Nej.cz Recenze Nej.cz Recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

6. 8. 2019

Stručně/vhodné pro

Nej.cz je společnost, která poskytuje svým klientům hned několik služeb. Můžete mít od nich internet, televizi, mobil i telefon. Jejich webové stránky vypadají poměrně profesionálně, ale pokud budete hledat bližší informace o jednotlivých službách, příliš se nedozvíte. Nejprve je nutné zadat lokalitu, ve které byste případně službu odebírali.

Celkové skóre 7/10 se skládá z hodnocení všech 16 parametrů:
  • Poplatek za modem
  • Aktivace služeb/vybudování zásuvky
  • Samoinstalace
  • Zapojení modemu technikem
  • Cena zaslání modemu poštou
  • Závazek
  • Stahování dat
  • Pevná veřejná IP adresa za příplatek
  • Pevná veřejná IP adresa
  • Maximální rychlost
  • On-line chat
  • Dotazy na e-mail, sociální sítě, Whatsapp
  • Dotazy po telefonu
  • Počet zodpovězených dotazů
  • Kvalita podpory
  • Telefon
Hodnocení redakce
hodnoceno 16 parametrů
7/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 253x Přidat hodnocení
2.9/5
Celkové skóre 8.5/10 se skládá z hodnocení 10 parametrů:
  • Poplatek za modem
  • Aktivace služeb/vybudování zásuvky
  • Samoinstalace
  • Zapojení modemu technikem
  • Cena zaslání modemu poštou
  • Závazek
  • Stahování dat
  • Pevná veřejná IP adresa za příplatek
  • Pevná veřejná IP adresa
  • Maximální rychlost
8.5/10
Celkové skóre 5.5/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • On-line chat
  • Dotazy na e-mail, sociální sítě, Whatsapp
  • Dotazy po telefonu
  • Počet zodpovězených dotazů
  • Kvalita podpory
  • Telefon
5.5/10

Výhody

  • Velmi příznivé ceny především u internetu přes optické kabely
  • Poskytuje internetové připojení, internetovou televizi i mobilní služby a při sjednání více služeb najednou poskytuje zvýhodněné cenové nabídky

Nevýhody

  • Malé množství informací na webových stránkách
  • Dostupné tarify se vám zobrazí až po zadání lokality, ve které chcete využívat jejich služby

Důležité parametry
Celkové skóre 8.5/10 se skládá z hodnocení 10 parametrů:
  • Poplatek za modem
  • Aktivace služeb/vybudování zásuvky
  • Samoinstalace
  • Zapojení modemu technikem
  • Cena zaslání modemu poštou
  • Závazek
  • Stahování dat
  • Pevná veřejná IP adresa za příplatek
  • Pevná veřejná IP adresa
  • Maximální rychlost
8.5/10

Nej Cz Internet

Když se podíváte na výběr lokality, zjistíte, že společnost má pokrytí pouze v několika desítkách měst. Navíc ne všechna města, která jdou rozkliknout, mají danou službu k dispozici. Tarify se od sebe liší rychlostí internetu. Platí, že čím vyšší rychlost, tím dražší je měsíční paušál. Některé oblasti nabízí balíčků více, jiné méně. Záleží vždy na tom, jaké je v dané oblasti pokrytí a jaké rychlosti internet dosahuje.

V námi zvolené lokalitě Plzeňska, jsou dostupné 4 tarify internetu.

Nej internet 100 Mb/s (2XL DSL) – pracujte a bavte se s internetem, který si vás získá vysokou rychlostí. Tarif vám zaručí například komfortnější hraní online her bez zasekávání a ocení ho každý, kdo nerad čeká na stahování. K tarifu získáte zdarma modem, je bez datového limitu a aktivační poplatek je 200 Kč. Tarif můžete mít za měsíční poplatek 549 Kč.

Nej internet 1000 Mb/s (5XL DSL) vám dopřeje nejrychlejší a nejstabilnější Gigabit internet, který zvládne opravdu všechno. Při práci i zábavě počítejte s bleskovou odezvou, na kterou si velice rychle zvyknete. K tarifu získáte zdarma modem, je bez datového limitu a aktivační poplatek je 200 Kč. Tarif můžete mít za měsíční poplatek 749 Kč.

