O2 Recenze O2 Recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

Vydáno: 6. 8. 2019

Aktualizováno: 10. 1. 2024

Shrnutí recenze

O2 nabízí pro své klienty širokou škálu mobilních tarifů. Můžete mít tarify s neomezeným voláním a SMS s tím, že k nim jsou navíc i data, nebo můžete mít neomezené tarify NEO, kde nejste závislí na objemu dat. My jsme se zaměřili na jeden z těchto tarifů – NEO Modrý, který má neomezené volání, SMS i data o rychlosti 10 Mb/s. Tento tarif je bez závazku a žádné omezení nebudete mít v ČR ani v rámci EU. Pouze internet je v EU omezený na 40 GB. Pokud vás zajímá rychlejší internet nebo rovnou 5G varianta, jsou k dispozici ostatní NEO tarify – Bronzový, Stříbrný a Zlatý.

Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení všech 13 parametrů:
  • Cena
  • Volání
  • SMS
  • Počet dat
  • Standardní rychlost stahování
  • Podporuje 5G připojení
  • Závazek
  • Telefon
  • Email/Kontaktní formulář
  • Live chat
  • Otázky/Odpovědi
  • Odpověď do 24 hodin
  • Hodnocení
Hodnocení redakce
hodnoceno 13 parametrů
10/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 136x Přidat hodnocení
3/5
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Cena
  • Volání
  • SMS
  • Počet dat
  • Standardní rychlost stahování
  • Podporuje 5G připojení
  • Závazek
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Telefon
  • Email/Kontaktní formulář
  • Live chat
  • Otázky/Odpovědi
  • Odpověď do 24 hodin
  • Hodnocení
10/10

Výhody

  • Výběr ze 4 neomezených NEO tarifů - liší se jen rychlostí stahování
  • Tarif O2 NEO Modrý - Neomezené volání, sms i data (10 Mb/s)
  • Výhodnější ceny v balíčku O2 Spolu
  • Tarif je bez závazku

Nevýhody

  • Ceny za neomezené tarify od O2 jsou poměrně vysoké. Tarif O2 NEO je z nich nejlevnější.

Parametry
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Cena
  • Volání
  • SMS
  • Počet dat
  • Standardní rychlost stahování
  • Podporuje 5G připojení
  • Závazek
10/10

O2 NEO Modrý je sice nejnižší varianta ze všech čtyř neomezených tarifů od 02, přesto dokáže nabídnout mnohé. Můžete neomezeně volat i zasílat SMS v rámci České republiky i Evropské unie a v rámci všech sítí. Už není nutné řešit, kdo má jakého operátora, nebo zda bydlí či pracuje v Čechách nebo za hranicemi. Pokud však máte někoho, kdo by rád využíval služeb O2, můžete získat výhodnější slevy v rámci programu O2 Spolu. 

O2 Neomezene Tarify

Za tarif 02 NEO Modrý zaplatíte měsíčně 899 Kč. Vedle zmíněného volání a SMS bez omezení získáte i neomezený počet dat. Jednotlivé tarify – O2 nabízí hned čtyři – se liší rychlostí připojení. Standardní rychlost dat v tomto tarifu je 10 Mb/s. Pokud byste rádi využívali internet 5G, je potřeba zaměřit se na vyšší tarify, v tomto případě NEO Stříbrný a NEO Zlatý tarif. 

O2 Uplne Neomezene Tarify

Pokud budete chtít zasílat MMS, i když v dnešní době je více variant, jak s ostatními sdílet fotografie, zaplatíte 5, 60 Kč za jednu MMS. Velkou výhodou neomezených NEO tarifů od 02 je, že je lze mít i bez závazku.

