DPD Recenze DPD Recenze

Vydáno: 21. 3. 2023

Aktualizováno: 9. 1. 2024

Shrnutí recenze

DPD působí v České republice již 28 let a za tu dobu se stal největším dopravcem, který dbá nejen na spokojenost klientů, ale i na životní prostředí. Doručují běžné i nadrozměrné zásilky a vaši klienti si je mohou objednat jak na adresu, tak k vyzvednutí na odběrných/výdejních místech – Pickupech a DPD boxech. Nám se líbí také jejich praktické aplikace, ve kterých můžete objednávat dopravu svých zásilek, ale také v nich zásilky kontrolovat.

Celkové skóre 8.2/10 se skládá z hodnocení všech 10 parametrů:
  • Má sběrná a výdejní místa?
  • Lze zaslat na dobírku
  • Lze zaslat do zahraničí
  • Přeprava palet
  • Nadrozměrná přeprava
  • E-mail
  • Live chat
  • Telefon
  • Odpovědi
  • Hodnocení podpory
Hodnocení redakce
hodnoceno 10 parametrů
8.2/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 40x Přidat hodnocení
3/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Má sběrná a výdejní místa?
  • Lze zaslat na dobírku
  • Lze zaslat do zahraničí
  • Přeprava palet
  • Nadrozměrná přeprava
10/10
Celkové skóre 9/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • E-mail
  • Live chat
  • Telefon
  • Odpovědi
  • Hodnocení podpory
9/10

Výhody

  • Přeprava zásilek po ČR i po Evropě
  • Možnost nadrozměrných zásilek
  • Vyzvednutí možné v Pickupech a DPD boxech
  • Snižují uhlíkovou stopu - dbají na životní prostředí
  • Praktické aplikace k odesílání a kontrole zásilek

Nevýhody

  • Nemají klasický live chat, pouze chatbota

Důležité parametry
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Má sběrná a výdejní místa?
  • Lze zaslat na dobírku
  • Lze zaslat do zahraničí
  • Přeprava palet
  • Nadrozměrná přeprava
10/10

DPD je největší dopravce působící v České republice. Funguje zde, stejně jako PPL, již od roku 1995 a snaží se dosáhnout také toho, aby byl zároveň u zákazníků i obchodníků nejoblíbenějším přepravcem. Kladou důraz na společenskou odpovědnost a snaží se co nejvíce dbát na životní prostředí snížením uhlíkové stopy. V ulicích proto můžete vidět nejen jejich dodávky, ale také kurýry jezdící na kole. 

Dpd Sluzby Dopravce

Dopravce DPD doručuje zásilky osobně na adresu vašich zákazníků, ale také je možné využít sběrných a výdejních míst. Využít se dá výdejních míst – tzv. Pickupů nebo samoobslužných DPD boxů. To dává jak vám, tak i vašim zákazníkům spoustu možností, jak si zboží objednat a především jak jej vyzvednout. 

Má sběrná a výdejní místa?
Sběrná místa slouží k tomu, aby do nich klienti - i soukromé osoby - nosili své balíky, které potřebují poslat. Výdejní místa jsou naopak ta, kde si mohou svůj balík vyzvednout.
Ano
Lze zaslat na dobírku
Dobírka znamená, že klient zaplatí svůj balík v hotovosti nebo platební kartou při převzetí balíku, ať už doma na adrese, nebo na výdejním místě.
Ano
Lze zaslat do zahraničí
Někteří dopravci vám doručí balík v rámci ČR a Slovenska, jiní po Evropě a jiní do celého světa.
Ano
Přeprava palet
Přeprava celých palet se zbožím už patří k nadrozměrným zásilkám a ne každý dopravce tuto službu nabízí.
Ano
Nadrozměrná přeprava
Každý dopravce má jiné hodnoty (kg či cm) u zásilek, které považuje za nadrozměrné. Tyto rozměry najdete vždy uvedeny u konkrétního dopravce vč. informace, zda nadrozměrné balíky rozváží.
Ano

DPD přepravuje nejen malé zásilky, ale také celé palety a nadrozměrné zboží. Maximální povolenou hmotnost mají stanovenou na 31,5 kg. Nejdelší strana takové zásilky přitom může být až 175 cm. Na jejich webových stránkách můžete využít kalkulačku obvodu balíku i kalkulačku pro výdejní místa.

Dpd Pravidelne Posilani Zasilek

Podpora
Celkové skóre 9/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • E-mail
  • Live chat
  • Telefon
  • Odpovědi
  • Hodnocení podpory
9/10

Pokud se budete chtít spojit s podporou DPD, můžete využít kontaktní formulář na jejich webových stránkách – odpověď pak obdržíte do e-mailu, nebo zavolat na zákaznickou linku. Ta je k dispozici ve všední dny od 7 do 18 hodin. Hledat své odpovědi můžete i pomocí live chatu, kde je k dispozici jejich chatbot Jarda. Pro nás je však hledání tímto způsobem poměrně zdlouhavé. Raději využijeme nejčastější otázky a odpovědi, které mají zpracované velice dobře.

