Vodafone Recenze
Shrnutí recenze
Vodafone v rámci neomezených mobilních tarifů nabízí tři varianty, které se liší především rychlostí připojení internetu. Vybrat si můžete z tarifů Basic, Super a Premium 5G. Všechny tyto tarify vám umožní neomezené volání a zasílání sms v rámci České republiky a Evropské unie. Můžete je mít bez závazku nebo se závazkem, pokud využijete slevu na nový 5G telefon. My jsme se v recenzi zaměřili na tarif Super. Ten vám poskytne neomezená data s rychlostí 10 Mb/s. Za tarif zaplatíte 799 Kč měsíčně.
Výhody
- Výběr ze tří neomezených tarifů dle rychlosti dat
- Tarif Super - Neomezená data, volání i sms
- Můžete mít bez závazku
- Se závazkem na 24 měsíců je sleva na nový 5G telefon
- Lze kombinovat za výhodné ceny s pevným internetem
Nevýhody
- Online chat na stránkách sice mají, ale získat na něm radu je zřejmě dílem náhody. Kontaktovat podporu tak lze jedině po telefonu.
Vodafone nabízí v rámci neomezeného volání tři tarify, které se liší především rychlostí internetu. My jsme testovali střední variantu, tarif Super, kde získáte vedle neomezeného volání a sms i neomezený počet dat. Rozdíl mezi nižším a vyšším tarifem je především v rychlosti stahování. Tarif Super je ideální pro běžné využití internetu v mobilu, ale i pro hraní online her nebo sledování filmů v HD kvalitě. Vhodný je zároveň pro videohovory. Rychlost internetu je 10 Mb/s, ale pokud byste si chtěli vyzkoušet rychlejší tarif s 5G sítí, máte možnost. V rámci tohoto tarifu je totiž umožněno “5x zrychlit internet na maximum”, což v praxi znamená, že si po dobu 24 hodin vyzkoušíte jejich 5G internet, který je jinak dostupný u vyššího tarifu Premium 5G.
Pokud byste chtěli s tarifem Super odesílat MMS, zaplatíte 4,54 Kč za každou. Výhodou je také volání a posílání SMS v rámci Evropské unie zdarma, stejně tak, jako po celé České republice. Můžete rovněž využít aktuální slevové akce pro Vodafone.
Cena
|
799 Kč |
Volání
|
Neomezeně |
SMS
|
Neomezeně |
Počet dat
|
Neomezeně |
Standardní rychlost stahování
|
10 Mb/s |
Podporuje 5G připojení
|
(Pouze tarif Premium 5G) |
Závazek
|
Bez závazku nebo 24 měsíců |
Se závazkem nebo bez
Za neomezený tarif Super zaplatíte měsíčně 799 Kč. Zatímco dříve bývaly tarify obvykle se závazkem, nyní už máte na výběr. Tarif Super lze mít zcela bez závazků, to znamená, že si jej aktivujete, vyzkoušíte a pokud by vám nevyhovoval, můžete ho zase kdykoliv zrušit. Druhou variantou pak je možnost získat slevu 2000 Kč na nový 5G telefon. V takovém případě už závazek mít budete a to na 24 měsíců.
Další neomezené tarify Vodafone
Vedle zlaté střední cesty, tarifu Super, který jsme pro vás testovali, můžete mít i tarif Basic nebo Premium 5G. Oba mají neomezené volání a sms v rámci České republiky i EU zdarma. Liší se však rychlostí internetu. Basic má rychlost pouze 2 Mb/s a je tedy vhodný pro klienty, kteří data v telefonu moc neřeší a nevyužívají. I tento tarif lze mít se závazkem na 2 roky a slevou 2000 Kč na nový 5G telefon.
Tarif Premium 5G je pak ideální pro všechny, kteří se nechtějí na internetu nijak omezovat a chtějí mít co nejvyšší rychlost, jak píše Vodafone “na maximum”. K tomuto tarifu získáte neomezená data na 5G a opět slevu na nový 5G telefon, tentokrát však 4000 Kč. Závazek na tarifu je pak opět 2 roky. Pokud slevu na telefon nevyužijete, jsou všechny tarify bez závazku.
