Zásilkovna Recenze
Shrnutí recenze
Zásilkovna patří v současné době mezi nejoblíbenější dopravce, nejen pro obchodníky, ale i pro soukromé osoby. Ceny jejich dopravy jsou velmi příznivé a odeslání i přijímání zásilek jednoduché a pohodlné, především díky jejich mobilní aplikaci. Mají obrovskou síť výdejních míst a Z-boxů, kde si mohou vaši zákazníci balík vyzvednout. Zvolit ale mohou i doručení přímo na adresu. Nevýhodou Zásilkovny je, že zatím nepřepravují nadrozměrné zásilky. Nedovezou vašemu zákazníkovi paletu, ani balík těžší než 10 kg.
Výhody
- Pohodlná a spolehlivá doprava
- Pro obchodníky i soukromé osoby
- Praktická a srozumitelná aplikace
- Doprava do celého světa
Nevýhody
- Nepřepravují palety
- Přepravovaný balík nesmí mít více než 10 kg
Zásilkovna je dopravce, který v posledních letech zažívá doslova boom. Výhody totiž přináší nejen obchodníkům, ale také soukromým osobám, které jej hojně využívají. Je to především o tom, že mají poměrně nízké ceny za odeslání balíku a klient může balíček, který posílá, odnést na některé z mnoha sběrných/výdejních míst. Stejně tak klienti, kteří si od vás balík nechají poslat, mohou využít obrovského množství výdejních míst a Z-boxů, nebo si nechat zásilku doručit domů na konkrétní adresu.
Zásilkovna má praktickou aplikaci, která je velmi jednoduchá na používání a informace k odesílanému balíku, vybrání adresy a platbu online platební kartou přes ni provedete během chvilinky. K odeslání už pak soukromé osobě stačí jen zapsání kódu – štítek vytisknou na sběrném místě, kam balíček odnesete. Výhodné je to tak i pro malé e-shopy, které si nechtějí hned zřídit byznys účet.
Má sběrná a výdejní místa?
Sběrná místa slouží k tomu, aby do nich klienti - i soukromé osoby - nosili své balíky, které potřebují poslat. Výdejní místa jsou naopak ta, kde si mohou svůj balík vyzvednout.
|
|
Lze zaslat na dobírku
Dobírka znamená, že klient zaplatí svůj balík v hotovosti nebo platební kartou při převzetí balíku, ať už doma na adrese, nebo na výdejním místě.
|
|
Lze zaslat do zahraničí
Někteří dopravci vám doručí balík v rámci ČR a Slovenska, jiní po Evropě a jiní do celého světa.
|
|
Přeprava palet
Přeprava celých palet se zbožím už patří k nadrozměrným zásilkám a ne každý dopravce tuto službu nabízí.
|
|
Nadrozměrná přeprava
Každý dopravce má jiné hodnoty (kg či cm) u zásilek, které považuje za nadrozměrné. Tyto rozměry najdete vždy uvedeny u konkrétního dopravce vč. informace, zda nadrozměrné balíky rozváží.
|
(max. 10 kg) |
Zásilkovna doručuje balíky po celé České republice a do dalších 32 zemí po celém světě. Co u nich nelze posílat, je zboží na paletách a nadrozměrné zásilky, které mají více než 10 kg. Na to zatím zaměřeni nejsou. Nejdelší strana posílaného balíku u nich může mít maximálně 120 cm.
Podpora pro klienty je u Zásilkovny řešená na zákaznické lince od pondělí do pátku od 8 do 18 hodin. Zaslat jim můžete také dotaz pomocí online formuláře, nebo zkusit dohledat odpověď na svou otázku ve zpracovaných nejčastějších otázkách a odpovědích. My jsme tentokrát otestovali jejich live chat – Zásilkobota. Překvapivě fungoval velmi jednoduše a na všechny naše dotazy nám zobrazil uspokojivou odpověď. Můžeme jej proto s klidem doporučit.
