Zásilkovna Recenze Zásilkovna Recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

Vydáno: 21. 3. 2023

Aktualizováno: 9. 1. 2024

Shrnutí recenze

Zásilkovna patří v současné době mezi nejoblíbenější dopravce, nejen pro obchodníky, ale i pro soukromé osoby. Ceny jejich dopravy jsou velmi příznivé a odeslání i přijímání zásilek jednoduché a pohodlné, především díky jejich mobilní aplikaci. Mají obrovskou síť výdejních míst a Z-boxů, kde si mohou vaši zákazníci balík vyzvednout. Zvolit ale mohou i doručení přímo na adresu. Nevýhodou Zásilkovny je, že zatím nepřepravují nadrozměrné zásilky. Nedovezou vašemu zákazníkovi paletu, ani balík těžší než 10 kg.

Celkové skóre 7.5/10 se skládá z hodnocení všech 10 parametrů:
  • Má sběrná a výdejní místa?
  • Lze zaslat na dobírku
  • Lze zaslat do zahraničí
  • Přeprava palet
  • Nadrozměrná přeprava
  • E-mail
  • Live chat
  • Telefon
  • Odpovědi
  • Hodnocení podpory
Hodnocení redakce
hodnoceno 10 parametrů
7.5/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 78x Přidat hodnocení
1.3/5
Celkové skóre 6/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Má sběrná a výdejní místa?
  • Lze zaslat na dobírku
  • Lze zaslat do zahraničí
  • Přeprava palet
  • Nadrozměrná přeprava
6/10
Celkové skóre 9/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • E-mail
  • Live chat
  • Telefon
  • Odpovědi
  • Hodnocení podpory
9/10

Výhody

  • Pohodlná a spolehlivá doprava
  • Pro obchodníky i soukromé osoby
  • Praktická a srozumitelná aplikace
  • Doprava do celého světa

Nevýhody

  • Nepřepravují palety
  • Přepravovaný balík nesmí mít více než 10 kg

Důležité parametry
Celkové skóre 6/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Má sběrná a výdejní místa?
  • Lze zaslat na dobírku
  • Lze zaslat do zahraničí
  • Přeprava palet
  • Nadrozměrná přeprava
6/10

Zásilkovna je dopravce, který v posledních letech zažívá doslova boom. Výhody totiž přináší nejen obchodníkům, ale také soukromým osobám, které jej hojně využívají. Je to především o tom, že mají poměrně nízké ceny za odeslání balíku a klient může balíček, který posílá, odnést na některé z mnoha sběrných/výdejních míst. Stejně tak klienti, kteří si od vás balík nechají poslat, mohou využít obrovského množství výdejních míst a Z-boxů, nebo si nechat zásilku doručit domů na konkrétní adresu. 

Zasilkovna Nabidka

Zásilkovna má praktickou aplikaci, která je velmi jednoduchá na používání a informace k odesílanému balíku, vybrání adresy a platbu online platební kartou přes ni provedete během chvilinky. K odeslání už pak soukromé osobě stačí jen zapsání kódu – štítek vytisknou na sběrném místě, kam balíček odnesete. Výhodné je to tak i pro malé e-shopy, které si nechtějí hned zřídit byznys účet.

Má sběrná a výdejní místa?
Sběrná místa slouží k tomu, aby do nich klienti - i soukromé osoby - nosili své balíky, které potřebují poslat. Výdejní místa jsou naopak ta, kde si mohou svůj balík vyzvednout.
Ano
Lze zaslat na dobírku
Dobírka znamená, že klient zaplatí svůj balík v hotovosti nebo platební kartou při převzetí balíku, ať už doma na adrese, nebo na výdejním místě.
Ano
Lze zaslat do zahraničí
Někteří dopravci vám doručí balík v rámci ČR a Slovenska, jiní po Evropě a jiní do celého světa.
Ano
Přeprava palet
Přeprava celých palet se zbožím už patří k nadrozměrným zásilkám a ne každý dopravce tuto službu nabízí.
Ne
Nadrozměrná přeprava
Každý dopravce má jiné hodnoty (kg či cm) u zásilek, které považuje za nadrozměrné. Tyto rozměry najdete vždy uvedeny u konkrétního dopravce vč. informace, zda nadrozměrné balíky rozváží.
Ne (max. 10 kg)

Zásilkovna doručuje balíky po celé České republice a do dalších 32 zemí po celém světě. Co u nich nelze posílat, je zboží na paletách a nadrozměrné zásilky, které mají více než 10 kg. Na to zatím zaměřeni nejsou. Nejdelší strana posílaného balíku u nich může mít maximálně 120 cm.

