PPL Recenze PPL Recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

Vydáno: 21. 3. 2023

Aktualizováno: 9. 1. 2024

Shrnutí recenze

PPL je snad nejznámější dopravce působící na našem území. Není divu – působí zde od roku 1995 a později se spojil s dalším známým přepravcem – DHL. PPL dokáže poskytnout kvalitní služby při přepravě zboží, jak obchodníkům, tak už i soukromým osobám. Pro vaše klienty bude pohodlné, že si zásilku mohou objednat i na některé z mnoha výdejních míst – Parcelboxů nebo Parcelshopů.

Celkové skóre 6.3/10 se skládá z hodnocení všech 10 parametrů:
  • Má sběrná a výdejní místa?
  • Lze zaslat na dobírku
  • Lze zaslat do zahraničí
  • Přeprava palet
  • Nadrozměrná přeprava
  • E-mail
  • Live chat
  • Telefon
  • Odpovědi
  • Hodnocení podpory
Hodnocení redakce
hodnoceno 10 parametrů
6.3/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 25x Přidat hodnocení
4.2/10
Celkové skóre 6/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Má sběrná a výdejní místa?
  • Lze zaslat na dobírku
  • Lze zaslat do zahraničí
  • Přeprava palet
  • Nadrozměrná přeprava
6/10
Celkové skóre 6.5/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • E-mail
  • Live chat
  • Telefon
  • Odpovědi
  • Hodnocení podpory
6.5/10

Výhody

  • Velký počet sběrných míst po celé ČR
  • Možnost vyzvednout si balík v Parcelboxu či Parcelshopu
  • Dopravují po celé ČR i po Evropě
  • Výhodné podmínky pro obchodníky
  • Možnost zasílání balíčků i pro soukromé osoby

Nevýhody

  • Nemají klasický live chat, pouze chatbota
  • Na e-maily odpovídají pozdě a neodpoví na všechny dotazy

Důležité parametry
Celkové skóre 6/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Má sběrná a výdejní místa?
  • Lze zaslat na dobírku
  • Lze zaslat do zahraničí
  • Přeprava palet
  • Nadrozměrná přeprava
6/10

PPL je jeden z našich největších přepravců. Na trhu působí již od roku 1995 a své služby poskytuje nejen obchodníkům, e-shopům apod., ale i soukromým osobám. Ty mohou poslat balík pomocí služby Balík pro tebe. 

Ppl Sluzby

PPL rozváží zásilky nejen po České republice, ale po celé Evropě. Ve chvíli, kdy od vás PPL převezme zásilku, informuje vašeho klienta o jejím převzetí, času doručení atd. pomocí e-mailu či SMS, popř. obojím. Díky číslu zásilky si také klienti mohou sami najít na webových stránkách PPL informaci, kde se právě jejich balík nachází. To všechno jsou služby, které některá konkurence nabídnout nedokáže a která pro nás dělá z PPL důvěryhodného dopravce.

Ppl Balik Pro Tebe

Má sběrná a výdejní místa?
Sběrná místa slouží k tomu, aby do nich klienti - i soukromé osoby - nosili své balíky, které potřebují poslat. Výdejní místa jsou naopak ta, kde si mohou svůj balík vyzvednout.
Ano
Lze zaslat na dobírku
Dobírka znamená, že klient zaplatí svůj balík v hotovosti nebo platební kartou při převzetí balíku, ať už doma na adrese, nebo na výdejním místě.
Ano
Lze zaslat do zahraničí
Někteří dopravci vám doručí balík v rámci ČR a Slovenska, jiní po Evropě a jiní do celého světa.
Ano
Přeprava palet
Přeprava celých palet se zbožím už patří k nadrozměrným zásilkám a ne každý dopravce tuto službu nabízí.
Ne
Nadrozměrná přeprava
Každý dopravce má jiné hodnoty (kg či cm) u zásilek, které považuje za nadrozměrné. Tyto rozměry najdete vždy uvedeny u konkrétního dopravce vč. informace, zda nadrozměrné balíky rozváží.
Ne

Velkou výhodu, především pro pracující, kteří si nemohou doma počkat na balík kdykoliv je potřeba, představují sběrná a výdejní místa. Těch má PPL po České republice přes 4000. Vaši klienti si tak mohou kromě doručení balíku na adresu vyzvednou balík v některém z výdejních míst – PPL Parcelboxů nebo PPL Parcelshopů.