Poplatek za modem
Zdarma (1000 Kč vratná kauce)
Aktivace služeb/vybudování zásuvky
200Kč
Samoinstalace
Společnost má připravený samoinstalační balíček, se kterým by měl dokázat nastavit internet každý uživatel.
Ano
Zapojení modemu technikem
Ano (250Kč)
Cena zaslání modemu poštou
150 Kč
Závazek
Bez závazku
Stahování dat
Internetové připojení není omezeno množstvím stažených dat.
Neomezené
Pevná veřejná IP adresa za příplatek
Ano
Pevná veřejná IP adresa
90 Kč měsíčně
Maximální rychlost
250 Mb/s
Tip Tip

Ve zvolené oblasti je poté také možné sjednat další dva tarify, které obsahují současně i Nej TV.

Modem na vratnou kauci

Pokud nemáte vlastní modem, bude potřeba si ho zakoupit. Společnost Nej.cz poskytuje modem na vratnou kauci za 1000 Kč, jinými slovy můžeme říct, že je zdarma. Poštou vám ho kurýr doručí za 150 Kč. Aktivace a vytvoření zásuvky stojí 200 Kč. Internet si můžete buď sami nastavit zdarma, nebo využít technika. Jeho služba stojí jen 250 Kč, což je oproti jiným poskytovatelům příjemně nízká částka.

K tomuto internetu je možné doobjednat i veřejnou IP adresu. Pokud ji budete chtít využívat, bude vás to stát 90 Kč měsíčně, což je opět oproti jiným poskytovatelům velmi příjemná částka.

Optický Internet

Nej Cz Opticky Internet

Kde není možné nastavení internetu vDSL, tam je možné získat připojení díky optickým kabelům. Společnost Nej.cz takovou možnost pro své klienty poskytuje. Zda máte možnost získat na vaší adrese internet přes optické kabely, to zjistíte při zavolání na klientskou linku. Pokud nechcete volat, můžete využít žádosti o zpětné zavolání, nebo napsat e-mail.

Výhody Nej internetu

Nej Cz Vyhody

Stejně jako ostatní společnosti poskytující internet na území České republiky, tak i Nej.cz poskytuje svým zákazníkům určité výhody. Můžete využít výhodného spojení Nej internetu s Nej TV, zaplatíte méně a užijete si více zábavy. Využívat můžete lokální technické podpory, která vám zajistí kvalitní servis. Nej.cz nabízí internet o rychlosti až do 500 Mb/s a připojit se můžete nejmodernější optické sítě a žít naplno s kvalitním internetem.

Proč si vybrat Nej.cz

Služeb Nej.cz využívá již více než 120 000 spokojených zákazníků, kteří si vychutnávají internet s vysokou rychlostí až 500 Mb/s po kvalitní optické síti. Díky této nejmodernější technologii nezáleží na počtu připojených uživatelů. Internet Nej.cz pokrývá více než 100 obcí v České republice, proto je vhodné si dostupnost vždy ověřit. Servis, podpora po telefonu a lokální technická pomoc je samozřejmostí.

Podpora
Celkové skóre 5.5/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • On-line chat
  • Dotazy na e-mail, sociální sítě, Whatsapp
  • Dotazy po telefonu
  • Počet zodpovězených dotazů
  • Kvalita podpory
  • Telefon
5.5/10

Telefonní podpora funguje denně v časovém rozpětí od 8:00 do 18:00 hodin. Buď můžete zavolat sami na infolinku, nebo zanechat své telefonní číslo a podpora vás bude kontaktovat.

My chtěli vyzkoušet podporu přes email. Bohužel ani po 4 dnech jsme žádnou odpověď neobdrželi. Zkoušeli jsme tedy zavolat na zákaznickou linku. Ta byla stále obsazena, takže jsme se rozhodli zanechat své telefonní číslo, aby nás mohla podpora kontaktovat sama.

Nej Cz Podpora

To se stalo asi po 10 minutách, ovšem operátorka na lince nebyla příliš sdílná a na jakýkoliv dotaz nás odkazovala na webové stránky. Když jsme požádali, zda by nám dotazy přece jen mohla zodpovědět, jelikož jsme na webu určitě informace nedohledali, nebyla ochotná nám vyhovět a opakovaně nás odkázala opět na webové stránky. S podporou tedy nejsme vůbec spokojeni.

On-line chat
Ne
Dotazy na e-mail, sociální sítě, Whatsapp
Ano
Dotazy po telefonu
Ano
Počet zodpovězených dotazů
1/5
Kvalita podpory
Nedostatečná
Telefon
488 999 488

Přispět svou zkušeností
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!

