Skycop Recenze Skycop Recenze

Vydáno: 29. 9. 2023

Aktualizováno: 19. 9. 2024

Shrnutí recenze

Společnost Skycop patří mezi nejlepších pět na trhu, které vám pomohou s žádostí o vymáhání náhrady za zrušený nebo zpožděný let. Pomohou i v případě překročení rezervací letu nebo u zpožděného zavazadla, což některé společnosti neřeší. Žádost o řešení náhrady můžete zadat jednoduše online, což je otázka pár minut. Následně počkáte, až společnost vaši žádost vyřídí a pošle vám peníze – náhradu. Za kladně vyřízenou žádost si účtují poplatky, které se mohou zdát někomu vysoké, v porovnání s konkurencí jsou však srovnatelné. Pokud žádost nevyřídí kladně, nic si účtovat nebudou.

Celkové skóre 7.8/10 se skládá z hodnocení všech 12 parametrů:
  • Zrušený let
  • Zpoždění letu
  • Zmeškaná spojení
  • Zpožděné zavazadlo
  • Překročení rezervací letu
  • Nespolupracující společnost
  • Poplatek za úspěšné provedení
  • Průměrná doba vyřízení
  • Bez poplatku při neúspěšném vyřízení
  • Live chat
  • E-mail
  • Počet zodpovězených dotazů
Hodnocení redakce
hodnoceno 12 parametrů
7.8/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 2x Přidat hodnocení
10/10
Celkové skóre 9.3/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Zrušený let
  • Zpoždění letu
  • Zmeškaná spojení
  • Zpožděné zavazadlo
  • Překročení rezervací letu
  • Nespolupracující společnost
9.3/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Poplatek za úspěšné provedení
  • Průměrná doba vyřízení
  • Bez poplatku při neúspěšném vyřízení
10/10
Celkové skóre 3.3/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Live chat
  • E-mail
  • Počet zodpovězených dotazů
3.3/10

Výhody

  • Vyřeší za vás náhradu za zpožděný i zrušený let
  • Vyřeší problém se ztraceným zavazadlem
  • U neúspěšných řešení neplatíte žádný poplatek
  • Požadavek zadáte jednoduše a rychle online

Nevýhody

  • Za úspěšně vyřízenou žádost se platí poplatek podle výšky vyplacené náhrady v EUR
  • Pokud nestihnete navazující letadlo v případě zpoždění prvního letadla, ale let není zakoupen u stejné společnosti oficiálně jako navazující, Skycop náhradu řešit nebude
  • Špatná klientská podpora - nekomunikují

Uživatelská zkušenost

U společnosti Skycop nám vyhovuje především to, že se za nás někdo postaví, když potřebujeme vymáhat náhradu za zpožděný nebo zrušený let. Oceňujeme také, že vymáhají škodu i za zpožděné zavazadlo, což všechny společnosti nedělají. Na druhou stranu si účtují poměrně velké poplatky v pevné sazbě, což nám úplně nevyhovuje. Dáváme přednost raději procentuální částce podle toho, jak vysoká je náhrada za škodu. 

U Skycop nám vyhovuje především rychlost a jednoduchost zadání požadavku přes jejich webové stránky. Stačí vyplnit jednoduchý formulář na pár kliknutí a počkat, až se vám ozvou. Na druhou stranu nejsou schopni předem garantovat, jak rychle bude vyřízení žádosti trvat, což úplně ideální není. Jiné společnosti jsou schopny udat alespoň orientační lhůtu zpracování a vyřízení požadavku. 

Druhy odškodnění
Celkové skóre 9.3/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Zrušený let
  • Zpoždění letu
  • Zmeškaná spojení
  • Zpožděné zavazadlo
  • Překročení rezervací letu
  • Nespolupracující společnost
9.3/10

Je skvělé, že v případě, že máme zpožděný let, nebo nám letecká společnost zruší let, můžeme se obrátit na některé společnosti s žádostí o pomoc na vymáhání škody. Pokud bychom si vše vyřizovali sami, můžeme být neúspěšní. Se společnostmi, které se na takové vymáhání náhrady škody soustředí, je naše žádost obvykle úspěšnější, i když za určitý poplatek. Společnost Skycop patří mezi pět nejlepších společností, které se tímto oborem zabývají.

Skycop Vlozeni Zkuseneho Letu

Skycop vám pomůže se žádostí o náhradu v případě zrušeného letu, zpožděného letu, zmeškaného spojení i zpožděného nebo ztraceného zavazadla. Pomohou i v případě překročení rezervací letu. Pokud jste však kupovali dvě letenky, které na sebe oficiálně nenavazují – druhé letadlo je od jiné společnosti a nezaručuje návaznost na první let, a první letadlo se zpozdí, tudíž nestihnete odlet druhého, společnost Skycop za vás náhradu vyjednávat nebude. To může pouze v případě, že jsou letenky koupeny v návaznosti.

