Nordic Telecom Recenze
Shrnutí recenze
Nordic Telecom je telekomunikační společnost, která se zaměřuje na nejnovější technologie a svým klientům se snaží poskytovat to nejlepší na trhu. Využívat od nich můžete levné volání, internet i televizi. My jsme se zaměřili na bezdrátový internet 4 G LTE, který je vhodný pro mobilní i pevné využití, a na internetovou televizi Nordic TV.
Výhody
- Líbí se nám nulové poplatky za modem a aktivaci u internetu na doma. Oceňujeme také nejnovější technologie vylepšující rychlost internetu a jeho vlastnosti. Klienti mohou všechny služby využívat bez závazků.
Nevýhody
- Technologie se jmenuje 4G ale marketována je jako 5G, ovšem 5G technologie zatím není dostupná v ČR.
U společnosti Nordic Telecom jsme testovali pevný internet na doma. Tato společnost se zajímá o nejnovější metody a trendy v oblasti internetového připojení. Pro své klienty už nabízí mimo jiné i exkluzivní 5G připojení. My jsme vyzkoušeli tarif s cenou 295 Kč bez jakéhokoliv závazku, který má rychlost 60 Mb/s a neomezená data.
Poplatek za aktivaci
|
495 Kč |
Poplatek za doručení
|
|
Modem
|
0 Kč |
Závazek
|
Bez závazku |
Stahování dat
|
Neomezené |
Výhody
|
Aktuální výhody naleznete na webu |
Jak ověřit dostatečný signál?
Nejprve si ověřte, zda můžete mít internet od společnosti Nordic Telecom na adrese, kde ho chcete využívat. Je to jednoduché. Stačí zadat správnou adresu do formuláře na webových stránkách společnosti a nechat počítač, ať dostupnost internetu ověří. Adresu můžete ověřit i ve chvíli, kdy na ní v danou chvíli nejste přítomni.
Pokud internet od Nordic Telecom můžete na dané adrese využívat, společnost vám to oznámí a hned vám ukáže nabídku tarifů, které je možné nastavit. Pokud je možné využívat i další služby, např. Nordic TV, rovněž vám to napíše.
Objednání internetu od Nordic Telecom
Pokud se pro Nordic Telecom rozhodnete, stačí odeslat objednávku přes webové stránky. Technici ještě jednou ověří dostupnost signálu na vámi zadané adrese a e-mailem s vámi domluví další postup. Je to jednoduché – modem je v ceně tarifu, přijde vám ho nainstalovat technik a vy jen zaplatíte domluvený poplatek za instalaci. Pokud využíváte internetové bankovnictví, nemusíte svůj byt vůbec opustit.
Testovaný tarif od Nordic Telecom
My jsme testovali již zmíněný tarif za cenu 295 Kč, bez smluvního závazku a bez jakýchkoli dalších poplatků. Jediná investice, která klienta čeká, je cena 1 995 Kč za instalaci modemu a služeb technikem. Navíc ještě zaplatíte 95 Kč za přijímací zařízení. Za tuto cenu se však nemusíte o nic starat a na rozdíl od jiných operátorů neplatíte poplatek za aktivaci, poštovné za modem, a dokonce i modem samotný máte zdarma. Neomezená data vám umožní pohodlně surfovat po internetu, chatovat, sledovat filmy on-line, poslouchat hudbu apod.
Nordic TV
Nordic TV poskytuje kromě internetu a volání i internetovou televizi. V nabídce má dva druhy tarifů – základní za 50 Kč, který jsme testovali a druhý, pro náročnější zákazníky, za 525 Kč. Námi vyzkoušený tarif umožňuje sledovat 80 kanálů v HD kvalitě. Pokud oblíbený pořad nestihnete, můžete si ho pustit až 7 dní zpátky. Oblíbené filmy a pořady si můžete i nahrávat. K dispozici máte až 20 hodin měsíčně.
Podívejte se na naše srovnání nejlepších poskytovatelů internetových TV.
Připojíte celou rodinu
Velkou výhodou je, že najednou je možné připojit až 4 přístroje. Sledovat můžete z TV, notebooku, PC, tabletu nebo telefonu. Záleží jen na vás, jaké zařízení vám nejvíce vyhovuje. Díky tomu můžete sledovat nerušeně film a dětem pustit v pokojíčku pohádky na tabletu nebo notebooku.
Speciální set-top box?
Ke sledování Nordic TV na mobilních zařízeních a na Smart TV stačí nainstalovat aplikaci společnosti, která vám to umožní. Pokud máte klasickou televizi, je potřeba pořídit modem univerzální pro všechny typy televizí s HDMI rozhraním. Pořídíte ho přímo přes Nordic TV. Jednorázově stojí 2295 Kč, ale můžete využít i měsíční pronájem k vybranému tarifu – 95 Kč/měsíčně.
Internetovou televizi Nordic TV můžete získat na libovolnou dobu a bez závazků. Pokud vám nebude vyhovovat, snadno odběr ukončíte a přejdete k jinému poskytovateli.
Podpora
Nordic Telecom má skvěle zvládnutou i podporu klientů. Ať už jste nový či stávající zákazník, máte hned několik možností, jak se s podporou spojit. Pokud potřebujete jen nějaký krátký a rychlý dotaz, je nejideálnější využít on-line chat přímo na webových stránkách společnosti. Při složitějších dotazech můžete volat na klientskou linku a pokud preferujete odpověď písemnou, můžete napsat e-mail, nebo vyplnit kontaktní formulář.
My jsme sice měli dotazů hodně, ale využili jsme rychlou možnost on-line chatu. A byli jsme maximálně spokojení. Pracovnice na chatu byla příjemná, velice ochotná a naše všetečné a mnohdy se opakující a ujišťující otázky trpělivě vysvětlila. Odpovědi byly sice stručné, ale pochopitelné, a to oceňujeme.
