PPL Recenze
Shrnutí recenze
PPL je snad nejznámější dopravce působící na našem území. Není divu – působí zde od roku 1995 a později se spojil s dalším známým přepravcem – DHL. PPL dokáže poskytnout kvalitní služby při přepravě zboží, jak obchodníkům, tak už i soukromým osobám. Pro vaše klienty bude pohodlné, že si zásilku mohou objednat i na některé z mnoha výdejních míst – Parcelboxů nebo Parcelshopů.
Výhody
- Velký počet sběrných míst po celé ČR
- Možnost vyzvednout si balík v Parcelboxu či Parcelshopu
- Dopravují po celé ČR i po Evropě
- Výhodné podmínky pro obchodníky
- Možnost zasílání balíčků i pro soukromé osoby
Nevýhody
- Nemají klasický live chat, pouze chatbota
- Na e-maily odpovídají pozdě a neodpoví na všechny dotazy
PPL je jeden z našich největších přepravců. Na trhu působí již od roku 1995 a své služby poskytuje nejen obchodníkům, e-shopům apod., ale i soukromým osobám. Ty mohou poslat balík pomocí služby Balík pro tebe.
PPL rozváží zásilky nejen po České republice, ale po celé Evropě. Ve chvíli, kdy od vás PPL převezme zásilku, informuje vašeho klienta o jejím převzetí, času doručení atd. pomocí e-mailu či SMS, popř. obojím. Díky číslu zásilky si také klienti mohou sami najít na webových stránkách PPL informaci, kde se právě jejich balík nachází. To všechno jsou služby, které některá konkurence nabídnout nedokáže a která pro nás dělá z PPL důvěryhodného dopravce.
Má sběrná a výdejní místa?
Sběrná místa slouží k tomu, aby do nich klienti - i soukromé osoby - nosili své balíky, které potřebují poslat. Výdejní místa jsou naopak ta, kde si mohou svůj balík vyzvednout.
|
|
Lze zaslat na dobírku
Dobírka znamená, že klient zaplatí svůj balík v hotovosti nebo platební kartou při převzetí balíku, ať už doma na adrese, nebo na výdejním místě.
|
|
Lze zaslat do zahraničí
Někteří dopravci vám doručí balík v rámci ČR a Slovenska, jiní po Evropě a jiní do celého světa.
|
|
Přeprava palet
Přeprava celých palet se zbožím už patří k nadrozměrným zásilkám a ne každý dopravce tuto službu nabízí.
|
|
Nadrozměrná přeprava
Každý dopravce má jiné hodnoty (kg či cm) u zásilek, které považuje za nadrozměrné. Tyto rozměry najdete vždy uvedeny u konkrétního dopravce vč. informace, zda nadrozměrné balíky rozváží.
|
Velkou výhodu, především pro pracující, kteří si nemohou doma počkat na balík kdykoliv je potřeba, představují sběrná a výdejní místa. Těch má PPL po České republice přes 4000. Vaši klienti si tak mohou kromě doručení balíku na adresu vyzvednou balík v některém z výdejních míst – PPL Parcelboxů nebo PPL Parcelshopů.
Klientskou podporu má PPL řešenou především, na e-mailu a zákaznické lince, která je k dispozici od pondělí do pátku od 8 do 18 hodin. Spojit se s nimi můžete také pomocí live chatu, ale tady narazíte na chatbota, kterého příliš rádi nemáme – málokdy dokáže odpovědět na naši velmi konkrétně zaměřenou otázku.
Kromě kanálů podpory má PPL také velmi dobře zpracované nejčastější otázky a odpovědi, takže je dost možné, že kontaktovat podporu nakonec nebude nutné.
My jsme si podporu PPL otestovali přes e-mail. Trvalo tři dny, než se nám konečně ozvali, odpovědi jsme se však nedočkali. Museli jsme se ptát znovu, upřesnit dotaz a opět čekat. Tentokrát odpověď přišla téměř obratem, ale nebyla úplná. Na některé naše dotazy nám nebylo vůbec odpovězeno. Podporu PPL proto hodnotíme jako velmi špatnou.
E-mail
|
|
Live chat
|
(pouze chatbot) |
Telefon
|
|
Odpovědi
|
2/5 |
Hodnocení podpory
|
Velmi špatné |
Chcete svým klientům poskytnout co nejširší síť přepravců a hledáte ty nejlepší, s nimiž spojíte své síly? Podívejte se na celé naše srovnání dopravců a vyberte si ty, kteří se vám dokážou nejlépe přizpůsobit.
Naši návštěvníci přispěli k článku o PPL následující diskuzí a názory - 15 zkušeností
Neslutecna arogance na zakaznicke lince. Doruceni zasilky ve vzdalenosti 100 km teto spolecnosti trva vice nez pet dni. Neustale vymluvy.