Ppl Zaslani Baliku

Podpora
Celkové skóre 6.5/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • E-mail
  • Live chat
  • Telefon
  • Odpovědi
  • Hodnocení podpory
6.5/10

Klientskou podporu má PPL řešenou především, na e-mailu a zákaznické lince, která je k dispozici od pondělí do pátku od 8 do 18 hodin. Spojit se s nimi můžete také pomocí live chatu, ale tady narazíte na chatbota, kterého příliš rádi nemáme – málokdy dokáže odpovědět na naši velmi konkrétně zaměřenou otázku. 

Kromě kanálů podpory má PPL také velmi dobře zpracované nejčastější otázky a odpovědi, takže je dost možné, že kontaktovat podporu nakonec nebude nutné.

My jsme si podporu PPL otestovali přes e-mail. Trvalo tři dny, než se nám konečně ozvali, odpovědi jsme se však nedočkali. Museli jsme se ptát znovu, upřesnit dotaz a opět čekat. Tentokrát odpověď přišla téměř obratem, ale nebyla úplná. Na některé naše dotazy nám nebylo vůbec odpovězeno. Podporu PPL proto hodnotíme jako velmi špatnou.

E-mail
Ano
Live chat
Ano (pouze chatbot)
Telefon
Ano
Odpovědi
2/5
Hodnocení podpory
Velmi špatné
Doporučujeme Doporučujeme

Chcete svým klientům poskytnout co nejširší síť přepravců a hledáte ty nejlepší, s nimiž spojíte své síly? Podívejte se na celé naše srovnání dopravců a vyberte si ty, kteří se vám dokážou nejlépe přizpůsobit.


Přispět svou zkušeností
diskuze
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!

PPL zkušenosti, recenze a diskuze od zákazníků

Naši návštěvníci přispěli k článku o PPL následující diskuzí a názory - 15 zkušeností

Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Neslutecna arogance na zakaznicke lince. Doruceni zasilky ve vzdalenosti 100 km teto spolecnosti trva vice nez pet dni. Neustale vymluvy.

Hodnocení - 1
Mik
4. 10. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Dřív jsem využívala službu PPL ráda. Zásilky jsem si nechávala poslat do práce (Moravan, Otrokovice). Řidič zavolal a zásilku mi doručil. V té době jsem jeho přístup brala jako standardní. Bohužel z firmy odešel. Nový řidič nezavolá a zásilku mi nedoručí, ale nechá ji bez mého vědomí ve vestibulu, kterým ani neprocházím. Párkrát mě už kolegové upozornili, že tam mám zásilku. Vzhledem ke kvalitě služeb, jakým nyní PPL disponuje, mě napadlo, že bych zásilku zapřela. Zajímalo by mě, jak by to firma řešila. Kde má firma záruku, že se mi balík dostal do rukou?

Hodnocení - 1
Alena Růžičková
14. 8. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

V dohodnutém čase řidička nepřijela a telefony nebrala ani nebere.

Hodnocení - 1
Stanislav Kollar
22. 5. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Zlatá Česká pošta!!! Po několika zkušenost, že „ještě “ nebo „už“ nelze změnit doručení, se vám dostaneme poučení, že když si něco objednáte, máte čekat doma, než to přivezou Samotní kurýři jsou v pohodě.

Hodnocení - 3
Jindra Havlíková
29. 4. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

2 dny v přepravě strasna cekaci doba pomale doručeni uz nikdy ppl

Hodnocení - 2
bob
24. 4. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Dozvedela som sa az dnes, ze zasielka je v ppl boxe ulozena od vcera, kedze mi neprisla sms notifikacia, ako bolo udane.

Na vyzdvihnutie mate iba 3 dni, a ked to nestihnete, jedina moznost je ze junza vas niekto iny vyzdvihne. Nema ju za mna kto vyzdvihnut. Prisla mi iba e-mailova notifikacia, ktoru si ale málokto vsimne ihned. A teraz ju nie je mozne predlzit ani o par hodin.

Stale mi sms notifikacia neprisla, kebyze si neskontrolujem nahodne e-mail, ani netusim ze uz je tam. Odcestovala som iba na 2 a pol dna, cize v pripade oznamenia zasielky spravou, ako bolo pisane v uvodnom e-maili o spracovani zasielky, by som ju vyzdvihnut stihla, kedze v case ulozenia do boxu, som este bola doma.

