Nordic Telecom Recenze Nordic Telecom Recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

6. 8. 2019

Stručně/vhodné pro

Nordic Telecom je telekomunikační společnost, která se zaměřuje na nejnovější technologie a svým klientům se snaží poskytovat to nejlepší na trhu. Využívat od nich můžete levné volání, internet i televizi. My jsme se zaměřili na bezdrátový internet 4 G LTE, který je vhodný pro mobilní i pevné využití, a na internetovou televizi Nordic TV.

Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení všech 6 parametrů:
  • Poplatek za aktivaci
  • Poplatek za doručení
  • Modem
  • Závazek
  • Stahování dat
  • Výhody
Hodnocení redakce
hodnoceno 6 parametrů
10/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 491x Přidat hodnocení
0/5
Celkové skóre /10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Poplatek za aktivaci
  • Poplatek za doručení
  • Modem
  • Závazek
  • Stahování dat
  • Výhody

Výhody

  • Líbí se nám nulové poplatky za modem a aktivaci u internetu na doma. Oceňujeme také nejnovější technologie vylepšující rychlost internetu a jeho vlastnosti. Klienti mohou všechny služby využívat bez závazků.

Nevýhody

  • Technologie se jmenuje 4G ale marketována je jako 5G, ovšem 5G technologie zatím není dostupná v ČR.

Důležité parametry

U společnosti Nordic Telecom jsme testovali pevný internet na doma. Tato společnost se zajímá o nejnovější metody a trendy v oblasti internetového připojení. Pro své klienty už nabízí mimo jiné i exkluzivní 5G připojení. My jsme vyzkoušeli tarif s cenou 395 Kč bez jakéhokoliv závazku, který má rychlost 40 Mb/s a neomezená data.

Poplatek za aktivaci
462Kč
Poplatek za doručení
Ne
Modem
0Kč
Závazek
Bez závazku
Stahování dat
Neomezené
Výhody
Aktuální výhody naleznete na webu

Jak ověřit dostatečný signál?

Nejprve si ověřte, zda můžete mít internet od společnosti Nordic Telecom na adrese, kde ho chcete využívat. Je to jednoduché. Stačí zadat správnou adresu do formuláře na webových stránkách společnosti a nechat počítač, ať dostupnost internetu ověří. Adresu můžete ověřit i ve chvíli, kdy na ní v danou chvíli nejste přítomni.
Pokud internet od Nordic Telecom můžete na dané adrese využívat, společnost vám to oznámí a hned vám ukáže nabídku tarifů, které je možné nastavit. Pokud je možné využívat i další služby, např. Nordic TV, rovněž vám to napíše.

Objednání internetu od Nordic Telecom

Pokud se pro Nordic Telecom rozhodnete, stačí odeslat objednávku přes webové stránky. Technici ještě jednou ověří dostupnost signálu na vámi zadané adrese a e-mailem s vámi domluví další postup. Je to jednoduché – modem je v ceně tarifu, přijde vám ho nainstalovat technik a vy jen zaplatíte domluvený poplatek za instalaci. Pokud využíváte internetové bankovnictví, nemusíte svůj byt vůbec opustit.

Testovaný tarif od Nordic Telecom

My jsme testovali již zmíněný tarif za cenu 395 Kč, bez smluvního závazku a bez jakýchkoli dalších poplatků. Jediná investice, která klienta čeká, je cena 495 Kč za instalaci modemu a služeb technikem. Za tuto cenu se však nemusíte o nic starat a na rozdíl od jiných operátorů neplatíte poplatek za aktivaci, poštovné za modem, a dokonce i modem samotný máte zdarma. Tento tarif si navíc můžete vyzkoušet první tři měsíce jen za 95 Kč. Neomezená data vám umožní pohodlně surfovat po internetu, chatovat, sledovat filmy on-line, poslouchat hudbu apod.