Dřív jsem využívala službu PPL ráda. Zásilky jsem si nechávala poslat do práce (Moravan, Otrokovice). Řidič zavolal a zásilku mi doručil. V té době jsem jeho přístup brala jako standardní. Bohužel z firmy odešel. Nový řidič nezavolá a zásilku mi nedoručí, ale nechá ji bez mého vědomí ve vestibulu, kterým ani neprocházím. Párkrát mě už kolegové upozornili, že tam mám zásilku. Vzhledem ke kvalitě služeb, jakým nyní PPL disponuje, mě napadlo, že bych zásilku zapřela. Zajímalo by mě, jak by to firma řešila. Kde má firma záruku, že se mi balík dostal do rukou?
V dohodnutém čase řidička nepřijela a telefony nebrala ani nebere.
Zlatá Česká pošta!!! Po několika zkušenost, že „ještě “ nebo „už“ nelze změnit doručení, se vám dostaneme poučení, že když si něco objednáte, máte čekat doma, než to přivezou Samotní kurýři jsou v pohodě.
2 dny v přepravě strasna cekaci doba pomale doručeni uz nikdy ppl
Dozvedela som sa az dnes, ze zasielka je v ppl boxe ulozena od vcera, kedze mi neprisla sms notifikacia, ako bolo udane.
Na vyzdvihnutie mate iba 3 dni, a ked to nestihnete, jedina moznost je ze junza vas niekto iny vyzdvihne. Nema ju za mna kto vyzdvihnut. Prisla mi iba e-mailova notifikacia, ktoru si ale málokto vsimne ihned. A teraz ju nie je mozne predlzit ani o par hodin.
Stale mi sms notifikacia neprisla, kebyze si neskontrolujem nahodne e-mail, ani netusim ze uz je tam. Odcestovala som iba na 2 a pol dna, cize v pripade oznamenia zasielky spravou, ako bolo pisane v uvodnom e-maili o spracovani zasielky, by som ju vyzdvihnut stihla, kedze v case ulozenia do boxu, som este bola doma.
Podotykam, do e-mailu o spracovani zasielky mi napisali, ze budem informovana sms spravou aj e-mailom.
Pozdě poslané emaily,není možno reagovat na změnu o zaslání balíku. Stalo se mi kolikrát,že nepřišla žádná SMS ani nikdo nevolal. Automaticky pak balík předají do ppl vydejny aniž by komunikovali s prijemcem.Velmi špatné zkušenosti.
PPL hodnotím velmi špatně.
Objednal jsem si u dodavatele zboží doručení od PPL do Parcelbox.
Nejprve mi přišla zpráva s kódy pro vyzvednutí z boxu, následovaná druhou zprávou, že Parcelbox je plný a že si mám dodávku vyzvednout v jiném místě, tedy Parcelshop, který mi sami bez možnosti změny určili. Bohužel jeho otevírací doba mi vyzvednutí neumožňuje.
Při komunikace PPL nejprve nabídla možnost převozu na jiné výdejní místo. Napsal jsem jim obratem několik míst, ale zůstaly bez odpovědi. Až necelý den před vypršením úložné doby PPL napsala, že to z kapacitních důvodů není možné. Nezbylo mi nic jiného, než zásilku od dodavatele zboží odmítnout.
Smluvní vztah mám s dodavatelem a zásilku mohu odmítnout, ale vůbec mu to vyjednávání s PPL nezávidím.
Ale třeba je možné rezervovaný box prohlásit za plný a jiné výdejní místo za to správné, když to pomůže …
Veliká pochvala řidiči po jménem Pavel Rubek spolehlivý milí vždy vyhoví požadavkům takového řidiče noste na rukou děkuji moc
Zdravím, náhodou jsem zahlédl špatnou referenci na společnost PPL a byl jsem velmi překvapen. Používám na doporučení balíčků PPL již přes 10 roků a nikdy jsem neměl problém a vždy s úsměvem mě doručili zásilku. Podíval jsem se na reference a jen lidé nadávají skoro, jakoby konkurence platila nějaké lidi, aby psali takto. Samozřejmě jak je zvykem v ČR, poděkovat je jako šafránu. Divná mentalita. Přeji pohodové dny a jak jinak než s úsměvem, který vede ke zdraví a naštve v ČR ostatní. O tom to je. 🙂
5 den čekám balík v rámci České republiky a stále čekám . Komunikace nelze žádná. To už i pošta je rychlejší. Ani ta 1 hvězdička nepatří bez které nelze poslat nazor
Velmi špatné.ujefou ikdyz vědí, že pro zásilku jdete a dokonce už vás i vidí radši odjede
PPL, neseriózní, nespolehlivá firma. Zboží na ParcelShop doručit nemohou, v den doručení mi napíšou v 8:30 SMS, že mám být ve 14:00 doma a nezajímá je, že třeba nemohu odejít z práce.
Naprosto nepolehlivý, nejhorší zkušenosti. Zmatky. Vybírám raději kohokoliv jiné, dokonce i českou poštu :-D.
V poslední dobe PPL není tím co byvala,nedoručuje včas,nekomunikuje.Už nekolikkrat se mi stalo že balík nedoručily y duvodu poškození a ted dokonce nedoručily vubec.Až po tydnu čekaní poslali email že ho budou doručovat.Samozřejmě jsem balik odmítnul,protože jsem byl nucen objednane zboží koupit v jinem eschopu,ze ktereho duručuje jina přepravní společnost.Přepravní společnost PPL už nebudu využívat.