E-mail
|
|
Live chat
|
(pouze chatbot) |
Telefon
|
|
Odpovědi
|
5/5 |
Hodnocení podpory
|
Výborné |
Hledáte nejlepší dopravce pro váš obchod nebo e-shop? Přemýšlíte, se kterými dopravci uzavřít spolupráci, aby byli vaši zákazníci s dopravou co nejspokojenější? Podívejte se na naše srovnání nejlepších dopravců a vyberte si podle svých představ.
Naši návštěvníci přispěli k článku o Zásilkovna následující diskuzí a názory - 47 zkušeností
Nedoporučuji. Vybral jsem si doručení do Z-boxu. Přišla mi SMS, že z-box byl plný a můj balík přesměrovali do prodejny s krmivem pro psy. Otevírací doba 9-12, 15-16. Pro mě nepoužitelné. Chápal bych přesměrování do jiného Z-boxu, kde můžu vyzvednout 24/7. Tak teď nevím, jak balík vyzvednu……Psal jsem stížnost. Tragédi. Podle obchodních podmínek je to prý v pořádku.
Pro doručení jedné zásilky jsem si vybral jako doručovací místo Z-BOX.To jsem však netušil, co mne čeká.V oznamovací zprávě o možnosti vyzvednutí stálo:
„Zásilka číslo xxxx….. je připravena k výdeji do 2.8.(pátek) do 23:59 tam a tam.
K otevření Z-BOXU využijte mobilní aplikaci Zásilkovna.“
Jako starý člověk s hloupým telefonem v němž tu aplikaci nemaje, jsem s hrůzou zjistil,že zásilku si zkrátka nevyzvednu, protože jsem o této podmínce pro vyzvednutí nevěděl.
Podařilo se mi získat číslo telefonu na zákaznické centrum Zásilkovny.Po nějaké chvíli jsem se dovolal, a robotovi jsem musel sdělit celou řadu potřebných údajů aby mi na konec sdělil, že s tímhle mi nepomůže, že to musím projednat s operátorem, že však tam již není ani noha (pátek odpoledne), že operátoři budou přítomni až v pondělí v 8 hodin.
To však již termín pro vyzvednutí zásilky z Z-BOXU vypršel, a zásilka přešla automaticky do stavu „vrácení odesílateli“.V pondělí hned ráno mi operátorka sdělila, že pokud již má zásilka automaticky tenhle status, ona s tím již nemůže nic dělat i kdyby v tom Z-BOXU ta zásilka nakrásně ještě fyzicky byla, protože ji přes víkend ještě nikdo z obsluhy neodvezl.
A tož tak.
Nejhorší dopravce,dnes mi volali že mi vezou zasilku ať čekám venku, nikdo nepřijel ani nevolal jen mi přišla zpráva že zásilka je v zasilkovne tak jsem hned volala šoférovi ten mi telefon nebral tak jsem zavolala na zasilkovnu a tam mi sdělili že mě šofér na adrese nezastihl a že má pět minut na předání zásilky jelikož jsem se ptala proč mi znovu nezavolal jelikož jsem zjistila že mají špatnou adresu ale mluvil se mnou takže když mě na adrese nanasel nemohl už zavolat a operátor: výmluva že prodejce dál špatnou adresu .Na faktuře mám správnou.Nejhorsi je že to není první problém s nemá, když nestihneme vzít telefon do minuty dojde SMS že balík je v zasilkovne ale do dvou minut telefon zpět nevezme a to nemluvím o jejich rozvažkovych autech.Doufam že už nebudu muset tuhle společnost použít jelikož jeden nejmenovaný obchod má za dopravu jen tuhle společnost, radši opustím i ten obchod.Tuhle společnost už opravdu nikdy.
Zásilkovna je nejhorší doručovatel zásilek ze všech. Ztratí balík za 5000 Kč, nezavolá, i když zpětnou vazbu jejich robot slíbí, nic neřeší, neomluví se. Od 29.7.2024 doručuje balík do cca 2.8.2024 a nemyslím si, že doručí. Je nespolehlivá. Nejvíc mě mrzí, že bude bez dárku zklamaná vnučka, která 2.8.2024 slaví narozeniny. Už nikdy ZÁSILKOVNU! Na reklamaci vůbec nereaguje.
