Česká spořitelna recenze

Česká spořitelna Osobní účet – Recenze

Vyhody

+čím více produktů klient v bance využívá, tím jsou pro něj výhodnější
+výběry v bankomatech České spořitelny zdarma
+internetové a mobilní bankovnictví George kdykoliv k dispozici
+aplikace Friends pro posílání peněz i bez znalosti účtu příjemce
+účet se službou Moje zdravé finance poskytující slevy na účtu i na energie
+chytrý systém objednávání schůzek na pobočkách

Nevyhody

-účet nelze založit on-line – klient se musí objednat na pobočku
-pro účet se všemi poplatky zdarma je potřeba splnit určité podmínky

 

Ceska Sporitelna Logo

Zajímají Vás zkušenosti jiných uživatelů? Podívejte se na uživatelské recenze.

Shrnutí:

Česká spořitelna je jednou z největších bank působících v České republice. I přesto, že její historie sahá hluboko do minulosti, daří se jí odstranit těžkopádnost služeb, která ji ještě před pár lety zatěžovala. V tuto chvíli se dá již plno záležitostí spojených s financemi v této bance vyřešit on-line – od objednávání na pobočku, po spravování účtů a plateb v mobilním telefonu. Česká spořitelna poskytuje klientům účet se zvýhodněnou službou Moje zdravé finance, nabízí úvěry, kreditní karty i kontokorent. Je schopná pomoci s půjčkami a úvěrovými produkty prostřednictvím jejich konsolidace a vyřeší s klientem i půjčky na koupi či rekonstrukci bydlení. Vedle těchto služeb disponuje velkým množstvím poboček i bankomatů, a to i v méně zalidněných městech.

Česká spořitelna – Osobní účet

Česká spořitelna nabízí osobní účet pro nové i stávající klienty zdarma. Klient nic neplatí za založení účtu, za jeho vedení, ani za příchozí platby a výběry z bankomatu České spořitelny. K účtu má platební kartu – rovněž zdarma a jako odměnu má možnost využít službu Moje zdravé finance, které učiní jeho účet ještě výhodnějším. Jak to tedy celé funguje?

Zřízení účtuZdarma
Vedení účtuZdarma
Druhý účet v EUR/USD
Platební kartaZdarma
Výběry z bankomatuZdarma - bankomaty ČS
Odchozí/příchozí platbyZdarma

Kdy má klient účet skutečně zdarma?

Aby měl klient účet zcela zdarma, je potřeba splnit určité podmínky. To má nastaveno téměř každá banka, byť v reklamách mohou prezentovat něco trochu jiného. Jsou to takové ty hvězdičky a text malými písmenky pod čarou. Česká spořitelna si na nic nehraje a přiznává veškeré podmínky rovnou.

Klient může mít svůj účet zcela zdarma, bez podmínek příchozích plateb, obratů apod. K takovému základnímu účtu bude mít bez poplatků kartu, výběry z bankomatů České spořitelny a příchozí karty. A samozřejmě i měsíční vedení účtu je zdarma. Pokud bude klient nějaké platby z účtu odesílat, budou se mu již účtovat poplatky. Proto banka nabízí službu Moje zdravé finance, která mu účet ještě více zvýhodní. Záleží ovšem na tom, jak ho bude využívat a také, zda má u banky ještě nějaký další produkt.

Co je služba Moje zdravé finance

Službou Moje zdravé finance (MZF) by Česká spořitelna ráda zvýhodnila klienty, kteří se starají o své finance, chtějí o nich mít dobrý přehled a samozřejmě chtějí šetřit. Nedělají to nezištně. Aby měl klient tuto službu a s ní i plno dalších výhod na účtu zdarma, jsou zde podmínky.

Pokud klient využije službu MZF, ale nesplní podmínky, bude za ni každý měsíc platit 100 Kč. Pokud splní první podmínku, zaplatí pouze polovinu, tedy 50 Kč. Tou první podmínkou je příchozí platba na účet každý měsíc (alespoň 7000 Kč), tedy pokud si klient na účet posílá výplatu, neměl by mít se splněním problém. A k tomu musí alespoň jednou zaplatit svou platební kartou v obchodě.