Nordic TV

Nordic TV poskytuje kromě internetu a volání i internetovou televizi. V nabídce má dva druhy tarifů – základní za 195 Kč, který jsme testovali a druhý, pro náročnější zákazníky, za 495 Kč. Námi vyzkoušený tarif umožňuje sledovat 60 kanálů, z toho 23 v HD kvalitě. Pokud oblíbený pořad nestihnete, můžete si ho pustit až 7 dní zpátky. Oblíbené filmy a pořady si můžete i nahrávat. K dispozici máte až 20 hodin měsíčně.

Připojíte celou rodinu

Velkou výhodou je, že najednou je možné připojit až 4 přístroje. Sledovat můžete z TV, notebooku, PC, tabletu nebo telefonu. Záleží jen na vás, jaké zařízení vám nejvíce vyhovuje. Díky tomu můžete sledovat nerušeně film a dětem pustit v pokojíčku pohádky na tabletu nebo notebooku.

Speciální set-top box?

Ke sledování Nordic TV na mobilních zařízeních a na Smart TV stačí nainstalovat aplikaci společnosti, která vám to umožní. Pokud máte klasickou televizi, je potřeba pořídit modem univerzální pro všechny typy televizí s HDMI rozhraním. Pořídíte ho přímo přes Nordic TV. Jednorázově stojí 2295 Kč, ale můžete využít i měsíční pronájem k vybranému tarifu – 95 Kč/měsíčně.

Internetovou televizi Nordic TV můžete získat na libovolnou dobu a bez závazků. Pokud vám nebude vyhovovat, snadno odběr ukončíte a přejdete k jinému poskytovateli.

Podpora

Nordic Telecom má skvěle zvládnutou i podporu klientů. Ať už jste nový či stávající zákazník, máte hned několik možností, jak se s podporou spojit. Pokud potřebujete jen nějaký krátký a rychlý dotaz, je nejideálnější využít on-line chat přímo na webových stránkách společnosti. Při složitějších dotazech můžete volat na klientskou linku a pokud preferujete odpověď písemnou, můžete napsat e-mail, nebo vyplnit kontaktní formulář.
My jsme sice měli dotazů hodně, ale využili jsme rychlou možnost on-line chatu. A byli jsme maximálně spokojení. Pracovnice na chatu byla příjemná, velice ochotná a naše všetečné a mnohdy se opakující a ujišťující otázky trpělivě vysvětlila. Odpovědi byly sice stručné, ale pochopitelné, a to oceňujeme.


Přispět svou zkušeností
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!

Uživatelské zkušenosti

28 zkušeností
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Na začátku nového roku jsem odeslal roční poplatek za služby tohoto spolku a světe div se. Tak takovou drzost jste vážení ještě nezaznamenali.
Přišel mě z banky výpis z účtu že mám opětovně strženy peníze za internet a to na žádost Nordicu. Jak si tito lidé mohou něco takového dovolit a lézt mě do mého účtu.Koncem roku s tímto spolkem končím.

Hodnocení - 1
Lumír Cigánek
17. 5. 2022
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

S touhle společností už nechci mít nic společného. Jako správce bytového domu a zrušením to je taky katastrofa..

Přikládám anonymizovaný mail, který jsem jim včera sepsal, obsahuje zatím neuzavřené zkušenosti se zrušením.
__________________

Dobrý den,

Kontaktuji Vás jako značně rozhořčený zástupce správce bytového domu, kde historicky působíte jako poskytovatel internetu s kterým jsme nedávno všichni rozvázali smlouvu a aktuálně se řeší již jen doplatky a sundání zařízení ze společného anténního stožáru.
Důvod výpovědí všech byl hlavně značně poruchové služby (po výměně BTS za jiného výrobce) a hlavně komunikace s Vámi opravdu stojí za to.
——————–
Takže pro začátek soupis bývalých zákazníků na adrese:
XXXXXX
XXX XXXX
——————–
1. XXX XXXX, 5G 30/3, z.č.: XXXXXXXXXXX. Zařízení na stožáru (výrobce Gemtech)
2. XXX XXXX, 5G30/3, z.č.: XXXXXXXXXXX. Zařízení na stožáru (výrobce Huawei)
3. XXX XXXX, z.č.: XXXXXXXXXXX. Zařízení na okně (výrobce Gemtech), již by měla mít vše vráceno a dořešeno.
4. XXX XXXX, původní wifi spoj od bývalého NWT (poté Keynet->Libli->Nordic). Nikdy nebyla převedena pod nové zákaznické číslo Nordic. Původní NWT z.č.: XXXXXX

Výpovědní lhůty doběhli v rozmezí cca 6-8.4.2022. Kromě mě a paní XXXX se s Vámi všichni již odmítají bavit.