Za tarif Basic zaplatíte měsíčně 599 Kč a za tarif Premium 5G 1199 Kč. Záleží tedy jen na vás, zda zvolíte jako my, tarif Super, nebo dáte přednost rychlejšímu a skutečně neomezenému internetu u vyššího tarifu.
Sdílená Red Data+
Vedle neomezených tarifů s internetem podle své potřeby si můžete vybrat i tarify Red Data+, která lze využívat prakticky kdekoliv, kde není možnost pevného internetu a navíc s nimi můžete svá data sdílet s dalšími zařízeními. Jedná se o tři tarify, které vám umožní využívat 10 GB, 20 GB nebo 40 GB. Tato data můžete využívat třeba na dovolené, na internátu nebo koleji, kde není wifi připojení ani jiná možnost internetu nebo třeba na chatě či chalupě.
Vodafone internet jsem otestovali důkladněji.
Vodafone má podporu řešenou na klientské lince, kam se dá snadno dovolat. Na operátora jste přepojeni poměrně rychle, bez dlouhého čekání, ovšem záleží na tom, v jakou dobu jim voláte. S námi mluvila velmi informovaná operátorka, která věděla vše, na co jsme se ptali a ochotně nám poradila. Na druhou stranu nám nevyhovovalo, když jsme chtěli ještě promyslet, který z neomezených tarifů vybrat, a ona na nás tlačila s prodejem.
Na webových stránkách Vodafone sice nenajdete email ani kontaktní formulář, ale můžete zkusit live chat. Pokud budete mít štěstí, možná se doberete odpovědí. My jsme toto štěstí neměli. Zkoušeli jsme několikrát zadat dotaz v průběhu několika dní v různou dobu, ale vždy jsme dostali informaci, že odpovídají zákazníkovi před námi a následně že máme zadat telefonní číslo, že se nám ozvou zpět. To je sice fajn, ale ne ve chvíli, kdy potřebujete odpovědi znát ihned.
Telefon
|
|
Email/Kontaktní formulář
|
|
Live chat
|
|
Otázky/Odpovědi
|
5/10 |
Odpověď do 24 hodin
|
|
Hodnocení
|
Nedostačující |
Nakonec se nám podařilo připojit se i na live chatu, ale nepochodili jsme. Operátorka nás odbyla s tím, že tohle je prodejní chat a že běžné dotazy s námi řešit nebude. Nezbývá nám, než snížit hodnocení zákaznické podpory na nedostačující. Na druhou stranu podporu operátorky na telefonu hodnotíme výborně, ta nám poradila vše, co bylo potřeba.
Vodafone vám nenabídla to pravé, co hledáte. Podívejte se na naše srovnání nejlepších neomezených tarifů.
Naši návštěvníci přispěli k článku o Vodafone následující diskuzí a názory - 23 zkušeností
Jedním slovem katastrofa. Není týden, kdy by vše fungovalo bez problémů. Výpadky od několika vteřin po desítky hodin jsou standardem, nikoli výjimkou. A nikdo vám nepomůže. Budou vás nutit do restartu všeho možného, přitom jsou si vědomi nedostupnosti jejich služeb. Za mě katastrofa.
Veľmi slabý zákaznícky servis, ak ešte zvažujete odporúčam iného operátora.
Vodafone absolutne najhoršie zakaznicky servis ako si môžem predstaviť. Po 3 rokoch sa nemení nič iba adresa kde využívam internet ale problem je SK. telefonne čislo ktore doteraz nebolo problem a nikto nevie povedať prečo iba že sa to neda. Online pomoc chat je klamstvo, čakal som viac ako pol hodinu (1 osoba je pred vami) aby mi povedalo že to proste nefunguje a že dajte čislo a zavolame Vám ale po vložení čisla mi povedalo že neplatny formular a vyplo chat. Uplne znechuteny som z tejto spoločnosti a nechapem po poslednych XY 1/5 hodnotení si stale drží tak 9/10 hodnotenie. A ešte že router na prenajom mám im poslať poštou nazad. To doniesli nech si to odnesu.
Vodafone je naprosto tragicka firma plna studentu a tim padem prazdnych slibu a slov. Kompetentnosti se dockate az kdyz davate vypoved, pokud uz jste rozhodnuti nahazou vam klacky pod nohy jak jen to jde.
Pokud muzete, nechodte k teto firme. Radeji nechte penize u ceske O2, nebo u nemeckeho T-Mobile.