Zásilka, která měla být Zásilkovnou doručena dne 31. 7. do Z-BOXu , byla bez mého souhlasu dodána do jiné obce, která je dopravně od nás nedostupná. Do té obce vzdálené 10 km od nás nic přímého nejezdí a jezdit přes okresní město 40 km s tím, že půl dne strávím na cestě čekáním na přestupech mezi spoji, to časově nezvládám. Nikdo ze Zásilkovny mi ani nezavolal, neposlal zprávu a nezeptal se, zda to tam bez mého dovolení může dodat. Tam to prostě vyzvednout v žádném případě nemohu. Například do nejbližší obce od nás je to jen dva kilometry, autobus tam i zpět jezdí každou hodinu, tak nechápu, proč to Zásilkovna nedodá například tam, kde je výdejní místo Zásilkovny a také i Z-BOX v té samé obci. Nebo i do okresního města, kde má Zásilkovna mnoho výdejních míst, a jezdí tam od nás i zpět autobus každou hodinu. Nechápu, proč to Zásilkovna dodává zrovna do místa, kam nemám šanci se dostat… Pěšky je to nemožné, je to od nás po silnici 8 km, jsem důchodce, špatně chodím, a osm kilometrů pěšky nezvládnu. Auto ani motocykl nemám, nemám ani jízdní kolo a stejně bych ty kopce na kole nevyšlapal, a nikdo to tam za mne vyzvednout nemůže…. Zásilkovně jsem již včera napsal, ale odpověděl mi jen nějaký robot, že jsou zaneprázdněni a nemají čas se věcí zabývat… Telefony Zásilkovna nebere, je tam jen automat, který nic nevyřídí. Napříště Zásilkovnu ignoruji, už si nic nenechám posílat přes tu špatnou službu, která ignoruje možnosti klientů. Psal jsem i odesilateli zásilky, ten kontaktoval centrálu Zásilkovny, ale Zásilkovna dodnes neodpověděla ani odesílateli zásilky. Zřejmě jsme my zákazníci pro Zásilkovnu jen něco jako obtížný hmyz…
Jakožto bývalý šofér mikrodepa zásilkovny krnov bych rád napsal pár poznámek týkající se katastrofálního stavu vozidel ( černá Š Octavia ,věčně rozsypaný Peugeot partner ,nebrzdící vozidla,vše mám zdokumentováno a také strachu o svůj život jezdit v takových osobních civilních autech ,nikoliv dodávkách . Při odmítnutí jízdy z důvodu ,že volant na červeném partnerovi byl úplně křivě ,bez geometrie mi pan „šéf “ řekl ,že si mám hledat novou práci . Jak se zachazelo s balíky během nakládání nebudu vůbec komentovat ,naprosto zbytečně . otras jednání z strany majitele ,že auta jsou prý v pořádku a já tímto vyhozen ,leč jsem dělal na smlouvu . pro případné dotazy mohu zaslat videa ,fotky ,téměř cokoliv . Pěkný den všem ,komu balíky došly
Zásilku mi doručili o den déle, než měli. Poté jsem nebyl doma, abych jej mohl vyzvednout, až v neděli o den déle, kdy skončila platnost jsem mohl vyzvednout. Stav zásilky je vrácení dodavateli. V pondělí, kdy jsem se konečně dovolal mi řekli, že stav již nejde změnit a ikdyž je zásilka pořád v boxu, musí být vyzvednuta řidičem a vrácena odesílateli. Co je to za hovadinu? To je pro takový systém tak obtížné nastavit opět stav na to, aby se dala vyzvednout? Naprostá amatéřina, jak to funguje.
Naprosto nespolehlivý dopravce, doručuje zásadně na jiná místa s co nejkratší otevírací dobou. Arogantní chování zákaznického servisu s nulovou snahou pomoci. Uz nikdy více, žádám prodejce o dopravu jinými společnostmi, kde je doručení bez problémů.