Abychom si podporu DPD otestovali, využili jsme zmíněný kontaktní formulář. Odpověď jsme obdrželi téměř obratem a bylo nám vysvětleno vše, co jsme potřebovali vědět. Můžeme tak DPD i s jejich podporou doporučit.

E-mail
Ano
Live chat
Ano (pouze chatbot)
Telefon
Ano
Odpovědi
5/5
Hodnocení podpory
Výborné
Doporučujeme Doporučujeme

Hledáte nejlepšího dopravce pro váš obchod, abyste byli spokojeni vy i vaši zákazníci? Podívejte se na naše srovnání dopravců a zjistěte, koho jsme vybrali mezi pět nejlepších.


Přispět svou zkušeností
diskuze
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!

DPD zkušenosti, recenze a diskuze od zákazníků

Naši návštěvníci přispěli k článku o DPD následující diskuzí a názory - 23 zkušeností

Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Nechápu, proč DPD v současné konkurenci ještě přežívá. Doručují ráno, při nedoručení vrací odesilateli. Nedá se nikam dovolat.
Komunikace při reklamaci je katastrofání. Na písemné dotazy nereagují, virtuální asistentka je opravdu úsměvná. Vždy poplete číslo zásilky i když 3x diktujete a pak i píšete na klávesnici telefonu. Pokud se vám to na popáté povede, tak vám řekne, že bude dnes doručena (což se nestalo). A pokud vydržíte, tak vás přepojí na arogantního člověka, který vás poučuje, že ranní doručování je OK, všichni chodíme do práce. A vracení zásilky bez avíza také.Pocit zákazníka určitě nezískáte.
Doporučuji E-shopům, kteří je mají v nabídce jako jediného doručovatele, aby se zamysleli. Já už půjdu do jiných e-shopů. I zatracovaná Česká pošta je daleko lepší. DPD už nikdy více, byť se chválí jak chtějí. Mám několikanásobnou osobní zkušenost.

Hodnocení - 1
Evžen Mayer
14. 1. 2025
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Byl jsem informován kdy přepravce prijede. Nepodařilo se mi napoprvé přijmout hovor. Po 2 minutáchi přišla zpráva, že si mám vyzvednout zboží . Arogantní řidič – kurýr mi odvětil, že je to moje chyba. V 78 letech již nejsem tak rychlý. Služba katastrofální!!? Doporučení, nepoužívat tuto přepravní službu!!!

Hodnocení - 1
Václav Plny
16. 12. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Objednané 4 obrovské kartony. Vybraná služba za účelem pomoci pro 82 matku s problematikou rovnováhou. Kurýr oznámil že doveze zboží za 10 min zatímco matka byla v nemocnici na kontrole. Namísto opakovaneho pokusu o znovu doručení bylo zboží necháno na poště. Odtud to táhla 700 metrů od pošty domu. Namísto pomocí to byla přítěž.

Hodnocení - 1
Petra Vesna
15. 12. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Tak nevím, ale dostanete sms, že vám bude druhý den doručována zásilka. Tak daný den čekáte na adrese, pomalu se bojíte vzdálit od telefonu a dveří, přestože vám ráno přišla sms s předpokládaným časem doručení. Jenže zásilka nikde, tak večer kouknete na sledování zásilky a tam zjistíte, že se vaše zásilka nezdařila doručit. Tak píšete dotaz na zákaznické centrum a bez odpovědi, vím že májí pracovní dobu, ale ani tečka. Nemohu být tedy spokojená.

Hodnocení - 1
Zuzana Mlejnková
11. 12. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Chtěla bych moc poděkovat přepravní společnosti DPD za skvělé doručení balíků do Španělska…už jsem jich poslala několik a vždy řádně dodáno.A proto volím vždy jen DPD…sledování po celou dobu vidím kde se balík nachází…velice spokojená…..

Hodnocení - 5
Květa Picková
5. 12. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Já se divím, že tato firma DPD ještě neskrachovala. Myslím, že by se dost lidem ulevilo. Objednal jsem si projekční plátno přímo na adresu (domů). Kafland marketplace bylo odesláno přímo z Polska do České republiky (ŽADNÝ PROBLÉM). Samozřejmě problém nastal až v DPD, zásilku nechají na depu a řeknou, že zásilka je moc velká, že na to nemají dodávku, ať se starám, že to není jejich problém. Nechápu, proč já mám řešit za DPD jejich neschopnost, proč ji vůbec od Kaflandu přijímají, když nejsou schopni ji doručit. Hlavně že si namastí kapsy a zákazník je jim u pr.

