T-Mobile Recenze
Shrnutí recenze
T-Mobile nabízí řadu tarifů, z nichž si vyberou ti, kteří neomezeně volat a psát sms, ale i ti, kteří chtějí neomezená data. Druhou variantu představují tarify Neomezeně XL, 3XL a 4XL a uživatelé si v nich mohou surfovat na 5G síti tou nejvyšší rychlostí. Ne však stále a ne u každého tarifu. My jsme se zaměřili na tarif Neomezeně XL, který má rychlost 10 Mb/s, ale prvních 15 GB si zákazníci užijí rychlost 5G sítě také. Navíc získají balíček T-Mobile TV Mini do mobilu a řadu dalších výhod. Tarif může být bez závazku, nebo se závazkem na 24 měsíců a slevou 2000 Kč na nový mobilní telefon.
Výhody
- Výběr ze tří neomezených tarifů
- Neomezeně XL poskytne neomezené volání, sms i data s rychlostí 10 Mb/s
- T-Mobile TV Mini jako dárek k tarifu zdarma
- Lze mít bez závazku, nebo s novým zařízením a 24 měsíčním závazkem
- Výhodnější cena v Magentě T-Mobile
Nevýhody
- 5G připojení pouze pro prvních 15 GB
T-Mobile stejně jako další velcí operátoři v České republice přešlo na neomezené tarify. Nabízí jich hned celou řadu. Vedle tarifů s neomezeným voláním a sms si můžete vybrat i ze tří tarifů, které mají i neomezené čerpání dat. Rozdílů je v nich více, ale tím hlavním je rychlost stahování. My jsme se zaměřili na nejnižší z těchto tarifů – Neomezeně XL, který je k dispozici za 930 Kč měsíčně. Pokud však využíváte T-Mobile služeb Magenta, můžete mít výhodnější měsíční cenu – 698 Kč, protože získáte 25 % slevu.
V rámci tohoto tarifu budete mít neomezená data s rychlostí stahování 10 Mb/s, ale u prvních 15 GB lze stahovat plnou rychlostí při využití 5G sítě. Díky tomu je tento tarif vhodný jak na běžné využití internetu – sociální sítě, messenger, navigace, posílání fotografií či souborů, tak na stahování a poslech hudby nebo sledování videí na You-Tube.
Cena
|
930 Kč |
Volání
|
Neomezeně |
SMS
|
Neomezeně |
Počet dat
|
1,5 GB – neomezeně |
Standardní rychlost stahování
|
10 Mb/s, prvních 15 GB plnou rychlostí |
Podporuje 5G připojení
|
|
Závazek
|
Bez závazku |
Jak je to v zahraničí
Tarif Neomezeně XL vám poskytne neomezené volání a sms nejen v České republice, ale také v zahraničí, v rámci Evropské unie. Nejste přitom omezeni ani sítí T-Mobile. Volat a psát lze skutečně kamkoliv. Jediné, v čem je rozdíl, je v datech. V rámci EU máte k dispozici 35 GB datový limit.
Dárek navíc
K neomezeným tarifům od T-Mobile dostanete navíc T-Mobile Tv Mini s 26 stanicemi, na které můžete koukat ve svém mobilu, ať jste kdekoliv. Výhodou u tohoto balíčku je také možnost zpětného zhlédnutí pořadů, a to až 7 dní zpětně.
Se závazkem nebo bez
Neomezené tarify T-Mobile můžete mít buď bez závazku, tj. že je můžete kdykoliv zrušit nebo změnit na jiný tarif, nebo se závazkem na 24 měsíců. V tomto případě je to však závazek s výhodou navíc. Dostanete totiž ke smlouvě slevu na nové mobilní zařízení. Výška slevy závisí na tarifu, který si zvolíte. Neomezeně XL poskytne slevu 2000 Kč, Neomezeně 3XL 3000 Kč a Neomezeně 4XL poskytne slevu 4000 Kč.