Vskutku podivné a odtažité chování Zásilkovny.
Protože se odmítám zcela ze zásady bavit s nějakou AI, nemám šanci se s nimi domluvit ústně.
Před delší dobou mi ztratili zásilku a po mé reklamaci přestali se mnou komunikovat, reklamace nebyla vyřízena.
Naopak, důrazně po mě vyžadují uhrazení faktur, které odmítám z výše uvedeného důvodu uhradit.
Rovněž po mé stížnosti na to, že se seká jejich formulář a odesílané zásilky lze vkládat velice ztěžka nastalo velké ticho, pracovník Zásilkovny přestal reagovat.
Další negativní zkušeností z poslední doby je to, že mi příchozí zásilku nasměrovali, údajně kvůli naplnění daného výdejního místa, na jiné (pro mne naprosto nevhodné) výdejní místo, které se mnou nikdo ze Zásilkovny nekonzultoval.
Naprosto šílené jednání a jsem pevně rozhodnut Zásilkovnu vyškrtnout ze seznamu spedičních služeb pro svůj E-shop, jestli bude nadále reagovat tímto způsobem.
Proč je nutné instalovat nějakou aplikaci. Zatím jsem zásilkové boxy otevíral pomocí kódu z SMS. Aplikace Zásilkovna = stupidní řešení.
MZ
Horší přepravní službu jsem za poslední dobu nezažila, možná zvážím návrat k poště, která je na tom asi stejně, jako zásilkovna. Balík jde několik dní navíc, přesouvají ho z místa na místo, ten přesun musím korigovat já a zboží, které jsem tu měla mít už dávno je světe div se … na cestě! Něco šíleného a už nikdy více!
Moje zásilka se už několik dní vozí z depa Nučice do depa Hůry a to pořád dokola. Na dotazy nikdo nereaguje. Otřesné.
Balík jsem odevzdal po cestě na výlet přímo v depu, ne v žádné sběrné prodejně. Je pravda, že délka balíku byla cca o 3cm delší než mají uvedenu max. délku ve svých podmínkách, ale proto jsem jel na depo čekal jsem, že když nebudou chtít vzít tak hned řeknou…Balík převzali ale následně email, že budou účtovat jako nadrozměr (s tím jsem počítal) , pak další email že mě zásilku vrací že nesplňuje paramerty. Vše beru, ale největší paradox, že moji „nadrozměrnou zásilku“ naložili a zavezli mě zpět 80km do výdejního místa k vrácení!!!!
Zásilkovna se velmi zhoršila v kvalitě služeb, není schopná doručovat do Z-BOXŮ a tak Vám automaticky balík doručí do jiného města a podobně. Nedoporučuji platit takovou firmu.
Ze tří zásilek mi byla řádně a v uvedeném termínu doručena pouze jedna zásilka. Vzhledem k tomu, že jedna z nedoručených zásilek byla hrazena předem, nebudí to ve mě zrovna příznivý pocit.
tak ja nastesti uz vubec nemohu zasilkovnu pouzivat nebot se dostanu max k vyplneni prvniho pismenka e mailu a pote naskoci …email adresa je neplatna. zkousela jsem snad 10x jako vyplnit udaje znamych, vzdy je e mail neplatny hned pri prvnim pismenu. Odinstalovala jsem a stahla znovy, stejny problem. Takze pouzivam balikovnu za 65 kc a funguje naprosto skvele ta nase Ceska posta. ..i kdyz ani ta uz mozna neni ceska.
Šílená zkušenost. Zboží mi vyměnili za nějaké korálky , hned jsem odevzdal a očekával jsem minci, není ani sběratelská ani cenný kov, prostě nic – a když nenašli v tom jejich bordelu, napsali, že za cennosti a numismatiku neberou odpovědnost. Mince v hodnotě necelých 4 000 kč, jako dárek ze železa je dle nich cennost. Tedy ze svého zasilatelského portfolia vynechte Zásilkovnu. šílenost.
Zásilkovna opět nezklamala.
