ClaimCloud Recenze ClaimCloud Recenze

Vydáno: 29. 9. 2023

Aktualizováno: 9. 1. 2024

Shrnutí recenze

ClaimCloud je česká společnost pro odškodnění za zrušené lety se sídlem v Praze. Mají české webové stránky a podpora komunikuje obratem v češtině. Můžete se s nimi spojit i na mobilním telefonu. Jejich poplatky za vyjednání náhrady škody jsou jedny z nejnižších – v porovnání s konkurencí – a narozdíl od ostatních se zabývají i komplikacemi se zavazadly. Podání žádosti online je jednoduché a rychlé a obratem se dozvíte, zda máte na kompenzaci nárok a má cenu žádat o jejich služby. Jednat za vás budou i v případě, kdy vaše žádost není zcela jasná a není jisté, zda vám bude náhrada proplacena. Mají tisíce spokojených klientů, kteří si chválí komunikaci, rychlost, vysoké odškodné i zájem v případě, kdy není výhra kompenzace zcela jasná.

Celkové skóre 8.3/10 se skládá z hodnocení všech 12 parametrů:
  • Zrušený let
  • Zpoždění letu
  • Zmeškaná spojení
  • Zpožděné zavazadlo
  • Překročení rezervací letu
  • Nespolupracující společnost
  • Poplatek za úspěšné provedení
  • Průměrná doba vyřízení
  • Bez poplatku při neúspěšném vyřízení
  • Live chat
  • E-mail
  • Počet zodpovězených dotazů
Hodnocení redakce
hodnoceno 12 parametrů
8.3/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 5x Přidat hodnocení
4.2/5
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Zrušený let
  • Zpoždění letu
  • Zmeškaná spojení
  • Zpožděné zavazadlo
  • Překročení rezervací letu
  • Nespolupracující společnost
10/10
Celkové skóre 8.7/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Poplatek za úspěšné provedení
  • Průměrná doba vyřízení
  • Bez poplatku při neúspěšném vyřízení
8.7/10
Celkové skóre 8.7/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Live chat
  • E-mail
  • Počet zodpovězených dotazů
8.7/10

Výhody

  • Vyřeší vám kompenzaci za zrušený, zpožděný i přerezervovaný let
  • Řeší kompenzace zpožděných zavazadel
  • Webové stránky i podpora v češtině
  • Komunikují i na mobilním telefonu
  • Při neúspěšném vyřízení žádosti nic neplatíte

Nevýhody

  • Nejsou schopni předem určit, za jak dlouho vám žádost vyřídí. Obvykle je to však kolem dvou měsíců, pokud se jednání neprotáhne z důvodu nespolupracující letecké společnosti.

Vyřeší vám kompenzaci za zrušený, zpožděný i přerezervovaný let

Zkušenosti a uživatelské hodnocení

ClaimCloud je pro nás jasná jednička v případech, kdy potřebujeme kompenzovat zrušený či jinak pokažený let. Nejen že se tím nemusíme zabývat sami, popř. investovat do právní pomoci s nejistým výsledkem, ale navíc jsou jejich poplatky velmi férové a v porovnání s konkurencí i nízké. Nemusíte se však bát, že by nízké poplatky znamenaly nižší úspěšnost. Naopak. 

ClaimCloud se zabývá vaším případem i ve chvíli, kdy není zcela jasné, že máte na kompenzaci nárok nebo že bude váš nárok uznán. Pokud jsou si vaším nárokem jistí a letecká společnost jej odmítá vyplatit, postupují vaši žádost až k soudu. Jejich případy jsou obvykle úspěšné. Navíc se snaží vždy vyjednat co nejvyšší možnou částku. To všechno si chválíme nejen my, ale i řada dalších uživatelů nejen z České republiky. 

Vyhovuje nám, že komunikaci se společností nemusíme řešit v angličtině či jiném jazyce. U ClaimCloud si bez problémů vystačíte s češtinou. Na dotazy navíc reagují doslova obratem, což je další plus pro ně. 

U ClaimCloud také nehraje roli, kde se váš let uskutečnil. Řeší případy z létání po celém světě. Kompenzovat navíc dokážou finanční náhradu, dárkové poukazy i bonusové letecké míle. 