Podotykam, do e-mailu o spracovani zasielky mi napisali, ze budem informovana sms spravou aj e-mailom.

Hodnocení - 1
Nikoleta Vassova
19. 4. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Pozdě poslané emaily,není možno reagovat na změnu o zaslání balíku. Stalo se mi kolikrát,že nepřišla žádná SMS ani nikdo nevolal. Automaticky pak balík předají do ppl vydejny aniž by komunikovali s prijemcem.Velmi špatné zkušenosti.

Hodnocení - 1
Veronika Jelínková
29. 11. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

PPL hodnotím velmi špatně.
Objednal jsem si u dodavatele zboží doručení od PPL do Parcelbox.
Nejprve mi přišla zpráva s kódy pro vyzvednutí z boxu, následovaná druhou zprávou, že Parcelbox je plný a že si mám dodávku vyzvednout v jiném místě, tedy Parcelshop, který mi sami bez možnosti změny určili. Bohužel jeho otevírací doba mi vyzvednutí neumožňuje.
Při komunikace PPL nejprve nabídla možnost převozu na jiné výdejní místo. Napsal jsem jim obratem několik míst, ale zůstaly bez odpovědi. Až necelý den před vypršením úložné doby PPL napsala, že to z kapacitních důvodů není možné. Nezbylo mi nic jiného, než zásilku od dodavatele zboží odmítnout.
Smluvní vztah mám s dodavatelem a zásilku mohu odmítnout, ale vůbec mu to vyjednávání s PPL nezávidím.
Ale třeba je možné rezervovaný box prohlásit za plný a jiné výdejní místo za to správné, když to pomůže …

Hodnocení - 1
Jiri
29. 11. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Veliká pochvala řidiči po jménem Pavel Rubek spolehlivý milí vždy vyhoví požadavkům takového řidiče noste na rukou děkuji moc

Hodnocení - 5
Štěpánka Bahledová
30. 10. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Zdravím, náhodou jsem zahlédl špatnou referenci na společnost PPL a byl jsem velmi překvapen. Používám na doporučení balíčků PPL již přes 10 roků a nikdy jsem neměl problém a vždy s úsměvem mě doručili zásilku. Podíval jsem se na reference a jen lidé nadávají skoro, jakoby konkurence platila nějaké lidi, aby psali takto. Samozřejmě jak je zvykem v ČR, poděkovat je jako šafránu. Divná mentalita. Přeji pohodové dny a jak jinak než s úsměvem, který vede ke zdraví a naštve v ČR ostatní. O tom to je. 🙂

Hodnocení - 5
Ivo Tubl
5. 10. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

5 den čekám balík v rámci České republiky a stále čekám . Komunikace nelze žádná. To už i pošta je rychlejší. Ani ta 1 hvězdička nepatří bez které nelze poslat nazor

Hodnocení - 1
Hela Novotna
19. 9. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Velmi špatné.ujefou ikdyz vědí, že pro zásilku jdete a dokonce už vás i vidí radši odjede

Hodnocení - 1
Jana Filipova
19. 8. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

PPL, neseriózní, nespolehlivá firma. Zboží na ParcelShop doručit nemohou, v den doručení mi napíšou v 8:30 SMS, že mám být ve 14:00 doma a nezajímá je, že třeba nemohu odejít z práce.

Hodnocení - 1
aleš cyruss
10. 7. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Naprosto nepolehlivý, nejhorší zkušenosti. Zmatky. Vybírám raději kohokoliv jiné, dokonce i českou poštu :-D.

Hodnocení - 1
Jana
28. 6. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

V poslední dobe PPL není tím co byvala,nedoručuje včas,nekomunikuje.Už nekolikkrat se mi stalo že balík nedoručily y duvodu poškození a ted dokonce nedoručily vubec.Až po tydnu čekaní poslali email že ho budou doručovat.Samozřejmě jsem balik odmítnul,protože jsem byl nucen objednane zboží koupit v jinem eschopu,ze ktereho duručuje jina přepravní společnost.Přepravní společnost PPL už nebudu využívat.

Hodnocení - 1
zdenek rehak
8. 5. 2023