Notifikuj.cz recenze Notifikuj.cz recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

Vydáno: 26. 2. 2020

Aktualizováno: 20. 3. 2024

Shrnutí recenze

Notifikuj.cz je ryze česká služba pro efektivní zvyšování výnosnosti komerčních webových stránek nebo e-shopů pomocí chytrých notifikací, které se zobrazují jejich návštěvníkům, aby jim pomohly rozhodnout se k nákupu.

Celkové skóre 7.4/10 se skládá z hodnocení všech 29 parametrů:
  • Cena nejlevnějšího tarifu (placeného)
  • Cena nejdražšího tarifu
  • Zkušební verze zdarma na 14 dní
  • Poslední objednávky se jménem zákazníka
  • Poslední objednávky s fotkou zakoupeného produktu a proklikem na produkt
  • Recenze Heureka
  • Recenze Zboží.cz
  • Recenze Spolehlivérecenze.cz
  • Aktuální statistiky
  • Souhrnné statistiky
  • Vlastní notifikace
  • Interaktivní slevové kódy v notifikacích
  • Změna tvaru notifikace
  • Změna ikony notifikace
  • Změna barvy pozadí všech notifikací
  • Změna barvy ikony všech notifikací
  • Změna barvy textu notifikací
  • Změna fontu písma v notifikacích
  • Možnost nahrát vlastní seznamy s nákupy
  • Shoptet doplněk
  • WordPress a WooCommerce
  • Nejznámější eshopová a online prodejní řešení
  • Podporuje vložení přes Google Tag Manager
  • Email
  • Telefon
  • Kontaktní formulář
  • Live chat
  • Podpora v češtině?
  • FAQ a nápověda
Hodnocení redakce
hodnoceno 29 parametrů
7.4/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 12x Přidat hodnocení
3.9/5
Celkové skóre /10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Cena nejlevnějšího tarifu (placeného)
  • Cena nejdražšího tarifu
  • Zkušební verze zdarma na 14 dní
Celkové skóre 7.8/10 se skládá z hodnocení 9 parametrů:
  • Poslední objednávky se jménem zákazníka
  • Poslední objednávky s fotkou zakoupeného produktu a proklikem na produkt
  • Recenze Heureka
  • Recenze Zboží.cz
  • Recenze Spolehlivérecenze.cz
  • Aktuální statistiky
  • Souhrnné statistiky
  • Vlastní notifikace
  • Interaktivní slevové kódy v notifikacích
7.8/10
Celkové skóre 2.9/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Změna tvaru notifikace
  • Změna ikony notifikace
  • Změna barvy pozadí všech notifikací
  • Změna barvy ikony všech notifikací
  • Změna barvy textu notifikací
  • Změna fontu písma v notifikacích
  • Možnost nahrát vlastní seznamy s nákupy
2.9/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Shoptet doplněk
  • WordPress a WooCommerce
  • Nejznámější eshopová a online prodejní řešení
  • Podporuje vložení přes Google Tag Manager
10/10
Celkové skóre 8.8/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Email
  • Telefon
  • Kontaktní formulář
  • Live chat
  • Podpora v češtině?
  • FAQ a nápověda
8.8/10

Výhody

  • Služba má výsledky podložené reálnými klienty
  • Notifikace jdou nasadit na většině známých e-shopových a obchodních systémů
  • 14 dní zdarma na testování

Nevýhody

  • Cena není jednorázová

Služba, která vám pomůže lépe vytěžovat návštěvníky webu

Úspěšnost služby Notifikuj je založena na takzvaném social proof (sociálním vlivu). Uživatel je v podstatě nenuceně ovlivňován upozorněními na informace o nákupu, o registraci nebo hodnocení produktu a o jiných činnostech, které na webu udělali skuteční zákazníci jako je on sám.

Notifikuj Cz O Sluzbe

Celé to funguje na psychologickém a sociálním jevu (zákon sociálního vlivu), který lidi podněcuje k činnosti na základě jednání druhých lidí. Nerozhodným zákazníkům právě tyto notifikace pomohou s rozhodnutím k nákupu nebo poptávce.

Lidé potřebují při výběru jasný důkaz nebo schválení, že je jejich rozhodnutí správné. Tento důkaz a jistotu získají z notifikace, která je upozorní na chování jiných reálných zákazníků. Jejich rozhodnutí je tedy podpořeno, jak chováním druhých lidí, tak důvěryhodností služby, na které je vidět pohyb a chování ostatních zákazníků.

Notifikuj se vyhýbá jakýmkoliv manipulacím s nereálnými daty nebo falešnými událostmi, a pracuje pouze na základě událostí, které se na webu skutečně staly. Tím jednak podporuje slušné podnikání, ale hlavně zvyšuje důvěryhodnost celé služby mezi zákazníky.