Klienti si chválí spolehlivé a příjemné jednání, rychlé zaslání peněz při vyřízení žádosti, úspěšné vyřízení kompenzace i v případě, který se zdál naprosto beznadějný nebo rychlé vyjednání – obvykle kolem dvou měsíců. Většina spokojených klientů píše, že rádi doporučí služby ClaimCloud ostatním.

Druhy odškodnění
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Zrušený let
  • Zpoždění letu
  • Zmeškaná spojení
  • Zpožděné zavazadlo
  • Překročení rezervací letu
  • Nespolupracující společnost
10/10

Společností, které se zabývají žádostmi klientů o náhradu škody za zkažený let je na trhu hned několik. My jsme v našem srovnání vybrali pět nejlepších. Většinou se jedná o zahraniční společnosti, jejichž služby mohou využívat i Češi. Přesto je pro Českou republiku jednoznačně nejlepší ClaimCloud. Jejich webové stránky si můžete zobrazit ve třech jazycích – češtině, slovenštině a angličtině. Komunikovat s nimi můžete také česky, takže pokud nepatříte mezi jazykově zdatné a máte problém s angličtinou, je ClaimCloud pro vás jedinečné řešení, které vám ulehčí plno komplikací a starostí. Zabývají se navíc mnoha různými případy pro odškodnění – dokonce řeší i komplikace a proplacení kompenzace za ztracená či poškozená zavazadla. To většina společností nenabízí. 

Claimcloud Vlozeni Letu

Zrušený let
Ano
Zpoždění letu
Ano
Zmeškaná spojení
Ano
Zpožděné zavazadlo
Ano
Překročení rezervací letu
Ano
Nespolupracující společnost
Ano

U ClaimCloud můžete požádat o finanční kompenzaci za zrušený, zpožděný či přerezervovaný let. Pomohou vám i v případě zmeškání navazujícího letu, odepření nástupu na palubu nebo při snížení přepravní třídy. U zavazadel pak řeší jejich poškození, zpoždění nebo ztrátu. A vyjednávat budou i v případě, že jste již zkoušeli sami s leteckou společností jednat, ale nereagovali nebo odmítali spolupracovat. Pokud nejde řešit kompenzaci standardní cestou, podají za vás žádost k vymáhání přes soudní řízení a právní pomoc je v tomto případě součástí poplatku za kladné vyřízení. 

Pokud spor nevyhrají, nedostanete sice odškodné, ale také neplatíte žádné správní poplatky. 

Jak podat žádost na odškodnění přes ClaimCloud

Podání žádosti o odškodnění za zrušený či jinak pokažený let je velmi jednoduché. Stačí najet na webové stránky ClaimCloud a online podat žádost – vyplnit formulář. Ten je v podstatě intuitivní a jeho vyplnění vám zabere chviličku. Napíšete číslo letu, datum a okolnosti, které let doprovázely a jak vznikla škoda. Formulář odešlete a obratem získáte odpověď, zda je vůbec možné na takovou komplikaci získat finanční náhradu. 

Claimcloud Zadost O Odskodneni Letu

Pokud máte nárok na finanční kompenzaci, pošle vám ClaimCloud formulář, jehož vyplněním jim předáte plnou moc, aby za vás mohli s leteckou společností vyjednávat. To je stejné, jako u všech ostatních společností, které se tímto zabývají. 

Následně ClaimCloud zahájí jednání s leteckou společností, kde se snaží nejen o vyjednání finanční náhrady, ale také o co nejvyšší možnost částku. Je to logické – čím vyšší bude vaše finanční náhrada, tím vyšší bude jejich odměna – poplatek. Dělají to tedy jak pro vás, tak pro sebe, což je ovšem v pořádku. 

Jakmile se vaše žádost projedná a uzavře, dostanete od ClaimCloud informaci a vyplníte číslo účtu, na které chcete peníze zaslat. Následně vám je ClaimCloud odešle, snížené o jejich správní poplatek. 

Vyřeší vám kompenzaci za zrušený, zpožděný i přerezervovaný let

Důležité parametry
Celkové skóre 8.7/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Poplatek za úspěšné provedení
  • Průměrná doba vyřízení
  • Bez poplatku při neúspěšném vyřízení
8.7/10

ClaimCloud je jediná společnost pro kompenzaci pokaženého letu, která má ceník rozdělený podle situací na standardní, nestandardní a na řešení v případě, kdy musí být postoupeno k soudu. Díky tomu mohou být poplatky mnohem nižší, než u jiných společností. 