Neposkytuje Nordic Telecom, to co potřebujete? Podívejte se na naše srovnání poskytovatelů internetu.
Časté otázky
Jak sledovat Nordic TV?
Nordic TV můžete sledovat na Smart TV, přes mobilní aplikaci nebo s využitím speciálního set-top boxu. Set-top box je určený především majitelům starších televizí, které nemají chytré funkce. Mobilní aplikace je zase pro možnost sledování Nordic TV na cestách. A to přes mobilní telefon nebo přes tablet.
Naši návštěvníci přispěli k článku o Nordic Telecom následující diskuzí a názory - 62 zkušeností
Nejen že se nedovoláte pomalu ani na jejich linku ale po dovolání vám odpoví pouze nevím, dáme na to urgentní a posléze i tak čekáte 3 dny, než to vyřeší, kdy jím tedy voláte co se děje a odpověd nevědí a nehledě na to, že internet je předražený a nespolehlivý.
Připojení 5G? stahuji 1 -5 mbs, nahrávám 1 – 5 mbs. Někdy mám i 9 mbs. Děs a hrůza. Reklamace jen okecávaj. Po čtyřech reklamacich s nimi končím….
Naprosto katastrofální služby, které mohou být v takové kvalitě poskytovány jen díky skoupení veškeré konkurence.
Špatné služby, obtížná komunikace, ukončení spolupráce. Dlouho jsem se nesetkala s tak neproklientským přístupem.
K Nordic Telecom jsem byl „přenesen“ jako zákazník síťě Tišice.net, kterou Nordic Telecom koupil. Tím začalo zdražování, bez okolků postupně podražili na na 325 korun měsíčně, tj. dokonce více, než internet nabízejí novým zákazníkům – tam jsou ceny 250 korun + 45 korun za anténu měsičně. Internet je celkem stabilní, výpadky jen při bouřkách, ale to je u intenetu vzduchem asi normální. Kdyby byl v místě jiný poskytovatel, hned bych od Nordic Telecomu odešel. Na mém druhém působišti mám internet vzduchem od jiné firmy, a to je jiná liga. Zatím marně doufám, že pokryje i mé bydliště abych ohl od Nordic Telecomu odejít.
Důrazně doporučuji se Nordic Telecom vyhnout. Jelikož převzali internetové služby mého předchozího poskytovatele internetu (Telly) a nyní ji poskytují pod svou značkou, mohu srovnat oba poskytovatele. U Telly jsem měl zřízený tarif 100/20 mbit/s (technologie VDSL), internet většinu času tuto rychlost dosahoval (ping cca 15 ms) a já byl max. spokojen. Po převzetí Nordicem se smlouva a tarif převedla na ně. Ale co se nestalo. Rychlost od té doby nepřekročí 65 mbps, ping neklesne pod 48ms. Po konzultaci s technikem Cetinu jsem se dozvěděl, že mám ve skutečnosti nyní aktivní připojení 80 mbps, ačkoliv si platím tarif 100 mbps. Reálně dosahovaných 65 mbps mimo špičku je prý ještě v „mezích“ smlouvy. Takže ačkoliv si platím tarif 100 mbps, nikdy této rychlosti nemůžu nedosáhnout, protože Nordic nahlásil, zřejmě z důvodu úspory, Cetinu 80 mbps a spoléhá na to, že běžná rychlost neklesne pod jejich limit 60 mbps. A to nemluvím o vyšší odezvě (pingu). Tímto řadím společnost Nordic Telecom mezi šmejdy a nikomu ji rozhodně nedoporučuji.
Po zkušenosti, kterou aktuálně mám, bych se raději poohlédnul po profesionálnějšímu poskytovateli. Naprostá neochota řešit vzniklý problém. Ano, obě strany sporu měly svoji pravdu, proto jsem i coby jednatel společnosti navrhoval kompromis. Ovšem nic takového se nekoná. Kliente zaplať za každou cenu i za pochybení druhé strany. Naše firma využívá i služeb jednoho ze tří velkých poskytovatelů (záměrně neuvádim kterého) a musím říci, že kdykoli jsme po něm cokoli potřebovali přístup byl opravdu jiný a vždy nám vyšli max vstříc. Tady skrz pár korun raději dají v sázku jméno firmy. Ale jak se říká, záporná reklama je taky reklama.
Nejhorší internet na světě, kde je ta jejich slibovaná stabilita? kde je ten internet bez výpadků?? Ani pracovat se na tom nedá, natož hrát hry
Stojí to za nic, nepořizovat za žádnou cenu, výpadky 24/7 a stabilita -1000
Nestabilní, řešení problémů nulové, pokud chcete nordic tak si to urychlene rozmyslete
Internet od Nordicu je nestabilní, pořád padá, na lince to nikdo neřeší. Řeknou, že to předají servisakovi v okolí a že ten zavolá. Nikdo nevolal a ani nemají snahu problém vyřešit. Kdo chce kvalitní internet prohlédněte se někde jinde.
Dobrý den, pokud se chcete vyhnout jednomu „smejdskému“ internetovému poskytovateli, vyberte kohokoli jen né NORDIC TELECOM. Jedna velká tragédie a ušetříte si mnoho komunikace a nervů s nulovým výsledkem. Nedodržují parametry a nechají vás neustále reklamovat a nic, arogance při řešení, při komunikaci, lhaní atd. Napíšu vše, až to zpracuji. PRYČ od nich , hrozná firma….
Firma Nordic telecom se chová velmi špatně. Má zaplaceno, přesto vypíná službu. Má dokonce o jednu platbu více a přesto služby vypnula. Na lince to nikdo neřeší a přeplatek nehodlají vrátit. ZVOLTE JINÉHO POSKYTOVATELE nebo dopadnete jako my.