Zrušený let
Ano
Zpoždění letu
Ano
Zmeškaná spojení
Ano (pouze u navazujícího letu)
Zpožděné zavazadlo
Ano
Překročení rezervací letu
Ano
Nespolupracující společnost
Ano

Důležité parametry
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Poplatek za úspěšné provedení
  • Průměrná doba vyřízení
  • Bez poplatku při neúspěšném vyřízení
10/10

Společnost Skycop vyřizuje žádosti o náhradu zrušeného či zpožděného letu, případně další výše uvedené žádosti tak, aby vyhověla především klientovi. Vzhledem k tomu, že není předem jasné, jak rychle bude probíhat komunikace s leteckou společností, neuvádí na svých stránkách délku vyřízení záležitosti. Obvykle vše probíhá v rámci jednoho až dvou měsíců, ale může se to samozřejmě i protáhnout, především pokud letecká společnost nereaguje nebo odmítá vyplatit náhradu, na kterou má zákazník nárok. Pak společnost Skycop předá požadavek k vymáhání soudu, což se může protáhnout i na jeden rok a více.

Poplatek za úspěšné provedení
od 99,25 EUR do 238,20 EUR
Průměrná doba vyřízení
neupřesněno
Bez poplatku při neúspěšném vyřízení
Ano

Pokud bude váš požadavek vyřízen bez úspěchu, neúčtuje si Skycop žádný poplatek. V opačném případě – při kladném vyřízení záleží na tom, jak vysoká je vaše finanční náhrada. Zákazník má vždy nárok na náhradu ve výši 250 až 600 EUR, podle délky letu. Tím se také řídí poplatky u Skypcop. 

Skycop Kompenzace Vyska

U letů do 1500 km je maximální náhrada škody 250 EUR. V tomto případě si společnost Skycop účtuje částku 99, 25 EUR. 

Pokud je let do vzdálenosti do 3500 km, je výše náhrady do 400 EUR a Skycop si účtuje 158,80 EUR. 

U letů do vzdálenosti přes 3500 km je pak maximální částka 600 EUR a Skycop si může účtovat až 238 EUR. 

Tyto částky se samozřejmě mohou v průběhu času měnit, proto je berte jen orientačně. Vzhledem k tomu, že si většina společností účtuje přibližně 30 % z vymáhané částky, jsou tyto poplatky srovnatelné s konkurencí. Přesto mohou být pro někoho vysoké. My oceňujeme především to, že Skycop vyřídí tuto žádost za nás a ušetří nám čas i starosti s tím spojené. Pokud navíc máte jazykovou bariéru a sami byste si s leteckou společností neporadili, je pomoc Skycop skutečně na místě.

Jak podat žádost o náhradu za zrušený let u Skycop

Podání žádosti u Skycop je jednoduché. Na webových stránkách společnosti najedete na žádost o náhradu škody a vyplníte. Nám to trvalo cca 3 minuty. Jakmile ji odešlete, společnost rychle prověří, zda máte vůbec na náhradu právo. Pokud ano, začnou problém řešit za vás.

Skycop Jak To Funguje

Jakmile je žádost vyřízena, informují vás o jejím výsledku. V případě, že byla vyřízena kladně, odečtou si z konečné částky patřičný poplatek a vám přijdou na účet peníze, které vám náleží. Je to jednoduché a rychlé a nám vyhovuje především to, že se nemusíme dohadovat s leteckou společností sami, ale vyřídí to za nás práva znalí odborníci. 

Podpora
Celkové skóre 3.3/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Live chat
  • E-mail
  • Počet zodpovězených dotazů
3.3/10

Podporu společnosti Skycop můžeme kontaktovat pouze pomocí e-mailu, přičemž jiný je pro běžné klienty a jiný pro média a zastupující společnosti. Nám na stránkách chyběl především live chat pro rychlé dotazy. V kontaktech nenajdete ani telefon pro případné dotazy po telefonu, ale vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční společnost, nejspíš by mohla vzniknout jazyková bariéra, tudíž je kontakt po e-mailu vhodnějším řešením. My jsme však nebyli úspěšní ani na e-mailu. Žádná odpověď nám nepřišla ani po týdnu čekání.

Live chat
Ne
E-mail
ano
Počet zodpovězených dotazů
0/5
Doporučujeme Doporučujeme

Přijde vám, že si Skycop účtuje vysoké poplatky, nebo chcete přesně vědět, jak rychle vám žádost vyřídí? Podívejte se na celé naše srovnání společností pro odškodnění za zrušené lety a vyberte si podle svých preferencí.


Přispět svou zkušeností
diskuze
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!