Neomezené tarify T-Mobile
Jak už jsme zmínili výše, T-Mobile v rámci neomezených tarifů nabízí hned několik variant. my jsme se zaměřili na tarify, které poskytují vedle neomezeného volání a sms i neomezená data. Kromě tarifu Neomezeně XL, který jsme testovali, můžete mít i Neomezeně 3XL a Neomezeně 4XL. U všech jsou samozřejmě data neomezená, ale liší se rychlostí stahování a nějakými službami navíc.
Tarif Neomezeně 3XL vám poskytne rychlost stahování 20 Mb/s a prvních 40 GB stahujete s nejvyšší rychlostí 5G sítě. navíc získáte i 100 volných minut volání na zahraniční čísla Evropské unie. Za tento tarif zaplatíte měsíčně 1140 Kč, ale v rámci Magenty jej můžete mít levnější.
Tarif Neomezeně 4XL pak poskytuje neomezená data s nejvyšší rychlostí stahování 5G sítě po celou dobu. K tomu dostanete 1000 volných minut na volání na zahraniční čísla z EU. Cena tohoto tarifu je 1340 Kč, ale v Magentě je opět levnější.
Internet do tabletu a notebooku
Pokud vám nestačí internet v mobilu, ale hledáte ještě řešení na dovolenou, na zahradu nebo na chalupu, kde není k dispozici jiné internetové připojení, můžete využít mobilní tarify T-Mobile a jejich internet do tabletu a notebooku. Jste-li již klientem tohoto poskytovatele, a máte u nich číslo, získáte slevu i na tyto tarify. Vybírat můžete hned ze tří variant, a to Internet 12 GB nebo dva tarify s neomezenými daty. Jejich ceny se samozřejmě liší také, stejně jako další služby, které v rámci tarifů získáte.
Internet od T-mobile jsme si důkladně proklepli. Všechno důležité najdete v naší recenzi.
Podporu má T-Mobile skvěle zvládnutou, stejně jako např. O2. Nemají sice na webových stránkách on-line chat – nebo se nám ho nepodařilo najít, ale je možné vyplnit kontaktní formulář, objednat si zavolání od podpory, která s vámi vše ochotně vyřeší, nebo využít chatů na sociálních sítích. My jsme komunikovali s podporou T-Mobilu přes Facebook, a spokojenost byla velká. Využít ale můžete i Messenger, Instagram, Twitter či You-tube.
Odpovědi na své otázky jsme dostali (ve všední dny) během 15 minut. Nebyly však jednoduché, takže si je zřejmě podpora potřebovala ověřit.
Telefon
|
|
Email/Kontaktní formulář
|
|
Live chat
|
(Facebook/Messenger) |
Otázky/Odpovědi
|
10/10 |
Odpověď do 24 hodin
|
|
Hodnocení
|
Výborná |
T-mobile vám nenabídla to pravé, co hledáte. Podívejte se na naše srovnání nejlepších neomezených tarifů.