Arogance (pani na callcentru) + Neprofesionalita ( leva ruka nevi co dela prava, obchodaci nevi jakej je rozdil mezi routerem a optickym prevodnikem. Technik tvrdil, ze bez routeru se nelze pripojit, rikal sem mu, ze mam PC s linuxem, ze si ten router udelam na nem lokalne, dostaval sem z nich PPPoE parametry jak z chlupaty deky.. Pak pri ruseni sluzby mi nejsou schopni rict, jestli je ten coverter jejich nebo muj, ze pry se mi ozve trchnik.. Po par dnech vola jinej obchodak a nevi, ze uz bylo vsechno projednano s jinym, a technik furt nic .. 😀 no zkratka Nordic je přelet nad kukaččim hnízdem..
Ale ten internet jako pak fungoval (proč by ne žejo, je to lajna optická lajna CETINU)
Dobrý den,
zkušenosti s nordic telecom? No po převzetí služeb a know how od společnosti ZENIT v Lipníku, se kvalita služeb zhoršila. Z částky 300,- u ZENUTu se zvedla částka na 321,- a později na 370, kvalita služeb se téměř nezměnila, k lepšímu vůbec. Problém nastal, když jsem se stěhoval, podal jsem výpověď služby, doporučeně, z důvodu stěhování a i přes to, že jsem sdělil, že posledního června předávám byt, tak si zařízení neodmontovali. Tak jsem to za ně zadarmo udělal já, jenže problém nastal, když si zařízení u mě doposud nevyzvedli, a ještě po mě chtějí prej smluvní pokutu 3500,- pokud zařízení, které jsem odmontoval, když to neudělali oni a odvezl a skladoval, nevrátím. Reklamaci vyřizoval arogantní idiot Pavel Benda, bez udání jakýchkoliv kontaktů a všechnu vinu svedl na mě, s tím, že bud vrátím na své náklady do určeného data nebo smluvní pokuta. Tak jsem napsal ombudsmance a jsem zvědav na výsledek.
Nevím, jak ostatní, ale tohle je opravdu způsob jednání a ještě skovávání se za email…prostě podraz jak vyšitý
Absolutně nefunkční služby, důležité je prodat službu a dále už se jen vymlouvají a vymlouvají na infolince na callcentru lidé, kteří svou práci nezvládají, neustále vstupují do řeči a neposlouchají, co se jim říká, jsou arogantní, reklamace neuznávají a vždy si najdou nějakou výmluvu. Na nefunkční službu – internet mi dali měsíční výpovědní lhůtu i přesto, ze ten jejich internet nejede, to mám platit za co???
Rozhodně nedoporučuji!!!
Pokud chcete funkční internet, tak Nordic NE. Velmi časté výpadky (technik vám řekne prý matka příroda), když už funguje, tak se velmi časzo nedá dívat na filmy, protože se sekají a chvilku jedou, za chvíli ne a dlouho se načítají. Stručně řečeno pokud chcete funkční internet, tak Nordic ne.
Časté výpadky, není spoleh na tento internet, kolísání rychlost mezi 5 až 97 mb/s
Dobrý den, my jsme naprosto nespokojení. Firma nordic Telecom si nás převzala od fortechu a od té doby, co jsme pod nimi, tak internet pořád vypadává. Teď už přestala fungovat i internetová tv, kterou používáme již 3 roky. Koukáte 2 vteřiny a 5 minut se načítá. Prostě katastrofa. Ale po zavolání Vám hlásí, že je vše v pořádku. Hlavně, že nám internet zdražili. Ale rychlost internetu je katastrofální.
Máte časté výpadky a přesto tvrdite jak jste stabilní
Zatím v pohodě a bez problémů. Připojen přes 5G.
Dal bych ještě méně než jednu hvězdu, budu rušit všechny služby, které u NT mám, postupně. Určitě NT nedoporučuji.
Dobrý den čtenáři,
s poskytovatelem internetového připojení Nordic Telecom mám hned dvě negativní zkušenosti. Když jsme se nastěhovali do našeho bytu, rozhodli jsme se u nich zřídit internetové připojení, protože dle slov majitele u nich dříve přípojka zhotovena byla, jen byla už dříve na žádost majitele u nich odpojena, každopádně kabel svedený k nám do bytu přivedený byl a tak jsme se rozhodli podat žádost o připojení. Co se stalo. Po zhotovení objednávky jsme více jak měsíc čekali, jestli se někdo ozve. Po prvních 14 dnech jsem jim volal na zákaznickou linku s dotazem, proč se nic neděje. Dle jejich prvních slov moje žádost neexistovala až po nějaké chvíli mi volali zpět s omluvou, že žádost někde založili a zapomněli na to. Po dalších 14 dnech marného čekání jsem tam volal znovu. Paní tak strašně nepříjemná, že ta žádost tam prostě není a mám si zavolat na jiné oddělení s tím, že si tu žádost s operátorem musím vytvořit znovu, jsem to už nevydržel, všechno zrušil a zařídil si internet od O2.