Objednanou zásilku v prvním případě uložili pro jistotu až na druhou stranu města a po dnešní zkušenosti už nikdy. Druhou zásilku jsem si pro jistotu poslala do práce, bohužel jsem nestihla doběhnout k mobilu a volala ihned zpět. Už jen automatická odpověď a i přes několikateré volání nic. Zkoušela jsem i sms. Už jen přišla zpráva, že je zásilka na výdejním místě.
Další selhání bylo, když mi poslali zásilku na zrušené výdejní místo a pracně jsem se ke své uhrazené zásilce po 14 dnech dostala.
Jsem poučena.
Už nikdy zásilkovna…
Zásilkovnu už nikdy, depo České Budějovice, katastrofa. Tři dny zásilka na depu a nic. Konverzace s robotem super.
Nejhorší je Zasilkovna a potom Česka pošta. Řidič nic nedoručil a ještě lhal.
Nespokojenost Zásilka byla dodána na jinou adresu a nikdo mě neinformoval a neprobral změnu a operátor byl docela arogantní
Doručování zásilek mi přijde čím dál horší. Nadávali se na poštu ale oni už jsou o kus dál. Nedávno se ke mně dostala zásilka až po té co jsem po šesti dnech začal řešit. A teď je to znova už tři dny leží na depu. A odeslána byla už před šesti dny. A pak to řešíte s automatem. Od teď už budu radši volit jiného přepravce. A že těch zásilek za rok mám docela dost.
Dneškem se Zásilkovnou končím. Pošlou SMS o poslání PLNĚ ZAPLACENÉ zásilky do Zásilkovny vzdálené 6 km od požadované, odpovědět na SMS nemožné, totéž na jejich stránce a na firemním telefonu místo člověka stejně tak nic nechápající automat. Když si firma neváží svých zákazníků a šetří i na člověku na telefonu, nemám o takovou firmu dále zájem. Doporučuji hvězdičky rozšířit i o nulovou pro nespokojené zákazníky.
Dne 13.11 jsme urgovali ze nam doposud nebyl dorucen balicek,nasledujici den byl zazrakem dodan,po doruceni na zasilkovnu a zaplaceni nam byl predan balicek poskozeny nejen venkovni obal ale i vnitrni cca 10 minut po zaplaceni a zkontrolovani jsme kontaktovali zasilkovnu kdy 15 minut hovoril automat a pote nas prepojili na ziveho operatora s kterym jsme konzultovali kroky k vraceni poskozene zasilky vse trvalo cca dve a pul hodiny nakonec jsme zasilku odeslali na vlastni naklady zpet, po 10 denim urgovani po denich telefonatech a vecnych zbytecnych emailech kde se dodavali fota po prevzeti baliku parcelshopu od ridice fotech ktere byli na parcelshopu nafoceny mi bylo oznameno ze vlastne mezi obdrzenim a odeslanim nelze potvrdit ze zasilka byla ponicena podotykam ze sam parcelshop psal a nabidl i kamerovy zaznam vcetne fotek jsem si vlastne rozbila zbozi sama dodavatel nekomunikuje tudiz nemam ani penize ani vysavac zasilkovna uz nikdy vice
Poslední rok jsou tyto služby zoufalé,raději Českou Poštu fakt !!!
Nedoporučuji zásilkovnu. Je to již poněkolikáté, kdy jsem si objednala dopravu na adresu. Přišla SMS s dobou dodání…..do 18.15 hod……čekala jsem na dopravce a nikdo nepřijel. Když jsem se podívala na sledování zásilky, tak je tam uvedeno, že ji nechali v jiném místě, kam si musím složitě dojet. Přitom máme box zásilkovny v místě….což by bylo ještě přijatelné. Zaplatila jsem cenu za dodání na adresu . Bohužel dodavatel nenabídl jinou možnost.
Nedoporučuji zásilkovnu!!
Vkládala jsem v pátek zásilku do Zboxu – přesně podle pokynů v aplikaci – nehledě na to, že vkladu do Zboxu využila již potřetí, takže jsem věděla jak na to.