Zasilkovna Sluzby

Podpora
Celkové skóre 9/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • E-mail
  • Live chat
  • Telefon
  • Odpovědi
  • Hodnocení podpory
9/10

Podpora pro klienty je u Zásilkovny řešená na zákaznické lince od pondělí do pátku od 8 do 18 hodin. Zaslat jim můžete také dotaz pomocí online formuláře, nebo zkusit dohledat odpověď na svou otázku ve zpracovaných nejčastějších otázkách a odpovědích. My jsme tentokrát otestovali jejich live chat – Zásilkobota. Překvapivě fungoval velmi jednoduše a na všechny naše dotazy nám zobrazil uspokojivou odpověď. Můžeme jej proto s klidem doporučit.

E-mail
Ano
Live chat
Ano (pouze chatbot)
Telefon
Ano
Odpovědi
5/5
Hodnocení podpory
Výborné
Doporučujeme Doporučujeme

Hledáte nejlepší dopravce pro váš obchod nebo e-shop? Přemýšlíte, se kterými dopravci uzavřít spolupráci, aby byli vaši zákazníci s dopravou co nejspokojenější? Podívejte se na naše srovnání nejlepších dopravců a vyberte si podle svých představ.


Přispět svou zkušeností
diskuze
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!

Zásilkovna zkušenosti a recenze zákazníků

36 zkušeností
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Moje zásilka se už několik dní vozí z depa Nučice do depa Hůry a to pořád dokola. Na dotazy nikdo nereaguje. Otřesné.

Hodnocení - 1
Dana
23. 2. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Balík jsem odevzdal po cestě na výlet přímo v depu, ne v žádné sběrné prodejně. Je pravda, že délka balíku byla cca o 3cm delší než mají uvedenu max. délku ve svých podmínkách, ale proto jsem jel na depo čekal jsem, že když nebudou chtít vzít tak hned řeknou…Balík převzali ale následně email, že budou účtovat jako nadrozměr (s tím jsem počítal) , pak další email že mě zásilku vrací že nesplňuje paramerty. Vše beru, ale největší paradox, že moji „nadrozměrnou zásilku“ naložili a zavezli mě zpět 80km do výdejního místa k vrácení!!!!

Hodnocení - 3
Pepa
16. 2. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Zásilkovna se velmi zhoršila v kvalitě služeb, není schopná doručovat do Z-BOXŮ a tak Vám automaticky balík doručí do jiného města a podobně. Nedoporučuji platit takovou firmu.

Hodnocení - 1
Jana Pravá
9. 2. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Ze tří zásilek mi byla řádně a v uvedeném termínu doručena pouze jedna zásilka. Vzhledem k tomu, že jedna z nedoručených zásilek byla hrazena předem, nebudí to ve mě zrovna příznivý pocit.

Hodnocení - 4
Ivana Kajtarová
8. 2. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

tak ja nastesti uz vubec nemohu zasilkovnu pouzivat nebot se dostanu max k vyplneni prvniho pismenka e mailu a pote naskoci …email adresa je neplatna. zkousela jsem snad 10x jako vyplnit udaje znamych, vzdy je e mail neplatny hned pri prvnim pismenu. Odinstalovala jsem a stahla znovy, stejny problem. Takze pouzivam balikovnu za 65 kc a funguje naprosto skvele ta nase Ceska posta. ..i kdyz ani ta uz mozna neni ceska.

Hodnocení - 1
hana jesinova
30. 1. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Šílená zkušenost. Zboží mi vyměnili za nějaké korálky , hned jsem odevzdal a očekával jsem minci, není ani sběratelská ani cenný kov, prostě nic – a když nenašli v tom jejich bordelu, napsali, že za cennosti a numismatiku neberou odpovědnost. Mince v hodnotě necelých 4 000 kč, jako dárek ze železa je dle nich cennost. Tedy ze svého zasilatelského portfolia vynechte Zásilkovnu. šílenost.