Aby měl klient účet zcela zdarma, musí splnit ještě další podmínku – mít u banky další aktivně využívaný produkt. Klient přitom může mít u České spořitelny uzavřené Doplňkové penzijní spoření, Životní pojištění Flexi, může pravidelně investovat, používat kreditní kartu, nebo splácet některý z úvěrových produktů této banky. Tím bude splněna druhá podmínka a klient tak získá nejen mnohem více výhod na svém účtu, ale i slevu pro odběr energií přes Českou spořitelnu.

Co všechno má klient zdarma v rámci služby Moje zdravé finance?

  • Vedení účtu
  • Příchozí platby v Kč v rámci České republiky
  • Debetní kartu
  • Výběry z bankomatů České spořitelny
  • Kontokorent
  • Odchozí platby v rámci České republiky zadané elektronicky
  • Internetové a mobilní bankovnictví Georg

Služby v rámci MZF navíc:

  • Nabídka zvýhodněných cen energií
  • Pravidelné schůzky s bankéřem
  • Online pomocník MZF uvnitř internetového bankovnictví

Platební možnosti u České spořitelny

Stejně jako jiné banky i Česká spořitelna se snaží vycházet svým klientům vstříc v možnostech jejich placení co nejvíce. Platby tak mohou odesílat pomocí internetového bankovnictví z počítače i z mobilního telefonu. K tomu ale mají další zajímavé možnosti, které jim přináší jejich platební karta.

První možností, jak platit v obchodech (nebo na internetu), je využití platební karty či bezkontaktní nálepky. Ta má stejné vlastnosti jako karta a dá se nalepit kamkoli – na peněženku, na zadní stranu mobilního telefonu… Pokud jste zvyklí platit v obchodech kartou a nechcete tahat celou peněženku, stačí, když si nálepku přilepíte na kryt mobilu a můžete vyrazit.

Další možnost, jak platit v obchodech, je využití placení mobilem nebo chytrými hodinkami. Platby umožňují aplikace pro mobilní telefony a chytré hodinky, jako jsou Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit nebo Poketka. To je opravdu velké množství možností, jak si usnadnit placení v obchodech a netahat s sebou celou peněženku nebo hotovost po kapsách. Na druhou stranu především platební nálepka na zadní straně mobilního telefonu nabádá k ostražitosti, abyste přístroj neztratili.

Aplikace Friends

Poslední možností, která je ryze v režii České spořitelny, je speciální aplikace Friends. Jedná se o aplikaci, kterou si stáhnete do svého mobilního telefonu a pak můžete poslat peníze komukoli chcete, aniž byste znali jeho číslo účtu. Stačí, když máte kontakt v mobilním telefonu, na e-mailu nebo na sociálních sítích. V aplikaci Friends si také můžete vést jednoduchý „dlužníček“, komu za co dlužíte vy, nebo kdo dluží vám – a kolik.

Jak peníze v aplikaci Friends odešlete?

Abyste mohli posílat peníze – nebo je přijímat, je potřeba, aby měly obě strany staženou aplikaci Friends, nebo se přihlásili na počítači do aplikace Friends 24. Pak už stačí jen vstoupit do své aplikace, zadat částku, kterou posíláte, uvést, ze kterého svého účtu ji chcete stáhnout a do zprávy můžete příjemci napsat poznámku se vzkazem, za co peníze posíláte.  Odeslání peněz může být zabezpečeno heslem. To nikdy neposílejte ve zprávě s odkazem na vyzvednutí peněz. Nejlepší je ho dotyčnému zavolat. Bez hesla si totiž peníze nemůže vyzvednout.

Jak si příjemce peníze vyzvedne?

Příjemce dostane informaci – zprávu s odkazem na zaslání peněz. Dotyčný si otevře aplikaci Friends ve svém mobilu, případně Friends 24 na svém počítači, pokud jste mu platbu zaheslovali, zadá správné heslo a napíše číslo účtu, na který chce peníze připsat. Je to opravdu jednoduché, rychlé a hlavně – nemusíte složitě dohledávat číslo účtu příjemce, nebo čekat, až vám ho sám sdělí.

Jak založit účet u České spořitelny?