Představte si, že jste návštěvník nějakého e-shopu, prohlížíte si mobilní telefon a váháte, zda je to dobrá volba? V hlavě se vám honí otázky: Opravdu je tento telefon dobrý, bude se mi dobře používat, bude se líbit lidem, není ta cena příliš vysoká? V tuto chvíli přichází na řadu Notifikuj, které na stránce zobrazí různá notifikační upozornění jako Petra Bradáčová z České Třebové právě dokončila objednávku, tuto stránku si prohlíží 240 uživatelů nebo se v notifikacích zobrazí hodnocení a text recenzí ze služeb Heuréka nebo Zboží, kterým dávají zákazníci v rozhodovacím procesu vysokou váhu. Web najednou ožije. Nerozhodný zákazník uvidí, že se na něm něco děje, že jsou zde reální zákazníci, kteří nakupují stejné věci, co chce on sám. To všechno dokáže ovlivnit jeho rozhodnutí k nákupu.

Finance

Nemá cenu příliš polemizovat nad tím, zda je služba levná nebo drahá. Pokud jste majitel komerčního webu nebo na vás záleží jeho finanční výsledky, tak se zkuste zamyslet nad tím, co kdyby vám Notifikuj zvýšilo obrat o 7-18 %? Vyplatilo by se to?

Notifikuj nabízí cenové varianty téměř pro všechny velikosti firem nebo spíše velikosti jejich webových stránek a e-shopů. Cenové tarify se od sebe většinou liší maximálním počtem unikátních návštěvníků za měsíc, kteří navštíví webové stránky.

Při volbě cenového tarifu Notifikuj je dobré si rozmyslet, jaké parametry jsou pro vás důležité. Nejlevnější tarif neobsahuje souhrnné statistiky, upozornění na recenze nebo hodnocení a také přijdete o možnost prioritní podpory. Dobrou zprávou je, že provoz služby není omezený počtem domén nebo zobrazených notifikací.

Ještě lepších výsledků s Notifikuj dosáhnete personalizovanými notifikacemi, které můžete tematicky upravovat zaměření svého oboru. Tím můžete lépe pracovat s emocemi návštěvníků, protože se jim nebudou zobrazovat pouze strohé notifikace „137 návštěvníků si prohlíží tuto stránku“, ale zobrazí se jim například „137 cyklistů si právě prohlíží tuto stránku“ nebo “Jaroslav z Prahy testuje 14 dní zdarma. A co vy?”.

Cena nejlevnějšího tarifu (placeného)
390 Kč
Cena nejdražšího tarifu
2490 Kč
Zkušební verze zdarma na 14 dní
Ano
Služba, která vám pomůže lépe vytěžovat návštěvníky webu

Typy notifikací
Celkové skóre 7.8/10 se skládá z hodnocení 9 parametrů:
  • Poslední objednávky se jménem zákazníka
  • Poslední objednávky s fotkou zakoupeného produktu a proklikem na produkt
  • Recenze Heureka
  • Recenze Zboží.cz
  • Recenze Spolehlivérecenze.cz
  • Aktuální statistiky
  • Souhrnné statistiky
  • Vlastní notifikace
  • Interaktivní slevové kódy v notifikacích
7.8/10

Poslední objednávky se jménem zákazníka
Ano
Poslední objednávky s fotkou zakoupeného produktu a proklikem na produkt
Ne
Recenze Heureka
Ano
Recenze Zboží.cz
Ano
Recenze Spolehlivérecenze.cz
Ne
Aktuální statistiky
Ano
Souhrnné statistiky
Ano
Vlastní notifikace
Ano
Interaktivní slevové kódy v notifikacích
Ne

Možnosti úpravy notifikací
Celkové skóre 2.9/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Změna tvaru notifikace
  • Změna ikony notifikace
  • Změna barvy pozadí všech notifikací
  • Změna barvy ikony všech notifikací
  • Změna barvy textu notifikací
  • Změna fontu písma v notifikacích
  • Možnost nahrát vlastní seznamy s nákupy
2.9/10

Změna tvaru notifikace
Ano
Změna ikony notifikace
Ano
Změna barvy pozadí všech notifikací
Ne
Změna barvy ikony všech notifikací
Ne (pouze u vlastní notifikace)
Změna barvy textu notifikací
Ne
Změna fontu písma v notifikacích
Ne
Možnost nahrát vlastní seznamy s nákupy
Ne

Kompatibilita
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • Shoptet doplněk
  • WordPress a WooCommerce
  • Nejznámější eshopová a online prodejní řešení
  • Podporuje vložení přes Google Tag Manager
10/10

Notifikuj je nástrojem pro komerční webové stránky a e-shopy. Proto je důležité, aby si s nimi dokonale rozuměl a dal se jednoduše nainstalovat na různé platformy. Nástroj snadno propojíte s nejznámějšími e-shopovými a prodejními systémy jako Shoptet, Webnode, Fastcentrik, WordPress, Woocommerce nebo třeba FAPI, Smart Emailing a spoustou dalších.