Cena
899 Kč
Volání
Neomezeně
SMS
Neomezeně
Počet dat
Neomezeně
Standardní rychlost stahování
10 Mb/s
Podporuje 5G připojení
Ano (Jen tarify O2 Stříbrný a Zlatý)
Závazek
Bez závazku

Rychlost neomezených dat v O2 NEO Modrý

Tarif NEO Modrý od 02 poskytuje neomezené množství dat v rámci České republiky, s rychlostí 10 Mb/s. Ta je vhodná pro běžné využití internetu, jako je používání Facebooku a Messengeru, WhatsAppu, navigace v mobilu, ale můžete s ní i stahovat hudbu, fotografie a soubory, nebo si přehrávat videa v HD kvalitě na YouTube i na O2 TV.

O2 Neomezeny Tarif Rychlost Internetu

Pokud byste chtěli data na svém mobilním telefonu využívat i v zahraničí, máte samozřejmě možnost. V případě tarifu O2 NEO Modrý však máte data v rámci Evropské unie omezena na 40 GB. 

Doporučujeme Doporučujeme

O2 internet jsme otestovali důkladněji. Podívejte se na naší recenzi.

Jak je to se službou O2 Spolu

Balíčky O2 Spolu jsou vhodné pro nové i stávající klienty. Můžete tak propojit dohromady více členů rodiny, nebo i přátel. Získáte tak výhodnější ceny. Do balíčku můžete přidat 3 a více služeb, měnit je podle potřeby a získávat další výhody. Výhodou může být i jednotné vyúčtování. Na druhou stranu pokud chcete 02 Spolu sdílet s přáteli, jednotné vyúčtování vyhovovat nemusí. 

Neomezené tarify O2

V rámci neomezených tarifů O2 nabízí hned čtyři možnosti. Námi testovaný NEO Modrý je nejnižší/nejlevnější varianta. Pokud byste raději rychlejší nebo rovnou 5G internet, podívejte se na celou nabídku těchto tarifů na stránkách O2. Získat můžete O2 NEO Bronzový, Stříbrný nebo Zlatý. 

O2 Porovnani Neomezenych Tarifu

O2 NEO Bronzový stojí 1099 Kč měsíčně a vedle neomezeného volání, SMS a dat získáte Ultra rychlý internet 20 Mb/s, který je vhodný nejen pro běžné využití internetu v mobilu, ale dají se díky němu pohodlně neomezeně streamovat videa v HD kvalitě. 

O2 NEO Stříbrný vám poskytne totéž, co tarif Bronzový, ale internet budete mít “na Max”, a to 5G, což je v současné době nejrychlejší internetové připojení. Vedle toho máte možnost streamovat videa ve 4K UHD kvalitě, a navíc získáte 300 volných minut na volání do zahraničí. Za tento tarif – opět bez závazku – zaplatíte 1299 Kč měsíčně. 

Nejvyšším tarifem je pak O2 NEO Zlatý, který má oproti předchozímu tarifu navíc 1 GB dat v zahraničí, a to mimo Evropskou Unii, v zóně Top Svět. Tento tarif stojí 1599 Kč měsíčně a všechny jeho výhody a bonusy zjistíte opět na stránkách O2. 

Mobilní internet na chatu

Nestačí vám internet v mobilním telefonu, ale rádi byste využívali internet i v notebooku či tabletu, když jedete třeba na chatu, kde není jiné připojení? O2 nabízí Internet Optimal Air, což je bezdrátový internet “na chatu”, jak ho přímo O2 označuje. Získat můžete 30 GB o rychlosti 20 Mb/s, a to za měsíční cenu 499 Kč. Pokud však od O2 využíváte i internet na doma, můžete mít cenu výhodnější. 

Více o mobilních internetech od O2 i dalších poskytovatelů se dozvíte v našem srovnání nejlepší mobilní internet.

