ČSOB – Pojištění domácnosti a stavby Recenze ČSOB – Pojištění domácnosti a stavby Recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

Vydáno: 29. 6. 2021

Aktualizováno: 10. 1. 2024

Shrnutí recenze

ČSOB je sice primárně banka, nikoli pojišťovna, ale i u ní si můžete sjednat pojištění domácnosti a stavby. Obě pojištění jsou rozdělená, takže si lze vybrat, zda chcete pojistit jen stavbu, nebo obojí. Na výběr máte ze tří tarifů, které se liší druhy rizik, jenž lze pojistit. Zvolit se dá i připojištění odpovědnosti za škodu, záplavy nebo nadstandardní asistence. Základní asistenční službu však máte v rámci pojištění zdarma a volat ji můžete 24 hodin denně.

Celkové skóre 9.5/10 se skládá z hodnocení všech 27 parametrů:
  • Asistenční služba 24/7
  • Asistenční služba zdarma
  • Více tarifů
  • Byt
  • Dům
  • Chalupu
  • Základ
  • Asistence
  • Odpovědnost
  • Další náklady
  • Přírodní katastrofy
  • Vodovodní škody
  • Skla
  • Krádež
  • Vandalismus
  • Elektro
  • Mazlíčci v domácnosti
  • Na pobočce
  • Telefonicky
  • Online
  • Online chat
  • Telefon
  • Email/kontaktní formulář
  • Pobočky
  • Odpověď do 24 hodin
  • Kolik otázek zodpověděli
  • Celkové hodnocení
Hodnocení redakce
hodnoceno 27 parametrů
9.5/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 6x Přidat hodnocení
4.3/5
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Asistenční služba 24/7
  • Asistenční služba zdarma
  • Více tarifů
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Byt
  • Dům
  • Chalupu
10/10
Celkové skóre 8.6/10 se skládá z hodnocení 11 parametrů:
  • Základ
  • Asistence
  • Odpovědnost
  • Další náklady
  • Přírodní katastrofy
  • Vodovodní škody
  • Skla
  • Krádež
  • Vandalismus
  • Elektro
  • Mazlíčci v domácnosti
8.6/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Na pobočce
  • Telefonicky
  • Online
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Online chat
  • Telefon
  • Email/kontaktní formulář
  • Pobočky
  • Odpověď do 24 hodin
  • Kolik otázek zodpověděli
  • Celkové hodnocení
10/10

Výhody

  • 30 % sleva na online sjednání pojištění
  • až 18 % bonus za bezeškodní průběh
  • asistenční služba 24/7 a zdarma

Nevýhody

  • Na online chatu s námi komunikoval jen chatbot

Základní parametry
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Asistenční služba 24/7
  • Asistenční služba zdarma
  • Více tarifů
10/10

Csob Pojisteni Domacnosti

ČSOB poskytuje pojištění domácnosti, ve kterém si pojistíte prakticky vše, co si můžete vzít při stěhování s sebou. Vyřeší vám komplikace v nepřízni počasí, pomůže při vandalismu nebo vykradení bytu, ale poradí si i s havárií v bytě. Zkrátka zajistí vaši domácnost. Vedle toho lze sjednat i pojištění stavby, jež se vztahuje na nemovitost spojenou se zemí pevným základem. O tom se ale více rozepíšeme níže. K pojištění domácnosti a staveb získáte automaticky zdarma asistenční služby v základu – možné je připojistit i nadstandardní asistenci. Pojištění si navíc můžete vybrat ze tří různých tarifů, které se liší riziky, na něž se pojišťujete. Pojďme si je proto ukázat podrobněji.

Asistenční služba 24/7
Asistenční služba pojišťovny funguje nonstop.
Ano
Asistenční služba zdarma
Asistenční služba pojišťovny je zdarma v rámci vybrané pojistky/tarifu.
Ano
Více tarifů
Pojištění domácnosti lze vybrat ve více variantách.
Ano

Tarify pojištění domácnosti

Csob Pojisteni Domacnosti Varianty Pojisteni

Domácnost můžete pojistit v rámci tarifu Standard, Dominant nebo Premiant. Od sebe se liší pojistnými riziky, která zahrnují.

Standard obsahuje základní pojištění a asistenční služby. Připojistit lze krádež a vandalismus, a zkrat, přepětí a podpětí. Základní pojištění se vztahuje na požár, výbuch, úder blesku, pád letadla, vichřici, krupobití, zemětřesení, pád stromů a stožárů, tíhu sněhu, vodovodní škodu, mráz, kouř, nadzvukovou vlnu, sesuv půdy a lavin, náraz vozidla a sklo all risk.

Tarif Dominant zahrnuje rovněž základní pojištění a asistenční služby, automaticky pojišťuje i odcizení a vandalismus, zkrat, přepětí a podpětí, atmosférické srážky a pojištění sklokeramické desky.

Poslední tarif Premiant zahrnuje totéž co tarif Dominant, ale navíc má ještě technickou poruchu a ztrátu vody.

Ke každému krytí si lze připojistit ještě povodeň a záplavu, odpovědnost za škodu, studentské ubytování a nadstandardní asistenci.

