
Poda Recenze
Shrnutí recenze
Společnost Poda poskytuje svým klientům volání, internetové připojení i televizi. Nepřipojí vás po celé ČR, proto je potřeba před prozkoumáním dané služby zadat adresu, na které ji chcete odebírat. Pokud má Poda v místě vašeho bydliště pokrytí, vyskočí vám nabídka možných tarifů a připojení. My jsme se zaměřili na internetové služby, konkrétně na internet 4 G a Optika.
Výhody
- Líbí se nám nulové poplatky za připojení a aktivaci internetových služeb, stejně jako nízké sazby za poskytnutí modemu zákazníkům.
Nevýhody
- Nemají pokrytí po celé České republice. Jednání s klienty je velmi neprofesionální!

Uživatelské zkušenosti
Abychom zjistili, jak opravdu Poda funguje, zaměřili jsme se nejen na vlastní hodnocení, ale i na zkušenosti dlouhodobých uživatelů. Najdou se ti, kteří mají od Pody vše, co nabízí a jsou maximálně spokojení. Tvrdí, že výpadky mají jen minimálně. Jiní si naopak stěžují, že výpadky má Poda i několikrát za den. V takovém případě se však následně řešilo dostatečné internetové připojení a zjistilo se, že vina není úplně u Pody, ale spíše na špatném nastavení Wifi, nebo chybně vedeném či poškozeném kabelu. Většina zkušeností na Poda je pozitivní.

Internet od společnosti Poda můžete získat hned několika různými způsoby. Na svých webových stránkách dávají hrdě najevo, že jsou od roku 2015 operátorem s největším množstvím optických přípojek a tuto pozici si stále udržují a zlepšují. K internetu vás připojí podle toho, na jaké adrese chcete internet využívat a jaké tam má Poda nachystané připojení, nebo jaké se tam dá zavést.
Pro domácnosti využívá společnost Poda (mimo jiné) pevné připojení na bázi 4G bezdrátové sítě. Jelikož jsou držiteli vlastního frekvenčního přídělu v pásmu 3640 – 3680 MHz, mohou být provozovateli vlastní 4G sítě. LTE přípojky v síti Poda umožňují velmi vysoké rychlosti – až 100 Mbps, nízké odezvy a minimální odchylky odezvy. Poda se snaží vyjít vstříc novým technologiím, a tak se rychlost jejich připojení bude do budoucna ještě zvyšovat.
Abyste zjistili, jaké připojení je na vaší adrese možné a zda tam vůbec mají signál, zadáte potřebnou adresu do kolonky na webu. Počítač adresu ověří a nabídne vám konkrétní možnosti, případně napíše, že jste na adrese, kde vám Poda služby poskytnout nemůže.
Poplatek za aktivaci
|
0Kč |
Poplatek za doručení
|
|
Modem
|
50 Kč měsíčně |
Závazek
|
24 |
Stahování dat
|
Neomezené |
Výhody
|
4G LTE a jeho výhody a nevýhody
Pro testování pevného připojení 4 G jsme zvolili balíček LTE 30 s rychlostí 30/6 Mb/s za cenu 440 Kč. (tato cena platí pro Prahu, Brno, Ostravu, Východní Čechy a Vysočinu. Je možné, že nabídka tarifů a cen bude na vaší adrese odlišná. Záleží vždy na možnostech připojení, rychlosti atd.)
4G internet od společnosti Poda je vhodný pro domácnosti a k jeho připojení potřebujete zařízení – router, který můžete mít vlastní, nebo si vzít do pronájmu přímo od Poda. Za tento pronájem nic neplatíte a je proto zbytečné, abyste sami investovali do vlastního – nového routeru.
U společnosti Poda neplatíte ani za doručení routeru poštou. Stahování dat je neomezené! Závazek je možné uzavřít na 12 – 24 měsíců, přičemž je dobré přihlédnout k výhodám, které závazek poskytuje. Např. snižuje cenu za připojení internetu.