Pokud řešíte standardní záležitost, zaplatíte z vrácené peněžní kompenzace 25 % plus DPH. Právní podpora, validace a rozbor případu pro určení nároku jsou zdarma. Pokud současně řešíte i komplikaci se zavazadly, platí se z náhrady fixní částka 1500 Kč plus DPH. 

Claimcloud Vyhody

U nestandardních případů je to podobné, jen poplatek za vyjednání je o něco vyšší – 30 % plus DPH, což je ovšem srovnatelné s jinými společnostmi. Navíc ClaimCloud i v tomto případě spadá do nižší sazby, než některé jiné společnosti. 

V případě soudního jednání, tedy ve chvíli, kdy letecká společnost odmítá let kompenzovat a ClaimCloud je přesvědčen o spravedlnosti proplacení náhrady škody, postoupí řešení k soudnímu řízení. To může být časově delší a vyšší je logicky i poplatek – 50 % plus DPH. I zde se však jedná o částku srovnatelnou s ostatními společnostmi. 

Za řešení problému se zavazadly se pak v případě soudního jednání platí fixní poplatek 3000 Kč plus DPH.

Claimcloud Poplatky

Poplatek za úspěšné provedení
od 25 % + DPH
Průměrná doba vyřízení
dle potřeby
Bez poplatku při neúspěšném vyřízení
Ano

Bonus za žádost pro více lidí

ClaimCloud má ještě jednu zajímavost, co se týká poplatků za úspěšně vyjednané řízení. Pokud podáváte žádostí více – tj. pokud podáváte žádost o náhradu škody za více osob, např. celou rodinu, získáváte slevy na poplatky z dalších žádostí. Čím více žádostí podáte, tím je to pro vás výhodnější. I v tomto patří ClaimCloud mezi jedničku na trhu!

Stejně jako u jiných společností i u ClaimCloud v případě neúspěšného jednání, tedy ve chvíli, kdy se jim nepodaří vyjednat pro vás finanční náhradu letu, neplatíte nic. Zkrátka platí se jen při vyhraném řízení. 

Co nás úplně nenadchlo je, že nejsou schopni předem napsat alespoň orientačně, jak dlouho vyřízení případu trvá. Je však pravdou, že každé jednání může být různě dlouhé a v případě soudu může trvat až rok, což je opět všude stejné. Klienti ClaimCloud ale většinou píší, že jim byla schválena finanční kompenzace během dvou měsíců, což je opět doba srovnatelná s konkurencí.

Vyřeší vám kompenzaci za zrušený, zpožděný i přerezervovaný let

Podpora
Celkové skóre 8.7/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Live chat
  • E-mail
  • Počet zodpovězených dotazů
8.7/10

ClaimCloud je společnost, se kterou můžete narozdíl od ostatních komunikovat pohodlně v českém jazyce. Můžete si zvolit kontaktní formulář na jejich webových stránkách, nebo zavolat na číslo mobilního telefonu. Live chat ani e-mailovou adresu sice na jejich stránkách nenajdete, přesto je jejich podpora pro většinu česky hovořících pasažérů nejlepší variantou ze všech společností, které se kompenzací pokaženého letu zabývají.

Odpověď na náš dotaz přišla obratem, takže co se týká rychlosti, můžeme společnost ClaimCloud rozhodně doporučit. Neodpověděli však jasně na všechny dotazy. V tomto případě tedy hodnotíme o něco hůře.

Live chat
Ne
E-mail
Formulář na webu
Počet zodpovězených dotazů
4/5
Doporučujeme Doporučujeme

ClaimCloud je pro nás naprostá jednička v oboru. Pokud byste si i přesto chtěli projít nabídky a možnosti u ostatních společností, podívejte se na celé naše srovnání společností pro odškodnění za zrušené lety a vyberte si podle svých potřeb.


Přispět svou zkušeností
diskuze
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!

ClaimCloud zkušenosti a recenze zákazníků

1 zkušeností
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

chtěla bych poděkovat za trpělivost a vstřícnost a ochotu při řešení mého problemu se zrušenym letem.ClaimCloud okamžitě odovídal na mé otazky a velka snaha pomoci,děkuji a

Hodnocení - 5
Radka Richtova
26. 10. 2023