Air Advisor Recenze
Shrnutí recenze
Dovolená by měla být především příjemnou a odpočinkovou záležitostí. Pokud nastanou problémy, je to velmi nepříjemné a je zcela logické, že požadujeme náhradu za zrušený či zpožděný let, nebo když nás dokonce odmítnout pustit do letadla. Abychom se nemuseli stresovat ještě při žádosti o finanční náhradu letu, svěřili jsme náš požadavek společnosti Air Advisor. Ta je schopná jej vyřídit do cca 6 týdnů a v případě, že není úspěšná, neplatíme žádný poplatek za žádost. Pokud ji vyřídí úspěšně, zaplatíme 30 % z celkové náhrady. Ta může být až 600 EUR. I když nás tedy kladně vyřízená žádost něco stojí, ušetříme si čas i nervy a z toho důvodu Air Advisor můžeme doporučit.
Výhody
- Vyřídí vám náhradu za zrušený či zpožděný let
- Náhrada za zákaz nástupu na palubu
- Pokud není žádost úspěšně vyřízena, nic neplatíte
- Žádost je obvykle zpracována do 6 týdnů
- Řeší za vás požadavek, i když s vámi letecká společnost odmítá komunikovat
Nevýhody
- Poplatek za úspěšně vyřízenou službu je 30 % z vrácené částky, což někomu nemusí vyhovovat
- V případě soudního jednání je poplatek 50 %
Uživatelské hodnocení
Na Air Advisor nám nejvíce vyhovuje to, že se naše žádost o vrácení – náhradu peněz za zrušený či zpožděný let nebude zbytečně protahovat. Air Advisor jde především o spokojenost klientů, zároveň je fakt, že čas jsou nejen naše, ale i jejich peníze a tak se snaží vyřídit každou žádost do 6 týdnů. Za kladně vyřízenou žádost zaplatíme 30 % z celkové náhrady, což sice není zrovna málo, na druhou stranu ušetříme svůj čas. Tady záleží na každém z nás, kolik chce do náhrady letu investovat, nebo zda se pokusí vyřídit si reklamaci letu sám.
Pokud jste cestovali na dovolenou a zažili jste nepříjemnosti v podobě zpožděného letu nebo dokonce jeho zrušení, máte ze zákona právo požadovat finanční náhradu, a to ve výši 250 až 600 EUR. Můžete se do toho samozřejmě pustit sami a komunikovat přímo s leteckou společností, ale ne vždy se takové řešení podaří. Z toho důvodu je tady společnost Air Advisor, která pomáhá svým klientům získat náhradu za zrušený či zpožděný let, nebo v případě zákazu vstupu na palubu.
Zrušený let
|
|
Zpoždění letu
|
|
Zmeškaná spojení
|
|
Zpožděné zavazadlo
|
|
Překročení rezervací letu
|
|
Nespolupracující společnost
|
Air Advisor je sice zahraniční společnost, ale má webové stránky v českém jazyce, takže může vyhovovat i lidem, kteří si příliš s cizími jazyky nerozumí. Na jejich stránkách najdete většinu důležitých informací o jejich práci a o tom, co všechno za vás vyřídí i jak to všechno funguje. Pokud snad něco nenajdete, můžete kontaktovat přímo manažera společnosti.
Air Advisor za vás vyřeší finanční náhradu za zpožděný a zrušený let, za zákaz vstupu na palubu, zmeškaný let a bude komunikovat vaším jménem i v případě, že jste již zkoušeli leteckou společnost kontaktovat sami, ale nikdo na váš požadavek nereagoval nebo náhradu odmítli.
Air Advisor je tým profesionálů, kterým jde především o spokojeného klienta. Proto se snaží domáhat se práv na finanční náhradu za vás. Na druhou stranu každá společnost chce vydělávat a tak ani služby Air Advisor nejsou zdarma. Tedy v případě, že váš požadavek vyřídí kladně. V takovém případě si strhnou 30 % z finanční náhrady, kterou vám letecká společnost poskytne. Pokud je žádost o náhradu neúspěšná, neplatíte samozřejmě nic.
Každá žádost může trvat různě dlouhou dobu. Air Advisor se však snaží získat pro vás finanční náhradu od letecké společnosti v co nejkratším možném čase. Obvykle to je do 6 týdnů, ale oficiální informace zní 3 až 6 měsíců. Může se samozřejmě stát, že letecká společnost vůbec nekomunikuje, nebo vám náhradu platby za let odmítne. V takovém případě postoupí Air Advisor věc k vymáhání soudem. To už je samozřejmě proces výrazně složitější a může se protáhnout klidně i na jeden rok. Jejich cílem je ale vyřídit žádost úspěšně a v co nejkratším čase. V případě soudního jednání se pak zvyšuje i poplatek za vyřízení na 50 % z vyplacené částky.
Jak podat žádost o náhradu zrušeného letu u Air Advisor
Žádost o náhradu zrušeného letu vyřídíte rychle. Nám to trvalo přibližně 5 minut. Stačí, když na jejich stránkách najedete na tlačítko zadání požadavku, zadáte své údaje a potřebné informace a Air Advisor obratem zjistí, zda máte vůbec na náhradu letu nárok.
Následně už jen počkáte, až Air Advisor vaši žádost zpracuje a vyřeší. Jakmile se dozví verdikt, informují vás a v případě kladně vyřízené žádosti zašlou částku náhrady na váš účet. Počítejte však s tím, že si strhnout poplatek ve výši 30 % z výše náhrady.
Poplatek za úspěšné provedení
|
30 % z vrácené částky |
Průměrná doba vyřízení
|
3 až 6 měsíců (obvykle do 6 týdnů) |
Bez poplatku při neúspěšném vyřízení
|
Podporu Air Advisor můžete kontaktovat telefonicky nebo pomocí e-mailu přímo na manažera společnosti. Live chat byste na jejich stránkách hledali zbytečně, což nám vadí. Na rychlé dotazy je chat vždy nejlepší. Na druhou stranu pokud potřebujete řešit požadavek náhrady za zrušený let, zpoždění či zákaz vstupu na palubu, je ideální podat rovnou žádost prostřednictvím formuláře na webových stránkách.
S podporou jsme komunikovali přes e-mail v češtině a v češtině nám také odpověděli do druhého dne. Bohužel nezodpověděli všechny naše dotazy, takže jsme si museli zbytek informací dohledat sami na jejich webových stránkách. S podporou tedy úplně spokojení nejsme.
Live chat
|
|
E-mail
|
ano |
Počet zodpovězených dotazů
|
3/5 |
Nevyhovuje vám doba vyřízení požadavku nebo výše provize u Air Advisor? Podívejte se na celé naše srovnání společností pro odškodnění za zpožděné lety a vyberte si tu, která vám bude vyhovovat nejlépe.