Optický Internet
Pokud je váš dům napojen na optickou síť Poda, je možné využít optické kabely. Toto připojení umožňuje klientům vyšší rychlost stahování dat za příznivější cenu než u ostatních druhů internetového připojení. Záleží na společnosti a jejích možnostech. My jsme se zaměřili na tarif Fiber rychlý za 500 Kč měsíčně s rychlostí internetu 100/30 Mb/s.

Chcete internet přes optiku? Podívejte se na naše srovnání nejlepších poskytovatelů.
U tohoto tarifu se klient zavazuje na 12 nebo 24 měsíců. Získá za to aktivaci zdarma, neplatí poplatek za zřízení, router může mít vlastní, nebo si ho může pronajmou přes společnost Poda. Cena pronájmu je 0 Kč. Stahování dat je neomezené a klient tak nemusí počítat, zda se ještě podívá na nějaký film on-line, nebo raději zaplatí fakturu přes internetové bankovnictví.
Pokud má klient zájem o nastavení pevné IP adresy, je to možné za poplatek 80 Kč měsíčně.
Fiber rychlý (FTTB)
Tarif Fiber rychlý s rychlostí 100/30 Mb/s je připojen díky technologii FTTB. Jedná se o připojení většiny nájemních domů na optickou síť o rychlosti 1-10 Gbps. Tento typ poskytuje koncovým zákazníkům rychlé připojení, nízkou odezvu a minimální odchylky odezvy. Patří k nejlepším možnostem připojení, jaké může zákazník dostat. U FFTB technologie má Poda v suterénu domu umístěné zařízení, které umožňuje rozbočení signálu z optického vlákna do jednotlivých bytů. Rozvody signálu po domech do jednotlivých bytů jsou vedeny přes metalické kabely.
Fiber rychlý – GPON
Pokud to technologie v místě bydliště zákazníka umožňuje, může využít totožný tarif – Fiber rychlý za 500 Kč měsíčně, ale připojení přes technologii GPON. Díky ní získá rychlost až 300/80 Mb/s. GPON je v současné době nejmodernější připojení a znamená to, že byty jednotlivých odběratelů jsou optickým vláknem napojeny přímo. Takto postavená síť umožňuje zákazníkům opravdu vysokou rychlost připojení (až 500 Mbps), nízkou odezvu a téměř žádné odchylky odezvy. V budoucnu je navíc možné tuto technologii ještě zvýšit.
Poda TV
Poda nabízí i digitální televizi, kde si z programů vybere snad každý. Připojit se můžete pomocí set-top boxu nebo aplikace. K dispozici budete mít až 160 programů, kde najdete prakticky vše, od nejoblíbenějších televizních kanálů, přes sportovní programy po programy o přírodě nebo dětské pořady. Sledovat můžete nejen přes televizi skrze připojení přes set-top box, ale i přes chytré Android TV, Apple TV apod. Součástí balíčku jsou i tzv. chytré funkce, jako je zpětné zhlédnutí programů (až 7 dní), možnost vytvořit si vlastní skupinu programů, dát pauzu na sledovaný program nebo si jej nahrát a podívat se později atd. Kromě sledování TV na televizi můžete díky balíčku Poda sledovat programy třeba i z telefonu nebo tabletu. K dispozici jsou až 4 další zařízení.
Podpora
Klientskou podporu má Poda sice dobře vymyšlenou, jednání jejích pracovníků však značně pokulhává. Administrativní dotazy mohou zaslat klienti e-mailem. On-line chat přímo na webových stránkách není. Najdete tam pouze možnost odeslat formulář s dotazem. Prověřili jsme to a nestačili se divit.
