Notifikuj.cz recenze Notifikuj.cz recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

26. 2. 2020

Stručně/vhodné pro

Notifikuj.cz je ryze česká služba pro efektivní zvyšování výnosnosti komerčních webových stránek nebo e-shopů pomocí chytrých notifikací, které se zobrazují jejich návštěvníkům, aby jim pomohly rozhodnout se k nákupu.

Celkové skóre 9.3/10 se skládá z hodnocení všech 18 parametrů:
  • Neomezeně domén
  • Neomezeně notifikací
  • Přizpůsobení notifikací
  • Notifikace o aktuálních návštěvnících
  • Notifikace poslední objednávky, registrace
  • Souhrnné statistiky
  • Možnost nahrát vlastní seznamy s nákupy
  • Jednoduchá implementace
  • WordPress a WooCommerce
  • Nejznámější eshopová a online prodejní řešení
  • Administrace v češtině?
  • Propojení se srovnávači zboží
  • Email
  • Telefon
  • Kontaktní formulář
  • Live chat
  • Je v češtině?
  • FAQ a nápověda
Hodnocení redakce
hodnoceno 18 parametrů
9.3/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 11x Přidat hodnocení
3.8/5
Celkové skóre 9.1/10 se skládá z hodnocení 8 parametrů:
  • Neomezeně domén
  • Neomezeně notifikací
  • Přizpůsobení notifikací
  • Notifikace o aktuálních návštěvnících
  • Notifikace poslední objednávky, registrace
  • Souhrnné statistiky
  • Možnost nahrát vlastní seznamy s nákupy
  • Jednoduchá implementace
9.1/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • WordPress a WooCommerce
  • Nejznámější eshopová a online prodejní řešení
  • Administrace v češtině?
  • Propojení se srovnávači zboží
10/10
Celkové skóre 8.8/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Email
  • Telefon
  • Kontaktní formulář
  • Live chat
  • Je v češtině?
  • FAQ a nápověda
8.8/10

Výhody

  • Služba má výsledky podložené reálnými klienty
  • Notifikace jdou nasadit na většině známých e-shopových a obchodních systémů
  • 14 dní zdarma na testování

Nevýhody

  • Cena není jednorázová

Služba, která vám pomůže lépe vytěžovat návštěvníky webu

Úspěšnost služby Notifikuj je založena na takzvaném social proof (sociálním vlivu). Uživatel je v podstatě nenuceně ovlivňován upozorněními na informace o nákupu, o registraci nebo hodnocení produktu a o jiných činnostech, které na webu udělali skuteční zákazníci jako je on sám.

Notifikuj Cz O Sluzbe

Celé to funguje na psychologickém a sociálním jevu (zákon sociálního vlivu), který lidi podněcuje k činnosti na základě jednání druhých lidí. Nerozhodným zákazníkům právě tyto notifikace pomohou s rozhodnutím k nákupu nebo poptávce.

Lidé potřebují při výběru jasný důkaz nebo schválení, že je jejich rozhodnutí správné. Tento důkaz a jistotu získají z notifikace, která je upozorní na chování jiných reálných zákazníků. Jejich rozhodnutí je tedy podpořeno, jak chováním druhých lidí, tak důvěryhodností služby, na které je vidět pohyb a chování ostatních zákazníků.

Notifikuj se vyhýbá jakýmkoliv manipulacím s nereálnými daty nebo falešnými událostmi, a pracuje pouze na základě událostí, které se na webu skutečně staly. Tím jednak podporuje slušné podnikání, ale hlavně zvyšuje důvěryhodnost celé služby mezi zákazníky.