Na na našem bytovém době je od 6.4.2022 instalovaná symetrická optika místního poskytovatele. Ve stejný den byla odpojena i společná elektřina a zařízení zákazníků 1,2 a 4 bylo vypnuto. U Zákaznice č. 4 bylo demontován pouze rozvaděč na půdě, avšak parabola pro wifi příjem zůstala na stožáru a je třeba ji demontovat.
——————–
A teď stížnosti a požadavky

1. V samoobsluze skoro všem svítí „Aktivní vymáhání“. Jak to máme chápat?
Podstupujete to po čase exekutorovi, když se s Vámi zákazníci odmítají bavit a Vy nejste schopni komunikovat se mnou, jakožto zástupcem správce bytového domu (ohledně přístupu na stožár).

2. Opravdu je Vás systém, s prominutím už musím být vulgární, tak tupý, že není možné, resp. slečny v callcentru jsou tak hloupé, že nejsou schopni napsat poznámku ke 4 zákazníkům s uvedením zákaznickým číslem ostatních 3. A to z důvodu ušetření kapacit techniků a sloučení demontáže na jeden výjezd.
Uskutečnil jsem několik telefonátů na toto téma a marně, k paní Čuříkové již dle mých informací přijeli a zařízení má vráceno ale zbytek chtěli řešit opravdu samostatnými výjezdy a nebyli schopni nejdříve poptat kontakt na správce!

3. V souvislosti s předešlým, kdy konečně se ozvala slečna s řídícího střediska výjezdních techniků přijel jediný technik dne 3.5.2022 v cca 13:30 a pouze obhlédl instalaci a nemohl nic provést z důvodu bezpečnosti práce (neměl kolegu a jistící lano). Informace technikovi od slečny z řídícího střediska byla doslova: zařízení již demontováno, pojedete to pouze vyzvednout. Proboha zase vaše systémy jsou totálně dementní.
Technik situaci zapsal, souvisí s tím i bod 4.

4. U zákazníka č 1, což je Náš byt, jste dne 12.10.2020 zřídili službu Nordic 5G 30/3 a dodali set zařízení:
GemTek WLLGG-123 ODU, SN: GMK2004XXXXXXXX
GemTek WLLGG-123 IDU, SN: GMK2004XXXXXXXX (vráceno!)

Následně pro nadbytečnost (vlastní a lepší wifi AP od mikrotiku) byla vnitřní jednotka (SN: GMK2004XXXXXXXX) vrácena poštou (řešeno téměř okamžitě, doručeno Vám tedy bylo cca 10/2020) s průvodním dopisem, že bylo nahrazeno PoE injektorem UBNT U-POE-af od výrobce UBIQUITI.
Avšak při návštěvě technika dne 3.5.2022. jsme zjistili, že se mezitím změnil Vás systém a nejspíše se někde ztratila informace a vymáháte i vnitřní jednotku!

5. Technik 3.5.2022 odvezl tedy pouze společné wifi zařízení (patřilo ještě bývalým firmám, nejspíše Keynet nebo ještě NWT).
Doufám, že toto je správně zaevidováno ve Vašem systému. Nevím, zda poskytujete i individuální zařízení tzv. „do okna“, pokud ne žádám o úplné zrušení dostupnosti služby Nordic WiFi na naší adrese. Tj. aby nešla vyhledat na webu.
To samé i s Nordic 5G. Na schůzi vlastníků bytů bylo toto odhlasováváno jako požadavek.

