+ Poměr cena/výkon je famózní.

Nevýhody
– Ne každé téma je plně pokryto a tím pádem ne vždy najdete to, co potřebujete.

123rf-logo

Navštívit stránku →

Shrnutí:
123RF patří k nejlepších fotobankám již mnoho let a za tu dobu stihla nahromadit okolo 90 miliónů snímků. Po všech stránkách je to vynikající fotobanka – cena, rozsah služeb i reputace. Jde o solidní firmu, která je plně lokalizovaná pro češtinu (včetně podpory). Můžete se dostat na poměrně slušnou cenu v přepočtu na jeden obrázek, když využijete jejich měsíčních tarifů. Mají vynikající vektory a máte také možnost nakoupit i audio či videa. Co je asi nejdůležitější, na internetu najdete nespočet pozitivních recenzí a jen málo těch negativních. 123RF je skvělá volba, pokud hledáte velký počet profesionálních snímků za poměrně nízkou cenu.

Finance – 7,5/10

Nejlevnější řešení pro nákupy většího množství fotek

Za skvělou cenu okolo 3500 Kč (při prvním nákupu 3000 Kč) dostáváte 200 snímků měsíčně, což je v porovnání s konkurencí až neslušně moc. Pokud si navíc připlatíte za vyšší tarif v ceně 5900 Kč (první nákup 3900 Kč!!!), dostanete se až na 780 snímků měsíčně. Jestli hledáte fotobanku, kde co nejvýhodněji nakoupíte velké množství kvalitních snímků, pak 123RF je dobrá volba.

Stejně jako u většiny fotobank, není možné kupovat obrázky samostatně. Máte dvě možnosti 1) koupit si kredity a za ně si kupovat fotografie nebo 2) zaplatit si měsíční tarif s nastaveným limitem počtu snímků. První možnost je v přepočtu na jeden obrázek cenově méně výhodná, ale za to si snímky můžete stáhnout kdykoli chcete (ne jen během jednoho měsíce). Druhá možnost je výhodnější, ale obrázky si musíte stáhnout v jednom měsíci resp. nemusíte, pokud si prodloužíte členství do dalšího měsíce (pokud ne, přicházíte o nárok na fotky).

Cena měsíčně3 000 Kč
Nákup obrázků samostatně
Nákup na kredity
Cena nejvýhodnějšího tarifu5 900 Kč
Počet snímků v nejvýhodnějším tarifu780 / měsíčně
Cena 1 snímku v nejvýhodnějším tarifu7,60Kč

Rozsah služeb – 9,4/10

Vše, co je potřeba

V základním měsíčním tarifu dostanete 200 snímků za 3500 Kč. Web 123RF je plně lokalizovaný do češtiny a k tomu můžete stahovat snímky pomocí mobilní aplikace pro iOS či Android. Někteří však jistě ocení i možnost koupě videí, hudby či vektorů. Standardem je pak výběr mezi standardní a rozšířenou licencí. Royalty Free licence je samozřejmostí (fotku můžete použít kolikrát chcete a kdekoli chcete). Celkový počet snímků v databázi překročil 89 miliónů.

Počet obrázku200 měsíčně
Standardní licence
Rozšířená licence
Celkový počet obrázků ve fotobance89 milonů
Další multimédia (video, hudba,...)
Česká lokalizace
Mobilní aplikace iOS
Mobilní aplikace Android

Reputace – 8,6/10

Neskutečně moc pozitivních recenzí

Není mnoho služeb, která by měli převážně pozitivní recenze. Proto mě překvapilo obrovské množství pozitivních uživatelských recenzí, které objevíte na zahraničním internetu. Firma funguje od roku 2005 a od té doby postupně dorostla mezi jednu z vedoucích fotobank na trhu.

Uživatelské recenze průměr72 %
Trustpilot8,5/10
Sitejabber1,9/5
Jiné (consumersadvocate.org, mystockphoto.org)9,4/10
Měsíční hledanost fotobanky v ČR1300
Oblíbenost na facebooku671000 fanoušků

Podpora – 9,8/10

Česká podpora, to je oč tu běží

123RF by měla být jasnou volbou pro čechy, kteří nechtějí komunikovat v angličtině. Emailová podpora je v češtině. Pokud však chcete využívat live chat musíte se spokojit s anglickým supportem. Na výběr samozřejmě i z telefonické podpory. Odpovídají ochotně a rychle.

Live chat
Telefon
Email
Reakceokamžitě na chatu
Podpora v češtině?

Nenašli jste ve Fotobance 123RF to, co potřebujete? Podívejte se na všechny nejlepší fotobanky.

Více informací →

Naše hodnocení
  • 7.5/10
    Finance - 7.5/10
  • 9.4/10
    Rozsah služeb - 9.4/10
  • 8.6/10
    Reputace - 8.6/10
  • 9.8/10
    Podpora - 9.8/10
8.8/10
Sending
Jak hodnotí naši čtenáři
5 (2 Hlasy)

Více informací →

Redakce 5nej.cz

Redakce 5nej.cz se skládá ze zkušených copywriterů a online marketingových specialistů, kteří věnují maximum svého úsilí a času na vytvoření kvalitního obsahu. Naše srovnání a recenze jsou vytvářeny nezaujatě a tak aby šetřily váš čas. Pokud se chcete dozvědět více o našem týmu, přečtěte si sekci "Kdo jsme" v patičce našeho portálu. Pokud se vám naše srovnání a recenze líbí, nebojte se nám dát hodnocení nebo rovnou napsat e-mail. Každé zpětné vazby si vážíme!