ClaimCompass Recenze ClaimCompass Recenze

Vydáno: 29. 9. 2023

Aktualizováno: 9. 1. 2024

Shrnutí recenze

Zrušili vám let, nebo jste kvůli poruše letecké společnosti nestihli navazující letadlo? Pak máte nárok na odškodnění a náhradu letu. Abyste to nemuseli řešit sami, můžete využít ClaimCompass. Je to jedna z nejlepších společností ve světě i u nás, která se zabývá podobnými komplikacemi a řeší je za klienty. Požadavek náhrady obvykle zpracují do 16 týdnů a kromě zrušeného a zpožděného letu vám pomohou i s přerezervováním letadla nebo zmeškaným letem. Za kladně vyřízenou žádost zaplatíte poplatek ve výši 35 % z vyplacené náhrady. Pokud se žádost vyřídit nepodaří, neplatíte nic.

Celkové skóre 8.3/10 se skládá z hodnocení všech 12 parametrů:
  • Zrušený let
  • Zpoždění letu
  • Zmeškaná spojení
  • Zpožděné zavazadlo
  • Překročení rezervací letu
  • Nespolupracující společnost
  • Poplatek za úspěšné provedení
  • Průměrná doba vyřízení
  • Bez poplatku při neúspěšném vyřízení
  • Live chat
  • E-mail
  • Počet zodpovězených dotazů
Hodnocení redakce
hodnoceno 12 parametrů
8.3/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 2x Přidat hodnocení
5/5
Celkové skóre 8.3/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Zrušený let
  • Zpoždění letu
  • Zmeškaná spojení
  • Zpožděné zavazadlo
  • Překročení rezervací letu
  • Nespolupracující společnost
8.3/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Poplatek za úspěšné provedení
  • Průměrná doba vyřízení
  • Bez poplatku při neúspěšném vyřízení
10/10
Celkové skóre 6.7/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Live chat
  • E-mail
  • Počet zodpovězených dotazů
6.7/10

Výhody

  • Vyřeší za vás náhradu za zrušený, zpožděný i přerezervovaný let
  • V případě nutnosti předají požadavek k soudnímu řízení
  • Poplatek platíte pouze v případě úspěšného vyřízení
  • Do 3 minut zjistíte, zda máte nárok na vrácení peněz

Nevýhody

  • Poplatek za vyřízení žádosti je 35 % z vyplacené částky náhrady za škodu. To může být pro někoho vysoká částka. V rámci služeb těchto společností je sice srovnatelná, ale některé společnosti to vyřídí i levněji
  • Špatně komunikující podpora

Zkušenosti

ClaimCompass nám jako společnost pro náhradu škody za zrušený let poměrně vyhovuje. Líbí se nám hlavně to, že si na jejich stránkách můžeme během pár minut zjistit, zda má vůbec smysl o náhradu žádat. Podmínky, kdy máte nárok na náhradu, sice najdete pečlivě vypsané na jejich webových stránkách také, ale vždy je lepší vyplnit krátký formulář a nechat věc prověřit odborníky. 

Vyhovuje nám také, že se nemusíme o náhradu škody dohadovat s leteckou společností sami, ale můžeme ji svěřit odbornému týmu právních poradců. Na druhou stranu poplatek 35 % z vyplacené náhrady je poměrně dost. Je sice srovnatelný s jinými společnostmi, ale najdete i levnější. Klienti jsou však s ClaimCompass spokojení a ve světě patří mezi nejlepší. Nám se však moc nelíbí ani lhůta 16 týdnů, do které vám slibují náhradu vyřešit, pokud tedy nemusí být předána k soudu. V takovém případě se to protáhne na delší dobu. I tak je ale 16 týdnů dost dlouhá doba a jiné společnosti to zvládají i do 6 týdnů.

Druhy odškodnění
Celkové skóre 8.3/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Zrušený let
  • Zpoždění letu
  • Zmeškaná spojení
  • Zpožděné zavazadlo
  • Překročení rezervací letu
  • Nespolupracující společnost
8.3/10

Společnost ClaimCompass patří právem mezi nejlepší, které se postarají o vymáhání finančního odškodnění za váš let, který byl zrušený, zpožděný nebo jste jej zmeškali – tím máme na mysli zmeškané navazující letadlo ve chvíli, kdy se první let opozdil nebo zrušil. Vyřeší za vás i překročení rezervací letu. O co se bohužel nestarají (zatím), jsou zpožděná, ztracená nebo poškozená zavazadla. Pokud jste neměli na tuto komplikaci uzavřenou pojistku a nemáte, jak vymáhat škodu přes pojišťovnu, podívejte se na jejich blogové stránky. Najdete tam alespoň rady, jak v takovém případě postupovat a na koho se obrátit.