Podpora
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Telefon
  • Email/Kontaktní formulář
  • Live chat
  • Otázky/Odpovědi
  • Odpověď do 24 hodin
  • Hodnocení
10/10

Společnost O2 má velmi propracovanou zákaznickou podporu. Pokud něco nemůžete na stránkách dohledat, nebo něčemu nerozumíte, jsou tu vždy pro vás připraveni tzv. O2 Guru, tedy poradci na podpoře. Je možné je kontaktovat telefonicky či na on-line chatu. Emailová podpora je sice také možná, ale není primární, proto může trvat déle, než dostanete odpověď.

Telefon
Ano
Email/Kontaktní formulář
Ano
Live chat
Ano
Otázky/Odpovědi
10/10
Odpověď do 24 hodin
Ano
Hodnocení
Výborná

Přispět svou zkušeností
diskuze
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!

O2 zkušenosti a recenze zákazníků

18 zkušeností
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Opravdu nejhorší operátor na trhu, zaměřený pouze na zisk. Neustále vám nutí další a další předražené a nekvalitní služby a nic jiného je nezajímá. Řešení problémů, kterých je u této společnosti požehnaně, převážně s internetem a O2 tv je pro ně až na posledním místě. Nikdy více tohoto operátora.

Hodnocení - 1
Štefan
27. 9. 2022
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Naprostý hnus, mobilní data vypadávají z 4G do E a to velmi často, pořád mám problémy s nestabilitou 02 sítě. Odešel jsem od Vodafone s vizi mnohem lepší nabídky a stability sítě, ale skutečnost je jiná. Měření provádím velmi často přes ČTÚ certifikovaný NetMetr a místo nasmlouvaných 10/10 Mbs je velmi často jen 0,40 – 2,4Mbs / 4-7Mbs. A často mám rovnou hlášku nestabilní síť. 02 je naprostý hnus, vracím se zpět na Vodafone.

Hodnocení - 1
Milan Šturma
28. 8. 2022
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

S o2 jsem byla do roku 2020 naprosto spokojená ale od roku 2022 hruza
na infolince z vás dělají blbce který neví jak se u Komerční banky či pří platbě kartou za vyučtování připisují či nepřipisují platby vím to protože jsem klientem komerční banky taky neustále vnucování dalších služeb který člověk nechce

Hodnocení - 1
Petra Krsnakova
13. 8. 2022

Přemotivovaní a napůl vytrénovaní prodejci se místo služby a porozumění snaží vnutit produkty a služby za ceny, které spíše připomínají loterii. Virtuální Eva mně maximálně irituje. 5x přepojení než se dostanete k osobě která Vám pomůže. Stačilo …

Hodnocení - 3
Jan Šesták
29. 3. 2022

Při připojení 50Mgb v pracovní dny rychlost od 2 do 12Mgb o víkendech rychlost kolísá od 8 do 25Mgb komunikace s operátory katastrofa s techniky ještě horší ti mi doporučili abych si snížil rychlost na 20Mgb že víc jak 30Mgb do antény nedostanou.Neni se co divit když naberou účastníky a pak vysílač nestačí.Hlavně že mi tvrdí že na vysílač připojí jen tolik kolik je doporučeno.Takže O2 je jedna velká katastrofa.

Hodnocení - 3
Sten
6. 2. 2022

Dnes jsem poslal reklamaci na sledování sportovních pořadů – zamrzl obraz chvíli šel a znovu a znovu – šílené , hlavně že se účtují za nekvalitu. Jsem velmi nespokojen!!!

Hodnocení - 3
Ivo
6. 10. 2021

Nákup přes eshop datamánie. Datovou SIM kartu jsem chtěla vrátit, odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Nemožné. Několik telefonátů s operátory, několik návštěv prodejen – Praha 4 DBK, Praha 1 Spálená – byla jsem odmítnuta. Pobočky nedělají, musíte přes tel. operátora….. kam asi mám poslat neaktivivanou SIM? Naprosto neprofesionální přístup. Na prodejnách neodborní a neochotní lidé. Pokud nevidí byznys = nehnou ani navíc prstem. O2 nemá žádnou schránku pro email komunikaci, kam bych mohla poslat stížnost. Už nikdy více O2.