Naši návštěvníci přispěli k článku o T-Mobile následující diskuzí a názory - 43 zkušeností
T-mobile Nám poslední asi cca 3 měsíce řeším internet taky jen problémy jak tv tak internet, pak vám v telefonu řekne oroblem není u nás ale ve vašem pc a když mu člověk řekne že jinde mu to funguje v pohodě tak řekne zas problém máte v pc jak kdybych házel hrách na zeď 🤦♂️ a řešíme to furt do kola taky mě to přestává bavit už takže taková zkušenost
Dobrý den mluvím za více lidí. To, co poslední dobou předvádí tato společnost je zaprvé DEKADENTNÍ a za druhé sprosté arogantní bez dotazování se zákazníků, zda chtějí jejich dražší tarif nebo ne. Prostě „prý“ automaticky všichni přejdeme a všichni z T-M si namastí kapsy a tím vás defakto podrazí. Chcete odejít, udělejte to, jinak si vás pojistí k novému automatickému tarifu na X let…
Měl jsem rok starý telefon Samsung s neomezeným tarifem, který se vypnul a nešel zapnout. Platím měsíčně částku 875 Kč. Zastavil jsem se cestou z Krkonoš v prodejně T-Mobile v Letňanech. Aniž by se pán pokusil zjistit proč telefon nejde zapnout, řekl, že mám nárok na nový telefon, aniž by mne upozornil, že se mi prodlužuje smlouva na další dva roky. Nabídli mi Xiaomi a nalepení folie za 500 Kč. Folie byla nalepena křivě, prý se to srovná. Po cca 10 dnech se folie začala odlepovat, na zákaznické lince mi řekli, že mi ji na jakékoli prodejně zdarma vymění. Bydlím na vesnici na Šumavě a do města se dostanu jen občas. Postupně se folie odlepovala víc, displej nereagoval, musel jsem opakovaně mačkat tlačítka. Na zákaznické lince mě informovali, že telefon musím reklamovat na prodejně a za folii mi poslali 500 Kč. Operátorka byla velmi příjemná, ale řekla, že je to víc než měsíc od nákupu a prodejna může udělat výjimku a reklamaci vyhovět. 19.8. jsem byl v Říčanech a přes celou Prahu jel do Letňan do prodejny T-Mobile. Zážitek to byl odstrašující. Pán byl velmi unuděný, nechtěl se podívat na můj účet, na moje naléhání si vyžádal OP, řekl že s tím nemůže nic dělat, žádný vedoucí na prodejně není a mám jet na Chodov na centrálu. Chtěl jsem telefon vyměnit, nebo koupit jiný. Bylo mi sděleno, že jej nevymění ( není poškozený) a mám si ho prodat sám na bazaru. Když jsem řekl, že se mi jeho přístup nelíbí a zvažuji odejít od T-Mobile, tak se jen usmál a řekl že je mu to jedno. Rád bych varoval všechny před touto prodejnou a takovými zaměstnanci. Moje chyba byla, že jsem si nepřečetl smlouvu před podpisem. Zvažuji odchod od T-Mobile k jinému operátorovi
Na pobočce na Andělu jsme narazili na p.Tomáše Morcha – v pondělí 1.8. Dnes kontakt opět – 3.8.
Přístup, nasazení hodnotím na min. 200%. Vzhledem k to u, že jsem vyřizovala záležitost, která souvisí s tragickým úmrtím mého manžela, hodnotím přístup p.Tomáše o to více, protože jakékoliv vyřizování je pro mě nyní zvláště náročné.
Prosím, hýčkejte si takovéto lidi, neboť jeho ochota pomoci v ne úplně snadné situaci byla neuvěřitelná, opravdu dělal o mnoho více, než by tzv.musel…
Děkuji a nejraději bych byla, bude-li opravdu adekvátně finančně hodnocen
Končím s t mobilem.
Opět ve fakturaci částka na kterou jsem nebyl připraven.
Měnil jsem datum platby vyúčtování za tarify a nebyl jsem UPOZORNĚN že dojde k zaúčtování poměrné části.
V těchto věcech jsem laik tudíž mě toto ani nenapadlo a očekával jsem vyučování jako vždy. Už po několikáté nějaký problém. Odcházím ke konkurenci protože zapomnětlivost opátorů nezná zřejmě hranic. Kromě cen za tarify stejně t mobile nenabízí nic extra. Po cca 10 letech je čas říct sbohem
nelíbí se mi že se všechny kanály na Primě nedají přetáčet proto jsem si pořizoval UPC nyní T-Mobile abych si zpětně mohl zhlédnout své pořady v klidu a bez otravných reklam a ted ta výhoda nemá smysl a ještě jedna všeobecná chyba mi vdí že když si něco nahraju tak se mi to po několika dnech vymaže
Tmobile je nejdražší a nejhorší co znám, jsem u nich od začátku a odcházím, jsem maximálně nespokojena!!!!!!!!