Na kontaktní formulář se nám nikdo neozval. Při zavolání na klientskou linku pracovnice tvrdila, že se ozvou do 48 hodin. A na naše dotazy nás odbyla, že si máme poslat e-mail. Pokud tedy klient nemá adresu, na které je Poda k dispozici, setká se s velmi nepříjemným jednáním a příliš se nedozví. To nás velmi zklamalo! Při opětovném ověřování informací nám dokonce pracovnice položila telefon!

Chcete stabilní a rychlé internetové připojení? Podívejte se na naše srovnání poskytovatelů internetu.
Uživatelské zkušenosti
40 zkušenostíMisto instalace: Praha. No, po roce pouzivani mohu rici sklamani. Je zde cca 15 zakazniku a to bohuzel je velmi znat. Nejen, ze se porad meni IP adresa routeru, a jsou i vypadky spojeni. A to jsme na optice:-((( Jedniny klad je, ze upload a download je na stejne hodnote, mimo jine ta rychlost je dostatecna, jen pokud by to bylo stabilni. Coz neni. L
Po trvalém zvyšování cen u Skylink jsem se letos konečně rozhodl přejít „jinam“. U Pody mám internet ca. 2 roky, byla to tudíž nejbližšší volba. Zřejmě jsem měl štěstí, když mi telefon na lince PODA zvedl pan Němčík (nemůžu tedy říci, že se tak v Podě chová každý, snad ano). Díky jeho profesionálnímu vlídnému přístupu, trpělivosti, možnosti si TV bezplatně vyzkoušet, jsme se po 3 týdnech domluvili na smlouvě, která je při srovnatelném rozsahu cenově „úplně někde jinde“ než ta předchozí u Skylink.
S jednáním a nabídkou TV-služeb vyjadřuji maximální spokojenost.
Zákaznická linka funguje bez problémů,internet padal a wifi se stále odpojovala,při volání na infolinku se snažili okamžitě vyřešit problém po týdnu se problém opakoval a hned po zavolání druhý den přijel technik a vyměnil router a je po problému,takže můžu jen chválit…internet i tv funguje bez problému a rychle .
Poda je aktivní pouze při rychlém (nikoli kvalitním) zapojení internetu a zasílání faktur. Jinak v případě problémů podpora žádná, min. čekací doba na jejich lince je 30 min a více, navíc pomoc nulová. Absolutně laxní a neférové jednání, nikdy víc!
komunikace s technickou podporou pouze na email. Odpovědi a jejich práce absolutně mimo. šílená komunikace .
Internet který je za rozumnou cenu a běhá!
Dobrý den,
Může mi někdo odpovědět, co máte zase za problém? Nová App a nejde se připojit. Komplet selhání se připojit do klientské zóny. To už je vážně přes čáru, bez informací klientů uděláte změnu, pouze strohé info,že je potřeba nainstalovat novou Aplikaci a ta nefunguje jak je doporučeno?
PODA internet je lepší než konkurence – šlape na max celej den.
Bohužel nám snížovali paušály (což je v době gigabití expanze Cetinu neuvěřitelné), jinak bych zůstal.
Tak to budou dva měsíce co došlok aktualizaci…
Škoda, že nebylo řečeno že šlo o víc.
PODA změnila poskytovatele „obrazovych dat“ tzn. nešlo jen o nahrání nového fw do stb. což samozřejmě způsobilo problému vícero.
Na to o jak velký krok šlo to dle mne dopadlo ještě dobře. Možná ani někteří nezachytili, že up.fw. neproběhl pouze jeden…
U mne posuny zvuku od obrazu skončily a stabilita nyní ok.
Teď by se to chtělo skutečně zaměřit na navrácení nekterých „opomenutých“ funkčností s „předchozího“ stb.
Namátkou: v EPG nejde posun nahoru nad 1pozici, seřazeni kanalu vyžaduje nastavení ve třech různych podpoložkach menu, zapomnělo se oproti předchozí verzi na návrat na předchozí kanál(PRE-CH,Return), zrychlené přetáčení bylo ve třech stupních nyní žádné, při sledování seriálů šlo v minulosti tímto tlačítkem “ >>│ “ skočit na další dil (samozřejmě v týdením zpětném rozsahu) nyni ne.