Hodnocení - 3
jitka hale
31. 8. 2021

No, jestli máte skutečně rychlost 50 MB, neboli 400 Mb, tak to vám gratuluji! 🙂

Hodnocení - 3
Conscience
16. 2. 2021

Tak dnes jsem se naštvala na 02 lince. Dobila jsem si kredit částkou 300Kc,aby mi zapli internet. Vše proběhlo v pořádku, peníze mi strhli a poslali zprávu, že mám 1,5 gb dat. Tak jsem si chtěla stáhnout hru a podívat se na internet, ale nefunguje, jsem stále offline. Zavolala jsem tedy 02 linku, kde mi slečna poslala konfigurační správu. Podle zprávy jsem si v nastavení našla internet a udělala to podle té její SMS. Zapla jsem a vypla telefon, internet stále nefunguje , tak jsem mobil restartovala, nic, nepomohlo. Tak jsem znovu volala 02 linku , vzal to nějaký mladík, vysvětlila jsem mu situaci a on mi chtěl znovu poslat tu konfigurační správu, tak jsem mu řekla, že mi to nepomohlo, tak mi řekl, ať chvíli počkám a pustil mi nějakou hudbu. Po chvíli se ozval s tím, že jsem na internetu byla před deseti minutami a že mi to funguje. Já mu řekla, že jsem tam byla, ale internet nefunguje. Začal se se mnou dohadovat, že je všechno v pořádku. Začal být už docela nepříjemný, tak jsem mu odpověděla, že mi to nejde. Už docela zvyšoval hlas, tak jsem na něho taky zvýšila hlas. To je teda chování, ať se jde vycpat. Pořád mlel, že je to v pořádku, až jsem toho měla dost a řekla, že mu pěkně děkuju. Za takové služby si platím? Člověk potřebuje poradit a ještě ho málem seřvou? Peníze si strhli, to oni umí, to jsou hned pryč, ale aby poradili, to ne. A není to první případ, co byl operátor nepříjemný. Ještě že mě udělal blbce, že jsem si tu konfigurační správu špatně opsala a že to mám udělat znovu a restartovat mobil. Kolikrát to mám asi zopakovat, když vím, že je to k ničemu? Většinou mi operátoři nikdy moc nepomohli, ale aspoň byli jakž takž příjemní, ale tento “ operátor“ ,co tam sedí, tam nemá co dělat!

Hodnocení - 3
Alena Regnermlová
8. 2. 2021

O2 je asi nejbohatší operátor, který bohužel odmítá jít kupředu s technologii. Neschopnost pustit do světa aplikaci o2 TV na android mluví za vše. Myslím si, kdyby neměli fotbal, tak o poskytovatele nemá nikdo zájem.

Hodnocení - 3
Petr
2. 1. 2021

Nefunguje vůbec, s prominutím je to předražená blbost.

Hodnocení - 3
Mloktyxeu
16. 10. 2020

Hned u vchodu že mě lákali mé telefonní číslo prý na soutěž o tablet.Aby ho vzápětí prodali některému z cool center. A nejspíš proto mi nebylo vyhověno ani u stolku. Jěště,že nejsem u tohoto telefonního operátora.

Hodnocení - 3
Grmelová Olga
12. 10. 2020

O2 TV? Pořizoval jsem si jej před lety a v té době jsem byl doslova nadšený službami i nabídkou. A jaká je situace nyní v roce 2020? Zcela obrácená. Vážně uvažuji o tom, že přejdu k jinému poskytovateli a to zvláště z důvodů, kdy arogance O2, jejich Bohorovnost a namyšlenost již přesáhla i rámec základů slušného chování. Služby přeplacené, přístup alibistický a požitek ze sledování TV veškerý žádný. Dlouhé načítání pořadů, vypadávání internetu, atd. Zaplacenou rychlost mám 50 MB, skutečnost je polovina. Na stížnost operátorka reaguje tím, že se musím obrátit na podporu, ale sama tam nepřepojí. Jejím primárním zájmem je nabídnout další „výhodnou“ službu, ktero přeplatíte. Dokonce lákají i na změnu zastaralého modemu, kdy za nový musí člověk měsíčně platit. Trapnost….Když sa na to člověk podívá hledím služba vs poplatky, zlatý NETFLIX za 319 Kč měsíčně.