Pozor Pozor
Pozor!

Pokud chcete ve svém pojištění domácnosti i krytí odpovědnosti za škody způsobené jiným osobám, je potřeba sjednat je zvlášť jako připojištění.

Asistenční služba

ČSOB k pojištění domácnosti a staveb nabízí automaticky zdarma asistenční služby, které vám pomohou s naléhavou situací. Volat můžete prakticky kdykoliv, protože jsou k dispozici 24 hodin 7 dní v týdnu. Asistenční služba vám pomůže poslat instalatéra, opraváře či technika, pomůže s rychlým zajištěním škody atd.

Vedle základní asistenční služby je možné připojistit ještě nadstandardní asistenci.

Co lze pojistit
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Byt
  • Dům
  • Chalupu
10/10

Csob Pojisteni Domacnosti Co Lze Pojistit

V rámci pojištění domácnosti a stavby lze pojistit domácnost v bytě či rodinném domě i nemovitost spojenou pevným základem se zemí. Domácnost přitom může být v domě či bytě, který máte v osobním vlastnictví, nebo kde jste v nájmu.

Pojistka se vztahuje i na nebytové a úložné prostory nacházející se mimo obývaný byt, např. sklep. Pojistit lze i garáž nebo nebytové prostory ke společnému užívání – např. kočárkárna.

Pokud máte v osobním vlastnictví chatu či chalupu, můžete uzavřít pojištění stavby a domácnosti i na ni.

Byt
Byt v rodinném domě i samostatná jednotka v domě bytovém, panelovém apod.
Ano
Dům
Rodinný dům - pojištění domácnosti v rodinném domě.
Ano
Chalupu
Pojištění chalupy, chaty či rekreačního zařízení.
Ano

Na jaká rizika lze pojistit
Celkové skóre 8.6/10 se skládá z hodnocení 11 parametrů:
  • Základ
  • Asistence
  • Odpovědnost
  • Další náklady
  • Přírodní katastrofy
  • Vodovodní škody
  • Skla
  • Krádež
  • Vandalismus
  • Elektro
  • Mazlíčci v domácnosti
8.6/10

Csob Pojisteni Domacnosti Pripojisteni

Jak už jsme zmínili poměrně podrobně u jednotlivých tarifů, pojištění domácnosti od ČSOB chrání vaši domácnost před základními riziky, jako je požár, vichřice, úder blesku, tíha sněhu, sesuv půdy, krupobití, pád letadla, stromů či stožárů, proti nárazu vozidla, vodovodním škodám atd. Součástí pojištění je i základní asistenční služba.

Další krytá rizika jsou krádež a vandalismus, zkrat, přepětí a podpětí, atmosférické srážky, pojištění sklokeramické desky, technická porucha a ztráta vody.

K tomu lze připojistit povodně a záplavy, nadstandardní asistenční služby, odpovědnost za škodu a studentské ubytování.

Pojistka se vztahuje prakticky na všechny věci, které máte v domácnosti a můžete si je odnést při stěhování, tedy na ty, které nejsou s domácností pevně spjaté. V rámci tohoto pojištění máte kryto i rozbití mobilního telefonu nebo notebooku, ale i krádež kočárku nebo kola.

Základ
Požár, vodovodní škody, vichřice, kroupy, blesk, výbuch; přímý úder blesku; sesuv půdy, zřícení skal nebo zeminy; sesuv nebo zřícení lavin; zemětřesení; tíha sněhu nebo námrazy; zřícení letadla jeho části nebo nákladu; pád stromů, stožárů nebo jiných věcí; působení kouře, náraz dopravního prostředku, vodovodní nebezpečí.
Ano
Asistence
Asistence je zdarma a automaticky až do výše limitů plnění.
Ano
Odpovědnost
Pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v občanském životě - když někomu neúmyslně způsobíme úraz či škodu na majetku.
Ano (připojištění)
Další náklady
Náklady spojené s vysoušením domácnosti po záplavách, cesta opravářů, instalatérů, malířů, náklady na součástky potřebné k opravě atd.
Ano
Přírodní katastrofy
Živelné nebezpečí jako záplavy, povodně, zemětřesení, vichřice, sněhová kalamita atd.
Ano
Vodovodní škody
Škody způsobené na vodovodním potrubí, topení, odpadech atd.
Ano
Skla
Pojištění skel v domácnosti - většinou okna, některé pojišťovny mají v této kategorii zahrnutou i sanitu
Ano
Krádež
Vztahuje se na krádež nebo loupež pevně zabudovaného příslušenství ve vašem bytě. Jedná se například o pevně zabudované kuchyňské linky vč. spotřebičů atd.
Ano
Vandalismus
Vztahuje se na úmyslné poškození nemovitosti třetí osobou vč. sprejerství, i když není pachatel dopaden policií ČR.
Ano
Elektro
Pojištění veškeré elektroniky a elektrospotřebičů v domácnosti. Přepětí, podpětí a zkrat na elektroinstalaci atd.
Ano
Mazlíčci v domácnosti
Pojištění úrazu mazlíčků, pokud ke zranění dojde na pojištěném území, např. ve vašem bytě či ve vaší zahradě.
Ne

Jak pojištění sjednat
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Na pobočce
  • Telefonicky
  • Online
10/10

Csob Pojisteni Domacnosti Online

Pojištění domácnosti a staveb od ČSOB můžete sjednat telefonicky, na pobočce banky nebo online. Poslední variantu doporučujeme hned z několika důvodů – je to rychlé a nemusíte nikam chodit – pojistku uzavřete z pohodlí domova a navíc máte nárok na slevu až 30 %.