Bylo by fajň pokud by nedostatky nejvíc frekventované postupně odstranili.
Jinak ohledně stability/rychlost netu nemá cenu vymýšlet nové, psáno již podemnou… Kdo má na sídlišti a na kabelu (zvl.opt.) tak asi nyní není lepší volby zvlášť po spojení UPC/VF.
A jedna podstatná konkurenční výhoda jež se nikde moc neuvádí : myslí na handicapované -mají tarif/slevy pro ZTP .
A PODU ještě čeká TV přechod na platformě mobilní… Poté co toto Vodafon exUPC nezvladl uplně hladce jsem zvědav.
/..obě apky box i tlf. pro android + tv přes prohlížeč jedou fajn -tak snad to dopadne 😉 /
Obrovská nespokojenost s novou aktualizací. U té předchozí vše větším písmem a za mně určitě přehlednější.
Od poslední aktualizace software TV nepoužitelná (bohužel nutný přechod opět na anténu). Mám klasickou Smart TV, která umí i věci kterým nerozumí. A už vůbec nerozumím tomu, když zavoláte na technickou podporu s dotazem ohledně kvality obrazu, kdy mě nový software nepustí na nastavení v HD kvalitě na 50Hz a odpověď? Světe div se moje televize neumí zpracovat 50Hz ?? Technická podpora úplně k ničemu. Na můj dotaz co bych s tím měl udělat, odpověď : vaše televize neumí 50HZ. A na další můj dotaz, vaše televize neumí 50Hz a pořád stejná odpověď. Ani nápověda typu : zkuste restartovat Set top Box nebo vyměňte HDMI kabel. Nic. To byl člověk na svém místě. Zrušit TV nebo se PODA k tomu nějak postaví ? Vidím v komentářích, že nejsem sám s podobným problémem.
Nové ovládání je naprostá katastrofa. Původní ovládání 9z10, nové ovládání 2z10.
Souhlasím s nepříznivými komenty od ostatních uživatelů k poslední aktualizaci. Dokonale kazí požitek ze sledování televize. Seká se obraz a zvuková stopa pak nesouhlasí s obrazem. Katastrofa ! Pokaždé restartovat televizi je už únavné. Mělo by se stím urychleně něco dělat at mají uživatelé pěkný dárek od PODY na Vánoční svátky a pohodové sledování televizních kanálů.
Mám PODU velmi dlouho a byla jsem taky dlouho spokojená. Ale poslední půl rok často padá internet a ne vždy odpovídá rychlost. Ale co mě přimělo napsat tuto recenzi je nové ovládání TV. Tak to se vám tedy vůbec nepovedlo. Naprostý děs, není to logické a intuitivní. Jsem tak naštvaná, že téměř uvažuji o zrušení.
katastrofa,internet ještě chápu sem tam se sekne ,ale televize je totální katastrofa,sekne se zvuk a v tu chvíli bud na to šáhnete a bude restart nebo se dodíváte na cokoliv bez zvuku…….ted se dívám na fotbal ze záznamu a furt to restartuji,protože chci slyšet zvuk a kujva mám v sobě nervy
Mám již více jak 8 let internet a 2 roky TV od společnosti PODA a jsem spokojen. Na klientské lince, vždy v pohodě. TV funguje a internet na Podlesí v Havířově nemá výpadky a je stabilní. Jen v době COVID 19, když se dcera učila přes internet, do toho se připojily dvě TV a nějaký další notebook tak na 100 Mbs metalice už to nestíhalo a drobné výpadky byly. Před měsícem PODA připojení předělala na optiku 300/80 Mbs a už opět bez sebemenších problémů.
