DPD Recenze
Shrnutí recenze
DPD působí v České republice již 28 let a za tu dobu se stal největším dopravcem, který dbá nejen na spokojenost klientů, ale i na životní prostředí. Doručují běžné i nadrozměrné zásilky a vaši klienti si je mohou objednat jak na adresu, tak k vyzvednutí na odběrných/výdejních místech – Pickupech a DPD boxech. Nám se líbí také jejich praktické aplikace, ve kterých můžete objednávat dopravu svých zásilek, ale také v nich zásilky kontrolovat.
Výhody
- Přeprava zásilek po ČR i po Evropě
- Možnost nadrozměrných zásilek
- Vyzvednutí možné v Pickupech a DPD boxech
- Snižují uhlíkovou stopu - dbají na životní prostředí
- Praktické aplikace k odesílání a kontrole zásilek
Nevýhody
- Nemají klasický live chat, pouze chatbota
DPD je největší dopravce působící v České republice. Funguje zde, stejně jako PPL, již od roku 1995 a snaží se dosáhnout také toho, aby byl zároveň u zákazníků i obchodníků nejoblíbenějším přepravcem. Kladou důraz na společenskou odpovědnost a snaží se co nejvíce dbát na životní prostředí snížením uhlíkové stopy. V ulicích proto můžete vidět nejen jejich dodávky, ale také kurýry jezdící na kole.
Dopravce DPD doručuje zásilky osobně na adresu vašich zákazníků, ale také je možné využít sběrných a výdejních míst. Využít se dá výdejních míst – tzv. Pickupů nebo samoobslužných DPD boxů. To dává jak vám, tak i vašim zákazníkům spoustu možností, jak si zboží objednat a především jak jej vyzvednout.
Má sběrná a výdejní místa?
Sběrná místa slouží k tomu, aby do nich klienti - i soukromé osoby - nosili své balíky, které potřebují poslat. Výdejní místa jsou naopak ta, kde si mohou svůj balík vyzvednout.
|
|
Lze zaslat na dobírku
Dobírka znamená, že klient zaplatí svůj balík v hotovosti nebo platební kartou při převzetí balíku, ať už doma na adrese, nebo na výdejním místě.
|
|
Lze zaslat do zahraničí
Někteří dopravci vám doručí balík v rámci ČR a Slovenska, jiní po Evropě a jiní do celého světa.
|
|
Přeprava palet
Přeprava celých palet se zbožím už patří k nadrozměrným zásilkám a ne každý dopravce tuto službu nabízí.
|
|
Nadrozměrná přeprava
Každý dopravce má jiné hodnoty (kg či cm) u zásilek, které považuje za nadrozměrné. Tyto rozměry najdete vždy uvedeny u konkrétního dopravce vč. informace, zda nadrozměrné balíky rozváží.
|
DPD přepravuje nejen malé zásilky, ale také celé palety a nadrozměrné zboží. Maximální povolenou hmotnost mají stanovenou na 31,5 kg. Nejdelší strana takové zásilky přitom může být až 175 cm. Na jejich webových stránkách můžete využít kalkulačku obvodu balíku i kalkulačku pro výdejní místa.
Pokud se budete chtít spojit s podporou DPD, můžete využít kontaktní formulář na jejich webových stránkách – odpověď pak obdržíte do e-mailu, nebo zavolat na zákaznickou linku. Ta je k dispozici ve všední dny od 7 do 18 hodin. Hledat své odpovědi můžete i pomocí live chatu, kde je k dispozici jejich chatbot Jarda. Pro nás je však hledání tímto způsobem poměrně zdlouhavé. Raději využijeme nejčastější otázky a odpovědi, které mají zpracované velice dobře.
Abychom si podporu DPD otestovali, využili jsme zmíněný kontaktní formulář. Odpověď jsme obdrželi téměř obratem a bylo nám vysvětleno vše, co jsme potřebovali vědět. Můžeme tak DPD i s jejich podporou doporučit.
E-mail
|
|
Live chat
|
(pouze chatbot) |
Telefon
|
|
Odpovědi
|
5/5 |
Hodnocení podpory
|
Výborné |
Hledáte nejlepšího dopravce pro váš obchod, abyste byli spokojeni vy i vaši zákazníci? Podívejte se na naše srovnání dopravců a zjistěte, koho jsme vybrali mezi pět nejlepších.
Naši návštěvníci přispěli k článku o DPD následující diskuzí a názory - 14 zkušeností
Nespolehlivá a problematická firma. Nedoručují zásilky, nenosí je ve firmách za první zavřené dveře recepce/vrátnice – musíte si chodit pro ně k autu na ulici. Falšují převzetí zásilky (zásilka se ztratila a uvedli nám převzetí zaměstnancem, který byl v té době v zahraničí). Velmi nedoporučuji.
S DPD mám velmi špatné zkušenosti. Měli mi doručit balíček na výdejní místo, ovšem výdejní místo mělo prý zrovna obsazeno – tak balíček uložili v depu v jiném městě. Potud je to pochopitelné. Očekával bych však, že v tu chvíli se mi ozvou, budou mě o problému informovat a nabídnou mi třeba změnu výdejního místa. Nic takového se nestalo. Když jsem obdržel automaticky generovanou zprávu, že zásilku uložili v jakémsi depu někde za Prahou, tak jsem obratem kontaktoval já je s dotazem, co je za problém a jestli by mi balíček mohli doručit na nějaké bližší výdejní místo. Když do čtyř dnů neodpověděli, připomněl jsem se znovu, opět bez odezvy. A po deseti dnech jsem obdržel zprávu, že zásilku odeslali zpět odesílateli. Podle recenzí tohle dělají docela často – a přijde mi pikantní, jak se tato společnost chlubí, že jsou ohleduplní vůči životnímu prostředí a snaží se snižovat uhlíkovou stopu, a přitom zjevně nemálo balíčků vozej úplně zbytečně sem a tam.