Claimcompass Vlozeni Zpozdeneho Letu

Zrušený let
Ano
Zpoždění letu
Ano
Zmeškaná spojení
Ano
Zpožděné zavazadlo
Ne
Překročení rezervací letu
Ano
Nespolupracující společnost
Ano

Důležité parametry
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Poplatek za úspěšné provedení
  • Průměrná doba vyřízení
  • Bez poplatku při neúspěšném vyřízení
10/10

Pokud máme možnost zadat požadavek na náhradu škody za zrušený nebo zpožděný let nějaké společnosti, která vše vyřídí za nás, je to pro nás velmi praktické a to i za cenu, že zaplatíme za vyřízení žádosti poplatek. Šetříme totiž svůj čas a také starosti. Navíc úspěšnost náhrady se s těmito společnostmi vždy zvyšuje, oproti snaze vyřídit ji samostatně. ClaimCompass patří mezi nejlepší společnosti pro řešení finanční kompenzace zkaženého letu v Evropě a my jsme ji zařadili do pětice nejlepších, na které se mohou obrátit i Češi. 

Claimcompass Dulezite Parametry

Pokud si nejste jisti, zda je vůbec možné žádat kompenzaci za váš zrušený či zpožděný let, stačí využít formulář na webových stránkách ClaimCompass. Vyplníte ho během tří minut – tak to píšou na svých stránkách. My měli sepsáno během minuty a do cca 3 minut jsme pak obdrželi výsledek – že je možné postoupit naši žádost k vyřízení.

Poplatek za úspěšné provedení
35 % z vyplacené částky
Průměrná doba vyřízení
obvykle do 16 týdnů
Bez poplatku při neúspěšném vyřízení
Ano

U ClaimCompass se nemusíte bát, že byste museli předem platit nějaký poplatek za svou žádost. Platí se vždy až ve chvíli, kdy je žádost vyřízena. Pokud finanční náhrada není schválena, nedostanete sice žádné peníze, ale také neplatíte žádný poplatek. Pokud schválena je, společnost vám pošle schválenou finanční náhradu a předem si z ní odečte svůj poplatek za vyřízení. Ten činí 35 % z celkové vyplacené náhrady. Nám sice úplně výška tohoto poplatku nevyhovuje – jsou společnosti, které mají poplatek i nižší, ale na druhou stranu se nám více líbí poplatek nastavený v procentech, který je podle nás výhodnější, než pevná sazba, jakou některé společnosti účtují.

Vaši žádost o finanční náhradu obvykle ClaimCompass zpracuje do 16 týdnů, většinou je to však dříve. Může se samozřejmě stát, že letecká společnost nebude reagovat nebo odmítne vyplatit náhradu, na kterou máte po právu nárok. Pak ClaimCompass předá vymáhání peněz soudu. Nemusíte se však bát, že vás to bude stát peníze, které by ve skutečnosti byly vyšší, než se vám po vyřešení škody vrátí. ClaimCompass si v tomto případě naúčtuje svých 35 % za vyřízení žádosti a k tomu 15 % za soudní jednání. Je to sice více, než bez soudu, ale pokud by za vás náhradu nevymáhali, nedostali byste vůbec nic, takže ve výsledku se to vždy vyplatí.

Podpora
Celkové skóre 6.7/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Live chat
  • E-mail
  • Počet zodpovězených dotazů
6.7/10

Podpora společnosti ClaimCompass je k dispozici na e-mailu, nebo můžete rovnou na jejich stránkách v sekci “kontakty” vyplnit formulář a odeslat. Telefon se nám na ně najít nepodařilo, ale to není tak velký problém. Mnohem důležitější pro nás je, že mají k dispozici live chat, kam můžete zaslat rychlé krátké dotazy a stejně tak rychle získat odpověď. Na live chatu vás informují, že odpověď dostanete zhruba do hodiny. Je potřeba tam uvést i svůj e-mail, na která vám odpověď pošlou. V našem případě však odpověď do hodiny nepřišla.

Odpověď od ClaimCompass nám nakonec nepřišla žádná. Informovali nás e-mailem, že se na ně máme obrátit na kontaktní e-mail, ale dál jsme se nedočkali. I po týdnu stále čekáme na odpověď.

Live chat
Ano
E-mail
ano
Počet zodpovězených dotazů
0/5
Doporučujeme Doporučujeme

Nevyhovují vám u ClaimCompass poplatky nebo doba zpracování vašeho požadavku? Hledáte webové stránky v českém jazyce? Podívejte se na celé naše srovnání společností pro odškodnění za zrušené lety a vyberte tu, která vám vyhovuje lépe.


Přispět svou zkušeností
diskuze
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!