6. Dnes 4.5.2022 konečně znovu volala paní z řídícího centra techniků a přeobjednala demontáž zákazníků (1,2,4) na 12.6. 8-9:00. Prosím o kontrolu zda je to správně zaevidováno.

7. Všiml jsem si i situace, že jste nedoplnili smlouvy o tzv „maximální, běžné a minimální rychlosti internetu“ dle nových požadavků ČTU 1.1.2021.
————————-

Závěrečný požadavek za všechny 4 zákazníky:
Vzhledem ke všem peripetiím a že mě, jakožto člověku, který to za všechny řešil a sežralo mě to doslova několik hodin telefonátů s Vámi a se sousedy.
Chci požádat o vrácení/odpuštění nedoplatku za období od 1.4 do ca 6-8.4.2022 (dle konců výpovědní) od všech 4 zákazníků.

Toto může být z naší strany podmět pro podání stížnosti na ČOI a ČTU z důvodů nekalých obchodních praktik a klamání zákazníka.

Děkuji

Hodnocení - 1
Petr Matula
5. 5. 2022

Katastrofální přístup …. na zákaznické lince sice milé hlasy, bohužel, netuší, která bije, řešením je vždycky – předám na technické oddělení a tím krasojízda končí – z toho se neozve nikdo. A trávit čas u internetu s rychlostí 1Mbit? Proč. Sleva 63 Kč za nedostatečnou rychlost nic neřeší, sleva 100 Kč na měsíční tarif taky ne – když se ta situace opakuje po týdnu. Na celé společnosti jsou asi nejlepší webové stránky – tam se dá napsat úplně cokoli a vypadá to úplně zlatě …. majitelé asi nic neřeší, nevědí, nechtějí vědět – zásadně NEDOPORUČUJI !!!

Hodnocení - 3
Ctirad Bryol
12. 3. 2022

půl roku instalován a provozován Nordic 5G 30. Rychlost ať měřím kdy chci, stále 30 – 33 / 3 – 4Mbit. Provozována několik hodin denně IPTV od jiného operátora, zcela bez problému. Celkově bych dal 5 *

Hodnocení - 3
Václav Jelen
27. 2. 2022

Naprostá spokojenost slušná rychlost internetu teď lepší cena.

Hodnocení - 3
Milan Červený
5. 2. 2022

Měl jsem až dosud dojem, že společnost, která „vrací do telekomunikací svobodu“ „bez závazků, bez limitů a omezení“ se dokáže prostřednictvím svých zaměstnanců a spolupracovníků postarat o své stávající zákazníky.
Dosud relativní spokojenost, ale od 20.1.2022 řešíme zásadně omezenou rychlost stahování – 0,5 – 1,5 Mbit/sec …, 50Mbit/sec – ideální připojení pro menší domácnost – říká reklama NORDIC.
Kromě toho, že se z domu nedá rozumně pracovat (v dnešní době !!!), TV nefunkční je nejhorší přístup a jednání odpovědných pracovníků.

Telefonických hovorů na linky zákaznické podpory nepočítaně – ano, omluvy, ale hlavně výmluvy – my s tím nic nenaděláme, předáme technickému oddělení, zavolají. Nikdy nikdo nezavolal.
Telefonických hovorů na linky technické podpory podobné množství – ano, omluvy, ale hlavně výmluvy – my s tím nic nenaděláme, předáme zákaznickému oddělení.
A vrcholem je, že technické oddělení ani netuší, jak je koncový bod do sítě připojen a zákaznické oddělení tvrdí, že poslední naše připojení k internetu proběhlo 19.11.2021 ! Byť jsme bylo od té doby jsme byli skoro připojení denně !!!

Výsledek – poznatek …. na první pohled krásná „slupka“ – mediální obraz společnosti a ve skutečnosti chaos, neznalost, alibismus, laxnost ….

Hodnocení - 3
Ctirad Bryol
30. 1. 2022

Časté výpadky internetu, zákaznická podpora funkční jen do 20.00. U takové společnosti bych předpokládala servis 24/7 a ne jen od 8-20 hod. Zhoršili se hodně….jestli to tak půjde dál, budu uvažovat o přechodu k jiné společnosti.