U T- mobilu jsem jako zákazník od samého počátku. Nedávno jsem navštívila jejich prodejnu v Chebu s úmyslem koupit si nový chytrý telefon. Protože jsem starší ročník, doufala jsem ,že mi přetáhnou veškerá data a zprovozní nový u nich koupený telefon. Ale nic takového na prodejně nedělají,odbyli mě , žádná ochota. Půjdu jinam a telefon koupím u konkurence. Moje představa je vložit do nákupu 10 000,- Kč. Možná je to pro tuto firmu zanedbatelný nákup.
Moc Vám děkuji T – mobile.
Na messengeru ochotní, milí, ale když zavoláte Zákaznické centrum a zadáte různá čísla, aby vás připojili, tak to zvedne arogantní a sotva ochotný muž.
Naprosto souhlasím.Puvodní provoz naprosto skvělý, ale nyní jen vztek a čekání na konec smlouvy a přechod k jinému operátorovi.
Na cool centru sedí naprosto nekompetentni lidé které posbírali na ulici. Jeden něco slíbí a druhý to rozporuje. Pak třetí řekne že požadavek zjistí a zavolá za chvíli zpět. Už se neozve a je asi rád že se takto volajícího zbavil. Hovory se prý nahrávají takže když tohle nikoho nezajímá tak asi celá firma od ředitele stojí za velké enono.
Váš názor i recenze dalších mne děsí. Z donucení jsem musel přejít od špičkových služeb UPC k Vodafonu, a moje 10-denní zkušenost s provozem TV a Internetu mne jednoznačně nutí pryč od nich. Alternativu hledám právě u T-mobile (resp. jen TV služby, protože Internet u mne nemají, ale akceptují jakéhokoliv jiného poskytovatele internetu, kterého jsem již našel). Pravda je, že s internetovou TV nemám zkušenosti, UPC byla kabelovka. To, co mi T-mobile nabízejí, se mi zdá identické s UPC, navíc mi poskytnou na 30 dní TV vysílání “ na zkoušku“ zdarma.
Jsem nespokojena se službami T-mobile. K internetu vzduchem jsem si nechala zřídit pevný internet na zkoušku s tím, že bude půl roku zdarma. Platil se celou dobu. Když jsem ho zrušila, platil se dál, protože se to dalo někomu,kdo s tím nic nedělal. Nebydlím za rohem a vrácení modemu, kablíků a krabičky je podmíněno osobně. K čemu tedy hesla ke komunikaci. Čekám až mi skončí smlouva a odejdu k jinému operátorovi. Největší operátor, nejdražší , nejhorší komunikace a za mě špatné služby.
rád bych všem zoufalcům od t-mobilu tv poradil, já sem zvolil IPTV „sledovanitv“ a jsem naprosto spokojený, vše funguje podle mých představ a navíc bez velkých problémů se dá nahrát nový firmware do ARRISE 402 takže kdo nemá novější typ TV tak může využít jakoukoliv TV s HDMI vstupem. Obojí mi funguje excelentně už 2.měsíce bez výpadků.
Absolutně souhlasím se všemi, kdo jsou nespokojení s novým modemem. A vřele doporučuji návrat k původnímu modemu i s původními funkcemi.
Souhlasim
Neskutečný paskvil ta nová verze TV GO!!!!
Složité, pomalé!!!! Pokud s tím nic neuděláte, v listopadu nám končí smlouva a jdeme jinam!!
Na to se totiž nedá ani koukat!!!
odstupte od smlouvy
Kolik ta nová hrůza stála ?.Je to naprosto nefunkční paskvil. Připojuji se ke všem kritickým názorům.
I já se přidám k zástupu nespokojených zákazníků,zlatá stará aplikace,ta nová je nejvíce ke vzteku a nefunguje tak jak by asi měla.