Stačí, když vyplníte jednoduchý formulář, počkáte, až vám na e-mail přijde pojistná smlouva a následně zaplatíte pojistné na číslo uvedené ve smlouvě se správným variabilním symbolem, který rovněž najdete ve smlouvě. Pojistné vám začne platit druhý den, kdy pojišťovna vaši platbu obdrží.

Na pobočce
Pobočky pojišťovny umožňují dokončení telefonicky/online rozjednané smlouvy nebo uzavření kompletně celé nové smlouvy.
Ano
Telefonicky
Smlouvu lze zcela uzavřít po telefonu.
Ano
Online
Smlouvu lze kompletně uzavřít online.
Ano

Jak sjednat pojištění domácnosti od ČSOB online

Na webových stránkách ČSOB si najdete “pojištění” a následně zvolíte pojištění domácnosti a staveb. Poté kliknete na “Sjednat online se slevou 30 %”a dostanete se na pojištění majetku. Zde začnete vyplňovat jednotlivé formuláře, které jsou srozumitelné a jednoduché, takže se nemusíte bát, že se budete ztrácet.

Vyberete typ nemovitosti, vyplníte její adresu a celkovou obytnou plochu. Následně zvolíte, zda máte jednoduché, standardní nebo nadstandardní vybavení a dáte spočítat hodnotu domácnosti. Zadáte svůj mobilní telefon a souhlas s marketingovým oslovením, případně zaškrtnete, zda jste již klient banky a zvolíte “pokračovat”.

Na následující straně už vidíte přehled jednotlivých tarifů, jaká rizika pojišťují a kolik by vás pojistné stálo. U pojištění Standard si zde můžete zaškrtnout připojištění krádeže a vandalismu a zkrat, přepětí a podpětí. Ještě níže pak můžete vybrat doplňková připojištění – záplavy a povodně, pojištění odpovědnosti nebo dvojnásobné navýšení limitů pro asistenční služby. Pokud jste s nastavením spokojeni, opět dáte “pokračovat”.

Následně vyplníte údaje o své osobě a bydlišti. Zde je nutné již zadat rodné číslo. Velmi oceňujeme, že po nás kalkulátor pojistné částky nechtěl rodné číslo dříve a mohli jsme si pojistku spočítat i nezávazně. Pokud je vše v pořádku, opět pokračujete na další stránku, kde už na vás čekají údaje o smlouvě.

Jak jsme psali výše, po obdržení platné smlouvy e-mailem a zaplacení pojistného vám do druhého dne začne pojistka platit.

Musíme napsat, že ČSOB má jeden z nejjednodušších způsobů, jak uzavřít pojištění domácnosti online. Opravdu přehledné, rychlé a pochopitelné i pro lidi, kteří v tom nejsou tolik zběhlí.

Podpora
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Online chat
  • Telefon
  • Email/kontaktní formulář
  • Pobočky
  • Odpověď do 24 hodin
  • Kolik otázek zodpověděli
  • Celkové hodnocení
10/10

ČSOB má jako jedna z největších bank v České republice velmi dobře řešenou podporu klientů. Můžete jim zavolat na klientskou linku, napsat na e-mail nebo zajít na některou z mnoha poboček po celé České republice. Na jejich webových stránkách v sekci “kontakty” na vás vyskočí i live chat, ale nepočítejte s tím, že vám nějak výrazně pomůže. Obsluhuje ho chatbot, takže na většinu dotazů budete odkázáni na klientskou linku nebo na e-mail. Ten jsme nakonec využili i my.

Pracovnice klientské podpory nám odpověděla na náš dotaz během 24 hodin a to velmi podrobně. Vysvětlila vše potřebné a doplnila i některé informace navíc, abychom skutečně problematiku pochopili. Podporu nemůžeme hodnotit jinak než jako vynikající.

Online chat
Podpora je na live chatu k dispozici k okamžité odpovědi.
Ano (pouze chatbot)
Telefon
Podpoře se dovoláte na klientskou linku.
Ano
Email/kontaktní formulář
Podpoře můžete napsat e-mail, nebo vyplnit kontaktní formulář.
Ano
Pobočky
Pojišťovna má pobočky, kde vám poradí.
Ano
Odpověď do 24 hodin
Odpověď na naše dotazy jsme obdrželi do 24 hodin.
Ano
Kolik otázek zodpověděli
Kolik otázek nám podpora zodpověděla.
5/5
Celkové hodnocení
Jak celkově podporu klientů hodnotíme.
Vynikající

Přispět svou zkušeností
diskuze
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!