Dobrou zprávou je, že provozovatelé Notifukuj slyší na požadavky svých zákazníků, takže se podpora různých systémů neustále rozrůstá.

Shoptet doplněk
Ano
WordPress a WooCommerce
Ano
Nejznámější eshopová a online prodejní řešení
Ano
Podporuje vložení přes Google Tag Manager
Ano

Podpora
Celkové skóre 8.8/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Email
  • Telefon
  • Kontaktní formulář
  • Live chat
  • Podpora v češtině?
  • FAQ a nápověda
8.8/10

Podpora služby je velice vstřícná a pohotově reaguje na různé všetečné dotazy. Protože se jedná o českou službu, tak nikoho nepřekvapí, že podpora komunikuje česky. Notifikuj má na své kontaktní stránce formulář pro položení rychlého dotazu, ale také e-mailovou adresu a telefonní číslo, kam můžete telefonovat nebo posílat SMS s dotazem. Kromě toho najdete na webových stránkách služby, také stránku s nejčastějšími dotazy, kde se dozvíte, jak celá služba funguje a co vše se může v notifikacích zobrazovat. Samozřejmostí je obsáhlá nápověda s postupy, jak napojit Notifikuj na jednotlivé platformy.

Email
Ano
Telefon
Ano
Kontaktní formulář
Ano
Live chat
Ne
Podpora v češtině?
Ano
FAQ a nápověda
Ano
Služba, která vám pomůže lépe vytěžovat návštěvníky webu

Test Notifikuj.cz

Jedna věc je, co služba slibuje na svém webu, ale daleko podstatnější je, zda to skutečně funguje a přináší výsledky. Notifikuj se nebojí jít s vlastní kůží na trh, takže nabízí svým zákazníkům možnost testovat službu 14 dní zdarma, na svých webových stránkách má recenze reálných klientů i s výsledky, které s Notifikuj dosáhly, a dokonce si na stránkách zmíněných klientů můžete jednoduše ověřit, zda službu stále využívají a tedy i to, jestli se jim stále vyplácí.

Z testů, které s Notifikuj na klientských webech nebo e-shopech proběhly vyplývá, že se nejen zvýšil nárůst konverzí, jejichž poměr se drží v rozmezí od 7 do 18 %, ale zvýšil se například i počet navštívených stránek na jednu relaci. Použitím služby Notifikuj se nakonec dosáhlo i prodloužení doby strávené na webu.

Poměrně zajímavou zkušeností se službou bylo to, že se o desítky procent snížila míra okamžitého opuštění webu nebo zkrácení doby od první návštěvy do objednání. Díky tomu se podstatně snížily náklady na reklamu, protože dosažené výsledky měly vliv na remarketingové kampaně.

Ačkoliv byly A/B testy pečlivě připravené a přinesly velice slibná čísla, tak jedno testování klientům nakonec nestačilo, takže proběhla druhá fáze testování, aby byl přínos Notifikuj opravdu věrohodně podložený.

Na klientském projektu byla připravena druhá 14denní fáze A/B testování, při které se dále upravovaly a lépe se personalizovaly texty kampaní, aby odpovídaly oboru zaměření e-shopu a také byly doplněné o přesnější popisky proběhlých nákupů nebo emotikony. Tím bylo lépe pracováno se zákaznickou pozorností.

V dalším testu se tedy podařilo zvýšit konverzní poměr o více než 30 %. I ostatní měřené hodnoty si nevedly špatně. Působení sociálního vlivu, který Notifikuj podporuje prostřednictvím reálných notifikací, se podařilo prodloužit průměrnou dobu strávenou na webu, ale také množství navštívených stránek na jednu relaci. Rovněž se o více než 16 % zkrátila doba od první návštěvy webu do objednání. Všechny tyto faktory měly konečný vliv na zvýšení množství transakcí e-shopu o téměř 32 % a tím se samozřejmě zvýšili i tržby celého podniku.

Není pochyb o tom, že se nasazení Notifikuj vyplatilo a přineslo velice dobré výsledky.

A/B testování proběhlo na e-shopu Expresmenu a zdroj dat je z případové studie zveřejněné v magazínu M&M 05/2020.

Služba, která vám pomůže lépe vytěžovat návštěvníky webu

Přispět svou zkušeností
diskuze
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!