Katastrofální NEDORUČENÍ zboží službou DPD !!!!!!!!! Objednané zboží nemohlo být na poprvé předáno pro nepřítomnost zákazníka na adrese kvůli nevyrozumění předem. Poté zboží cestovalo zcela zbytečně pro chybu depa vzdáleněji mimo oblast doručení. Z tohoto důvodu jsme si ani nemohli 2 den hodinu před koncem zavírací doby v depu vzdáleném 50 km zboží vyzvednout. Bylo nám přislíbeno, že bude následující den doručeno přímo na doručovací adresu, což se tak nestalo a po 5 dnech po vyrozumění, že zboží je uloženo na výše zmiňovaném depu k vyzvednutí, jsme si museli opět 50 km pro zboží sami zajet a pak 50 km zpět domů. Vše bylo dovršeno faktem, že docela choulostivé zboží mi bylo předáno pro svoji váhu švihem na předávací pult ve vzhůru otočené krabici !!!!!! Téměř 90% nespokojenost zákazníků se službou DPD dokazuje i recenze na internetu !!!
Velmi mizerná služba. Balík nepřišel dle času v SMS, zbytečné čekání doma a po zaslání reklamace vysvětlení s DPD neuvěřitelné, že řidič nemohl najít doručovací adresu ! Pro vysvětlení, adresa doručení je v malé obci, u hlavní silnice, je nemožné to nenajít. To nemají nějakou navigační službu, nebo proč řidič nezavolal a nezeptal se ?? U dopravní společnosti toto považuji za úplnou nespolehlivost !
DPD nejhorší přepravní společnost.
Komunikace příšerná, týpek na infolince arogantní.
Balíky chodí pozdě nebo pro jistotu nedovezou vůbec a až na jejich stránkách se dozvím, že jsem nebyla doma, i přesto že pracuji z domu, takže asi těžko.
Když vidím, že nabízí e-shop pouze doručení od DPD,tak raději ani neobjednam.
Po 10 dnech od informace, že mi nemohou doručit zásilku, sem se pokusila zjistit co se s ní děje. Po 15 minutách vyzvánění se ozvala nepříjemná paní, která mi sdělila, že ji nemohou doručit a bude se vracet odesílateli. Když jsem se zeptala, jestli bych neměla tuto informaci vědět, mi bylo sděleno že ne, protože já nejsem jejich zákazník a oni komunikuji pouze s odesilatelem. Tak jsem poděkovala za informaci a ano již nebudu zákazníkem, jelikož toto jednání mě opět přesvědčilo že jejich služby využívat nebudu.
Prej doručí radost 😀 no řekl bych jen starosti a smutek……otřesná zkušenost. Balíky dorazily až po 5 dnech urgencí a poškozené, po vyřízení reklamace nejsou zase schopni doručit balík !!!
Chválí se možností nadrozměrných zásilek, ale je pro ně problém je odvézt do výdejního místa. Nakonec vás tahají, že si v balík mám vyzvednout v depu 80 km od mého bydliště!!!! No bohužel když čtu ty recenze, nejsem jediný nespokojený….
V posledním roce mi 4 z 6 balíčků doručili na úplně jiné výdejní místo s mnohem horší otevírací dobou. Ačkoli by třeba spousta zákazníků ocenila spíše zpožděné dodání na původně zvolené výdejní místo, DPD místo toho doručí balík na výdejnu která je třeba v úplně jiné části Prahy, protože tam bylo prostě volno. To, že má prodejna jen několikahodinovou otevírací dobu, už nikoho nezajímá.
Kvalita vůbec neodpovídá ceně, a komunikace DPD je naprosto mizerná.
Od 24.11.2023 má společnosz DPD v přepravě můj předem zaplacený balíček který do dnešního dne 4.12.2023 nedodala.Balíček je neustále na doručovacím depu a od 30.11. mi po zavolání tvrdí že druhý den určitě přijde takže c DPD už nikdy a doufám že se balíčku dočkám.
NEDOPORUČUJI !
Z recenzí níže je vidět jak celá společnost pracuje a proto budu volit jiný způsob dopravy a když nebude dostupný, raději objednávat nebudu!
Nabízí službu odložení doručení, která byla využita, termín potvrzený v emailu. Druhý den žádné doručení a okamžité vrácení zpět odesílateli!
Zadaná reklamace, kde mi pouze oznámili že se balík vrací zpět. Co to jako je ??
Vím že DPD službu již nikdy nevyužiji!
NEDOPORUČUJI .Balík drželi na depu 3 dní a pak ho doručí ne kde to má zákazník objednáno ale kde to vyhovuje jim a nezajímá jich že to zákazníkovi nevyhovuje .
Pár zásilek odesláno v pořádku, bohužel poslední zkušenost mizerná. Balíček převzatý DPD 19.9.2023 do dnešního dne 5.10.2023 trčí někde v depu. Komunikace téměř nulová. Paní sice odepsala na první meil, kam jsem doplnila požadované údaje…bohužel dneškem 4 dny bez reakce. Volala jsem na dvě různá čísla DPD info, vždy stejný robot, nabízené přepojení na živého kolegu žádné. Pochopila bych snad i ztrátu, ale dělat mrtvého brouka….:( DPD už asi ne.
Nedoporučuji. Převezmou balík, dojde e-mail o zaslání balíku a ráno, kdy se má doručit, tak oznámí, že nesplňuje podmínky doručení a tudíž, že nedoručí. Ještě vám přiznají, že pochybil pracovník na svozovém depu.