Nedivím se, že uživatelé, kteří v příspěvku píší, že mají 50 Mbs na celou domácnost (3 a více zařízení) jim to vypadává a nejsou spokojeni – to ale není chyba PODY ale technologie. V dnešní době toho zarušené wi-fi moc nezvládne 🙂
Dobrý den, jsem u Pody cca druhým rokem a totální zklamání a hrůza hrůz. Internet vypadával pravidelně každý den, když jsem mluvila z technickou podporou, tak se vymlouvali na slabý router, Pak jsme si zakoupili tedy router nový a výkonný a ejhle internet opět vypadával. Pak mi řekli, že to bude tím že je více lidí připojených a může se to mezi sebou rušit. Tohle vám řekne technik ve 21 století? A ještě se chlubí jak jsou úžasní.. Tak jsme raději internet zrušili a nechali si raději zřídit do mobilu neomezená data. A to nemluvím o televize, taky každou chvíli výpadek
U pody jsem nově. Přestehoval jsem se nově do Ostravy a byla mi doporučená že je nejlepší a nelituju. Mám GPON 150/50 a za tu cenu naprostá bomba. Až k neuvěření jaky je to kontrast oproti UPC které jsem měl v minulém bytě. Levnejší rychlejší stabilnější. Docela se divím komentářum tady. Online domluva s persoonalem taky na dobré urovni. Nemužu si stežovat
Vážení Slámovi, doporučuji danou záležitost řešit skrze klientskou zónu založením požadavku ohledně rychlosti připojení: https://klient.poda.cz/podpora/new
Pane Juroši, může to být způsobeno stylem měření připojení. Pokud měříte přes wi-fi sít, je rychlost podstatně nižší vlivem dané technologie. Pokud měříte přes síťový kabel zapojeným do síťového zařízení, může vaše síťová karta v PC nebo notebooku být staršího typu, umožňuje potom maximální přenosovou rychlost 100 Mbps.
Také by mě zajímalo proč když mám v balíčku Internet 350/100 Mbps je v testu 94 download a 93 upload děkuji za odpověď
Jste si jisti že se jedná o 25MB a né Mb? Jedno je Mega Bajt a druhé Mega bit, rychlosti jsou obvykle v nabídkách jako Megabity, aby jste vypočítali rychlost Mega Bajtu, musíte podělit 8, při rychlosti 100Mb stahujete 12 MB, takže pro 25 by jste museli mít připojení cca 200Mb
Také bohužel veliká nespokojenost s internetem od Pody. Máme připojení 25 MB – tuto rychlost jsme nedosáhli ani jednou, nejedeme ani poloviční rychlostí, z 80 % dní v měsíci si to „frčíme“ tak 5 MB !!!! mnohdy sotva 2 MB. /údajně to někdo v okolí ruší, nebo jindy zase že nás může jet až 5 lidí, takže pokud jedeme 5 MB je to podle nich OK !!!!!!!!!!!!!!!!!! Začínáme hledat jiného poskytovatele internetového připojení. Tohle je opravdu v roce 2021 velká bída. Co se týká komunikace s techniky tak většinou se snaží situaci řešit, ale jeden nás pokaždé odpálkuje, že je to v pořádku 🙁 až 5 lidí na připojení a 5 MB rychlost je prý v pořádku, no mnohdy ani těch 5 MB to nejde !!! Nechápeme proč se uvádí rychlost 25 MB ! Hezky to vypadá ale skutek utek.
Dobrý den, mám obdobný problém. Technická podpora se neustále vymlouvá na náš router. Dokonce mi bylo řečeno, že sousedi ho mají taky vadný. To je důvod nefunkčnosti internetu ve stejnou dobu. Technická podpora úplně k ničemu.
Dobrý den, vždy se můžete obrátit na naší technickou podporu, můžete zavolat na Zákaznickou linku 730 430 430, napsat na podpora@poda.cz nebo založit požadavek přes klientskou zónu a naši kolegové z technického oddělení se tím budou zabývat.