Pokud se rozhodnete, že si chcete založit účet u České spořitelny, je potřeba zajít na pobočku, nebo požádat o telefonní rozhovor. Samozřejmě můžete i vy rovnou zavolat na klientskou linku, ale budete zbytečně čekat na přepojení. Jednodušší je zanechat své číslo přes internetový formulář a počkat, až vám pracovník České spořitelny sám zavolá a společně účet založíte.

Pokud se rozhodnete založit si účet raději osobně na pobočce, můžete jít samozřejmě také rovnou. Abyste nečekali zbytečně ve frontě, je určitě lepší využít možnost a objednat se na pobočku předem. Schůzku si snadno domluvíte telefonicky, on-line nebo po chatu, kde vám domluví schůzku na pobočce, kterou si přejete navštívit.

Online
Na pobočce
Po telefonu

Objednání na schůzku on-line formulářem

Pokud nechcete nikoho kontaktovat a mít vše plně ve své režii, stačí se proklikat on-line formulářem k domluvení schůzky. Máte totiž možnost najít pobočku, která je vám nejblíž, a dokonce rovnou vidět, které dny a jaké časy jsou volné. Snadno se tak objednáte v čase, který vám bude nejvíce vyhovovat.

Internetové bankovnictví u České spořitelny

Pro klienty, kteří nechtějí – nebo nemohou – chodit vyřizovat své finanční záležitosti na pobočku a chtějí být maximálně flexibilní, má Česká spořitelna možnost spravovat finance on-line. Není to nic neobvyklého a v dnešní době už nabízí takové služby každá větší banka. Spravovat si účty on-line je prostě jednodušší, rychlejší a šetří to čas, peníze a občas i nervy. Spravování financí on-line je přitom možné třemi způsoby. Prvním je klasické internetové bankovnictví Servis 24, který byl využíván hlavně v dřívější době, ale někteří klienti jej mohou mít ještě nyní.

Druhou, novější variantou je internetové bankovnictví George, což je nová, moderní a mnohem jednodušší forma on-line správy financí. A kdo nechce otevírat počítač a chce mít přístup ke svým penězům okamžitě, může využít mobilního bankovnictví, tedy stáhnout si aplikaci George přímo do svého mobilu.

Internetové bankovnictví
Mobilní banka

Kdo/co je George?

Vzhledem k tomu, že se Česká spořitelna snaží stále vyvíjet a poskytovat svým klientům nejmodernější technologie ve správě jejich financí, přišla i s novým internetovým bankovnictvím, které pojmenovala George. Jednoduchý název má evokovat jednoduchost, s jakým se v něm finance ovládají.

George přináší rychlý a velmi přehledný výčet všech klientových účtů. Klient ale může vidět i účty, ke kterým má dispozice, ať už jako spoludlužník nebo jako oprávněná osoba – např. účet manžela, účty nezletilých dětí apod. Vidět jsou dokonce i Vkladní knížky, které dříve nebyly přes servis 24 dohledatelné.

Vedle účtů si může klient zobrazovat grafy a přehledy příjmů a výdajů, stahovat si elektronické formuláře, nebo si domluvit s bankéřem sjednání produktu a v Georgi jej pak jednoduše podepsat, aniž by se musel dostavit na pobočku.

Rychlejší a pohodlnější jsou i platby. Snadno můžete dohledat čísla účtů, na která už jste dříve poslali nějaké peníze, uložit si je do paměti, spravovat pravidelné a trvalé platby, inkasa a plno dalšího. Pokud potřebujete dohledat nějakou platbu z minulosti, je to nyní otázka pár sekund. Vyhledávání je rychlé a jednoduché. Žádné procházení jedné položky po druhé.

Pokud se stane, že přece jen něco nedohledáte, nebo prostě potřebujete pomoc, je možné využít bankovního poradce on-line, který je k dispozici 24 hodin denně.

Tím hlavním, co má George jinak než servis 24, je zabezpečení účtů klienta. Zatímco dříve stačilo klientské číslo a heslo, nyní je potřeba přihlášení ještě přes autorizovanou SMS, nebo přes tzv. George klíč. A to jak v případě přihlašování do aplikace, tak v případě provádění plateb a změn na účtech a v nastavení.

George v mobilu

Pro klienty, kteří chtějí mít své online bankovnictví vždy při ruce a nechtějí spoléhat pouze na přihlášení přes počítač, je k dispozici tzv. George v mobilu. Jedná se o přístup do bankovnictví pomocí mobilní aplikace, kterou si klient stáhne a jednoduše se do ní přihlásí údaji, které má ke svému internetovému bankovnictví – George.

Jednou z velkých výhod je zabezpečené přihlašování a odesílání plateb, případně provádění změn v této aplikaci. Není totiž nutné se pokaždé přihlašovat pomocí několika bezpečnostních čísel, kódů a hesel, jako u George v počítači. Tady si můžete vybrat i jinou formu přihlášení – pomocí číselného kódu, gesta, nebo otisku prstu. George zatím neumí rozeznávat face ID, ale třeba se časem klienti dočkají.

George v mobilu vám poskytne rychlý přehled zůstatků na vašich účtech, můžete se jimi proklikat na příchozí odchozí platby, můžete odesílat peníze, nebo si je přeposílat z jednoho účtu na druhý a v některých případech je možné i upravovat některá nastavení – např. trvalé platby na účtu. Naopak založení inkasa byste v této aplikaci hledali zbytečně. Pokud potřebuje klient zadat souhlas k inkasu, třeba do mateřské školky, musí si otevřít George v počítači.

Co je velkou výhodou George v mobilu, je rychlost odchozích plateb. Pokud chcete odeslat platbu na účet, který už jste někdy k platbě využívali, stačí napsat první čísla, nebo název účtu a George vám ho sám vyhledá. Pokud chcete poslat peníze někomu, koho máte v příchozích platbách, stačí kliknout na konkrétní číslo účtu a můžete mu peníze odeslat. Žádné přepisování čísel na papír, nebo složité kopírování.

Ještě rychlejší je placení pomocí složenky nebo QR kódu. Pokud máte složenku, fakturu s číslem účtu nebo nejlépe QR kódem, stačí přes fotoaparát v mobilu údaje naskenovat a George vám vše sám přiřadí do správných políček. Vy už si jen zkontrolujete, zda vše správně funguje a dáte odeslat platbu – třeba pomocí otisku prstu.

George v mobilu je jednoznačně nejlepší služba, jakou Česká spořitelna v několika posledních letech klientům poskytla a stále ji vyvíjí k lepšímu. Placení touto formou je skutečně rychlé, pohodlné a usnadňuje život mnoha lidem. Na druhou stranu vyvíjí vysoké nároky na zabezpečení mobilního telefonu, což někteří lidé mohou podcenit. Nestačí totiž jen zabezpečení aplikace a účtu jako takového. U využívání mobilní správy financí je vždy dobré mít v mobilu i kvalitní antivirus.

Pobočky a bankomaty České spořitelny

Česká spořitelna jako jedna z nejstarších a největších bank v České republice a na Slovensku disponuje opravdu širokou sítí poboček a bankomatů, a to i nyní, kdy se spoustu malých poboček – hlavně dvou a tříčlenných – na malých městech ruší nebo již zrušilo.

Pokud klienti chtějí vyhledat pobočku ve svém okolí, stačí v horní liště webové stránky kliknout na „pobočky a bankomaty“. Otevře se strana s formulářem, kam klient uvede, zda hledá pobočku, bankomat, vkladový bankomat, hypoteční centrum atd. a uvede město nebo místo, kam je pro něj nejvhodnější přijít. Vyhledávač pak nabídne nejbližší pobočky i s jejich otevírací dobou. Na pravé straně si klient může rozkliknout „detail pobočky“, kde se dočte přesnou adresu, jaké služby jsou klientovi k dispozici, případně kontakty na manažera pobočky.

Vzhledem k tomu, že v poslední době je možné se na pobočky objednávat on-line a předejít tak stání ve frontách, na pravé straně hned pod „detailem pobočky“ najde klient i tlačítko k objednání na pobočku. To funguje stejně, jako při objednávání k založení účtu. Klient si vybere den a čas, který mu vyhovuje a odešle svou žádost o schůzku. Pak už stačí se jen dostavit ve stanovený čas osobně.

Bankomaty České spořitelny

Vzhledem k tomu, že Česká spořitelna poskytuje výběry zdarma především ve vlastních bankomatech, snaží se, aby byly klientům k dispozici na co nejvíce místech. V současné době banka disponuje více než 1700 bankomaty po celé České republice. Stejně jako pobočky si je klienti mohou dohledat na zmíněné stránce banky.



Česká spořitelna – Konsolidace půjček Recenze

Vyhody

+U konsolidace od České spořitelny můžete kdykoli změnit výši splátky, nebo si je až 2x za rok odložit. Je možné úvěr předčasně doplatit, nebo vkládat mimořádné splátky.
+Peníze na klik od České spořitelny nabízí předem schválenou finanční rezervu, kterou klient může vyčerpat či nemusí. Skvělé je, že si ji může uzavřít on-line a platí za ni až ve chvíli, kdy skutečně své peníze vyčerpá.

Nevyhody

– Konsolidaci není možné uzavřít on-line, pokud nejste klientem České spořitelny a nemáte předem zřízené internetové bankovnictví, tzv. George.
-Vzhledem k tomu, že Peníze na klik jdou uzavřít on-line pouze přes internetové bankovnictví, tzv. George, nejsou on-line k dispozici pro neklienty České spořitelny, nebo pro klienty, kteří nemají George aktivovaného. Ti pak musí využít klientskou linku, nebo navštívit některou z poboček.

 

Ceska Sporitelna Logo

Shrnutí:

Česká spořitelna je banka poskytující finanční služby ve všech směrech. Uzavírá osobní a firemní účty, poskytuje kreditní karty, úvěry, konsolidace i hypotéky. My jsme se zaměřili na Konsolidaci půjček, které usnadňují dlužníkům život stažením výše splátek třeba i o polovinu. Záleží na tom, jaké mají klienti na konsolidovaných úvěrech podmínky, úroky atd. Ke konsolidaci si klienti mohou vzít peníze navíc, mohou kdykoli vkládat mimořádné splátky nebo úvěr zcela předčasně doplatit. V případě nutnosti si mohou požádat o navýšení konsolidace, až dvakrát ročně odložit splátky nebo si výši splátek upravit podle svých potřeb. 

Peníze na klik je název pro půjčku, kterou má klient schválenou předem, ale vyčerpat si ji může až sám bude potřebovat. V podstatě je to taková finanční rezerva, která ho nic nestojí, a přitom mu dává jistotu, kdyby se přihodilo něco nečekaného. Peníze na klik klient dokonce nemusí ani hned splácet. Dokud nevyčerpá celou schválenou částku, nebo alespoň její část, nestrhávají se mu žádné splátky. Tuto chytrou půjčku lze navýšit, předčasně doplatit i pojistit. Co chtít víc?

Konsolidace od České spořitelny pomáhá klientům i neklientům sloučit jejich úvěrové produkty do jednoho, s výhodnějším úrokem a jednou splátkou. Celkem si může klient převést úvěry a půjčit peníze navíc až do částky 800.000 Kč. Splátky jsou přitom závislé na výši úvěru a délce jeho splatnosti – a samozřejmě na úrokové sazbě. Ta se odvíjí od výše uvedených údajů, ratingu klienta a dalších kritérií, začíná ale na 4,9 %. Konsolidační úvěr může klient splácet od 12 do 120 měsíců, záleží jen na něm, jaké má finanční možnosti a samozřejmě na bance, zda vybrané podmínky schválí.

Kolik půjčujíAž 800.000 Kč
úrokOd 4,9 %
Splátky odZáleží na výši úvěru a délce splatnosti
Poplatky1 % z poskytnutého úvěru, max. 5000 Kč. Správa je zdarma
Doba splácení12 - 120 měsíců
Minimální věk18 let
Schvalují se záznamem v registrech?Většinou ne, je potřeba vyzkoušet a poslat ke schválení
VýhodyMožnost kdykoli změnit výši splátky, 2x ročně odklad splátky

Poplatky

Vedení úvěrového účtu – stejně jako většina ostatních bank v dnešní době – má Česká spořitelna zdarma. Klient platí poplatek za uzavření konsolidačního úvěru, a to 1 % z celkové výše půjčky, nejvíce však 5000 Kč.

Variabilní splátky

Splátky si může klient předem sám určit. Jejich výška je závislá na celkové výši úvěru a délce jeho splatnosti. Pokud v průběhu splácení zjistí, že mu nevyhovují, potřeboval by platit méně, nebo by naopak chtěl splácet vyšší částku a rychleji tak úvěr doplatit, může si splátku upravit. Splátku může dokonce i 2x za rok odložit, což hodně klientů využívá v období dovolených, kdy se jim peníze navíc hodí, nebo naopak před koncem roku, kdy jim do peněz „lezou“ Vánoce.

Záznam v registru dlužníků a negativní rating

Pokud má klient negativní záznam v registru dlužníků, s největší pravděpodobností mu úvěr schválen nebude. Může to ale vyzkoušet a počkat, až schvalovatelé zhodnotí jeho celkovou finanční situaci. Někdy se stane, že zkonsolidováním problematického úvěru se může klientova situace zlepšit a konsolidaci je pak možné schválit.

Možnosti půjčky

Konsolidaci půjček u České spořitelny lze upravovat podle možností a potřeb klienta i v průběhu splácení. Kromě změny výše nebo odkladu splátek klienti mohou vkládat mimořádné splátky a zkrátit si tak dobu splatnosti, nebo mohou kdykoli celý úvěr doplatit. V případě, že se dostanou do nové komplikované finanční situace, mohou požádat o navýšení konsolidace a získat tak další peníze navíc.

Navýšení
Půjčka
Refinancování
Mimořádná splátka
Předčasné splacení
Možnost pojištění

Pojištění schopnosti splácet

Ke konsolidaci od České spořitelny, stejně jako k jejich půjčkám, je možné uzavřít pojištění schopnosti splácet, které klienta chrání v případě nečekaných finančních komplikací a výpadku příjmů. Pokud klient ví, že mu nepřijde jeden příjem a další měsíc už bude vše v pořádku, pak může pouze požádat o odklad splátky. V dlouhodobém případě už je lepší mít sjednané pojištění a mít tak splátky kryté pojišťovnou.

Pojištění schopnosti splácet k úvěrům od České spořitelny je možné sjednat ve dvou variantách. Varianta Standard zahrnuje do pojištění pracovní neschopnost, invaliditu 3. stupně a úmrtí. Varianta Plus pak zahrnuje předchozí situace a k tomu navíc i ztrátu zaměstnání. Ceny za pojištění jsou flexibilní. Vždy se přizpůsobí aktuální výši splátky.

Jak uzavřít půjčku

Konsolidaci půjček od České spořitelny je možné provést na pobočkách, on-line v internetovém bankovnictví – v tzv. aplikaci George, nebo telefonicky. Pobočky České spořitelny najdete ve většině velkých měst v České republice a mnoho z nich – hlavně v obchodních centrech – je k dispozici i o víkendu, což je velká výhoda pro pracující žadatele, kteří se v týdnu do banky nedostanou.

Pracují i o víkenduNěkteré pobočky ano
Žádost on-line?Ano, sjednání v aplikaci Georg
Žádost telefonickyAno, sjednání v aplikaci Georg
Mají pobočky

Pokud se rozhodnete požádat o konsolidaci přes aplikaci George, je potřeba, abyste již byli zákazníky České spořitelny a měli toto bankovnictví zřízené. Tam pak můžete požádat o konsolidaci, nasimulovat si, jak by úvěr vypadal a pokud chcete, můžete ho rovnou celý uzavřít. Stejně to funguje i na klientské lince, kde máte navíc k dispozici úvěrové specialisty, kteří se vším poradí. Po telefonické žádosti pak opět můžete smlouvy podepsat prostřednictvím George, nebo na pobočce.

Pro neklienty České spořitelny je logicky k dispozici výše popsaný postup přes telefonní linku s podpisem na pobočce, nebo pak možnost rovnou zajít na pobočku a tam vše dořešit s poradcem. Pokud nejste klientem České spořitelny, nebo nevyužíváte George, nemáte šanci zažádat o konsolidaci on-line, což se může jevit jako nevýhoda.

Po schválení konsolidace a podepsání smluv se už nemusí klient o nic starat. Bankovní poradci se postarají o doplacení stávajících – konsolidovaných úvěrů a jejich ukončení. Klient už pak pouze splácí novou půjčku – konsolidaci podle předem domluvených splátek tak, jak má ve smlouvě.

Česká spořitelna – Peníze na klik – Recenze

Peníze na klik od České spořitelny představují jakousi finanční jistotu, která je nachystána pro případ potřeby. Jsou to peníze, které má klient dopředu schválené a nachystané k čerpání. Čerpat však může až ve chvíli, kdy to bude skutečně potřebovat. Z nečerpané částky mu nejdou žádné splátky ani poplatky. Vše naskočí až ve chvíli, kdy vyčerpá část, popř. celou schválenou částku.

Kolik půjčují5.000 - 50.000 Kč
Úrok16,9 %
Splátky odVždy 5% z výše rezervy - platí se pouze když klient čerpá
PoplatkyPoplatek za čerpání 50 Kč
Doba splácení1 - 24 měsíců
Minimální věk18 let
Schvalují se záznamem v registrech?
VýhodyKlient má dopředu schválenou rezervu, kterou může vyčerpat ihned celou, nebo jen její část

Jak fungují Peníze na klik?

Peníze na klik je půjčka, která může klientovi zajistit finanční rezervu pro případ nouze a to od 5.000 Kč do 50.000 Kč. Výše úroku je 16,9 %, ale klient žádný úrok ani splátku neplatí, pokud půjčku nečerpá. Ve chvíli, kdy vyčerpá část, nebo celou schválenou částku na své půjčce, začne platit splátku. Ta činí vždy 5 % z výše schválené půjčky. Klient může své peníze čerpat i opakovaně, jen je třeba vědět, že za každé čerpání zaplatí 50 Kč poplatek. Není proto vhodné využívat tuto půjčku na drobné nákupy. Pokud chce klient platit své nákupy úvěrovým produktem, nabízí se kreditní karta, která je v tomto případě vhodnější.

Kdo může Peníze na klik získat?

Abychom měli informace o Penězích na klik úplné, dodejme, že doba splatnosti je od 1 do 24 měsíců a půjčku může získat osoba starší 18 let a s dobrou finanční minulostí. Pokud má nebo měl klient v minulosti exekuci, insolvenci, nebo má negativní záznam v registrech dlužníků z jiného důvodu, bude mít se schválením půjčky u České spořitelny problém.

Možnosti půjčky

Peníze na klik je půjčka velice variabilní. Klient ji může využít prakticky na cokoliv, co uzná na vhodné, kromě konsolidace, pro kterou má Česká spořitelna speciální produkt a výhodnější podmínky. Půjčku lze kdykoli předčasně a zdarma doplatit, stejně jako vkládat vyšší splátky – nebo tzv. mimořádné splátky – tak, jak klientovi vyhovuje. Půjčku zároveň může kdykoli opakovaně čerpat. V podstatě má schválený určitý obnos peněz, které jsou uloženy na speciálním účtu a připravené k vyzvednutí jako skutečná finanční rezerva. Vzhledem k tomu, že za ně klient neplatí dříve, než vyčerpá, funguje to v podstatě stejně, jako kdyby měl na účtu uloženy své vlastní naspořené peníze.

Navýšení
Půjčka
RefinancováníNe - není k tomu určeno
Mimořádná splátka
Předčasné splacení
Možnost pojištění

Peníze na klik je možné dokonce i kdykoli navýšit. Je však potřeba brát v úvahu maximální výši produktu – 50.000 Kč a také finanční možnosti klienta. Navýšení půjčky prochází schvalovacím procesem stejně jako jeho zřizování a bude tak znovu posuzována klientova úvěruschopnost.

Pojištění schopnosti splácet

K půjčce Peníze na klik si mohou klienti sjednat i pojištění schopnosti splácet. Nabídku na sjednání dostanou automaticky během sjednávání úvěru. Stačí, když zaškrtnou, zda ho chtějí a vyberou variantu, která jim vyhovuje. Pojištění schopnosti splácet pomáhá klientovi v případě, že náhle onemocní, má úraz, nebo přijde o práci. V tom případě mu klesají příjmy, nebo o ně přijde zcela. Pokud by měl v takové situaci ještě řešit svou půjčku, byla by to další zbytečná komplikace.

Česká spořitelna nabízí ke svým půjčkám pojištění schopnosti splácet hned ve dvou variantách. Varianta Standard zahrnuje pracovní neschopnost nepřetržitě minimálně 30 dní, invaliditu III. stupně a úmrtí. Varianta Plus pak zahrnuje všechny možnosti z varianty Standard a k tomu navíc i ztrátu zaměstnání – opět nepřetržitě alespoň 30 dní.

Jak uzavřít Peníze na klik?

Peníze na klik mohou klienti uzavřít on-line, na klientské lince nebo osobně na pobočce. Přes webové stránky České spořitelny je přitom možnost objednat se předem na schůzku k bankéři na konkrétní hodinu, aby klient nemusel čekat. Pokud se klient rozhodne uzavřít Peníze na klik on-line, je potřeba, aby měl sjednané internetové bankovnictví.

Pracují i o víkenduV Georgi ano, ale není zaručeno okamžité schválení
Žádost on-line?Ano - v Georgi
Žádost telefonicky?
Mají pobočky

On-line sjednání půjčky Peníze na klik

Velkou nevýhodou pro neklienty České spořitelny je, že Peníze na klik si nesjednají on-line. Pokud je tento produkt zaujal, budou muset zajít na pobočku. Půjčku lze on-line sjednat pouze v internetovém bankovnictví České spořitelny, které se nazývá George.

Sjednání této půjčky v Georgi je přitom velmi jednoduché. Stačí se přihlásit do internetového bankovnictví, zadat „Nový produkt“ a z nabídky vybrat „Peníze na klik“. Dalším krokem se přenesete ke kalkulačce, na které si nastavíte výši požadované rezervy a také výši částky, kterou chcete čerpat okamžitě po schválení produktu (chcete-li ji čerpat). Pokud jste s nastavením spokojeni, přejdete k vyplňování žádosti. Odkliknete souhlas s VOP, zkontrolujete, zda souhlasí údaje, které jsou o vás v internetovém bankovnictví uvedené – pokud ne, upravíte je podle skutečnosti. Doplníte aktuální výši příjmů a napíšete částky svých výdajů případně splátky úvěrů u jiných společností.

Takto vyplníte postupně všechny požadované kolonky a informace. Pokud je již vše v pořádku, odešlete žádost ke schválení. Ve chvíli, kdy je vaše žádost schválena, máte připravenou žádanou částku k dispozici a můžete ji čerpat.

Podpora

Česká spořitelna má podporu klientů velmi dobře vyřešenou. Je možné zaslat dotaz na informační e-mail, ptát se na on-line chatu, nebo zavolat na klientskou linku. My jsme nejprve vyzkoušeli on-line chat, který už jsme testovali jednou. Tentokrát jsme příliš neuspěli, jelikož jsme se překlikli na jinou stránku ve snaze vyhledat další informace a chat přitom zmizel. Když naskočil znovu, už jsme byli odpojeni od původní pracovnice a museli bychom vše psát znovu. Proto jsme zvolili druhou variantu – klientskou linku.

On-line chat
Dotazy přes kontaktní formulář/e-mail
Dotazy po telefonu
Počet zodpovězených dotazů10/10
Kvalita podporyVýborná

Na klientské lince jsme byli bez zbytečných průtahů přepojeni na operátorku, která byla velmi milá a vstřícná. Okamžitě nám vše vysvětlila a několikrát nabídla kalkulaci a přepojení na úvěrové specialisty, kteří by s námi mohli rovnou úvěr nasimulovat a nachystat k dokončení na pobočce nebo v internetovém bankovnictví. Celkově hodnotíme podporu jako Výbornou.



Závěrečné hodnocení

Česká spořitelna recenze
Odesílám
Jak hodnotí naši čtenáři
4 (4 Recenze)

Podívejte se na naše pravidelně aktualizované srovnání konsolidace půjček

Redakce 5nej.cz

Redakce 5nej.cz se skládá ze zkušených copywriterů a online marketingových specialistů, kteří věnují maximum svého úsilí a času na vytvoření kvalitního obsahu. Naše srovnání a recenze jsou vytvářeny nezaujatě a tak aby šetřily váš čas. Pokud se chcete dozvědět více o našem týmu, přečtěte si sekci "Kdo jsme" v patičce našeho portálu. Pokud se vám naše srovnání a recenze líbí, nebojte se nám dát hodnocení nebo rovnou napsat e-mail. Každé zpětné vazby si vážíme!

Přispět názorem