Asi po roce jsem to vyzkoušel znovu. Domluvil jsem se s operátorem, ten mi řekl, jak jsou u nás připojení okolní byty a že k nám pošle technika, aby se podíval a určil vhodný druh připojení a provedl instalaci. Asi za 2 dny mi volala pani z Cetinu, kvůli ověření adresy a termínu, kdy nás navštíví jejich technik. Od ni jsem se dozvěděl, že mám k nám příjde technik, připojí nás přes pevnou linku a mám se domluvit s majitelem, že u nás budou vrtat a dělat telefonní zásuvku. S tím jsem okamžitě nesouhlasil a ona mě odkázala zpět na operátora Nordicu, ať si to s ním vyřídím, mezitím mi došel od nich router, který jsem zaplatil. Sama paní říkala, že nechápe, proč je podaná žádost o připojení přes pevnou linku, když v domě okolní byty takto připojeni nejsou. zavolal jsem tedy zpět na jejich linku. Operátorka se mi po dlouhém hledání začala omlouvat, že to opět popletli a jedná se o starou žádost z předchozího roku, kterou zapomněli zrušit a opět někde v systému založili. Paní mi sdělila, že to nemám řešit, že vše zruší, až mi příjde email router mám zaslat podle instrukcí zpět a ozve se mi operátor znovu, který se mnou založí žádost novou. Z kraje hned dalšího týdne přijel úplně zbytečně technik, že dělá jen připojení přes pevnou linku a jde se podívat. Hned mi řekl, že instalace nepůjde provézt a že také nechápe, proč jako jediný bych měl být připojený přes pevnou linku, že případná instalace by musela být provedena v lištéch společnými prostory tj. chodbou. Odjel s tím, že provede storno montáže a předá to zpět. Dle jeho slov prý nejsem jediný, u koho se to stalo. teprve 2 dny na to (celkem 4 pracovní den od zrušení) mi přišel email, že byla žádost zrušena, hned na to další email, na jakou adresu mám zaslat router. No a uběhlo půl dne a přišel email další a to ten, že mám zaplatit poplatek 1500 Kč za ,,marný výjezd technika“ s přiloženou fakturou (podle paní operátorky ,,pokutu“). To už jsem se naštval a volal tam znovu s tím, že nic platit nebudu, technik u nás byl, né že né a že v tom mají nehorázný nepořádek a chaos za to nemůžu. Paní mi sdělila, že moje žádost bude předána na reklamační oddělení a ti se mi ozvou. Na moji žádost jsem chtěl zaslat nějaké potvrzení o tom, abych vůbec věděl jestli to nějak řeší a zase si to nezaložili s tím, že na mě zapomněli a chtěli částku vymáhat. Hned jsem všechno zrušil a řekl jsem jí, že od nich už nikdy žádné služby nechci. Nyní čekám až se mi vyjádří z reklamačního oddělení na tu jejich nesmyslnou fakturu a zařídím si připojení u jiného poskytovatele.
Novým zákazníkům přeji pevné nervy a za mě absolutně nedoporučuju. Kdyby šlo nedat žádnou hvězdičku, nedal bych žádnou.
Díky
Časté výpadky a nesmyslná cenzura webů.
Mohu si prohlížet, co já chci a věřit čemu já chci. Ne, že mi bude poskytovatel blokovat stránky, nejsme v minulém století!
Vážení čtenáři,
chtěl bych vás upozornit na to, že s Nordic Telecom se budete výrazně trápit. Mobilní hlasové služby jsou značně nevýhodné, já s touto problémovou telekomunikační společností měla dříve potíže díky vyúčtování. V případě, že se ihned přístup tohoto virtuála nezmění a nepředstaví předplacenou SIM kartu a lepší hlasový tarif tak mnoho dalších šancí na úspěch nemá. Úspěšnější jsou Odorik.cz, GoMobil, KAKTUS, MOBIL.cz. Třeba to Nordic Telecom brzy protáhne s některým z těchto poskytovatelů telekomunikačních služeb. Doopravdy se hodně divím zániku 99mobile. Projektům PALMAfone, Vectone mobile, Adagio mobile se nedalo věřit už od samého začátku. Přesto Vectone mobile si v zahraničí vede velmi dobře. Ukončit činnost nemusel ani DH Telecom pokud by neprodal OpenCall. Dokud v Česku nebude čtvrtý a pátý síťový mobilní operátor tak to bude pořád stát za nic! Chce to doopravdy protestovat v diskusních fórech a zúčastnit se protestů a sledovat petice! Když to jde v Polsku musí to fungovat i u nás není zapotřebí mít stejný tarif a cenu, ale proč platit za to samé 5x více? Proč ne jen třeba 2x nebo 3x?!
S předchozím poskytovatelem „Fortech“ jsem za celou dobu neřešil ani jeden problém s připojením. S NT je to jeden problém za druhým. Nejdelší výpadek trval týden v kuse a to jsem je denně musel urgovat! Jako zákazník mám registrované tři přípojky přímo v centru Litomyšle a přesto je to asi málo. Dnes další výpadek a opět nefunkční internet.
I ja jsem z Bohumína. Chtěl jsem rozšířit či u společnosti zakoupit silnější modem, nebo nechat společnost vybudovat u mne na RD mesh systém apod. Myslel jsem, že je v zájmu společnosti vydělávat a rozšiřovat služby, ale mýlil jsme se. Jak již píše uživatel – klient NT v Bohumíně níže, technici dělají jen do 16.00, smůla, dovolenou si brát nebudu, ušetřeno – udělám si vše sám, taky fajn.
Dobrý den jsem z Bohumína a původně jsem odebíral internet přes Jarynet. Ten se po nějaké době prodal právě společnosti Nordic Telecom.Zhruba po roce odebírání služby měli poruchu a internet polovinu soboty nefungoval.Od té doby začali problémy.Na užívání internetu v počítači či mobilu to stačilo, ale když jsem se chtěl podívat na HBO, Netflix nebo YouTube tak realita byla asi taková že dvě minuty se to načítalo minutu to jelo v kvalitě že nešli rozeznat obličeje a poté zase načítalo, někdy se to ani nenačetlo. Volal jsem tam každý den zhruba týden pak mi dali řešení nové antény a rychlejší internet samozřejmě i vyšší cena. Po domluvě kdy měli přijet technici, kvůli kterým jsem si vzal v práci volno a čekal nedojeli!!Když jsem tam volal bylo mi řečeno že mi poslali sms že se to ruší jelikož technik onemocněl.Já žádnou sms nedostal ba naopak přišla mi potvrzovací sms že přijedou mezi 15:30-16:30. Tak jsem celou věc reklamoval.Reklamaci mi uznali a to slevou jednorázovou v částce 15kč!! Takže jsem volal znovu a paní operátorka když jsem ji vylíčil můj problém se smála ano v podstatě to je vtipné měla velice profesionální chování to je přece zcela normální vysmát se zákazníkovi.Co dodat snad jen že přístup tragicky domluva otřesná a kvalita služeb na bodu mrazu.Závěrem jen že jsem nenašel žádný kontakt na zodpovědnou osobu vedoucího nebo majitele.Myslím že by ho asi možná zajímalo jak jeho zaměstnanci kazí jméno této společnosti. Zároveň bych chtěl všem novým i stávajícím zákazníkům popřát pevné nervy.