Bylo to fajn, ale tento rok se hodně setkávám s nestabilitou.
asi sa ozvu tak ako mne zrusia hovor aste pred zdvihnutim. A to som chcel len informacie a technicke parametry. Volal som Voip to znamena zo slovenskeho cisla nakolko maju najlepsie podminky na voip cela EU 12€/m pri zvyhnuti co chcem ked som slovak. Pritom mam trvaly pobyt Ostrava nikdy!!!!!!
Bez předchozího varování změnili dostupnost na televizi přes web. Celkově je komunikace firmy jak z roku 1980. Kriticky potřebné informace se klient prostě nedozví a potom se jenom divím. Plánované údržby, změny nastavení atd. K čemu je mi rychlost optiky, když nemám jistotu užívání? Za posledního půl roku u mě Poda ztratila veškerou důvěru, kterou si za roky vybudovala. Počkám s čím příjde Tmobile.
Dobry den,
popravde moc nechapu zdejsi negativni recenze. Ja mam GPON od PODy jiz 3.5 roku a narozdil od predchoziho UPC jsem velmi spokojen. Nejen se zakaznickym servisem a cenama, ale i kvalitou, rychlosti a stabilitou pripojeni. Mozna by recenzenti meli uvest typ pripojeni a lokalitu. Standard wifi 2.4 ghz v dnesni zarusene dobe diru du sveta neudela. Muj soucasny tarif je GPON 300/100 a hodlam zvednout na 500/150. TV nepotrebuju. jsem zvykly na streamovaci sluzby a online zpravy. Bydlim v Ostrave.
Od doby kdy to není pod Unetem , ale po Podou, tak to je hrůza všech hrůz.Platíte 13Mb, teče to 2-6Mb.Platím ted 30Mb a teče mi to 12Mb. A tento problém má v podstatě každej.A o jejich podpoře na telefonu už raději nebudu ani psát. Sedí jich tam X a ani jedna neumí nic vyřešit.Asi tam sedí jen na peníze. Budu muset odejít jinam
Naši technici u vás řešili danou situaci. Objekt, který je připojen bezdrátově, je utopen v zeleni. Situaci, která je na místě není standardní a zeleň hodně ruší signál v daném místě. Kolegové během července situaci řešili na místě.
Dobrý den, aktuálně modernizujeme wi-fi sítě a s novými tarify HOMELINK nabízíme rychlost až 70 Mb/s pro download a 10 Mb/s pro upload. Investujeme nemalé prostředky do zkvalitnění sítě (optiky i bezdrátu) a podpory našich zákazníků, vaše tvrzení se nezakládají na pravdě.
Dobrý den, vždy se můžete obrátit na naší technickou podporu, můžete zavolat na Zákaznickou linku 730 430 430, napsat na podpora@poda.cz nebo založit požadavek přes klientskou zónu a naši kolegové z technického oddělení se tím budou zabývat.
U PODY jsem byl několik let, respektivě u firmy UNET, kterou PODA koupila a jedním slovem – hrůza. V lokalitě, kde jsem žil byla od nich dostupná optika a to bylo OK, žádné problémy, stabilita, rychlost. Pak jsem se přestěhoval o pár km jinam, kde nabízejí jen wifi a to byla (a je) tragedie. Neustále lagy, výpadky, rychlost kolísala tak od 20% do 50% placené, v době špičky odpoledne a večer jsem byl třeba na rychlosti 3-5Mb/s, což je v roce 2020 tragedie. Podpora – 0, telefony bere slečna, která tomu absolutně nerozumí, technici nikdy, nebo vám řeknou, že se na to kouknou a nic se nezměnilo. Od jejich servisního technika, kterého znám i mimopracovně vím, že zdaleka nejsem sám a že jejich přípojné body v naší lokalitě jsou přetížené a nedávají to, zřejmě i díky minimálním investicím v posledních letech. Proto jsem odešel jinam a za stejné peníze jako u PODY 25Mb/s mám aktuálně 4x vyšší rychlost, stabilní ping a nula výpadků přes VDSL. Jen v mém okolí od nich utekla hromada lidí pro stejné problémy, které jsem popisoval výše. Jednou větou – pokud nabízejí ve vaší lokalitě optiku, ok, jinak běžtě jinam…
Poda je naprostá hrůza. Mám internet 50 MB/s – jede rychlostí sotva 20, neustále se seká (záseky v řádu jednotek-desítek sekund několikrát za hodinu) – např. pro videokonference nebo online hry tedy nepoužitelné. Kromě sekání také často padá – poslední dobou v podstatě každý týden máme výpadky služby v řádech hodin. To znamená, že pro pracovní využití musím mít záložní připojení, které platím zvlášť. Dnes zase výpadek – definitivně mi došla trpělivost a odcházím jinam.