Představte si, že jste návštěvník nějakého e-shopu, prohlížíte si mobilní telefon a váháte, zda je to dobrá volba? V hlavě se vám honí otázky: Opravdu je tento telefon dobrý, bude se mi dobře používat, bude se líbit lidem, není ta cena příliš vysoká? V tuto chvíli přichází na řadu Notifikuj, které na stránce zobrazí různá notifikační upozornění jako Petra Bradáčová z České Třebové právě dokončila objednávku, tuto stránku si prohlíží 240 uživatelů nebo se v notifikacích zobrazí hodnocení a text recenzí ze služeb Heuréka nebo Zboží, kterým dávají zákazníci v rozhodovacím procesu vysokou váhu. Web najednou ožije. Nerozhodný zákazník uvidí, že se na něm něco děje, že jsou zde reální zákazníci, kteří nakupují stejné věci, co chce on sám. To všechno dokáže ovlivnit jeho rozhodnutí k nákupu.

Finance

Nemá cenu příliš polemizovat nad tím, zda je služba levná nebo drahá. Pokud jste majitel komerčního webu nebo na vás záleží jeho finanční výsledky, tak se zkuste zamyslet nad tím, co kdyby vám Notifikuj zvýšilo obrat o 7-18 %? Vyplatilo by se to?

Notifikuj nabízí cenové varianty téměř pro všechny velikosti firem nebo spíše velikosti jejich webových stránek a e-shopů. Cenové tarify se od sebe většinou liší maximálním počtem unikátních návštěvníků za měsíc, kteří navštíví webové stránky.

Služba, která vám pomůže lépe vytěžovat návštěvníky webu

Důležité parametry
Celkové skóre 9.1/10 se skládá z hodnocení 8 parametrů:
  • Neomezeně domén
  • Neomezeně notifikací
  • Přizpůsobení notifikací
  • Notifikace o aktuálních návštěvnících
  • Notifikace poslední objednávky, registrace
  • Souhrnné statistiky
  • Možnost nahrát vlastní seznamy s nákupy
  • Jednoduchá implementace
9.1/10

Při volbě cenového tarifu Notifikuj je dobré si rozmyslet, jaké parametry jsou pro vás důležité. Nejlevnější tarif neobsahuje souhrnné statistiky, upozornění na recenze nebo hodnocení a také přijdete o možnost prioritní podpory. Dobrou zprávou je, že provoz služby není omezený počtem domén nebo zobrazených notifikací.

Ještě lepších výsledků s Notifikuj dosáhnete personalizovanými notifikacemi, které můžete tematicky upravovat zaměření svého oboru. Tím můžete lépe pracovat s emocemi návštěvníků, protože se jim nebudou zobrazovat pouze strohé notifikace „137 návštěvníků si prohlíží tuto stránku“, ale zobrazí se jim například „137 cyklistů si právě prohlíží tuto stránku“ nebo “Jaroslav z Prahy testuje 14 dní zdarma. A co vy?”.

Neomezeně domén
Ano
Neomezeně notifikací
Ano
Přizpůsobení notifikací
Ano
Notifikace o aktuálních návštěvnících
Ano
Notifikace poslední objednávky, registrace
Ano
Souhrnné statistiky
Ano
Možnost nahrát vlastní seznamy s nákupy
Ne
Jednoduchá implementace
Ano

Kompatibilita
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 4 parametrů:
  • WordPress a WooCommerce
  • Nejznámější eshopová a online prodejní řešení
  • Administrace v češtině?
  • Propojení se srovnávači zboží
10/10

Notifikuj je nástrojem pro komerční webové stránky a e-shopy. Proto je důležité, aby si s nimi dokonale rozuměl a dal se jednoduše nainstalovat na různé platformy. Nástroj snadno propojíte s nejznámějšími e-shopovými a prodejními systémy jako Shoptet, Webnode, Fastcentrik, WordPress, Woocommerce nebo třeba FAPI, Smart Emailing a spoustou dalších.

Dobrou zprávou je, že provozovatelé Notifukuj slyší na požadavky svých zákazníků, takže se podpora různých systémů neustále rozrůstá.