Katastrofa. Nedodržený limit download/upload. Ping 50 a packes loss průměrně 2%. Kdyby byla i jiná možnost dodavatele, tak do toho jdu i za dvonásobnou cenu.
Dobrý den, potřebujeme internet na těchto souřadnicích GPS:
49.7081793, 18.6522243
Máme předplacenou kartu od O2, ale signál je slabý a nelze koukat na tv obsah jako je HBO a Netflix.
Router je docela silný ale bez venkovní antény myslím že nelze chytit stabilní signál.
Díky za info. S pozdravem Mencner
Co se týče nordicu tak jediné skvělé jsou na nich jejich technici. Vždycky jsou ochotní, šikovní a nikdy jsem nemel jediný problém když jsem potřeboval poradit. Co se ale týče infolinky tak tam je to neuvěřitelná katastrofa a zážitek jako s nimi bych nikomu nepřál. Nevědomost je tam neuvěřitelná a dovolat se katastrofa. Navíc jednou vůbec nezaevidovali nahlášení problému a kdybych neměl číslo na technika tak to nikdo neřešil. Ten technik ale pomohl hned. Bohužel kvůli jejich infolince jsem raději odešel.
Ukončila jsem s nordic telecom internet i před měsícem a půl, přišlo finální vyúčtování to je v pořádku ale posílají mi další nové vyúčtování, přitom už je internet odpojen. Vyhrožují mi že jestli nezaplatím, půjdou po mě vymahači. Velmi špatná zkušenost a jsem velmi zklamaná.
Někdy když hraju tak se začne sekat a mám 5000ping…
když sme zavolaly na nordic tak nam řekli že to resetujou …
a neustalé se seká
novej modem po nejakem case nejde prihlasit technik ho nastavi a ja musel zaplatit 500 kc po mesici asi zavada se znova opakovala a zase se neslo prihlasit zarizeni je v zaruce 2 roky ale firma prehodi vse na zakaznika a kdyz se ozvete tak technik a Specialista reklamačního a servisního oddělení z vas udelaji vo…..a citat že máte router nastavený v pořádku, ale zadával jste chybné heslo pro připojení k Wi-Fi síti a vy se navyte prihlasi ale vse je v poradku Zlata stara firma Uvazuji prejit k jina firme
Od té doby, co můj výborný dodavatel se nechal koupit, ale hlavně od ledna 2022, je přístup na internet ZOUFALÝ!!! Pomalý, s výpadky, přerušovaný. Netuším, kolik dalších uživatelů je se mnou právě na příjmu… Budu odcházet.
Na začátku nového roku jsem odeslal roční poplatek za služby tohoto spolku a světe div se. Tak takovou drzost jste vážení ještě nezaznamenali.
Přišel mě z banky výpis z účtu že mám opětovně strženy peníze za internet a to na žádost Nordicu. Jak si tito lidé mohou něco takového dovolit a lézt mě do mého účtu.Koncem roku s tímto spolkem končím.
S touhle společností už nechci mít nic společného. Jako správce bytového domu a zrušením to je taky katastrofa..
Přikládám anonymizovaný mail, který jsem jim včera sepsal, obsahuje zatím neuzavřené zkušenosti se zrušením.
__________________
Dobrý den,
Kontaktuji Vás jako značně rozhořčený zástupce správce bytového domu, kde historicky působíte jako poskytovatel internetu s kterým jsme nedávno všichni rozvázali smlouvu a aktuálně se řeší již jen doplatky a sundání zařízení ze společného anténního stožáru.
Důvod výpovědí všech byl hlavně značně poruchové služby (po výměně BTS za jiného výrobce) a hlavně komunikace s Vámi opravdu stojí za to.
——————–
Takže pro začátek soupis bývalých zákazníků na adrese:
XXXXXX
XXX XXXX
——————–
1. XXX XXXX, 5G 30/3, z.č.: XXXXXXXXXXX. Zařízení na stožáru (výrobce Gemtech)
2. XXX XXXX, 5G30/3, z.č.: XXXXXXXXXXX. Zařízení na stožáru (výrobce Huawei)
3. XXX XXXX, z.č.: XXXXXXXXXXX. Zařízení na okně (výrobce Gemtech), již by měla mít vše vráceno a dořešeno.
4. XXX XXXX, původní wifi spoj od bývalého NWT (poté Keynet->Libli->Nordic). Nikdy nebyla převedena pod nové zákaznické číslo Nordic. Původní NWT z.č.: XXXXXX
Výpovědní lhůty doběhli v rozmezí cca 6-8.4.2022. Kromě mě a paní XXXX se s Vámi všichni již odmítají bavit.
Na na našem bytovém době je od 6.4.2022 instalovaná symetrická optika místního poskytovatele. Ve stejný den byla odpojena i společná elektřina a zařízení zákazníků 1,2 a 4 bylo vypnuto. U Zákaznice č. 4 bylo demontován pouze rozvaděč na půdě, avšak parabola pro wifi příjem zůstala na stožáru a je třeba ji demontovat.