Hodnocení - 1
Zbyněk Dokulil
17. 1. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Zásilkovna opět nezklamala.
Objednanou zásilku v prvním případě uložili pro jistotu až na druhou stranu města a po dnešní zkušenosti už nikdy. Druhou zásilku jsem si pro jistotu poslala do práce, bohužel jsem nestihla doběhnout k mobilu a volala ihned zpět. Už jen automatická odpověď a i přes několikateré volání nic. Zkoušela jsem i sms. Už jen přišla zpráva, že je zásilka na výdejním místě.
Další selhání bylo, když mi poslali zásilku na zrušené výdejní místo a pracně jsem se ke své uhrazené zásilce po 14 dnech dostala.
Jsem poučena.
Už nikdy zásilkovna…

Hodnocení - 1
Kateřina Lukášková
20. 12. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Zásilkovnu už nikdy, depo České Budějovice, katastrofa. Tři dny zásilka na depu a nic. Konverzace s robotem super.

Hodnocení - 1
Jiří Riedl
7. 12. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Nejhorší je Zasilkovna a potom Česka pošta. Řidič nic nedoručil a ještě lhal.

Hodnocení - 2
Vlastimil Pleticha
1. 12. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Nespokojenost Zásilka byla dodána na jinou adresu a nikdo mě neinformoval a neprobral změnu a operátor byl docela arogantní

Hodnocení - 1
Jaromír Rozsypal
1. 12. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Doručování zásilek mi přijde čím dál horší. Nadávali se na poštu ale oni už jsou o kus dál. Nedávno se ke mně dostala zásilka až po té co jsem po šesti dnech začal řešit. A teď je to znova už tři dny leží na depu. A odeslána byla už před šesti dny. A pak to řešíte s automatem. Od teď už budu radši volit jiného přepravce. A že těch zásilek za rok mám docela dost.

Hodnocení - 1
Vlastimil Schier
30. 11. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Dneškem se Zásilkovnou končím. Pošlou SMS o poslání PLNĚ ZAPLACENÉ zásilky do Zásilkovny vzdálené 6 km od požadované, odpovědět na SMS nemožné, totéž na jejich stránce a na firemním telefonu místo člověka stejně tak nic nechápající automat. Když si firma neváží svých zákazníků a šetří i na člověku na telefonu, nemám o takovou firmu dále zájem. Doporučuji hvězdičky rozšířit i o nulovou pro nespokojené zákazníky.

Hodnocení - 1
Vladimír Olšanský
29. 11. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Dne 13.11 jsme urgovali ze nam doposud nebyl dorucen balicek,nasledujici den byl zazrakem dodan,po doruceni na zasilkovnu a zaplaceni nam byl predan balicek poskozeny nejen venkovni obal ale i vnitrni cca 10 minut po zaplaceni a zkontrolovani jsme kontaktovali zasilkovnu kdy 15 minut hovoril automat a pote nas prepojili na ziveho operatora s kterym jsme konzultovali kroky k vraceni poskozene zasilky vse trvalo cca dve a pul hodiny nakonec jsme zasilku odeslali na vlastni naklady zpet, po 10 denim urgovani po denich telefonatech a vecnych zbytecnych emailech kde se dodavali fota po prevzeti baliku parcelshopu od ridice fotech ktere byli na parcelshopu nafoceny mi bylo oznameno ze vlastne mezi obdrzenim a odeslanim nelze potvrdit ze zasilka byla ponicena podotykam ze sam parcelshop psal a nabidl i kamerovy zaznam vcetne fotek jsem si vlastne rozbila zbozi sama dodavatel nekomunikuje tudiz nemam ani penize ani vysavac zasilkovna uz nikdy vice

Hodnocení - 1
Eliska Mlejnkova
23. 11. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Poslední rok jsou tyto služby zoufalé,raději Českou Poštu fakt !!!

Hodnocení - 1
Leoš Vaníček
23. 11. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Nedoporučuji zásilkovnu. Je to již poněkolikáté, kdy jsem si objednala dopravu na adresu. Přišla SMS s dobou dodání…..do 18.15 hod……čekala jsem na dopravce a nikdo nepřijel. Když jsem se podívala na sledování zásilky, tak je tam uvedeno, že ji nechali v jiném místě, kam si musím složitě dojet. Přitom máme box zásilkovny v místě….což by bylo ještě přijatelné. Zaplatila jsem cenu za dodání na adresu . Bohužel dodavatel nenabídl jinou možnost.