Po zdražení SIPO České posty, jsem SIPO zrušil a nastavil platby rovnou z b. ú. Zadání ČT, Črozhlasu, PRE, PPAS absolutně triviální. Ale převést na inkaso Vodafone? Od ledna do dnes, tedy 4.4.2023 neskutečný problém. Ani po spolupráci s operátorem nefunguje, stále urgence a nyní, ačkoliv platím každý měsíc, jsem se dozvěděl, že dlužím ještě jednu platbu, kterou ale po mně před tím nikdo neurgoval? Proč to nejde jednoduše, když to lze složitě, že?
Zřejmě placený PR článek. Jedna hvězda jen proto, že žádná nastavit nejde. Naštěstí od Vodafone nemám mobil. Neboť fungoval-li by stejně, jako TV a pevný internet, bylo by lepší vrátit se k pevné lince. Za mnoho let u UPC nebylo tolik problémů, jako u Vodafonu za čtvrt roku. Pokud ne denní, tak obdenní restartování set-top-boxu je už běžným koloritem (pokud se nechcete smířit se sekajícím se obrazem a zvukem). Náhlé výpadky internetu a jeho obrovská kolísavost je na denním pořádku. Když je vám oznámeno, že už máte starý modem i STB, jednou se dozvíte, že půjdou dát nové, běžící pod wifi, podruhé ale, že toto nepůjde a budou se muset vrtat zdi pro LAN. Řešením je samozřejmě odchod od těchto neslužeb. Protože jinde to snad horší být nemůže.
TO je tak neskutečně bizarní, že předražený mobilní operátor může fungovat v tak strašlivém režimu. Proč nejde služby objednávat / obsluhovat přes internet? Ve kterém století to vodafone plánuje? A ve kterém se aktuálně nachází.
Kvůli něčemu furt volají, ptají se na nějaké kódy, chodí random sms, abych něco potvrdil, když se o to snažím, tak to ani nefunguje.
A protože je tu kartel tří operátorů a čtvrtého Havlíček pohřbil, tak si z nás tuhle prdel budou dělat ještě hooooooooooooooodně dlouho.
Ve Vraném nad Vltavou dochází často k výpadku signálu skoro až na 24 hodin, ale uvádějí, že se na tom intenzívně pracuje, asi neschopní technici.
Oproti UPC obrovské problémy: padá sít (několikrát ročně v pracovní době na několik hodin), chyby ve fakturách, nejde se dovolat na podporu (minimálně půl hodiny, někdy i hodinu čekání na zákaznické lince / pro zajímavost jsem zkusila zadat číslo jako nový zákazník – volali zpět do 5min!), nepřesné informace,, složitá identifikace (v měsíce po převodu od UPC si mě přehazovala různá oddělení mezi sebou, při opakovaných problémech tento týden odmítli podporu online, protože mě po roce, co jim platím, mě údajně neměli registrovanou v systému), i pokud řešíte již běžící problém, nutno opět projít stejným čekáním na zákaznické lince, dlouhá čekací doba na opravy, chybovost techniků (3 návštěvy na jednu opravu!), nulové informace o plánovaných nebo probíhající výpadcích, jejich trvání (stačilo by poslat mail nebo sms, že?), nemožnost podat v rámci komunikace s podporou/techniky stížnost. UPC možná také nemělo skvělý systém podpory, ale ten internet běžel spolehlivě, 10 let co jsem u nich byla.
Nelze se dovolat na podporu bez jakéhosi identifikačního kódu. Při koupi mobilu jsem dostal na zkoušku i Vodafone TV s informací, že se mi tato služba automaticky zruší, pokud jí sám neprodloužím. Překvapivě nezrušila a začala mi chodit navýšená faktura (to že jsem se na Vodafon TV ani jednou nepřihlásil už je jen taková třešnička na dortu).
Po zkusenostech s prevodem datovych sluzeb od UPC k Vodafonu od teto spolecnosti nekoupim aboslutne nic dokud se nezmeni vedeni.
Za jeden mesic mi prislo asi sedm vyuctovani na zcela nesmyslne castky, obratem stornovano jinou castkou, na dalsi fakture prijde rozdil z toho storna a na dotaz na lince mi bylo sdeleno ze to platit nemusim, to je asi nejaka chyba – dobry pokus jak okrast zakaznika.