Hodnocení - 1
David Daduc
29. 11. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Nejhorší přepravní služba. Zásilku vozí v autě tři dny a pak doručí na jiné místo, kde není možné zaparkovat a neberou karty.. Zlatá pošta.

Hodnocení - 1
Jiří.novak,
14. 11. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

S DPD mám zatím dobrou zkušenost, objednávala jsem nedávno několikrát (dárky na Vánoce) a vždy vše přivezli na adresu, jak měli. Ráno upozornění a dopoledne řidič zavolal a přijel.

Hodnocení - 5
Daniela Jarošová
5. 11. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Proklamace na webu, že doručují přesně na hodinu je prohlášení z říše pohádek. Jeden balík byl doručen o hodinu a půl později. Druhý vůbec. Po přesměrování nedoručeného balíku na druhý den se nejprve objevila hláška, že zásilku není možné přesměrovat a o kousek niž, že přesměrování bylo úspěšné. Informace v podstatě k ničemu. Dovolat se na DPD není možné, na 4 maily s dotazem, kde vlastně zásilka je, žádná odpověď. Přepravních služeb je několik. Ostatní jsou funkční. DPD je nespolehlivá a bezkonkurenčně nejhorší. Dovoluji si varovat před jejím používáním.

Hodnocení - 1
Miloš Bartuněk
24. 10. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Nespolehlivá a problematická firma. Nedoručují zásilky, nenosí je ve firmách za první zavřené dveře recepce/vrátnice – musíte si chodit pro ně k autu na ulici. Falšují převzetí zásilky (zásilka se ztratila a uvedli nám převzetí zaměstnancem, který byl v té době v zahraničí). Velmi nedoporučuji.

Hodnocení - 1
Jana Krpatová
23. 8. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

S DPD mám velmi špatné zkušenosti. Měli mi doručit balíček na výdejní místo, ovšem výdejní místo mělo prý zrovna obsazeno – tak balíček uložili v depu v jiném městě. Potud je to pochopitelné. Očekával bych však, že v tu chvíli se mi ozvou, budou mě o problému informovat a nabídnou mi třeba změnu výdejního místa. Nic takového se nestalo. Když jsem obdržel automaticky generovanou zprávu, že zásilku uložili v jakémsi depu někde za Prahou, tak jsem obratem kontaktoval já je s dotazem, co je za problém a jestli by mi balíček mohli doručit na nějaké bližší výdejní místo. Když do čtyř dnů neodpověděli, připomněl jsem se znovu, opět bez odezvy. A po deseti dnech jsem obdržel zprávu, že zásilku odeslali zpět odesílateli. Podle recenzí tohle dělají docela často – a přijde mi pikantní, jak se tato společnost chlubí, že jsou ohleduplní vůči životnímu prostředí a snaží se snižovat uhlíkovou stopu, a přitom zjevně nemálo balíčků vozej úplně zbytečně sem a tam.

Hodnocení - 1
Jiří Hadrava
12. 8. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Katastrofální NEDORUČENÍ zboží službou DPD !!!!!!!!! Objednané zboží nemohlo být na poprvé předáno pro nepřítomnost zákazníka na adrese kvůli nevyrozumění předem. Poté zboží cestovalo zcela zbytečně pro chybu depa vzdáleněji mimo oblast doručení. Z tohoto důvodu jsme si ani nemohli 2 den hodinu před koncem zavírací doby v depu vzdáleném 50 km zboží vyzvednout. Bylo nám přislíbeno, že bude následující den doručeno přímo na doručovací adresu, což se tak nestalo a po 5 dnech po vyrozumění, že zboží je uloženo na výše zmiňovaném depu k vyzvednutí, jsme si museli opět 50 km pro zboží sami zajet a pak 50 km zpět domů. Vše bylo dovršeno faktem, že docela choulostivé zboží mi bylo předáno pro svoji váhu švihem na předávací pult ve vzhůru otočené krabici !!!!!! Téměř 90% nespokojenost zákazníků se službou DPD dokazuje i recenze na internetu !!!

Hodnocení - 1
Honza
9. 7. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Velmi mizerná služba. Balík nepřišel dle času v SMS, zbytečné čekání doma a po zaslání reklamace vysvětlení s DPD neuvěřitelné, že řidič nemohl najít doručovací adresu ! Pro vysvětlení, adresa doručení je v malé obci, u hlavní silnice, je nemožné to nenajít. To nemají nějakou navigační službu, nebo proč řidič nezavolal a nezeptal se ?? U dopravní společnosti toto považuji za úplnou nespolehlivost !