WordPress a WooCommerce
Ano
Nejznámější eshopová a online prodejní řešení
Ano
Administrace v češtině?
Ano
Propojení se srovnávači zboží
Ano (Heuréka a Zboží)

Podpora
Celkové skóre 8.8/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Email
  • Telefon
  • Kontaktní formulář
  • Live chat
  • Je v češtině?
  • FAQ a nápověda
8.8/10

Podpora služby je velice vstřícná a pohotově reaguje na různé všetečné dotazy. Protože se jedná o českou službu, tak nikoho nepřekvapí, že podpora komunikuje česky. Notifikuj má na své kontaktní stránce formulář pro položení rychlého dotazu, ale také e-mailovou adresu a telefonní číslo, kam můžete telefonovat nebo posílat SMS s dotazem. Kromě toho najdete na webových stránkách služby, také stránku s nejčastějšími dotazy, kde se dozvíte, jak celá služba funguje a co vše se může v notifikacích zobrazovat. Samozřejmostí je obsáhlá nápověda s postupy, jak napojit Notifikuj na jednotlivé platformy.

Email
Ano
Telefon
Ano
Kontaktní formulář
Ano
Live chat
Ne
Je v češtině?
Ano
FAQ a nápověda
Ano
Služba, která vám pomůže lépe vytěžovat návštěvníky webu

Test Notifikuj.cz

Jedna věc je, co služba slibuje na svém webu, ale daleko podstatnější je, zda to skutečně funguje a přináší výsledky. Notifikuj se nebojí jít s vlastní kůží na trh, takže nabízí svým zákazníkům možnost testovat službu 14 dní zdarma, na svých webových stránkách má recenze reálných klientů i s výsledky, které s Notifikuj dosáhly, a dokonce si na stránkách zmíněných klientů můžete jednoduše ověřit, zda službu stále využívají a tedy i to, jestli se jim stále vyplácí.

Z testů, které s Notifikuj na klientských webech nebo e-shopech proběhly vyplývá, že se nejen zvýšil nárůst konverzí, jejichž poměr se drží v rozmezí od 7 do 18 %, ale zvýšil se například i počet navštívených stránek na jednu relaci. Použitím služby Notifikuj se nakonec dosáhlo i prodloužení doby strávené na webu.

Poměrně zajímavou zkušeností se službou bylo to, že se o desítky procent snížila míra okamžitého opuštění webu nebo zkrácení doby od první návštěvy do objednání. Díky tomu se podstatně snížily náklady na reklamu, protože dosažené výsledky měly vliv na remarketingové kampaně.

Ačkoliv byly A/B testy pečlivě připravené a přinesly velice slibná čísla, tak jedno testování klientům nakonec nestačilo, takže proběhla druhá fáze testování, aby byl přínos Notifikuj opravdu věrohodně podložený.

Na klientském projektu byla připravena druhá 14denní fáze A/B testování, při které se dále upravovaly a lépe se personalizovaly texty kampaní, aby odpovídaly oboru zaměření e-shopu a také byly doplněné o přesnější popisky proběhlých nákupů nebo emotikony. Tím bylo lépe pracováno se zákaznickou pozorností.

V dalším testu se tedy podařilo zvýšit konverzní poměr o více než 30 %. I ostatní měřené hodnoty si nevedly špatně. Působení sociálního vlivu, který Notifikuj podporuje prostřednictvím reálných notifikací, se podařilo prodloužit průměrnou dobu strávenou na webu, ale také množství navštívených stránek na jednu relaci. Rovněž se o více než 16 % zkrátila doba od první návštěvy webu do objednání. Všechny tyto faktory měly konečný vliv na zvýšení množství transakcí e-shopu o téměř 32 % a tím se samozřejmě zvýšili i tržby celého podniku.

Není pochyb o tom, že se nasazení Notifikuj vyplatilo a přineslo velice dobré výsledky.

A/B testování proběhlo na e-shopu Expresmenu a zdroj dat je z případové studie zveřejněné v magazínu M&M 05/2020.

Služba, která vám pomůže lépe vytěžovat návštěvníky webu

Přispět svou zkušeností
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!