Potvrdila jsem že zásilka byla v pořádku vložena a odjela od boxu.
V pondělí jsem s údivem zjistila, že zásilka stále ještě čeká na podání. Začala jsem zjišťovat kde je chyba, musela jsem volat během následujících 14 dnů 4x a znovu zaplatit poplatek – než se začalo něco dít.
Konečně jsem dostala e-mail o tom, že mám vyplnit reklamační formulář….jaké bylo moje překvapení po vyplnění a odeslání, když mi přišel email z reklamačního oddělení, že jsem udělala chybu při vkládání a že nemám nárok na kompenzaci?
Takže zásilkovna má za svými nehty mých skorem tisíc korun a nikde žádné dovolání spravedlnosti?!
Nejhorsi dopravce, co jsme kdy vubec zazili! Pres tuto sluzbu zasilkovny „doruceni domu“ prvni zkusenost a doufame, ze i posledni! Sprosty a hruby ridic, neustale pokrikoval a chtel videt dorucovatele primo s telefonem u ucha a soucasne predat balicek. Co, kdyz telefon je mimo domov a ma doma domluvene prijeti balicky s lidmi, ktere jsou zrovna doma!!! Ridic stoji u sveho auta u silnice a pokrikuje hrube at vidi s kym zrovna mluvi pres mobil, aby mohl predat zasilku! Neni ani u dveri! Nikdy vice!!!
Zasilkovna je katatstrofa. Jeden den vidím na online sledování status, že mají balíček v přepravě k příjemci, tak ho druhý den čekám, ale nic. Žádné kontaktování na telefon ani na mail. Neučinili ani pokus balíček doručit a rovnou přehodili status, že se balíček vrací zpět odesílateli. Po více než hodinovém telefonování a neochotě, jsem zjistila, že balíček je stále na depu v Praze, ale označený vratkou a nejde mi ho tudíž poslat zpět. Prý jejich INTELIGENTNÍ SYSTÉM NEUMĚL PŘEČÍST ADRESU, která mimochodem byla správná..!!! Fakt děs. Paní mi zavěsila tetefon a na mail mi neodpověděli.. Zasilkovnu fakt nedoporučuji. Je zábavné, jak pořád sami sebe chválí.
Rozhodně nedoporučuji. Objednávám často věci na Amazonu, který bohužel v ČR doručuje prostřednictvím Zásilkovny. Praxe Zásilkovny, resp. jejích řidičů, v posledním cca půl roce je taková, že 2x prozvoní tel. kontaktní číslo tak, aby člověk neměl šanci to stihnout vzít, v uvedený čas doručení nikdo nezazvoní, přestože zvonek je označen a na adrese se stále někdo nachází, a na tel. čísle, na které voláte zpět (ze kterého volal řidič) cca 5 s po prvním i druhém telefonátu, se dovoláte na automat, který vás na řidiče nepřepojí. Řidiči si tedy jednoznačně ulehčují práci tím, že všechny dodací adresy prozvoní 2x, vy se nedovoláte zpět, takže v klidu mohou všechny zásilky odvézt na výdejní místo, které mají po cestě, takže si ušetří spoustu času. Pro doručování zásilek na adresu tedy úplně zbytečná služba.
Zásilkovna alias Packeta (koupila Zásilkovnu, kterou založila paní Kijonková) již není v současné době na té úrovni, se kterou jsem byl zvyklý. Zejména se jedná o naprosto katastrofální (ne)doplňování dat na trackingu zásilky. Není patrné,
na jaké depo jede resp. na kterém depu ,,odpočívá“ před další cestou…
Co vytknout článku? No třeba to, že už to není Zásilkovna, ale Packeta holding, která Zásilkovnu koupila. Na telefonu nemluví živý operátor, ale virtuální, a to je k ničemu. Nerozumí mnoha slovům. Na konkrétní depa se nedovoláte přímo, ale přes jednu linku, kde je právě zmíněný virtuální operátor. Služba k ničemu. Vyplněním kontaktního formuláře dostanete informaci, kterou už dávno víte (ale já potřebuji vědět aktuální informaci, když nefungují data při sledování zásilky.