Hodnocení - 3
Ivana Matějíčková
14. 1. 2022

Dřív to šlo tak jak mělo ale poslední dobou ten internet furt vypadává, nebo je pomalý jak sviňa. Často měřím rychlost a když jde normálně tak mám kolem 50download/40upload, ale hlavně večer to občas padá i na 8/2 a ping 3000

Hodnocení - 3
David
14. 12. 2021

S Nordic mam jen ty nejlepsi zkusenosti. Mame VDSL a na chate Wifi modem vse od nich. Internet fici mnohem vic nez slibovanych 1000 Mbps zadny vypadek jsem dosud nezaznamenala a cela nase rodina i vsichni sousedi v dome jsou naprosto spokojeni. Postupne jsme vichni v nasem dome presli na Nordic, je to proverena severska kvalita. Jsou totiz jednoznacne nejlepsi na ceskem trhu, neplati si zbytecne drahou reklamu v TV, nejlepsi reklamou jsou pro nas totiz samotni spokojeni zakaznici. A ti pribyvaji rychlym tempem, spolecnost roste 20% kazdy kvartal. Proto si muzou dovolit platit ty nejlepsi techniky a sluzby i technicka reseni a zarizeni napr spickove modemy do domacnosti. Svagr se byl podivat u nas doma a jen ziral na nas nadherny modem, rikal ze on O2 ma jen obycejnou plastovou kasli z Ciny,, my mam nadherny kvalitni ocelovy modem severska kvalirta Nordic. Za nasi rodinu jednoznacne Nordic CZ sro.

Hodnocení - 3
Doc Ing. Miroslav Nohejl, CSc.
25. 11. 2021

Už týden neustálé výpadky internetu.Jde jen dopoledne.Odpoledne občas a od 18 hodin do osmi ráno jsme bez signálu.Když máme od Nordicu i televizi tak je to fakt super.Denně volám na zákaznickou podporu ale žádný výsledek.Vždy dostanu odpověď že se to řeší a že se mi omlouvají.To ale můj problém nevyřešilo.

Hodnocení - 3
ALENA
18. 11. 2021

Taky se zde přidám .Operátorky jsou jako z jiné planety,absolutně nevědí co se po nich chce. Spojení na technika proběhlo,ale prakticky mi taky nedokázal poradit. Časté výpadky .Odchod od starnetu k nordicu a je to to samé.Mám základ 5G 30 ,ale stabilní to určitě není. Jediné s čím byla spokojenost bylo s člověkem,který mi přišel zařízení zapojit. A nejvíc mě naštval aktuální stav ,kdy nabízí novým uživatelům za vyšší rychlost stejnou cenu a mluvíme tu z 30 na 100mb/s ,tak snad mi projde reklamace a dostanu za stejnou cenu buď vyšší rychlost nebo za stejnou rychlost nižší cenu.

Hodnocení - 3
Jan
8. 10. 2021

Zlatý Bajanet.Co se změnil majitel-hrůza,hrůza .Jsem s kvalitou internetu hluboce nespokojená.Přejdu k jinému operátorovi.

Hodnocení - 3
Dana
18. 9. 2021

Zjišťoval jsem možnost připojení v Havířově. Nordic odpověděl, že to pro ně není problém a internet bude stát 199Kč na měsíc a sledování TV bude na měsíc zdarma. Technik po podpisu smlouvy začal zapojovat, ale zjistil, že to nejde. Stornovali jsme smlouvu a on odjel. Za měsíc mi přišla faktura na 199Kč + poplatek za zavedení. Napsal jsem jim mail, že je vše stornováno a že požaduji na vystavenou fakturu dobropis. Dostal jsem odpověď, že se mi omlouvají, a že je vše OK. Za měsíc mi přišla faktura na 350Kč za internet a 400Kč za TV. A takto to bylo 3 měsíce. Jsou to šmejdi a podvodníci. S touto společností už nikdy internet zařizovat nebudu!