Jsem u T-Mobilu od roku 1996 mám od ní vše včetně internetu po drátě a televize t-mobile tv to co krásně běželo skoro rok a půl tak nějaký ,,inteligent“ změnil na naprostý paskvil který vůbec nejde sledovat. Neustále se to seká nejde vůbec nic už jsem vyzkoušel naprosto vše přes výměnu settoboxu dvakrát potom mi bylo sděleno že mám starý modem a po výměně modemu za ten nejnovější je vše naprosto hrozné,pouze jediná věc vraťte starší původní verzi jinak uvažuji o odchodu z této služby neboť tuto firmu zřejmně ovládli neumělci kteří neuznají že to dokážou pouze zmršit původní dobrou věc a odradit zákazníky,asi jim na zákazníkovy nezáleží
Příšerné, pořád se seká,několikasekundove zpoždění. Dřív jsme si nemohli stěžovat, přehledné, jednoduché, rychlé. Teď, katastrofa, na tohle si fakt nezvyknem. Zpátky na strom, bravo, nedoporučujeme a uvažujeme o jiné variantě.
Tak od modernizace tv-go uběhla už nějaká doba,nic se nezměnilo,pořád nečitelný,složitý,pomalý paskvil
Jsem jako ostatní v diskuzi stejně postižený bývalý uživatel spokojený uživatel původní vrze. „inovace“, která mne postihla mě vytáčí do neskutečné nasr.nosti. Přepnu program, vpravo dole se někdy točí fialové kolečko, někdy ne neděje nic, a po několika vteřinách, tedy neskutečně dlouhé době, se projeví to kliknutí. Jenže mezitím kliknu třeba ještě jednou, a tak za další chvíli se to přepne jinam. Neuvěřitelný zmetek. Byl jsem hooodně nepříjemný na telefonické podpoře i na prodejně, ale jako když hrách na stěnu hází. Momentálně zkouším O2tv, která na první dobrou jede líp, tedy odezvu má sice maličko pomalejší než původní t-mobile tv, ale jo to od, Stejně mi původní t-mobile tv vyhovovala víc. Dávám jim ještě týden, a pak pápá T-Mobile.
Dobrý den,
s novou verzí setop boxu jsem vydržel jen jeden večer… Nejvíce mě překvapil velice nekvalitní obraz, hlavně co se týká podání barev. Bohužel ani v nastavení televize se mi nepodařilo vyladit tak aby to netahalo za oči…. Logika ovládání menu je také příšerná. Co šlo udělat jedním kliknutím, je teď na 3 a více. To nemluvím o několika sekundovém čekání při přepínání kanálů. Grafika menu je také odporná a přetočit pořad do požadovaného místa je nyní skutečné umění 🙂
Každopádně jsem zažádal o přenos internetu i tel čísla. Myslím, že firma co si takto váží zákazníků, si mé peníze za služby opravdu nezaslouží.
Marek Šklubal
Prosíme o vrácení původní verze..jsme nespokojení s modernizací.
Nová verze nám NEVYHOVUJE!!! Nepřehledné, zmatečné, zasekává se….
Ráda bych možnost k návratu ke staré verzi, byla mnohem přehlednější, jednodušší a hlavně fungovala tak, jak má.
Inovace k horšímu!
Po tom co předvedl t-mobil s tv, končím. Je to naprosto nefunkční paskvil. Připojuji se ke všem kritickým názorům. Souseda přesvědčili k nákupu nového set-top boxu a výsledek? Vyhozené peníze. Teď potřebuji poradit ke komu přejít aby to nebylo z deště pod okap.