Hodnocení - 1
Lada
28. 5. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

DPD nejhorší přepravní společnost.
Komunikace příšerná, týpek na infolince arogantní.
Balíky chodí pozdě nebo pro jistotu nedovezou vůbec a až na jejich stránkách se dozvím, že jsem nebyla doma, i přesto že pracuji z domu, takže asi těžko.
Když vidím, že nabízí e-shop pouze doručení od DPD,tak raději ani neobjednam.

Hodnocení - 1
Mona
31. 1. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Po 10 dnech od informace, že mi nemohou doručit zásilku, sem se pokusila zjistit co se s ní děje. Po 15 minutách vyzvánění se ozvala nepříjemná paní, která mi sdělila, že ji nemohou doručit a bude se vracet odesílateli. Když jsem se zeptala, jestli bych neměla tuto informaci vědět, mi bylo sděleno že ne, protože já nejsem jejich zákazník a oni komunikuji pouze s odesilatelem. Tak jsem poděkovala za informaci a ano již nebudu zákazníkem, jelikož toto jednání mě opět přesvědčilo že jejich služby využívat nebudu.

Hodnocení - 1
Romana Hall
31. 1. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Prej doručí radost 😀 no řekl bych jen starosti a smutek……otřesná zkušenost. Balíky dorazily až po 5 dnech urgencí a poškozené, po vyřízení reklamace nejsou zase schopni doručit balík !!!
Chválí se možností nadrozměrných zásilek, ale je pro ně problém je odvézt do výdejního místa. Nakonec vás tahají, že si v balík mám vyzvednout v depu 80 km od mého bydliště!!!! No bohužel když čtu ty recenze, nejsem jediný nespokojený….

Hodnocení - 1
David kolář
16. 1. 2024
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

V posledním roce mi 4 z 6 balíčků doručili na úplně jiné výdejní místo s mnohem horší otevírací dobou. Ačkoli by třeba spousta zákazníků ocenila spíše zpožděné dodání na původně zvolené výdejní místo, DPD místo toho doručí balík na výdejnu která je třeba v úplně jiné části Prahy, protože tam bylo prostě volno. To, že má prodejna jen několikahodinovou otevírací dobu, už nikoho nezajímá.

Kvalita vůbec neodpovídá ceně, a komunikace DPD je naprosto mizerná.

Hodnocení - 1
Jan Horák
22. 12. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Od 24.11.2023 má společnosz DPD v přepravě můj předem zaplacený balíček který do dnešního dne 4.12.2023 nedodala.Balíček je neustále na doručovacím depu a od 30.11. mi po zavolání tvrdí že druhý den určitě přijde takže c DPD už nikdy a doufám že se balíčku dočkám.

Hodnocení - 1
Lenka Jahelková
4. 12. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

NEDOPORUČUJI !
Z recenzí níže je vidět jak celá společnost pracuje a proto budu volit jiný způsob dopravy a když nebude dostupný, raději objednávat nebudu!

Hodnocení - 1
Jitka Vávrová
9. 11. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Nabízí službu odložení doručení, která byla využita, termín potvrzený v emailu. Druhý den žádné doručení a okamžité vrácení zpět odesílateli!
Zadaná reklamace, kde mi pouze oznámili že se balík vrací zpět. Co to jako je ??
Vím že DPD službu již nikdy nevyužiji!

Hodnocení - 1
Jitka Vávrová
9. 11. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

NEDOPORUČUJI .Balík drželi na depu 3 dní a pak ho doručí ne kde to má zákazník objednáno ale kde to vyhovuje jim a nezajímá jich že to zákazníkovi nevyhovuje .

Hodnocení - 1
Michal Majerčík
6. 10. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Pár zásilek odesláno v pořádku, bohužel poslední zkušenost mizerná. Balíček převzatý DPD 19.9.2023 do dnešního dne 5.10.2023 trčí někde v depu. Komunikace téměř nulová. Paní sice odepsala na první meil, kam jsem doplnila požadované údaje…bohužel dneškem 4 dny bez reakce. Volala jsem na dvě různá čísla DPD info, vždy stejný robot, nabízené přepojení na živého kolegu žádné. Pochopila bych snad i ztrátu, ale dělat mrtvého brouka….:( DPD už asi ne.

Hodnocení - 1
Petra Verner Mžiková
5. 10. 2023
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Nedoporučuji. Převezmou balík, dojde e-mail o zaslání balíku a ráno, kdy se má doručit, tak oznámí, že nesplňuje podmínky doručení a tudíž, že nedoručí. Ještě vám přiznají, že pochybil pracovník na svozovém depu.

Hodnocení - 1
Petra Čeperová
25. 5. 2023