Jsem zklamán a příště zvolím jiného dopravce.
Jako případný odborník bych dal 5/10.
osobně jako bývalý šofér zásilkovny mikrodepa Krnov souhlasím se vším ,co jste napsal .leč já jsem se vždy snažil každému doručit vše ,jak na výdejní místa aby na mne nikdy nemohl být nikdo zlý .dělal jsem osobně tuto práci poctivě bavila mě radost lidi ,že mají svůj balíček ,na co se těšili.nikdy jsem žádnému zákazníkovi nelhal. Vždy i dostal balíček dle domluvy na výdejní místa . osobně jsem se téměř nesetkal s nikým ,kdo by na mě byl zlý . z těch xxxxxx tisíc balíku ,co jsem vydal možná 4 lidé . psal jsem zde někde i svou upřímnou reakci na tuto společnost ,vše co píšu je pravda . bohužel my měli v krnove k dnešnímu datu 18.7.2024 jen dva lidi k rozvozu starými auty . mír všem ,kdo je Poctivý a dostal svůj balík
V pátek dáte balík do Z boxu, v pondělí je balík stále na svém místě. Chcete se dovolat na infolinku, mluvíte s umělou inteligencí, která Vám nedokáže zodpovědět na Vaši otázku, kdy se balík dostane k adresátovi. Už nikdy více. Je to neskutečně nespolehlivá firma.
To je samá samochvála jak jste úžasní a já poslední dobou nejsem s vašimi službami absolutně vůbec spokojená. Když je plná kapacita objednaného výdejního místa, tak ty balíky dáváte kam se vám zachce a rozhodně ne, na jejich další nejbližší výdejní místo. Je vám úplně jedno, že pak příjemce zásilky musí běhat z jednoho konce města až na druhý, jeden balík mi v ten samý den dodáte na Mánesku co mám přes půl hodiny cesty a druhý mi dáte na výdejní místo k přehradě, kam je to dalších 5-6 km. A přitom tady kolem je minimálně 5 výdejních míst co jsou dostupné do 10-ti minut. Měli by jste na té logistice lépe zapracovat. Rozhodně nejsem jediná kdo má takové zkušenosti.
Neuvěřitelně nespolehlivá firma u které nefunguje prakticky nic. Varuji všechny.
Poslední příklad. Na výdejním místě měli dovolenou a zároveň bylo zavřeno pro nemoc. Po znovuotevření Zásilkovna ale veškeré balíčky odvezla a poslala zpět odesílatelům.V mém případě se jedná o zahraniční zásilku a i když je balíček ještě stále v Čechách odmítají mi ho vydat. Prý to je tak nastavené. To nikdo, snad vyjma paní Kijonkové, nepochopí. V jiných zásilkách oproti ostatním dopravcům minimálně den zpoždění. Za mne mají nevyhovující a přestávám s nimi posílat.
P.S. Mě už také přesměrovali zásilku na jinou adresu jak uvádějí předchozí recenze.
Chcete-li si pokazit hezký den, obraťte se s důvěrou na zasilkovnu.
Rozhodně nedoporučuji, můj odeslaný balík se záhadně stratil, měl hodnotu 6000kč ale bude mi po reklamaci vráceno 300kč včetně dopravy. Smutné a pro mně určitě poučné, příšte poistiť to by se jen tak balík nevypařil.
Zasilkovnu nedoporučuji obsah balíku zcela zničený a rozbitý.. I když byl zabalený a pojištěný reklamace byla zamitnuta .
Nakonec dle zasilkovny za to můžu já že jsem si dovolila poslat křehké věci přes jejich službu..
Takže je v pořádku házet z balíky i přesto že je na nem primo napsáno že jde o věc křehkou.
V pořádku, už vím že je takovýto přístup brzo zničí.,
Katastrofa délky dodání!!!