S internetem od Pody jsem velice nespokojen, internet pořád padá, klientská linka je úplně k ničemu, když máte nějaký problém přepojí vás na techniky kteří vám nikdy nezvednou telefon. Volal jsem asi 20x a nic, operátorka slibovala že pokud to technik nezvedne tak zavolá později, samozřejmě se tak nestalo ani jednou.
Mám od PODA TV asi čtvrt roku, a bohužel nemůžu doporučit, je to docela pěkná hrůza. Pořád se to seká, servis s tím nic nedokáže udělat, je to asi v síti, nakonec je to internetová televize, takže sebemenší nedokonalost webu se tam projeví. Šláp jsem do pěknýho hov….
Dobrý den, dívám se tak na recenze a nejenom zde, ale i jinde a všude píšou že zákaznická podpora je hrozná. Já mám však úplně opačné zkušenosti. Napsal jsem na on-line chat a do dvou hodin mi kontaktovali e-mailem a i telefonicky. Jenom škoda že máme rozvody po baráku, ale připojení do konce února zatím není možné. O této situaci mi také sami od sebe kontaktovali. Za mě zákaznická podpora 5+.
Zajímalo by mě jak funguje tv. Přes internet to vím, ale jde i o stabilitu. Slyšel jsem že tv přes internet není zrovna úplně to nejlepší, seká se a obrazy nejsou úplně čisté. Může mi někdo říct jak to tedy s tou tv je?
Děkuji
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, my budeme mít internet od Poda- optické vlákno, rychlost 150Mbps/50, je tato rychlost dostačující pro 3 členy v domácnosti, když jeden bude hrát online hry, druhý koukat na videa a třetí surfovat na internetu? Děkuji
Děkujeme za komentář! My prověřujeme podporu tak, že se chováme jako klient, pokud tedy nás tedy nějaká služba „odbyde“, odbývá klienta. Věříme ale, že se jedná o kvalitní službu a budeme určitě podporu přetestovávat v budoucnosti.
Mám internet a TV od společnosti PODA a jsem velmi spokojen. Netuším na co jste se ptali na klientské lince, ale mne vždy velmi potěší, že nečekám, a moji žádost vyřeší, takže výtku, že se s vámi nechce vybavovat, když se má starat o klienty moc neberu, to se máte obrátit na mluvčího. Zpětné přehrávání funguje a internet nemá výpadky a je stabilní. Vy tu máte trochu chybu, po optice, která je až do bytu – GPON můžete mít rychlost 300/80Mbs, navíc si to můžete přenastavit na symetrii 190/190Mbs, a sami, nemusíte nikam volat. WI-FI router je zadarmo a IPv6 je také zadarmo, a na rozdíl od jiných poskytovatelů funguje, u UPC když mi jí přidělili tak mi přestal fungovat internet. Jo a závazek jsem měl jenom na 12 měsíců a teď to mám na dobu neurčitou. A ještě k TV, tu mám za 40,-Kč se zpětným přehráváním 7 dní, téměř všech kanálů (TV šlágr2 mně fakt nechybí), s možností nahrávání a dalších chytrých funkcí.