu, abyste dostali skutečně to, co potřebujete. Sledovat můžete i historii konverzací a v případě potřeby dohledat, co jste s kterým zákazníkem řešili. Z chatu se vytváří automaticky jednotlivé tickety, které se pak mohou přiřazovat k odbavení konkrétním operátorům. Pokud máte více webů, dají se nastavit live chaty na všechny, ale spravovat se dají v jedné aplikaci, pomocí přidělování ticketů.
Cena za uživatele měsíčně
|
0 – 1 875 Kč |
Zkušební verze
|
21 dní |
Freshdesk se pyšní tím, že s jejich podporou nebudete mít žádné zmeškané hovory, čekací doba bude kratší a podpora klientů bude vždy dostupná. Jejich callcentrum je řešeno velmi jednoduše a přitom plně funkčně. Ovládání celého call centra je intuitivní a hovory můžete rozdělovat dle potřeby, témat atd. K dispozici jsou funkce umělé hlasové inteligence, která umožňuje podat zákazníkům rychlou odpověď i v případě, že není zrovna volný žádný operátor.
Vlastní call centrum se dá přes Freshdesk nastavit během pár hodin. Můžete si nastavit IVR mapu, volací fronty, směrování volajících na konkrétní operátory atd. Nastavíte si i automatické hlasové přivítání volajících, což zvýší důvěru ve vaši firmu. Systém umožní každého volajícího identifikovat, a je jedno, zda volá, nebo posílá SMS. Hovory se nahrávají a nechybí ani kvalitní reporty, díky kterým snadno zjistíte, u jakých operátorů hovory váznou, kde jsou naopak efektivní, kde je potřeba něco vylepšit, na které frontě je nutné přidat operátory atd.
IVR
|
|
Volací fronty
|
|
Nahrávání hovorů
|
|
SMS
|
|
Identifikace volajícího
|
|
Hlasové přivítání volajícího
|
Freshdesk umožňuje i připojení týmů vzdálené podpory, kteří vám mohou pomoci řešit složitější otázky a problémy. Tzv. virtuální lídři mohou sledovat objemy hovorů, sledovat důležité konverzace a zvyšovat kvalitu vašich služeb.
Hovor je možné kdykoli přepojit na ticket a propojit tak všechny dostupné služby helpdesku – hovory, e-maily, chaty atd.
Jestli v něčem Freshdesk hraje prim, pak je to propojení na sociální sítě. Jako jediný helpdesk nástroj podporuje propojení nejen na messenger a WhatsApp, ale i na Twitter a Instagram. Jiné helpdeskové nástroje – a to ani ty nejlepší, které se dostaly do našeho TOP výběru – všechny testované možnosti nepodporují. Vždy u nich najdete jen některé.
FB Messenger
|
|
Instagram
|
Obecné parametry
Jak už jsme zmínili na začátku, Freshdesk umožňuje využití v české lokalizaci a v českém jazyce – pro váš web/e-shop. Samotné stránky Freshdesku jsou v angličtině, popř. v jiném, vámi zvoleném jazyce, vyjma češtiny. Na svých stránkách můžete nastavit českou podporu, ale také podporu v jiných jazycích, díky multijazyčnosti. Na Freshdesk můžete napojit vlastní externí aplikace, stejně jako některé sociální sítě – viz. výše. Správu celého call centra a helpdesku vám umožní mobilní aplikace.
Freshdesk umožňuje jednoduchou integraci do jakéhokoliv systému pomocí API i různých přednastavených aplikací. Dá se propojit s e-shopovým řešením, webovým rozhraním, aplikacemi na telefonu atd. Záleží jen na vás, čemu dáte přednost, na čem váš e-shop či firma běží. Propojit se dá kompletně celý helpdesk, call centrum, live chat i e-maily, takže se zrychlí odbavování požadavků vašich zákazníků, čímž se logicky zvýší jejich spokojenost a důvěra.
Freshdesk má svou vlastní klientskou podporu řešenou v různých jazycích, ale čeština k nim bohužel nepatří. Pokud budete chtít řešit své dotazy telefonicky, jsou k dispozici jen zahraniční telefonní čísla. Live chat sice mají, ale může se stát, že nebudou právě online. V takovém případě zašlete rychlý e-mailový dotazník, na který reagují obratem.
Odpověď do 24 hodin
|
|
Telefon
|
|
E-mail/kontaktní formulář
|
|
Počet zodpovězených otázek
|
5/5 |
Mají live chat
|
|
Kvalita odpovědi
|
Výborná |
My jsme zkusili dotaz poslat v češtině a odpovědi přišly rychle a perfektně vysvětlené, ovšem už v anglickém jazyce. Mimo jiné jsme se dozvěděli, že pokud chcete vy pro svůj web přes ně nastavit podporu v českém jazyce, je to možné. Pokud však chcete vy jako zákazník komunikovat s nimi, češtinu nepodporují. Přesto si s našimi dotazy v českém jazyce poradili skvěle, za což mají naše uznání.
Hledáte helpdesk, který je kompletně celý v češtině, včetně webových stránek a podpory? Nepatříte mezi anglicky zdatné jedince a spoléháte raději na češtinu? Podívejte se na celé naše srovnání nejlepších helpdesků a vyberte si ten, který vám a vaší firmě sedne nejlépe.