Tak nakonec po x dnech po resetování STB mi jde televize,JUPÍÍÍÍ,na druhou stranu po telefonu s operátorem T-mobile,který se mi snažil ten vypuštěný paskvil ukázat v lepším světle a že až si na to po 3 měsících zvyknu,že se mi to prý bude líbit.Nevím,co bude po 3 měsíchích lepší?Příšerná čitelnost oproti starší verzi se nezmění určitě,složitost,kdy ve starší verzi jsem klikl na ovladači jednou a hned viděl,co chtěl teď musím klikat 3 X,to se taky nezmění,rychlost,to ukáže čas.,,,,,Prostě za mně je to krok zpět,který mi znepříjemňuje život a určitě se nezmění tím,že s tím nedodělkem budu pracovat 3 měsíce
Naprosto se vším,co píšete souhlasím.Tenhle nefunkční hnus,co vymysleli a vypustily ven,je prostě jen poloviční nedodělek a teď ještě ke všemu si mám já někde jezdit vyřizovat výměnu STB,.Nejde mi obraz,nejde přepínat program,platím za ten hnůj plnou cenu,chtěl jsem slevu,prý to nejde,ve svojem drahocenném volnu teď budu někde jezdit řešit tu jejich nedořešenou katastrofu.Ten,kdo tohle vypustil do světa by měl na hodinu letět.Jestli to bude i po výměně STB stejný hnus-špatné ovládání,nečitelnost,pomalost,………..,ukončuji smlouvu,tohle opravdu platit nemíním
Opravdu nedokážu pochopit(modernizace T-mobile),jak někdo během chvíle dokáže totálně zmršit něco,co v pohodě funguje a udělat z toho něco,co je absolutně nefunkční a na nic
Souhlasím se vším,co píšete,tedy skoro se vším,za mně se nepovedla ani grafická podoba,špatně čitelná a nelíbivá,prostě u této změny je všechno špatně
Mobile tv-z něčeho co bylo funkční a čitelné se stalo nepříjemné. Uvažujeme o ukončení služby.
Dobrý den,jelikož nevím,kde mám napsat recenzi na Vámi provedenou modernizaci T-mobile TV,píšu tady a budu věřit,že to přepošlete někde na zodpovědné místo.Dle mého názoru se to vůbec nepodařilo.Stará verze byla daleko čitelnější,přehlednější,rychlejší a kdyby to jen trošičku šlo,hned bych ji chtěl zpátky.Ještě jednou prosím o přeposlání na vyšší odpovědná místa za tuhle změnu a snad nás nespokojených bude daleko více,aby se mohla vrátit původní verze.S pozdravem
Moji rodiče si tuto službu předplácí, po aktualizaci je pro ně velmi nepřehledná a neustále se seká. Malé písmenka nepřispívají k tomuto problému a uvažují o odchodu k jiné firmě. Věc která suprově fungovala, je totálně v háji..
Přešel jsem od Skylinku hlavně kvůli Eurosportu. Teď se poprvé dívám na přímý přenos snookeru a nevím jestli se mám smát nebo brečet. I když je vysílání deklarováno jako HD, hráč blonďák je v obličeji světle zelený, jeho soupeř vypadá jako Zombie, plátno hracího stolu fosforeskuje a rozeznat zelenou a modrou kouli nelze. Snad se Skylink umoudří, zařadí zpět Eurosport a já rád přilezu.
T-Mobile Go. Ve snaze poskytnout moderní jednoduché uživatelské prostředí se autoři zastavili na polovině cesty. Přidali vychytávky, ale nepoučili se z jednoduchosti předchozího systému. Prostě s vaničkou… Zaměřili se více na obsah a služby, ale vlastní grafická podoba je jen líbivá. Pro obrazové výstupy platí obecně pravidlo DOSTUPNOSTI GRAFICKÉ INFORMACE. Po této stránce má TV GO co dohánět.
Je zřejmé, že programátoři navíc vytvořili složitý program, který nestíhá a při větší zátěži sítě se začne sekat. Autoři si toho určitě byli vědomi, jinak by neošidili kvalitu textu. A i když vidíte dobře, máte problém. Text je malý a vyšedlý, zobrazený hrubými pixely. Chudáci lidé kratkozrací.