Uživatelské zkušenosti

11 zkušeností
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Už nějakou dobu jsem měl problém se stabilitou a občasnými výpadky internetu. Dnes tomu ale zasadili smrtící ránu, když zničehonic přišel výpadek na 7 hodin, pak internet běžel na 10 minut a od té doby (zatím cca 1 hodina) zase nefunguje. Pokud např. pracujete z domova a internet je pro Vás nutností, tak bych doporučoval jednu z těchto 4 možností: 1. změnit operátora, 2. pořídit si neomezená data do telefonu, abyste si v případě výpadku mohli alespoň zapnout hotspot, 3. znát heslo k wifi Vašich sousedů, 4. přestěhovat se na místo, kde budete mít přístup k internetu z veřejné wifi sítě.

Hodnocení - 1
Rupnou mi nervy
16. 10. 2022
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Upřímně – nevím kde začít, katastrofa ve všem co poskytují a i co se týká arogantního a neprofesionálního přístupu k zákazníkovi ….. od doby , kdy převzali KTV Přerov, je to jedna hrůza na druhou …. infolinka naprosto k ničemu, jedna operátorka tvrdí něco naprosto něco jiného než druhá a i potom třetí , vládne tam naprostý chaos o bordel nic jiného, to co slíbili a je potvrzeno a nesmyslné jejich smluvní pokuty stornovány a potvrzeno storno i v emailech od vedení firmy – příští měsíc to zase naprosto neplatí a je znovu vymáháno ….. obesílají údajně pouze dopisy obyčejně odeslané , doslova prý není jejich povinnost kohokoliv obesílat doporučeně – na můj dotaz zda mají doručenky , že dotyčný o nějakém problému vůbec ví – dopisy generuje prý jejich systém a zasílají vše prý obyčejně do schránky , no a pokud se člověk ohradí a argumentuje tím, že o ničem neví a opravdu neví, protože prostě ČP funguje a nefunguje tak jak všichni víme, obyčejný dopis můžete i třeba omylem vyhodit s letáky nebo jej vůbec nedostat do schránky – no prostě stát se může cokoliv – tak se smíchem slečny z oddělení pohledávek se vám vysmějí do telefonu, že ji to nezajímá, že od nich dopis odešel, oni mají splněno a kde skončil to už není jejich starost a absolutněji to ani nezajímá, oni přece nebudou praktikovat doporučenou poštu !!!! na to prý není zákon – doslova – takže buď musí mít člověk šestý smysl a nebo křišťálovou kouli, aby vůbec vytušil a věděl, že člověka s něčím obeslali ….. jednou nezaplatíte a ihned vystavují údajnou fakturu se smluvní pokutou a odesílají obyč jen do schránky no a přece „“neexistuje, aby ČP něco nedoručila , to mě nelžete““ – mě bylo řečeno – kdy poplatek za kabelovku je u v základu placen 119,- Kč a ihned praktikují šup smluvní pokutu + 200,- , pošlou obyčejně do schránky a pokud dopis nedorazí a vy nereagujete tak napaří pokutu ze smluvní pokuty dalších 200,- Kč a tak to stále pokračuje a naskakuje , ale to se už ani neobtěžují něco poslat, protože vy prostě údajně nereagujete v září na dopis zaslaný obyčejně do schránky v červenci – no protože o ničem nevíte -tak nemáte na co reagovat a najednou zjistíte, že není signál v televizi- voláte na infolinku – jedna operátorka řekne, že to předá technické podpoře, potom voláte jako co se děje , že se nic neděje a druhá vám řekne, že to bylo předáno TP, ale že jste odpojeni pro nezaplacení 1 měsíce někdy před půl rokem – ani neví přesně který měsíc a blábolí jeden nesmysl za druhým, který jí stále vyvracíte, že tak to tedy jistě není a nemůže být ….no a třetí operátor – muž – v tom jednom dni vám řekne, ano , bylo předáno TP, vaše přípojka je odpojena ale , vlastně není to ani na technické podpoře , protože jste prostě již odpojeni – a ani nejste už jen odpojeni, ale teď a dnes jsme zrušili a ukončili vaši smlouvu …. při dotazu prosím ? a to jako proč a z jakého důvodu, když platby odcházejí přes SIPO v pořádku – to jako za trest, že se člověk nenechá odbýt a má proti vám argumenty, které si pořád vymýšlíte a měníte a já vám je vyvracím – vám řeknou, že se s vámi spojí někdo z vedení a tam se dozvíte, že si přece máte a musíte !!!! každý měsíc hlídat a je to vaše povinnost !!!! že odešla platba přes SIPO , no a když argumentujete tím, že vůbec nevíte o nějakém nezaplaceném jednom