——————–
A teď stížnosti a požadavky
1. V samoobsluze skoro všem svítí „Aktivní vymáhání“. Jak to máme chápat?
Podstupujete to po čase exekutorovi, když se s Vámi zákazníci odmítají bavit a Vy nejste schopni komunikovat se mnou, jakožto zástupcem správce bytového domu (ohledně přístupu na stožár).
2. Opravdu je Vás systém, s prominutím už musím být vulgární, tak tupý, že není možné, resp. slečny v callcentru jsou tak hloupé, že nejsou schopni napsat poznámku ke 4 zákazníkům s uvedením zákaznickým číslem ostatních 3. A to z důvodu ušetření kapacit techniků a sloučení demontáže na jeden výjezd.
Uskutečnil jsem několik telefonátů na toto téma a marně, k paní Čuříkové již dle mých informací přijeli a zařízení má vráceno ale zbytek chtěli řešit opravdu samostatnými výjezdy a nebyli schopni nejdříve poptat kontakt na správce!
3. V souvislosti s předešlým, kdy konečně se ozvala slečna s řídícího střediska výjezdních techniků přijel jediný technik dne 3.5.2022 v cca 13:30 a pouze obhlédl instalaci a nemohl nic provést z důvodu bezpečnosti práce (neměl kolegu a jistící lano). Informace technikovi od slečny z řídícího střediska byla doslova: zařízení již demontováno, pojedete to pouze vyzvednout. Proboha zase vaše systémy jsou totálně dementní.
Technik situaci zapsal, souvisí s tím i bod 4.
4. U zákazníka č 1, což je Náš byt, jste dne 12.10.2020 zřídili službu Nordic 5G 30/3 a dodali set zařízení:
GemTek WLLGG-123 ODU, SN: GMK2004XXXXXXXX
GemTek WLLGG-123 IDU, SN: GMK2004XXXXXXXX (vráceno!)
Následně pro nadbytečnost (vlastní a lepší wifi AP od mikrotiku) byla vnitřní jednotka (SN: GMK2004XXXXXXXX) vrácena poštou (řešeno téměř okamžitě, doručeno Vám tedy bylo cca 10/2020) s průvodním dopisem, že bylo nahrazeno PoE injektorem UBNT U-POE-af od výrobce UBIQUITI.
Avšak při návštěvě technika dne 3.5.2022. jsme zjistili, že se mezitím změnil Vás systém a nejspíše se někde ztratila informace a vymáháte i vnitřní jednotku!
5. Technik 3.5.2022 odvezl tedy pouze společné wifi zařízení (patřilo ještě bývalým firmám, nejspíše Keynet nebo ještě NWT).
Doufám, že toto je správně zaevidováno ve Vašem systému. Nevím, zda poskytujete i individuální zařízení tzv. „do okna“, pokud ne žádám o úplné zrušení dostupnosti služby Nordic WiFi na naší adrese. Tj. aby nešla vyhledat na webu.
To samé i s Nordic 5G. Na schůzi vlastníků bytů bylo toto odhlasováváno jako požadavek.
6. Dnes 4.5.2022 konečně znovu volala paní z řídícího centra techniků a přeobjednala demontáž zákazníků (1,2,4) na 12.6. 8-9:00. Prosím o kontrolu zda je to správně zaevidováno.
7. Všiml jsem si i situace, že jste nedoplnili smlouvy o tzv „maximální, běžné a minimální rychlosti internetu“ dle nových požadavků ČTU 1.1.2021.
————————-
Závěrečný požadavek za všechny 4 zákazníky:
Vzhledem ke všem peripetiím a že mě, jakožto člověku, který to za všechny řešil a sežralo mě to doslova několik hodin telefonátů s Vámi a se sousedy.
Chci požádat o vrácení/odpuštění nedoplatku za období od 1.4 do ca 6-8.4.2022 (dle konců výpovědní) od všech 4 zákazníků.
Toto může být z naší strany podmět pro podání stížnosti na ČOI a ČTU z důvodů nekalých obchodních praktik a klamání zákazníka.
Děkuji
Katastrofální přístup …. na zákaznické lince sice milé hlasy, bohužel, netuší, která bije, řešením je vždycky – předám na technické oddělení a tím krasojízda končí – z toho se neozve nikdo. A trávit čas u internetu s rychlostí 1Mbit? Proč. Sleva 63 Kč za nedostatečnou rychlost nic neřeší, sleva 100 Kč na měsíční tarif taky ne – když se ta situace opakuje po týdnu. Na celé společnosti jsou asi nejlepší webové stránky – tam se dá napsat úplně cokoli a vypadá to úplně zlatě …. majitelé asi nic neřeší, nevědí, nechtějí vědět – zásadně NEDOPORUČUJI !!!
půl roku instalován a provozován Nordic 5G 30. Rychlost ať měřím kdy chci, stále 30 – 33 / 3 – 4Mbit. Provozována několik hodin denně IPTV od jiného operátora, zcela bez problému. Celkově bych dal 5 *
Naprostá spokojenost slušná rychlost internetu teď lepší cena.
Měl jsem až dosud dojem, že společnost, která „vrací do telekomunikací svobodu“ „bez závazků, bez limitů a omezení“ se dokáže prostřednictvím svých zaměstnanců a spolupracovníků postarat o své stávající zákazníky.
Dosud relativní spokojenost, ale od 20.1.2022 řešíme zásadně omezenou rychlost stahování – 0,5 – 1,5 Mbit/sec …, 50Mbit/sec – ideální připojení pro menší domácnost – říká reklama NORDIC.
Kromě toho, že se z domu nedá rozumně pracovat (v dnešní době !!!), TV nefunkční je nejhorší přístup a jednání odpovědných pracovníků.
Telefonických hovorů na linky zákaznické podpory nepočítaně – ano, omluvy, ale hlavně výmluvy – my s tím nic nenaděláme, předáme technickému oddělení, zavolají. Nikdy nikdo nezavolal.