Hodnocení - 3
Luboš Boboš
6. 9. 2021

Mame tarif WiFi 20 s maximalni rychlosti 20/4. Po vetsinu casu rychlost nejmene 18/4, ve spicce vyjimecne nejmene 13/4 a to jen v radu minut, bez vypadku. Za nas spokojenost.

Hodnocení - 3
Michal B.
6. 8. 2021

Dle přečtených recenzí už chápu…internet pomalý, neustále padá připojení, komunikace se společností strašná a ještě horší odstoupení od smlouvy!!! Po několika měsících po ukončení, neustálé zasílání faktur s doplatky. Za nás určitě velká nespokojenost a určitě tuhle společnost nikomu nedoporučuji!!!

Hodnocení - 3
Monika Smejsíková
15. 7. 2021

Katastrofa, internet neuveritelne pomaly a porad vypadava. O 30% vyssi faktury nekolik let, nevratili ani korunu a omluvu jsem cekal taky marne. Domluva zmatena, odpovidalo mi nekolik lidi najednou v podstate to same ale na otazky jsem odpoved nedostal. No a kdyz si domu obednate pana od servisu tak prijede po pul roce …

Hodnocení - 3
Petr Vomacka
21. 6. 2021

Stejná špatná zkušenost. Již cca 1,5 měsíce internet několikrát denně vypadává na poměrně dlouhou dobu, občas i na půl dne. Což v době distanční výuky a homeoffice nelze jentak přehlédnout. Nepomohly ani 2 návštěvy technika. Při první instaloval novou anténu a při druhé po cca 14 dnech něco přenastavil (prý chyba ve vnitřní síti), ale ani jedno nepomohlo. Tak jsem dal výpověď.

Hodnocení - 3
Jirka
11. 4. 2021

vadi mi velmi caste vypadky od noveho roku to je 3 tydny a jeste se nestalo ze by to aspon tyden slo bez problemu kazdy tyden nekolikrat vypadek od techniku jsem se dovedel ze to je pomala rychlost pritom patim to nejlepsi co maji v nabidce naviseni jsem se nedockal i kdyz zajem byl NEDOPORUCUJI tohoto operatora

Hodnocení - 3
milos lupik
21. 1. 2021

Musím vyjádřit veřejně svoji nespokojenost s kvalitou servisu. I přes opakované telefoní urgence a písemnou stížnost pro výpadky signálu to více než týden nikdo neřeší. Asi má firma dostatek zákazníků. Výrazně nedoporučuji

Hodnocení - 3
Macek Ivan
12. 1. 2021

V neděli ráno nefunguje internet. Volám na zákaznickou linku, kde je i technická podpora, a dozvím se, že pracovní doba skončila. V pondělí volám na zákaznickou linku, problém řeší jeden člověk, druhý den volají zpátky, že to převzal kolega. Další den volají, že to musí řešit třetí kolega. Je čtvrtek, internet stále nejde. Potřbuju pracovat z domova. Takže fakt děkuju, jakmile to bude možné, od tohoto operátora mizím. 🙁

Hodnocení - 3
Věra Nová
5. 11. 2020

Dobrý den, mám podobný problém, ale u jiného poskytovatele. Mohu vědět u jakého providera jste spokojen?

Hodnocení - 3
Radek Švejdar
2. 11. 2020

Tragédie, 100Mbit rychlost kterou jsem měl zaplacenou byla jen v nočních hodinách, kdy nebyl nikdo připojený.Odpoledne a večer byla reálná rychlost 2Mbit až 12 Mbit.Nahlásil jsem nízkou rychlost na technickou podporu poprvé, nikdo se neozval.Nahlásil jsem podruhé, opět bez reakce, potřetí také bez reakce.Technická podpora tam pravděpodobně vůbec neexistuje.Přípojku jsem od nich zrušil, přešel zpět k původnímu providerovi a za stejné peníze mám 60Mbit garantovanou rychlost celý den.
Podle mě na jeden přípojný bod Nordic Telecom připojuje další a další zákazníky, rychlost tím pádem klesá.Ale byznys je byznys, proč by to někdo řešil, víc klientů=víc peněz.