Hodnocení - 1
Helena Lebedová
8. 11. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Nedoporučuji zásilkovnu!!
Vkládala jsem v pátek zásilku do Zboxu – přesně podle pokynů v aplikaci – nehledě na to, že vkladu do Zboxu využila již potřetí, takže jsem věděla jak na to.
Potvrdila jsem že zásilka byla v pořádku vložena a odjela od boxu.
V pondělí jsem s údivem zjistila, že zásilka stále ještě čeká na podání. Začala jsem zjišťovat kde je chyba, musela jsem volat během následujících 14 dnů 4x a znovu zaplatit poplatek – než se začalo něco dít.
Konečně jsem dostala e-mail o tom, že mám vyplnit reklamační formulář….jaké bylo moje překvapení po vyplnění a odeslání, když mi přišel email z reklamačního oddělení, že jsem udělala chybu při vkládání a že nemám nárok na kompenzaci?
Takže zásilkovna má za svými nehty mých skorem tisíc korun a nikde žádné dovolání spravedlnosti?!

Hodnocení - 1
Romana Zvolánková
7. 11. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Nejhorsi dopravce, co jsme kdy vubec zazili! Pres tuto sluzbu zasilkovny „doruceni domu“ prvni zkusenost a doufame, ze i posledni! Sprosty a hruby ridic, neustale pokrikoval a chtel videt dorucovatele primo s telefonem u ucha a soucasne predat balicek. Co, kdyz telefon je mimo domov a ma doma domluvene prijeti balicky s lidmi, ktere jsou zrovna doma!!! Ridic stoji u sveho auta u silnice a pokrikuje hrube at vidi s kym zrovna mluvi pres mobil, aby mohl predat zasilku! Neni ani u dveri! Nikdy vice!!!

Hodnocení - 1
Vladimír Morávek
26. 10. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Zasilkovna je katatstrofa. Jeden den vidím na online sledování status, že mají balíček v přepravě k příjemci, tak ho druhý den čekám, ale nic. Žádné kontaktování na telefon ani na mail. Neučinili ani pokus balíček doručit a rovnou přehodili status, že se balíček vrací zpět odesílateli. Po více než hodinovém telefonování a neochotě, jsem zjistila, že balíček je stále na depu v Praze, ale označený vratkou a nejde mi ho tudíž poslat zpět. Prý jejich INTELIGENTNÍ SYSTÉM NEUMĚL PŘEČÍST ADRESU, která mimochodem byla správná..!!! Fakt děs. Paní mi zavěsila tetefon a na mail mi neodpověděli.. Zasilkovnu fakt nedoporučuji. Je zábavné, jak pořád sami sebe chválí.

Hodnocení - 1
Karla
17. 10. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Rozhodně nedoporučuji. Objednávám často věci na Amazonu, který bohužel v ČR doručuje prostřednictvím Zásilkovny. Praxe Zásilkovny, resp. jejích řidičů, v posledním cca půl roce je taková, že 2x prozvoní tel. kontaktní číslo tak, aby člověk neměl šanci to stihnout vzít, v uvedený čas doručení nikdo nezazvoní, přestože zvonek je označen a na adrese se stále někdo nachází, a na tel. čísle, na které voláte zpět (ze kterého volal řidič) cca 5 s po prvním i druhém telefonátu, se dovoláte na automat, který vás na řidiče nepřepojí. Řidiči si tedy jednoznačně ulehčují práci tím, že všechny dodací adresy prozvoní 2x, vy se nedovoláte zpět, takže v klidu mohou všechny zásilky odvézt na výdejní místo, které mají po cestě, takže si ušetří spoustu času. Pro doručování zásilek na adresu tedy úplně zbytečná služba.