Dovolat se na jakoukoliv podporu je co nejvice komplikovane,ne-li skoro nemozne, prakticky vzdy chce system overit cisla platce atd, ale bohuzel system spravna cisla nema v databazi (overeno s podporou) takze vas dal nepusti a nic nelze resit. Jedina sance je volat do prodejny a nechat se prepojit primo.
Online samoobsluha je vicemene hracka pro podivani a zmenu mailu, nic slozitejsiho tam delat nelze a nejaky rozumny prehled vyuctovani atd tam neni.
TZN co se pece o zakaznika tyce, daval bych 0 z 10ti.
Pouzivam jen internet, u teto sluzby je stabilita ok a vicemene funguje, bohuzel mnozstvi vypadku od prechodu od UPC se ztrojasobilo a celovikendove vypadky jsou celkem normalni.
Za mne – hledam jineho poskytovatele internetu.
Ve Vodafone je naprosto katastroficky pristup k zakaznikum. Vrcholem jejich korporatni arogance je postup, jak zrusit smlouvu, kde neni mozne smlouvu zrusit v jejich aplikaci, na webu, emailem ani telefonem.
Naslibují a potom oproti slibům zdražují. Například akce „internet za 349 Kč se vyšplhala cena na 549Kč. Přitom podvodně se snažili vnutit jejich TV. A na stížnost arogantně reagují. Vodafone již nikdy více. Jejich jednání přirovnávám k jednání „šmejdů“
Nejhorší operátor jakého jsem doposud měl.Na chatu je robot,který Vám nic nevyřeší.Na telefonu se dovoláte do automatu .Na emaily na vaše dotazy Vám nikdo neodepíše.Časté poruchy TV,-nikoho nic nezajímá.Vypověděl jsem smlouvu před měsícem na prodejně a odevzdal Set top box,ovladače,kabely atd.Nikdo mi ani za měsíc z Vodafonu nenapsal,nezavolal-dělají mrtvé brouky.Jsou chytří jen na peníze.To napíšou email i smsku pošlou-na to nezapomenou!!!Byl jsem u nich 1 rok a lituji toho,kdy jsem k nim přešel.
Varuji každého kdo k nim chce jít-nejhorší rozhodnutí v životě a drahé!!!
Jsem take bohuzel hodne zklamana Vodafonem. Byla jsem vernym zakaznikem vic nez 15 let a kdyz odcestuji na delsi dobu, tak mne zablokuji, i kdyz platim vzdy dopredu, ale zrovinka vyslo, ze mne tam vznikl nedoplatek, smesnych 200 kc, a oni mne bloknou, napari pokuty za to, a jeste dalsi za upominky…a ve finale jim pri odchodu zaplatim vic nez za cely dalsi rok, co bych u nich byla. Tak at se s nima zadrhnou, uz jsou posledni, nikdy vice ani zadne tarify! V minulosti umeli jakekoliv takove kraviny odpustit, aby si udrzeli zakaznika, ale timhle mne presvedcili, ze jsem mela odejit jiz davno.
Jsem znechucená a šíleně naštvaná. Od 13.8
čekám na připojení internetu a televize. Hovory s vodafonem na nic. Jen řeči a sliby. Když po třech týdnecj ibů a stížností přijel konečně technik a zapojil internet s TV, tak to byla hrůza. Internet pomalý a TV nefunguje vůbec. Celý den se zasekávala 30x do minuty a večer už nefungovala vůbec. Hrůza, děs. Jsme staří lidé, já jsem po transplantaci plic a na internetu jsem závislá k vůli spojení s transplantačním centrem. Budeme se muset vrátit k bývalému operátorovi. Vodafon N E !!!
Absolutní peklo. Vodafone (exUPC) mě teď nalákalo na 1000 Mbps za poloviční cenu, říkám si… sakra proč ne. Moje původní připojení bylo xVDSL od O2.
150 Mbps. Internet jel první měsíc docela dobře… ale pak začlo peklo, z 1000 Mbps pády na 0.40 Mbps a podobné hodnoty, někdy i dlouhodobě, výpadky internetu, Youtube/Twitch měl co dělat při 360p …. stream filmů z PC – TV nekoukatelný, internet absolutně nepoužitelný.