Hodnocení - 3
Roman Dvorský
21. 9. 2020

Dostala jsem několik zpráv od O2 že můj starý modem nebude fungovat v brzké době a bylo by dobré si jej vyměnit za nový, jednou mi dokonce volala paní naléhavě se stejnou nabídkou. Tak jsem si před měsícem a půl pořídila nový modem a od té doby jsou jen potíže. Internet vypadává několikrát za den a musí se ručně restartovat modem, aby nějaké připojení vůbec bylo. Řešila jsem to nejdříve přes online chat bot, kde mi operátor poradil tovární restart, což také k ničemu nevedlo. Jeli jsme tedy do prodejny modem reklamovat a za měsíc obdrželi „opravený“. Po vyměnění základní desky modemu se situaci také nezlepšila. Internet stále vypadával. Zase jsme jeli na prodejnu a tam jsme jej museli reklamovat znova. Úplně stejný postup, reklamace a musíme čekat zase měsíc než se dočkáme odpovědi. Když jsem se ptala zda se produkt může vrátit, když za něj platíme každý měsíc a doma byl maximálně 3 týdny, ještě k tomu dělal jen starosti, tak prý že to nejde a máme jen jednu možnost a to je reklamovat a reklamovat a reklamovat. Takže to vidím, že O2 si vymyslelo nabídku zničehonic, když můj starý modem stále funguje perfektně a pak jen bere peníze za reklamaci, která nikam ani nevede. Toto není poprvé, kdy jsme měli problémy s O2. Jsem si vědoma, že lhůta pro vrácení zboží jsou 2 týdny, ale když zákazník reklamuje podruhé nové zboží, tak asi vina je také na straně operátora.

Hodnocení - 3
Pham Lan Phuong
28. 7. 2020

Internet hrůza naprosto nedoporučuju. Vybásní internet tak že uvěříte ale skutečnost je úplně jiná. WiFi je nedostačující. Nejvíc mě štve že jsem zrušila kvalitní internet který dosahoval i před barak a za pár korun. O2 platíte za něco co nefunguje a nehoráznou částku

Hodnocení - 3
Marcela Sliacká
18. 7. 2020

Služby předražené nefunkční a z jejich strany absolutní nezájem hlavně koukej platit. Jako bonus vám nabídnou jinou službu místo stávající jen si musíte připlatit 5000 na splátky. Internet o vesnického joudy funguje stabilně a rychlosti o kterých si může o2 nechat zdát. Už nikdy nic od nich. Pevně nervy nový zákazníci

Hodnocení - 3
Jiří Janků
13. 6. 2020

Stále nejsou schopni vyvinout pitomou aplikaci na Android TV.
Protože je zdarma (k O2 Internetu na doma) tak OK, jinak bych za ní rozhodně neplatil. V dnešní době HbbTv a předplacených služeb jinde HBO /Netflix k ničemu.

Hodnocení - 3
Marťas
25. 4. 2020

Kaatastrofa. Objednáte službu, nefunguje. Chyba není na jejich straně, ale na koncovém zařízení, které jste koupili od nich. Nikdo se s vámi nebaví, oni problém nevidí! Platit ovšem musíte, v dobré víře jste podepsali smlouvu. Dopadl jsem tak, že jim platím, za něco, co nefunguje a fungující jsem musel objednat jinde. Takže platím 2x. To nefungující je dražší.

Hodnocení - 3
O2
10. 1. 2020