měsíci, tak se vám dotyčná vysměje a řekne , že oni odeslali dopis obyčejně do schránky a to, že nereagujete i když dále a další měsíce chodí platby a oni si je prý nějakým způsobem spárovávají nepochopitelně, takže potom mě jednou řekli že dlužíme za květen, potom že za červen a poslední verze, že teď za poslední měsíc !!!! no a tak pro jistotu 90ti-letého člověka a zákazníka prostě odpojí a zruší mu smlouvu, kterou má ještě s předchozím provozovatelem více jak 20 let – a i když každý měsíc platí dále a dále ….. katastrofální, arogantní, neprofesionální přístup a jednání všech zaměstnanců ať již na zákaznické lince nebo i oddělení vymáhání pohledávek ….. nic nevyřídíte, udělají nebo se tedy snaží udělat z člověka jen idiota a pokud se nedáte a bráníte a argumentujete stále a vyvracíte ty jejich bláboly , že si již potom neví asi rady v tom jejich neskutečném chaosu a doslova bordelu v přehledu a informacích …. naprosto nedoporučuji a celou situaci, která se vleče více jak půl roku jsem již předala Českému telekomunikačnímu úřadu, ať se jim trošičku podívá na to jejich fungování …. myslím si, že i recenze nejen tady, ale i jinde o této společnosti opravdu hovoří za vše ……chování arogantní, neprofesionální, chaotické a zmatečné poskytování informací …… doslova hrůza …. a to se jedná v tomto případě o seniora 90 let, který sám by se těžko bránil jejich praktikám, v tomto případě dle mého názoru jde až o naprosto neetické jednání a přístup – no a tak jak paní na oddělení vymáhání pohledávek NejTV řekla mě do telefonu ….!!!! doslova: „no já opravdu nedovedu pochopit, proč to prostě nezaplatíte“ !!!!! Přitom se jedná stále o nesmyslné smluvní pokuty a pokuty z těchto smluvních pokut a namotává se to stále dokola – vystornují to vše, pošlou mě potvrzení do emailu o stornech, ujistí, že je vše v pořádku již – a za další měsíc v tom jedeme znovu a chodí to stále dokola a dokola. Myslím si, že z jejich strany jde jen o neustálé výmluvy a snaha člověka zmást (podotýkám znovu že se jedná o 90ti letého seniora, který špatně komunikuje, je tam i Alheimrova chroba , téměř nepohyblivý) no a když se prostě v boji za něj nedáte, tak vás prostě za trest asi odpojí a senior nesenior …… možná si myslí, že ze seniorů si udělají dojnou krávu ? …. mě to tak tedy celé již připadá ….. z jedné nezaplacené platby 119,- Kč si již bez toho, aby zákazníka vůbec jakýmkoliv způsobem upozornili na to, že chybí jedna platba je nyní po 2 měsících již 719,. Kč a nikdo není schopen říct, za co a z čeho se skládá těch 600,- Kč prý asi smluvních pokut …. pokládají telefon po těchto dotazech a raději člověka odpojí a zruší mu smlouvu, ať už neotravuje když se nedá a nechce nesmysly platit !!!! 90ti letý člověk a takovýto přístup – to již není snad ani jen neetické , ale jinak bych to nazvala a je to hnusné zvíře co mám na mysli , které se živí mršinami ……. ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI – VYHNOUT SE TÉTO SPOLEČNOSTI VELKÝM OBLOUKEM …….

Hodnocení - 1
Romana Nasraná
10. 9. 2022
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

šíleně nespolehlivý operátor internetu a iptv, zákaznická podpora šílená, bez inteligence a rozumu, sedí tam slečna, která tomu rozumí jako asi já malování… a ta vlídnost, arogance a jednání s klientem jak s blbcem… podpora, která vám sdělí, že vás někdo bude kontaktovat, paní je tam asi jenom na zapisování , jinak vůbec nepomůže, nevzdělaná, neochotná… iptv přes android tv šílené, zpětně nejde nic nahrát, drahý a aplikace pro android tv jako z roku 1989.

absolutně nedoporučuji…

Hodnocení - 1
Dvorjušek
9. 8. 2022
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Nekvalitní služby. Neprofesionální klientské služby

Hodnocení - 2
Pavel Tuma
30. 7. 2022
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Co firma NEJ s.r.o. se spojila s poskytovatelem Sporknet v Blatné je vše špatně. Stálé výpadky internetu . Při poruše se nelze dovolat na linku 488999488. V chatu nikdo neodpovídá. Ani za 24 hodin. V Blatné je pobočka nej celý týden zavřená. Služby zákazníkům vůbec nefungují.