Problémy již přetrvávají další měsíc, neustále mě ujišťují že je někde závada na kabeláži nebo že jsem sám poškodil model. Už 5x u mě “zvyšovali prioritu“ opravy, dám jim ještě měsíc a vracím se k O2. xVDSL je drahá technologie, za 150 Mbps chtějí to samé co Vodafone za 1000 Mbps ale aspoň to sakra funguje a je to spolehlivé. 150 u O2 je stále lepší varianta než 0.20 Mbps kolísání u Vodafone.
Přechod od UPC na VODAFONE je pro uživatele KATASTROFA !
U UPC jsem byl řeadu let – a šlo to celkem dobře – ale co se děje nyní je úplný děs , zlaté pozemní vysílání ZDARMA.
Hledám nového operátora.
Tragický internet. Po té, co převzali UPC je internet často pomalý, laguje, opravy trvají dlouho a na linku se jim nelze dovolat, protože k přepojení na operátora je třeba kódu z vyúčtování, který je v emailu, ke kterému se nelze dostat když internet nefunguje.
Asi 10 rokov som bol u UPC, dnes bohuzial Vodafone. Doteraz som bol spokojny ohladne rychlosti a stability pevneho internetu. ALE. V tychto dnoch som sa snazil riesit prekladku odberneho miesta, nakolko sa stahujem z bytovky do rodinneho domu. Operatorka na hotline mi oznamila, ze na novej adrese mi nevedia poskytnut rychlost 150m ale iba rychlost 50m a aj to iba agregovane pripojenie. Teda delit sa o tuto rychlost s ostatnymi uzivatelmi. A platil by som iba o stovku menej ako doteraz. Taka to rozladilo ze platil by som skoro rovnako a rychlost o nicom. Tak som jej povedal, ze to nechcem a poohliadnem sa po inom operatorovi.
A teraz pride co som necakal. Operatorka mi skocila do tejto vety a priamo ma klamala. Klamat zakaznika je to najhorsie co moze poskytovatel sluzby urobit. Povedala mi totiz, ze na danej adrese mi ziadny poskytovatel nedokaze dat vyssiu rychlost. Preto aby som ostal u Vodafon. Ja som trval na tom, ze mam pravo si vybrat kohokolvek. Ona iba tlacila na mna s nepravdivymi argumentaciami. Tak rozhovor som ukoncil.
Nasledne som volal do O2. Velmi prijemna operatorka mi preverila moznosti na danej adrese a hned mi ponukla prenosovu rychlost 100m plus 64 tv programov za super cenu.
Tymto som iba chcel napisat, ze kym bol UPC tak vsetko fungovalo tak ako ma. Odkedy je Vodafon je to hnus, klamarske jednanie len aby si udrzali zakaznika. Oni si myslia ze zakaznik seno zerie? Samozrejme dal som pre Vodafone vypoved a uz nikdy nechcem ich sluzby len preto, klamu a klamu a klamu zakaznika.
Jsem u Vodafone, bývalého UPC teprve 14 dní a už vím že déle už u nich nebudu. Když to mělo UPC, nebyl s ničím problém, vše se vyřešilo do pár hodin. S Vodafone už týden řeším neustálé výpadky internetu. TV se seká. Nikdo nic neřeší a přijde mi že to je Vodafone úplně jedno. Škoda že tady UPC skončilo. Vodafone ale už nikdy! Nedá se jim dovolat, jak zde už někdo psal, čekal jsem 55 minut, pořád hudba, a nikdo to nezvedl.
Apsolutně nechápu, jak v této době na lince UPC Vodafon čeká člověk při požadavku na lince 27min. Je nucen poslouchat nahrávku která hraje stále dokola 5-15min. se dá tolerovat, ale 30min. už hraničí s myšlenkou vyměnit služby k jiné společnosti. Není to vyjímka, je to pokaždé. Kdyby mezi dobou čelání někdo alespoň upozornil v jakém pořadí se nacházíte. V tomhle už jsou jiné společnosti dávno před Vámi. Mají skušené operátory nebo alespoň komunikují a získávají důvěru svých zákazníků. Ne automat který napruží zákazníka který pak 30min. čeká…
Mam operatora 02 , dostala jsem k svatku modem od vodafonu da se to pripojit ?
Dekuji za odpoved