Nejlepší knihy o marketingu
Vybrala jsem pět nejlepších knih o marketingu, které vám pomohou jak se základy marketingu, tak s komunikací nebo správným cílením reklamy. Všechny zmíněné publikace můžete číst v papírové podobě, nebo si je pořídit v elektronické podobě. Díky praktickým aplikacím pro čtení e-knih si můžete publikace pustit do ucha třeba v autě nebo v posilovně a využít tak svůj čas na maximum.
Marketing management – Bible marketingu
Tato publikace je naprostým bestsellerem v literatuře o marketingu a v současné době má již 14. vydání. Autory jsou Philip Kotler a Kevin Lane Keller. Tvrdí se o ní, že je to „bible marketingu“ a neměla by chybět v knihovně žádného úspěšného obchodníka. Autoři ukazují na dramatické změny v marketingovém prostředí, berou na vědomí ekonomické změny, rozvoj technologií, zájem o udržitelný marketing a plno dalších aspektů, které mohou marketing a jeho využití ovlivňovat. Tato kniha je vhodná jak pro začátečníky, protože se věnuje i základům marketingu, ale celkově všem, kteří se v marketingu pohybují. Dotýká se témat jako je vytváření strategických plánů, marketingový výzkum, odhady poptávek a mnoho dalších. O oblibě knihy svědčí nejen opakované vydání, ale i fakt, že nová vydání jsou vždy aktualizována a doplněna o nejnovější poznatky.
Kniha je dostupná v elektronické i papírové podobě.
Základy marketingu nejen pro začátečníky
Základy marketingu zpracoval Miroslav Karlíček s týmem odborníků a v současnosti je k dispozici již druhé, rozšířené vydání. Miroslav Karlíček je vedoucí katedry marketingu na FPH VŠE a spolu s odbornými pomocníky vytvořil užitečnou knihu a příručku pro všechny, kteří chtějí pochopit principy úspěšného marketingu. Vychází z dlouhodobých zkušeností a vysvětluje začátečníkům srozumitelným způsobem, jak se pohybovat v marketingu, jak funguje a jak je možné ho využít v konkurenčním boji. V přepracovaném vydání autoři doplnili nejnovější trendy z oboru. Čtenáři využijí nejen užitečné informace, ale i celou řadu příkladů z praxe, které jsou mnohdy ještě cennější.
Kniha je k dispozici v elektronické i papírové podobě.
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
Online marketing je užitečná kniha od české autorky Jitky Burešové. Pomůže vám nahlédnout do současné problematiky online marketingu. Naučí vás kompletní strategii využitelnou v online světe a ukáže vám, jak nastavit webové stránky, jak pracovat se SEO, pomůže vyznat se v reklamních strategiích, s tvorbou e-shopů, propojením se srovnávači a podobně. Tato příručka je ideální nejen pro firmy, které chtějí mít dobře nastavené webové stránky, ale i pro ty, co chtějí rozjet e-shop a potřebují základní znalosti, jak na to.
Kniha je k dispozici v elektronické i papírové podobě.
Tohle je marketing – Nový pohled na marketingovou strategii
Kniha Tohle je Marketing od Godina Setha přináší zcela nový pohled na marketing a nový přístup k reklamě a prodeji. Hlavní myšlenkou jeho strategie je to, že ti nejlepší podnikatelé nevyužívají zákazníky k řešení svých problémů, ale naopak použijí marketing k vyřešení problémů zákazníků. Necílí tedy na vychválení produktu, ale na to, aby klient věděl, s čím mu produkt nebo služba může pomoci. Autor se po dlouhé roky věnoval analýze marketingu těch nejlepších marketérů a lídrů a vytvořil knihu, která vám pomůže nahlížet na marketing jinak, nově a povede vás k lepším výsledkům.
K dispozici v elektronické i papírové podobě.
Moderní marketingová komunikace – Naučte se správně komunikovat
O tom, že je v marketingu správná komunikace klíčová, ví jistě každý podnikatel. Tato kniha od české autorky Jany Přikrylové a dalších odborníků, kteří s ní na přípravě publikace spolupracovali, je vydána již podruhé. I to svědčí o její kvalitě a oblíbenosti. Naučíte se, jak správně komunikovat v marketingu, a to nejen na osobní rovině. Autoři doplnili informace i nejmodernější trendy, jako je online komunikace, B2B komunikace a další. Věnuje se příkladným studiím nejen na českém trhu, ale i v zahraničí. S touto knihou se naučíte správně komunikovat se zákazníky, pracovat s reklamou, ale také komunikovat v případě sponzoringu, veletrhů a dalších forem propagace a prodeje.
I tato publikace je dostupná v elektronické a papírové verzi.