Hodnocení - 3
Petr Veselý
22. 10. 2020

Rychlost naprosto nedostatečná, připojení nespolehlivé, zákaznická podpora jedna velká mizérie. Byli jsme dříve klienti Libli, ještě před tím Fofrnet. Jediné, co se po třetím skoupení poskytovatele jinou firmou změnilo, byl ceník. Měli jsme přejít jinam už dávno, třeba, když technik nebyl schopný odhalit původ slabého připojení, vnutil nám nový router za pětikilo s tím, že za nic neručí a taky se tím nic nevyřešilo nebo když nebylo vůbec možné dovolat se na zákaznickou podporu a na pobočce nás nějaká můra urážela a osočovala, že si asi neumíme zjistit číslo, že infolinka funguje, ale zdražení zcela tristní kvality připojení už byla poslední kapka. Sbohem a nikdy více.

Hodnocení - 3
Veronika V
1. 9. 2020

Mám službu 100/10 hned 2 přípojky a poruchy byly 3 z důvodu bouřek jinak kliknul modem a ten z 60 km vzdáleného města za hodinu dovezly nový a dali i novou anténu —velice milé vystupování a vrtanou zed perfektně proti vodě utěsnily .Doporučuji a navíc je půl roku sleva 100 nebo 200 korun.

Hodnocení - 3
Jan
25. 8. 2020

Mám podobnou zkušenost. Blbnul internet, vždy se to vyřešilo restartem routeru. Tak jsem zkusil jiný router a stav stejný. Někdy třeba čtrnáct dnů klid a pak obden nutný restart. Zavolal jsem na linku a tam mi řekli, že technici to prověří. Nakonec po pár dnech technik přijel a hned mezi dveřmi říkal, že to bude routrem, že jsou oba staré a že má v autě nový jestli ho chci. Nechtěl jsem. Pak někam volal a změnili způsob ověřování na PPPoE. To ale technik nebyl schopný v routeru nastavit a zase mi nutil nový router. Když jsem ho opět nechtěl, tak to nechal nefunkční. Nechal mě podepsat protokol o zásahu, že je závada způsobená routrem a nový nechci a odjel. Ještě než odjel, tak jsem ho požádal o údaje pro PPPoE. Neochotně mi to naškrábal na papírek a tvářil se dost přezíravě jako k čemu mi to jako bude. Jak odešel tak jsem si to bez problému nastavil. Pak to fungovalo cca měsíc a poté opět stejné problémy a pomalá rychlost. 🙁

Hodnocení - 3
Dalibor
24. 8. 2020

Od Nordic Telecom mám xDSL službu 100/10 od konce roku 2019 a musím uznat, že vše bez problémů, dokonce i když jsem po prvním spuštění nenaměřil jen 20/2 jsem volal na zákaznickou podporu, kde mi bylo řečeno, že musí zaurgovat Cetin a že pravděpodobně do několika hodin bude rychlost v pořádku. Po několika hodinách byla rychlost opravdu 97/9,71 a po půl roce musím konstatovat, že služba jede bez problémů.

Hodnocení - 3
Mirek
4. 8. 2020

nedoporučuji, neprofesionalita, nereagují ani na emaily ani na urgentní telefony, navíc jejich nabídka není přesná

Hodnocení - 3
Irena Mašková
19. 7. 2020

Nechápu, jak může tato společnost Nordic fungovat. Nejdřív k vám přijdou a ve stoupačkách ztratí váš datový kabel. Tak po 4 dnech vám natáhnou nový. Odborník s 10-ti letou praxí (což mi řekl několikrát během návštěvy) neumí zapojit ani koncovku RJ45. Neustále mi říkali, že mám špatný router, resp. dva routery, které mám doma. Na koncovce nebyl zapojený jeden drát. Nemají ani měřící přístroj, kterým by si to zkontrolovali. Nebyli schopni přijet ani po 10 dnech, aby to přecvakli. Nakonec jsem si musel koncovku nacvaknout na své náklady. Vůbec tuto společnost nedoporučuji.

Hodnocení - 3
Jakub
10. 7. 2020