Hodnocení - 1
Jan Matějíček
9. 8. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Zásilkovna alias Packeta (koupila Zásilkovnu, kterou založila paní Kijonková) již není v současné době na té úrovni, se kterou jsem byl zvyklý. Zejména se jedná o naprosto katastrofální (ne)doplňování dat na trackingu zásilky. Není patrné,
na jaké depo jede resp. na kterém depu ,,odpočívá“ před další cestou…
Co vytknout článku? No třeba to, že už to není Zásilkovna, ale Packeta holding, která Zásilkovnu koupila. Na telefonu nemluví živý operátor, ale virtuální, a to je k ničemu. Nerozumí mnoha slovům. Na konkrétní depa se nedovoláte přímo, ale přes jednu linku, kde je právě zmíněný virtuální operátor. Služba k ničemu. Vyplněním kontaktního formuláře dostanete informaci, kterou už dávno víte (ale já potřebuji vědět aktuální informaci, když nefungují data při sledování zásilky.
Jsem zklamán a příště zvolím jiného dopravce.
Jako případný odborník bych dal 5/10.

Hodnocení - 3
Radim Blecha
8. 8. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

V pátek dáte balík do Z boxu, v pondělí je balík stále na svém místě. Chcete se dovolat na infolinku, mluvíte s umělou inteligencí, která Vám nedokáže zodpovědět na Vaši otázku, kdy se balík dostane k adresátovi. Už nikdy více. Je to neskutečně nespolehlivá firma.

Hodnocení - 1
Petr Hudák
7. 8. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

To je samá samochvála jak jste úžasní a já poslední dobou nejsem s vašimi službami absolutně vůbec spokojená. Když je plná kapacita objednaného výdejního místa, tak ty balíky dáváte kam se vám zachce a rozhodně ne, na jejich další nejbližší výdejní místo. Je vám úplně jedno, že pak příjemce zásilky musí běhat z jednoho konce města až na druhý, jeden balík mi v ten samý den dodáte na Mánesku co mám přes půl hodiny cesty a druhý mi dáte na výdejní místo k přehradě, kam je to dalších 5-6 km. A přitom tady kolem je minimálně 5 výdejních míst co jsou dostupné do 10-ti minut. Měli by jste na té logistice lépe zapracovat. Rozhodně nejsem jediná kdo má takové zkušenosti.

Hodnocení - 1
Monika Josi
2. 8. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Neuvěřitelně nespolehlivá firma u které nefunguje prakticky nic. Varuji všechny.
Poslední příklad. Na výdejním místě měli dovolenou a zároveň bylo zavřeno pro nemoc. Po znovuotevření Zásilkovna ale veškeré balíčky odvezla a poslala zpět odesílatelům.V mém případě se jedná o zahraniční zásilku a i když je balíček ještě stále v Čechách odmítají mi ho vydat. Prý to je tak nastavené. To nikdo, snad vyjma paní Kijonkové, nepochopí. V jiných zásilkách oproti ostatním dopravcům minimálně den zpoždění. Za mne mají nevyhovující a přestávám s nimi posílat.
P.S. Mě už také přesměrovali zásilku na jinou adresu jak uvádějí předchozí recenze.

Hodnocení - 1
Jindřích Novotný
24. 7. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Chcete-li si pokazit hezký den, obraťte se s důvěrou na zasilkovnu.

Hodnocení - 1
Eduard Motyčka
23. 7. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Rozhodně nedoporučuji, můj odeslaný balík se záhadně stratil, měl hodnotu 6000kč ale bude mi po reklamaci vráceno 300kč včetně dopravy. Smutné a pro mně určitě poučné, příšte poistiť to by se jen tak balík nevypařil.

Hodnocení - 1
Anna
4. 7. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Zasilkovnu nedoporučuji obsah balíku zcela zničený a rozbitý.. I když byl zabalený a pojištěný reklamace byla zamitnuta .
Nakonec dle zasilkovny za to můžu já že jsem si dovolila poslat křehké věci přes jejich službu..
Takže je v pořádku házet z balíky i přesto že je na nem primo napsáno že jde o věc křehkou.
V pořádku, už vím že je takovýto přístup brzo zničí.,

Hodnocení - 1
Eva Štancová
20. 6. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Katastrofa délky dodání!!!
Zlata pošta nebo Ppl

Hodnocení - 1
Tom
14. 6. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Dost se za poslední rok zhoršily dodací lhůty. V okolí mám samá výdejní místa, ale najít odesílací je oříšek… Vrátit zásilku e-shopu, který vydává kód na odeslání Zásilkovnou, nejde před Zásilkovna box (wtf). Klidně váš balík přesměrují random na jakékoliv místo v okruhu 1 km, což je u větších a těžších zásilek vážně paráda. Nelze vyplnit odesílací údaje na počítači, jen v appce na telefonu. Ale aspoň při přinesení na pobočku, pokud se vám podaří najít nějakou, co balíky přijímá, funguje obvykle bez problémů, snadno a rychle, ne jako u Balíkovny pošty, kde potřebují načíst 2 (proč proboha na ty 4 údaje) čárové kódy a ještě vypsat ručně ( 😀 ) štítek.