Telefonických hovorů na linky technické podpory podobné množství – ano, omluvy, ale hlavně výmluvy – my s tím nic nenaděláme, předáme zákaznickému oddělení.
A vrcholem je, že technické oddělení ani netuší, jak je koncový bod do sítě připojen a zákaznické oddělení tvrdí, že poslední naše připojení k internetu proběhlo 19.11.2021 ! Byť jsme bylo od té doby jsme byli skoro připojení denně !!!
Výsledek – poznatek …. na první pohled krásná „slupka“ – mediální obraz společnosti a ve skutečnosti chaos, neznalost, alibismus, laxnost ….
Časté výpadky internetu, zákaznická podpora funkční jen do 20.00. U takové společnosti bych předpokládala servis 24/7 a ne jen od 8-20 hod. Zhoršili se hodně….jestli to tak půjde dál, budu uvažovat o přechodu k jiné společnosti.
Dřív to šlo tak jak mělo ale poslední dobou ten internet furt vypadává, nebo je pomalý jak sviňa. Často měřím rychlost a když jde normálně tak mám kolem 50download/40upload, ale hlavně večer to občas padá i na 8/2 a ping 3000
S Nordic mam jen ty nejlepsi zkusenosti. Mame VDSL a na chate Wifi modem vse od nich. Internet fici mnohem vic nez slibovanych 1000 Mbps zadny vypadek jsem dosud nezaznamenala a cela nase rodina i vsichni sousedi v dome jsou naprosto spokojeni. Postupne jsme vichni v nasem dome presli na Nordic, je to proverena severska kvalita. Jsou totiz jednoznacne nejlepsi na ceskem trhu, neplati si zbytecne drahou reklamu v TV, nejlepsi reklamou jsou pro nas totiz samotni spokojeni zakaznici. A ti pribyvaji rychlym tempem, spolecnost roste 20% kazdy kvartal. Proto si muzou dovolit platit ty nejlepsi techniky a sluzby i technicka reseni a zarizeni napr spickove modemy do domacnosti. Svagr se byl podivat u nas doma a jen ziral na nas nadherny modem, rikal ze on O2 ma jen obycejnou plastovou kasli z Ciny,, my mam nadherny kvalitni ocelovy modem severska kvalirta Nordic. Za nasi rodinu jednoznacne Nordic CZ sro.
Už týden neustálé výpadky internetu.Jde jen dopoledne.Odpoledne občas a od 18 hodin do osmi ráno jsme bez signálu.Když máme od Nordicu i televizi tak je to fakt super.Denně volám na zákaznickou podporu ale žádný výsledek.Vždy dostanu odpověď že se to řeší a že se mi omlouvají.To ale můj problém nevyřešilo.
Taky se zde přidám .Operátorky jsou jako z jiné planety,absolutně nevědí co se po nich chce. Spojení na technika proběhlo,ale prakticky mi taky nedokázal poradit. Časté výpadky .Odchod od starnetu k nordicu a je to to samé.Mám základ 5G 30 ,ale stabilní to určitě není. Jediné s čím byla spokojenost bylo s člověkem,který mi přišel zařízení zapojit. A nejvíc mě naštval aktuální stav ,kdy nabízí novým uživatelům za vyšší rychlost stejnou cenu a mluvíme tu z 30 na 100mb/s ,tak snad mi projde reklamace a dostanu za stejnou cenu buď vyšší rychlost nebo za stejnou rychlost nižší cenu.
Zlatý Bajanet.Co se změnil majitel-hrůza,hrůza .Jsem s kvalitou internetu hluboce nespokojená.Přejdu k jinému operátorovi.
Zjišťoval jsem možnost připojení v Havířově. Nordic odpověděl, že to pro ně není problém a internet bude stát 199Kč na měsíc a sledování TV bude na měsíc zdarma. Technik po podpisu smlouvy začal zapojovat, ale zjistil, že to nejde. Stornovali jsme smlouvu a on odjel. Za měsíc mi přišla faktura na 199Kč + poplatek za zavedení. Napsal jsem jim mail, že je vše stornováno a že požaduji na vystavenou fakturu dobropis. Dostal jsem odpověď, že se mi omlouvají, a že je vše OK. Za měsíc mi přišla faktura na 350Kč za internet a 400Kč za TV. A takto to bylo 3 měsíce. Jsou to šmejdi a podvodníci. S touto společností už nikdy internet zařizovat nebudu!
Mame tarif WiFi 20 s maximalni rychlosti 20/4. Po vetsinu casu rychlost nejmene 18/4, ve spicce vyjimecne nejmene 13/4 a to jen v radu minut, bez vypadku. Za nas spokojenost.
Dle přečtených recenzí už chápu…internet pomalý, neustále padá připojení, komunikace se společností strašná a ještě horší odstoupení od smlouvy!!! Po několika měsících po ukončení, neustálé zasílání faktur s doplatky. Za nás určitě velká nespokojenost a určitě tuhle společnost nikomu nedoporučuji!!!
