
Zásilkovna Recenze
Shrnutí recenze
Zásilkovna patří v současné době mezi nejoblíbenější dopravce, nejen pro obchodníky, ale i pro soukromé osoby. Ceny jejich dopravy jsou velmi příznivé a odeslání i přijímání zásilek jednoduché a pohodlné, především díky jejich mobilní aplikaci. Mají obrovskou síť výdejních míst a Z-boxů, kde si mohou vaši zákazníci balík vyzvednout. Zvolit ale mohou i doručení přímo na adresu. Nevýhodou Zásilkovny je, že zatím nepřepravují nadrozměrné zásilky. Nedovezou vašemu zákazníkovi paletu, ani balík těžší než 10 kg.
Výhody
- Pohodlná a spolehlivá doprava
- Pro obchodníky i soukromé osoby
- Praktická a srozumitelná aplikace
- Doprava do celého světa
Nevýhody
- Nepřepravují palety
- Přepravovaný balík nesmí mít více než 10 kg

Zásilkovna je dopravce, který v posledních letech zažívá doslova boom. Výhody totiž přináší nejen obchodníkům, ale také soukromým osobám, které jej hojně využívají. Je to především o tom, že mají poměrně nízké ceny za odeslání balíku a klient může balíček, který posílá, odnést na některé z mnoha sběrných/výdejních míst. Stejně tak klienti, kteří si od vás balík nechají poslat, mohou využít obrovského množství výdejních míst a Z-boxů, nebo si nechat zásilku doručit domů na konkrétní adresu.
Zásilkovna má praktickou aplikaci, která je velmi jednoduchá na používání a informace k odesílanému balíku, vybrání adresy a platbu online platební kartou přes ni provedete během chvilinky. K odeslání už pak soukromé osobě stačí jen zapsání kódu – štítek vytisknou na sběrném místě, kam balíček odnesete. Výhodné je to tak i pro malé e-shopy, které si nechtějí hned zřídit byznys účet.
Má sběrná a výdejní místa?
Sběrná místa slouží k tomu, aby do nich klienti - i soukromé osoby - nosili své balíky, které potřebují poslat. Výdejní místa jsou naopak ta, kde si mohou svůj balík vyzvednout.
|
|
Lze zaslat na dobírku
Dobírka znamená, že klient zaplatí svůj balík v hotovosti nebo platební kartou při převzetí balíku, ať už doma na adrese, nebo na výdejním místě.
|
|
Lze zaslat do zahraničí
Někteří dopravci vám doručí balík v rámci ČR a Slovenska, jiní po Evropě a jiní do celého světa.
|
|
Přeprava palet
Přeprava celých palet se zbožím už patří k nadrozměrným zásilkám a ne každý dopravce tuto službu nabízí.
|
|
Nadrozměrná přeprava
Každý dopravce má jiné hodnoty (kg či cm) u zásilek, které považuje za nadrozměrné. Tyto rozměry najdete vždy uvedeny u konkrétního dopravce vč. informace, zda nadrozměrné balíky rozváží.
|
|
Zásilkovna doručuje balíky po celé České republice a do dalších 32 zemí po celém světě. Co u nich nelze posílat, je zboží na paletách a nadrozměrné zásilky, které mají více než 10 kg. Na to zatím zaměřeni nejsou. Nejdelší strana posílaného balíku u nich může mít maximálně 120 cm.

Podpora pro klienty je u Zásilkovny řešená na zákaznické lince od pondělí do pátku od 8 do 18 hodin. Zaslat jim můžete také dotaz pomocí online formuláře, nebo zkusit dohledat odpověď na svou otázku ve zpracovaných nejčastějších otázkách a odpovědích. My jsme tentokrát otestovali jejich live chat – Zásilkobota. Překvapivě fungoval velmi jednoduše a na všechny naše dotazy nám zobrazil uspokojivou odpověď. Můžeme jej proto s klidem doporučit.
E-mail
|
|
Live chat
|
|
Telefon
|
|
Odpovědi
|
5/5 |
Hodnocení podpory
|
Výborné |

Hledáte nejlepší dopravce pro váš obchod nebo e-shop? Přemýšlíte, se kterými dopravci uzavřít spolupráci, aby byli vaši zákazníci s dopravou co nejspokojenější? Podívejte se na naše srovnání nejlepších dopravců a vyberte si podle svých představ.
Uživatelské zkušenosti
6 zkušenostíUrčitě nedoporučuji! Dovolí si klidně ztratit balík ve vyšší hodnotě, a pak Vám zacpou pusu 300 Kč vč. dopravného jako omluvu😄
Nejhorší doručovací služba. Píši že 80% zásilek dorazí hned další den od převzetí zboží, ale mně zatím pokaždé dorazilo až po třech dnech, a ještě bylo poškozené.
Nikdy, u žádné jiné společnosti, se mi nestalo, aby jeden den převzala balík a druhý mi ho NEdovezla. Už vůbec ne, pokud jsou všechny svátky v nedohlednu, tudíž už opravdu nic doručení nebrzdí. Zásilkovna je rozhodně nejhorší doručovací společnost z veškerého výběru.
Pokud dojde k nějaké cvhybě, komunikace je hrozná, na telefonu je pouze robot, který člověku neporadí s ničím mimo asi 2 standardizované situace. Moje zásilky odeslali automaticky zpět, protože jsem nemohla změnit údaje standardizovanou cestou do 24 h. Ale psala jsem jim několik e-mailů. Jinou možnost komunikace s nimi jsem neměla a byly svátky..
Zásilku nedoručili na odesilatelem uvedenou adresu a adresu doručení si sami změnili. Nekontaktovali ani mě, ani odesilatele. Potom lhali, že na zásilce byla špatně uvedená adresa, a proto ji museli poslat zpět odesilateli. Potom tvrdili, že ji vrátili odesilateli, ale ten o ničem nevěděl, balík neobrdžel. Nedokázali předložit žádný dokument, který by dokázal, že zásilku vrátili, jak ji poslali, kdo ji převzal apod. Po více než měsíci od odeslání stále nevím, kde se balík nachází. Naprostá tragédie.
Nejhorší doručovací služba ze všech dostupných. Drze a svévolně přesměrují dodání zásilky z místa bydliště do jakéhosi výdejního depa vzdáleného cca 15 km a ještě drze napíší, že je to výhoda a že si pro to můžu zajet kdykoliv budu chtít, ovšem pouze jen, kdy se to hodí jim. Tragédi největší. Když má nějaký obchod, kde chci nakoupit jako dodavatele jen Zásilkovnu, nekupuji a radši hledám u jiného prodejce. I Česká pošta je spolehlivější než tento spolek zoufalců.