Zaslat.cz Recenze
Shrnutí recenze
Zasílatelská a dopravní služba Zaslat.cz spolupracuje s řadou různých dopravců, takže dokáže pokrýt vaše potřeby s dopravou balíků opravdu na jedničku. Můžete zasílat jak balíky malých rozměrů, tak nadrozměrné balíky, a to po České republice i do zahraničí. Po ČR a na Slovensko pak můžete zasílat i celé palety se zbožím, nebo balíky na dobírku. Díky spolupráci s více přepravci dokážou nabídnout nejširší síť sběrných a výdejních míst, což je pro vaše zákazníky naprosto ideální – vyberou si přesně podle svých potřeb.
Výhody
- Mnoho dopravců na jednom místě
- Výběr z tisíců sběrných a výdejních míst
- Doprava po ČR i do zahraničí
- Bez problémů doručí i nadrozměrné zásilky
- Můžete si vybrat dopravce, který vám vyhovuje
Nevýhody
- Posílání zboží na paletách a zasílání na dobírku je možné pouze v rámci ČR a na Slovensko
Zaslat.cz je online služba pro rozesílání balíků, vhodná pro soukromé osoby i podnikatele – obchodníky, e-shopy apod. Spolupracuje rovnou s několika dopravci, jako je DPD, TOPTRANS, GLS, UPS, FedEx a WEDO. Díky tomu si u nich můžete vybrat dopravce přesně podle svých potřeb a velikostí balíků. Dopravují i nadrozměrné balíky a zboží na paletách, i když druhou variantu vám doručí jen v rámci České republiky a Slovenska.
U Zaslat.cz můžete zasílat balíky i na dobírku, ale opět jen v rámci ČR a Slovenska.
Má sběrná a výdejní místa?
Sběrná místa slouží k tomu, aby do nich klienti - i soukromé osoby - nosili své balíky, které potřebují poslat. Výdejní místa jsou naopak ta, kde si mohou svůj balík vyzvednout.
|
|
Lze zaslat na dobírku
Dobírka znamená, že klient zaplatí svůj balík v hotovosti nebo platební kartou při převzetí balíku, ať už doma na adrese, nebo na výdejním místě.
|
|
Lze zaslat do zahraničí
Někteří dopravci vám doručí balík v rámci ČR a Slovenska, jiní po Evropě a jiní do celého světa.
|
|
Přeprava palet
Přeprava celých palet se zbožím už patří k nadrozměrným zásilkám a ne každý dopravce tuto službu nabízí.
|
|
Nadrozměrná přeprava
Každý dopravce má jiné hodnoty (kg či cm) u zásilek, které považuje za nadrozměrné. Tyto rozměry najdete vždy uvedeny u konkrétního dopravce vč. informace, zda nadrozměrné balíky rozváží.
|
Díky spolupráci s mnoha dopravci, mají k dispozici i velké množství sběrných a výdejních míst. Pokud vašim zákazníkům nevyhovuje zaslání balíku na adresu, mohou si je vyzvednout v některém z tisíců výdejních míst po celé České republice.
Podporu má Zaslat.cz řešenou jak na klientské lince, kam se dovoláte ve všední dny od 8 do 17 hodin, tak na e-mailu. Můžete jim také – stejně jako my – napsat na live chat. Zaslat.cz má jako jeden z mála dopravců a dopravních služeb live chat, kde nekomunikujete s chatbotem, ale s živým operátorem
My jsme využili zmíněný live chat a operátorka se připojila během minuty. Okamžitě odpovídala na všechny naše dotazy a vše, co nás zajímalo, nám vysvětlila a ochotně nabízela další pomoc. Podporu proto hodnotíme jako výbornou.
E-mail
|
|
Live chat
|
|
Telefon
|
|
Odpovědi
|
5/5 |
Hodnocení podpory
|
Výborné |
Hledáte nejvhodnějšího dopravce pro váš e-shop nebo kamenný obchod? Nevíte si rady, kterého dopravce zvolit? Podívejte se na celé naše srovnání nejlepších dopravců a vyberte si podle svých preferencí.
Naši návštěvníci přispěli k článku o Zaslat.cz následující diskuzí a názory - 1 zkušeností
Absolutní nespokojenost, firma měla doručit v určitý den zásilku, místo toho sdělí, že nestíhá a že dá vědět kdy doručí. Od té doby ticho. Nedá se ani dovolat, protože v sobotu už nepracují ( v obchodech ano)