Hodnocení - 2
Alena Vejropová
1. 6. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Moje zkušenost je z druhé strany jako odesílatele, fakturace ze strany Zásilkovny je nesmyslná a přidělává nám dost zbytečné práce . Celkově jsem zklamán jejich arogancí a neochotou vyřešit problém.

Hodnocení - 1
Václav Erben
31. 5. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Dělají ši co absolutně co chtějí. Čekáte zásilku, jste celý den doma, telefon nezazvoní a pak vám přijde drzá SMS že jsem nebyla zastižena a zásilku mám v nějakém výdejním místě 20 km od domova když už, tak máme v obci zbox 🤦‍♀️ nebo sledujete přes aplikace kde máte zásilku ….čekáte ji v určitý den kdy je napsáno že dnes bude doručena a najednou je zase na centrále ….trvalo to 8 dní než byla doručena trasa Mladá Boleslav – Benešov 🤦🏻‍♀️ zásilkovnu jsem měla ráda teď se jí vyhýbáme obloukem poslední 4 balíčky a totální katastrofa. Pochopím že stát se to může ale 4x ta sebou?!

Hodnocení - 1
Monika Blümel
25. 5. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Určitě nedoporučuji! Dovolí si klidně ztratit balík ve vyšší hodnotě, a pak Vám zacpou pusu 300 Kč vč. dopravného jako omluvu😄

Hodnocení - 1
A Vodi
16. 5. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Nejhorší doručovací služba. Píši že 80% zásilek dorazí hned další den od převzetí zboží, ale mně zatím pokaždé dorazilo až po třech dnech, a ještě bylo poškozené.

Hodnocení - 1
Petr Zachcal
12. 5. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Nikdy, u žádné jiné společnosti, se mi nestalo, aby jeden den převzala balík a druhý mi ho NEdovezla. Už vůbec ne, pokud jsou všechny svátky v nedohlednu, tudíž už opravdu nic doručení nebrzdí. Zásilkovna je rozhodně nejhorší doručovací společnost z veškerého výběru.

Hodnocení - 1
Tereza Hübnerová
12. 5. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Pokud dojde k nějaké cvhybě, komunikace je hrozná, na telefonu je pouze robot, který člověku neporadí s ničím mimo asi 2 standardizované situace. Moje zásilky odeslali automaticky zpět, protože jsem nemohla změnit údaje standardizovanou cestou do 24 h. Ale psala jsem jim několik e-mailů. Jinou možnost komunikace s nimi jsem neměla a byly svátky..

Hodnocení - 1
Lucie Kvapilová
9. 5. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Zásilku nedoručili na odesilatelem uvedenou adresu a adresu doručení si sami změnili. Nekontaktovali ani mě, ani odesilatele. Potom lhali, že na zásilce byla špatně uvedená adresa, a proto ji museli poslat zpět odesilateli. Potom tvrdili, že ji vrátili odesilateli, ale ten o ničem nevěděl, balík neobrdžel. Nedokázali předložit žádný dokument, který by dokázal, že zásilku vrátili, jak ji poslali, kdo ji převzal apod. Po více než měsíci od odeslání stále nevím, kde se balík nachází. Naprostá tragédie.

Hodnocení - 1
Josef Vojtek
21. 4. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Nejhorší doručovací služba ze všech dostupných. Drze a svévolně přesměrují dodání zásilky z místa bydliště do jakéhosi výdejního depa vzdáleného cca 15 km a ještě drze napíší, že je to výhoda a že si pro to můžu zajet kdykoliv budu chtít, ovšem pouze jen, kdy se to hodí jim. Tragédi největší. Když má nějaký obchod, kde chci nakoupit jako dodavatele jen Zásilkovnu, nekupuji a radši hledám u jiného prodejce. I Česká pošta je spolehlivější než tento spolek zoufalců.

Hodnocení - 1
Alice Dvořáková
6. 4. 2023