A to v T-Mobile, nejsou soudní a inteligentní lidé ve vedení, když zaplatili zřejmě nemalé prostředky za takovýto výtvor?
Jeden člověk pravil: Ačkoliv dokonalost tkví v maličkostech, není dokonalost žádná maličkost.
Znovu si přečtu pohádku“Jak pejsek s kočičkou vařili dort“. No, je to jako kniha s nádhernou vazbou, dokonalými ilustracemi, avšak se špatně čitelným textem. Škoda papíru.
T-mobile IPTV mam od pocatku co ji zacali poskytovat. Par uvodnich problemu se starym STB se vyresilo a od te doby chodi naprosto v pohode. Na zacatku mesice me zacali bombardovat zpravami ze si musim do 24.7. stary STB vymenit za novy. OK, na nejblizsi pobocku to mam 40 km a mam malo casu, tak jsem si ho objednala kuryrni sluzbou, podle operatorky to mela byt pouha vymena, nebot za stary STB jsem jim zaplatila 2.500Kc. Od te doby mi chodi uz 10 dni 4 SMS denne – dorucujeme, omluvame se, nedorucili jsme, budeme dorucovat zitra. Rikala jsem si OK, vyzkousim tu novou tv na notebooku a eventualne si stahnu appku do SMART TV a nemuzu se zalogovat! Tak jsem se po nekolika pokusech dovolala na info linku, a pri vice nez hodinovem hovoru mi operatorka sdelila a zjistila: za novy STB budu platit najem, tudiz jim vlastne zaplatim znovu, do t-mobile TV nebo TV GO se nemuzu prihlasit dokud nebudu mit novy STB, protoze pro ‚stare‘ zakazniky tyto nabidky neplati i kdyz plati za sluzbu stejnou cenu jako vsichni ostatni. Zaver: doposud jsem byla vcelku spokojena, po zazitcich z posledniho tydne a zejmena dneska menim operatora. Po cca 15 letech, to co v posledni dobe T-mobile je totalni katastrofa. Sluzby na nic, absolutne zmateny web, kam se informace pouze pridavaji a tudiz na jednu otazku je tam 30 ruznych odpovedi, dovolat se k nim temer neda (a to mam business servis!) a nekomunikuji ani emailem. Kdybych si neco podobneho dovolila ke svym zakaznikum tak uz davno zadne nemam. Reseni zmeny platformy IPTV me doposud stalo cca 10 hodin a nevyresila jsem vubec nic. Tecka.
vše bylo super dokud neudělali nové menu,těď příšerná katastrofa.dlouho sem se takhle nenaštval.seká se to,menu zbytečně složité prostě hrůza,odcházím ke konkurenci
T mobile TV hrůza děs: Do doby ,než z nějakého pomateného důvodu inovovali,bylo vše přehledné ,rychlé načítáni atd. Momentálně je vše špatně. Zabrzděné,seká se ,no děs.
Za ty peníze v žádném případě. Jdu T mobile TV odhlásit a přejdu ke konkurenci ,kde nabízejí lepší kvalitu za poloviční peníze.
Chtěl bych vědět proč T- mobile TV.někdo předělával, když to šlapalo perfektně. Mám internet 100Mg/s a TV po inovaci je Hrůza ,seká se,přepínání je strašně pomalé. Hodně lidí si stěžuje .Přemýšlím o konkurenci !
Katastrofa a velká .Teď už jen čekat dokud neskončí smlouva a pryč od nich T-Mobile špatný signál a jen tahat peníze.Stydte se
Od té doby co byla inovovaná t mobile tv, tak nic nefunguje, jak má. Skoro každý den musím restartovat set top box, ale je to i pak na pendrek.Ovladani se zbytečně zkomplikovalo.Starsi verze byla o mnoho lepší…..