PPL Recenze PPL Recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

21. 3. 2023

Shrnutí recenze

PPL je snad nejznámější dopravce působící na našem území. Není divu – působí zde od roku 1995 a později se spojil s dalším známým přepravcem – DHL. PPL dokáže poskytnout kvalitní služby při přepravě zboží, jak obchodníkům, tak už i soukromým osobám. Pro vaše klienty bude pohodlné, že si zásilku mohou objednat i na některé z mnoha výdejních míst – Parcelboxů nebo Parcelshopů.

Celkové skóre 6.3/10 se skládá z hodnocení všech 10 parametrů:
  • Má sběrná a výdejní místa?
  • Lze zaslat na dobírku
  • Lze zaslat do zahraničí
  • Přeprava palet
  • Nadrozměrná přeprava
  • E-mail
  • Live chat
  • Telefon
  • Odpovědi
  • Hodnocení podpory
Hodnocení redakce
hodnoceno 10 parametrů
6.3/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 2x Přidat hodnocení
3/5
Celkové skóre 6/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Má sběrná a výdejní místa?
  • Lze zaslat na dobírku
  • Lze zaslat do zahraničí
  • Přeprava palet
  • Nadrozměrná přeprava
6/10
Celkové skóre 6.5/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • E-mail
  • Live chat
  • Telefon
  • Odpovědi
  • Hodnocení podpory
6.5/10

Výhody

  • Velký počet sběrných míst po celé ČR
  • Možnost vyzvednout si balík v Parcelboxu či Parcelshopu
  • Dopravují po celé ČR i po Evropě
  • Výhodné podmínky pro obchodníky
  • Možnost zasílání balíčků i pro soukromé osoby

Nevýhody

  • Nemají klasický live chat, pouze chatbota
  • Na e-maily odpovídají pozdě a neodpoví na všechny dotazy

Důležité parametry
Celkové skóre 6/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Má sběrná a výdejní místa?
  • Lze zaslat na dobírku
  • Lze zaslat do zahraničí
  • Přeprava palet
  • Nadrozměrná přeprava
6/10

PPL je jeden z našich největších přepravců. Na trhu působí již od roku 1995 a své služby poskytuje nejen obchodníkům, e-shopům apod., ale i soukromým osobám. Ty mohou poslat balík pomocí služby Balík pro tebe. 

Ppl Sluzby

PPL rozváží zásilky nejen po České republice, ale po celé Evropě. Ve chvíli, kdy od vás PPL převezme zásilku, informuje vašeho klienta o jejím převzetí, času doručení atd. pomocí e-mailu či SMS, popř. obojím. Díky číslu zásilky si také klienti mohou sami najít na webových stránkách PPL informaci, kde se právě jejich balík nachází. To všechno jsou služby, které některá konkurence nabídnout nedokáže a která pro nás dělá z PPL důvěryhodného dopravce.

Ppl Balik Pro Tebe

Má sběrná a výdejní místa?
Sběrná místa slouží k tomu, aby do nich klienti - i soukromé osoby - nosili své balíky, které potřebují poslat. Výdejní místa jsou naopak ta, kde si mohou svůj balík vyzvednout.
Ano
Lze zaslat na dobírku
Dobírka znamená, že klient zaplatí svůj balík v hotovosti nebo platební kartou při převzetí balíku, ať už doma na adrese, nebo na výdejním místě.
Ano
Lze zaslat do zahraničí
Někteří dopravci vám doručí balík v rámci ČR a Slovenska, jiní po Evropě a jiní do celého světa.
Ano
Přeprava palet
Přeprava celých palet se zbožím už patří k nadrozměrným zásilkám a ne každý dopravce tuto službu nabízí.
Ne
Nadrozměrná přeprava
Každý dopravce má jiné hodnoty (kg či cm) u zásilek, které považuje za nadrozměrné. Tyto rozměry najdete vždy uvedeny u konkrétního dopravce vč. informace, zda nadrozměrné balíky rozváží.
Ne

Velkou výhodu, především pro pracující, kteří si nemohou doma počkat na balík kdykoliv je potřeba, představují sběrná a výdejní místa. Těch má PPL po České republice přes 4000. Vaši klienti si tak mohou kromě doručení balíku na adresu vyzvednou balík v některém z výdejních míst – PPL Parcelboxů nebo PPL Parcelshopů.

Ppl Zaslani Baliku

Podpora
Celkové skóre 6.5/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • E-mail
  • Live chat
  • Telefon
  • Odpovědi
  • Hodnocení podpory
6.5/10

Klientskou podporu má PPL řešenou především, na e-mailu a zákaznické lince, která je k dispozici od pondělí do pátku od 8 do 18 hodin. Spojit se s nimi můžete také pomocí live chatu, ale tady narazíte na chatbota, kterého příliš rádi nemáme – málokdy dokáže odpovědět na naši velmi konkrétně zaměřenou otázku. 

Kromě kanálů podpory má PPL také velmi dobře zpracované nejčastější otázky a odpovědi, takže je dost možné, že kontaktovat podporu nakonec nebude nutné.

My jsme si podporu PPL otestovali přes e-mail. Trvalo tři dny, než se nám konečně ozvali, odpovědi jsme se však nedočkali. Museli jsme se ptát znovu, upřesnit dotaz a opět čekat. Tentokrát odpověď přišla téměř obratem, ale nebyla úplná. Na některé naše dotazy nám nebylo vůbec odpovězeno. Podporu PPL proto hodnotíme jako velmi špatnou.

E-mail
Ano
Live chat
Ano (pouze chatbot)
Telefon
Ano
Odpovědi
2/5
Hodnocení podpory
Velmi špatné
Doporučujeme Doporučujeme

Chcete svým klientům poskytnout co nejširší síť přepravců a hledáte ty nejlepší, s nimiž spojíte své síly? Podívejte se na celé naše srovnání dopravců a vyberte si ty, kteří se vám dokážou nejlépe přizpůsobit.


Přispět svou zkušeností
diskuze
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!

Uživatelské zkušenosti

1 zkušeností
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

V poslední dobe PPL není tím co byvala,nedoručuje včas,nekomunikuje.Už nekolikkrat se mi stalo že balík nedoručily y duvodu poškození a ted dokonce nedoručily vubec.Až po tydnu čekaní poslali email že ho budou doručovat.Samozřejmě jsem balik odmítnul,protože jsem byl nucen objednane zboží koupit v jinem eschopu,ze ktereho duručuje jina přepravní společnost.Přepravní společnost PPL už nebudu využívat.

Hodnocení - 1
zdenek rehak
8. 5. 2023