Zlata pošta nebo Ppl
Dost se za poslední rok zhoršily dodací lhůty. V okolí mám samá výdejní místa, ale najít odesílací je oříšek… Vrátit zásilku e-shopu, který vydává kód na odeslání Zásilkovnou, nejde před Zásilkovna box (wtf). Klidně váš balík přesměrují random na jakékoliv místo v okruhu 1 km, což je u větších a těžších zásilek vážně paráda. Nelze vyplnit odesílací údaje na počítači, jen v appce na telefonu. Ale aspoň při přinesení na pobočku, pokud se vám podaří najít nějakou, co balíky přijímá, funguje obvykle bez problémů, snadno a rychle, ne jako u Balíkovny pošty, kde potřebují načíst 2 (proč proboha na ty 4 údaje) čárové kódy a ještě vypsat ručně ( 😀 ) štítek.
Moje zkušenost je z druhé strany jako odesílatele, fakturace ze strany Zásilkovny je nesmyslná a přidělává nám dost zbytečné práce . Celkově jsem zklamán jejich arogancí a neochotou vyřešit problém.
Dělají ši co absolutně co chtějí. Čekáte zásilku, jste celý den doma, telefon nezazvoní a pak vám přijde drzá SMS že jsem nebyla zastižena a zásilku mám v nějakém výdejním místě 20 km od domova když už, tak máme v obci zbox 🤦♀️ nebo sledujete přes aplikace kde máte zásilku ….čekáte ji v určitý den kdy je napsáno že dnes bude doručena a najednou je zase na centrále ….trvalo to 8 dní než byla doručena trasa Mladá Boleslav – Benešov 🤦🏻♀️ zásilkovnu jsem měla ráda teď se jí vyhýbáme obloukem poslední 4 balíčky a totální katastrofa. Pochopím že stát se to může ale 4x ta sebou?!
Určitě nedoporučuji! Dovolí si klidně ztratit balík ve vyšší hodnotě, a pak Vám zacpou pusu 300 Kč vč. dopravného jako omluvu😄
Nejhorší doručovací služba. Píši že 80% zásilek dorazí hned další den od převzetí zboží, ale mně zatím pokaždé dorazilo až po třech dnech, a ještě bylo poškozené.
Nikdy, u žádné jiné společnosti, se mi nestalo, aby jeden den převzala balík a druhý mi ho NEdovezla. Už vůbec ne, pokud jsou všechny svátky v nedohlednu, tudíž už opravdu nic doručení nebrzdí. Zásilkovna je rozhodně nejhorší doručovací společnost z veškerého výběru.
Pokud dojde k nějaké cvhybě, komunikace je hrozná, na telefonu je pouze robot, který člověku neporadí s ničím mimo asi 2 standardizované situace. Moje zásilky odeslali automaticky zpět, protože jsem nemohla změnit údaje standardizovanou cestou do 24 h. Ale psala jsem jim několik e-mailů. Jinou možnost komunikace s nimi jsem neměla a byly svátky..
Zásilku nedoručili na odesilatelem uvedenou adresu a adresu doručení si sami změnili. Nekontaktovali ani mě, ani odesilatele. Potom lhali, že na zásilce byla špatně uvedená adresa, a proto ji museli poslat zpět odesilateli. Potom tvrdili, že ji vrátili odesilateli, ale ten o ničem nevěděl, balík neobrdžel. Nedokázali předložit žádný dokument, který by dokázal, že zásilku vrátili, jak ji poslali, kdo ji převzal apod. Po více než měsíci od odeslání stále nevím, kde se balík nachází. Naprostá tragédie.
Nejhorší doručovací služba ze všech dostupných. Drze a svévolně přesměrují dodání zásilky z místa bydliště do jakéhosi výdejního depa vzdáleného cca 15 km a ještě drze napíší, že je to výhoda a že si pro to můžu zajet kdykoliv budu chtít, ovšem pouze jen, kdy se to hodí jim. Tragédi největší. Když má nějaký obchod, kde chci nakoupit jako dodavatele jen Zásilkovnu, nekupuji a radši hledám u jiného prodejce. I Česká pošta je spolehlivější než tento spolek zoufalců.