Dotykačka recenze

Dotykacka.cz recenze

Hlavní výhoda
Dotykačka patří k nejpoužívanějším pokladním systémům v ČR, díky široké paletě funkcí je vhodná pro všechny typy podniků a jejich podpora je nadprůměrná (možnost live chatu).
Hlavní nevýhoda
 Pokladní systém musíte platit paušálně (ročně či měsíčně) a software podporuje pouze zařízení s OS Android.

dotykacka-logo

Navštívit stránku →

Shrnutí:
Dotykačka vystupuje z řady svým jednoduchým a čistým provedením stejně jako širokou uživatelskou základnou. Jde o jeden z nejoblíbenějších EET softwarů, jenž se plně zaměřuje na rozvoj aplikace na OS Android. Systém si můžete nahrát na váš hardware nebo si zakoupit doporučená zařízení z eshopu Dotykačky. Menší nevýhodou je paušální platba, kterou platíte buďto ročně nebo měsíčně (či jednou za 3 roky). Na druhou stranu máte zaručenou technickou podporu, aktualizace softwaru a bezpečné uchování dat v cloudu. Pokladní systém podle stovek uživatelských recenzí funguje spolehlivě, což je ve finále pro podnikatele to nejdůležitější. Doporučeno, jak pro malé, tak i pro větší podniky.

Poměr cena/výkon – 7.1/10

Oproti jiným recenzovaným EET softwarů patří Dotykačka mezi ty s vyšší měsíční platbou. Jde sice o rozdíl v desítkách korun čili rozdíl není markantní, ale musíte počítat s tím, že si připlácíte za značku a extra support. Není zde možnost koupit neomezenou licenci bez paušálu, jak vidíme třeba u EET řešení od KasaFik, kde zaplatíte jednu velkou platbu a následně už žádnou jinou. Najdete zde i tarif zdarma, ten je však pro většinu podnikatelů nedostačující.

Kompatibilita – 6/10

Milovníci iOS zařízení zde příliš nepochodí, jelikož si buď budou muset koupit zařízení od Dotykačky (doporučeno) nebo jiné Android zařízení. Na druhou stranu toto úzké zaměření prospívá v tom, že software je skutečně propracovaný a vždy aktuální.

Obecné funkce – 10/10

Mezi funkce, které vyžaduje většina podnikatelů, patří offline režim, evidence plateb kartou, neomezený počet produktů v systému, historie vytvořených účtů, přehled tržeb v pokladně, detailní přehledy cashflow a vzdálená správa pomocí webové aplikace. Dotykačka umožňuje všechny zmíněné funkce.

Použitelnost – 10/10

Jako majitel obchodu hledáte funkce, které jsou váš typ podnikání ideální. Každý podnik je jiný a má specifické potřeby, ale většina kamenných obchodů všeho druhu ocení následující výčet funkcí: skladové hospodářství, rozšířené pokladní periferie (čtečka čárového kódu, váha,…), funkci nefiskalizovat/neevidovat, správa dodavatelů, inventura a kategorie produktů. Dotykačka obsahuje všechny zmíněné funkce a je plně vybavena pro většinu obchodů.

Gastronomie – 10/10

Stejně jako u zmíněných obchodů, i firmy v oblasti ubytování, stravování a pohostinství mají specifické potřeby. Vybrali jsme ty nejdůležitější a zkontrolovali, zda-li je Dotykačka obsahuje. Jako majitel gastro podniku oceníte mapu stolů, docházkový systém, receptury a kusovníky, mobilní terminál (číšník) a neomezený počet uživatelů. Dotykačka i v tomto případě dostává plný počet bodů.

Reputace firmy – 9/10

Firma na poli EET softwarů patří k nejznámějším na českém trhu. Díky investicích z roku 2015 od investiční skupiny Redwood Capital se posunul vývoj na vyšší úroveň a mohla se tak Dotykačka dostat do povědomí široké veřejnosti. Společnost funguje od roku 2014 a na internetu se objevují veskrze pozitivní uživatelské recenze.

Více informací →

Naše hodnocení
  • 7.1/10
    Poměr cena/výkon - 7.1/10
  • 6/10
    Kompatibilita - 6/10
  • 10/10
    Obecné funkce - 10/10
  • 10/10
    Použitelnost - 10/10
  • 10/10
    Gastronomie - 10/10
  • 9/10
    Reputace firmy - 9/10
8.7/10
Zpracovávám
Naši čtenáři hodnotí známkou: 3.88 (8 hlasů)

Více informací →

2 komentáře

  1. Ota Hledík napsal:

    Dotykačka není rychlí pokladní system puvodně jsem měl system rychlá pokladna to bylo rychlé jednoduché pak se spojili a přesli na dotykačku.Dotykačka má několik chyb npř.-máte účet o více položkách na první položce chci přidat další a položka se schová pod vrchní lištu tak nevím jestli se přidala nebo ne zdržuje to hrozně a za druhé u rychlé pokladny mi stačili tři tuknuti a měl jsem přidanou položku,u dotykačky musím tuknout šestkrát což je o sto procent víc tak že dotykačka není ani rychlá ani jednoduchý systém řešil jsem tento problém přes vzdálene připojení s dotykačkou nikdo mi neporadil ani to nikdo neřeší

  2. Jana Rozíková napsal:

    Vážený pane Hledíku,

    chápeme, že přechod na jinou aplikaci může ze začátku vyvolávat jisté rozpaky. Je to všechno jen o zvyku.

    Dotykačka je velmi jednoduchá aplikace a záleží na konkrétním nastavení. Pokud nepoužíváte jednotlivé kategorie produktů, lze Dotykačku využívat jako kalkulačku a na číselníku zadávat pouze ceny. Poté vystavíte účet také jen ve třech krocích.

    Projděte si náš uživatelský manuál, jsou v něm rady a tipy, jak Dotykačku využít naplno a také odpovědi na většinu dotazů týkajících se nastavení.

    Narazíte-li na technický problém, neváhejte kontaktovat linku technické podpory 533 312 146, která funguje non-stop a kolegové vám ochotně poradí a pomohou se správným nastavením Dotykačky.

    V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na infolince 221 221 331.

    S přátelským pozdravem Jana Rozíková za tým Dotykačky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *