Drip recenze
Drip
+ Systém vhodný i pro větší podniky a weby
+ Velké množství nástrojů automatizace
+ Poměrně snadné ovládání
– Vše pouze v angličtině
Shrnutí:
Systém pro email marketing Drip vznikl v roce 2013 a patří tedy mezi relativně novější platformy svého druhu. U nás zatím příliš rozšířený není, ve světě se ale těší dobrému hodnocení, a proto jistě stojí za pozornost. Pokud překonáte jazykovou bariéru, má vám Drip co nabídnout.
Tento systém se vyznačuje především opravdu robustním souborem možností automatizace a tvorby kampaní. Velmi pokročilé jsou taky mechanismy web-trackingu a shromažďování dat o zákaznících nebo odběratelích. Nejde tedy zdaleka jen o jednoduchou pomůcku pro hromadné rozesílání emailů, ale o ucelený CRM systém pro správu vašeho marketingu a komunikaci s klienty.
Cenově ale Drip patří spíše do vyšší kategorie. Základní varianta – tedy „Basic“ – je k dispozici od 49 Dolarů za měsíc a využijete ji pro správu až 2500 kontaktů. Počet rozeslaných emailů je neomezený. Verze „Pro“ už pracuje s 5000 kontakty a poslední možností je balíček „Enterprise“ určený pro mohutnější objemy kontaktů. Zde je cena ovšem variabilní. Součástí každé verze je pak nonstop podpora na live chatu nebo emailů. Chybí jen telefonní linka. Podpora je ale samozřejmě pouze v angličtině.
Drip je velmi efektivní systém s širokou paletou vysoce propracovaných možností. Zkušenější uživatel z něj bude schopen vytěžit skoro cokoli. Systém je přitom, pokud jde o ovladatelnost a prostředí, přístupný i méně zkušeným klientům. Úplný začátečník bude ale v záplavě možností zřejmě tápat.
Rozsáhlý systém pro email marketing s obrovskými možnostmi automatizace.
Finance
Cena systému je pro našince spíš vyšší
Cena u nástrojů na email marketing se nejčastěji odvíjí od počtu kontaktů, jež v databázi máte. Někdy též objevíte, že služba je zdarma, ale má limitovaný počet kontaktů a menší rozsah funkcí. Pokud to však s emailingem myslíte vážně, má smysl si zaplatit. Otázkou však je: kolik?
Cena měs. - 500 kontaktů (bez DPH) | 49$ |
Cena měs. - 2000 kontaktů (bez DPH) | 49$ |
Cena měs. - 5000 kontaktů (bez DPH) | 122$ |
Posílání emailů
Veškeré možnosti práce s emaily; vysoká automatizace
Má Drip autoresponder a možnost plánovat emailu? A co statistické údaje jako jsou míry otevření emailu a míry prokliku na odkaz v emailu? Tabulka odpoví:
Měření míry otevření | |
Měření míry prokliku | |
Plánování emailů | |
Autoresponder |
Tvorba emailů
Praktické nástroje pro tvorbu emailů a kampaní
Hned po doručitelnosti, je právě samotná tvorba emailu tím nejdůležitějším faktorem při výběru nástroje pro email marketing. Ať už člověk tvoří responzivní email, jež lze správně zobrazit na všech zařízeních, chce udělat A/B testování nebo vytvořit svůj originální design pomocí CSS, potřebuje k tomu ty správné nástroje. Má je Drip?
Možnost zobrazení emailu v prohlížeči | |
Responzivní šablony emailů | |
Náhledy emailu v různých zařízeních | |
Jednoduchý editor obrázků | |
Vlastní design pomocí HTML a CSS | |
Správa souborů | |
A/B testování |
Správa databáze a lokalizace
Podpora nonstop na chatu
Abyste měli komu posílat vaše emaily, musíte nejprve mít nástroje k tomu kontakty nasbírat a efektivně s nimi pracovat. Máme na mysli opt-in formuláře, možnost importu a exportu kontaktů, segmentování databáze, podpora vlastních polí a vestavěnou možnost odhlásit se z odběru. Lokalizace do češtiny je výhodou, avšak většinou se jí nedočkáte (snad jen u českého nástroje Smartemailing). Jak je na tom Drip v tomto ohledu?
Import kontaktů | |
Export kontaktů | |
Poskytnutí opt-in formulářů | |
Segmentování kontaktů | |
Možnost odhlášení z odběru | |
Podpora vlastních polí | |
Web v češtině | |
Podpora v češtině |
Není pro vás Drip to pravé ořechové? Zkuste se podívat na srovnání nástrojů pro email marketing.