Předchozí společnost Sporknet byla výborná. 4.7.2022

Hodnocení - 1
M. Hošková
4. 7. 2022
Hodnocení - 1 Hodnocení - 2 Hodnocení - 3 Hodnocení - 4 Hodnocení - 5

Dobrý den, po současné úpravě cen firmou nej se moje platba za poskytované služby podle smlouvy na 3 odběrná místa má zvýšit více než o 100% asi se zdražuje rychleji než ve stavebnictví. Takže hledám nového dodavatele. Nedoporučuji uzavírat smluvní vztah.

Hodnocení - 3
Jiří Kubeš
12. 5. 2022

Večné výpadky…človek něco platí a ani to nefunguje.

Hodnocení - 3
Internet na hovno.
28. 10. 2021

mám bohužel s touto firmou neblahé zkušenosti. Převzala (kdo ví jak) mého předchozího poskytovatele. Nedala informaci o tomto převzetí, účtuje si poplatky z poplatků, vypíná internet. Neprofesionální klientské služby. Mafiánské metody.

Hodnocení - 3
neblahé zkušenosti
22. 10. 2021

nechci působit jako nějakej typickej internetovej hater nebo troll, ale od pohlcení centronetu to je bohužel úplně všechno jenom horší
– cenu mi zvedli o 300 korun a nově si musim vybrat jenom omezený množství tv programů za ty jejich dost drahý kredity
– televize v prohlížeči je hodně neostrá, viz tv.nej.cz (v televizních aplikacích na tv nebo v mobilu je v pořádku)
– modem se čtyřma gigovejma portama mi vyměnili za modem s jednim gigem a třema stomegama, do nastavení se už nedostanu a rychlost wifi mi klesla na polovinu až třetinu (nejde přenastavit ani přes support)
– rychlost stahování po kabelu ve špičce klesá až na polovinu, ale s odvoláním na pravidla ČTÚ je to vůbec nezajímá a všechno je v pořádku (problém nejspíš nebude na sídlišti, ale už někde na páteři)
– odezva v rámci optický sítě nej.cz často skáče až na stovky nebo tisíce milisekund (celodenně, i v noci) – to se ani nijak reklamovat nedá, neni to součástí specifikace služby internet, takže to nikoho nezajímá
– v tý firmě vládne chaos (je to slepenec asi 20 isp se spoustou asn), sice některý lidi na zákaznický lince a na podpoře se snažej, ale jednou tvrděj něco, podruhý zase něco úplně jinýho a je z toho na první pocit patrný, že často vůbec netušej
– zkušenost s technikem mám takovou, že umí jenom instalovat, tzn. vybalit zařízení, zapojit kabely a někam zavolat, jinak neví absolutně nic (ani co je dns)
za 8 let u centronetu sem neměl prakticky žádnej popisovanej ani jinej problém, snad jenom že mi jednou vzali veřejnou ip adresu, takže sem musel připlácet stovku měsíčně, ale za pár let mi ji zase vrátili, a taky mi občas zapomněli odpovědět na email
i přes moji poměrně špatnou zkušenost věřim, že ne všude je to takový, takže kdo chce nej.cz vyzkoušet, přeju hodně štěstí

Hodnocení - 3
uživatel z prahy
16. 10. 2021

Nej.cz převzala centrionet před měsícem a sama od sebe mi zvedla částku na 548 z 500 bez jediného upozornění.Měl.jsem 80 programů za 500 a včil 30 za 548 ))) Super jste nej.

Hodnocení - 3
Miroslav Vaja
17. 5. 2021

Díky moc panu „BORIČÍK MARTIN “ , za skvělý a profesionální přístup s instalací WI-FI a firmě díky za skvělý výběr zaměstnanců. Frýdek- Místek

Hodnocení - 3
Bronislava
6. 4. 2021