DPD Recenze DPD Recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

21. 3. 2023

Shrnutí recenze

DPD působí v České republice již 28 let a za tu dobu se stal největším dopravcem, který dbá nejen na spokojenost klientů, ale i na životní prostředí. Doručují běžné i nadrozměrné zásilky a vaši klienti si je mohou objednat jak na adresu, tak k vyzvednutí na odběrných/výdejních místech – Pickupech a DPD boxech. Nám se líbí také jejich praktické aplikace, ve kterých můžete objednávat dopravu svých zásilek, ale také v nich zásilky kontrolovat.

Celkové skóre 9.5/10 se skládá z hodnocení všech 10 parametrů:
  • Má sběrná a výdejní místa?
  • Lze zaslat na dobírku
  • Lze zaslat do zahraničí
  • Přeprava palet
  • Nadrozměrná přeprava
  • E-mail
  • Live chat
  • Telefon
  • Odpovědi
  • Hodnocení podpory
Hodnocení redakce
hodnoceno 10 parametrů
9.5/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 7x Přidat hodnocení
1.6/5
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Má sběrná a výdejní místa?
  • Lze zaslat na dobírku
  • Lze zaslat do zahraničí
  • Přeprava palet
  • Nadrozměrná přeprava
10/10
Celkové skóre 9/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • E-mail
  • Live chat
  • Telefon
  • Odpovědi
  • Hodnocení podpory
9/10

Výhody

  • Přeprava zásilek po ČR i po Evropě
  • Možnost nadrozměrných zásilek
  • Vyzvednutí možné v Pickupech a DPD boxech
  • Snižují uhlíkovou stopu - dbají na životní prostředí
  • Praktické aplikace k odesílání a kontrole zásilek

Nevýhody

  • Nemají klasický live chat, pouze chatbota

Důležité parametry
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Má sběrná a výdejní místa?
  • Lze zaslat na dobírku
  • Lze zaslat do zahraničí
  • Přeprava palet
  • Nadrozměrná přeprava
10/10

DPD je největší dopravce působící v České republice. Funguje zde, stejně jako PPL, již od roku 1995 a snaží se dosáhnout také toho, aby byl zároveň u zákazníků i obchodníků nejoblíbenějším přepravcem. Kladou důraz na společenskou odpovědnost a snaží se co nejvíce dbát na životní prostředí snížením uhlíkové stopy. V ulicích proto můžete vidět nejen jejich dodávky, ale také kurýry jezdící na kole. 

Dpd Sluzby Dopravce

Dopravce DPD doručuje zásilky osobně na adresu vašich zákazníků, ale také je možné využít sběrných a výdejních míst. Využít se dá výdejních míst – tzv. Pickupů nebo samoobslužných DPD boxů. To dává jak vám, tak i vašim zákazníkům spoustu možností, jak si zboží objednat a především jak jej vyzvednout. 

Má sběrná a výdejní místa?
Sběrná místa slouží k tomu, aby do nich klienti - i soukromé osoby - nosili své balíky, které potřebují poslat. Výdejní místa jsou naopak ta, kde si mohou svůj balík vyzvednout.
Ano
Lze zaslat na dobírku
Dobírka znamená, že klient zaplatí svůj balík v hotovosti nebo platební kartou při převzetí balíku, ať už doma na adrese, nebo na výdejním místě.
Ano
Lze zaslat do zahraničí
Někteří dopravci vám doručí balík v rámci ČR a Slovenska, jiní po Evropě a jiní do celého světa.
Ano
Přeprava palet
Přeprava celých palet se zbožím už patří k nadrozměrným zásilkám a ne každý dopravce tuto službu nabízí.
Ano
Nadrozměrná přeprava
Každý dopravce má jiné hodnoty (kg či cm) u zásilek, které považuje za nadrozměrné. Tyto rozměry najdete vždy uvedeny u konkrétního dopravce vč. informace, zda nadrozměrné balíky rozváží.
Ano

DPD přepravuje nejen malé zásilky, ale také celé palety a nadrozměrné zboží. Maximální povolenou hmotnost mají stanovenou na 31,5 kg. Nejdelší strana takové zásilky přitom může být až 175 cm. Na jejich webových stránkách můžete využít kalkulačku obvodu balíku i kalkulačku pro výdejní místa.

Dpd Pravidelne Posilani Zasilek

Podpora
Celkové skóre 9/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • E-mail
  • Live chat
  • Telefon
  • Odpovědi
  • Hodnocení podpory
9/10

Pokud se budete chtít spojit s podporou DPD, můžete využít kontaktní formulář na jejich webových stránkách – odpověď pak obdržíte do e-mailu, nebo zavolat na zákaznickou linku. Ta je k dispozici ve všední dny od 7 do 18 hodin. Hledat své odpovědi můžete i pomocí live chatu, kde je k dispozici jejich chatbot Jarda. Pro nás je však hledání tímto způsobem poměrně zdlouhavé. Raději využijeme nejčastější otázky a odpovědi, které mají zpracované velice dobře.

Abychom si podporu DPD otestovali, využili jsme zmíněný kontaktní formulář. Odpověď jsme obdrželi téměř obratem a bylo nám vysvětleno vše, co jsme potřebovali vědět. Můžeme tak DPD i s jejich podporou doporučit.

E-mail
Ano
Live chat
Ano (pouze chatbot)
Telefon
Ano
Odpovědi
5/5
Hodnocení podpory
Výborné
Doporučujeme Doporučujeme

Hledáte nejlepšího dopravce pro váš obchod, abyste byli spokojeni vy i vaši zákazníci? Podívejte se na naše srovnání dopravců a zjistěte, koho jsme vybrali mezi pět nejlepších.


Přispět svou zkušeností
diskuze
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!

Uživatelské zkušenosti

1 zkušeností
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Nedoporučuji. Převezmou balík, dojde e-mail o zaslání balíku a ráno, kdy se má doručit, tak oznámí, že nesplňuje podmínky doručení a tudíž, že nedoručí. Ještě vám přiznají, že pochybil pracovník na svozovém depu.

Hodnocení - 1
Petra Čeperová
25. 5. 2023