Katastrofa, internet neuveritelne pomaly a porad vypadava. O 30% vyssi faktury nekolik let, nevratili ani korunu a omluvu jsem cekal taky marne. Domluva zmatena, odpovidalo mi nekolik lidi najednou v podstate to same ale na otazky jsem odpoved nedostal. No a kdyz si domu obednate pana od servisu tak prijede po pul roce …
Stejná špatná zkušenost. Již cca 1,5 měsíce internet několikrát denně vypadává na poměrně dlouhou dobu, občas i na půl dne. Což v době distanční výuky a homeoffice nelze jentak přehlédnout. Nepomohly ani 2 návštěvy technika. Při první instaloval novou anténu a při druhé po cca 14 dnech něco přenastavil (prý chyba ve vnitřní síti), ale ani jedno nepomohlo. Tak jsem dal výpověď.
vadi mi velmi caste vypadky od noveho roku to je 3 tydny a jeste se nestalo ze by to aspon tyden slo bez problemu kazdy tyden nekolikrat vypadek od techniku jsem se dovedel ze to je pomala rychlost pritom patim to nejlepsi co maji v nabidce naviseni jsem se nedockal i kdyz zajem byl NEDOPORUCUJI tohoto operatora
Musím vyjádřit veřejně svoji nespokojenost s kvalitou servisu. I přes opakované telefoní urgence a písemnou stížnost pro výpadky signálu to více než týden nikdo neřeší. Asi má firma dostatek zákazníků. Výrazně nedoporučuji
V neděli ráno nefunguje internet. Volám na zákaznickou linku, kde je i technická podpora, a dozvím se, že pracovní doba skončila. V pondělí volám na zákaznickou linku, problém řeší jeden člověk, druhý den volají zpátky, že to převzal kolega. Další den volají, že to musí řešit třetí kolega. Je čtvrtek, internet stále nejde. Potřbuju pracovat z domova. Takže fakt děkuju, jakmile to bude možné, od tohoto operátora mizím. 🙁
Dobrý den, mám podobný problém, ale u jiného poskytovatele. Mohu vědět u jakého providera jste spokojen?
Tragédie, 100Mbit rychlost kterou jsem měl zaplacenou byla jen v nočních hodinách, kdy nebyl nikdo připojený.Odpoledne a večer byla reálná rychlost 2Mbit až 12 Mbit.Nahlásil jsem nízkou rychlost na technickou podporu poprvé, nikdo se neozval.Nahlásil jsem podruhé, opět bez reakce, potřetí také bez reakce.Technická podpora tam pravděpodobně vůbec neexistuje.Přípojku jsem od nich zrušil, přešel zpět k původnímu providerovi a za stejné peníze mám 60Mbit garantovanou rychlost celý den.
Podle mě na jeden přípojný bod Nordic Telecom připojuje další a další zákazníky, rychlost tím pádem klesá.Ale byznys je byznys, proč by to někdo řešil, víc klientů=víc peněz.
Rychlost naprosto nedostatečná, připojení nespolehlivé, zákaznická podpora jedna velká mizérie. Byli jsme dříve klienti Libli, ještě před tím Fofrnet. Jediné, co se po třetím skoupení poskytovatele jinou firmou změnilo, byl ceník. Měli jsme přejít jinam už dávno, třeba, když technik nebyl schopný odhalit původ slabého připojení, vnutil nám nový router za pětikilo s tím, že za nic neručí a taky se tím nic nevyřešilo nebo když nebylo vůbec možné dovolat se na zákaznickou podporu a na pobočce nás nějaká můra urážela a osočovala, že si asi neumíme zjistit číslo, že infolinka funguje, ale zdražení zcela tristní kvality připojení už byla poslední kapka. Sbohem a nikdy více.
Mám službu 100/10 hned 2 přípojky a poruchy byly 3 z důvodu bouřek jinak kliknul modem a ten z 60 km vzdáleného města za hodinu dovezly nový a dali i novou anténu —velice milé vystupování a vrtanou zed perfektně proti vodě utěsnily .Doporučuji a navíc je půl roku sleva 100 nebo 200 korun.
Mám podobnou zkušenost. Blbnul internet, vždy se to vyřešilo restartem routeru. Tak jsem zkusil jiný router a stav stejný. Někdy třeba čtrnáct dnů klid a pak obden nutný restart. Zavolal jsem na linku a tam mi řekli, že technici to prověří. Nakonec po pár dnech technik přijel a hned mezi dveřmi říkal, že to bude routrem, že jsou oba staré a že má v autě nový jestli ho chci. Nechtěl jsem. Pak někam volal a změnili způsob ověřování na PPPoE. To ale technik nebyl schopný v routeru nastavit a zase mi nutil nový router. Když jsem ho opět nechtěl, tak to nechal nefunkční. Nechal mě podepsat protokol o zásahu, že je závada způsobená routrem a nový nechci a odjel. Ještě než odjel, tak jsem ho požádal o údaje pro PPPoE. Neochotně mi to naškrábal na papírek a tvářil se dost přezíravě jako k čemu mi to jako bude. Jak odešel tak jsem si to bez problému nastavil. Pak to fungovalo cca měsíc a poté opět stejné problémy a pomalá rychlost. 🙁
Od Nordic Telecom mám xDSL službu 100/10 od konce roku 2019 a musím uznat, že vše bez problémů, dokonce i když jsem po prvním spuštění nenaměřil jen 20/2 jsem volal na zákaznickou podporu, kde mi bylo řečeno, že musí zaurgovat Cetin a že pravděpodobně do několika hodin bude rychlost v pořádku. Po několika hodinách byla rychlost opravdu 97/9,71 a po půl roce musím konstatovat, že služba jede bez problémů.
nedoporučuji, neprofesionalita, nereagují ani na emaily ani na urgentní telefony, navíc jejich nabídka není přesná
Nechápu, jak může tato společnost Nordic fungovat. Nejdřív k vám přijdou a ve stoupačkách ztratí váš datový kabel. Tak po 4 dnech vám natáhnou nový. Odborník s 10-ti letou praxí (což mi řekl několikrát během návštěvy) neumí zapojit ani koncovku RJ45. Neustále mi říkali, že mám špatný router, resp. dva routery, které mám doma. Na koncovce nebyl zapojený jeden drát. Nemají ani měřící přístroj, kterým by si to zkontrolovali. Nebyli schopni přijet ani po 10 dnech, aby to přecvakli. Nakonec jsem si musel koncovku nacvaknout na své náklady. Vůbec tuto společnost nedoporučuji.